Halo: Combat Evolved Anniversary

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
امروز در کنفرانس ماکروسافت در نمایشگاه E3 سال 2011 بازی Halo Remake به طور رسمی معرفی شد..

76579385209271350271.jpg


نام اصلی بازی Halo: Combat Evolved Anniversary هستش.

بازی کاملا با موتور ریچ بازسازی شده و فقط رزولوشن بالا نرفته (یعنی گرافیکی در حد Reach داره). مولتی پلیر بازی هم مال ریچه، اما ظاهرا کلی مُد و مَپ جدید داره + 7 تا از بهترین مَپ های تاریخ سری هیلو که جمع شدن توش.

اینم یه عکس از گیم پلی که البته کیفیتش پایینه:

wol_error.gif
سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 659x373 می باشد.
ueda726tortju8457k4a.png


==================

سلام !
سايت GameSpot پيش نمايشي براي بازي Halo: Combat Evolved Anniversary تهيه کرده که در زير ميخونين.

93959184651347003788.jpg


از MacWorld 1999 تا E3 2011 , بازي Halo: Combat Evolved راهي طولاني و تآثيرگذار رو طي کرده. بازي اي که طرفداران سبک FPS رو به خودش وابسته کرد , به حق مورد ستايش ميليون ها هوادار قرار گرفت و يک بار و براي هميشه نشون داد که اين سبک ميتونه روي کنسول هاي بازي هم صاحب خونه بشه. بالاخره HD Remake پر سر و صداي اين بازي معرفي شد و ما فرصت پيدا کرديم که مدتي رو با اون مشغول باشيم و گرافيک ارتقا يافته , بخش Multiplayer بهبود يافته و ساير مواردي که 343Industries با دقت به اين عنوان با ارزش اضافه کرده رو تجربه کنيم.
دمويي که بازي کرديم با صحنه اي آغاز شد که هر طرفدار Halo اي اون رو مطمئنآ به ياد داره. مرحله The Silent Cartographer که در اون Master Chief به همراه تعدادي از نيروهاي UNSC وارد ساحل ميشه. اگرچه در همون ابتداي کار اون ها با حمله سريع Covenant ها مواجه ميشن ولي شما قبل از اينکه خودتون رو براي نبرد آماده کنين , محو تماشاي قوس زيباي Halo و امتداد اون تا دوردست ميشين. منظره اي زيبا و ديدني که با کمک محيط اطراف شما زيباتر هم ميشه. جزيره و تخته سنگ ها به همراه گياهان و علف ها همگي بسيار شارپ و زنده طراحي شده اند. اين طراحي هاي زيبا باعث ميشه اکشن بازي هم سريع تر و مهيج تر به نظر بيان ولي در عين وقتي اين طراحي ها رو با نسخه هاي اخير Halo مقايسه مي کنيم , کمي عجيب هم به نظر ميان. نمايش دهندگان دمو که اونجا حضور داشتن به ما گفتن که اين دمويي اوليه و ابتدايي از بازي هست و هنوز بازی کامل نشده. بعد از اين صحبت ها بود که 343Industries يکي از جالب ترين ويژگي هاي Halo: Combat Evolved Anniversary رو به ما نشون داد.
فشار دادن يک دکمه کافي بود تا بازي در زمان به عقب سفر کنه. تقريبآ همون لحظه اي که دکمه فشار داده شد محيط بازي تغيير کرد , آبي که با موج هاي زيباي خودش زير نور خورشيد برق ميزد , به کيفيت 10 سال قبل خودش تبديل شد و علف ها و صخره هايي که ما رو با تکسچرهاي عالي و سايه زني زيبا به خودشون جذب کرده بودن به نمونه هاي قديمي و خشک خودشون تبديل شدند و حتي همرزمان ما که زره هايي براق و پر جزييات به تن داشتن هم يک دفعه به آدم هايي چند ضلعي و گوشه دار تغيير شکل دادند. اين تغيير ناگهاني باعث شد تفاوت بازي بين اين 10 سال رو متوجه بشيم و کارهايي که 343Industries براي ارتقاي بازي انجام داده رو بهتر درک کنيم. اين ويژگي تغيير ظاهر بازي با يک دکمه چيزي بوده که تيم 343Industries بعد از بارها امتحان کردن اون و وقتي که متوجه شده که همه اعضا از اون خوششون اومده به بازي اضافه کرده. ويژگي اي که يکي از جالب ترين بخش هاي دمو بود و دو فايده داره. هم باعث ميشه که حس نوستالژيک قديمي ها تحريک بشه و هم به نسل جديد نشون ميده که همين 10 سال پيش بازي ها از نظر بصري در چه جايگاهي بودند.
خب اون فردي که دمو رو براي ما نمايش ميداد نميتونست تمام وقتش رو کنار بذاره تا ما منظره هاي بازي رو با نسخه اصلي مقايسه کنيم ! براي همين دوباره وارد اکشن بازي شديم و به سراغ Covenant ها رفتيم. Grunt ها , Jackal ها و Elite ها همگي تکسچرهايي با کيفيت روی نمونه های 10 سال پیش خودشون داشتن نه اينکه از نسخه هاي جديدتر به بازي منتقل بشن. در همين لحظه يک Pelican از راه رسيد و يک Warthog براي ما فرستاد که باز هم با کنتراست بالا و تکسچرهاي خوبش نظر ما رو به خودش جلب کرد. Halo: Combat Evolved Anniversary شايد از نظر گرافيکي به پاي نسخه هاي اخير Halo نرسه , ولي کاملآ مشخصه که گرافيک اين نسل رو يدک ميکشه.

16960283807550971825.jpg


در کنار بهبودهاي گرافيکي , 343Industries به بازي Terminal ها رو هم اضافه کرده. اين ايستگاه هاي مخفي که براي اولين بار در Halo 3 معرفي شدن , در مورد پيش زمينه ها و اتفاقات دنياي Halo به بازيکن اطلاعات جالبي ميدن. اين بار Terminal ها بيشتر در ديد بازيکن هستن تا با راحت تر پيدا کردن اونها بتونيم اطلاعات جالبي در مورد اين بازي پيدا کنيم. البته در اين دمو نتونستيم يک Terminal رو به صورت کامل ببينيم ولي اون طور که سازندگان بازي به ما گفتن , Terminal ها نه تنها تاريخچه و پيش زمينه هاي دنياي Halo رو توضيح ميدن , بلکه شامل آيتم هاي شنيدني و ديدني جالبي هم ميشن. تنها Terminal اي که به صورت اوليه و پروتوتايپ در دمو وجود داشت , يک صداي آشنا رو به گوش ما رسوند. صداي 343Guilty Spark , هوش مصنوعي اي که در قالب يک شي پرنده به Master Chief لقب The Reclaimer رو داد و در مورد Halo هم صحبت های مبهم و ضد و نقیضی کرد. اين Terminal چيزهايي رو شامل ميشد که ميدونيم در جريان ماجراهاي Halo اون ها رو تجربه مي کنيم ولي 343Industries به ما گفت که در بعضي از Terminal هاي بازي اشارات جالبي به Halo 4 هم وجود داره.
اگرچه Halo: Combat Evolved Anniversary شامل Co-op دو نفره چه به صورت آنلاين و چه آفلاين هست , ولي نميشه اين بازي رو بدون بخش Multiplayer تصور کرد. 7 نقشه Remaster شده در اين بخش وجود داره که همگي با انجين Halo: Reach از نو طراحي شده اند. لازم به يادآوري هست که بخش تک نفره و داستاني بازي هم به صورت همزمان از دو انجين استفاده ميکنه که يکي انجين نسخه اصلي Combat Evolved هست و ديگري انجيني که به اين بازي لايه هاي جديد گرافيکي رو اضافه ميکنه. مپ های ساخته شده با انجین Halo: Reach به اندازه اون بازی زیبا هستن و مپی چون Damnation از این نظر حتی بهتر از مپ های اون بازی طراحی شده. بخش Multiplayer همچنین از Armor Ability ها که در Halo: Reach معرفی شدن هم استفاده میکنه. 343Industries برای بخش Multiplayer با تیم Certain Affinity هم همکاری میکنه , تیمی که در ساخت Defiant Map Pack برای Halo: Reach همکاری مستقیم داشت. نکته جالب در مورد این بخش این هست که مالکان Halo: Reach میتونن دیسک Halo: Combat Evolved Anniversary رو وارد کنسول کرده و تمام مپ های بخش Multiplayer رو روی هارد کنسول ریخته و از داخل بازی Halo: Reach به اونها دسترسی پیدا کنند. کاری که 343Industries برای خشنود کردن طرفداران جدید و قدیمی Halo انجام داده.
Halo: Combat Evolved Anniversary در کنار اینکه حس نوستالژیک ما رو برانگیخت , به نظر میاد تجربه ای بزرگ و عظیم هم باشه. سوالات بیشماری بود که دوست داشتیم از 343Industries بپرسیم ولی اون ها استراتژی سکوت رو در پیش گرفتن و نتونستیم به جواب هامون در مورد سوال هایی چون ارتباط بازی با Halo: Waypoint , تفاوت بازی در بخش داستانی به صورت اصلی و Remaster شده و حتی وجود Skull ها و تنظیمات درجه سختی برسیم.
در جریان HaloFest که قرار هست به مناسبت 10 سالگی Halo برگزار بشه , مطمئنآ اطلاعات بیشتری از Halo: Combat Evolved Anniversary خواهیم شنید. بازی ای که در تاریخ 15 نوامبر امسال و با قیمت 39.99 دلار عرضه میشه.

34999971151575126972.jpg


موفق باشین (آریا)

==================

اخبار تکمیلی به زودی قرار خواهد گرفت..
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Amir09

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
نام اصلی بازی Halo: Combat Evolved Anniversary هستش.

بازی کاملا با موتور ریچ بازسازی شده و فقط رزولوشن بالا نرفته (یعنی گرافیکی در حد Reach داره). مولتی پلیر بازی هم مال ریچه، اما ظاهرا کلی مُد و مَپ جدید داره + 7 تا از بهترین مَپ های تاریخ سری هیلو که جمع شدن توش.

اینم یه عکس از گیم پلی که البته کیفیتش پایینه:

ueda726tortju8457k4a.png
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
یه سری اطلاعات جدید از بازی:

- توسط Saber Interactive و Certain Affinity در حال ساخته

- از انجین Reach استفاده شده

-میشه گرافیک رو به صورت ریل تایم، بین HD و گرافیک نسخه ی اریجینال سوئیچ کرد!

-گیم پلی و فیزیک بازی، دقیقا همونیه که تو نسخه ی اصلی بود.

-بخش چند نفره ی جدا نداره، مپ های هیلو1 به عنوان یه پک برای ریچ عرضه میشن.

چند تا شات HD :







 
  • Like
Reactions: fixer and Dreadlord

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
من که از HALO 3 با این فرنچلیز اشنا شدم..خیلی خوشحال شدم که بتونم با قدرت گرافیک فوق العاده حال حاضر X360 این بازیو از اول اشنا بشم...خیلی خوشحال شدم.....
فقط دو تا سوال:

1-تاریخ ریلیز دقیقش معلوم نشده؟؟/
2- کمپانی 343 کدوم شماررو میسازه؟؟؟؟
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
It could be one of the best games ever been made ...
خداییش انقدر انتظار نداشتین بیفتن تو زحمت تا با موتور ریچ باز سازیش کنن :D ! یه ریمستر میکردن بسمون بود :D ... چه شود .
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
ماشالا سرعت:D دو ساعت نوشتم دیدم گفتی همه رو:D

نکته دیگه اینه که به خاطر نوع خاص بازسازیش (که قابلیت سوئیچ بین گرافیک 10 سال پیش و الان رو داره)، شوتینگش بیشتر شبیه هیلو 1 هستش. یعنی یه مقدار مدل شوتینگش نسل قبلی میزنه که شاید خیلی ها خوششون نیاد. ولی برای طرفدارای Combat Evolved فوق العادست:D

و همونطور که قبلا هم گفته بودم، این بازی یه جورایی مثل ODST میمونه. یعنی تو این پکیج، Campaign جدیده، با موتور بازی پارسالش ساخته شده، و مولتیش هم برای بازی سال قبلشه + مپ های جدید. در واقع 343 اینو دست گرمی برای آشنایی با سری و همینطور به دست آوردن دل طرفدارای قدیمی هیلو ساخته.

بازی اصلی و Blockbuster در واقع همون هیلو 4 است که سال دیگه میاد...
2- کمپانی 343 کدوم شماررو میسازه؟؟؟؟
343 داره هیلو 4 رو میسازه و گفته میشه 3-4 ساله در حال ساخته!
 
  • Like
Reactions: fixer

fixer

کاربر سایت
Aug 26, 2007
919
نام
حامد
کنفرانس مایکروسافت امشب هیلویی بود :d با Halo: CE Anniversary شروع شد و با Halo 4 تموم شد . امشب طرفداران هیلو حسابی حال کردن .
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
حالا بیاییم سراغ این:D

دو تا عکس مقایسه ای بین ریمیک و نسخه اصلی (بعضی ها یاد بگیرن فقط رزولوشن و AA رو زیاد نکنن:D)

media

media


media

media


به بازی Co-op هم اضافه شده (نسخه اصلی Co-op نداشت).

بازی 15 نوامبر امسال عرضه میشه.
نکته دیگه اینکه این یک بازی کامل نیست و قراره با قیمت 40 دلار عرضه بشه. یعنی از اسمش هم معلومه، یک Remake هستش از بازی 10 سال پیش، نه یک عنوان جدید.

ویرایش:

qouw6hb7wgk8kwsby7tu.jpg


باکس آرت جالب و متفاوتیه. تم سیاه سفیدش باعث یادآوری خاطرات میشه:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SiLeNt DeλtH

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
(بعضی ها یاد بگیرن فقط رزولوشن و AA رو زیاد نکنن:biggrin1:)
ریمیکه دیگه!:D میخواستی این پیشرفتارم نکنه!؟:D
پیشرفت RE Remake نسبت به RE1 هم همینجوریه دیگه:D
تیکه ننداز به بقیه:D
====
تریلرش هم اگه کسی خواست دانلود کنه:D
دانلود.
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
فقط این ! کلآ این رو دیدم Halo 4 رو فراموش کردم ! :D یه روز قبل از خجسته سالروز تولد بنده میاد !

Oh Cr*p ! :))

آریـا یا من دیوونه ـم یا شما دوتا !:d یه روز قبل کنفرانس مایکرو همینجوری بابی کامنت داد که Halo 4 میخوام و این حرفا ، دیشب سرِ کنفرانس اول که Halo Remake رو نشون دادن گفتم ایول بابی الان تو آسموناس ... رسید به آخر کنفرانس تا Halo 4 تایید شد آریا دقیقاً بابی رو طوری فرض کردم که رو صندلی سکته کرده افتاده پایین =))!

الانم که معلوم شد ریمیک یه روز قبل تولد آقا میاد :d!

پ.ن: چطوره روز تولدت با حمید و بچه ها چتر شیم ونتون ؟ :-/:d

پ.ن2 : نمیشه Halo Remake ـی هم بزنن ؟!:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر