Halo 3

امتیاز شما به HALO3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    292
من بالاخره نفهميدم چي شد مايكروسافت يه جا مياد ميگه زودتر از عرضه رسمي بازي Halo3 بگيريد بازي كنيد بن ميشيد بعد دو دقيقه بعد مياد ميگه بن نميشيد!
بالاخره ما الان بازي رو چند روز زودتر گرفتيم ميتونيم بريم لايو واسه اپديت پروفايل يا نه؟
منم همین سوال رو دارم چون من امروز از west بازی رو گرفتم
البت هیچ کس راهی نداشت تا 1سال هم وایمستادیم همه ی فروشگاه ها از رو نسخه ی الان کپی میکردن;)
 
خوب اینکه شما بخاطر چی میخوای این بازی رو انجام بدی شخصآ به خودتون مربوط میشه! و اینم بدون این تعریف و تمجید یا کوبیدن یه چیزی از یه جایی بلاخره شروع میشه شما هم به هر نحوی گرافیک این بازی رو کوبیدی!
یه جوری هم داری در مورد گرافیک این بازی نظر میدی که اصلآ درست نیست و اونجوری که شما فکر میکنی نیست! به نظر من گرافیک این بازی از نظر بصری خیلی زیباتر از KZ2 س (احتمالآ شما یا خیلی های دیگه به این حرف من میخندید) من نمیخوام اینجا بحث گرافیکی بین KZ2 وHalo 3 را بندازم! ولی ما صبر میکنیم تا ...
بله دقیقا این مسئله به خود من مربوط می شه که از چی بازی خوشم میاد، ولی اینکه آدم بیاد خودشو گول بزنه و بخواد اونو هی به دیگران انتقال بده چیزی نیست که من وایسم فقط نگاه کنم.

شما از اون صحبت هایی که قبلا در مورد GT5 کردی کاملا سلیقت و نظراتت برای من آشکار شده بنابراین نه من به نظرات شما می خندم و نه برام مهم هست که مثلا killzone از نظر بصری بهتر از halo هست یا نه. من خودمو که گول نمی زنم، چشم و عقلمم خوشبختانه تا الان سالمه. وقتی می بینم halo از نظر گرافیکی یسری اشکالات داره مخصوصا در texture ها و رنگ محیط (البته نقاط قوت هم داره از جمله نور پردازی فوق العاده در محیط که همیشه لذت بردم ازش) نمیام همه جا هی بگم که گرافیک این بازی خارق العادس. گرافیک این بازی می تونست خیلی بهتر از اینا هم باشه یعنی چیزی کم نداشت نه 360 نه خود بازی. killzone هم از نظر من خیلی چیز خارق العاده ای ارائه نداده ولی حقیقت اینکه از خیلی جهات گرافیکی از halo بالاتره نه همه جهات. تنها بازی خارق العاده از نظر گرافیکی crysis هست که اونم با این beta یکم نظرم عوض شد و تا اومدن بازی هیچ نظری در موردش نمی دم.
 
آخرین ویرایش:
. ولی خب محیط های بازی بسیار بزرگ و شلوغ هست و اتفاقات زیادی در هر لحظه در حال رخ دادن هست که باعث میشه همون حس حماسی میدان های جنگ پرشور و بزرگ Halo در این قسمت هم وجود داشته باشه حتی خیلی هیجان انگیز تر!


خوب با اجازه يكي از قسمتهاي اين صحبت شيرين را جواب ميدم . اين چيزي كه فكر كنم ماهها پيش به اين نكته من اشاره كرده بودم كسي كه بايد بدونه الان بايد بدونه !!
وقتي يك محيط بزرگ در اختيار داري و ميبيني كه در اين محيط اتفاقات بسيار زيادي ميوفته اين از قدرت كنسول تا حدود زيادي ميگيره پس نبايد در انتظار يك گرافيك فضايي از بازي داشت .
با اين حساب سر انگشتي بكنيد ميبينيد گرافيك halo3 بسيار عالي هست .

وقتي يه بازي را داري با يه بازي ديگه مقايسه ميكني بايد تمام جنبه هاي بازي را در نظر بگيريد .
اگه بازي halo3 را با gears of war مقايسه كنيد چنين نتيجه اي ميده نورپردازي بدون شك در halo3 حرف اول و اخر را ميزنه و همچنين سايه ها و افكت هاي بي نظير بازي كه نميشه گذشت .

ولي در بازي gears of war تكسچر ها بهترند محيطهاي دور گرافيك انچناني نداره ولي halo3 در محيطهاي دور خيلي بهتر عمل ميكنه .

با توجه به اينها gears of war در بيشتر مواقع در محل هاي تاريك اتفاق ميوفته كه حجم كاري گرافيك تا حدودي پايين مياد .

gears of war در 30 فريم اجرا ميشه (مهم !) در حالي اينكه halo3 در 60 فريم اجرا ميشه .
gears of war در رزوليشن 720p اجرا ميشه ولي halo3 بنابه گفته بانجي اولين بازي xbox360 هست كه به طور واقعي از رزوليشن 1080p استفاده ميكنه .
اگه منطقي رفتار كنيد با در نظر گرفتن تمام موارد گرافيك halo3 بهترين هست .

و يكي از چيزهايي كه هست فزيك بازي هم از قدرت كنسول ميگيره كه بايد به اين مورد هم بسيار مهم هست كه در gears of war در حد halo3 نيست كه همه چي را بشه منفجر كرد كه همين انفجارها كه تيكه ها به زيبايي هر چه تمام تر به اينور و اونور ميپرند بايد توجه كرد .


نورپردازی و توجه به برخی جزئیات مثل آسمان واقعا عالی بود. در کل از لحاظ فنی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم شاید به همون شدتی که Gears of War منو تحت تاثیر قرار داد البته نه این که هر دو به یک شکل impressive باشند، چون Gears واقعا از لحاظ وسعت محیط و تعداد کاراکتر ها در هر صحنه به گرد پای Halo 3 هم نمی رسه
شايد چيزهايي كه همه فكر ميكردند من در خواب ميبينم ! چندين روز پيش بود كه در مورد نورپردازي بحث ميكردم .
حالا به جرات ميتونم بگم بهترين نورپردازي حال حاضر هست و يك سروگردن بيشتر از رقيبان خود .

بقيه قسمتهاي خارج از گرافيك بازي در سطح يك كار فوق حرفه اي قرار داره كه فقط فقط از دست bungie برمياد .


شما از اون صحبت هایی که قبلا در مورد GT5 کردی کاملا سلیقت و نظراتت برای من آشکار شده بنابراین نه من به نظرات شما می خندم و نه برام مهم هست که مثلا killzone از نظر بصری بهتر از halo هست یا نه. من خودمو که گول نمی زنم، چشم و عقلمم خوشبختانه تا الان سالمه. وقتی می بینم halo از نظر گرافیکی یسری اشکالات داره مخصوصا در texture ها و رنگ محیط (البته نقاط قوت هم داره از جمله نور پردازی فوق العاده در محیط که همیشه لذت بردم ازش) نمیام همه جا هی بگم که گرافیک این بازی خارق العادس. گرافیک این بازی می تونست خیلی بهتر از اینا هم باشه یعنی چیزی کم نداشت نه 360 نه خود بازی. killzone هم از نظر من خیلی چیز خارق العاده ای ارائه نداده ولی حقیقت اینکه از halo بالاتره از خیلی از جهات گرافیکی نه همه جهات که شما می گی از نظر بصری پایین تره. تنها بازی خارق العاده از نظر گرافیکی crysis هست که اونم با این beta یکم نظر عوض شد و تا اومدن بازی هیچ نظری در موردش نمی دم.


اشكان جان حرفهات محترم هست .ولي همينطور كه گفتم گرافيك بازي را بايد از تمام جهت سنجيد .
مثلا فريم بازي , نوع رزوليشن , وسعت فضا در بازي , و.......................
textureدر همه جا اونطور كه ميگي نيست ولي بارنگ محيط هستم اين مورد را اگه يادت بياد قبلا من خودم اشاره ميكردم .

ولي در مورد killzone 2 يعني ميخواي بگي از نظر بصري بهتر از halo3 الان كه عرضه شده هست ؟!
killzone 2 نورپردازيش اينطوري عظيم بود ؟
يا مثلا طراحي شخصيتها مثل halo3 زيبا و فوق العاده هست .

در مورد كرايسيس خودتم خوبه ميگي كه با ديدن beta نطرت عوض شده .
چون من تو اين beta گرافيك حتي يك سال پيش كرايسيس را در نمايش هاش نديدم و هميشه در اين شك بودم كه يه كلكهايي به كار ميبرن بازي سازها .

با اينكه ميدونم اين بازي گرافيك فراتر از انتظار خواهد داشت ولي باز داراي اشكالاتي هست .

به نظر من تنها بازي كه ثابت كرده از لحاظ گرافيكي دو سه سال جلوتر هست بازي rage هست با اون نمايش خارق العاده خود .
 
آخرین ویرایش:
Halo 3 Preview: Part 2-c

sn.jpg




به هر حال پس از شکست سنگین انسان ها در هاروست بزرگترین ناوگان فضایی تاریخ بشریت به فرماندهی دریابان Preston Cole شکل می گیرد تا به هاروست رفته و این سیاره را از چنگ موجودات ناشناخته درآورد، سرانجام در سال 2531 انسان ها موفق شدند سفینه های کاونانت در هاروست را شکست دهند و تمام انسان ها در سیارات مختلف را غرق جشن و شادی کنند اما UNSC این مسئله را فاش نکرد که Cole در شرایطی توانست کاونانت را شکست دهد که سه برابر آنها سفینه در اختیار داشت و این پیروزی به قیمت نابود شدن دو سوم از بزرگترین ناوگان تاریخ تمام شد. به هر حال Cole به درجه دریاسالار ارتقا یافت و چهار سال دلیرانه به دفاع از سیارات انسان ها در برابر کاونانت پرداخت اما با این وجود به خاطر تکنولوژی بسیار برتر کاونانت و سلاح های پلاسمایی آنها، تاب مقاومت نداشت و یکی پس از دیگری تمام سیارات انسان ها نابود شد تا این که در سال 2335 تقریبا تمام Outer Colony توسط کاونانت نابود شده بودند و آنها حملات خود به Inner Colony ها را آغاز کرده بودند. به همین خاطر یک پروتوکول جدید با نام The Cole Protocol به تصویب رسید که طبق آن نظامیان نباید تحت هیچ شرایطی کاری کنند که کاونانت مکان زندگی انسان ها و مخصوصا سیاره زمین را موقعیت یابی کنند. به این ترتیب اگر سفینه ها حتی در خطر نابودی بودند نیز نباید به سمت سیارات انسان ها عقب نشینی کنند و در عوض باید چند انتقال تصادفی در Slipspace انجام دهند و در صورت رفع شدن تهدید کاونانت به سمت سیارات حرکت کنند. هیچ هوش مصنوعی و یا سفینه ای نباید توسط کاونانت تسخیر شود به همین خاطر روی همه سفینه ها سیستم self destruct یا انهدام خودکار نصب شد تا در صورت تسخیر توسط کاونانت منهدم شود. هم چنین هیچ یک از سفینه های کاونانت که توسط انسان ها تسخیر می شد نباید به زمین آورده می شد.

پس از اولین ماموریت موفقیت آمیز اسپارتان ها، UNSC تصمیم گرفت از سربازان گرانبهای خود برای مقابله با این تهدید جدی استفاده کند و به همین خاطر اسپارتان ها را به کارخانه ای در سیاره Chi Ceti 4 فرستاد تا میولنیر های موجود در کارخانه را به دست آورند، در ادامه آنها با یک جنگنده کاونانت روبرو شدند، جان، سم و کلی که در یک گروه بودند خود را به داخل جنگنده کاونانت رساندند و بمب هایی در آن کار گذاشتند اما سم که میولنیر اش به خاطر درگیری آسیب دیده بود در سفینه باقی ماند تا مطمئن شود بمب ها منفجر می شوند و به این ترتیب جان صمیمی ترین دوست خود را از دست داد.

h1.jpg


و اما یکی دیگر از وقایع مهم جنگ Sigma Octanus IV بود. چندین میلیون انسان در این سیاره زندگی می کردند، در این سیاره یک artifact وجود داشت که مختصات یکی از هفت HALO موجود در کهکشان را در برداشت. کاونانت با حمله به این سیاره با یک اتفاق غیر منتظره روبرو شدند چرا که فرماندهی به نام Jacob Keyes که مسئولیت محافظت از سیاره را به عهده داشت به شکل عجیبی سه تا از چهار جنگنده کاونانت را نابود کرد تا چهارمی عقب نشینی کند، اما این تازه پیروزی کوچک بود چرا که کاونانت ناوگان بزرگتری تدارک دید و به این سیاره فرستاد اما کاپیتان کیس با درایت خود باز هم کاونانت را شکست داد تا دومین پیروزی بزرگ پس از هاروست برای انسان ها شکل بگیرد. البته سیاره تقریبا به طور کامل نابود شد ولی کاونانت پایتخت این سیاره که Cote D'Azur بود را مورد تاخت و تاز قرار دادند، سپس اسپارتان ها به این سیاره فرستاده شدند و در طول عملیات متوجه شدند که کاونانت به دنبال یک artifact هست، در ادامه اسپارتان ها توانستند این شیئ را که یک سنگ حکاکی شده با hieroglyph یا سمبل های زبان فوررانرز بود به دست آورند و سپس شهر را به وسیله بمب اتم نابود کنند تا سند مهمی به دست کاونانت نیفتد. کاونانت که شکست سختی در این سیاره خورده بود و می دانست انسان ها برای یافتن بازماندگان این حادثه سفینه هایی به سیاره می فرستند یک استراتژی هوشمندانه به کار بردند و یک روبات را به یکی از سفینه های انسان ها به نام Iroquois که به سیاره بازگشته بود فرستادند و بدین ترتیب این روبات مختصات و تصاویر تمام جاهایی که این سفینه می رفت را برای کاونانت ارسال می کرد تا این که کاونانت سیاره Reach دومین سیاره مهم انسان ها و محل زندگی اسپارتان ها را پیدا کردند.

UNSC و اسپارتان ها در تدارک یک عملیات بسیار مهم بودند تا طی آن یکی از prophet های کاونانت را اسیر کرده و به Reach بیاورند تا بلکه با راضی کردن او بتوانند با کاونانت صلح کنند اما پیش از این که این عملیات به صورت بالفعل درآید اتفاق ناگواری افتاد.

%7B96F32000-26BF-493E-B1E2-A6B63B31BAE6%7DImg200.jpg

reachتوسط بیش از 100 جنگنده از جمله Hannibal و Pillar of Autumn و Trafalgar محافظت می شد و بیش از 20 موشک Orbital Magnetic Accelerator Canon یا به اختصار SMAC و یا Super MAC نیز از سیاره محافظت می کردند که مجهز به مگنت های ابررسانا بودند و امکان حرکت با 40% سرعت نور را به آنها می داد. MAC تقریبا قوی ترین سلاح عظیم انسان ها بود و کاونانت حاضر بود داوطلبانه یک سفینه خود را برای از بین بردن یک MAC قربانی کند. به هر حال کاونانت به سیاره Reach حمله کرد و یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ بشریت را رقم زد چرا که دومین سیاره انسان ها از لحاظ استراتژیک و نظامی به راحتی توسط پلاسمای کاونانت نابود شد البته آنها تمام سطح سیاره را glass نکردند چرا که در این سیاره artifact ای وجود داشت که برای کاونانت اهمیت زیادی داشت و این دلیلی بود برای زنده ماندن عده بسیار کمی از انسان ها از جمله بعضی اسپارتان ها، در ادامه مسترچیف به همراه دو اسپارتان دیگر یعنی لیندا و جیمز ماموریت یافتند تا یکی از سفینه های سازمان ONI را که حاوی مدارک بسیار مهمی بود و می توانست کاونانت را به سمت زمین راهنمایی کند نابود کنند، در نهایت مستر چیف موفق شد عملیات را به پایان برساند و خود را به یکی از سفینه های بازمانده از حمله کاونانت یعنی Pillar of Autumn به فرماندهی کاپیتان کیس معروف برساند. تصور می شد که مستر چیف تنها اسپارتان باقی مانده هست ولی در ادامه مشخص شد که لیندا نیز در سفینه هست البته به شدت مجروح شده و نیمه زنده هست! هوش مصنوعی این سفینه Cortana نام دارد، یکی از انواع هوشمند A.I که توانایی یادگیری دارد. کورتانا از روی یک کلون از مغز دکتر هالزی به وجود آمده است و با این که بر خلاف برخی دیگر از هوش مصنوعی ها قالبی فیزیکی ندارد ولی می تواند هولوگرامی از خود به نمایش درآورد که بسیار شبیه به جوانی های دکتر هالزی هست. همانطور که گفته شد او هوشمند است یعنی ماتریس او توانایی گسترش دارد البته داشتن این قابلیت یک بدی هم دارد و آن عمر کوتاه و هفت ساله این هوش مصنوعی هست. کورتانا قادر به نفوذ به هر سیستم امنیتی و دستکاری در هر شبکه ای هست حتی سیستم های امنیتی کاونانت، او با نفوذ به این شبکه ها ماتریس و اطلاعات خود را گسترش می دهد و جالب اینجاست که برخی تکنولوژی های کاونانت (که در واقع از فوررانرز به ارث برده اند) را از خود آنها بهتر درک می کند، او قرار بود به عنوان اولین ماموریت خود همراه با مسترچیف برای اسیر کردن Prophet کاونانت برود که پیش از شروع آن به خاطر حمله کاونانت به Reach عملیات کنسل شد، این مسئله هم قابل ذکر است که میولنیر دارای این وِیژگی هست که با خود یک هوش مصنوعی حمل کند که برای مسترچیف این هوش مصنوعی همان کورتانا است. پس از شکست انسان ها در Reach بازماندگان سعی می کنند از مهلکه بگریزند از جمله سفینه Pillar of Autumn. کورتانا موفق به ترجمه هیروگلیف هایی که اسپارتان ها پیدا کرده بودند می شود و از آنجایی که هدایت سفینه در دست او بوده، برای فرار از کاونانت و هم چنین عمل کردن به پروتوکول Cole چند جهش در Slipspace مطابق با هیروگلیف ها انجام می دهد که در نهایت منجر به پیدا کردن یکی از مهمترین و عظیم ترین بناهای عالم می شود HALO. این Halo که آنها موفق به پیدا کردنش شده بودند در واقع Halo شماره چهار (Installation 04) است. اما کاونانت که توانسته بود Pillar of Autumn را تعقیب کند بالاخره به همان جایی که می خواست رسید و یکی از Halo ها را پیدا کرد. انسان ها اصلا نمی دانستند که این بنای عظیم چیست به همین خاطر بر روی آن فرود آمدند و از آنجا که کاونانت اصلا دلش نمی خواست صدمه ای به Halo وارد شود به Pillar of Autumn حمله نکرد و آنها نیز بر روی Halo فرود آمدند.

منبع
با تشکر از زحمات حمید:love:
 
امروز هم منم بازی رو گرفتم.گیم پلی بازی خیلی هیجانی و درگیر کنندس.گرافیک هم با این فضای بازی که داره خیلی خوب کار شده ولی اگه یکم بیشتر رو طراحی چهره ها بهتر کار میکردند شاهکار میشد.
البته هنوز 3 مرحله از بازی رو رفتم و خیلی چیز ها مونده که تا به 9 تا مرحله برسه.خوشبختانه مراحل هم طولانی هستند و به راحتی نمیشه تمومش کرد که بگیم کوتاهه
با اجازه برم بقیش
 
همین الان هیلو رو نرمال تموم کردم فقط بگم فوق العاده بود.البته داستان بازی به کل تموم شد و پایان قابل قبولی داشت.ولی اخراش اشکم در اومد بعد از 3 شماره بازی کردن جنگ تموم شد:((
اریا جون آربیتر در قسمت تکنفره دیگه قابل بازی نیست ولی در حالت co-op بازیکن دوم آربیتر میشه.
راستی این جریان که بازی پایان دیگه ای روی حالت Legendry به پایان برسونی واقعیه؟
من که میخوام برم بازی روی این حالت هم تموم کنم:love:

درمورد بازی گرافیک بسیار زیبا بود مخصوصا افکت ها و نورپردازی ها البته تکسچر ها مشکل داشت مثلا تکسچر درختها در حد نسل قبل بود.به طور مثال افکت انفجار انقدر زیبا بود که تا بحال تو هیچ بازی که هیچ تو هیچ فیلمی به این زیبایی ندیده بودم.گرافیک بازی واقعا فوق العادس میتونم بگم اگراز یه سری از موارد و اشکالات چشم پوشی کرد میتوان امتیاز کامل رو بهش داد.اما کاشکی دیرتر بازی عرضه میشد اما گرافیکش پیشرفت میکرد چون جا داشت بهتر بشه.
صدا گذاری و موزیک یکی از بهترین ها بود که تو بازی شنیدم واقعا با حال و هوای بازی سازگار بود.موزیک و تم اصلی هیلو(آریا کجایی؟)آنچنان حسی میده که دلتون میخواد بازی نکنید و موزیک گوش کنید.
گیم پلی هم مانند شماره های قبل بود به جز بعضی از موارد و جزییات پیشرفت خاصی نداشته ولی بازی هم یکی از بهترین هاست و با هر جور سبک هر بازیکنی سازگار مثلا من بیشتر RUN&GUN هستم که خیلی حال کردم.مثلا بخش CO-OP در حد بازی GOW حرفه ای و خیلی حال میده تازه تا 4 تا بازیکن پشتیبانی میکنه.از همه قشنگتر تو بازی مرحله ی آخر بود که تو کمتر بازی به این زیبایی مرحله دیدم.بخش مالتی پلیر و آنلاین هم بسیار گستردس که ساعتها میطلبه آنلاین بازی کرد.
اما مشکل اصلی بازی کوتاه بودنش هست به طوری که در 7-8 ساعت تموم میشه که از ارزش بازی کاسته.یک چیز جالب اینکه در بازی یه بخش با نام Theater هست که در اونجا میتونید فیلم بازیتون رو ضبط کنید در اخر من دیدم کل بازی رو برام توی هارد ضبط کرده من نشستم دیدم:cheesygri
در اخر من بخوام بهش امتیاز بدم 9 از 10 میدم. بازی بسیار قشنگی بود ولی اون غولی نبود که همه ازش انتظار داشتن حیف شد. مهره ی اصلی مایکرو به نظر من میتونه به هدف اونا برسه ولی چیزی دور از افسانه هست که همه انتظار داشتن.
در آخر با پایان هیلو تابستان من هم تموم شد فردا باید بنشینم سر درس و مشق که سال دیگه باید کنکور بدم گرچه تو تابستون هم داشتم میخوندم:) میتونم بگم هیلو 3 اختتیامیه روزهای خوش من بود از فردا فکر نکنم بتونم بیشتر از 1 ساعت بازی کنم.:p:(:((
 
يه چيز ديگه هم ميخوام بگم بعضي ها كه ميگن halo3 همون halo3 كه همه انتظار داشتن نبود . كه بايد بگم بود .
سوال ؟
مگه halo3 باز تا الان ثابت نكرد بهترين بازي fps كنسولي هست ؟
البته منم ميگم اين بازي بهتر از اين هم ميتونست باشه ولي ديگه قول قرار مايكرو 25 سپتامبر بود .
دليل اصلي اين كه شايد زياد راضي نباشيم به اينكه اين بازي را ما خودمون تو ذهنمون بسيار بزرگ و افسانه اي جلوه داديم شايد به خاطر تبليغات بزرگي كه اين بازي داره .
با اين حال بازم ميبينيد bungie تا اونجا كه تونسته به جواب ها پاسخ داده .
با اينكه اين بازي خيلي چيزها را دوباره ثابت كرد ولي به نظر من اگه اين بازي كمي با تاخير در سال 2008 عرضه ميشد شايد ميتونستيم شلهد يه شگفتي تاريخي از اين بازي بزرگ باشيم .
خوب بابا بي انصافها بايد يه جاي پايي براي halo4 باشه (البته نميدونم ساخته ميشه ) كه بتونه خودي نشون بده يا نه ؟:biggrin1:

البته مايكروسافت يه شركتي من تا حالا توجه كردم تو قولهايي كه ميده خيلي دقيق و حساب كتاب خاصي باز ميكنه يعني اون روز كه مايكروسافت ميگه بازي عرضه ميشه يه برنامه ريزي خيلي بزرگ ميكنه و مثل خيلي از شركت هايي ديگه نيست كه بازي را هي زرتي زرتي با تاخير بندازه !

به نظر من مايكروسافت به اون هدفي كه داشت رسيد و خيلي هم خوب رسيد .:love:

و اينكه نظرات همه با هم تفاوت داره يكي ميگه تنها بازي تو عمرم لذت بردم و يكي ميگه نه اينطور نبود و اشغال و فلان چيزها . صليقه ي افراد خيلي مهمه .

من خيلي از دوستها دارم كه بازي fps را فقط سبك جنگ جهاني ميدونند و غير اين سبك را اگه شاهكار هم باشه بي توجه ميگن اشغال و بيخود !
 
شما از اون صحبت هایی که قبلا در مورد GT5 کردی کاملا سلیقت و نظراتت برای من آشکار شده بنابراین نه من به نظرات شما می خندم و نه برام مهم هست که مثلا killzone از نظر بصری بهتر از halo هست یا نه.
اینجای صحبتت برام یه مقدار گنگه منظورتو خوب متوجه نشدم!

من خودمو که گول نمی زنم، چشم و عقلمم خوشبختانه تا الان سالمه. وقتی می بینم halo از نظر گرافیکی یسری اشکالات داره مخصوصا در texture ها و رنگ محیط (البته نقاط قوت هم داره از جمله نور پردازی فوق العاده در محیط که همیشه لذت بردم ازش) نمیام همه جا هی بگم که گرافیک این بازی خارق العادس. گرافیک این بازی می تونست خیلی بهتر از اینا هم باشه یعنی چیزی کم نداشت نه 360 نه خود بازی.
ببین من خودمم قبول دارم که گرافیک بازی یسری اشکالات جزئی داره که مربوط میشه به رنگ بازی که شدتش یه مقدار بالاست (اگه یادت باشه تو یکی از تاپیکهای این بازی بود که من نظرمو در مورد رنگبندی بازی گفتم) و بعضی تکسچر ها.
و قبول هم دارم که گرافیک بازی میتونست یه مقدار بهتر باشه! ولی خب با این شرایط بازی (وسعت بازی , نرخ فریم و رزولوشن ) واقعآ فوق العادس و من تا حالا بازی با این شرایط و با این گرافیک تا حالا ندیدم! هیچ وقت هم نگفتم که این بازی بهترین گرافیک رو داره. وقتی میدیدم یسری میان بیخودی از گرافیک بازی ایراد میگیرن و جملاتی نظیر : (مهم گیم پلی بازی نه گرافیک و از این حرفا ... که یه مدتی مد شده تو این انجمن) استفاده میکردن منم مجبور میشدم بیام از گرافیک این بازی دفاع کنم نه این که بخوام بگم این بازی بهترین گرافیک رو داره.
killzone هم از نظر من خیلی چیز خارق العاده ای ارائه نداده ولی حقیقت اینکه از خیلی جهات گرافیکی از halo بالاتره نه همه جهات.
وقتی میگم از نظر بصری بهتر از Killzone هست حتمآ یه دلیلی دارم که این حرفو میزنم
شما به این تصاویر توجه کن : (سعی کردم محیط هایی که شبیه به هم هستند رو با هم مقایسه کنم)




خوب اگه این تصاویر رو دیده باشی و منطقی باشی نمیتونی بگی Killzone از لحاظ تکنیکی و بصری برتری داره!
در مورد Particle Effect و انفجار ها هم که Killzone هیچ حرفی برای گفتن جلوی halo نداره! اینو میتونید تو ترایلر های دو تا بازی ببینید.
از لحاظ تکسچر هم که مشخص halo سرتر!
مورد دیگه ای هم که باید گفته شه اینه که همه چیز تو halo بصورت پویاست و از نظر پردازشی واقعآ سنگینه!
 
آخرین ویرایش:
اکه اعنت به این بانک امروز رفتم پول ریختم ولی 2 ساعت تو صف بودم(شماره ای بود) اخرشم نشد که امروز بازی رو واسم پست کنن:(( ببینین چه بازیه که حسام این طوری ازش تعریف میکنه این حسام الکی از بازی تعریف نمیکنه ها!!
 
درود ب همه
نمیدونم چی بگم و از کجا شروع کنم. بلاخره بعد از کلی الافی_ که صد البته ارزشش رو داشت_ این شاهکار نصیب بنده هم شد. وقتی مستر چیف رو دیدم این شعر تو گوشم طنین انداخت:
سلام من به تو یار قدیمی ... :love: فکر نکم نیاز باشه بقیش رو بگم:biggrin1: .
گیم روان و بی نقصی داره که بیا و ببین. تنوع اسلحه ها خیلی زیاده. هوش مصنوعی که بیداد میکنه_ دوست دارم روی درجه سخت 15 دقیقه برید جلو تا منظورم رومتوجه بشید_ . نور پردازی عالیه، حرف نداره. رنگ بندی محیط بسیار زیباست. موسیقی حماسی ست طبق معمول. فیزیکش بسیار خوب از اب در امده. خلاصه اینقدر قشنگه که فقط باید ببینید تا باور کنید.
===================================

بازی اینقدر Menu های گوناگون داره که تعجب میکنید. یکی از این ها که میتونم بگم بشخصه تا حالا نه دیدم و نه شنیدم. گذینه Theater هست.
بعد از وارد شدن در این بخش و انتخاب مرحله، شما تمام راهی را که در ان مرحله طی کردید را مو به مو و مثل فیلم مشاهده خواهید کرد. شما کنترل کامل این:cool: فیلم :cool: رو درست مثل Media player در اختیار دارید. نقطه اوج این بخش دوربین عکاسی ست. وقتی دوربین رو انتخاب بکنید، میتونید از نما و مکانی که خواستید از صحنه نبرد عکس یادگاری بگیرید و در آلبوم خود نگه دارید.
البته این گوشه ای از این دنیا بزرگ بود.
===================================
با این حال که میدونستم Bungie کارش رو خوب بلده و Halo 3 یه جورائی اعتبار MGS بشمار میاد، ولی خیلی بیشتر از اون چیزی بود که فکرش رو میکردم.
خدا کنه همه ( فن هر کنسول و بازی و سبکی که هستن ) افتخار انجام دادن Halo3 رو پیدا کنن.

پ.ن. بنده دارم بازی روی Co op میرم جیلو همراه با دادش. خیلی خیلی حال میده. 10 برابر سینگل.
پیروز باشید
 
منم در تكميل عرايض بچه ها فقط ميتونم بگم اين اولين بازيي بود كه خيلي ازش لذت بردم تا الان خيلي بازي ها رو كردم عنوانهاي بزرگ ! اما اين يكي منو ديوونه كرد ! واقعا لذت ميبرم اين بازي رو انجام ميدم ! اونم در حالت سينگل ! پس آنلاينش چه شود !
گيم پلي بازي انقدر عميق و گيرا هست كه اندك اشكالات گرافيكي بازي ، به چشم نميان ! در عين حال گرافيك اين بازي فوق العادس و ميتونست بهتر باشه !
در مورد موسيقي بازي هم چيزي نميتونم بگم فقط بايد بشنويد !
فيزيك كه حرف نداره انفجار ها واقعا عالي كار شده !
در كل اگه 360 داريد اين بازي رو از دست نديد چون بعدا شايد همچين بازي رو نتونيد ، تجربه كنيد !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or