Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
تو همونی نبودی که میگفتی تریلر اول CGI عه؟ (:
هیچ چیزی مثل واکنش های یه سری دلقک مجازی که حرف راکستار را باور نمیکنند که نصف تریلر رو از گیمپلی بازی ساخته باشن برام آشنا نیست (:
برای RDR2 همینو میگفتن ولی تهش بادمجون شدند (: الانم برای VI همینو میگن
 
این df دیگه حرفاش داره خسته کننده میشه، کاری به کلیت تحلیلش ندارم ولی اینکه میاد بعضی چیزارو با قاطعیت اعلام میکنه رو مخه!
یکی نیست بگه داری بازی راکستار رو تحلیل می کنی اونم از روی تریلر :دی
چند بار باید راکستار معجزه کنه که بهش ایمان بیارید؟ اتفاقا اگه فقط 1 استودیو در جهان باشه که بتونه این چیزی که دیدیم رو 60 فریم هم اجرا کنه خود راکستاره
اصلا این ویدیوهای کوتاه 60 فریم که آپلود کرده توی سایتش نشونه اس برای آنان که اهل ایمانند :دی می دونم حالا بعضیا میگن اینا ممکنه برای ps5 pro باشه
ولی من شخصا فکر می کنم راکستار یک حالت 60 فریم برای نسخه بیس هم در نظر میگیره، بخصوص بخاطر آنلاینش
بهرحال قدرت کنسولای پایه محدوده. همین الان rdr2 برای اجرای نیتیو 4k روی پی سی و فریم ۶۰ یه چیز غولی میخواد که از کنسولا فراتره. خروجی راکستار نسبت به قدرت کنسولا قطعا فراتر از بقیه شرکتهاس ولی قدرت کنسولا هم محدوده بهرحال.
 
قدرت کنسولهای پایه محدوده شکی نیست
ولی چند وقت پیش ریمستر RDR 1 رو روی PC بازی کردم موندم چطور رو کنسول نسل هفتی همچین چیزی اجرا میشده
GTA V هم همین بود
RDR 1 رو برای این مثال زدم چون نسل بعدش شماره دومش اومد و میشه مقایسه شون کرد به عظمت کار راک استار پی برد چنین دنیای بزرگ و بی نقصی خلق کرده-ولی خب GTA نسل قبل نداشتیم ولی همون V نسل هفت کار بزرگی بود انصافا
راک استار امتحاناشو تو شرایط خیلی سخت تر پس داده
حالا DF هر چی میخواد بگه، بگه
اگه قرار بود سر کسیو گول بماله خیلی قبل تر میمالید. حتی GTA های فرعی که برای PSP داد ته قدرت سخت افزار دستگاهو درمیوردن، اصولا بازی مشابه دیگه ای شما با اون گرافیک رو PSP نمیبینید، انقدر خفن بودن که راحت برای PS2‌ هم پورت شدن و چیزی کم نداشتن به عنوان بازی PS2 و منم رو همون دستگاه تمومشون کردم
پ.ن: فن سینه چاک راک استار هم چندان نیستم ولی اصلا درمورد گرافیک به هیچ نقدی گوش ندید
 
بهرحال قدرت کنسولای پایه محدوده. همین الان rdr2 برای اجرای نیتیو 4k روی پی سی و فریم ۶۰ یه چیز غولی میخواد که از کنسولا فراتره. خروجی راکستار نسبت به قدرت کنسولا قطعا فراتر از بقیه شرکتهاس ولی قدرت کنسولا هم محدوده بهرحال.
این درسته که سخت افزار محدوده ولی نرم افزار چی؟ :دی این df مگه به نسخه جدید rage دسترسی داره؟ :دی اخبار و شایعات زیادی بود که rage به شکل وحشتناکی آپگرید شده کمپانی که به منابع نامحدود و بهترین استعدادهای صنعت دسترسی داره چرا نتونه؟
بحث مقایسه کنسول و پیسی هم که درست نیست اصلا قرار نیست این بازی نتیو 4k باشه روی کنسولا
خودت rdr2 رو مثال زدی که با تکنولوژی نزدیک به یک دهه پیش ساخته شده و هنوز توی این هم بازیی به پاش نرسیده :دی
دیگه باید چیکار کنه راکستار :دی
 
آخرین ویرایش:
ای بی معرفت، ۱۰ تا پست، پشت به پشت خودمو جر دادم که ریل تایمه، cg لایکه، in game, ولی چون کاتسینه کیفیت بالاتره
بعد پستاتون هست که میگید گیمپلی و کاتسین های راکستار فرق نداره.
الان چی شد فرق دارن یا ندارن بالاخره؟
دو سال پیش هم پیله کردید چرا میگی cgیه، هی از شما اصرار ارز من انکار،
منو دست انداختید من میدونم، نقطه ضعفمو پیدا کردین
 
ای بی معرفت، ۱۰ تا پست، پشت به پشت خودمو جر دادم که ریل تایمه، cg لایکه، in game, ولی چون کاتسینه کیفیت بالاتره
بعد پستاتون هست که میگید گیمپلی و کاتسین های راکستار فرق نداره.
الان چی شد فرق دارن یا ندارن بالاخره؟
دو سال پیش هم پیله کردید چرا میگی cgیه، هی از شما اصرار ارز من انکار،
منو دست انداختید من میدونم، نقطه ضعفمو پیدا کردین
همش نزن دیگه.. لول ..
برو هروقت فرق کات سین رو با گیم پلی سینماتیک فهمیدی بیا. اونوقت به کل یک تریلر نمیگی کات سین !!!!

IMG_20250508_235155_908.jpg
 
عزیز بیا از مود فول اگرو پایین و بحثهای بچه بازیرم بزاریم کنار
اول یکم ننه من غریبم کنم، من عاشق راکستارم، تریلر باورنکردنی ای داده، ولی چرا همه فقط باید کف و خون ببُریم و بهبه چهچه کنیم؟ میشه عین آفرینش که خدا همرو مجبور میکرد مجیزشو بگن.
به هر چی تو بگی قسم، قصدم ترول نیست، یک نفر بیاد با عینک شک و نقد به این معجزه راکستار گیر بده والا اسمش هیت نیست و حتی بحث مفید ازش در میاد و بازی بالاتر هم میره.
بریم سر اصل مطلب، کات سین و گیم پلی راکستار هر دو ریل تایم رندر میشن (این ۱۰۰۰ بار) ولی کیفیت یکسان نیست، حتی تو فایل بازیها مدلهای مخصوص کات سین و گیم پلی اسمشون فرق داره،
اما از این مهمتر، کات سین یه محیط کنترل شدست، درسته انجین گرافیک روشنه، اما اون مغز و منطق بازی که چیو و کیو چنتا و کجا و به چه شکل اسپان کنه خاموشه و بار از رو سیستم برداشته میشه به جاش انیمیشن ها و اسپانها و جزیات کاستوم از قبل برنامه داده میشه که تو حین گیم پلی امکانش نیست چون پرفورمنس داغون میشه یا اصلا کرش میکنه.
و این با زاویه دوربین و ادیتور راکستار فرق داره، راکستار کاتسینهاش رو با ادیتورش که نمیسازه
مثلا اون صحنه پشم ریزون لانگ شات شهر که یک گوشه بسکت میزنن و یک کیلومتر اونورتر ماشیهای های-پلی پشت چراغ قرمزن، اصلا ورای تصوره همچین dd, نصف که هیچ یک چهارم این، حین جریان بازی بصورت رندوم و سیکل شبانه روز شهر جنریت بشه کف پای راکستار رو باید بوسید که احتمالا همین هم میشه.
راکستار هم مثل همه شرکتها باید درجاتی از غلو و بزرگنمایی در تبلیغ محصولش باشه، اصلا احمقه اون شرکتی که کارشو گنده نکنه و با دونستن این فرض، دو دو تا چهارتا میکنی شمایی که از ویدیو گیم سرت میشه تشخیص میدی کجاهاشو دستکاری کرده.
 
عزیز بیا از مود فول اگرو پایین و بحثهای بچه بازیرم بزاریم کنار
اول یکم ننه من غریبم کنم، من عاشق راکستارم، تریلر باورنکردنی ای داده، ولی چرا همه فقط باید کف و خون ببُریم و بهبه چهچه کنیم؟ میشه عین آفرینش که خدا همرو مجبور میکرد مجیزشو بگن.
به هر چی تو بگی قسم، قصدم ترول نیست، یک نفر بیاد با عینک شک و نقد به این معجزه راکستار گیر بده والا اسمش هیت نیست و حتی بحث مفید ازش در میاد و بازی بالاتر هم میره.
بریم سر اصل مطلب، کات سین و گیم پلی راکستار هر دو ریل تایم رندر میشن (این ۱۰۰۰ بار) ولی کیفیت یکسان نیست، حتی تو فایل بازیها مدلهای مخصوص کات سین و گیم پلی اسمشون فرق داره،
اما از این مهمتر، کات سین یه محیط کنترل شدست، درسته انجین گرافیک روشنه، اما اون مغز و منطق بازی که چیو و کیو چنتا و کجا و به چه شکل اسپان کنه خاموشه و بار از رو سیستم برداشته میشه به جاش انیمیشن ها و اسپانها و جزیات کاستوم از قبل برنامه داده میشه که تو حین گیم پلی امکانش نیست چون پرفورمنس داغون میشه یا اصلا کرش میکنه.
و این با زاویه دوربین و ادیتور راکستار فرق داره، راکستار کاتسینهاش رو با ادیتورش که نمیسازه
مثلا اون صحنه پشم ریزون لانگ شات شهر که یک گوشه بسکت میزنن و یک کیلومتر اونورتر ماشیهای های-پلی پشت چراغ قرمزن، اصلا ورای تصوره همچین dd, نصف که هیچ یک چهارم این، حین جریان بازی بصورت رندوم و سیکل شبانه روز شهر جنریت بشه کف پای راکستار رو باید بوسید که احتمالا همین هم میشه.
راکستار هم مثل همه شرکتها باید درجاتی از غلو و بزرگنمایی در تبلیغ محصولش باشه، اصلا احمقه اون شرکتی که کارشو گنده نکنه و با دونستن این فرض، دو دو تا چهارتا میکنی شمایی که از ویدیو گیم سرت میشه تشخیص میدی کجاهاشو دستکاری کرده.
تا زمانی که تصورت اینه که کل تریلر رو با کات سین ساختن بحث باهات بی فایده اس...
میفهمم باور چنین جزییاتی برات خیلی سخته و دائم در حال تلاشی که این حقیقت رو نفی کنی ، ولی مساله اینه که چندماه دیگه خود تریلر گیم‌پلی هم میاد و عین همین جزییات رو تو اون اکچول گیم پلی هم میبینی، اونوقت میری تو افق محو میشی پس کشش نده‌.. تو توییت خود راکستارو قبول نداری بعد بیای با من بحث کنی بچه جان؟ (:
این همه بافتی درحالیکه جوابتو تو پستهای قبلی دادم که جوابی در برابرش نداشتی جز ننه من غریبم بازی.. حالا تریلر رو بیخیال اون ۷۰ تا اسکرین شات هم کات سین بودن؟ جزئیات تو اون شاتها هم بیداد میکنه. پس بس کن دیگه تاکسیک علی.. اینجا جاش نیست. برگرد برو همونجایی که بهش تعلق داری (:
 
آخرین ویرایش:
اصلا حرف راکستار درست، فیفتی فیفتی کاتسین-گیمپلی، من کیم بگم r* دروغ میگه
خب ولی همین حرف یعنی کاتسین و گیم پلی با هم فرق دارن دیگه، یکسری مثل من اومدن گیر دادن اینا کاتسینه، راکستارم گفته نه نصفش gp، وگرنه میگفت cs ما عین gp ما و برعکس.
منم کل حرفم همینه، اون چیزای پشم افکنی که در کات سین میبینی قرار نیست با همون درجه تو گیم پلی باشن، و این معنیش این نیست که گیم پلی پشم افکن نیست، هست ولی نه در سطح تریلرهای گلچین شده از کاتسین.
-حالا برو تریلرهای v و iv رو بررسی کن، غیر از اونی که گیمپلیه، باقیشون ۹۰ درصد تک به تک کاتسینهای بازیه که دیگه به چشم دیدیم، ۱۰ درصد هم دوربین رو کاشته انگار که کاتسین ساخته برا اون تریلر، اینجام مشخصه اکثرش کاتسینه و برا همین ندید میگم ۵۰ ۵۰ دورغه، باز میگفت ۷۰ به ۳۰ میشد هضم کرد.
خیلی مویی و تخصصی دارم نظر کارشناسی میدم
 
اصلا حرف راکستار درست، فیفتی فیفتی کاتسین-گیمپلی، من کیم بگم r* دروغ میگه
خب ولی همین حرف یعنی کاتسین و گیم پلی با هم فرق دارن دیگه، یکسری مثل من اومدن گیر دادن اینا کاتسینه، راکستارم گفته نه نصفش gp، وگرنه میگفت cs ما عین gp ما و برعکس.
منم کل حرفم همینه، اون چیزای پشم افکنی که در کات سین میبینی قرار نیست با همون درجه تو گیم پلی باشن، و این معنیش این نیست که گیم پلی پشم افکن نیست، هست ولی نه در سطح تریلرهای گلچین شده از کاتسین.
-حالا برو تریلرهای v و iv رو بررسی کن، غیر از اونی که گیمپلیه، باقیشون ۹۰ درصد تک به تک کاتسینهای بازیه که دیگه به چشم دیدیم، ۱۰ درصد هم دوربین رو کاشته انگار که کاتسین ساخته برا اون تریلر، اینجام مشخصه اکثرش کاتسینه و برا همین ندید میگم ۵۰ ۵۰ دورغه، باز میگفت ۷۰ به ۳۰ میشد هضم کرد.
خیلی مویی و تخصصی دارم نظر کارشناسی میدم
مسئله اینه که کات سین تمام بازی ها از گیم پلی کیفیت بالاتری داره ( نمونش گوست اف توشیما )
چون میزان توان و حجم جزئیات مشخصه
تصویر یه حالت آپسکیبل داره
ولی تفاوت اینقدر کم هست که پلیر عادی و حتی حرفه ای متوجه نمیشه
بیشتر این داستان ها برای تیم های مثل DF هستش
احتمالا رو کنسول ها تنها چیزی که 4K رندر بشه همین کات سینس ها باشه
کلا تا بوده همین بوده
در کل تمام عناوین *R میشه داخل کات سنس هاش دست برد مثل ایجاد ترافیک ، آتش گرفتن ماشین و انفجار های قبل از شروع کات سینس ها
کسی هم واقعا اینجا نمیره نگاه کنه اثر انگشت رو فلان جا مونده یا نه
همیشه نسخه کنسولی نمایش بالاترین پرفورمنس با کمترین مشخصات بوده
نسل بعدی یا نسخه PC از اینی که دیدی بالاتر میشه
اون صحنه انفجار لوسیا که 2 تا ماشین پلیس منفجر میکنه به نظرم گیم پلی بود که فرق آنچنانی با بقیه بازی نداشت
یا شلیک به هلیکوپتر از داخل قایق
یا اول تریلر که جیسون میره داخل
-------------
اول تریلر بالون پرنده بود مثل نسخه قبل و فیلم اسکارفیس
اونجا داخل مغازه که میزنه رو دستگاه یه قلیون بود
و صحنه ساحل یه سگ همراه صاحبش بود
و دوچرخه آخر تریلر
و چیزی که مشخصه لوسیا همه جا با ما نمیونه بیاد به خاطر پابندش
 
اینجام مشخصه اکثرش کاتسینه و برا همین ندید میگم ۵۰ ۵۰ دورغه، باز میگفت ۷۰ به ۳۰ میشد هضم کرد.
خیلی مویی و تخصصی دارم نظر کارشناسی میدم
میگم که بحث با تو فایده ای نداره. چون فقط حرف خودتو میزنی. راکستار دروغ میگه. خود دولوپر های سابق دروغ میگن. همه اینجا دروغ میگن . بازم میگی همه ی تریلر کات سینه در حالیکه یکبار از خودت نمیپرسی اونجایی که جیسون میره تو خونه چرا باید یک کات سین باشه؟ اونجایی که هنگام رانندگی جیسون دوربین اول شخص میشه چرا باید یک کاتسین باشه؟ اخه کی تاحالا راکستار از نمای داخل ماشین کات سین درست کرده که بار دومش باشه؟ اونجایی که لوسیا با نارنجک انداز ماشینهای پلیس رو میترکونه چرا باید کات سین باشه؟ اونجایی که جیسون داره با بطری آبجو از مغازه خارج میشه یا اونجاکه تو ساحل داره وزنه میزنه چرا باید یک کات سین باشه؟ سکانس باشگاه بوکس ، کشیدن گاو صندوق با ماشین، سکانس جت اسکی سواری ، تعقیب هاورکرافت با هلی کوپتر، سکانس موتورسواری ، چرا اینها باید کات سین باشه؟ لول ((((:
اگر ذره ای با کارهای راکستار آشنایی داشتی هرگز از این چیزها کاتسین نمیسازه و همه اینها از تو گیم‌پلی کپچرشدن . حالا باز بیا بباف. راستی اسکرین شات هارو ندیدم جوابی بدی..
میگم که هنر تو فقط سمپاشیه. خیلی وقته دستت رو شده همه هم میشناسنت بنظرم بیخیال شو چون هرچی بگی بازم جواب دارم براش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or