Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
جالبه که این سایه ها تو تریلرهای قبلی مخصوصا نسخه بتا که اوایل نشون داده شد وجود داشتند ! ولی الان زدند حذفش کردند ! اینجوری میخوان به 60 فریم ثابت دست پیدا کنند ؟!
من از 343 انتظارم خیلی بالا بود با توجه به کاری که با هیلو 4 انجام دادند بازی 60 فریم هم باشه باز میشه گرافیک چشم نواز به وجود اورد الان به forza 6 نگاه کنید با وجود 60 فریم بودند به قدری تکنیکال و عالی هستند که بعضی لوکیشنها تو بازی با واقعیت مقایسه میشه .
یا همین doom4 هم قرار هست 60 فریم اجرا بشه و به احتمال زیاد همون 1080p روی کنسولها ولی جدا با شرایطی که داره گرافیک خیلی خوب به وجود اوردند .

همه چی را زوری نمیشه انجام داد یه بازی بخواد 60 فریم باشه باید از اول انجین ساخته بشه و دونه دونه کدهاش روی 60 فریم پپاده بشه از اولین روز مشخصه که 343 برداشته همین انجین هیلو 4 را بهینه سازی میکنه که 60 فریم اجراش کنن اونم با حذف کلی افکت که نمونش Self Shadow که ما این تکنیک را تو هیلو 4 شاهد بودیم ولی تو هیلو 5 با این سخت افزار شاهدش نیستیم ! حالا بخواد حتی 120 فریم اجرا بشه واسه من قابل قبول نیست چون سخت افزار X1 خیلی قوی تر از 360 هست بیشتر از اون چیزی که نیاز داشته باشند !

مثل اینکه رفتن اون خانومه Yu تاثیر خودش را گذاشته !

من باز چشم به راه هستم تو این 2 ماه اخری که برای اتمام بازی وجود داره شاهد تغییرات خوب باشیم :دی بالاخره ارزو چیز بدی نیست :دی

اون خاموش شدن Shadow cast فکر کنم بیشتر یه باگ باشه و به احتمال خیلی زیاد تو بازی نهایی اینطوری نیست، جالبه که بخش مولتی پلیر بازی این مشکلو نداره:

engk_e3-2015-h5-arena-fathom-broll-mp4.mp4_snapshot_00.40_[2015.08.07_17.19.40].jpg
 
اون خاموش شدن Shadow cast فکر کنم بیشتر یه باگ باشه و به احتمال خیلی زیاد تو بازی نهایی اینطوری نیست، جالبه که بخش مولتی پلیر بازی این مشکلو نداره:

اره تو بخش مولتی هست ولی باز کامل نیست تو بعضی صحنه ها دیده میشه در بعضی صحنه ها ایجاد نمیشه به زبان خودمون سایه کارکترهایی که روی زمین ایجاد میشند کلا ناقص هست تو بخش تریلر کمپین اخری که اصلا نیست تو بخش مولتی هم نصف و نیمه اونم با تکنیکهای کاملا ابتدایی . یکیش هم سایه هایی کارکتر اصلی که روی اسلحه ایجاد میشه باز تو بخش کمپین تریلر اخری به کل نیست .
کلا ایجاد سایه تو بازی معنا نداره ! مثلا تو این نسل حاضر باشی هیچ سایه ای از اجسام که نور چراغ قوه اسلحه را میگیری طرفش ایجاد سایه نکنه ! ( چیزی که تو هیلو 4 ایجاد سایه میکرد اشتباه نکنم ؟) تو تریلر کمپین اخیر هیلو 5 این قضیه رو به فقر هست ! با بازی های نسل قبلی هم قابل مقایسه نیست .
کلا برای من یکی قابل قبول نیست این قضیه که بخواند این همه زیبایی های گرافیک را بزنن تا به 60 فریم دست پیدا کنند .
 
آخرین ویرایش:
دیجیتال فاندری اومده ویدئوهای جدید رو بررسی کرده :

Halo 5 Guardians Gamescom Frame-Rate Test
We had the chance to take another look at Halo 5 Guardians at this year's Gamescom. Although different levels were shown compared to the E3 campaign reveal, overall performance does show a clear improvement - a state of affairs backed up by this collection of b-roll clips Microsoft released this week, with good clean performance marred only by a sub-optimal cut-scene at 00:29. More interested in multiplayer
 
Build که توی GC نشون دادن واسه 3 ماه پیش بوده، یعنی این چیزی که ما دیدیم 6 ماه وقت داره بهتر بشه (که خب 3 ماهش رد شده و البته به گفته یکی از اعضای 343 تو این مدت پیشرفت زیادی داشتن) و من دیگه کلا نگران مباحث تکنیکی بازی نیستم :دی
It was good to see what the game from ~3 months ago looks like on the competitive stage. Don't put too much stock in it though
Lot's of improvements since then
 
Build که توی GC نشون دادن واسه 3 ماه پیش بوده، یعنی این چیزی که ما دیدیم 6 ماه وقت داره بهتر بشه (که خب 3 ماهش رد شده و البته به گفته یکی از اعضای 343 تو این مدت پیشرفت زیادی داشتن) و من دیگه کلا نگران مباحث تکنیکی بازی نیستم :دی
من فقط نگران نحوه پیشروی و یا Pace بازیم... البته اینکه 4 نفر بریزن توی یک محیط هم چالش بزرگیه ولی به نظرم 343 از پس این قسمت بر میاد!:d
 
من فقط نگران نحوه پیشروی و یا Pace بازیم... البته اینکه 4 نفر بریزن توی یک محیط هم چالش بزرگیه ولی به نظرم 343 از پس این قسمت بر میاد!:d
به نظرم گیم پلی خیلی خوبی رو شاهد خواهیم بود به شرط اینکه محیط های عظیم و شلوغ مثل Halo 3 هم داشته باشه، تا حالا که فقط تعریفش رو شنیدیم و چیزی از این قسمت ها نشون ندادن :دی ولی این گیم پلی Blue Team خیلی خوب بود، با وجود بسته بودن محیط، خیلی جذاب و هیجان انگیز به نظر می اومد، حالا همین قضیه رو بتونن تو یه محیط شلوغ پیاده کنن دیگه شاهکار میشه :دی
 
Build که توی GC نشون دادن واسه 3 ماه پیش بوده، یعنی این چیزی که ما دیدیم 6 ماه وقت داره بهتر بشه (که خب 3 ماهش رد شده و البته به گفته یکی از اعضای 343 تو این مدت پیشرفت زیادی داشتن) و من دیگه کلا نگران مباحث تکنیکی بازی نیستم :دی
این شد یه چیزی ! خبر خوبی بود :دی ولی اینها دیوانه هستند همچین کاری را دم عرضه بازی میکنند ؟! بجای تبلیغ مثبت تبلیغ منفی میکنند !
قبلا هم گفتم مگر اینکه اینها کلا سر کاری باشن و بخواند اخر سر یدفعه همه را غافل گیر کنند که بعید هم نیست ازشون !
 
یه ویدئو + تصاویر از منو بخش Warzone لیک شده:

لینک ویدئو



Halo 5: Guardians - Leaked Warzone Menu - NeoGAF
Halo 5 Warzone details leak from defunct beta client | VG247

واکنش مایکرو:

It'a unfortunate when work-in-progress content leaks, but this Halo 5: Guardians content is part of our ongoing private, external testing for multiplayer. We will continue to rigorously test Halo 5: Guardians to ensure the best possible experience for fans at launch

Halo 5: Warzone Menu Screens Leaked, Shows Controller Layout, Customization Options, "It's Unfortunate": Microsoft

------------------------------

واکنش فرنکی به بررسی ویدئو های گیمزکام توسط DF :دی

 
آخرین ویرایش:
Kotaku: I'm a bit worried about Halo 5's campaign
You can always rely on the Halo series to have great music, and even though it was a piece from the original game, hearing it kick in as Master Chief and the other three members of Blue Team hurtled through space towards a Covenant-infested ship in Halo 5 did make me go all gooey inside. Smashing through a window, the team then casually employs its booster packs to stop being sucked out of the newly created hole into space. The Covenant in the room aren’t so lucky. It’s very close to being a comedy moment in a Halo game. I am intrigued
But half an hour later, having sat through a lot of grey and washed-out blue environments, fired off mostly human weaponry that has less of the sci-fi fun factor of the guns of Halo games past, listened to a lot of canned exposition from Chief andhis team, and outsmarted some unimpressive (unfinished) enemy AI, I’m no longer intrigued. I’m a bit bored.
Developer 343 says that Halo 5 is “built from the ground up” with co-op in mind, so much so that the campaign literally cannot be played without a squad at your side.
Adding in booster jetpacks (Titanfall, COD), iron sights (Titanfall, COD) and up-close stabby stealth kills (every other game ever) is all well and good, but where are Halo 5’s own ideas?
I expected a lot more from my time with Halo 5 at Gamescom. Of course, actually playing it would have been better, because watching someone go through a rehearsed demo is lame, but it didn’t look much like a “proper” Halo game. It looked too real. Too militaristic. Less science-fictiony and colourful

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or