شایعه Half Life 3 در سه ماهه اخر سال 2017 منتشر خواهد شد

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
Half-Life-620x388.jpg

درود

بیش از 10 سال از انتشار اخرین قسمت سری half life میگذرد. تا به حال شایعات مختلفی از ساخت قسمت سوم به گوش رسیده است. این بار یکی از کارمندان سابق شرکت valve دست به پخش اطلاعاتی از این عنوان و عنوان Left 4 Dead 3 کرده است.

بر طبق اطلاعات این فرد قسمت سوم سری افسانه ای هاف لایف در حال ساخت و توسعه میباشد و قرار است در سه ماهه اخر سال 2017 یا سه ماهه اول سال 2018 منتشر شود. البته به این نکته هم اشاره کرده است که فرایند ساخت ان فعالانه پیگیری نمیشود!

علاوه بر این اطلاعاتی را هم از قسمت سوم Left 4 Dead 3 داده است. بازی دارای 4 شخصیت است و داستان بازی بعد از اتفاقات قسمت دوم و یک ماه پس از انتشار بیماری است.

بازی دارای 6 کمپینگ و خط داستانی متفاوت با نام های Crash-land ،Impasse ،Inquisitor Land ،Early Destination ،Cliff-Hanger و No Mercy است.

در بازی یک سیستم کوله پشتی نیز تعبیه شده است که به شما اجازه میدهد فقط ایتم های خاصی را حمل کنید و هر چه کوله پشتی سنگین تر شود حرکت شما اهسته تر میشود.

حال باید دید این اطلاعات تا چه حد درست است؟ نظر شما چیست؟ بالاخره قسمت سوم یکی از برجسته ترین اثار اول شخص صنعت بازی یعنی Half Life ساخته میشود؟

 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
483
نام
Sera
تنها دلیل تاخیر HL3 فقط انتظارات بیش از حد طرفداراش هست ! یعنی هرچقدر هم که تاخیر بیشتر میشه انتظارات بیشتر و بیشتر میشه به همین خاطر خود استودیو مونده توش که چیکار کنه . HL2 به قدری بازی کامل و انقلابی بود و مورد تحسین و ستایش قرار گرفت خود به خود انتظارات از شماره 3 بازی به شکل عجیبی بالا رفت . حالا این VALVE اگه خودتون را بزارید جای اونها واقعا درک میکنید چه حس حالی دارند ! واقعا کارشون بیش از اندازه سخته !

نظر من اینکه طی سالها این بازی عرضه نشد؛ ولی گیریم حالا بعد از هشت سال این بازی عرضه شد و فروش خوبی کرد و گیمر پسند و گوتی شد ولی نتونست مانند HL 2 یه بازی انقلابی بشه؛این برای Valve یعنی شکست و تنها دلیل تاخیر .
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
من بعید میدونم صحت داشته باشه.
اینقدر ساخت بازی طول کشیده که والو باید قبل از عرضش یه بار دیگه نسخه ی ۲ رو ریلیز کنه:d
به هر حال باید شاهکاری بشه در حد نسخه های قبلی، من حاضرم بازم صبر کنم ولی این اتفاق بیفته
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
هشت سال، وقت گذاری محسوب نمی شه؟ :| تو این هشت سال Bethesda دوتا fallout و Skyrim رو ساخته! کوجیما دو تا MGS شماره دار ، دو تا ویچر به این عظمت ساخته شده و عرضه شده، سه تا Halo اصلی ساخته شده، ND هم چهارتا بازی بزرگ ساخته! مشکل این جاست که به نظر می رسه HL3 فعلا برای Valve اولویت اصلی نیست و گرنه حداقل یه خبری از در دست ساخت بودنش یا از موتور جدید بازی منتشر می شد :|
پیر شدیم آقا پیر شدیم!

خب بله شاید اولویتشون نباشه. ولی شایدهم واقعا براشون مهمه میتونن طرفدارها رو راضی کنن یا نه !
من خودم حاضرم شماره 3 هیچوقت نیاد مگه اینکه وقتی بازیش میکنم با خودم بگم : "ایم بهتر از قبله !" تا اینکه بگم : "یادش بخیر شماره 2 چقدر خوب بود !"
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,742
نام
مراد حلیمی
هشت سال، وقت گذاری محسوب نمی شه؟ :| تو این هشت سال Bethesda دوتا fallout و Skyrim رو ساخته! کوجیما دو تا MGS شماره دار ، دو تا ویچر به این عظمت ساخته شده و عرضه شده، سه تا Halo اصلی ساخته شده، ND هم چهارتا بازی بزرگ ساخته! مشکل این جاست که به نظر می رسه HL3 فعلا برای Valve اولویت اصلی نیست و گرنه حداقل یه خبری از در دست ساخت بودنش یا از موتور جدید بازی منتشر می شد :|
پیر شدیم آقا پیر شدیم!
انتظار صنعت و همچنین طرفدارای بازی از شماره بعدی هف لایف در حد اکثر بازیهای لیست بالا نیس که شماره بعدیشون تنها یه نسخه تکامل یافته تر از قبلیش باشه...
بلکه انتظار میره این ژانرو باز چند پله ببره جلو و اینم با فاصله انتشار 3....4 سال اتفاق نمی افته:dالبته این که ولو هم تنبلی می کنه رد نمی کنم من:d

اینطوری نیست واقعا :D Dota 2 و CS GO و Portal 2 و L4D 2 شاهکارهای همین دوره ی بدون HL3 هستن! نکته اینجاست که ما HL هم می خوایم بعد هشت سال!

نکته اینجاس که همه این بازیهایی که ساخت به جز portal 2 یه بازی انلاینن و میشه گفت بازی داستانی با سینگل قرص و محکم فعلا تو برنامه ولو نیس(وقتی میتونه از یه مسابقه dota2 اندازه چند نسخه یه بازی داستانی پول دربیاره چرا باید بره سمت ساخت اینجور چیزا:d)


.
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
دلیلش اینه که این‌ها فعلا درگیر Source 3 و Steam Machine بودن، ۳-۴ تا بازی هم که تو این چند سال منتشر کردن. احتمالا کارهای pre-production بازی رو انجام دادن و منتظرن که با معرفی رسمی Source 3 بازی رو هم معرفی کنن و روی Steam Machine منتشر کنن. از همین پول‌هایی که با «Dota 2» و بقیه بدست آورده خرج ساخت بازی می‌کنه (البته همون Steam برای بقاشون کافیه :d). زیاد کمپانی بزرگی—از نظر تعداد—نیستن و کلی هم پروژه‌های مختلف رو سرشون ریخته. معلومه که برای ساختن بازی صبر می‌کنن. چه بهتر از این؟ :d
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
این ویدیو کسی دیده؟ کانال The Know پخش کرده و مدعی شدند سورس های مختلفی حرفشون تائید میکنند
Code:
Half-Life 3 Will Never Release, Here's Why
https://www.youtube.com/watch?v=50lSIaSR3zc
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
یه سری ها بیست سال دیگه هم باز میان میگن فلان روز قراره منتشر بشه! دیگه وقتشه ملت بکشن بیرون ازین عنوان
هف لایف 3 یی وجود نداره یا حداقل ولو تا وقتی دلش نخواد هیچی نمیسازه و الانم دلش نمی خواد تمام
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,301
نام
MaHDi
منم میگم هاف لایف 3 وجود نداره ...
اینقدر این عنوان بزرگ شده (البته نه اینک نباشه) ، که حتی خود والو هم مونده برا ادامش چیکار کنه تا بتونه انتظارات رو برآورده کنه ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر