اینجا چرا اینجوریه ؟ شده چت روم و جواب هیچکی رو نمیدن
واقعا ...![]()
آره ببین خوبه
اینجا چرا اینجوریه ؟ شده چت روم و جواب هیچکی رو نمیدن
واقعا ...![]()
کل مرحله سوم رو نشون میدن. 100% ارزش داره ولی اگرم ببینی واست همش اسپویل میشه و موقع بازی کردن بهت نمی چسبه. حالا دوس داری مثل من دانلود نکن یا می خوای دانلود کن و ببین چی ساختن. مطمئن باش ارزش دارهاینجا چرا اینجوریه ؟ شده چت روم و جواب هیچکی رو نمیدن
واقعا ...![]()
و همانا ما به بابک وعده دادیم که "سعادت، لذت دنیا و اخرت در هیلو ست".هیلو و مواد غذایی. این دو کلمه شما رو یاد چی میندازه؟ مطمعنا سال 2004. سالی که پیر و جوون به دلیل تبلیغات استثنایی هیلو 2 توسط مایکروسافت، هیلو رو به عنوان یکی از پدیدههای اصلی قرن بیست و یکم حداقل تو ایالات متحده پذیرفته بودن. از پکهای مخصوص مکدونالد برای هیلو2 بگیر تا نوشابههایی با طرح مسترچیف توی اکثر شهرهای آمریکا دیده میشد. هیلو2 بدون شک شروعکنندهی نسل جدید مارکتینگ برای بازیهای کامپیوتری بود که تا مدتها صنعت بازی سر همین قضیبه هم که شده باید قدر هیلو رو بدونه.
این تبلیغات سر هیلو3 به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد چون هیلو دیگه مخاطب خودش رو پیدا کرده بود، اما بازم سال 2007 بود و جملهی Finish The Fight که همه جا دیده میشد. بعد از هیلو3 هیلوهای بدون شماره با کمترین تبلیغات ممکن(البته برای فرنچایزی در حد هیلو) یکی پس از دیگری به بازار اومدن و هیچکدوم نتونستن توی فروش حتی نزدیک به فروش مافوقتصور هیلو3 بشن. اما اینبار گویا قضیه فرق داره.
موج تبلیغات مایکروسافت دقیقا از یکی دو روز دیگه با Forward Unto Dawn شروع میشه که مطمعنا پرخرجترین وبسری منتشر شده برای یه بازی هستش. اما میکروسافت هنوز بهترین یار تبلیغاتیش، مواد غذایی رو یادش نرفته، اما اینبار بازهم با روشهای ابتکاری![]()
مایکروسافت با همکاری دو شرکت پپسی و Frito-Lay اقدام به عرضهی محصولات این دو برند در پکهایی مخصوص هیلو4 کرده، با این تفاوت که اینبار با خرید هر کدوم از این محصولات، شما کدی رو دریافت میکنید که پس از عرضهی بازی، با شارژ کردن اعتبارتون در بازی، شما مدت زمان محدودی XP دو برابر دریافت میکنید! البته این دبل XP فقط در پلیلیست Wargame قابل استفاده هستش. نسبت به قیمت محصولی که خرید میکنید مثلا برای 3 یا 6 یا 12 بازی XP دوبرابر دریافت میکنید.
![]()
![]()
اگه خارج از ایران زندگی میکنید و به این دو برند دسترسی دارین، به این لینک برین، یه سودا و چیپسی بزنین و از XP دوبرابر و البته برنامههای تبلیغاتی فوقالعادهی مایکروسافت لذت ببرید. مارو هم دعا کنید![]()
خوبیش این ـه که روزی صد تا مصاحبه در مورد خوبی و فوق العادگی بازیشون نمیکنن، آخرش هم بازیشون همونطوری که خودشون بخوان پیش بره و اسمش هم بشه خلاقیت و...یا خدا برای تبلیغ بازی دست به چه کار هایی نمیزنند !!اینا هم بقل کپکام یه مغازه نوشابه و پفک فروشی بزنند با طرح سر اشپز :d
اون که کاملا درست هست ولی نوشابه و چیپس یه چی دیگست :dخوبیش این ـه که روزی صد تا مصاحبه در مورد خوبی و فوق العادگی بازیشون نمیکنن، آخرش هم بازیشون همونطوری که خودشون بخوان پیش بره و اسمش هم بشه خلاقیت و...
بهتر از اینه که بازیشون اشانتیون گوش پاک کن و ژیلت کنند ...یا خدا برای تبلیغ بازی دست به چه کار هایی نمیزنند !!اینا هم بقل کپکام یه مغازه نوشابه و پفک فروشی بزنند با طرح سر اشپز :d
والا همینطور که خبر گفت بعید نیست اینا هم بیاد براش :d افتر شیو و شیر کاکائو و ....... :dبهتر از اینه که بازیشون اشانتیون گوش پاک کن و ژیلت کنند ...