Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
مثل اینکه جدیه کامنتت، بازی نسل هفتی روی PS3 مثل معجزه بود جزییاتش، البته با فاکتورهای الان در مقایسه با عناوین دیگه هنوزم هست
من تا حد زیادی حق میدم :D
مغز ما گیمرها یه حالتی داره که بازیهای قدیمی رو تو خودش ریمستر و حتی ریمیک می‌کنه. برای همینه که همیشه میگیم واوو بازیهای قدیم چه خوب و خفن بودن درحالیکه اگر برید بازیهای قدیمی رو بازی کنید شاید یکساعت هم نتونید تحملشون کنید.

زمانی که RDR2 رو بازی کردم در کسری از ثانیه RDR1 برام تبدیل به یه بازی Outdated شد. اسب RDR2 رو نگاه میکردم و با خودم میگفتم چقدر اسب RDR1 در برابرش کاغذی بنظر میرسه. سیستم حیات وحش اصلا قابل مقایسه نبودن. همین چند وقت پیش نسخه ریمستر RDR1 نصب کردم و بعد از یکساعت پاک کردم. هنوزم خیلی بازیها هستن که به RDR1 نمی‌رسن اما وقتی تو مغزم چیزی مثل RDR2 ثبت شده دیگه نمیتونم برگشت به عقب بکنم مگر برای قلقلک حس نوستالوژی.

مساله ترسناک ماجرا اینه که همین GTA 5 هم هنوزم از خیلی بازیهای اپن ورلد امروزی که ستینگ و اتمسفر شبیه GTA دارند پر جزییات تره. هنوزم هر سه ماه ۵ میلیون نسخه می‌فروشه که نشون میده مکانیزم های بازی هنوزم بشدت جوابه.
حالا تصور کنید GTA 6 ی قراره بیاد که نه یک نسل بلکه از نظر سیستم منطق و فیزیکس و تعاملات دو نسل جلوتره.
 
من تا حد زیادی حق میدم :D
مغز ما گیمرها یه حالتی داره که بازیهای قدیمی رو تو خودش ریمستر و حتی ریمیک می‌کنه. برای همینه که همیشه میگیم واوو بازیهای قدیم چه خوب و خفن بودن درحالیکه اگر برید بازیهای قدیمی رو بازی کنید شاید یکساعت هم نتونید تحملشون کنید.

زمانی که RDR2 رو بازی کردم در کسری از ثانیه RDR1 برام تبدیل به یه بازی Outdated شد. اسب RDR2 رو نگاه میکردم و با خودم میگفتم چقدر اسب RDR1 در برابرش کاغذی بنظر میرسه. سیستم حیات وحش اصلا قابل مقایسه نبودن. همین چند وقت پیش نسخه ریمستر RDR1 نصب کردم و بعد از یکساعت پاک کردم. هنوزم خیلی بازیها هستن که به RDR1 نمی‌رسن اما وقتی تو مغزم چیزی مثل RDR2 ثبت شده دیگه نمیتونم برگشت به عقب بکنم مگر برای قلقلک حس نوستالوژی.

مساله ترسناک ماجرا اینه که همین GTA 5 هم هنوزم از خیلی بازیهای اپن ورلد امروزی که ستینگ و اتمسفر شبیه GTA دارند پر جزییات تره. هنوزم هر سه ماه ۵ میلیون نسخه می‌فروشه که نشون میده مکانیزم های بازی هنوزم بشدت جوابه.
حالا تصور کنید GTA 6 ی قراره بیاد که نه یک نسل بلکه از نظر سیستم منطق و فیزیکس و تعاملات دو نسل جلوتره.
کلیت حرفت در مورد مسائل فنی رو قبول دارم و در مورد اکثر عناوین صادقه و می شه مثال زد و بحث بعدیه، ولی واژه "زباله" در خصوص Vice City و RDR هم بکار برده بشه بازم بی انصافیه، ممکنه با استانداردهای امروزی نتونید بازی کنید، ولی به این معنی نیست که قابل بازی نیستن یا بخاطر منسوخ بودن برخی موارد لذت بخش نیستن، جادویی که به لحاظ پویایی دارن هر عنوانی نداره، به هیچ عنوان این مورد رو قبول ندارم و خودم بارها سراغشون رفتمو جدا از حس نوستالژی، همونطور که اشاره کردم و خودت هم تایید کردی، تکراری نمی شن
اینم بخشی از نظر یکی از کاربران فروم که شناخته شدست و همین چند وقت پیش نشست GTA V رو بازی کرد
1000002062.jpg
 
کلیت حرفت در مورد مسائل فنی رو قبول دارم و در مورد اکثر عناوین صادقه و می شه مثال زد و بحث بعدیه، ولی واژه "زباله" در خصوص Vice City و RDR هم بکار برده بشه بازم بی انصافیه، ممکنه با استانداردهای امروزی نتونید بازی کنید، ولی به این معنی نیست که قابل بازی نیستن یا بخاطر منسوخ بودن برخی موارد لذت بخش نیستن، جادویی که به لحاظ پویایی دارن هر عنوانی نداره، به هیچ عنوان این مورد رو قبول ندارم و خودم بارها سراغشون رفتمو جدا از حس نوستالژی، همونطور که اشاره کردم و خودت هم تایید کردی، تکراری نمی شن
اینم نظر یکی از کاربران فروم که شناخته شدست و همین چند وقت پیش نشست GTA V رو بازی کرد
View attachment 380020
حرف تو هم کاملا درسته. وایس سیتی هم عشق منه. همین بازیهای قدیمی مثل وایس سیتی یا چمیدونم مثلا انچارتد ۲ رو اگر با زمینه ذهنی اینکه داری میری که نوستالژی وجودت را ارضا کنی بازی کنی اتفاقا حال هم میده‌ . ولی خب واقعیت اینه که وقتی دوتا بازی که یکی قدیمی تر یکی جدید رو همزمان تو یک ویدیو مقایسه ای باهم ببینی ناخودآگاه ذهن آدم ممکنه الفاظی هم بکار ببره :D

 
آخرین ویرایش:
این زباله gta v چی بود به خوردمون دادن ! :)) :)) :)) :Ranting::Ranting::Ranting::Ranting::|:|:|
۱۲ سال ازش گذشته . معلومه الان به چشم نیاد ولی زمان خودش فک برانداز بوده .

۲۱۵ میلیون نسخه شماره ۵ فروخته . فک شکنه . بیشترین سود در کل صنعت سرگرمی داسته اگه اشتباه نکنم

کلیت حرفت در مورد مسائل فنی رو قبول دارم و در مورد اکثر عناوین صادقه و می شه مثال زد و بحث بعدیه، ولی واژه "زباله" در خصوص Vice City و RDR هم بکار برده بشه بازم بی انصافیه، ممکنه با استانداردهای امروزی نتونید بازی کنید، ولی به این معنی نیست که قابل بازی نیستن یا بخاطر منسوخ بودن برخی موارد لذت بخش نیستن، جادویی که به لحاظ پویایی دارن هر عنوانی نداره، به هیچ عنوان این مورد رو قبول ندارم و خودم بارها سراغشون رفتمو جدا از حس نوستالژی، همونطور که اشاره کردم و خودت هم تایید کردی، تکراری نمی شن
اینم بخشی از نظر یکی از کاربران فروم که شناخته شدست و همین چند وقت پیش نشست GTA V رو بازی کرد
View attachment 380020
من همین چند وقت پیش ، رد دد ۱ روی کامپیوتر رفتم و باز هم لذت بردم . قابل احترام هست بعد از گذشت ۱۵ سال


فکر اینکه Red dead 3 روزی ساخته و منتشر شود چه گرافیک و عمق گیم پلی و طراحی مراحل داشته باشد و چه جزئیات ریز ، مغز آدم سوت می کشد .
 
  • Like
Reactions: Jack cooper
همه اینجا از راکستار تعریف میکنند اما امروز داشتم driver2 رو بازی میکردم که راکستار خیلی ازش الهام گرفته اما این بازی چقدر توی هندلیگ ماشین و حتی تصادف ها خوب بوده و بازی حالت سینمای داره و کم کم به این نتیجه رسیدم راکستار توی سالها هیچ کاری در زمینه هندلینگ ماشین ها نکرده و گل سرسبدشون GtA iv بود که تو v گذاشتنش کنار و شاید هم نمی خواد انجام بده و میترسه بازی اون حالت ارکید خودشو از دست بده درکل راکستار توی هر زمینه ای پیشرفت کرده باشه واقعا توی این زمینه کار زیادی انجام ندادند امیدوارم توی vi یکاری کنند
 
همه اینجا از راکستار تعریف میکنند اما امروز داشتم driver2 رو بازی میکردم که راکستار خیلی ازش الهام گرفته اما این بازی چقدر توی هندلیگ ماشین و حتی تصادف ها خوب بوده و بازی حالت سینمای داره و کم کم به این نتیجه رسیدم راکستار توی سالها هیچ کاری در زمینه هندلینگ ماشین ها نکرده و گل سرسبدشون GtA iv بود که تو v گذاشتنش کنار و شاید هم نمی خواد انجام بده و میترسه بازی اون حالت ارکید خودشو از دست بده درکل راکستار توی هر زمینه ای پیشرفت کرده باشه واقعا توی این زمینه کار زیادی انجام ندادند امیدوارم توی vi یکاری کنند
همون بازی PS1 رو بازی کن (:
 
همه اینجا از راکستار تعریف میکنند اما امروز داشتم driver2 رو بازی میکردم که راکستار خیلی ازش الهام گرفته اما این بازی چقدر توی هندلیگ ماشین و حتی تصادف ها خوب بوده و بازی حالت سینمای داره و کم کم به این نتیجه رسیدم راکستار توی سالها هیچ کاری در زمینه هندلینگ ماشین ها نکرده و گل سرسبدشون GtA iv بود که تو v گذاشتنش کنار و شاید هم نمی خواد انجام بده و میترسه بازی اون حالت ارکید خودشو از دست بده درکل راکستار توی هر زمینه ای پیشرفت کرده باشه واقعا توی این زمینه کار زیادی انجام ندادند امیدوارم توی vi یکاری کنند
شما خود gta 4 به اون عظمت رو با بی میلی ایگنور میکنی و رفرنس میدی به بازی ps1 این اصلا معنی خوبی نمیتونه داشته باشه. اخه چرا بازی ps1؟ چرا خود gta 4 رو مثال نزدی lol
راکستار ۱۳ ساله هیچ gta جدیدی منتشر نکرده که میگی تو این سالها هیچ کاری نکردن یا نخواستن با ترسیدن یا پیشرفت نکردند. اخه این چه حرفیه‌ !! اونها خودشون بهتر میدونن چیکار کنند و براحتی می‌تونن بهترین حالت ممکن رو بوجود بیارن‌ . تو این gta 6 همه چیز در اوج خودشه حتی هندلینگ ماشینا و اینو همه خواهیم دید ولی قرار نیست gta 6 شبیه ساز رانندگی باشه اگر اینطوری بشه همین نفر اول خودت غر خواهی زد. بازی باید تو هندلینگ یه تعادلی بین واقع گرایی و فان بودن پیدا کنه تا سالها دوام بیاره.
ضمنا راکستار تو طول تاریخش هیچ نیازی نداشته از درایور الهام بگیره اگر میخواست بگیره که گیم‌پلی gta 3 انقدر باهاش فرق نمیکرد و انقدر محبوب نمیشد
 
همه اینجا از راکستار تعریف میکنند اما امروز داشتم driver2 رو بازی میکردم که راکستار خیلی ازش الهام گرفته اما این بازی چقدر توی هندلیگ ماشین و حتی تصادف ها خوب بوده و بازی حالت سینمای داره و کم کم به این نتیجه رسیدم راکستار توی سالها هیچ کاری در زمینه هندلینگ ماشین ها نکرده و گل سرسبدشون GtA iv بود که تو v گذاشتنش کنار و شاید هم نمی خواد انجام بده و میترسه بازی اون حالت ارکید خودشو از دست بده درکل راکستار توی هر زمینه ای پیشرفت کرده باشه واقعا توی این زمینه کار زیادی انجام ندادند امیدوارم توی vi یکاری کنند
چیکار کنن ؟ دوباره مثل IV شبیه ساز قایق بسازن :D
یک مرز مشخص بین واقع گرایی و سرگرم کننده بودن یه چیز وجود داره , خیلی چیز ها روی کاغذ / تو ذهن گیمر جذاب اما در واقعیت به گیم پلی ضربه میزنه
واقع گرایی هندلینگ ماشین GTA IV روی کاغذ جذاب اما عملا بالای 70 کیلومتر ماشین ها قابل کنترل نیستن و بخش رانندگی بازی به یه چالش اعصاب خورد کن تبدیل کرده
 
شما خود gta 4 به اون عظمت رو با بی میلی ایگنور میکنی و رفرنس میدی به بازی ps1 این اصلا معنی خوبی نمیتونه داشته باشه. اخه چرا بازی ps1؟ چرا خود gta 4 رو مثال نزدی lol
راکستار ۱۳ ساله هیچ gta جدیدی منتشر نکرده که میگی تو این سالها هیچ کاری نکردن یا نخواستن با ترسیدن یا پیشرفت نکردند. اخه این چه حرفیه‌ !! اونها خودشون بهتر میدونن چیکار کنند و براحتی می‌تونن بهترین حالت ممکن رو بوجود بیارن‌ . تو این gta 6 همه چیز در اوج خودشه حتی هندلینگ ماشینا و اینو همه خواهیم دید ولی قرار نیست gta 6 شبیه ساز رانندگی باشه اگر اینطوری بشه همین نفر اول خودت غر خواهی زد. بازی باید تو هندلینگ یه تعادلی بین واقع گرایی و فان بودن پیدا کنه تا سالها دوام بیاره.
ضمنا راکستار تو طول تاریخش هیچ نیازی نداشته از درایور الهام بگیره اگر میخواست بگیره که گیم‌پلی gta 3 انقدر باهاش فرق نمیکرد و انقدر محبوب نمیشد
هندلینگ gta 3 و vice city و san andreas که هیچ تفاوتی با هم ندارند و صرفا ماشین ها یکسری مکعب هستند که سرعت دارند و شما اگه Driver 2 رو بازی کنی میبینی چقدر هندلیگ gta IV شبیه این بازی هست و اینکه واقعا نمیشه هندلینگی که توی چهار هست رو روی V پیاده کرد و V شده یک چیزی بین نسخه های کلاسیک و IV و بیشتر متمایل به همون کلاسیک , هر بازی از Gta میاد nتا ماشین توشه اما شما وقتی ماشینو عوض میکنی به غیر سرعت تفاوتی با ماشین قبلی نداره به نوعی راکستار بین هندلیگ Driver 2 و Gtaهای کلاسیک گیر کرده و چیز جدیدی در این زمینه نسبت به موارد دیگه ارائه نداده که بگیم پیشرفت کرده
 
هندلینگ gta 3 و vice city و san andreas که هیچ تفاوتی با هم ندارند و صرفا ماشین ها یکسری مکعب هستند که سرعت دارند و شما اگه Driver 2 رو بازی کنی میبینی چقدر هندلیگ gta IV شبیه این بازی هست و اینکه واقعا نمیشه هندلینگی که توی چهار هست رو روی V پیاده کرد و V شده یک چیزی بین نسخه های کلاسیک و IV و بیشتر متمایل به همون کلاسیک , هر بازی از Gta میاد nتا ماشین توشه اما شما وقتی ماشینو عوض میکنی به غیر سرعت تفاوتی با ماشین قبلی نداره به نوعی راکستار بین هندلیگ Driver 2 و Gtaهای کلاسیک گیر کرده و چیز جدیدی در این زمینه نسبت به موارد دیگه ارائه نداده که بگیم پیشرفت کرده
الان این تاپیک مگه مربوط به سن اندریاس یا وایس سیتی یا درایور هست؟؟ بذار اولین نمایش ها و بررسی های هندلینگ تو GTA VI بیاد اونجا اگر باب میلت نبود بیا بگو فلان. واقعا اینکه دل و روده تاریخ رو بکشی بیرون نمیدونم ازش به چی میشه رسید اگر چیزی هست که میخوای بهش برسی مارو هم روشن کن.. راکستار بین هندلینگ iv و کلاسیک گیر کرده این حرف رو باید ۲۰۱۳ میزدی چون هنوز GTA جدیدی بیرون نیومده. الان اینجا تاپیک VI عه اگر اطلاعاتی از هندلینگش داری بفرمایید در خدمتیم اگرنه در مورد هندلینگ V در تاپیکش باید بگی
 
  • Smile
Reactions: Thundersky
همون بازی PS1 رو بازی کن (:
الان این تاپیک مگه مربوط به سن اندریاس یا وایس سیتی یا درایور هست؟؟ بذار اولین نمایش ها و بررسی های هندلینگ تو GTA VI بیاد اونجا اگر باب میلت نبود بیا بگو فلان. واقعا اینکه دل و روده تاریخ رو بکشی بیرون نمیدونم ازش به چی میشه رسید اگر چیزی هست که میخوای بهش برسی مارو هم روشن کن.. راکستار بین هندلینگ iv و کلاسیک گیر کرده این حرف رو باید ۲۰۱۳ میزدی چون هنوز GTA جدیدی بیرون نیومده. الان اینجا تاپیک VI عه اگر اطلاعاتی از هندلینگش داری بفرمایید در خدمتیم اگرنه در مورد هندلینگ V در تاپیکش باید بگی
این گارد گرفتن شمارو من نمیفهمم من صرفا گفتم امیدوارم یک تغییری توی هندلینگ ماشین ها ببنیم و جواب اون دوستمون را دادم که تغییری بخصوصی در این زمینه راکستار نداشته
اگه بحث و گفتگو نیست سر در تاپیک بزنید همه اطلاعات درباره gta vi و هرگونه بحث و گفتگو ممنوع
اگه این بحث ها اسپم هست مدیران پست هامو پاک کنه
 
این گارد گرفتن شمارو من نمیفهمم من صرفا گفتم امیدوارم یک تغییری توی هندلینگ ماشین ها ببنیم و جواب اون دوستمون را دادم که تغییری بخصوصی در این زمینه راکستار نداشته
اگه بحث و گفتگو نیست سر در تاپیک بزنید همه اطلاعات درباره gta vi و هرگونه بحث و گفتگو ممنوع
اگه این بحث ها اسپم هست مدیران پست هامو پاک کنه
این روز ها توی فروم کلا نمیشه از چیزی انتقاد کرد. تاپیک AC:Shadows به اون داغونی همینطوری بود دقیقا دیگه GTA که جای خود داره.
 
این گارد گرفتن شمارو من نمیفهمم من صرفا گفتم امیدوارم یک تغییری توی هندلینگ ماشین ها ببنیم و جواب اون دوستمون را دادم که تغییری بخصوصی در این زمینه راکستار نداشته
اگه بحث و گفتگو نیست سر در تاپیک بزنید همه اطلاعات درباره gta vi و هرگونه بحث و گفتگو ممنوع
اگه این بحث ها اسپم هست مدیران پست هامو پاک کنه
عزیز دل گارد چیه :D داریم بحث میکنیم دیگه ایرادش چیه. من فقط یکبار جواب شما رو دادم گفتم در مورد خود VI حرف بزنیم من حاضرم تا صبح حرف بزنیم راجبش و کاری به نظر بقیه دوستان ندارم‌ . راکستار الان خیلی فرق داره با راکستار ۲۰ سال پیش. میدونی که استارت ساخت V از ۲۰۰۸ بوده‌. سخت افزار الانم PS3 نیست‌ . پس خیلی اوضاع فرق کرده‌ .
ولی اتفاقا بارها در مورد هندلینگ GTA 6 تو این تاپیک حرف زده شده. ولی شما با رفرنس به بازی پلی استیشن ۱ اومدی جلو. انقدر این خنده دار بود که حد نداشت. بله تاپیک در مورد GTA VI هست و قرار نیست تاریخ رو بشکافیم و بگیم چرا راکستار تو سن اندریاس یه مکعب ساخته!!!در مورد هندلینگ GTA 6 تو این تاپیک صدها پست داده شده. کافیه سرچ بزنی. اتفاقا تو اون پستها هم ایده ها کاربران در مورد هندلینگ GTA جدید داده شده ، انتقادات به عناوین قبلی هم گفته شده ولی کسی با قصد ترول اینکارو نمیکرد.. شما ۲۰ خط در مورد بازی‌های ۲۰ سال پیش نوشتی بدون اینکه اصلا ربطی به حالا داشته باشه.. خب ما مگه تاحالا هندلینگی از VI دیدیم که بخواییم ازش انتقاد کنیم؟ صبرکن بذار بازی بیاد حداقل یه فوتیج گیمپلی بیاد ببینیم چی به چیه بعد بیا بگو راکستار میترسه هندلینگ رو درست کنه اخه این چه حرفیه :D
 
آخرین ویرایش:
عزیز دل گارد چیه. تو با رفرنس به بازی پلی استیشن ۱ اومدی جلو. انقدر این خنده دار بود که حد نداشت. بله تاپیک در مورد GTA VI هست و قرار نیست تاریخ رو بشکافیم و بگیم چرا راکستار تو سن اندریاس یه مکعب ساخته!!!در مورد هندلینگ GTA 6 تو این تاپیک صدها پست داده شده. کافیه سرچ بزنی. اتفاقا تو اون پستها هم ایده ها کاربران در مورد هندلینگ GTA جدید داده شده ، انتقادات هم گفته شده ولی کسی با قصد ترول و هیت اینکارو نمیکرد. شما تکلیفت کامل مشخصه


این روزها همه تو این فروم همدیگه را خوب می‌شناسند
دوست عزیز شما میتونید از کنار پستی که فکر میکنید چرته بگذرید و جواب ندید اون پست شاید از نظر شما چرت و پرت باشه اما از نظر اون کاربر ممکنه درسته باشه و اینجوری یک پست ساده بیستا پست ادامه پیدا نمیکنه و تاپیک نظم خودشو از دست نمیده و ناظم نمیاد کلا همه پست ها از جمله نظر چرت و پرت منو پاک کنه و دوباره این چرخه باطل ادامه پیدا کنه
 
در رابطه هندلینگ بازی بگم که کاملا موضوع سلیقه ای و برمیگرده به نظر کارگردان بازی البته توی سری gta یک جمعیه که این تصمیم ها رو میگیره و بر اساس فضای کلی بازی نتیجه میگیرن که مثلا هندلینگ ماشین ها چطور باشه، فیزیک بازی چجوری باشه، گیم پلی چجوری باشه والی اخر. جالبه از gta 3 تا همین iv کسی که روی هندلینگ و فیزیک ماشین های بازی کار میکرد یک نفر بوده :D. Alexander Roger که البته بعد از iv راکستار رو ترک میکنه. مثلا توی صحبت های Obbe Vermeij که ببینید میگه که ما تصمیم گرفتیم برای فضای رئالستیک gta iv دیگه اون فیزیک قبلی ماشین های gta منطقی بنظر نرسه و در نتیجه تغییرش دادیم و تاکید میکنه که این کار کاملا سلیقه ایه و ممکنه یکی خوشش بیاد یکی نیاد. در رابطه با gta v هم بخوایم منطقی نگاه کنیم زیاد هم هندلینگ بازی iv به اتمسفر gta v نمیخورد که بخوان اون رو توی اون فضا ادامه بدن! (هرچند که خودم هندلینگ iv رو ترجیح میدم). درکل اینجوری نیست که اینها نتونن یه فیزیک یا هندلینگ خاصی رو برای بازی اجرا کنن و از قدیم سر این موضوع گیر کرده باشن! :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or