Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
ما اینا رو میخوایم رو Legendery بریم؟ :D خدا کنه این رو درجه سختی همون لجندری باشه اگه این نرمال یا هاردکور باشه لجندری که رسما دیگه توان مبارزه نداریم :)

این هوش مصنوعی برای چند ماه پیش هست، اوکانر گفته هوش مصنوعی جزء چیزهایی هست که در اواخر مراحل ساخت (مثلاً همین الان) بهش می‌پردازن و ارتقاءش میدن. چیزی که تا الان مشخصه اینه که رفتارهای جدیدی رو به دشمنها اضافه کردن ولی این هم مشخصه که AI بیلدی که از روش این ویدئوها رو ضبط کردن ناپخته و ناکامل هست. امیدوارم توی بازی نهایی AI خیلی بهتر از اینی باشه که الان تونستیم ببینیم، چون واقعاً ارزش تکرار مجدد بازی رو افزایش میده و برای همچین بازیی‌هایی که راههای پیشروی در مراحل بیشتر از حد معمول هست (حداقل به یک راه محدود نیست) و خود مراحل هم ساختار عمودی دارن (توی چند سطح طراحی شدن) داشتن یک AI عالی ضروریه. بدون همچین چیزی ارزش کار تیم طراحی مراحل هم کمرنگتر میشه، چون هوش مصنوعی هم باید بتونه از محیط درست استفاده کنه و متناسب با شرایط محیطیش تصمیم بگیره تا همه چیز شکل طبیعی داشته باشه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
اینو نگاه کنید، بهترین گیم پلی هست که تا حالا از بازی دیدم، مربوط به Blue Team هست و همون مرحله ای که تازه ویدئوهاش اومده، 210 مگه :D
http://mohammadfro.dl2.rapidpars.co...0Gameplay%201080p%2060fps%20-%20Exclusive.mp4

خداییش خیلی عالیه و اصلا تصور اینکه قرار یک ماه دیگه اینو بازی کنم هم لذت بخشه :D
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
خود بازی یه طرف پست اول این تاپیک یه طرف فوق العادس پست اول....افرین داره

هیلو هم رسما این شماره با 60 فریم شدن و تیم بندی و دستور دادن به هم تیمی ها میره که چند پله شیرینتر از قبل بشه....فوق العادس گان پلی این زیبا

.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من چند روز فکر میکنم نمیدونم با کدوم منطق میشه به این بازی زیر 9 داد ! :D با خودش مقایسه بشه یا با اول شخص های دوربرش ؟! دیگه نمیدونم یه fps چی باید داخلش وجود داشته باشه یه منتقد راضی باشه ؟ 60 فریم را هم که کردن تنگش که بهونه نباشه ولی میخوام این بهانه های یک منتقد را ببینم .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
Embargo مربوط به Warzone چند ساعت دیگه برداشته میشه ولی Attack of the Fanboy پیش نمایش رو زودتر تو سایتش گذاشته و کلی هم از این بخش بازی خوشش اومده :D
Halo 5: Guardians features a new multiplayer mode called “Warzone”. Arguably it could be the most enjoyable mode in the entire game
I have to say, I had much more fun playing this than I did Rainbow Six Siege
Overall, I feel Warzone could be one of the most popular modes in Halo 5: Guardians once it comes out. If I decide to pick up the game, I’d definitely spend most of my time playing Warzone
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
ویدئو ها و پیش نمایش های بخش Warzone هم دارن بیرون میان :D

گیم‌اسپات :

How Warzone Makes Halo 5 the Most Interesting Shooter in Years

===

Digital Foundry: Hands-on with Halo 5: Guardians
While these issues are significant, this is the reality of aiming for 60fps in a game like Halo 5. Dialling up frame-rate at the expense of image quality is a brave move and one that is sure to stir up controversy bearing in mind the visual trade-offs, but arguably, this is the best choice for a shooter - it's a decision that puts the quality of the gameplay first

===

GAMEPLAYS

 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی

نکات مقاله DF:

* همونطوری که قبلا گفتن، انجین بازی و سیستم رندرش از اول و از پایه ساخته شده که خب از تکنولوژی پیشرفتس و متناسب با تکنولوژی های X1

* اینی که بررسی کردن و دست سایت ها بوده، Build نهایی نیست ولی نزدیکه بهش

* سیستم بافت ها و نورپردازی و افکت ها و ... پیشرفت کردن و تفاوت دارن (به خاطر سیستم جدید رندر 343)

* DF دو مرحله از campaign و یه دست warzone و چند دست arena بازی کردن برای مقالشون.

* برخلاف MC و خیلی بازی ها و استودیو های دیگه ( :d )، هیلو 5 مهم نیست چند تا افکت یا کارکتر و ... تو یه صحنه حضور دارن، به جز چند مورد محدود بازی به طور کامل 60 فریم اجرا میشه و معلومه که تلاش خیلی زیادی از زمان E3 و Gamescom روش صورت گرفته

* DF به شدت از ثابت بودن فریم بازی تحت تاثیر قرار گرفته و یه دستاورد بزرگ بوده در همچین ابعادی

* یکی از مواردی که برای این فریم مجبور شدن به کار بگیرن، داینامیک بودن رزلوشن هست

* هیلو 5 فریم زمانی 16.67ms رو هم ثابت بهش رسیده که در نوع خودش اینم دستاورد بزرگی بوده براش

* سیستم V-sync که 343 برای بازی استفاده میکنه هم از نظر DF خوب بوده و فقط یکبار در تمام طول بازی گسستگی فریم دیدن

* رزولوشن درسته که بین 1152x810 تا 1080 متغیره، اما اکثر مواقع تقریبا ثابت روی 1344x1080 هستش ! و تو مواردی که جنگ های بزرگ یا Kraken بوده، بازی به full hd هم میرسه

* تو محیط بسته هم 60 فریم همچنان ثابته، ولی IQ بازی پیشرفت قابل ملاحضه ای میکنه

* Warzone اما یه دنیای متفاوت و یه نمایش قدرت هست. مپ های فوق العاده بزرگ و 24 تا اسپارتان و تعداد خیلی زیادی AI و وسیله و اسلحه و انواع و اقسام مناطق طبیعی و جغرافیای پیچیده ! این چیزی هست که قدرت هیلو 5 رو نشون میده که تو دو مرحله Campaign هم که بازی کردن به همچین وسعتی نرسیدن !

* کلا مولتی بازی جالت کلاسیک و قدیمی بقیه بازی ها رو نداره و جدیده

* تو مپ Apex که قسمت Warzone بازی کردن، به خاطر این حجم بزرگی و افکت و شلوغی، رزولوشن به پایین ترین حدش میرسه

* مسلما IQ بازی افت میکنه ولی موفق شدن با افکت و رنگ بندی و ... بتونن تا حدودی کاری کنن که تفاوت اجسام دوردست معلوم بشه. اما 60 فریم بودن مهم تر از اینها بوده برای گیم پلی و مثل arena و campaign ثابت هست

* IQ بیشتر از همه قسمت ها فدا شده تا بتونن 60 فریم رو ثابت نگه دارن. ولی DF معتقده که این برای گیم پلی خیلی مهم تر بوده و ارزشش رو داره.

* AA بازی هم خوب کار میکنه و موقع عوض شدن رزولوشن ممکنه کمی جالب به نظر نرسه

* به خاطر فریم و IQ و تغییر رزولوشن، Texture ******ing هم روش تاثیر منفی گذاشته شده. بعضی قسمت ها تکسچرها کیفیتشون پایینه و بلوری هستن. تو Warzone قسمت هایی هست که ممکنه تصور کنید نسل قبلین !

* افکت ها هم هنوز بیلد نهایی نیست ولی رزولوشنشون پایینه و کاملا معلومه اشکالش.

* به طور کل بازی گرافیکیش انقلابی شده نسبت به 4 نیست و در واقع پیشرفت خوبی داشته و 60 فریم شده. (از نظر حجم و وسعت و پیچیده بودن محیط البته اوضاع متفاوته و یه لول دیگس :d)

* در کل DF خیلی از بازی و فریم و ... راضیه
 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
فصل سوم The Sprint تایید شد :bighug:
Get a look at the final stages of Halo 5's development
تیزر

biwlj1ai6du2iftu0dqt.png


===

اپیزود 02 HTT هم منتشر شد [FROM FIRE TO BLOOD]

HUNT the TRUTH - S2.02. FROM FIRE TO BLOOD

wp7jwwn44vj1rfaq69p0.jpg


===

هیلو 5 بر روی پیراهن تیم Seattle Sounders در بازی 1 شنبه :D

3usaqpebnkzk9jnyv4mf.jpg


مستر چیف در کنار Clint Dempsey :D
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,769
نام
مارشال
آمازون لیست ساندترک ها رو به همراه عنوانشون و نمونه گذاشته که میتونید 30 ثانیه از هر ترک رو گوش بدین.

Halo 5: Guardians (Original Game Soundtrack): Kazuma Jinnouchi
گوش کردنشون برابره با خودآزاری. :d به جوونی تون رحم کنید.
من که صبر میکنم تا کامل بیاد. شما هم خودتونو کنترل کنید. کمتر از یه ماه مونده. :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر