Halo بعدی از نظر نوآوری های گرافیکی و صوتی گیمرها رو دچار تعجب و شک میکنه

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
7301ea-1392036603.jpg


در مورد Halo بعدی بر روی Xbox one تا به این لحظه دانسته های زیادی در دسترس نیست اما آگهی های جدیدی از طرف مایکروسافت برای استخدام مهندسهای گرافیک و توسعه دهنده های نرم افزار منتشر شده که میتونه نگاه اجمالی از اون چیزی که ما باید از پیشرفتهای گرافیکی و صوتی این بازی انتطار داشته باشیم نشون بده.

در این آگهی اومده:
343 Industries به دنبال یک مهندس فوق العاده گرافیکی برای تکمیل تیم گرافیکی "برنده جایزه" خودش هست.این مهندس ویژگیهای بسیار پیشرفته ای رو بر روی بازی آینده Halo پیاده سازی خواهد کرد.و دیگر تیمهای داخلی رو بر اساس نیازهای گرافیکی و درخواستهای اونها پشتیبانی خواهد کرد.
به عنوان یک مهندس گرافیک شما مسئول نوشتن و حفظ سیستمهایی خواهید بود که سایر تیمهای 343 از اون برای پیاده سازی و بازگو کردن ویژگیهای مورد نیازشون در طول روز استفاده میکنن.نامزد ایده آل برای این شغل کسی هست که شور و اشتیاق و عشق کافی برای برنامه نویسی بر روی سیستمهای باورنکردنی داشته باشه تا بتونه پتانسیل تیمهای داخلی مارو آزاد کنه.از قابلیتهای شما برای ایجاد تعجب و شک در بین گیمرهای سراسر دنیا استفاده خواهد شد.شما باید کسی باشید که ذهنتون آماده چالشها باشه و از اینکه بازیها سریع و زیبا اجرا میشن لذت ببرین.
اگر رندر پیکسلهای داغ و تسهیل کار دیگران شما را هیجان زده میکند این کار مناسب شماست!

مسئولیتهای داوطلب:

همکاری نزدیک با تیم توسعه داخلی برای آزاد کردن پتانسیل اونها
نگهداری و حفظ سیستمهای مختلف رندرینگ DX11
ایجاد سیستمهای نسل بعدی جدید

نیازمندیها:

داشتن تجربه برنامه نویسی گرافیکهای ریل تایم
داشتن بیشتر از 5 تجربه حرفه ای کدنویسی با زبان ++C و زبان Shading (برنامه نویسی برای کارتهای گرافیک)
گرافیکهای قوی، ریاضیات، اشکال زدایی، حل مساله و مهارت های ارتباطی
مدرک کارشناسی یا درجه معادل



آگهی دیگری هم در مورد استخدام شخصی هست که مشخصاتی مثل علاقه مندی به نوآوری در تکنولوژیهای صوتی و ایده های قوی برای آینده تکنولوژی صوتی داشته باشه.

فکر میکنید Halo جدید قادر به ایجاد تعجب و شگفتی در شما خواهد شد؟ باید صبر کرد و دید،اما به نظر میرسه 343 Industries داره پاشو روی پدال گاز فشار میده!

http://www.microsoft-careers.com/jo...dustries-Halo-(867449)_-Job-WA-98052/41922600

Next Xbox One Halo Game to “Amaze and Shock” Gamers by Pushing Innovation for Graphics and Audio | DualShockers
 
آخرین ویرایش:

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
کپکام و اسکوئر انیکس هم اگر فنهای هیلو رو داشتن باید بشکن می زدن!:D
هیلو 4 در حد و اندازه های هیلوهای قبلی به هیچ عنوان نبود...
واقعا. H3 فسیل شده بود ولی پلیر داشت MPش اما چند وقت پیش یک گراف گذاشتن تو NF که نشون میداد تقریباً کسی H4 آنلاین بازی نمیکنه!.
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
هیلو3 با فاصله خیلی زیاد بهتر از هیلو 4 بود . هیلو 4 از نظر گرافیکی خوب عمل کرد ولی در باقی موارد اصلا در حد هیلو 3 نبود
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
گرافیک که ۱۰۰٪ خوبه ولی به نظرم باید روی سینگل اینبار درست کار کنن :| کسی توی فوق العاده بودن مولتی پلیر H4 شک نداره ولی سینگل ته تهش یه چیزی در حد Lost Planet بود با داستان بهتر البته :d خیلی ضعیف بود یعنی سینگل اصلا در حد اسم Halo نبود, بعد بازی کردن Reach دیگه هرکس سینگل Halo 4 رو بازی کنه براش شبیه یه شوخی مضحک میمونه, هرقدر گرافیک و مولتی پلیر پیشرفت کرده بود, سینگل بازی خراب شده بود. البته این بندگان خدا بعنوان اولین کارشون خیلی خوب بودن, این یکی دیگه میترکونه یعنی امیدواریم بترکونه...
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
Halo 4 رو من خیلی دوست داشتم! تنها سری از Halo بود که سینگل پلیر و گرافیکش رو دوست داشتم!!!
Halo 3 همون Halo 2 بود HD شده :| بازی خوبی بودا انلاینشم خفن حال میداد ولی رو مخ بود یه سری چیزاش... Halo Reach بدترین هیلویی بود که بازی کردم حتی نتونستم تمومش کنم.به نظرم 343 کارش رو خوب انجام میده.
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
DieDie عزیز !!!
مرسی بابت خبرهای قشنگ و کاملت بشخصه خیلی دلم برای اخباری ک میذاری تنگ شده بود.(ی حس خاصی نسبت ب اخبار و لحن شیوا گفتارش دارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر