Halo: Campaign Evolved

Halo Campaign Evolved.png
سازنده: Halo Studios
ناشر: Xbox Game Studios
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ انتشار: 2026
پلتفرم: pc, xbox series و ps5

"این تازه شروع کاره"
پس از لیک ها و حواشی فراوان, بازسازی اولین نسخه از از سری هیلو با نام جدید Campaign Evolved معرفی شد.
براساس گفته ها هیلو استودیو از هوش مصنوعی برای توسعه سریع تر این بازی استفاده کرده که موجب اختلافاتی بین اعضای تیم سازنده و جدایی هایی شده است.

اطلاعات رسمی:
1. آنریل انجین 5
2. 3 ماموریت جدید به عنوان پیش درآمدی از هیلو ریچ است که داستان آشنایی مستر چیف و گروه بان جانسون را روایت می کند.
3. تمامی کات سین ها کمبت ایوالود بازسازی و صداگذاری ها دوباره ضبط شده.
4. موزیک رمستر شده.
5. کنترل و لول دیزاین بهتر, Wayfinding پیشرفته تر.
6. 9 سلاح (مانند شمشیر انرژی و رایفل هیلو 2, رایفل سوزنی هیلو ریچ) اتومبیل, جمجمه و دشمنان بیشتر و متنوع تر از عناوین دیگر سری به این بازی اضافه شده.
7. قابلیت دزدیدن اتومبیل چه برای چیف و چه برای کاوننت از هیلو 2 به بازی اضافه شده.
8. قابلیت دویدن.
9. مولتی پلیر نداره, کو آپ آنلاین 4 نفره, کو آپ آفلاین 2 نفره فقط برای نسخه کنسول, کراس پلی تایید شده

بر اساس لیک ها بخش مولتی پلیر از طریق بازی جداگانه ای توسط استودیو Certain Affinity که سازنده مد فورج در عیلو 5 و اینفینیت بود پوشش داده میشه.

 
آخرین ویرایش:
فرنچایز هیلو الان از پس خودش نمیتونه بر بیاد، دقیقا جای چی رو میخواد روی پلی استیشن پر کنه؟:دی هنوز ریدمان اینفینیت رو فراموش نکردیم بخدا:دی بله سه گانه اصلی هیلو شاهکار بوده بخصوص هیلو 3 که یکی از بهترینهای تاریخه از نظر خودم... ولی دیگه الان هیچکدوم گیم درجه 1 محسوب نمیشن. بالاخره عمری ازشون گذشته و کلی FPS بروز تر از اونها همین الان در دسترسه. عرضه هیلو 1 هم بیشتر از جنبه نوستالژی الان ارزش داره و البته باز شدن راه شماره های جدید برای PS5 :دی ولی خب با مسیری که مایکرو در 10 سال گذشته با این فرنچایز رفته، واقعیت بود و نبودش دیگه اونقدری اهمیت نداره:دی
هیلو سالهاس که دیگه تو بازی نیست و تاثیرگذاریشو از دست داده...
این مدل واکنش ها هم آدم رو یاد اون عزیزانی میندازه که در هر صورت خودشون رو برنده هر مسئله ای میدونن حتی اگه تا فیها خالدون باخت داده باشن... خودتون میدونید کیا رو میگم دیگه:دی
 
تو که پی سی گیمری دیگه چرا؟ :دی Quake و آنریل تورنومنت هویجن؟ :D
یکی می خواد بره خود Quake و Unreal رو نجات بده الان :دی آنریل که اپیک قبرشو کنده، برگشتن Quake هم فقط کار خود بتسداس.
اما هیچ کدوم واقعا از لحاظ Lore به گرد پای Halo نمی‌رسن.
 
فرنچایز هیلو الان از پس خودش نمیتونه بر بیاد، دقیقا جای چی رو میخواد روی پلی استیشن پر کنه؟:دی هنوز ریدمان اینفینیت رو فراموش نکردیم بخدا:دی بله سه گانه اصلی هیلو شاهکار بوده بخصوص هیلو 3 که یکی از بهترینهای تاریخه از نظر خودم... ولی دیگه الان هیچکدوم گیم درجه 1 محسوب نمیشن. بالاخره عمری ازشون گذشته و کلی FPS بروز تر از اونها همین الان در دسترسه. عرضه هیلو 1 هم بیشتر از جنبه نوستالژی الان ارزش داره و البته باز شدن راه شماره های جدید برای PS5 :دی ولی خب با مسیری که مایکرو در 10 سال گذشته با این فرنچایز رفته، واقعیت بود و نبودش دیگه اونقدری اهمیت نداره:دی
هیلو سالهاس که دیگه تو بازی نیست و تاثیرگذاریشو از دست داده...
این مدل واکنش ها هم آدم رو یاد اون عزیزانی میندازه که در هر صورت خودشون رو برنده هر مسئله ای میدونن حتی اگه تا فیها خالدون باخت داده باشن... خودتون میدونید کیا رو میگم دیگه:دی
ریدمان اینفینیت ؟؟
قطعا بهترین هیلو بعد هیلو های بانجی بوده.
متا بازی هم شد ۸۷ .
گیم پلی بازی برای من شاید بهترین گیم پلی سری باشه.
از کدوم ریدمان صحبت میکنی؟؟؟؟
این که مایکروسافت اومد خواست با یک تیم که مناسب پشتیبانی یک بازی سرویس محور نیست نتیجه عجیبی از هیلو بگیره شد ریدمان؟؟
شما خودت واقعا اینفینیت رو بازی کردی؟؟
 
پلی استیشن البته هیچوقت بی شوتر نبوده چون پلتفرم غالب Cod باز ها همیشه ps هست تورنومنت هاشون هم که چند سال رو پلی استیشن برگزار میشد.

بهتره بگید PS studios چون فقط بانجی fps ساز هست که معلوم نیس داره چکار میکنه.

تو ژانر شبیه ساز ریسینگ هم که گفتن GT هم لانچش بهتر بود هم ساپورت بلندمدتش خیییلی بهتر از FM بود.
 
فرنچایز هیلو الان از پس خودش نمیتونه بر بیاد، دقیقا جای چی رو میخواد روی پلی استیشن پر کنه؟:دی هنوز ریدمان اینفینیت رو فراموش نکردیم بخدا:دی بله سه گانه اصلی هیلو شاهکار بوده بخصوص هیلو 3 که یکی از بهترینهای تاریخه از نظر خودم... ولی دیگه الان هیچکدوم گیم درجه 1 محسوب نمیشن. بالاخره عمری ازشون گذشته و کلی FPS بروز تر از اونها همین الان در دسترسه. عرضه هیلو 1 هم بیشتر از جنبه نوستالژی الان ارزش داره و البته باز شدن راه شماره های جدید برای PS5 :دی ولی خب با مسیری که مایکرو در 10 سال گذشته با این فرنچایز رفته، واقعیت بود و نبودش دیگه اونقدری اهمیت نداره:دی
هیلو سالهاس که دیگه تو بازی نیست و تاثیرگذاریشو از دست داده...
این مدل واکنش ها هم آدم رو یاد اون عزیزانی میندازه که در هر صورت خودشون رو برنده هر مسئله ای میدونن حتی اگه تا فیها خالدون باخت داده باشن... خودتون میدونید کیا رو میگم دیگه:دی
اینفنیت خود core بازیش عالی بود. گیمپلیش فوق العادست. همچنین کمپین خیلی خوبی هم داره. مشکل اصلیش ساپورت بعد عرضه بود که رسما ریدن :D یعنی یه جوری ریدن انگار عمدی بوده :D
مولتیش هم خوب بوده ولی با ساپورت فاجعه و کمرنگ شدن این سبک مولتی پلیر arena shooter که دیگه مثل قدیم طالب نداره رسما فنا رفت. به شخصه بعید میدونم دیگه بتونن مثل قدیم پرچمدار
بازی های شوتر انلاین باشه ولی همین راه فعلی ریمیک کردن کمپین ها گزینه منطقی تریه
 
اینفنیت خود core بازیش عالی بود. گیمپلیش فوق العادست. همچنین کمپین خیلی خوبی هم داره. مشکل اصلیش ساپورت بعد عرضه بود که رسما ریدن :D یعنی یه جوری ریدن انگار عمدی بوده :D
مولتیش هم خوب بوده ولی با ساپورت فاجعه و کمرنگ شدن این سبک مولتی پلیر arena shooter که دیگه مثل قدیم طالب نداره رسما فنا رفت. به شخصه بعید میدونم دیگه بتونن مثل قدیم پرچمدار
بازی های شوتر انلاین باشه ولی همین راه فعلی ریمیک کردن کمپین ها گزینه منطقی تریه
اول و آخر مشکل همینه. اصل این ژانر هم روی پی سی دیگه خریدار نداره چه برسه به نسخه کژوال کنسولی.
 
  • Like
Reactions: Lions Gate
بچه ها لطفا دیگه حقیقت رو انکار نکنین خب ، جوری مطلب مینویسین که انگار دو روز پیش گیمر شدین و تازه دیروز تو انجمن ثبت نام کردین!

پلی استیشن FPS شوتر داره؟
کیلزون قرار نبود halo کیلر باشه؟
ایشون نسل پیش به بدترین شکل نمردن آیا؟
خب Halo داره میاد که اون سمت رو پوشش بده.
دیگه چرا مثل این خانومها که میخوان معذرت خواهی کنن تابلو رو خط خطی میکنین؟

دیگه از اسپنسر ، خرید اکتی و مابقی حرف زدن خیلی عجیبه.
یادآوری اینها کاری میکنه که کیلزون طی این سالها همچنان زنده و Haloکیلر باقی مونده باشه؟!

Halo مولتی پلتفرم شد که هم برای خودش خوبه که بزرگتر میشه چون پلیرهای بیشتری رو جذب میکنه و هم برای پلیرهای پلی استیشن که به یه FPS شوتر کنسولی ناب دسترسی نداشتن.
الان فورتزا موتور اسپورت تو شرایط فعلی عملا روی xbox مرده .
اگه این شرایط باقی بمونه و سونی نسل بعد بیاد GT رو برای ایشون منتشر کنه خب میشه گفت یه حرکت مشابه کرده که هم به نفع پلیرهای ایکس باکس بوده و هم گسترش عنوان موفق خودش.

لطفا مسائل رو با هم قاطی نکنین.
اگه پلیرید که خیلی باید خوشحال باشید ، اگه نیستید که خب قطعا به همین شکل از پیام دادنها ادامه بدین.
 
شما خودت واقعا اینفینیت رو بازی کردی؟؟
آخه میدونی... بازی کردن اینفینیت به یه سطح بالایی از خلوص نیت و ایمان به آرمان های مایکرو و ائمه اسپنسر و سارا باند نیاز دارش که ما پزنت ها ازش محروم بودیم و فقط عده قلیلی از مایکرو فن ها میتونن انجامش بدن:دی
اینفینیت یکی از جاه طلبانه ترین بازیهای تاریخ مایکروسافت بود که قرار بود این فرنچایز رو دوباره به روزهای اوج گذشتش برگردونه! کلی هم ایده بلندپروازانه داشت که تقریبا توی هیچکدوم موفق نبود!! من جمله همون semi-open word شدنش که خوب از آب در نیومده بود. اون 10 سال ساپورت بازی و لایو سرویس بودنش هم که باز نکنم برات:دی حتی مولتی پلیر بازی هم که همیشه جز آیکونیک ترین بخش های این فرنچایز به سال نکشیده به خاطرات پیوست:دی بگذریم که داستان بازی هم خیلی مالی نبود... اون متای87 هم بنظرم یکی از مسخره ترین و بحث برانگیز ترین متاهای 10 سال گذشته هستش، اینفینیت اصلا در حد این متا نبود بنظرم!
بهترین هیلویی هم که 343i ساخته هیلو 4 هستش بدون شک.
اینفنیت خود core بازیش عالی بود. گیمپلیش فوق العادست. همچنین کمپین خیلی خوبی هم داره. مشکل اصلیش ساپورت بعد عرضه بود که رسما ریدن :D یعنی یه جوری ریدن انگار عمدی بوده :D
مولتیش هم خوب بوده ولی با ساپورت فاجعه و کمرنگ شدن این سبک مولتی پلیر arena shooter که دیگه مثل قدیم طالب نداره رسما فنا رفت. به شخصه بعید میدونم دیگه بتونن مثل قدیم پرچمدار
بازی های شوتر انلاین باشه ولی همین راه فعلی ریمیک کردن کمپین ها گزینه منطقی تریه
کور گیم پلی خوب بود چون سوار بود روی بازیهای قبلی:دی اتفاقا کمپینیش در حد و اندازه 4 هم نبود بنظرم. بیشتر از اینکه آرنا شوتر خواستار نداشته باشه، ساپورت ضعیف از بازی بود که باعث شد بره تو دیوار:دی مگرنه دیگه به این سرعت هم نباید میترکید!
 
کور گیم پلی خوب بود چون سوار بود روی بازیهای قبلی:دی اتفاقا کمپینیش در حد و اندازه 4 هم نبود بنظرم. بیشتر از اینکه آرنا شوتر خواستار نداشته باشه، ساپورت ضعیف از بازی بود که باعث شد بره تو دیوار:دی مگرنه دیگه به این سرعت هم نباید میترکید!
اتفاقا مولتی پلیرش همچنان فعاله.
فقط روی استیم روزانه تا 4K پلیر داره که اگه با پلیرهای xbox جمعش بزنیم عدد قابل توجهی میشه.

حتما این اعداد برای این عنوان کمه ولی در کل بخش بزرگی از شوتربازهای کنسولی از Halo به عنوان مولتی پلیر انحصاریشون عبور کردن.

دلایل زیاد داره ، از مهارت محور بودن لوپ گیم پلی بازی بگیر که اصلا نوب فرندلی نیست و نیاز به دوره یادگیری داره تا حضور شوترهای خیلی باکیفیت بالای دیگه و همینطور خیلی خیلی در دسترس و نوب فرندلی بودنشون که رقابت رو خیلی براش سخت کرده.
الان مثل اوایل دهه 2000 نیست ، بازار پره از رقبای کردن کلفت با کیفیت و بعضا رایگانی که نتیجش شده اینکه کمپانیها حتی جرات نکنن یه بازی سینگل پلیر رو تو این سبک توسعه بدن بدون اینکه برنامه ای برای ارائه یک بخش مولتی پلیر جذاب براش داشته باشن.

وگرنه با همه گندکاریهایی که 343 داشت و الان رسیده به Halo Studios باز هم Infinite خیلی خوب ساپورت شد و همچنان داره میشه.
 
آخه میدونی... بازی کردن اینفینیت به یه سطح بالایی از خلوص نیت و ایمان به آرمان های مایکرو و ائمه اسپنسر و سارا باند نیاز دارش که ما پزنت ها ازش محروم بودیم و فقط عده قلیلی از مایکرو فن ها میتونن انجامش بدن:دی
اینفینیت یکی از جاه طلبانه ترین بازیهای تاریخ مایکروسافت بود که قرار بود این فرنچایز رو دوباره به روزهای اوج گذشتش برگردونه! کلی هم ایده بلندپروازانه داشت که تقریبا توی هیچکدوم موفق نبود!! من جمله همون semi-open word شدنش که خوب از آب در نیومده بود. اون 10 سال ساپورت بازی و لایو سرویس بودنش هم که باز نکنم برات:دی حتی مولتی پلیر بازی هم که همیشه جز آیکونیک ترین بخش های این فرنچایز به سال نکشیده به خاطرات پیوست:دی بگذریم که داستان بازی هم خیلی مالی نبود... اون متای87 هم بنظرم یکی از مسخره ترین و بحث برانگیز ترین متاهای 10 سال گذشته هستش، اینفینیت اصلا در حد این متا نبود بنظرم!
بهترین هیلویی هم که 343i ساخته هیلو 4 هستش بدون شک.
حقیقت با توهم ها و این خوشمزه بازی ها عوض نمیشه😁😁
شما گفتی هیلو اینفینیت افتضاح و ریدمان بود اما دلیلی نگفتی که هیچ اومدی یک تهمت خیلی بزرگ هم زدی که اره متا بازی حاصل تقلب بوده
حقیقتا این توهم های توطئه از شما و دوستانتون بر میاد(دقیقا یادمه سر forbideen west هم این حرف ها رو یه عده زدن که هم قطار های شما میگفتن توهم توطئه نداشته باشید )
بزرگ ترین دلیل این که اینفینیت در ادامه راه نتونست موفق باشه خیال بافی ها مایکروسافت در بحث لایو سرویس بودن و عدم آشنایی با سختی همین کار بود
اما این دلیل نمیشه بگیم هیلو اینفینیت گیم پلی و داستان بدی داشت و ریدمان بود.
 
بچه ها لطفا دیگه حقیقت رو انکار نکنین خب ، جوری مطلب مینویسین که انگار دو روز پیش گیمر شدین و تازه دیروز تو انجمن ثبت نام کردین!

پلی استیشن FPS شوتر داره؟
کیلزون قرار نبود halo کیلر باشه؟
ایشون نسل پیش به بدترین شکل نمردن آیا؟
خب Halo داره میاد که اون سمت رو پوشش بده.
دیگه چرا مثل این خانومها که میخوان معذرت خواهی کنن تابلو رو خط خطی میکنین؟

دیگه از اسپنسر ، خرید اکتی و مابقی حرف زدن خیلی عجیبه.
یادآوری اینها کاری میکنه که کیلزون طی این سالها همچنان زنده و Haloکیلر باقی مونده باشه؟!

Halo مولتی پلتفرم شد که هم برای خودش خوبه که بزرگتر میشه چون پلیرهای بیشتری رو جذب میکنه و هم برای پلیرهای پلی استیشن که به یه FPS شوتر کنسولی ناب دسترسی نداشتن.
الان فورتزا موتور اسپورت تو شرایط فعلی عملا روی xbox مرده .
اگه این شرایط باقی بمونه و سونی نسل بعد بیاد GT رو برای ایشون منتشر کنه خب میشه گفت یه حرکت مشابه کرده که هم به نفع پلیرهای ایکس باکس بوده و هم گسترش عنوان موفق خودش.

لطفا مسائل رو با هم قاطی نکنین.
اگه پلیرید که خیلی باید خوشحال باشید ، اگه نیستید که خب قطعا به همین شکل از پیام دادنها ادامه بدین.
عزیز چرا قیمه میریزی تو ماستا؟:دی
اصلا کیلزون چی میگه این وسط؟ الان روی پلی استیشن FPS وجود نداره؟ همین الان بهترین FPS های موجود در بازار روی PS5 هم در دسترس هستن مگر اینکه مثلا Doom و امثالهم از نظرتون چیز مالی نباشه:دی مگه سونی باید توی همه ژانرهای موجود در بازار، بازی درجه 1 داشته باشه؟ کدوم کمپانیی اصلا میتونه چنین ادعایی بکنه؟
کلا من نمیفهمم اینکه کیلزون الان نیستش چه ربطی به این داره که پلی استیشن FPS داره یا نداره:دی انگار حتما باید خود سونی یه چی بسازه تا FPS روی پلی استیشن محسوب شه!
 
عزیز چرا قیمه میریزی تو ماستا؟:دی
اصلا کیلزون چی میگه این وسط؟ الان روی پلی استیشن FPS وجود نداره؟ همین الان بهترین FPS های موجود در بازار روی PS5 هم در دسترس هستن مگر اینکه مثلا Doom و امثالهم از نظرتون چیز مالی نباشه:دی مگه سونی باید توی همه ژانرهای موجود در بازار، بازی درجه 1 داشته باشه؟ کدوم کمپانیی اصلا میتونه چنین ادعایی بکنه؟
کلا من نمیفهمم اینکه کیلزون الان نیستش چه ربطی به این داره که پلی استیشن FPS داره یا نداره:دی انگار حتما باید خود سونی یه چی بسازه تا FPS روی پلی استیشن محسوب شه!
آقا اون FPSها که روی ایکس باکس و همه جای دیگه هم وجود دارن و در دسترسن.

تمام بحث اینه که تو یه دوره ای کیلزون قرار بود Halo کیلر باشه .
طی سالها ایشون مرد و در آخر خود Halo روی کنسول پلی استیشن منتشر شد.
اگه این دو خط اشتباست خب بگو اشتباست.

اتفاقا شماها دارین هم میزنین.
بحث اینه که بعد 25 سال این عنوان رقبای گردن کلفتی رو به خودش دید که شاید بهترین و قابل احترام ترینشون کیلزون بود که خب دفن شده.
و همون پلیرهایی که تو بحث ها با تکیه به کیلزون تو مباحث کنسول وار شرکت میکردن الان جای خالی اون رو حس میکنن ولی رقیبش روی پلتفرم اونها هم منتشر شده.

این دو خط بالا اشتباست؟
حقیقت تاریخه خب.

فکر نکنم حتی امیرحسین هم که بحث رو شروع کرد منظورش این بود که روی پلی استیشن هیچ شوتر دیگه ای وجود نداره.
ولی تو این سبک کیلزون/ halo با دنیاسازی ، لور ، هسته گیم پلی و... هیچ عنوان دیگه ای غیر این دوتا وجود نداره که اون بخش از طرفدارها رو راضی کنه.

Halo رو از ایکس باکس هم حذف کنی ، هیچ جایگزینی براش نیست.
اگه Halo پلیر باشی این چند خط آخر من رو درک میکنی ، اگه نه که خب ایشالله عناوینش رو بازی میکنی و کم کم متوجه میشی چی میگم.
 
به نظرم اینفینیت بازی خیلی خوبیه هم کمپین خوبی داره داستان جالبی داره حالت سینمایی داستان خوبه و از همه مهم تر گیم پلی به شدت خوبی داره، یک تکامل عالی و تقریبا کامل و بی نقص برای هیلو،

تنها مشکل مهم بازی به نظرم 1- انتظارات عجیب ناشی از جنگ کنسولی و تبلیغات پشت و جلوی پرده مایکرو، 2- بازی محیطش خالی هست، زنده نیست، طراحی مرحله بد نیست اما در مجموع انگار یک بازی مولتی پلیر 15 سال پیشه که یک کرکتر با کیفیت و انمی های فان و باحال و با ابهت و گیم پلی خوب روش سوار شده، یک داستان هم اون وسط در جلو رفتن مراحل وجود داره که بد هم نیست من از حالت سینمایی و کلا دنیای بازی خیلی خوشم اومد منظور داستان،

محیط بازی حس نسل جدید نمیده، گرافیک کرکتر ها بد نیست واقعا خوبه ولی محیط هم گرافیک خیلی ان چنان نیست هم میگم محیط خشک و خالیه بیشتر، هورایزن از این نظر خیییییلیییی از اینفینیت جلوتر و بهتره یک دنیای دیگست اینقدر بهتره، هورایزن هم گیم پلی خوبی داره البته، حالا قصدم مقایسه نیست...

خلاصه اینفینیت بنده خدا بازی بدی نیست و به نظر منم این حرف که "هسته اصلی بازی" خوب هست واقعا درسته،

من فقط بر اساس سینگل پلیر میگم،

تا ببینیم نسخه های بعدی با توجه به اضافه شدن رسمی مخاطب پلی استیشن (ِیادتونه مایکرو تحقیق میکرد چرا بازی ناتی داگ خیلی جلو تر از بقیه است؟ مایکرو خیلی خوب بازار رو میشناسه به نظرم، توان خروجی لزوما ربطی به شناخت نداره، شناخت در فروش نرم افزار باید خودش رو نشون بده، مایکرو هم وقتی بازی هاش بر اساس مخاطب پلی استیشن، پلی استیشنیزه بشه، اون نقاط قوت بازی های پلی استیشن رو بگیره، ضعف بازی ها مثل ضعف هیلو (محیط نه چندان زنده و گرافیک کمتر از حد انتظار) هم باید گرفته بشه،

مهم یک سری سبک و گیم پلی خوب و متنوع هست که با خودش میاره اینور و هم کار استودیو های سونی رو راحت میکنه (چون بازار اون سبک بازی ها برای مشتری با بازی مایکرو پر تر و با رونق تر میشه) این در عین حال سونی هم تحریک میکنه که دوباره به خودش بیاد و فرست پارتی هارو درست و بر اساس ذات هر استودیو مدیریت کنه (بدون ترس از اکس باکس و گیم پس و 100 بیلیون خرج و فولان) فاند رو زیاد کنه تا پرستیژ استودیو های خودش رو حفظ کنه...
 
هیلو اینفنیت برای سری هیلو بله تقریبا شکست محسوب میشه.
متای 87 برای سری هیلو بله ضعیف محسوب میشه(که همونم بنظرم زیادیش بود)
میزان پلیر آنلاین فعلیشم برای سری هیلو ضعیف محسوب میشه.
بعضی دوستان یجوری صحبت میکنن انگار فقط خودشون این سری رو بازی کردن :D .....از هیلو1 تا این شماره ضعیفترینش همین شماره بوده تو اصلی ها( متا رو هم در نظر بگیریم در کنار شماره 4 ضعیفترینه)

هیلو تا وقتی دست بانجی بود اره واقعا خیلی خفن بود و اون دوران هم اینجور شوتر خریدار داشت.....الان ولی خیلی با روزای اوجش فاصله داره. دلیلشم هم سازنده جدیدش و بی میلی بازار به این سبکه

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or