Heavy Rain: The Origami Killer

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
به زبون بی زبونی هرچیزی رو میشه هرجوری خواست برداشت کرد !
تو دنیای بازی ، به زبون بی زبونی نمیشه اعتماد کرد ! به زبون زبونیش هم نمیشه اعتماد کرد چه به برسه به حرکات تریپس نوستراداموسی ! :biggrin1:
 

GameMaker7

کاربر سایت
May 16, 2007
177
نام
ممد هستم
همون تیم سازنده ی قبلی:sick::

در فارنهایت:
1- داستان مسخره. انگار اسکریپت چندتا فیلم رو کپی-پیست کرده بودن.
2- دیالوگها مشکلی نداشت، اما گوینده های مسخره.
3- موشنهای ضایع در جاهایی که از موشن دیتکتورها و بازیگرهاش استفاده نکرده بودن.
4- انجین ضعیف، دراو دیستنس یک ضربدر یک نانو.
5- باگهای مسخره برای نسخه ی PC. مخصوصا ناسازگاریش.(البته پچش رفع میکرد.
6- حرکت بد اجزای چهره در نسخه ی PS2.
...
اما بازهم ارزش بازی کردن رو داره. گیم پلی فارنهایت و پایانهای مختلفش عالی بود فارنهایت. امیدوارم اینها رفع شه... و از گوینده های بهتری استفاده کنن.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
1- داستان مسخره. انگار اسکریپت چندتا فیلم رو کپی-پیست کرده بودن.
Haoon ؟
داستانش مسخره بود ؟ به چه نحوی اینو تحلیل کردی که به این نتیجه جالب رسیدی ؟
اتفاقا یکی از بهترین بخشهاش داستانش بود ، صحنه های Action و دراماتیک با طراحی بسیار عالی ، اینکه خودت تو تعیین Progress ـت تو بازی نقش داشتی ، اینکه خودت میتونستی تصمیم بگیری که چیکار انجام بدی ، اینکه میشد کارای زیادی جدای داستان اصلی انجام بدی تا به پیشرفتت کمک کنه ... و از همه مهمتر اینکه داستانش درست مثل یک فیلم قشنگ هالیوودی همه ابعاد ، از بعد مذهبی اجتماعی فلسفی تا بخش ها S E X Y رو در نظر گرفته بود ، اینها همه دلیلی برای مسخره بودن داستانشن ؟
 

kane

کاربر سایت
Apr 18, 2007
857
نام
شایان
فریدون جونه هر کسی دوست داری بگو در مورده مولتی پلتفرم شدن بازی چی شنیدی ؟یا چی دیدی؟یا حده اقل منبع رو بگو اینقدر ما رو تو فکر نزار:mad:
 

GameMaker7

کاربر سایت
May 16, 2007
177
نام
ممد هستم
Haoon ؟
داستانش مسخره بود ؟ به چه نحوی اینو تحلیل کردی که به این نتیجه جالب رسیدی ؟
اتفاقا یکی از بهترین بخشهاش داستانش بود ، صحنه های Action و دراماتیک با طراحی بسیار عالی ، اینکه خودت تو تعیین Progress ـت تو بازی نقش داشتی ، اینکه خودت میتونستی تصمیم بگیری که چیکار انجام بدی ، اینکه میشد کارای زیادی جدای داستان اصلی انجام بدی تا به پیشرفتت کمک کنه ... و از همه مهمتر اینکه داستانش درست مثل یک فیلم قشنگ هالیوودی همه ابعاد ، از بعد مذهبی اجتماعی فلسفی تا بخش ها S E X Y رو در نظر گرفته بود ، اینها همه دلیلی برای مسخره بودن داستانشن ؟
سلام.
نقش پلیر در پیشرفت بازی، فری رامینگ، صحنه های اکشن بازی و... جزء گیم پلی هست که همونطور گفتم بیش از عالی بود به نظر من.(برای همینش خوشم اومد)
اما داستانش یک داستان معمولی بود که از فیلمها هم میشه به دستش آوورد. یک عالمه نکته ی مسخره بود. وقتی بچه ی ایندیگو رو 1000 سال دنبالشن چطوری یک دفعه توی یک پروشگاه معمولی پیداش میکنن؟ یعنی عقل کسایی که نیروی خداوند رو میخوان اینقدر کمه که پرورشگهاها رو نگردن؟ چرا اول لوکاس رو کشتن که بعد زنده ش کنن و توی کشتنش بمونن؟ تمش هم کاملا غیر معقولانه بود.
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
دوستان فكر كنم اينجا انجمن Heavy Rain نه فارنهايت
اگه دداستان فارنهايت بد بود هيچ وقت تا اخر بازي شما تو خماري اين همه وقايع نميموندي
ايرادهاي بني اسرائيلي نگيريد همه لذت فارنهايت داستانش بود
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
به نظرم منظور فریدون لینک دموئی که آقا کسری صفحه قبل گذاشت باشد.چون زمانی که به آن لینک برای دانلود بروید platform های بازی را PS3 و X360 ذکر کرده است.
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
توی ign زده برای هم ps3 میاد هم 360 و pc . از این شرکت که فارنهایت و ساخت بعید نیست من از قبل خبرهایی داشتم که این بازی انحصاری نیست اما فکر میکردم شایعه باشه یا اگه اعلام میکردم میترسیدم اخطار بگیرم . ضمن اینکه توی gamespot هنوز زده ps3 .
 

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
چرا اول لوکاس رو کشتن که بعد زنده ش کنن و توی کشتنش بمونن؟

برای اینکه Lucas توسط یک Clan کشته شد و توسط یک Clan دیگه برگردونده شده.Clan دوم نسلی از هوش مصنوعی بود که مخالف Clan اول بود و Clan اول هم پیرو عقاید مایاها بودن...

پس سوال "چرا اول لوکاس رو کشتن که بعد زنده ش کنن و توی کشتنش بمونن؟" کلا از اول غلط هستش...

متشکرم...Nemesis
 

mox1x2

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 24, 2007
774
نام
مصطفی
با سلام,
سعی کردم در مورد بازی اطلاعات کسب کنم ولی نشد. جواب Guillaume de Fondaumière به من بعد از چند بار مکاتبه:
Hi,

First of all, thank you very much for your interest in our company.

Concerning Heavy Rain, we are not in a position to give any information concerning this project as of yet. We announced in July 2007 that Quantic Dream had signed an exclusive agreement with Sony Worldwide Studios to produce a yet-to-be-named game on the Playstation 3 concole system. We shall soon announce more details on the title, due in 2009.
در مورد شایعه تصاحب Quantic Dream توسط سونی پرسیدم:
Concerning the rumours of acquisition of Quantic Dream by Sony or any other entertainment company, they are recurrent but are not be taken too seriously. If all rumours of acquisition in this industry would be true, the market would be far less fragmented as it is today :-). v
ولی بازم مثه اینکه:
But even if we were to be acquired, this wouldn't change our commitment to quality and our devotion to our projects.
اگه چنین اتفاقی بیفته, زیاد نباید مطمئن باشین. یادتون رفته از outsourcing شکایت داشتین. این که بدتره.

Best Regards,
Guillaume de Fondaumière
منم برای شرکتتون بهترین آرزوها رو دارم.


در نهایت کل دست آورد من از این مکاتبات این عکس از دیوید که شاید بتونم افتخارکنم که (بعنوان یکی از بازی سازان محبوبم) فقط من اونو دارم:



موفق باشید.
 

mox1x2

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 24, 2007
774
نام
مصطفی
با سلام
خب من ول کن این بازی نیستم, سعی کردم با چند نفر که احتمال دادم اطلاعات تکنیکی داشته باشند مکاتبه کنم, ولی ظاهرا اطلاعات خیلی کمی موجوده. مثلا نتیجه مکاتبم با Karen Moltenbrey که chief editor مجله Computer Graphics World است:

به عقیده من, در زمان حاضر شما اطلاعات بسیار کمی میتوانید بدست آورید. این عنوان تا بهار برای انتشار آماده نمیشود.
نشریاتی مثل ما, هنگامی که زمان زیادی تا انتشار باقی مانده است, گزارشات خود را آماده نمیکنند زیرا مسائل تکنیکی زیادی ممکن است در طول این دوره تغییر کند, که در مقایسه با محصول نهائی گزارش را نادرست میکند.

For now, you will find very little further technical information, in my opinion. The title is not set for release until the fall—likely that is when that type of information is revealed, as publications such as ours do not produce stories on projects too far from the release dates, since a lot can change technically in that time period, making the story “inaccurate” when compared to the final project
 

mox1x2

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 24, 2007
774
نام
مصطفی
بهتره چند تا مطلب قدیمی از این بازی رو اینجا بگم, برای اولین مطلب گزارش gamespy از دموی تکنیکی "The Casting" که در E3'06 بنمایش در آمد:
Heavy Rain: The Casting بازیگر جوانی را نشان میدهد (حرکات او بوسیله یک بازیگر واقعی به نام Aurelie Bancilhon انجام شده است) که برای ایفای نقشی در حال تست دادن است. بخاطر مشکلات صدا که از صفحه نمایش بزرگی در غرفه سونی ناشی میشد, هیچکس قادر نبود دیالوگ ها را بشنود. تمرکز The Casting بر نمایش دقت بکارگرفته شده در کپچر حالت های صورت و احساسات بازیگر قرار دارد. بازی از یک اتاق سفید تست بازیگری به تصور بازیگر از نقشی که او سعی میکند به آن برسد, میرود.
او در یک آشپزخانه راه میرود, لبخند میزند و میخندد. دوربین برای نشان دادن جزئیات گرافیکی بر روی چشم های او زوم میکند و سپس به آرامی زوم کم میشود تا علائم روی صورت و حرکات پوست هنگامی که از حالت لبخند و خوشحالی به نگرانی و اضطراب میرود, مشخص شوند.

heavy-rain-20060510054845265-000.jpg


آشپزخانه تقریبا photorealistic به نظر میرسد, حتی در مورد شماره تلفن روی آهنربای یخچال [4781-555] که در زمینه کمی پیداست.
بازیگر ناگهان برآشفته میشود و چهره او بیشتر و بیشتر پریشان میشود تا اینکه اسلحه ای را بیرون می آورد و از پهلو روی سرش قرار میرود. در حالیکه مشغول حرف زدن است (که شاید تهدید به شلیک به خود میکند) گریه میکند [من عاشق این صحنه ام] و اشکها تقریبا به حد کافی برای پاک کردن صفحه واقعی به نظر میرسند! سپس به سمت دوربین میرود و (به سوی آن) شلیک میکند.
با این (کار), از شدت دراماتیک بازی کم شده و به اتاق سفید یعنی جائی که تست بازیگری در جریان است, باز میگردد. بازیگر دوباره لبخند میزند و تست بپایان میرسد.

Heavy-Rain-1.jpg


علاوه بر تماشای دمو با افکتهای عادی نورپردازی, The Casting به شرکت کنندگان (در E3) اجازه می دهد که کنترلر را بردارند و با فشار دادن L1 یا R1 بر نورپردازی در real time تاثیر گذارند. همچنین در حین اینکه بازیگر در دمو در حال حرف زدن است, دوربین میتواند از نورپردازی ف-ی-ل-ت-ر شده به گرینی (دانه دانه) و از تجربه سایلنت هیل گونه به حالت دید در شب با سایه سبز تغییر کند. همچنین میتواند به سیاه و سفید, sepia tones و افکت های black light رندر کند.
نتیجه اینکه بنظر میرسد Quantic Dream در تلاش برای ساختن بازی هایی با تم سینمائی (که احساس میشود بجای فرانسه از هالیوود آمده اند) پیشرفت غیر منتظره ای داشته است.

----------------------------------------------------------------------------------------
پ.ن-1: برای دیدن این دمو به بخش ویدئو های سایت Ageia یا Gametrailers مراجعه کنید.
پ.ن-2: ادامه بحث دو تا پست قبلی در مورد تصاحب QD توسط سونی یا شرکت های دیگه: بعد از اون بحث, Guillaume گفت:​
Even if we were to be acquired, we wouldn’t become an outsourcing company or a sweat shop
But don’t worry, it won’t happen tomorrow anyway
پ.ن-3: در پست قبل اشتباها fall را بهار ترجمه کردم, یعنی جمله درست این است: این عنوان تا پائیز برای انتشار آماده نمیشود.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
درباره محیط بازی David Cage گفته نمیخواد یه محیط بزرگ و Free Roaming داشته باشه مثل GTA ، چون جریان بازی کنترلش سخت میشه ...
گفته میخواد رو ست های شلوغ مثل مترو یا فروشگاه ها کار کنه که باید تبریک بگم به انتخابش !
چرا ؟
پورفسور ریچارد کرولین ، یا پروفسور کِـی ( Richard Krevolin: Screenwriting Professor ) درباره انتخاب صحنه مناسب برای ایجاد شرایط دراماتیک میگه اگه همه عشق و رومانس ، اشک و اندوه ، احساسات رو تو یه کوچه تاریک غم آلوده بارون زده میبینن ، در حالی که یه کارگردان موفق ، باید سعی کنه تو اماکن خیلی طبیعی دراماتیک ترین صحنه ها رو وار کنه ... باید قبول کنیم که دوست دختر شما هیچوقت صبر نمیکنه تا یه بارون شدید بهاری بیاد ، کوچه ها پر غبار و دود بشه ، صدای موزیک لطیفی به گوش برسه و بعد بهتون بگه دیگه دوستتون نداره چون با اون یکی دختره رفتین بیرون ، کاری که میکنه اینه که تو یه مرکز خرید ، تو خیابون ، تو یه مهمونی ، تو گوشتون میخوابونه و میره !
پس دقیقا باید بگم انتخاب درستی بوده ...
امـا ، کار سختی پیش رو داره چون کار هر کسی نیست تو چنین محیط هایی چنین چیزهایی رو بسازه ...


تصمیم گرفتم یه نگاه سینمایی داشته باشم به The Casting ، و نتیجه باید بگم شگفت انگیز بود !
بزارین جزء به جزء براتون بگم ...
خب حرفهای Marry خیلی طبیعی پیش میره و چیز خاصی نداره ... در 2:00 میره جلوی پنجره وای میسته ، و اون پشت یه غوغا به پاست با اون بارون ...
در 2:03 Marry شروع میکنه به حرفای خاص زدن ، حرفهایی که قرار مخاطب رو به فکر فرو ببره ... همینجاست که موزیک عالی شروع میشه ... Marry درباره خیانت Lover ـش توضیح میده و در 2:40 پشتشو به دوربین میکنه And Then My Whole World Falls Apart
و رعد و برق ...
و این انتخاب رعد و برق بسیار کار درستی بوده ... نشانه ای از خشم ، زیبایی ، فوران احساسات و قدرت رو نشون میده ... Marry ادامه میده و تصمیمش رو توضیح میده ...
3:11 وقتی اون قطره اشک از چشمش میاد پایین ، Marry برای تصمیمش مصمم نشون میده اما یه دفعه موزیک قطع میشه ... و دوباره موزیک شروع میشه " یه تصمیم دیگه " ، Marry لحنش تند میشه ، ریتم موزیک تند تر میشه و یه تم خاص رو تکرار میکنه ، صفحه پشت سرش کم کم مات میشه و Focus روی Marry بیشتر میشه ، یه رعد و برق دیگه ، Focus روی اسلحه قرار میگیره و با شلیک گلوله از صحنه بیرون میایم...
و در آخر چی ؟ هیچی :D
هیچی بدست نیاورد !
واقعا باید تبریک گفت به Quantic Dream
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر