Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234

N19

کاربر سایت
Mar 26, 2010
125
نام
ابوالفضل
یکی درباره سازنده این بازی توضیح میده ؟

سازنده بازی عوض شده و اینقدر بازی عالی شده ؟
درسته از اول عالی بود اما با این تعریف ها 100درصد بهتر شده ...

اخه عجیبه سازنده یه بازی عوض شه و به بازی لطمه نخوره

لطفا یه توضیح کامل بدین درباره این استدیو 343 ... مخصوصا سابقشون:)

یعنی هیچکی نبود ؟!!
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
من که میترسم بن بشم هنوز بازی نکردم:((.خیلی نامردین هی ادمو هایپ میکنین:(ان شاالله بن شید:d.

یکی جواب این سوال منو بده.برای مولتی بازی کردن کدوم دیسک باید برنرمکس باشه؟

دیسک 2


یعنی هیچکی نبود ؟!!

اینو اول بگم که بازی از همون اول عالی بوده و نمی دونم چرا بعد از ریچ به بعد به طرفداراش تو ایران اضافه شده .
و اینو بگم که هنوز هیچ هیلویی نتونسته جای Halo CE رو برام بگیره واقعا شاهکار تکرار نشدنی بود .
اینم اعضای 343 :

* Frank O'Connor - Franchise Development Director (formerly of Bungie) [3]
* Kenneth Scott - Senior Art Director (former Art Director at id Software) [4]
* Corrinne Yu - Principle Engine Programmer (former Director of Technology at ION Storm and Gearbox Software, Lead Engine Programmer at 3D Realms)
* Kevin Grace - Managing Editor [5]
* Jonathan Goff - Communtiy Manager (formerly of McFarlane Toys)
* Josh Kerwin - Public Relations
* Ryan Payton - Creative Director (former Assistant Producer at Kojima Productions, freelance writer) [6]
* Christopher Schlerf - Senior Writer
* David Wu - Chief Technology Officer (also CEO and Director of Technology at Pseudo Interactive, former Senior Software Engineer at Origin Systems)
* Nathan Walpole - Senior Animator (formerly of Bungie)
* Jason Pace - Creative Director for Halo Waypoint [7]
* Sotaro Tojima - Audio Director (former Sound Designer and Audio Director at Kojima Productions)[8]
* Bonnie Ross – General Manager [9]
* Jeremy Patenaude – Content Creator (formerly of AscendantJustice.com) [9]
* Jacob Benton – Content Creator (formerly of AscendantJustice.com)[9]
* Josh Holmes – Creative Director (former VP and General Manager of Propoganda Games, Lead Designer at EA)[9]
* David Ellis - Halo Waypoint Content Editor (formerly of 1up.com)
* Daniel Price - Senior Service Engineer (former Software Development Engineer at Microsoft)
* Sally Huang - Producer on Halo 4 (former World Art Intern at Bethesda Softworks, Technical Artist at EA)
* Che Chou - Studio Producer (former Community Manager at Turn 10 Studios)
* Paul Pepera - Environment Artist (former Environment Artist at id Software, 3D Artist at Timegate Studios, founder of Tryptych Studios)
* Corrine Robinson - Associate Producer (former manager at McFarlane Toys)
* Veronica Peshterianu - Associate Producer (former Production Intern at EA Redwood Shores)
* Greg Murphy - Senior Designer (former Design Director and Software Test Engineer at Microsoft)
* Matt Aldridge - Lead Character Artist (former Senior Character Artist at Lucasfilm, Character Artist at EA Los Angeles)
* Scott Warner - Lead Game Designer for Halo 4 (former Designer at Pandemic and Black Isle Studios)
* Joe Waters - Software Development Engineer (former Lead Engineer at Hidden Path Entertainment, Graphics/Effects Developer at FASA Studios)
* Fredrik Persson - Lead Gameplay Engineer (former Lead Programmer at Pandemic Studios)
* Nick Bell - Lead Mission Artist (former 3D Artist at id Software, Senior Environment Artist at Edge of Reality, and Senior Prop Artist at Midway Games)
* Jesse Snyder - Lead Designer (former designer at Treyarch, purported creator of the Nazi Zombies gametype)
* Rj Ranola - Environment Artist (former Environment Artist at Raven Software and EA Chicago)
* Derrick Hammond - Environment Artist (former Environment Artist at Raven Software)
* Donnie Taylor - Environment Artist (former Contract Artist for Bungie, 3D Artist at Liquid Dragon Studios)
* Wade Mulhern - Senior Environment Artist (former Senior Environment Artist and Cinematic Artist at Sony Computer Entertainment America)
* Mark Champigny - Cinematic Artist (former Senior Animator at Raven Software and Activision, Animator at EA Chicago)
* Adam Peterson - Senior Environment Artist (former Environment Artist at Sony and Namco)
* Tonya Noerr Tornberg - Senior Animator (former Senior Animator at Animal Logic and Sony Pictures Imageworks, Animator at EA)
* Bryce Cochrane - Animator Director (former Animator at EA Blackbox, Art Director at Kuju Entertainment)
* CJ Markham - Motion Capture Supervisor (former Lead Animator at Rockstar Games London, Animation Consultant at Rockstar San Diego, Course Content Providor at Autodesk)
* Brien Goodrich - Cinematic Director (former Art Lead at Turn 10 Studios, Lighting Supervisor and Associate Art Director at FASA Studios)
* Eric Will - Senior 2D Artist and Graphic Designer (former Artist at id Software, User Interface Artist at EA Chicago)
* Andrew Bosold - 3D Environment Artist (former 3D Generalist at Valkyrie Entertainment, Lead Artist at Wandering Samurai Studios)
* Greg Cox - 3D Environment Artist
* Ray Almaden - Lead Level Designer on Halo 4 (former Senior Designer at EA, Guerilla Games and Sony Computer Entertainment Europe)
* Brad Welch - Lead Designer (former Lead Designer at EA, Pandemic Studios)
* Jonathon Wood - Senior Effects Artist (former Lead FX Artist at n-Space, senior VFX artist at EA Tiburon)
* Justin Dinges - Environment Artist (former freelance artist at Glitchless, Senior Environment Artist and Multiplayer Level Designer at Raven Software)
* Scott Parish - Lead Creature Technical Director (former Lead Creature TD at Industrial Light and Magic, Character Pipeline TD and Cloth Technical Director at Sony Pictures Imageworks)
* Daveed Kaplan - Senior Character Artist (former Art Director at Atari, did contract work as Art Director and Digital Sculptor for Square Enix, Marvel and Todd McFarlane Design)
* Liz M. E. Chung - Multiplayer Designer (former Designer at 2K Marin, Associate Game Designer at Crystal Dynamics)
* Clive Burdon - Animation and Cinematics Producer (former Senior Producer at Neversoft Entertainment and Paradox Development, Producer at Leftfield Productions)
* Gavin Carter - Senior Producer (former Producer and Design Intern at Bethesda Softworks)
* Dan Ayoub - Executive Producer (former Senior Producer at Ubisoft and EA, Game Director at Propoganda Games)
* Paul Parsons - Senior Game Designer (former Game Designer at Disney Interactive Studios and Backbone Entertainment)
* Kiki Wolfkill - Executive Producer (former Director of Art at Microsoft Game Studios)
* Chris Lee - Senior Lead Producer (former Lead Producer and Producer at Microsoft Game Studios, Program Manager at Microsoft)
* Alexander Boczar - Lead Infrastructure Engineer (former Technical Director at Pandemic Studios, Lead Programmer at Unique Development Studios)
* Adam Pino - Gameplay Developer (former Lead Tools and Systems Engineer and Senior Software Engineer at Pandemic Studios, Programmer at Idol Minds)
* Matt Brown - Senior AI Developer (former Lead AI Engineer at 2K Marin, Senior Software Engineer at EA)
* Kendall Deacon Davis - Designer (former Screenwriter at Mirror Images, Program Manager at Microsoft, Writer at Swolecat Studios)
* Alex Cutting - Producer (former Software Design Engineer at Microsoft Game Studios)
* Paul Ehreth - Mission Designer (former Product Designer at Good Science, Technical Artist at Microsoft Research, Game Designer at Sony Online Entertainment)
* Wei Wiharjo Chan - Environment Artist (former Lead Artist at Killspace Entertainment, Senior Artist and External Art Producer at Pandemic Studios, Artist at Vivendi Universal)
* Dave Bolton - Junior Concept Artist (former Concept Artist at ArenaNet and Hourglass Games)
* Justin Lippert - Level Builder (former Web Desinger at LeadingMD, Lead World Builder and Level Designer at queSPECK Studios)
* Tiana Los - User Interface Artist (former Web Advertising Designer at AT&T)
* Brendan Wilson - Tools Developer (former Game Programmer at Koei Canada, Engineer at ATI)
*
Quentin Rezin - Encounter Designer (former Scripter and Level designer at inXile Entertainment

اینو قبلنا توی ویکی هیلو دیده بودم که البته تو این تایپیکم امیر علی قبلنا گذاشته بود !

واقعا اعضای 343 کاملا تو کارشون خبرن .
 
آخرین ویرایش:

foodix

کاربر سایت
Aug 17, 2010
305
نام
فواد
ببینید بنظره من بیدلیل نیست موسیقی این بازی به گوش نرسه!!!
دلیلش اینه که هیجان هیلو 4 خیلی بیشتر از سری های قبلی هستش!
هی نگید موسیقی ضعیفه!!!دو شخصیت همش باهم جرف میزنن حتی مواقعی که اتفاقی میوفته!
هیلو ریچ بازیه روونی مثل هیلو 4 نبود بیشتر سکوت حکم فرما بود که موسیقی به چشم میومد!

اینکه خیلی وقته اومده​




توو انجمن.....720 این فیلم رو برای دان گذاشتن منم گرفتم ولی فکر نکنم قدیمی باشه!!!دو سه هفته بیشتر نیستا
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
توو انجمن.....720 این فیلم رو برای دان گذاشتن منم گرفتم ولی فکر نکنم قدیمی باشه!!!دو سه هفته بیشتر نیستا
منظور منم از قدیمی بودن همون چند روز پیش هست
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
ببینید بنظره من بیدلیل نیست موسیقی این بازی به گوش نرسه!!!
دلیلش اینه که هیجان هیلو 4 خیلی بیشتر از سری های قبلی هستش!
هی نگید موسیقی ضعیفه!!!دو شخصیت همش باهم جرف میزنن حتی مواقعی که اتفاقی میوفته!
هیلو ریچ بازیه روونی مثل هیلو 4 نبود بیشتر سکوت حکم فرما بود که موسیقی به چشم میومد!


توو انجمن.....720 این فیلم رو برای دان گذاشتن منم گرفتم ولی فکر نکنم قدیمی باشه!!!دو سه هفته بیشتر نیستا

قطعا هر کس بگه این بازی موسیقیش ضعیفه اشتباه بزرگی کرده ! قطعا رقیب بسیار سر سختی برای همه ی بازیا هستش . ولی به نظر من کارای مارتی بهتر بود .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
خب بالاخره تموم شد ! :D در مورد چیزهای مختلف بازی که قبلآ گفتم و چیزهایی که الآن میگم نیاز به اسپویلر داره و اگه بازی نکردین ، باز نکنین !

در مورد قسمت های مختلف مثل گیم پلی و گرافیک و ... قبلآ صحبت کردم ولی موسیقی ! موسیقی های بازی واقعآ زیبا بود و هرچند به نظرم یه کمی از کارهای مارتی پایین تر بود ، ولی واقعآ شنیدنی بودن. فقط آهنگساز مظلوم بازی دو تا سد بزرگ جلوی خودش داشت ! :D یکی مارتی که خب نابغه ای هست برای خودش و شاهکار میسازه و آدم بی اختیار آهنگ های H4 رو با آهنگ های قبلی مقایسه میکنه ، یکی هم روند جدید صداگذاری Halo که باعث شده بود موسیقی ها کمتر از قبل شنیده بشن و بعضی جاها به حاشیه برن. یعنی مثلآ یکی از زیباترین موسیقی های بازی که قبلآ هم توی امضام گذاشته بودم رو اصلآ اون طوری که انتظار داشتم توی بازی پخش نکردن و خیلی به حاشیه رفته بود. از اول بازی منتظرش بودم و آخرش هم یه تیکه محدود و کم صدا ازش پخش شد ! :( ولی حداقل موسیقی مرحله آخر رو می شد راحت تر شنید و از کیفیت محشرش لذت برد !
تنوع دشمن ها و اسلحه ها و وسایل نقلیه واقعآ عالی بود و کمتر بازی ای سراغ دارم که این همه توی بخش های مختلف تنوع داشته باشه. اسلحه های جدید خیلی خوب توی بازی جا افتادن و استفاده از اکثرشون هم لذت بخشه. اسماشون رو خب یادم نیست ولی مثلآ اون که حالت اسنایپر داره خیلی عالی بود یا شاتگانه. یکی هم بود که یه بار دستم گرفتم و به فنا رفتم ! :D یه چیز عظیمی بود و به یکی از دشمن ها شلیک کردم و بعد ترکید و ترکش هاش خورد به خودم و Chief بدبخت تبدیل به خاکستر شد !! :D تنها اسلحه ای که ازش خوشم نیومد اونی بود که حالت کُلت مانند داره و وقتی دکمه رو نگه میداریم ، یه جا چند تا تیر میزنه. راستی بحث اسلحه شد ، یکی از بهترین لحظات بازی وقتی بود که Gravity Hammer عزیزم گیرم اومد و انتقام بدی از Knight ها گرفتم ! :D بدبختا تا می اومدن حرکت کنن یکی میزدم توی سرشون و پودر میشدن ! :D
مرحله ها هم به شدت زیبا طراحی شده بود چه از نظر هنری چه تکنیکی. مخصوصآ اون مرحله بیابون که غوغا بود و از اون خفن تر مرحله ای که داخل تشکیلات Forerunner ها میریم و یه حالت آینده نگرانه و شفاف داره. خیلی محیط عجیبی بود و یه سکته ناقصی زدم ! :D
پایان خیلی خوب بود و البته خیلی تلخ. Cortana خیلی مظلومانه خداحافظی کرد. من کلآ زیاد ازش خوشم نمی اومد توی نسخه های قبلی ولی اینجا شخصیت پردازیش به مراتب بهتر شده بود و طراحیش هم جوری بود که آدم رو تحت تأثیر قرار میداد. گفتگوهای بین Chief و Cortana واقعآ عالی بود و یه سر و گردن بهتر از نسخه های قبلی. همین طور لحظاتی که Cortana قاطی میکرد و به خراب شدن نزدیک میشد ، خیلی خوب کار شده بود.
البته خیلی بعیده که دیگه Cortana رو نبینیم و یه جوری در کنار Chief کاراکتر اصلی به حساب میاد. من که فکر میکنم مثلآ اواخر Halo 5 و اون طرفا دوباره پیداش بشه.
Didact هم کاراکتر جالبی بود !
biggrin1.gif
کاش یه کم بیشتر توی بازی حضور داشت و اون قیافه خوشگلش رو می دیدیم !
biggrin1.gif

بخش یکی مونده به آخر بازی که با اون وسیله پرنده کار میکنیم فوق العاده بود ! دقیقآ حس و حال بخش آخر Star Wars Episode IV رو برام داشت که Luke میخواد تشکیلات Darth Vader رو منهدم کنه ! به شدت با اون بخش حال کردم. بخش آخر بازی هم به نظرم خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت که بعضی بچه ها ازش بد میگفتن !
biggrin1.gif

در مجموع Halo 4 بدون شک یکی از بهترین بازی های این نسل برام بود و از هر نظر بی نقص. بدجوری منتظر ادامه این تریلوژی هستم و ایشاالله تا اون موقع برای ادامه دادن Halo و بقیه بازی ها شرایط جوری باشه که مجبور نباشیم برای یه کنسول 2،3 میلیون بدیم !
biggrin1.gif

راستی داشت یادم میرفت ! قشنگ ترین کاری که 343 برای این بازی کرد ، در انتهای اون بود. من که حافظه ـم داغونه ولی تقریبآ یه همچین چیزی نوشته بودن که هر سفر آغازی داره و این تازه آغاز راه هست. از شما ممنونیم که به ما اعتماد کردین و اجازه دادین بازی محبوبتون رو ما ادامه بدیم.
واقعآ جمله قشنگی بود و نهایت احترام این استودیو رو به فن های Halo نشون میده. دمشون گرم !
 
آخرین ویرایش:

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
265
نام
احمد رضا
ینی الان با دیدن این لانچ تریلر باید هایپ شیم ؟؟؟؟
همیشه تو لانچ تریلر بهترین موسیقی ، بهترین دیالوگای بازی و مهیج ترین صحنه هاشو میکس میکنن که طرف جوگیر شه بره بازی رو بخره ...
اومدن خاصش کنن ، خرابش کردن ...
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
اپیزود سوم Forward Unto Dawn فوق‌العاده بود. هر چند خیلی از نکاتش واسه ما اسپویل شده به خاطر تموم کردن بازی، اما کارگردانی این قسمتش حتی یه سر و گردن از لانچ تریلر امروز هم بهتر بود. راجع به لانچ تریلر امروز هم باید بگم کسی که خود هیلو4 رو بازی کرده کلا نمی‌تونه درست راجع بهش قضاوت کنه چون:

دقیقا فلش‌بک‌های لانچ تریلر مطابق با همون ویدئوی ابتدایی بازی هستش هیچ نکته‌ی جدیدی واسه کسایی که خود هیلو4 رو بازی کردن نداره.

سکانس‌های مبارزه با نایت‌ها تو انتهای لانچ تریلر خیلی حرفه‌ای ساخته شده. در کل عالی بود لانچ تریلر اما من به شخصه با Deliver Hope زندگی کردم و برتر میدونمش نسبت به Scanned.
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
خواهشا یه با مرام پیدا میشه این لینک مستقیم forward unto dawn episode3 و lunchtrailer رو برای ما بیچاره ها که قند شکن نداریم قراربده همین جوری دوستان به هایپ ادامه بدن فکر کنم قبل از رسیدن بازی به دستم از غم فراغ سکته کنم
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
تموم شد :( فقط میتونم بگم شاهکار بود، فعلا دچار جوگرفتگی (:D) شدم، ممکنه بقیه رو الکی هایپ کنم پس چیز زیادی نمیگم، ولی اینو بگم بازی از لحاظ طراحی مراحل بین تمام FPS های تاریخ کم نظیره. کمتر بازی از این نظر میتونه باهاش رقابت کنه.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
خیلی کوتاه بود، فکر میکنم 7 ساعت شد :|. خیلی برای یه هیلو بده :D.
یعنی فقط ایرادی که میتونم به بازی بگیرم یکی کوتاه بودنش بود، یکی موسیقی بازی :D. ( نسبت به مارتی عرض کردم ).
بقیه مواردش عالی بود. کلن گلچینی از سری های Halo بود :D.
نکته آخر هم، این CG هائی که برای بازی ساختن مثل آخر بازی یا ابتدائیش، بجزء سکانس هائی که آدما میان صورتشونو نشون میدن که حالت انیمیشنی میگیره جاهائی که خود چیف هست اصلن نمیتونی تشخیص بدی CG هست یا تصویر واقعی :|.

در کل بازی عالی بود :D. موسیقی تیتراژ آخر بازی که از منوی هیلو 3 برداشته بودن خیلی بهم فاز داد :D.

تو لجندری بریم چیز اضافه ای میگه؟ کسی شرح بده من نرم دیگه :D.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر