Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
یکی از نقاط سیاه کارنامه ایشون هم مولتی‌پلیر دیزاینر گیرز: جاجشت بوده :-s :d
امیدم به بازی دو برابر شد! :دی اگه یه mode به کیفیت Overrun جاجمنت درست کنه میترکونه. Big team battle قشنگ پتانسیلش رو داره یه چیز objective based درست حسابی و معتاد کننده مثل overrun ازش دربیاد:x
 
^
آخ که عجب لحظه ای ـه. :bighug:
ایشالا همه به آرزوشون برسن. :d
----
البته من دوست دارم آرمور MC رو داشته باشم. :x
کسی هست این آرزوی من رو برآورده کنه؟! :d
 
نفر بعدی :d
Kenneth Scott شماره 4 نقش Art Director رو داشت و تغییر سنگین بازی زیر نظرش بود. حتی مدل سازه های Forrunner رو خودش شخصا تغییر داده بود. وقتی Yu از 343 میره این هم به خاطر همسرش از 343 میره.

حالا این شماره کارگردان هنری بازی Nicolas Bouvier هستن که روی موارد زیر کار کرده:

Halo 4 (343 Industries - Microsoft) 2012
Rage (IDsoftware) 2001
Assassin's Creed (Ubisoft) 2007
Prince of Persia - Warrior Within (Ubisoft) 2004
Cold Fear (Darkworks studio) 2005
Alone in the Dark 4 (Darkworks) 2001

و در کنار اینا روی خیلی آرت های و عنوان های بازی و فیلم هم فعالیت داشته. تمام کتاب های سری جدید هیلو هم طراحی ایشون هستن.

Halo 4
این یه سری از کارهایی هست که شخص خودش برای هیلو 4 انجام داده و بعضی هاش خب به خاطر اینکه کارگردان Scott بوده انتخاب نشده و کارای دیگه ای به جاش به کار گرفتن:



================================

Halo 5
برای هیلو 5 هم این کارهای خودش هست که احتمالا تو بازی دیده میشن :d به نظر خودم خیلی خوبن. حس اپیک بودن رو دارن + اینکه ظاهرا قسمت های داخل شهری هم زیاد شده:




پ.ن: اگه عکس ها دیده نمیشن بهم بگین. چون نمیدونم اینجا که آپلود کردم شیلتره یا نیست یا درست کار میکنه :d
 
آخرین ویرایش:
از این آرتهایی که برای هیلو 5 گذاشتی انگار چندتاش برای هیلو 4 هستن. مثلاً اولی از سمت راست خیلی شبیه هیلو 4 هست. اون آرت شهر هم شاید برای این مپ مولتی پلیری باشه که نمایش دادن (Empire بود فک کنم)، ولی دو تا مونده به آخری و آخری جدید هستن برام و بنظر میاد برای هیلو 5 باشن. :دی
 
نفر بعدی :d
Kenneth Scott شماره 4 نقش Art Director رو داشت و تغییر سنگین بازی زیر نظرش بود. حتی مدل سازه های Forrunner رو خودش شخصا تغییر داده بود. وقتی Yu از 343 میره این هم به خاطر همسرش از 343 میره.

حالا این شماره کارگردان هنری بازی Nicolas Bouvier هستن که روی موارد زیر کار کرده:

Halo 4 (343 Industries - Microsoft) 2012
Rage (IDsoftware) 2001
Assassin's Creed (Ubisoft) 2007
Prince of Persia - Warrior Within (Ubisoft) 2004
Cold Fear (Darkworks studio) 2005
Alone in the Dark 4 (Darkworks) 2001

و در کنار اینا روی خیلی آرت های و عنوان های بازی و فیلم هم فعالیت داشته. تمام کتاب های سری جدید هیلو هم طراحی ایشون هستن.

Halo 4
این یه سری از کارهایی هست که شخص خودش برای هیلو 4 انجام داده و بعضی هاش خب به خاطر اینکه کارگردان Scott بوده انتخاب نشده و کارای دیگه ای به جاش به کار گرفتن:



================================

Halo 5
برای هیلو 5 هم این کارهای خودش هست که احتمالا تو بازی دیده میشن :d به نظر خودم خیلی خوبن. حس اپیک بودن رو دارن + اینکه ظاهرا قسمت های داخل شهری هم زیاد شده:




پ.ن: اگه عکس ها دیده نمیشن بهم بگین. چون نمیدونم اینجا که آپلود کردم شیلتره یا نیست یا درست کار میکنه :d

عکس ها دیده نمیشه :d
 
اینا فکر نکنم مال H5G باشن ـا ! :دی

===

این آرت هایی هستن که بصورت رسمی و غیر رسمی (!) از هیلو 5 اومدن :

مپ های مولتی‌ :



سینگل :


از اینهایی که برای سینگل گذاشتی سومی از سمت راست باید برای Halo 2A باشه (اگه اشتباه نکنم همون شهر نیو-مامبوسا هست که ODST هم توش اتفاق میافته).

من واقعاً امیدوارم که مراحل سینگل بزرگ و شلوغ باشن و از هیلو 3 هم جنگهای شلوغتری رو شاهد باشیم. با توجه به اینکه مدل جنگیدن اسپارتانها هم عوض شده احتمالش هست که مدل جنگیدن الیتها و بروت ها (اگر باشن) و فورانر ها هم عوض شده باشه. در کل امیدوارم 343 این سری چیزهای جدیدتری برای نمایش داشته باشه.
 
نفر بعدی :d
Kenneth Scott شماره 4 نقش Art Director رو داشت و تغییر سنگین بازی زیر نظرش بود. حتی مدل سازه های Forrunner رو خودش شخصا تغییر داده بود. وقتی Yu از 343 میره این هم به خاطر همسرش از 343 میره.

حالا این شماره کارگردان هنری بازی Nicolas Bouvier هستن که روی موارد زیر کار کرده:

Halo 4 (343 Industries - Microsoft) 2012
Rage (IDsoftware) 2001
Assassin's Creed (Ubisoft) 2007
Prince of Persia - Warrior Within (Ubisoft) 2004
Cold Fear (Darkworks studio) 2005
Alone in the Dark 4 (Darkworks) 2001

و در کنار اینا روی خیلی آرت های و عنوان های بازی و فیلم هم فعالیت داشته. تمام کتاب های سری جدید هیلو هم طراحی ایشون هستن.

Halo 4
این یه سری از کارهایی هست که شخص خودش برای هیلو 4 انجام داده و بعضی هاش خب به خاطر اینکه کارگردان Scott بوده انتخاب نشده و کارای دیگه ای به جاش به کار گرفتن:



================================

Halo 5
برای هیلو 5 هم این کارهای خودش هست که احتمالا تو بازی دیده میشن :d به نظر خودم خیلی خوبن. حس اپیک بودن رو دارن + اینکه ظاهرا قسمت های داخل شهری هم زیاد شده:




پ.ن: اگه عکس ها دیده نمیشن بهم بگین. چون نمیدونم اینجا که آپلود کردم شیلتره یا نیست یا درست کار میکنه :d
این آقای Nicolas Bouvier ملقب به sparth یکی از بهترین آرتیست های صنعت هست که سبک خاص خودشو داره و خیلی هم پرطرفداره. کارهای دیگشو هم میشه توی پروفایلش تو ArtStation دید که بیشترین فالوور و like رو هم داره تو این سایت:d
 
آخرین ویرایش:
از اینهایی که برای سینگل گذاشتی سومی از سمت راست باید برای Halo 2A باشه (اگه اشتباه نکنم همون شهر نیو-مامبوسا هست که ODST هم توش اتفاق میافته)

اینو توی مستند H 2-A نشون دادن بعد یسری گفتن مال H5G ـه. خودمم فکر کنم مربوط به همون نیو-مامبوسا باشه ولی چیزی که منو به شک انداخت آرمور مسترچیف بود ! :دی آخه آرمورش نمیخوره مربوط به هیلو 2 باشه -_-
 
من الآن هم موبایلم هم تو فرودگاه در راه میهن :d در نتیجه خلاصه مینویسم

در اینکه احتمال اشتباه وجود داره شکی نیست. چون آرتها رو از سایت Third PArty گرفتم. ولی چیزی که مسلمه آرت ها تو پیج خودش هست و در مورد 5 هم هشتگ 5 دارن اونجا که با اینکه امکان اشتباه وجود داره، ولی جای بی در و پیکری هم نیست :d مثل عکس Infinity که یه عکسه ولی دو تا بیلد مختلف رو گذاشتن اونجا. یعنی عکسهایی که گذاشته، طرف تو روند ساخت و ارتباط مستقیم داره.
حالا تا فردا من برسم و بیشتر ببینم

عکس ها رو هم اگه دیده نمیشه یا یکیتون یه جا دیگه لطفا آپلود کنه یا وایسا تا من خودم برسم :d

پ.ن: تو این موارد اعتماد داشته باشین :d بابک Dreadlord میدونه چی میگم :d

@Timeless One


این یکی رو که مطمئنم مال هیلو 5 نیست. این کاور شماره 6 Escalation ـه
biggrin1.gif
این هم کاملش :

خب جلد Escalation تو UK فرق داره من ندیده بودم. اگه اشتباه بوده عذرخواهی میکنم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or