Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
این که خیلی عالیه!:دی از این به بعد ایشالا سالانه یه هیلو هم به سبد خرید بازیامون در کنار فیفا و کالاو دیوتی و اساسین'ز کرید اضافه می شه:دی!
فقط ارواح هر کی دوست دارین خز بازی در نیارید بعد دو سال بگید تکراریه و فلان! جنبه داشته باشین درک کنین بازی سالانه نمیتونه یهو قد یه هیلو 2 به هیلو 3 تغییرات داشته باشه توش.
پ.ن: قضیه رو Happened کردیم رفت پی کارش!:دی
 
یعنی میشه arbiter رو دوباره ببینیم 8-|

این didact چه خوابی واسمون دیده خدا میدونه :d



اون halo reach نشون داد یه نسخه فرعی میتونه شان هر کسی رو حتی بالاتر ببره.هیچکس نمیتونه اون 6 تا رو فراموش کنه بخصوص lone wolf کبیر :x شماره فقط نشون دهنده خط اصلی داستانیه و نه چیزه دیگه

نسخه های شماره دار و اصلی هیلو همیشه تغییرات بزرگ داشتن و مستر چیف توشون بوده و همواره یه داستان اپیک رو در اوج دنبال میکردن.من نگفتم هیلو ریچ یا حتی ODST بد بودن که،میگم اینکه قراره یه نسخه فرعی ساخته بشه این معنائه که تغییرات ساختاری کمتری رو شاهد هستیم که از نظر من خوب نیست.
 
در این که این عنوان موفقی میشه که شکی نیست.ولی مهم اینه که بتونه موفقیت هیلوهای بانجی رو تکرار کنه.
از دلایلی که هیلو 4 (بعنوان هیلویی از 343) بنظرم خوب نبود:
طراحی بد مپ های مولتی.
اصلا یه چیزی ،در کل مپ های بازی طراحی بدی داشتن.مثلا در یک ویدیو دیدم که یارو داره مپ havan رو معرفی میکنه و میگه این مپ واقعا هنری و فوقالعادست.ولی من هیچ هنری دراین مپ ندیدم.به نظر من forge world (ریچ) هنری بود نه این.
به نظرم انجین بانجی مناسبتر بود برای بازی هیلو.مخصوصا فیزیکش.موسیقی هم که جای خود دارد.
کلا با رفتن بانجی فکر نکنم دیگه هیلو ، بتونه موفقیت سابق رو تکرار کنه.
در هیلو 4 کارکترمون armor ability داشت ولی طراحی مپها طوری بود که نمیشد از اونا استفاده کرد.
بازی هم کلااز حالت فان دراومد و جدی تر شده.این رو میشه از صدای گرانت ها فهمید.
مقایسه کنید صدای گرانت های ریچ رو با هیلو 4.
البته به نظرم بانجی فهمید که از حداکتر پتانسیل بازی هیلو استفاده کرد و دیگه جای کار نداره و پروندش رو برای خودش بست و تموم کرد.اما مایکروسافت نفهمید.
 
  • Like
Reactions: marco dest
چیزی که هست Microsoft داره مولتی پلیر رو به صورت بازی های مستقلی درمیاره و این بسیار بهتر از اینه که یه بازی که باید تمرکزش رو کمپین باشه بی خودی وقتش رو تلف کنه روی 4 تا مپ مولتی.
همین که یه تیم با سرپرستای حرفه ای دارن کاری مثل Titanfall رو می سازن یا World of Tanks یا free to play انلاین کاملا پوشش می دن بخش مولتی رو. ادم تکلیفش با خودش مشخصه.Titanfall یه انلاین
کاملا حرفه ای که از اول همه چیزش برای مولتی طراحی شده.

اصلا HALO از اولشم اشتباه بوده اینهمه وقت صرف مولتی کرده. کاری که کلی رمان قوی پشتوانه خودش داره باید متمرکز باشه روی یه کمپین عظیم.نهایت در یه حد معمولی مولتی براش کافیه. بیش از این نباید وقت گذاشت.

کار بانجی صحیح , عالی , به جا و زمان خودش درست اما بانجی نتونست توی نسل فعلی از نظر فنی خودشو بازسازی کنه و برای همین نمی تونست به عنوان انحصاری ساز ادامه بده. تمام نسخه های بانجی رو بریزیم
روی هم نصف قدرت فنی کار 343i رو نداره.توی همون مرحله جنگل HALO 4 شوت می شن کنار. دیگه گذشته دوره ای که شوترها به راحتی میانگین 94 و 95 بگیرن.
bioshock infinite هم به خاطر شوتر بودنش این امتیاز رو نگرفته.کن لوین ادمی نیست که شوتر بسازه واسه سرگرمی.همین METRO LAST LIGHT که انصافا عالی از اب دراومده بود رو هم فرش قرمز واسش پهن نکردن.

343 تونسته بود بازی رو فوق العاده نزدیک به مرز 90 نگه داره با وجود کن فیکون شدن همه چیز و اون 3 تا نمره 2 و 5 غیر منصفانه وارد شدن. هر ادم منصفی بشینه پای کار از 7 کمتر نمی ده.
البته من ایه یاس خوندن رو دیگه باید بهش عادت کنم از سمت پلیر های ماکرو. من خودم به وضوح یادمه KILLZONE 2 که اون طور درخشید و بعد KILLZONE 3 در عین اینکه کار زیبایی بود و هست 84 نصیبش شد
تمام طرفدارش پاش وایسادن و از سازندش که تازه عوضم نشده بود تشکر کردن و نتیجه حمایتشون هم شده الان SHADOW FALL و با حمایت طرفداراش داره جلو می ره اونوقت ما کاری مثل HALO رو
با اینمه پشتوانه داستانی قوی که حتی بدون مسترچیف هم به راحتی می تونه ادامه بده رو به ناشر می گیم ادامه نده! خیلی جالبه . کاری که با تمام زیر و رو شدن ها بازم 9 تا ده گرفت و IGN و GAMESPOT هم تحسینش کردن!
 
در این که این عنوان موفقی میشه که شکی نیست.ولی مهم اینه که بتونه موفقیت هیلوهای بانجی رو تکرار کنه.
از دلایلی که هیلو 4 (بعنوان هیلویی از 343) بنظرم خوب نبود:
طراحی بد مپ های مولتی.
اصلا یه چیزی ،در کل مپ های بازی طراحی بدی داشتن.مثلا در یک ویدیو دیدم که یارو داره مپ havan رو معرفی میکنه و میگه این مپ واقعا هنری و فوقالعادست.ولی من هیچ هنری دراین مپ ندیدم.به نظر من forge world (ریچ) هنری بود نه این.
به نظرم انجین بانجی مناسبتر بود برای بازی هیلو.مخصوصا فیزیکش.موسیقی هم که جای خود دارد.
کلا با رفتن بانجی فکر نکنم دیگه هیلو ، بتونه موفقیت سابق رو تکرار کنه.
در هیلو 4 کارکترمون armor ability داشت ولی طراحی مپها طوری بود که نمیشد از اونا استفاده کرد.
بازی هم کلااز حالت فان دراومد و جدی تر شده.این رو میشه از صدای گرانت ها فهمید.
مقایسه کنید صدای گرانت های ریچ رو با هیلو 4.
البته به نظرم بانجی فهمید که از حداکتر پتانسیل بازی هیلو استفاده کرد و دیگه جای کار نداره و پروندش رو برای خودش بست و تموم کرد.اما مایکروسافت نفهمید.

دانیال زیاد حرف میزنی ها :d
 
مگه چی گفته باز؟؟ یکی دوبله کنه !!! منبع هم که قند شکن میخواد!!
بچه ها میان قشنگ برات ترجمه میکنن فقط اینو بدون که اسپنسر و دان ماتریک با این جک ها و جفنگیاتی که راها میکنن، خیلی سریع دارن به اخر کارشون تو ماکروسافت میرسن :دی.
 
@Fratos

لطفا اگه چیزی از اون مصاحبه فهمیدی (که بعید میدونم) و ما نفهمیدیم، برای ما شرح بده ببینم کجاش عجیبه:-/ من هرچی میخونم، نکته عجیب و مسخره ای توش نمیبینم. یه مصاحبه خیلی ساده درباره هیلو ـه که البته نمیخواسته فعلا اطلاعاتی بده و فقط چند تا اشاره کوچیک کرده.
 
مگه چی گفته باز؟؟ یکی دوبله کنه !!! منبع هم که قند شکن میخواد!!

اون تیزری که تو e3 پخش کردن halo5 نیست معلوم نیست چه بازیه شاید بازسازی halo2 یا یه عنوان جدید مربوط به master chief باشه
در کل خودشونم نمی دونن چی بود فقط خواستن کنفرانس رو پربارتر کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or