Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
H5 اگه 60 فریم باشه بدون کوچکترین بحثی دیگه بنچ مارک نیست. به شخصه مشکلی ندارم ! بازی رو شلوغ تر و بیشتر شبیه هیلو 3 کنن رو 60 فریم عالیه.
ولی 100% اون موقع بنچمارک نیست. دیگه تصور معجزه که بیاد 60 فریم باشه و رزولوشن 1080 و افکت های دهن پر کن داشته باشه رو نداشته باشین. اما مطئمنا بازی خیلی شلوغ تره و بزرگتره که این عالیه

پ.ن: حالا David Wu درسته خیلی کار خودش و تیمش درسته. ولی محدودیت دارن. هیلو 4 بیشتر از ظرفیت بود همه چیزش. اینم اگه 60 فریم باشه مطمئنا از بقیه 60 فریم ها بالاتره. ولی بنچمارک نیست. (فاکتور بگیریم رفتن ـه Corinne Yu رو تازه !!)
 
پ.ن: حالا David Wu درسته خیلی کار خودش و تیمش درسته. ولی محدودیت دارن. هیلو 4 بیشتر از ظرفیت بود همه چیزش. اینم اگه 60 فریم باشه مطمئنا از بقیه 60 فریم ها بالاتره. ولی بنچمارک نیست. (فاکتور بگیریم رفتن ـه Corinne Yu رو تازه !!)
David Wu بیش تر از یک سال که از 343i جدا شده، ولی خب Dave Berger همچنان در استودیوست و کارش هم فوق العاده ست.
 
حوصله بحث ندارم :دی چون همیشه بهترین کار صبر کردن هست تا E3 که بازی نمایش داره صبر میکنیم من کوچکترین شکی ندارم هیلو چه بخواد 60 فریم باشه و چه بخواد 30 فریم باشه گرافیکش یه چیز دهن باز کن و کاملا بنچمارک میشه . کسی هم مخالفه میتونه سرش را بکوبه به دیوار :دی حداقل اگه 60 فریم باشه مطمئن هستم تا اویل نسل براشون مشکل ساز نیست .
343 تیمش اون برنامه نویسهاش برای این استخدام شدن که عناوین XBOX را در بهترین شرایط گرافیکی نگه دارند مطمئنا اگه 343 احساس کنه نمیتونه با 60 فریم چیزی عالی بسازه تغییر جهت میده به 30 فریم بودن ولی اگه تو همون 60 فریم بمونه یعنی تونستن !
 
آقا لپ کلام:d ، اگه هیلو5، 30 فریم و 1080 بود یه چیزی در حد عکس اولی انتظار داشته باشین ، اگه 60 فریم و 1080 بود عکس دومی رو با یسری بهبود و پیشرفت ها مثل تفاوت فورزا 4 و 5 تصور کنید:d
02930588157818475805.jpg
پ.ن : لول زیادم تو ظاهر تفاوت ندارن ! :d
 
حالی کی گفته بازی ده-هشتاد تشریف داره؟:dنظر خودم نُه دوصفره!
اون همه دارن مي گن مشكل رزولوشن بازي ها در آينده حل ميشه، بعد خودشون بيان 900p بازي منتشر كنن؟:d
به نظر من حتي شده كيفيت بازيو كمتر مي كنن ولي بازي 1080p منتشر مي كنن چون فعلا اين بحث رزولوشن داغ و اگر halo هم بخواد رزولوشن كمتر از 1080p داشته باشه ديگه خيلي بد ميشه براي مايكرو :|
 
دوستان شما که 11 ماه صبر کردین ، 1 ماه دیگه هم صبر کنید به تمام سئوالاتتون که شامل (رزولوشن ، فریم ، پنچ مارک و ......) هست پاسخ داده میشه :|.
 
ای کاش یه ادامه هم واسه reach میساختن . مثلا نوبل 6 هنوز زنده باشه و مستر چیف بره واسه نجات و ازادیش . خیلی خوب میشد :(

Reach دوران جنگ به طور کامل از بین رفت. تنها کسایی که زنده بودن Kilo 5 و دکتر هالزی و کل Pillar of Autumn بود. داستان زمانتیک که نیس :d اونم کارش تموم شد همونجا. یکسال بعد هم جنگ تموم میشه که تنها بازمانده های اسپارتانش اینا هستن:

Frederic
Kelly
Linda
Serin
Douglas
William
Jai
René
Jerome
Alice
Jun

به جز Jun بقیه همه اسپارتان 2 بودن. کل سیاره هم glass شد. در هر صورت محل ساخت اسپارتان ها بود و بعدش هم که اومد به هیلو 4 و اسپارتان 4 ها که با فاصله خیلی زیاد از اسپارتان 3 ها و 2 ها ضعییف ترن (ترتیب اینجوریه : 2>3>>>>4)
نکته اینه که به هالزی یه جا تو glasslands میگن که Orion رو دوباره شروع کردن. پروژه شبیه همون oNYX هست که اسپارتان 2 و 3 ها ساخته شدن و احتمالا دوباره همون اسپارتان های درست و حسابی رو بشه دید :d
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: marco dest

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or