شایعه Halo Infinite بزرگترین و پر هزینه ترین عنوان در حال ساخت است

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
104320
به تازگی شایعات جدیدی در مورد هزینه ی ساخت عنوان Halo Infinite منتشر شده اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت XboxDynasty، جدیدترین ساخته ی استودیو 343Industries با بودجه 500 میلیون دلاری در حال حاضر بزرگترین و پرهزینه ترین عنوان در حال ساخت است.

این بدان معناست که هزینه ی ساخت و توسعه ی این عنوان از بازی Red Dead Redemption 2 نیز بیشتر بوده است.

البته این منبع، مدرکی برای اثبات ادعای خود در این زمینه ارائه نداده است و ممکن است این شایعه تکذیب شود.

بازی Halo Infinite در E3 2018 با نمایش تیزری معرفی گردید. سازندگان تایید کردند این عنوان یک ریبوت برای سری Halo محسوب می شود و برای ساخت بازی از یک انجین جدید داخلی استفاده شده است. از آن زمان تا به حال اطلاعات بسیار اندکی در مورد بازی منتشر شده است و انتظار می رود در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019، جزئیات و اطلاعات بیشتری منتشر شود.

منابع
1
2
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
halo 3 هم یادمه بعد از رلیزش ی خبرایی اومد ک بازی ی بار ریبوت کامل شده و با اون همه هزینه و تبلیغات ماکرو یادمه کیفیت تکستچرا بشدت تو ذوقم میزد و ز طرفیم نورپردازی فوق العادش ی ماله خیلی خوب رو گرافیک ضعیف بازی میکشید :)
اینارو گفتم ک بگم با اینهمه قدرت و پولی که ماکرو به استدیو I343 داده مطمعنا ریختو پاش خیلی زیادی میشه (البته نیم بیلیون دلار بدون تبلیغات واقعا اغراق و یجورایی بالا اوردن اسم بازی میتونه باش :D)
اما ماکرو ثابت کرده همیشه بیشترین هزینه هارو با معمولی ترین خروجی ها رو داشته
امیدوارم با شروع نسل بعدی و اسکارلت دیگه اتفاقات و هزینه تولید و تبلیغاتی بیخودی برا بازیایی مثل C3 نشه که فن های ماکرو هم مطمعن تر مثل 360 برن سمت کنسول جدید
که مطمعنا این اتفاق با معرفی پروژه playground و invative اگه اشتباه نکرده باشم پر قدرت تو نسل بعد ظاهر شه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
البته اینم در نظر داشته باشید ظاهرا ماکرو دار ـه یـ تکنولوژی رو گسترش میده که همه استدیو هاش بتونن ازش استفاده کنن الکی نیومد همه رو باهم جمع کنه اسمشون رو بزاره Xbox Game Studios و خوب همین یـ دلیل میتونه باشه واسه مخارج بالاش
پ.ن : با همه این حال بازم فک میکنم 500 میل خیلی زیادیه نهایتش سر جمع 300 تا خیلی معقول تر ـه واسش
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
این عنوان یک ریبوت برای سری Halo محسوب می شود
ریبوت معنویه درواقع ( اصطلاحی که خودشون بکار میبرن ) و همچنان ادامه ی سری اصلی و اتفاقات نسخه ی پنجم. این مقدار هزینه هم قطعا مشخصه دارن از پایه بازی رو میسازن. خداکنه خوب دربیاد.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
البته اینم در نظر داشته باشید ظاهرا ماکرو دار ـه یـ تکنولوژی رو گسترش میده که همه استدیو هاش بتونن ازش استفاده کنن الکی نیومد همه رو باهم جمع کنه اسمشون رو بزاره Xbox Game Studios و خوب همین یـ دلیل میتونه باشه واسه مخارج بالاش
پ.ن : با همه این حال بازم فک میکنم 500 میل خیلی زیادیه نهایتش سر جمع 300 تا خیلی معقول تر ـه واسش
i343 تاجایی که یادمه به تنهایی قراره رو universe هر محتوای مدیا HALO تولید و نظارت کنه
تکنولوژی مد نظر شما میتونه تو انجین مشترک خلاصه بشه یا میان افزاری ک برای بهبود همین ip هست نه بازی یا سری دیگه ای پس بازم بنظرم تو خبر قلو شده اونم فقط بخاطر اینکه توجه ویژه ای طرفدارا به شماره جدید داشته باشن و تو لیست خرید و پیش خرید هر اکس فنی باش این بازی وگرنه 500 میلیون دلار واس کمپانی پرخرج و پرجزییات و پر جمعیتی مثل راک استار هم نشدنیه چه برسه به i343
حالا اصل خبر این بود ک ماکروسافت قصد داره 500 میلیون دلار با هزینه تجاری بازی هزینه کنه قابل قبول بود
مگر اینکه یکی دوتا دولت مرد ایرانی اونام داشته باشن که در اون صورت خروجی عملا وجود نداره و حداکثر ی مپ ادیتور بذارن بگن خودتون بسازید ببینم بلدین ؟ :D=))
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
به این فکر می کنم که قراره یه تریلوژی بدن بیرون با این هزینه ... اینفنیت هم قسمت اولشه ...

فکر میکنم دارن روی یک تکنولوژِی مشترک بین استودیو ها کار می کنند ... قبلا شنیده بودم یه سری از دستاورد ها ترن 10 با Forza Tech رو ریر و کوالیشن استفاده کرده بودند مثل آب و هوا و آب دریا ... احتمالا مایکروسافت تصمیم گرفته این برنامه رو تو سطح گشترده اجراش کنه ... مثلا همین موتور فیزیک Havok و DX که الان هست رو داشته باشید یه API های مشترک یا تکنولوژی های کاربردی ...
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
بودجه کلی ساخت رو معمولا مدیران رده بالا میدونن و اینجوری نیست که همه کارمندا بدونن چقدر بودجه در اختیار دارن
واسه همین یکم عجیبه بیرون اومدن یه همچین اطلاعاتی


البته من خودم موافق بازی های پرهزینه نیستم و مثلا کوانتوم برک با اینکه خیلی براش هزینه شد ولی در نهایت بازی خیلی خوبی نشد
از اون طرف میشه کلی بازی مستقل ناب پیدا کرد که با هزینه کم ساخته شدن ولی بی نهایت خلاق،سرگرم کننده و بی نظیر هستن
مثل Celeste , Journey , Super Meat Boy و .....
 
  • Like
Reactions: g4mer

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
بعد از دو نسخه آخر که دو شکست سنگین بودن به نظرم چنین هزینه ای برای احیای یه مجموعه مرده لازمه
اگه از همون اول میزاشتن بانجی کارش بکنه کار به اینجا نمی کشید طرفدارا احتمال میدادن که بانجی میخواست سر halo4 ریسک کنه که خب مایکروسافت با این همه پول قبول نکرد دقیقا همین مورد یکی از سازنده ها تو بانجی امسال تایید کرد
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
i343 تاجایی که یادمه به تنهایی قراره رو universe هر محتوای مدیا HALO تولید و نظارت کنه
تکنولوژی مد نظر شما میتونه تو انجین مشترک خلاصه بشه یا میان افزاری ک برای بهبود همین ip هست نه بازی یا سری دیگه ای پس بازم بنظرم تو خبر قلو شده اونم فقط بخاطر اینکه توجه ویژه ای طرفدارا به شماره جدید داشته باشن و تو لیست خرید و پیش خرید هر اکس فنی باش این بازی وگرنه 500 میلیون دلار واس کمپانی پرخرج و پرجزییات و پر جمعیتی مثل راک استار هم نشدنیه چه برسه به i343
حالا اصل خبر این بود ک ماکروسافت قصد داره 500 میلیون دلار با هزینه تجاری بازی هزینه کنه قابل قبول بود
مگر اینکه یکی دوتا دولت مرد ایرانی اونام داشته باشن که در اون صورت خروجی عملا وجود نداره و حداکثر ی مپ ادیتور بذارن بگن خودتون بسازید ببینم بلدین ؟ :D=))

Slipspace مدت زمان ساختش از اول تقریبا 5 سال طول کشیده ! از قبل هیلو 5 ! یعنی این همه وقت و هزینه من نمیگم انجین قراره همه ازش استفاده کنن چون جایی گفته نشده، ولی منطقی نیست که این همه زمان و خرج یه انجین بشه فقط برای هیلو ! چون تمام تکنولوژی هایی هم که نشون دادن تا الآن همشون جوریه که تمام طیف سبک ها رو ساپورت میکنه (به جز ریسینگ)

اگه از همون اول میزاشتن بانجی کارش بکنه کار به اینجا نمی کشید طرفدارا احتمال میدادن که بانجی میخواست سر halo4 ریسک کنه که خب مایکروسافت با این همه پول قبول نکرد دقیقا همین مورد یکی از سازنده ها تو بانجی امسال تایید کرد

لینک این حرفایی که میگی زدن رو ممکنه بدی ؟

چون بانجی تنها دلیلی که جدا شد این بود که نمیخواست بقیه وقت استودیو رو ساخت هیلو بکنه و مایکروسافت هم نمیخواست یه رقیب برای هیلو خودش درست کنه که باعث شد دستینی قراردادش با اکتیویژن بشه ! اصلا اینجوری نبوده که بخوان هیلو رو ادامه بدن یا به خاطر ریسک و اینا جدا بشن
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
Slipspace مدت زمان ساختش از اول تقریبا 5 سال طول کشیده ! از قبل هیلو 5 ! یعنی این همه وقت و هزینه من نمیگم انجین قراره همه ازش استفاده کنن چون جایی گفته نشده، ولی منطقی نیست که این همه زمان و خرج یه انجین بشه فقط برای هیلو ! چون تمام تکنولوژی هایی هم که نشون دادن تا الآن همشون جوریه که تمام طیف سبک ها رو ساپورت میکنه (به جز ریسینگ)



لینک این حرفایی که میگی زدن رو ممکنه بدی ؟

چون بانجی تنها دلیلی که جدا شد این بود که نمیخواست بقیه وقت استودیو رو ساخت هیلو بکنه و مایکروسافت هم نمیخواست یه رقیب برای هیلو خودش درست کنه که باعث شد دستینی قراردادش با اکتیویژن بشه ! اصلا اینجوری نبوده که بخوان هیلو رو ادامه بدن یا به خاطر ریسک و اینا جدا بشن
It could happen for sure. I think we may be on the cusp of a Halo reimagined
حالا هیلو4 نبوده ولی تو فکر ریبوت بودن چون میدونستن دیگه فرمولش جوابگو نیست:D
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
It could happen for sure. I think we may be on the cusp of a Halo reimagined
حالا هیلو4 نبوده ولی تو فکر ریبوت بودن چون میدونستن دیگه فرمولش جوابگو نیست:D
هیلو رو برای طرفدارا میسازن نظر منتقدا براشون اهمیتی نداره :))
 
  • Smile
Reactions: gamer123456

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر