Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.


scpgmmlv1yrosknr6b6v.png


gxjk1852eg5irapramev.png
r0jwik87iabt0vut90v2.png

5jpr3rsquxilpfmao81n.png
iac2pl6bz1c26ch2wmsv.png

kchlfj0lg7ke3orwfxku.png
6uhr72m1pa8drrxumgzt.png



ejfbbizq8etljvatjsy3.png



5rtlaqwuk37jh30g6fhx.gif
nc7jcixd2w2apoosm8fw.gif
tbran6wkvlspdv2c3cvj.gif
gbzlaw7nxvguakw0s78a.gif
4hal90s71q3yixvws5qt.gif

1qwjg37jieojlrympmze.gif
huymjp7ftcwusd3sfw1i.gif
a5y6d476lukj0uu088an.gif
oku3fgget57nhbmjewl3.gif
k4uqmba50d6zksue2ti8.gif



v1u5hhnevpcou3g5u61m.png











q4la3q9hft6lkadlyvlf.png



2hb3pptjzxt8wwv69rhl.png





llaq78v8ab0ihxrbwc00.png




4f8qwcsatq53ue9i5lev.png




x7vr6r7tcgykk8b4mnz6.png




6cjydtjs1vkd2m6x2s6m.png





q1lo7o7s92ef56p5d3m3.jpg


Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.









3e8wuyq9f64c2lzmtzxd.jpg


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
گیم پلیش خیلی سریع تر شده
اگه مپ های بزرگی داشته باشه 5 بهش میخوره ولی خب کلا از حالت کلاسیک دراومده :/ بهتره تا نمایش اصلی صبر کرد ببینیم چی کار کرده 343
 
من نمی دونم این تغییراتی که قرار باشه تو سری انجام بدن خوب هست یا نه، ولی اگه میخواست به همون سبک و سیاق نسخه های قبلی دنبال باشه که شدیدا شکست میخورد. حالا اینجوری شاید کلا بترکه، شاید هم یه شروع مجدد تو سری باشه ولی به هر حال اون فرمول Halo دیگه جواب نمی داد :دی
 
مشکل این 6 ثانیه چی بود مگه؟ خوب شبیه cod بود ولی تریلر مولتی که من توی e3 دیدم هم شبیه همین بود. میشه دقیق توضیح بدین مشکلشو؟ اخه تابحال مولتی هیلو نزدم ولی میدونم فوق العادست
 
این تغییرات دیگه اجتناب ناپذیره. باید یه روزی انجام بشه که الان بهترین موقع است.
اگه به من بود تو همون Halo 4 این تغییرات (که حالا هم هیچیش معلوم نیست جز همین Aim گرفتن) رو میدادم ولی ریسک بزرگی بود که الان ریسکش کمتره.
من که کاملا حمایت میکنم:دی
 
کلا دوستان یکسری شایعات بودش که هیلو 5 قراره جهان باز یا همون open world خودمون بشه و اینکه سفر بین سیاره ای هم بهش اضافه میشه ! میخواستم ببینم این احتمالات چقد محتمله ؟
 
من چون مولتی باز نیستم و اصولاً Halo رو هم به خاطر بخش داستانی دوست دارم نه مولتی پلیر، نمیتونم نظر درست حسابی بدم. :دی
ولی به نظرم نباید انقدر نسبت به بازی گارد بسته وجود داشته باشه. :دی حالا نه اینکه یه دفعه بیان کلهم همه چیز رو زیر و رو کنن و به جای Halo یه بازی دیگه تحویل بدن، ولی به هر حال یه سری دستکاری ها توی بازی بد نیست. البته هر نسخه Halo تغییراتی نسبت به قبل داشته، ولی شاید بد نباشه با شروع نسل جدید و گذشت 14 سال از عرضه اولین نسخه، تغییرات بزرگتری به بازی بدن. جوری که هم اصالت بازی حفظ بشه و همون حال و هوای قبلی رو داشته باشه، هم فرزند زمان خویشتن باشه! (جمله رو! :دی)
 
حالا بحث دفاع و توجیه نیست ...
ولی خب فرمول کلاسیک هیلو برای گیم پلی ، در حال حاضر سن و سال دار شده ... درسته طرفداران زیادی داره ولی طرفدارانش هم در حال سن و سال دار شدن هستند ... مایکرو در پی جذب مخاطبین جدید برای هیلو هست ( MCC نشون دهنده این موضوع است ) وگرنه این فرنچایز اینده اش تیره میشه ! جوان 17-18 ساله ای که 13 سال پیش هیلو 1 بازی کرد و عاشقش شد الان صاحب فرزند شده !!! منطقی باشید ، بنظرتون اون فرزند در سیل COD ها و تایتان فال ها عاشق گیم پلی کلاسیک هیلو میشه ؟؟؟ یا پسش میزنه ؟؟؟
باید پذیرفت این ویژگی های الداسکول بنوعی تاریخ مصرف شون گذشته ( برای ما فن ها صد در صد نه ، از این نوع سبک گیم پلی لذت زیادی هم میبریم و برامون ارزشمنده، ولی برای مخاطبین جدید بی معنی است ) ! از طرف خودم حرف نمیزنم ... کافیه تعدادی از نقدهای MCC رو بخونید ... به تاریخ مصرف گذشته بودن کمپین یا مولتی بازی بارها اشاره شده بود ، این حرف شون در مورد کلیت بازی بوده ولی شک نکنید گان پلی و گیم پلی هم هدف قرار دادن !
رانینگ به هیلو اضافه شد ، اقدام زیاد تاثیر گذاری نبود ( حداقل در حد ADS ) ولی بنظرتون چقدر تجربه هیلو رو برای ما نابود کرد ؟؟؟ یا اصلا به نظرتون بهبودش داد ؟؟؟ بشخصه برای من نحوه گان پلی و وجود ADS همه چیز نیست ... دنیای هیلو برای من مهمه ! درسته بازی شوتر هست ، اصل کار هم گیم پلی باید باشه ولی بشخصه دنیا ، کرکتر ، روایت داستان و ... هیلو من رو عاشق خودش کرد نه گان پلی الداسکولش !
الان هم بجای پیش داوری باید به 343 اعتماد داشته باشیم ، چون اون ها حرف هامون رو میشنون ، سلایق مون رو میشناسن و با ترکیب ویژگی های سنتی هیلو با عناصر جدید بهترین معجون رو تحویل مون میدن ! معجونی که هم ما فن های قدیمی رو راضی نگه خواهد داشت هم طرفدارن جدید رو !!! در این شک نکنید ...
 
این تغییرات دیگه اجتناب ناپذیره. باید یه روزی انجام بشه که الان بهترین موقع است.
اگه به من بود تو همون Halo 4 این تغییرات (که حالا هم هیچیش معلوم نیست جز همین Aim گرفتن) رو میدادم ولی ریسک بزرگی بود که الان ریسکش کمتره.
من که کاملا حمایت میکنم:دی
تغییرات همیشه خوبه اما نه تغییری که بیاد یکی از دلایل اصلی بهتر بودن هیلو نسبت به بقیه شوتر هاست رو نابود کنه! تغییر باید کنار باقی موندن المان های موفق اعمال بشه نه اینکه به هیلو ADS اضافه کنن :|
خدا داستان رو به خیر بگذرونه!
حالا بحث دفاع و توجیه نیست ...
ولی خب فرمول کلاسیک هیلو برای گیم پلی ، در حال حاضر سن و سال دار شده ... درسته طرفداران زیادی داره ولی طرفدارانش هم در حال سن و سال دار شدن هستند ... مایکرو در پی جذب مخاطبین جدید برای هیلو هست ( MCC نشون دهنده این موضوع است ) وگرنه این فرنچایز اینده اش تیره میشه ! جوان 17-18 ساله ای که 13 سال پیش هیلو 1 بازی کرد و عاشقش شد الان صاحب فرزند شده !!! منطقی باشید ، بنظرتون اون فرزند در سیل COD ها و تایتان فال ها عاشق گیم پلی کلاسیک هیلو میشه ؟؟؟ یا پسش میزنه ؟؟؟
باید پذیرفت این ویژگی های الداسکول بنوعی تاریخ مصرف شون گذشته ( برای ما فن ها صد در صد نه ، از این نوع سبک گیم پلی لذت زیادی هم میبریم و برامون ارزشمنده، ولی برای مخاطبین جدید بی معنی است ) ! از طرف خودم حرف نمیزنم ... کافیه تعدادی از نقدهای MCC رو بخونید ... به تاریخ مصرف گذشته بودن کمپین یا مولتی بازی بارها اشاره شده بود ، این حرف شون در مورد کلیت بازی بوده ولی شک نکنید گان پلی و گیم پلی هم هدف قرار دادن !
رانینگ به هیلو اضافه شد ، اقدام زیاد تاثیر گذاری نبود ( حداقل در حد ADS ) ولی بنظرتون چقدر تجربه هیلو رو برای ما نابود کرد ؟؟؟ یا اصلا به نظرتون بهبودش داد ؟؟؟ بشخصه برای من نحوه گان پلی و وجود ADS همه چیز نیست ... دنیای هیلو برای من مهمه ! درسته بازی شوتر هست ، اصل کار هم گیم پلی باید باشه ولی بشخصه دنیا ، کرکتر ، روایت داستان و ... هیلو من رو عاشق خودش کرد نه گان پلی الداسکولش !
الان هم بجای پیش داوری باید به 343 اعتماد داشته باشیم ، چون اون ها حرف هامون رو میشنون ، سلایق مون رو میشناسن و با ترکیب ویژگی های سنتی هیلو با عناصر جدید بهترین معجون رو تحویل مون میدن ! معجونی که هم ما فن های قدیمی رو راضی نگه خواهد داشت هم طرفدارن جدید رو !!! در این شک نکنید ...
 
نکته مثبت قضیه اینه بتا تقریبا 11 ماه قبل از عرضه بازی میاد، یعنی اگه احساس کنن تغییرات مثبت نیست فرصت دارن مشکلات کار رو بگیرن. اصلا به نظرم واسه همین بتا رو اینقدر با فاصله زمانی نسبت به عرضه بازی میخوان منتشر کنن، حجم تغییرات احتمالا خیلی گسترده تر از این حرفها هست :دی
 
تغییرات همیشه خوبه اما نه تغییری که بیاد یکی از دلایل اصلی بهتر بودن هیلو نسبت به بقیه شوتر هاست رو نابود کنه! تغییر باید کنار باقی موندن المان های موفق اعمال بشه نه اینکه به هیلو ADS اضافه کنن :|
خدا داستان رو به خیر بگذرونه!
یعنی افزایش دقت تو تیراندازی و دادن حس واقعی شلیک از دید اول شخص یکی از دلایل ضعیف تر بودن سایر شوتر ها نسبت به Halo بوده!؟:دی نزنین این حرفا رو:دی

میخواین بگین جزو فاکتورهای اصالت Halo هست یا چمیدونم شناسنامه Halo هست و حکم علامت تعجب MGS (!!) رو داره و این صحبتا آره ولی یکی از دلایل بهتر بودن به هیچ وجه:دی
 
یعنی افزایش دقت تو تیراندازی و دادن حس واقعی شلیک از دید اول شخص یکی از دلایل ضعیف تر بودن سایر شوتر ها نسبت به Halo بوده!؟:دی نزنین این حرفا رو:دی
میخواین بگین جزو فاکتورهای اصالت Halo هست یا چمیدونم شناسنامه Halo هست و حکم علامت تعجب MGS (!!) رو داره و این صحبتا آره ولی یکی از دلایل بهتر بودن به هیچ وجه:دی
حس واقعی شلیک؟ :-/ شما با تفنگ واقعی که شلیک می کنی یهو نشون خود به خود میره رو هدف؟ :دی والا ما اگه بخوایم واسه نشونه گیری، کمک بگیریم می ریم COD بازی می کنیم، نبود ADS تو هیلو یعنی همه چیز بستگی به توانایی خودت داره! باید این حرفا رو زد بغضی گلومو گرفته که نگو :( :دی
 
ارزش واقعی هیلو به اینجور تغییرات نیست ارزش هیلو خیلی بالاتر از اینهاست که بگیم با این یدونه تغییرات شد cod ! اتفاقا یه زاویه دوربین متفاوت هنگام زوم کردن یا سریع تر شدن گیم پلی هیلو باعث میشه لذتش چندبرابر بشه . ارزش هیلو به اون محیط sandbox هست که کلی دشمن با هوش مصنوعیه فوق العاده با روند داستانی استثناییش هست حالا وقتی شما یه گیم پلی سریع داری این محیط واست چندبرابر پرتنش تر میشه و لازمه که دقت عمل تو تیراندازی هم بره بالاتر . من به شدت از این تغییرات استقبال میکنم کسایی که ناراضی هستند میتونن تا عرضه بازی سرشون را مدام بکوبن به دیوار :دی
در ضمن این یه نسخه ازمایشی هست میدن دست مردم تا نظرشن را بگن روال عالی پیش گرفته مایکروسافت .
 
حس واقعی شلیک؟ :-/ شما با تفنگ واقعی که شلیک می کنی یهو نشون خود به خود میره رو هدف؟ :دی والا ما اگه بخوایم واسه نشونه گیری، کمک بگیریم می ریم COD بازی می کنیم، نبود ADS تو هیلو یعنی همه چیز بستگی به توانایی خودت داره! باید این حرفا رو زد بغضی گلومو گرفته که نگو :( :دی
Auto Aim که نیست برادر من، Aim Down Sightـه:دی
تا حالا CoD رو PC بازی کردی که هدف بگیره ولی Auto Aim نباشه؟:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or