اون دوست ژاپنیمون چی شد؟ منظور چی هست اصلا؟ کسی که اهنگهای Halo 4 رو میسازه؟ پس اون دوست ژاپنیمون چی کاره ست تو 343؟چهارشنبه قراره آهنگساز جدید بازی رو معرفی کنند.
خوب نیست امیر عالیه :d نورپردازی بشدت پیشرفت کرده ، افکت DOF هم خیلی خوب بنظر میاد ، شیدرها خوبه ، سیستم God ray بی نظیره ، تکسچرِ کارکترها هم کیفیت فوق العاده ایی داره ؛ فقط بافت های محیط یه مقدار کار لازم داره که اونم با احتساب 9 ، 8 ماه باقی مونده خیلی خیلی بعیده این شکلی باقی بمونه :d
بروبچه های GI دیدن فکشون افتاده خودشون بازی رو تست کردن بعد شما منتظر تریلری تا ایمان بیاری !!!.والله اگه همین سطح گرافیکی رو هم بتونن تحویل بدن شاهکار چه برسه به اضافه تر کردن تکسچرهای محیط:d
کلا اونقدر گرافیک این بازی(با وجود سبک سند باکسی هم که داره)عالیه که من تا به شخصه یه تریلر ingame درستو حسابی از بازی نبینم نمیتونم باورش کنم
Visual کلا خوبه :d:d
در اینکه افتادن فک اونا نشانگر عالی بودن گرافیک هست شکی نیس ولی مشابه این تعاریف(کمی کمتر یا بیشتر) واسه بازیهایی مثه gears3 و.....هم بود ولی وقتی عرضه شد در اون سطح تعریفشون نبود(مثلا gears3 از فقدان aa رنج میبرد یا و.........)بروبچه های GI دیدن فکشون افتاده خودشون بازی رو تست کردن بعد شما منتظر تریلری تا ایمان بیاری !!!.
البته وقتی روی کنسول های فعلی که اواخر کارشون هست داره کار می شه وقتی با گرافیک بیش از حد عالی و جزئیات خیره کننده روبه رو هستیم مشکل aa اجتناب ناپذیره چون دیگه سخت افزار بیش از یه حدی نمی کشه. در UNCHARTED 3 با وجود جزئیات خیره کننده مشکل aa وجود داشت. توی مرحله موزه که بیداد می کرد مشکل aa.یا توی Forza Motorsort 4 که ویژوال خارق العاده و ثابت روی 60 فریم و بدون برش صفحه داشت باز مشکل aa داره. GEARS OF WAR 3 که گرافیکش حقا خیره کننده و سنگین هست هم این مسئله به چشم میاد. مثال کم نیست در این مورد. روی کنسول های فعلی عموما با حرکت به سمت ویژوال خارق العاده اولین قسمتی که پیش از همه چیز شروع به قربانی دادن می کنه aa هست. مطمئنا اگه HALO 4 هم به اون سمت بره که به نظر داره می ره شاهد مشکل aa خواهیم بود.در اینکه افتادن فک اونا نشانگر عالی بودن گرافیک هست شکی نیس ولی مشابه این تعاریف(کمی کمتر یا بیشتر) واسه بازیهایی مثه gears3 و.....هم بود ولی وقتی عرضه شد در اون سطح تعریفشون نبود(مثلا gears3 از فقدان aa رنج میبرد یا و.........) در نتیجه من ترجیح میدم منتقدا هنگام نمره دادن به بازی هم فکشون بیفته :dنه فقط الان........ . + بهرحال من که از "کهن فن" های هیلو هستم و هرچقدر گرافیکش بیشتر باشه به نفع خودمم هست.
از کارهای قبلیش میشه به Clash of the Titans اشاره کرد.“Music has always been at the heart of what makes Halo so
captivating and iconic. With Halo 4, we want to build upon the
franchise’s amazing legacy and create a score that captures the awe
and wonder of the Halo universe, and reinforces the deeper and
more emotionally impactful journey Master Chief will embark on.”
-Neil Davidge, Composer for Halo 4