Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
بازى خيلى چراغ خاموش ميره جلو :(
هيچ خبرى از يه تريلر درست درمون هم نيست ...
چرا دقيقا ؟ هيلو هاى قبلى حداقل يكى دوتا تريلر خوب ميدادن ، اين خيلى پشت درهاى بسته هست :d
 
بازى خيلى چراغ خاموش ميره جلو :(
هيچ خبرى از يه تريلر درست درمون هم نيست ...
چرا دقيقا ؟ هيلو هاى قبلى حداقل يكى دوتا تريلر خوب ميدادن ، اين خيلى پشت درهاى بسته هست :d

الان SO و H:MCC هنوز نیومدن و یسری بازی دیگه هم هستن که زودتر از هیلو 5 میان. خب مایکروسافت نمیاد فروش این بازیها رو با تبلیغ و حرف زدن در مورد هیلو 5 خراب کنه. گذشته از اون بازی هنوز در مرحله آلفا باید باشه و بتای مولتی پلیرش هم تازه اواخر 2014 شروع میشه و یکسال تمام وقت دارن برای تبلیغ بازی. بگذریم که لایو اکشنها و سریال هیلو و ... تازه از 2015 شروع میشن. حتی هیلو 4 و هیلو ریچ هم تا چند ماه قبل از عرضه از سینگل تریلری نشون ندادن.
 
یه سری خبر جدید درباره Halo 5: Guardians اومده.Ross به سری سوال درباره نسخه کالکشن و 5 جواب داده که حرفای جالبی زده:

OXM: Are you adding any new story elements to The Master Chief Collection?
Ross: Its bounded by a new prologue and epilogue, also done by Blur. As you saw in the trailer, it sort of teases that there's a potentially new, mysterious threat – something that the arbiter was talking about. You're going to see that pay off in the epilogue.
OXM: Whats the thinking behind introducing new plot elements?
Ross: We've got Locke as a new character in Halo 5: Guardians, the Arbiter plays a key role in Halo 2 – there are some ties that we're kind of pulling together. So you're going to see us tying a bow and dropping you off at the doorstep of Halo 5: Guardians.

OXM: How does the Nightfall show fit in?
Ross: In Halo: Nightfall, we will be telling Agent Locke's sort-of origin story, I guess. he plays a pivotal role in Halo 5: Guardians. You're also going to see, at Comic-Con, new ways to view and experience linear content on Xbox One and how that impacts your experience with The Master Chief Collection.
OXM: Is it going to give us any clues about what to expect in Halo 5: Guardians?
Ross: It's more a teeing up of Locke. We're being a lot more deliberate with should you care, who is this guy, what's he doing. And you'll learn more about him, and what makes him tick, in Nightfall, and you'll get a little bit of that in the epilogue.
OXM: Is it all about trying to make the franchise more then just Master Chief?
Ross: Well, we have a tendency to kill all of our supporting characters, so there is only the Master Chief. So with our fiction, we're giving ourselves a deeper palette of characters we pull from. Master Chief is a hero, but we want to give him a supporting cast.
OXM: Are you letting people create custom playlists of maps from all games?
Ross: That feature would be great, but we do have a tight production schedule. One thing that we will be doing is soliciting feedback. We'll be giving VIP Halo players the ability to create playlists. We can put those out, like, each week.
OXM: Does that mean you've not had much time to get this made?
Ross: When we got good feedback on Halo: Combat Evolved Anniversary, we knew we were going to do the same thing for Halo 2. As we started to think about Xbox One, we wanted to tell the entire story. But we didn't just want to do a war-chest – we thought that wasn't next-gen. So what did take us a while was, could we actually make this master UI? Could we actually create playlists, do things that were a bit more interesting? The plan to tell a bigger story has been there, it's just that what we decided to do was pretty ambitious. Sharing playlists – like sharing your music playlists, you know, "this is how I play Halo" – were on the original list of things to include. I hope we can bring that back, but it got cut about four months ago.

OXM: Why is it called Guardians?
Ross: At some point, we do want to stop numbering. Especially on Xbox One. If I had my druthers, we wouldn't have called Halo 4 that – we really look at that game as the start of where he's going. At some point we need to drop the number and still (let you) know you've got a big story coming.

OXM: So you could one day do "Halo: Whatever" and it wouldn't be a Master Chief story?
Ross: It might still be a Master Chief story. I'm just saying, at some point we don't want to be Halo 17, when Master Chief's like 80. We're not Final Fantasy, we can't do it. So we kind of open that door – it doesn't mean it'll be a Master Chief story or not. That's something for us to decide in the future.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or