Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
تاریخ پستاشون قدیمی هست
مشکل ربطی به سرور های هیلو فکر نمیکنم داشته باشه
صفحه آخر رو چک کردی؟ هر روز کلی دارن پست میزارن همین مشکلی هم که ما دارنو دارن.تو یوتیوب هم من چنتا ویدیو در این مورد دیدم.مشکل از اون طرفه کلا
 
صفحه آخر رو چک کردی؟ هر روز کلی دارن پست میزارن همین مشکلی هم که ما دارنو دارن.تو یوتیوب هم من چنتا ویدیو در این مورد دیدم.مشکل از اون طرفه کلا
ببخشید حواسم نبود صفحه آخر ر ببینم از خواب بیدار شده بودم :d
من که از خدام هست چون اگه مشکل اون وری ها باشن درست میشه ولی ... ;;)
نکنه همشون ایرانی هستن ؟:d
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که نمیتونن بازی کنن این دو راه رو امتحان کنن:

1- نت ایرانسل (که توی منطقه ما سرعت خوبی نداره و خودم نتونستم امتحان کنم) 2-شیر کردن کریو. من امروز با همین شیر کردن تا حالا 6-7 دست مدهای مختلف رو بازی کردم و اصلا لاست نشد.

تا وقتی که نت دوباره مثل قبل بشه اینا رو حتما امتحان کنید ایشالا کارتون راه میفته.

یک هفته نتونسته بودم بازی کنم روحیم خراب بود :|:d
 
بالاخره کمپین تموم کردم و باید بگم پایان بازی یک چیزی در حد فاجع بود. :|
همه چیز بازی عالی ولی داستان واقعا مشکل اساسی داره. یعنی اصلا میشه گفت ما داستانی نداریم این وسط و فقط استودیو سعی کرده همه چیز بذاره برای شماره بعد.
کلا داستان بازی خلاصه میشه به این که مستر چیف میره دنبال کورتانا و لاک هم میوفته دنبال مستر چیف. حالا همه این وسط می فهمن این کورتانا یک چیزش میشه به جز مستر چیف. یعنی تا آخر بازی حس کردم این مستر چیف تو این شماره یک احمق فرض کردن :|. پایان بازی هم که فاجع بود. اصلا هیچ اتفاقی نیوفتاد واقعا. :|. در آخر هم دقیقا بهتون می گن که منتظر شماره بعدی باشین.
به جز داستان، کمبود مستر چیف هم شدید حس می شه تو این شماره. واقعا نقش یک شخصیت مهمان داره تا شخصیت اصلی. این لاک هم خوبه اما اصلا قابل مقایسه با چیف نیست.

تنها نکته مثبت اینه که شماره بعدی داستان خیلی خوبی احتمالا داره. چون همه چیز موند برای آینده :d
..........
متا بازی هم کاملا حقشه.
 
آخرین ویرایش:
من هم بلاخره کمپین بازی رو تموم کردم روی Heroic ...

خیلی پایین‌تر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم ! گیم‌پلی و سند باکس دیزاین در بهترین حالت خودشون قرار دارن و حرف نداشتن ولی لول دیزاین بنظرم خیلی پایین‌تر از هیلو های بانجی بود. مبارزه با کرکن 1/5 اسکرب هم جذابیت نداره. کلاً شکست دادنش برای من 2 دقیقه هم طول نکشید هم هیچ چالش خاصی نداشت و بدون اینکه یکی از turret ـهاش رو بزنم تونستم بترکونمش اون هم روی Heroic .... در کل مثال از ضعف لول دیزاین بازی زیاد میشه زد.

موسیقی بازی هم بهتر از 4 بود ولی فرسنگ ها با کارهای مارتی فاصله داره.

در مورد داستان، روایت و شخصیت پردازی هم حرفی زده نشه بهتره بنظرم :)) یه مشت شخصیت آشغال که خیلی زود از خاطره ها پاک میشن. کارگردانی کات‌سین ها هم اصلا خوب نبود.

در کل بنظرم 343i بخش کمپین هیلو رو داره به عقب میبره و حتی به استاندارد های بانجی هم نتونسته نزدیک بشه !

خداییش نامردیه از ویژگی های خوب بازی چیزی نگیم :دی

از لحاظ تکنیکی بازی در وضعیت خوبی قرار داره :دی 60 فریم ثابت ، در کنار گرافیک تکنیکی قابل قبول و افکت های صوتی کم نظیر.

بخش مولتی بازی واقعا کم ایراده! :دی هم بخش آرنا و هم وارزون جذابیت خاص خودشون رو دارن و ساعت ها میتونن آدم رو سرگرم کنن.

امیدوارم برای نسخه بعد اول از همه Brian Reed و Chris Haluke رو از استودیو بندازن بیرون و 2 تا جانشین خوب بجاشون بذارن و اینکه بخش کمپین نسخه بعدی رو بر اساس خواسته فن ها و الهام گیری از نسخه های قبلی بسازن. اینا اومدن برای بخش مولتی این نسخه همین کار رو کردن و نتیجه و نتیجه ـش رو هم دیدیم. آها راستی خدا کنه بی خیال این کوآپ 4 نفره بشن 8-|

خیلی اعتقادی به نمره دادن ندارم ولی اگه بخوام به بخش کمپین نمره بدم 8 هست و بخش مولتی هم 10 :دی
کلا بهترین نقدی که از بازی میشه پیدا کرد تو این تاپیک، همین نقد احسان. البته باز هم به کمپین زیاد نمره داده به نظر من :d
یه مشت شخصیت آشغال که خیلی زود از خاطره ها پاک میشن.
این بلو تیم که واقعا یک عده بی مغزن :))
 
بالاخره کمپین تموم کردم و باید بگم پایان بازی یک چیزی در حد فاجع بود. :|
همه چیز بازی عالی ولی داستان واقعا مشکل اساسی داره. یعنی اصلا میشه گفت ما داستانی نداریم این وسط و فقط استودیو سعی کرده همه چیز بذاره برای شماره بعد.
کلا داستان بازی خلاصه میشه به این که مستر چیف میره دنبال کورتانا و لاک هم میوفته دنبال مستر چیف. حالا همه این وسط می فهمن این کورتانا یک چیزش میشه به جز مستر چیف. یعنی تا آخر بازی حس کردم این مستر چیف تو این شماره یک احمق فرض کردن :|. پایان بازی هم که فاجع بود. اصلا هیچ اتفاقی نیوفتاد واقعا. :|. در آخر هم دقیقا بهتون می گن که منتظر شماره بعدی باشین.
به جز داستان، کمبود مستر چیف هم شدید حس می شه تو این شماره. واقعا نقش یک شخصیت مهمان داره تا شخصیت اصلی. این لاک هم خوبه اما اصلا قابل مقایسه با چیف نیست.

تنها نکته مثبت اینه که شماره بعدی داستان خیلی خوبی احتمالا داره. چون همه چیز موند برای آینده :d
..........
متا بازی هم کاملا حقشه.

خب هر داستانی رو میشه توی یک خط نوشت. داستان هیلو 3 هم تموم کردن جنگ بود.
لاک اول دنبال هالزی بود که یسری اطلاعات در مورد اتفاقات (در ارتباط با تخریب های گسترده ناشی از فعال شدن گاردینها) اطلاعاتی کسب کرده بود بعد رفت دنبال چیف که داشت میرفت دنبال کورتانا (تا جلوش رو بگیره) و بعدش هم رفت دنبال کورتانا که در نهایت بلو تیم رو نجات داد. مستر چیف هم فهمیده بود کورتانا عوض شده و هیچ حماقتی هم در کارش نبود ولی دنبال این بود که بفهمه کورتانا دنبال چیه و میخواست در صورت امکان راضیش کنه که برگرده که اون هم امتناع کرد و در نهایت یه جورایی خیانت کرد بهش. از جمله اتفاقی هم که توی این شماره رخ دادن هم تشکیل شدن یک جبهه از AI ها (که به کورتانا پیوستن) در مقابل سازندگانشون، بیدار/فعال شدن گاردینها (که در اختیار کورتانا بودن) و تبدیل شدن اینفینیتی به یکی از معدود مقرهای انسانها در مقابل این اتحاد جدید (که از روی ناچاری مدام در حال پرشهای فضایی بود) بودن.

پایان بازی (لجندری) هم که نشون داد کورتانا مشغول در اختیار گرفتن ... هست. که خودش به خودی خود معنای مهمی میتونه برای موجودات زنده داشته باشه.

در کل داستان بازی بد نبود و از زاویهای بهش نگاه شده بود که نقش سایر کاراکترهای بازی هم بیشتر از قبل باشه. البته قبول دارم کم بودن سکانسهای شخصی و احساسی و ... باعث شده که شخصیتها آنچنان ماندگار نباشن و بنظرم 343 میتونستن همین داستان و روند داستانی رو طوری روایت کنه که در نهایت به یکی از بهترین های سری هیلو تبدیل بشه.

در مورد مراحل هم طراحی مراحل و لول دیزاین ها خوب بودن بنظرم ولی مراحلی که وسایل نقلیه و ... داشتن بنظرم میتونستن خیلی بهتر باشن ولی همون مراحل برای حالت پیاده هم میشه گفت قابل قبول بودن و بنظرم همین انتخابشون (برای قابل بازی بودن به صورت پیاده و یا با وسیله نقلیه) هم یکم از کیفیت مراحل دارای وسیله نقلیه کم کرده بود. در کل اون پویایی مراحل سواره هیلو 3 دیگه بنظرم تکرار نشد تو سری. ولی خب مراحل تک نفره هیلو 5 هم بنظرم بهترین باشه در سری (آزادی عمل، مسیرهای مختلف، دستوراتی که به تیم میشه داد و ... در نهایت طراحی عمودی مراحل و اسپارتان ابیلیتی ها که واقعاٌ حس و حال جدیدی به بازی دادن).

در کل من فکر میکنم 343 تا حد زیادی فهمیده هیلو چی هست ولی خب در ارائه یسری قسمتهای کارش اونطور که باید قوی عمل نکرده. مثلاً داستان بازی به خودی خود بد نیست، حتی روایتش هم از نظر من قابل قبول هست. اما بنظرم میتونستن با پر و بال دادن بیشتر به شخصیتها و سکانسهای بیشتر و تزریق احساسات بیشتر توی بازی یک کار کم اشکال تر ارائه بدن. یا مثلاً پویایی مراحل سواره هیلو و موسیقی های داینامیک مارتی هم دیگه توی بازی نیستن که باعث میشه دیگه اون حس خوب هیلو های قبلی رو منتقل نکنه. یسری از این ها جبران پذیر هستن و یسریشون نه، ولی در هر صورت باید سعی کنن اشکالات کارشون رو کمتر کنن.
 
خب هر داستانی رو میشه توی یک خط نوشت. داستان هیلو 3 هم تموم کردن جنگ بود.
لاک اول دنبال هالزی بود که یسری اطلاعات در مورد اتفاقات (در ارتباط با تخریب های گسترده ناشی از فعال شدن گاردینها) اطلاعاتی کسب کرده بود بعد رفت دنبال چیف که داشت میرفت دنبال کورتانا (تا جلوش رو بگیره) و بعدش هم رفت دنبال کورتانا که در نهایت بلو تیم رو نجات داد. مستر چیف هم فهمیده بود کورتانا عوض شده و هیچ حماقتی هم در کارش نبود ولی دنبال این بود که بفهمه کورتانا دنبال چیه و میخواست در صورت امکان راضیش کنه که برگرده که اون هم امتناع کرد و در نهایت یه جورایی خیانت کرد بهش. از جمله اتفاقی هم که توی این شماره رخ دادن هم تشکیل شدن یک جبهه از AI ها (که به کورتانا پیوستن) در مقابل سازندگانشون، بیدار/فعال شدن گاردینها (که در اختیار کورتانا بودن) و تبدیل شدن اینفینیتی به یکی از معدود مقرهای انسانها در مقابل این اتحاد جدید (که از روی ناچاری مدام در حال پرشهای فضایی بود) بودن.

پایان بازی (لجندری) هم که نشون داد کورتانا مشغول در اختیار گرفتن ... هست. که خودش به خودی خود معنای مهمی میتونه برای موجودات زنده داشته باشه.

در کل داستان بازی بد نبود و از زاویهای بهش نگاه شده بود که نقش سایر کاراکترهای بازی هم بیشتر از قبل باشه. البته قبول دارم کم بودن سکانسهای شخصی و احساسی و ... باعث شده که شخصیتها آنچنان ماندگار نباشن و بنظرم 343 میتونستن همین داستان و روند داستانی رو طوری روایت کنه که در نهایت به یکی از بهترین های سری هیلو تبدیل بشه.

در مورد مراحل هم طراحی مراحل و لول دیزاین ها خوب بودن بنظرم ولی مراحلی که وسایل نقلیه و ... داشتن بنظرم میتونستن خیلی بهتر باشن ولی همون مراحل برای حالت پیاده هم میشه گفت قابل قبول بودن و بنظرم همین انتخابشون (برای قابل بازی بودن به صورت پیاده و یا با وسیله نقلیه) هم یکم از کیفیت مراحل دارای وسیله نقلیه کم کرده بود. در کل اون پویایی مراحل سواره هیلو 3 دیگه بنظرم تکرار نشد تو سری. ولی خب مراحل تک نفره هیلو 5 هم بنظرم بهترین باشه در سری (آزادی عمل، مسیرهای مختلف، دستوراتی که به تیم میشه داد و ... در نهایت طراحی عمودی مراحل و اسپارتان ابیلیتی ها که واقعاٌ حس و حال جدیدی به بازی دادن).

در کل من فکر میکنم 343 تا حد زیادی فهمیده هیلو چی هست ولی خب در ارائه یسری قسمتهای کارش اونطور که باید قوی عمل نکرده. مثلاً داستان بازی به خودی خود بد نیست، حتی روایتش هم از نظر من قابل قبول هست. اما بنظرم میتونستن با پر و بال دادن بیشتر به شخصیتها و سکانسهای بیشتر و تزریق احساسات بیشتر توی بازی یک کار کم اشکال تر ارائه بدن. یا مثلاً پویایی مراحل سواره هیلو و موسیقی های داینامیک مارتی هم دیگه توی بازی نیستن که باعث میشه دیگه اون حس خوب هیلو های قبلی رو منتقل نکنه. یسری از این ها جبران پذیر هستن و یسریشون نه، ولی در هر صورت باید سعی کنن اشکالات کارشون رو کمتر کنن.
داستان بازی تا یک جایی خوب پیش میره. من هم قبل این که بازی تموم کنم، تو همون گروهمون گفتم که داستان تا اینجا بد نبوده. اما وقتی بازی تموم شد، احساس کردم هیچ اتفاقی نیوفتاده. یعنی اتفاقات در حدی نیست که بخواد یک شماره کامل هیلو تشکیل بده. شاید این شماره اگه فرعی بود و پیش درآمدی برای شماره پنجم بود، می شد داستان و پایان بازی قبول کرد اما اینا اومدن این شماره به عنوان شماره اصلی منتشر کردن و خب این باعث شده که انتظارات خیلی بره بالاتر. تبلیغات قبل از عرضه بازی هم که کاملا نوید یک داستان عالی میداد اما خب انگار در حد همون تبلیغات بودن اونا.
در خصوص بلو تیم هم.
شاید اگر بخش مربوط به چیف به صورت تک نفره بود، می شد تصمیمات چیف قبول کرد اما این که اون اعضا تیم دنبال چیف تا آخر اومدن واقعا عجیب بود. دیگه کاملا تو چند ساعت آخر بازی هدف کورتانا مشخص شده بود. جالب که خود بازی هم میاد برای توضیح کار بلو تیم میگه که اینا از بچگی با هم بزرگ شدن و مثل خانواده هستن. البته بازم تو همین بخش می تونستن بهتر عمل کنن تا باور پذیر تر بشه اما در عمل ناموفق بودن.
بقیه بقش ها هم برای من خوب بود و راضی بودم و بحثی ندارم در موردش :d
 
به نظر من که عالی بود من فقط با اینکه خاصیت زوم برای همه اسلحه ها اضافه شده مشکل دارم واقعا بده این قضیه کلا داستانش هم بد نبود مشکل کلی که درمورد سری هیلو هست اینه که داستانش پنجاه درصدش تو بازیاشه و پنجاه درصد تو کتاباو سریالا و جاهای دیگه که این البته برای کسایی که دسترسی ندارن مشکل بزرگیه
 
به نظر من که عالی بود من فقط با اینکه خاصیت زوم برای همه اسلحه ها اضافه شده مشکل دارم واقعا بده این قضیه کلا داستانش هم بد نبود مشکل کلی که درمورد سری هیلو هست اینه که داستانش پنجاه درصدش تو بازیاشه و پنجاه درصد تو کتاباو سریالا و جاهای دیگه که این البته برای کسایی که دسترسی ندارن مشکل بزرگیه
شما الان به کتاب ها و سریال ها کامل دسترسی داشتی یا چون دسترسی نداشتی، فکر می کنی این طوری؟ :d

این موضوع نمی دونم چیه که بعضی ها میگن قبل بازی باید فلان چیزو می خوندی یا فلا چیزو می دیدی. بازی مشکل اساسی داره که با خوندم کل کتاب های هیلو هم کسی نمی تونه بگه داستان و شخصیت پردازی کامل درک کردم و بازی از لحاظ داستانی کامل بود. بخش داستانی بازی مشکل داره. اگه بخوام کلی بگم، هیلو 5 مثل همون کتابست که باید قبل از عرضه شماره بعدی بازیش کرد. داستانی هم که در طول بازی گفته میشه کاملا سر راست و سطحی (شاید حتی با تغییر نحوه روایت داستان، میشد کمی این بخش بهتر کرد) و به نظر من کسی هم اگه کلا قبل از عرضه بازی هیچ کدوم از کتاب هارو نخونده باشه و اون سریال لاک و فایل های صوتی گوش نکرده باشه، باز هم مشکلی برای فهم داستان نداره.
 
داستان بازی تا یک جایی خوب پیش میره. من هم قبل این که بازی تموم کنم، تو همون گروهمون گفتم که داستان تا اینجا بد نبوده. اما وقتی بازی تموم شد، احساس کردم هیچ اتفاقی نیوفتاده. یعنی اتفاقات در حدی نیست که بخواد یک شماره کامل هیلو تشکیل بده. شاید این شماره اگه فرعی بود و پیش درآمدی برای شماره پنجم بود، می شد داستان و پایان بازی قبول کرد اما اینا اومدن این شماره به عنوان شماره اصلی منتشر کردن و خب این باعث شده که انتظارات خیلی بره بالاتر. تبلیغات قبل از عرضه بازی هم که کاملا نوید یک داستان عالی میداد اما خب انگار در حد همون تبلیغات بودن اونا.
در خصوص بلو تیم هم.
شاید اگر بخش مربوط به چیف به صورت تک نفره بود، می شد تصمیمات چیف قبول کرد اما این که اون اعضا تیم دنبال چیف تا آخر اومدن واقعا عجیب بود. دیگه کاملا تو چند ساعت آخر بازی هدف کورتانا مشخص شده بود. جالب که خود بازی هم میاد برای توضیح کار بلو تیم میگه که اینا از بچگی با هم بزرگ شدن و مثل خانواده هستن. البته بازم تو همین بخش می تونستن بهتر عمل کنن تا باور پذیر تر بشه اما در عمل ناموفق بودن.
بقیه بقش ها هم برای من خوب بود و راضی بودم و بحثی ندارم در موردش :d

خب هر کس نظر خودش رو داره.

نیمه دوم بازی به آخر در واقع چیف و بلوتیم فهمیده بودن که کورتانا عوض شده و نسبت به خطر انداختن و کشتن انسانها (خالقان خودش) بی اهمیته ولی هنوز نفهمیده بودن این اتفاقات برای چی دارن رخ میدن و هدف کورتانا چی هست. رفتن بلوتیم دنبال چیف هم ابتدا بخاطر همون احساس علاقه و ... عنوان میشه ولی دیگه هر آدم عاقل دیگه ای هم که بود با دیدن گاردینها و قدرت تخریبی که داشتن و کنترل شدن تمام اونها توسط یک نفر (AI) حداقل کنجکاو میشد بفهمه داره چه اتفاقی میافته و این اتفاق چه تبعاتی برای بقای نسلش داره. یعنی اینطور که تو حرف میزنی انگار کورتانا داشته تو حیاط خلوت خونش یسری کارهای بی اهمیت انجام میداده و چیف هم صرفاً میخواسته خودش رو ببینه و بلوتیم هم خواستن یک دید و بازدیدی انجام داده باشن. :دی

قبول دارم که میتونستن بهتر عمل کنن ولی دیگه این رو قبول ندارم که کلیت داستان رو انقدر راحت ببری زیر سؤال و باز شاید اگر داستان رو یکم بیشتر ادامه میدادن بهتر میشد ولی من بعید میدونم که امکان وقوع اتفاق بزرگتری از چیزی که در انتهای بازی بطور کامل شکل گرفت وجود داشته باشه براشون. در کل باز میگم سلیقه‌ای هست.
 
  • Like
Reactions: agent 360

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or