GSC : بهترین کار رو برای ادامه راهمون انجام خواهیم داد !

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
bgnf0qlmxp81emu4rg18.jpg

طبق توییتر استودیو GSC (سازنده عنوان STALKER ) ، این استودیو به طور رسمی موضع خود را هر چند کوتاه درباره سرنوشت این عنوان محبوب اعلام کرد.
در این توییتر اونها اعلام کردند که ؛ بهترین کاری رو که میتونند برای ادامه کارشون انجام خواهند داد هرچند که در این لحظه هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست !
آیا این به این معناست که ادامه کار بر روی پروژه به سازنده دیگری محول خواهد شد یا اینکه استودیو جدیدی بعد از منحل شدن استودیو فعلی تاسیس خواهد شد ، فعلا باید به همین حدس و گمانه ها بسنده کرد...
منبع :
http://www.dsogaming.com/news/gsc-g...t-we-will-do-our-best-to-continue/#more-13450
 
آخرین ویرایش:

HAMED FIRE

کاربر سایت
Feb 9, 2012
27
نام
Hamed
[FONT=&amp]نقل از گیم اسپات

استدیوی استالکر نیاز به پول نقد دارد

[/FONT]
0001.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]

[FONT=&amp]سال گذشته با غم و اندوه جان افزای طرفداران استالکر به پایان رسید . موسس و مدیر عامل شرکت جی اس سی سرگی گریگورویچ خبر بستن این استدیو رو داده است و با این احتساب سرنوشت استالکر 2 فعلا روی هواست .[/FONT]​
[FONT=&amp]پس از روزها سکوت در مورد این موضوع یک نماینده که در این تیم بود گفت ما به تلاش خود برای به ثمر رساندن استالکر ادامه می دهیم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.
[/FONT]
stalker-campfire1-600x375.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]
[FONT=&amp]امسال با توجه به خبرهای جدیدی که در فیس بوک این بازی زده شد می توان خوش بینانه تر به این بازی نگاه کرد در فیس بوک این بازی تیم سازنده اضهار خوشحالی بسیار می کنند به این خاطر که کار بر روی استالکر 2 بعد از تعطیلات ادامه پیدا خواهد کرد [/FONT]
[FONT=&amp]با وجود آن شرکت جی اس سی به نقد مجله اجد که به سازندگان این بازی می گوید : به نظر نمی رسد از جنگل خارج شده باشند.[/FONT]​
[FONT=&amp]همچنین استدیو ی ساخت این بازی خاص می گوید هنوز به دنبال کمک های مالی یاورسکی نماینده شرکت الگ – جی اس سی برای پروژه می باشیم
[/FONT]
STALKER-2-is-still-in-development-GSC-seeking-funding-1080844.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]
بازیهای استالکر متمرکز شده است بر ناحیه ای از چرنوبیل در سال 1986 که راکتورها ذوب و باعث پخش تشعشعات و رادیواکتیو در منطقه و شهر آلوده به ذرات هسته ای شده و باعث جهش ژنی در جاندارن و به علت آن هیولاها پدید آمده اند.
1317994631_s.t.a.l.k.e.r.2.jpg
[FONT=&amp]
[/FONT]
 
آخرین ویرایش:

HAMED FIRE

کاربر سایت
Feb 9, 2012
27
نام
Hamed
STALKER Complete 2009 (2012) mod for S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl قسمت اول

[FONT=&amp]STALKER Complete 2009 (2012) mod for S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl[/FONT]
logo.jpg

[FONT=&amp]

اگر شما سبک شوتر سنگین و همه جانبه استاکر 2007 رو بازی نکردید ، یا برگشتید برای دوباره بازی کردن ، این [/FONT]
[FONT=&amp]MOD[/FONT][FONT=&amp] برای شماست . این دنیای جدید استالکر را شما قبلا هرگز تجربه نکرده اید ، با گرافیک بروز شده و قابلیتهای اضافه شده که در داستان و گیم پلی بازی تغییری ایجاد نمی کند و تغییری در روند اصلی بازی ایجاد نشده است اما این بازی نسبتا ارتقاء یافته در حالی که عناصر هسته بازی حفظ شده است که بازی رو منحصر به فرد می کند.[/FONT]
ss_jon_08-29-09_01-39-19_l11_pripya.jpg

[FONT=&amp]چه چیزی این [/FONT][FONT=&amp]MOD[/FONT][FONT=&amp] رو متفاوت می کند؟[/FONT]
[FONT=&amp]این بازی توسط هنرمندان حرفه ای گرافیک ، با تجربه غنی در این زمینه که مطابق استانداردهای صنعت بازی سازی محیطهای تعاملی3D[/FONT][FONT=&amp] می باشد ساخته شده است که این گروه سازنده دارای ویژگی های هنری هم جهت و متحد باهم می باشند . این بازی، دوباره با ویژگی های بصری جدید طراحی شده و با فکر آوردن هیجان و سرگرمی از [/FONT][FONT=&amp]SHADOW OF THE CHERNOBYL [/FONT][FONT=&amp] که آن را قبلا تجربه کردید ساخته شده لیست زیر مجموعه ای دقیق از پیشرفت های زیبا و درخشان این نسخه می باشد که هنرمندان و برنامه نویسان طی دوسال آن را ساخته اند :[/FONT]
[FONT=&amp]روشنایی طبیعت ، زیبا تر شدن طبیعت ، مشاهده قریب به اتفاق پارانورما،عمیق ترشدن میدان ، نقشه برداری از 900 بافت جدید ، وسایل نقلیه ، سوئیت و زره ،[/FONT][FONT=&amp] SSAO[/FONT][FONT=&amp] و...... [/FONT]
[FONT=&amp] آب و هوا[/FONT]
Stalker_Complete_Mod_allows_art_graphics_18.jpg

[FONT=&amp]
طراحی و توسعه آب و هوا در استالکر به وسیله استدیو، کاملا هنری و حرفه ای ساخته شده که این عناصر و اصول موجود شامل چشم اندازهای هوایی ، ترکیب بندی و تعادل تئوری رنگ است :[/FONT]

[FONT=&amp]1. انتقال شب و روز ، که بر اساس مشاهدات ، عکسها و مطالعات گروه هنری دلگو استدیو است[/FONT]
[FONT=&amp]2. دید باز با نمای وسیع و ایجاد جهانی باز و بزرگ در اطراف بازیکن[/FONT]
[FONT=&amp]3. طراحی جدید چند فازه به وسیله دولگو استادیو[/FONT]
[FONT=&amp]4. زمان خورشیدی با توجه به تاریخ 2012.1.5 و موقعیت جغرافیایی اوکراین[/FONT]
[FONT=&amp]5. پیشرفت دینامیکی بالا که بر اثرات روشنایی و خورشید موثر است از جمله طلوع و غروب واقعی[/FONT]
[FONT=&amp]6. افزایش تغییر وضعیت آب و هوا[/FONT]
[FONT=&amp]7. افزوده شدن انواع طوفان ها ،سریع و آهسته[/FONT]
[FONT=&amp]8. خیس شدن سطوح در طی بارندگی[/FONT]
[FONT=&amp]9. رزولشن بالا درآسمان هنگام شب[/FONT]
[FONT=&amp]10. انیمیشن های آب بهبود یافته[/FONT]
XR_3DA_2009-05-18_00-31-34-97.jpg



---------- نوشته در 02:31 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:19 PM ارسال شده بود ----------

در ادامه :
graphics.gif
و
textures.gif
و
bugfixes.gif
و
ai.gif
و
sound.gif
و
localization.gif
و
music.gif
و
userinterface.gif
و
features.gif
و
freeplay.gif
 
آخرین ویرایش:

HAMED FIRE

کاربر سایت
Feb 9, 2012
27
نام
Hamed
بخش دوم
ارتقاع گرافیکی (تکنیکهای
Parallax Occlusion Mapping[FONT=&amp]، [/FONT] Screen Space Ambient Occlusion ،Motion Blur،و ...)
[FONT=&amp]1. [/FONT][FONT=&amp]در این سری از تکنیکی به اسم [/FONT][FONT=&amp]Parallax Occlusion Mapping[/FONT][FONT=&amp] استفاده شده که به نام مخفف [/FONT][FONT=&amp]pom[/FONT] شناخته می شود و این تکنیک به بافت های دو بعدی توهم داشتن شکل سه بعدی میدهد که اغلب روی سطح هایی مثل دیوار های آجری قابل مشاهده است
18003d1256376011-game-directx-11-se-dep-hon-nhung-nang-ne-hon-nhieu-game-directx-10-house-dx10-11-no_tesselation.jpg

18004d1256376011-game-directx-11-se-dep-hon-nhung-nang-ne-hon-nhieu-game-directx-10-house-dx11-tesselation.jpg

[FONT=&amp]2. [/FONT][FONT=&amp]استفاده از تکنیک [/FONT][FONT=&amp]Screen Space Ambient Occlusion (SSAO)[/FONT][FONT=&amp] که به وسیله ولادمیر کاجلین زمانی که در [/FONT][FONT=&amp]Crytek[/FONT][FONT=&amp] کار میکرد در بازیهای کامپیوتری ویندوز 2007 ارائه شد این روش بر اساس این است که ایجاد سایه را با زاویه تابش نور تخمین می زند .[/FONT]
ClearSky_12d.jpg
ClearSky_12c.jpg
ClearSky_12b.jpg
ClearSky_12a.jpg



[FONT=&amp]3. [/FONT][FONT=&amp]استفاده از تکنیک [/FONT][FONT=&amp]Depth of Field[/FONT][FONT=&amp] که وضوح دید را در فواصل تعیین می کند به طور مثال هرچه فاصله کمتر باشد وضوح دید بیشتر است وبالعکس هر چه این فاصله بیشتر شد وضوح دید کمتر شده و تصویر تار می نماید[/FONT]
800px-Russian_honor_guard_at_Tomb_of_the_Unknown_Soldier%2C_Alexander_Garden_welcomes_Michael_G._Mullen_2009-06-26_2.jpg

[FONT=&amp]4. [/FONT][FONT=&amp]استفاده از تکنیک [/FONT][FONT=&amp]Motion Blur[/FONT][FONT=&amp] که حس سرعت در حرکت را می دهد به طور مثال هنگامی که در حال حرکت هستید اطراف به میزان سرعت شما تار و مبهم می شود[/FONT]
651461931e7a8119.jpg

[FONT=&amp]5. [/FONT][FONT=&amp]Particle system[/FONT][FONT=&amp] که رندر پیشرفته از آتش سوزی، انفجار، دود، اسلحه، جرقه، ریزش برگها، حیوانات، مه، و غیره اضافه شده[/FONT]
[FONT=&amp]6. [/FONT][FONT=&amp]Fire Dynamic Lighting[/FONT][FONT=&amp] این تکنیک سایه های پویا به وسیله آتش را ایجاد می کند[/FONT]
stalkercompletedtop2.jpg


 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر