Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

طبق توصیفی که راکستارگیمز در وبسایت اصلی خودش و صفحه PSN و Xlive در مورد GTA VI بیان کرده آنها در یک جمله گفته اند:

"Experience the biggest, most immersive evolution of the Grand Theft Auto series."

راکستارگیمز:
با عنوان GTA VI «بزرگ‌ترین و غوطه‌ورکننده‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto را تجربه کنید.»

این متن دقیقاً تگ‌لاین رسمی راکستار است که ابتدا در تریلر ۱ (دسامبر ۲۰۲۳) استفاده شد و حالا در صفحه PSN برای wishlist بازی GTA VI قرار گرفته.
این دیسکریپشن، تگ‌لاین اصلی و کلیدی راکستار برای GTA VI هست که نشون‌دهنده بزرگ‌ترین جهش کیفی و مقیاسی در تاریخ سری GTA هست.
بدین ترتیب GTA 6 نه تنها بزرگ‌ترین (از نظر اندازه جهان، محتوا و طول عمر) بلکه غوطه‌ورکننده‌ترین، واقعی‌ترین، زنده‌ترین و درگیرکننده‌ترین نسخه از سری GTA خواهد بود.

راکستار با این توصیف، وعده می‌ده که GTA 6 تکامل نهایی موتور RAGE (موتور گرافیکی خودشون) رو نشون می‌ده، با تمرکز روی جهان باز عظیم و زنده که مثل RDR2 عمل می‌کنه، اما مدرن‌تر و بزرگ‌تر.

این ویژگی‌ها بر اساس تریلرها (۱ و ۲)، اسکرین‌شات‌های رسمی (۷۰ تا در سایت راکستار)، و تأییدهای رسمی توجیه می‌شوند.


خلاصه ویژگی‌های کلیدی که این توصیف :


"Biggest" (بزرگ‌ترین):

- نقشه:
ایالت Leonida (الهام‌گرفته از فلوریدا)

شامل :
Vice City (میامی نئونی و ساحلی)
Leonida Keys (جزایر مثل Key West)
Grassrivers (باتلاق‌ها و رودخونه‌ها)
Port Gellhorn (بندر متروکه)
Ambrosia (شهر و منطقه صنعتی)
Mount Kalaga (کوهستانی و جنگلی)

تخمین‌ها: ۲ تا ۳ برابر بزرگ‌تر از GTA V (حدود ۱۰۰-۱۵۰ کیلومتر مربع، در مقابل ۷۵ کیلومتر GTA V).

نقشه از اول باز و شامل ۷۹۹ مکان قابل ورود مثل خونه‌ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها و غیره خواهد بود.


- محتوا:
مأموریت‌های متنوع (سرقت بانک، قاچاق مواد، صنعت موسیقی و...)
جهان پر از اونت های تصادفی (مثل وایرال ویدیو ها در شبکه‌های اجتماعی داخل بازی شبیه TikTok و GTA Online عظیم‌تر از همیشه (با آپدیت‌های سالانه طولانی) خواهد بود.
طول کمپین داستانی طبق شایعات:
۵۰+ ساعت اصلی + صدها ساعت ساید میشن.


"Most Immersive" (غوطه‌ورکننده‌ترین):
جهان زنده و واقعی:


- گرافیک و تکنولوژی:
ضبط‌شده کاملاً در بازی روی PS5 معمولی (نه Pro)، با Ray Traced Global Illumination و Ray Traced Reflections و سایه‌های دقیق، فیزیک مو/پوست/لباس فوق‌العاده، فیزیک آب/شناورسازی واقعی و جمعیت صدها نفری NPC و صدها ویژگی گرافیکی دیگر میباشد.
جزئیات ریز:
کثیفی روی پوست، نورپردازی نئون شبانه، و آب‌وهوای دینامیک و خیلی چیزای دیگه.


- AI و جهان زنده:

NPCها زندگی روتین روزانه دارن (کار، تفریح، بحث، وایرال شدن)، تعاملات باهمدیگه و تعاملات با پلیر مثل واکنش به لباس و عملکرد بازیکن ، پلیس هوشمند ، و شبکه‌های اجتماعی داخل بازی مثل فیلم‌برداری و آپلود ویدیوها و صدها ویژگی دیگر.
رانندگی/شلیک/شنا ، المان های RPG (ارتقا شخصیت)، و فعالیت‌های آزاد مثل ماهیگیری، شکار، ساخت موسیقی و صدها فعالیت دیگر..



- داستان و شخصیت‌ها

دو پروتاگونیست:
Lucia Caminos (اولین lead زن، الهام‌گرفته از Bonnie، مبارز و تازه‌کار که در زندان است)
Jason Duval (مثل Clyde، سرباز سابق و قاچاقچی).

داستان:
سرقت ساده‌ای که به توطئه جنایی علیه این دو نفر تبدیل می‌شه.

شخصیت‌های فرعی:
Bryan Heder : سلطان قاچاق و کارفرمای جیسون
Cal Hampton : دوست و یار همیشگی جیسون
Raul Batista : سارق حرفه ای بانک
Boobie Ike : امپراتور املاک/استریپ‌کلاب
Dre'Quan : تهیه‌کننده موسیقی
Real Dimez : رپرهای وایرال
و غیره.

- گیم‌پلی:

آن چیزی که در تریلر دوم دیدیم به تایید رسمی خود راکستار مخلوطی از کات سین و گیمپلی واقعی در تریلر ۲ بصورت ۵۰-۵۰ بود.

تاریخ انتشار: ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ برای PS5 و Xbox Series X|S و PC بعدا.
تأخیرها طبق اعلام رسمی راکستار برای پولیش نهایی (کیفیت بالا) بوده.
تریلر ۲ (می ۲۰۲۵) با ۴۷۵ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت، رکورد زد و نشون داد چرا این ادعا جدیه.

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
این دقیقا تصور من از نسل نهم بود و هست. اما متاسفانه اکثر شرکت ها در نهایت به 4k و ۶۰ فریم و یکم اصلاح رنگ و نور رضایت دادن.
خیلی امیدوار بودم که اسپایدرمن ۲ بتونه این طلسم رو بشکنه ولی بدتر منو ترسوند که اگه اینا چنین چیزی تحویل نمیدن پس کی‌ میتونه؟
توقع شما خب غیر معقول هست
خیلی از دوستان هم توقعه ۱۲۰ یا ۶۰ فریم با این تکسچر دارن
واقعا من شخصا حاضرم رو ابجکت ، شدو ها و تکسچر و بافت المان ها فکوس شه تا فریم ریت
ما چند نسل فاصله داریم با این چیزی که راضی کننده باشه برای اکثریت
 
خب تصورتون اشتباهه . این یه مدل سه بعدی داخل یه نرم افزار و رندر شده با یه PC بسیار قوی که ثابته و هیچ انمیشنی نداره. فرقه این با چیزی که تو بازی با دهها المانی که ریل تایم پردازش میشن. اینجا این بحث جاش نیست ولی توقعتون از توانایی های یه کنسول ۵۰۰ دلاری و انجین هایی که داریم باید منطقی باشه. البته من شرط میبندم همون اسپایدرمن بخصوص کات سیناش چنان راضیتون کنه که از حرفتون برگردید. به حرفای تاکسیک که تو این فروم زده میشه که این نسل فقط شده نور و رنگ و اینا نباید توجه کنید وگرنه تهش هیچ لذتی از گیمینگ نخواهید برد. مگر ما نسل قبل تلو پارت ۲ نداشتیم آیا هنوز بازی هست تو طراحی مدل کات سینها بهش برسه؟
من از همین اسپایدرمن قبلی چندین شات از فوتومد گیمپلی میتونم بدم که با خودتون میگید مگه همچین چیزی ممکنه
سایت
Galleries
رو ببینید ایشون از بازیها اسکرین شات میگیرن .
البته به احتمال قوی اواخر نسل نهم ناتی داگ یه بازی تو همین سطح گرافیکی یا نزدیک بهش رو منتشر میکنه.
مثل کاری که با تلو۲ و پلی استیشن ۴ کرد که رسما شبیه به معجزه میمونه.
183e50520da71-screenshotUrl.jpg
حتی اسپایدرمن ۲۰۱۸ و مایلز هم از لحاظ گرافیکی عالی هست و این اواخر دی ال سی هوریزون هم پشم ها رو جارو میکرد.
185d6419bb23-screenshotUrl.jpg
185efe1d9898-screenshotUrl.jpg
تلو ریمیک هم رسماً بعضی جاها با فیلم مو نمی‌زد. اینجا مدل سم واقعاً پر جزئیات و با کیفیت طراحی شده و بعید میدونم ناتی داگ تا آخر نسل چند لول بهتر از این نسازه.
18390643e8d7-screenshotUrl.jpg
183906501fd44-screenshotUrl.jpg
راک استار هم با رد دد۲ نشون داد که چقدر میتونه از کنسول ها استفاده بهینه کنه.
از اون سمت دموهایی که از انریل ۵ میاد واقعا فک برانداز هست و ماتریکس هم انصافاً خوب بود و اگه راک استار به اون سطح یا یک لول بالاتر از اون دمو نرسه بنظرم عجیبه.
درکل من که به GTA VI خوشبینم و حتی اگه این نسل به این گرافیک نرسه راک استار برای نسل ده دوباره ریمیکش میکنه.:D بچه های ماد ساز هم که خدا بده برکت.
 
هنوز که هنوزه بعد ۵ سال ردد که بازی می کنی از این همه دیتل و جزییات و گرافیک فنی تعجب می کنی تازه اون بازی برای یه کنسول 1.3 ترافلاپسی طراحی شده بود دیگه حساب کنید gta vi قراره چی بشه فقط صد حیف که xbox series s گند زده به این نسل.احمقانه نیست شما کنسول میان رده نسل قبلیت 6 ترافلاپس قدرت داشته باشه بعد کنسول نسل بعدیت 4 ترافلاپس؟ تصمیمات مایکروسافت تو ۲ نسل اخیر واقعا عجیب غریبن.همین gta بنظرتون اگه قرار نبود روی سریز اس بیاد چقدر میتونست از نظر فنی بهتر باشه؟ series s فقط دو برابر نیم از ps4 قویتره.دلیل این که این نسل اون جهشی مدنظرتون حس نمی کنید یکی اصرار همه سازنده ها به ۶۰ فریم و ۴k بودن بازی و ریتریسنگه.یکیشم وجود سیب زمینی به نام series s.وقتی بیس این نسل فقط ۲ برابر نیم از نسل قبل قوی تره معلومه جهشی رخ نمیده.فقط این وسط انحصاری های سونی و راکستار بتونن معجزه کنن و تغییر نسل نشون بدن.
 
هنوز که هنوزه بعد ۵ سال ردد که بازی می کنی از این همه دیتل و جزییات و گرافیک فنی تعجب می کنی تازه اون بازی برای یه کنسول 1.3 ترافلاپسی طراحی شده بود دیگه حساب کنید gta vi قراره چی بشه فقط صد حیف که xbox series s گند زده به این نسل.احمقانه نیست شما کنسول میان رده نسل قبلیت 6 ترافلاپس قدرت داشته باشه بعد کنسول نسل بعدیت 4 ترافلاپس؟ تصمیمات مایکروسافت تو ۲ نسل اخیر واقعا عجیب غریبن.همین gta بنظرتون اگه قرار نبود روی سریز اس بیاد چقدر میتونست از نظر فنی بهتر باشه؟ series s فقط دو برابر نیم از ps4 قویتره.دلیل این که این نسل اون جهشی مدنظرتون حس نمی کنید یکی اصرار همه سازنده ها به ۶۰ فریم و ۴k بودن بازی و ریتریسنگه.یکیشم وجود سیب زمینی به نام series s.وقتی بیس این نسل فقط ۲ برابر نیم از نسل قبل قوی تره معلومه جهشی رخ نمیده.فقط این وسط انحصاری های سونی و راکستار بتونن معجزه کنن و تغییر نسل نشون بدن.
Series s باعث شده حتی انحصاریهای سونی هم پیشرفت قابل توجه ای نداشته باشن
 
البته به احتمال قوی اواخر نسل نهم ناتی داگ یه بازی تو همین سطح گرافیکی یا نزدیک بهش رو منتشر میکنه.
مثل کاری که با تلو۲ و پلی استیشن ۴ کرد که رسما شبیه به معجزه میمونه.
View attachment 295459
حتی اسپایدرمن ۲۰۱۸ و مایلز هم از لحاظ گرافیکی عالی هست و این اواخر دی ال سی هوریزون هم پشم ها رو جارو میکرد.
View attachment 295455
View attachment 295454
تلو ریمیک هم رسماً بعضی جاها با فیلم مو نمی‌زد. اینجا مدل سم واقعاً پر جزئیات و با کیفیت طراحی شده و بعید میدونم ناتی داگ تا آخر نسل چند لول بهتر از این نسازه.
View attachment 295460
View attachment 295461
راک استار هم با رد دد۲ نشون داد که چقدر میتونه از کنسول ها استفاده بهینه کنه.
از اون سمت دموهایی که از انریل ۵ میاد واقعا فک برانداز هست و ماتریکس هم انصافاً خوب بود و اگه راک استار به اون سطح یا یک لول بالاتر از اون دمو نرسه بنظرم عجیبه.
درکل من که به GTA VI خوشبینم و حتی اگه این نسل به این گرافیک نرسه راک استار برای نسل ده دوباره ریمیکش میکنه.:D بچه های ماد ساز هم که خدا بده برکت.
در مورد اون دمو خب بازم بهرحال یک دموعه. خیلی پردازش هایی که یه بازی بخصوص اپن رولد داره را اون نداره‌.
بعد اون دمو رو PS5/SX با رزولوشن 1080p اجرا میشد که با TSR اپسکیل میشد. حالا بازیهای فعلی خیلی با رزولوشنهای بالا ریلیز میشن.برخی سازنده ها اصرار به 4k native دارن خب همین اصرار باعث میشه خیلی افکت‌ها نتونن پیاده کنند
الان بنظرم غیر از اون مثالای خوبی که تو پستت زدی و اینکه سازنده ها به مرور با انجین ها کارای خفن میکنند اگر این اپسکیل بازیها بتونه کیفیت خوبی بده احتمال داره بازیهای جدید همه مثلا 1080p رندر بشن بعد با اپسکیل که زیاد از کیفیت تصویر کم نکنه اپسکیل بشن به 4k . اینطوری آره میشه مطمین بود بازیها خیلی به گرافیکای لایف لایک حتی رو کنسول نزدیک میشن. همین StarWars Jedi Survivor الان دو متد RT GI و RT Reflection را باهم داره‌ که یه موقعی تصور نمیشد همچین چیزی رو کنسول چون واقعا چیز سنگینی هست ولی به لطف اپسکیل خوب حداقل تو مود ۳۰ فریم بازی شما کیفیت تصویر خوبی داری و امیدوارم عین حرکتو راکستار برای GTA 6 هم بکنه. چرا اینو میگم چون به احتمال ۹۰ درصد بازم نسخه پی سی GTA دیرتر میاد و واقعا صبر کردن برای همچین بازی، بنده حتی یک روز هم نمیتونم پس چه بهتر که رو کنسول ها هم کیفیت پشم ریزونی ببینیم
 
دوستان اگه بازی روی دو دیسک عرضه شه (که فکر کنم احتمالا همین بشه) مشکلی به وجود نمیاد مثلا قیمت خود بازی دوبل شه یا چیز دیگه؟ اخیرا سازنده های FF XVI گفتن بازی حجمش از یه دیسک بیشتر بوده 6 ماه قبل تونستن روی یه دیسک جاش بدن چون عرضه روی یه دیسک رو دستشون هزینه میذاشته.
 
  • Poker Face
Reactions: GameMasterr
دوستان اگه بازی روی دو دیسک عرضه شه (که فکر کنم احتمالا همین بشه) مشکلی به وجود نمیاد مثلا قیمت خود بازی دوبل شه یا چیز دیگه؟ اخیرا سازنده های FF XVI گفتن بازی حجمش از یه دیسک بیشتر بوده 6 ماه قبل تونستن روی یه دیسک جاش بدن چون عرضه روی یه دیسک رو دستشون هزینه میذاشته.
FF rebirth رو گفتن روی دو دیسک سال آینده عرضه می شه. باید دید چی میشه.
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
FF rebirth رو گفتن روی دو دیسک سال آینده عرضه می شه. باید دید چی میشه.
چه شود و چه قیمت تماشایی پیدا کنه تو ایران این بازیای دو دیسکی:دی (اگه قیمت شون دوبل باشه)
دعا کنید زودتر جمیعا یه جایی بریم حتی شده افریقا:دی
 
  • Smile
  • Like
Reactions: DedSec88 and jdepp
چه شود و چه قیمت تماشایی پیدا کنه تو ایران این بازیای دو دیسکی:D (اگه قیمت شون دوبل باشه)
دعا کنید زودتر جمیعا یه جایی بریم حتی شده افریقا:D
قیمتشون فکر نمی کنم تغییر کنه. چون این نسل بازیا 70 دلار شدن و به این سرعت و بالاتر از این راه ندارن. اگه منظورت اینه فروشندگان ایران بدون توجه به قیمت جهانی گرون تر بدن آره اون احتمالش هست.:D
 
  • Like
Reactions: Dead2021

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or