شایعه Half Life 3 در سه ماهه اخر سال 2017 منتشر خواهد شد

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
Half-Life-620x388.jpg

درود

بیش از 10 سال از انتشار اخرین قسمت سری half life میگذرد. تا به حال شایعات مختلفی از ساخت قسمت سوم به گوش رسیده است. این بار یکی از کارمندان سابق شرکت valve دست به پخش اطلاعاتی از این عنوان و عنوان Left 4 Dead 3 کرده است.

بر طبق اطلاعات این فرد قسمت سوم سری افسانه ای هاف لایف در حال ساخت و توسعه میباشد و قرار است در سه ماهه اخر سال 2017 یا سه ماهه اول سال 2018 منتشر شود. البته به این نکته هم اشاره کرده است که فرایند ساخت ان فعالانه پیگیری نمیشود!

علاوه بر این اطلاعاتی را هم از قسمت سوم Left 4 Dead 3 داده است. بازی دارای 4 شخصیت است و داستان بازی بعد از اتفاقات قسمت دوم و یک ماه پس از انتشار بیماری است.

بازی دارای 6 کمپینگ و خط داستانی متفاوت با نام های Crash-land ،Impasse ،Inquisitor Land ،Early Destination ،Cliff-Hanger و No Mercy است.

در بازی یک سیستم کوله پشتی نیز تعبیه شده است که به شما اجازه میدهد فقط ایتم های خاصی را حمل کنید و هر چه کوله پشتی سنگین تر شود حرکت شما اهسته تر میشود.

حال باید دید این اطلاعات تا چه حد درست است؟ نظر شما چیست؟ بالاخره قسمت سوم یکی از برجسته ترین اثار اول شخص صنعت بازی یعنی Half Life ساخته میشود؟

 

absolution

کاربر سایت
Nov 9, 2011
288
والا هر وقت که تیتری که توش هاف لایفه رو میخونم اولین چیزی که تو ذهنم میاد شایعه و فیک بونشه :|
اما این یکی کمی جدی ب نظر میرسه :|
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,333
نام
امیرعلی
من که تا خود گیب نیاد بگه باور نمیکنم :| اینقدر این چندسال شایعه درباره HL3 خوندم که به هیچی اعتماد ندارم دیگه
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,245
نام
امیرحسین
من که خوشحالم بازی دیرمیاد.
بالاخره بهترین شوتر تاریخ بشر و پدر این سبک رو باید براش وقت گذاشت.

هشت سال، وقت گذاری محسوب نمی شه؟ :| تو این هشت سال Bethesda دوتا fallout و Skyrim رو ساخته! کوجیما دو تا MGS شماره دار ، دو تا ویچر به این عظمت ساخته شده و عرضه شده، سه تا Halo اصلی ساخته شده، ND هم چهارتا بازی بزرگ ساخته! مشکل این جاست که به نظر می رسه HL3 فعلا برای Valve اولویت اصلی نیست و گرنه حداقل یه خبری از در دست ساخت بودنش یا از موتور جدید بازی منتشر می شد :|
پیر شدیم آقا پیر شدیم!
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,245
نام
امیرحسین
احساس میکنم کلا Valve از ساختن بازی کشیده کنار! همه تمرکز و حواسش رو Steam و Steam Machine هست.

اینطوری نیست واقعا :D Dota 2 و CS GO و Portal 2 و L4D 2 شاهکارهای همین دوره ی بدون HL3 هستن! نکته اینجاست که ما HL هم می خوایم بعد هشت سال!
 

amir799

کاربر سایت
Jul 13, 2015
88
این بازی برای valve یک ریسکه چون خوب در نیاد به اعتبارش صدمه میزنه
به نظر من در عین حالی که خیلی طولش میده و توجه زیادی نداره ولی میخواد بسازه این همه شایعه ها هم که راجع به بازی هست هم خود valve درست میکنه میخواد half life تو ذهنا بمونه
یک جورایی هم میخواد بسازه هم نمیخواد:d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
تنها دلیل تاخیر HL3 فقط انتظارات بیش از حد طرفداراش هست ! یعنی هرچقدر هم که تاخیر بیشتر میشه انتظارات بیشتر و بیشتر میشه به همین خاطر خود استودیو مونده توش که چیکار کنه . HL2 به قدری بازی کامل و انقلابی بود و مورد تحسین و ستایش قرار گرفت خود به خود انتظارات از شماره 3 بازی به شکل عجیبی بالا رفت . حالا این VALVE اگه خودتون را بزارید جای اونها واقعا درک میکنید چه حس حالی دارند ! واقعا کارشون بیش از اندازه سخته !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر