Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
مطمئنم وقتی اولین تریلرش بیاد همه میگیم ارزش این همه صبر رو داشت، ولی واقعاً دیگه راکستار داره خسته می کنه مخاطب هاش رو با ندادن هیچ اطلاعاتی 10 سال بعد از انتشار نسخه قبل و 5 سال بعد انتشار آخرین گیم اش! انقدر شایعه و مصاحبه هم راجبش شنیدیم دیگه هیچ کدوم یه ذره هم هایپ نمی کنه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: abi69 and blak
مطمئنم وقتی اولین تریلرش باید همه میگیم ارزش این همه صبر رو داشت، ولی واقعاً دیگه راکستار داره خسته می کنه مخاطب هاش رو با ندادن هیچ اطلاعاتی 10 سال بعد از انتشار نسخه قبل و 5 سال بعد انتشار آخرین گیم اش! انقدر شایعه و مصاحبه هم که راجع بهش شنیدم دیگه هیچ کدوم یه ذره هم هایپ نمی کنه
کاش میشد یه جور به گوششون رسوند دیگه داره زیادی شور میشه این آش ۱۰ سال زمان کمی نیست شاید نتیجه عکس هم بده این سیاست تشنه نگه داشتن مخاطب
 
  • Like
Reactions: shayan7
حقیقتا با این سطح اختلاف گرافیکی که بین بازیای نسل پیش و این نسل دیدم
با توجه به بزرگتر شدن نقشه شاید اختلاف زیادی بین gta vi و rdr2 نباشه
مثلا گرافیک 1.5 برابر rdr2 بشه
البته rdr2 خودش بنجامارک گرافیکی حساب میشه
 
  • Like
Reactions: jdepp
حقیقتا با این سطح اختلاف گرافیکی که بین بازیای نسل پیش و این نسل دیدم
با توجه به بزرگتر شدن نقشه شاید اختلاف زیادی بین gta vi و rdr2 نباشه
مثلا گرافیک 1.5 برابر rdr2 بشه
البته rdr2 خودش بنجامارک گرافیکی حساب میشه
منم فکر می کنم VI از لحاظ گرافیکی نسل و سری GTA رو جا به جا نمی کنه بلکه از لحاظ فیزیک و توجه به جزئیات هست که انقلابی عمل می کنه و قطعا بدجور می ترکونه.

چون ببین اینا برای اینکه بازی حداقل 10 سال آنلاینش فعال باشه نیاز دارن که همه جور ریزه کاری و جزئیاتی داشته باشه تا بتونه مخاطب رو مدت ها نگه داره و درگیرش کنه. یعنی فکر می کنم دلیل اینهمه طول کشیدن ساخت این بازی بخاطر واقع گرایانه بودن بیش از حد و توجه زیاد به جزئیاتش هست تا بتونن از این ویژگی در قسمت آنلاین استفاده کنن و یه دنیایی رو خلق کنن که مخاطب رو سال های سال مثل یه دنیای واقعی پای خودش نگه داره چون اگه دقت کنین همین الان، آنلاین V خیلی پر پیمون هست و تقریبا ملت توش زندگی می کنن و رول-پلی انجام می دن. پس باید خیلی بیشتر از V جزئیات و گیم پلی خفن داشته باشه در نتیجه از لحاظ داستان و گرافیک (نسبت به RDR2) من فکر نمی کنم جهش آنچنانی داشته باشه (چون داستان بیشتر مربوط به آفلاین می شه و اینا بیشتر سرمایه گذاریشون مربوط به آنلاین هست و گرافیک هم چون OW هست قطعا نمی تونه پیشرفت خیلی خیلی بیشتری نسبت به RDR2 داشته باشه) اما از نظر گیم پلی قطعا بدجور خفن خواهد بود. (این پیش بینیم هست)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: VICE
منم فکر می کنم VI از لحاظ گرافیکی نسل و سری GTA رو جا به جا نمی کنه بلکه از لحاظ فیزیک و توجه به جزئیات هست که انقلابی عمل می کنه و قطعا بدجور می ترکونه.

چون ببین اینا برای اینکه بازی حداقل 10 سال آنلاینش فعال باشه نیاز دارن که همه جور ریزه کاری و جزئیاتی داشته باشه تا بتونه مخاطب رو مدت ها نگه داره و درگیرش کنه. یعنی فکر می کنم دلیل اینهمه طول کشیدن ساخت این بازی بخاطر واقع گرایانه بودن بیش از حد و توجه زیاد به جزئیاتش هست تا بتونن از این ویژگی در قسمت آنلاین استفاده کنن و یه دنیایی رو خلق کنن که مخاطب رو سال های سال مثل یه دنیای واقعی پای خودش نگه داره چون اگه دقت کنین همین الان، آنلاین V خیلی پر پیمون هست و تقریبا ملت توش زندگی می کنن و رول-پلی انجام می دن. پس باید خیلی بیشتر از V جزئیات و گیم پلی خفن داشته باشه در نتیجه از لحاظ داستان و گرافیک من فکر نمی کنم جهش آنچنانی داشته باشه (چون داستان بیشتر مربوط به آفلاین می شه و اینا بیشتر سرمایه گذاریشون مربوط به آنلاین هست و گرافیک هم چون OW هست قطعا نمی تونه پیشرفت خیلی خیلی بیشتری نسبت به RDR2 داشته باشه) اما از نظر گیم پلی قطعا بدجور خفن خواهد بود. (این پیش بینیم هست)
اتفاقا من مخالفم
من منظورم اختلاف gta vi با red dead r edemption 2 هست نه v
از نظر داستانی و گرافیک خیلی بهتر از gta v میشه
gta v آبکی ترین داستان بین سری gta داشت
تمامه منظور من فقط قیاس گرافیکی با ردد دد بود
 
اتفاقا من مخالفم
من منظورم اختلاف gta vi با red dead r edemption 2 هست نه v
از نظر داستانی و گرافیک خیلی بهتر از gta v میشه
gta v آبکی ترین داستان بین سری gta داشت
تمامه منظور من فقط قیاس گرافیکی با ردد دد بود
همین دیگه منم منظورم اینه از منظر گرافیک نسبت به rdr2 زیاد تغییر آنچنانی نمی کنه اما گیم پلی قطعا از کل سری و حتی rdr2 بهتر خواهد بود. V رو هم واسه این مثال زدم که بگم باتوجه به جزئیاتی که تو بخش آنلاین V هست اینو مطلبه که VI خیلی گسترده تر باشه و این نیازمند زمان هست و بخاطر همین طول کشیده اینقد و مضاف بر اون کویید هم نقش داشت.
 
  • Like
Reactions: VICE
منم فکر می کنم VI از لحاظ گرافیکی نسل و سری GTA رو جا به جا نمی کنه بلکه از لحاظ فیزیک و توجه به جزئیات هست که انقلابی عمل می کنه و قطعا بدجور می ترکونه.

چون ببین اینا برای اینکه بازی حداقل 10 سال آنلاینش فعال باشه نیاز دارن که همه جور ریزه کاری و جزئیاتی داشته باشه تا بتونه مخاطب رو مدت ها نگه داره و درگیرش کنه. یعنی فکر می کنم دلیل اینهمه طول کشیدن ساخت این بازی بخاطر واقع گرایانه بودن بیش از حد و توجه زیاد به جزئیاتش هست تا بتونن از این ویژگی در قسمت آنلاین استفاده کنن و یه دنیایی رو خلق کنن که مخاطب رو سال های سال مثل یه دنیای واقعی پای خودش نگه داره چون اگه دقت کنین همین الان، آنلاین V خیلی پر پیمون هست و تقریبا ملت توش زندگی می کنن و رول-پلی انجام می دن. پس باید خیلی بیشتر از V جزئیات و گیم پلی خفن داشته باشه در نتیجه از لحاظ داستان و گرافیک (نسبت به RDR2) من فکر نمی کنم جهش آنچنانی داشته باشه (چون داستان بیشتر مربوط به آفلاین می شه و اینا بیشتر سرمایه گذاریشون مربوط به آنلاین هست و گرافیک هم چون OW هست قطعا نمی تونه پیشرفت خیلی خیلی بیشتری نسبت به RDR2 داشته باشه) اما از نظر گیم پلی قطعا بدجور خفن خواهد بود. (این پیش بینیم هست)
من چندتا پادکست فرانسوی از راکستار مگزین در مورد ویژگی های انجین GTA 6 ترجمه کردم. کار دشواری بود ولی ارزشش رو داشت تو کانال خودم گذاشتم اینجا هم میذارم. که اتفاقا به تحول در فیزیک و نورپردازی بازی اشاره داره.


مقاله اختصاصی: ویژگی های انجین گرافیکی GTA 6

۲۰۲۳۰۵۲۸_۱۹۳۶۱۳.jpg

موتور اختصاصی راکستار با نام RAGE همواره در طول تاریخ خود به تکامل خود ادامه داده است تا به یکی از موفق ترین ها در صنعت بازیهای ویدیویی تبدیل شود.

نسخه 7 RAGE برای 5 GTA نوآوری هایی مانند بهبود موتور اسکریپت نویسی، پیاده سازی 11 DirectX و مدیریت حافظه بسیار بهتر را به ارمغان آورد که هنوز یکی از کارآمدترین انجین های امروزی نیز می باشد.

نسخه 8 RAGE که RDR2 استفاده شد در هوش مصنوعی، مدیریت آب و هوا و جلوه های نورهای حجمی و اجرای API های Vulkan و 12 DirectX نوآوری‌های مهمی خلق کرد.

و 9 RAGE برای 6 GTA اساساً این بازی را در فیزیک نوآورانه و مدیریت آن مطرح خواهد کرد.
نمایش واقعی تر صبح روز عصر و شب، هوش مصنوعی و کیفیت رندرها که چشمگیرترین جلوه های تصویری را ایجاد میکند که یکی از مهم ترین این جلوه ها مربوط به رندرینگ آب در بازی خواهد بود.

توسط این انجین در ریل تایم و به لطف مهندسان بخش "گروه فناوری RAGE"در استودیوی راکستار سن دیگو و دانش بسیار گسترده آنها از برنامه نویسی، شبیه سازی واقعی آب امکان پذیر شد. همه اینها به لطف عوامل ریاضی ، فیزیک لحظه ای، چیدمان حافظه ، جبر خطی، مثلثات ریاضیات ماتریس و کواترنیون امکان پذیر شد.

در حال حاضر برای نمایش آب بازی های ویدیویی از یک سیستم رندر به نام "wireframe" استفاده میشود که اجازه می دهد به طور موثر ظاهر آب را شبیه سازی کند. این تکنیک پرکاربرد برای نمایش سطوح مایع در بازیهای ویدیویی است زیرا از نظر قدرت محاسباتی در مقایسه با سایر روشهای پیچیده تر، پرفرومنس/هزینه کمتری دارد.

این سیستم نوعی شبکه سه بعدی است که در بازی روی آب قرار گرفته است. این شبکه از خطوطی تشکیل شده است که با هم تشکیل مربع یا مستطیل را می دهند هر نقطه از قطع خطوط در شبکه ،نشان دهنده یک پیکسل از تصویر نهایی نمایش داده شده بر روی صفحه است.
سپس سیستم Wireframe از الگوریتمهایی برای محاسبه نحوه تاب برداشتن و حرکت آب بر اساس عوامل مختلف مانند ،باد ،سقوط اجسام در آب یا حرکت بازیکن استفاده میکند و باعث حرکت نقاط متقاطع میشود.

خطوط متصل کننده این نقاط نیز با توجه به نیروهای وارده به آب تغییر شکل میدهند و موج هایی بافت مانند را ایجاد میکنند .خطوط تحریف شده سپس ظاهری واقعی از آب ایجاد میکنند. بازی هایی مانند Sea of Thieves یا Horizon Forbidden West در حال حاضر یکی از زیباترین نمایشهای آب را دارند که از این فناوری استفاده میکنند.
البته GTA 6 نیز همین فناوری را هدف قرار میدهد.
بطور کلی فیزیک آب در GTA 6 بر اساس اقدامات بازیکن و NPC ها یا حتی آب و هوا واکنش نشان می دهد.

همچنین یک سیستم آب و هوای ریل تایم وجود دارد که بر محیط و گیم پلی بازی تأثیر میگذارد.
وزش باد بر پوشش گیاهی و اقیانوس اثرگذار میباشد.
باران و باد روی هندلینگ اتومبیل در سرعت های بالا تاثیر میگذارد.


معرفی سیستم مدیریت PBR یا Physics-based Rendering:


این سیستم مجموعه ای از فناوری هاست که به ارائه مواد و خواص فیزیکی ، انعکاسها و غیره به بافت های بازی اجازه میدهد تا رندر واقعی تری داشته باشند، به ویژه با توجه به نور ها و بازتابهای آن این امکان را در به دست آوردن نور شبیه سازی شده بر اساس منطق فیزیکی و بنابراین یک رندر واقعی می دهد.
بنابراین باعث می‌شود که تجربه بصری بهتری در شب و روز داشته باشید. طلوع و غروب خورشید واقعی تر از همیشه و شبها زیباتر خواهد بود. شهر وایس سیتی در اصل یک شهر شبانه با نورهای زیاد است و کاربرد این سیستم نورپردازی در شب بسیار جلوه بخش خواهد بود.
بازی RDR2 نیز بر اساس یک رندر PBR بود.

در GTA 6 کار زیادی بر روی فیزیک وسایل نقلیه انجام خواهد شد به لطف مدل سازی که شامل تعدادی چند ضلعی است که در مقایسه با 5 GTA بسیار بیشتر شده اند. این ویژگی این امکان را فراهم میکند که تغییر شکل واقعی تری ببینیم بنابراین وسایل نقلیه و تصادفات واقعی تری خواهیم دید.
سفارشی سازی خودرو روی گیم پلی تاثیر خواهد گذاشت. تعادل بین واقع گرایی و حالت آرکید به گونه ای مدیریت میشود که تاثیر خوبی به بازیکن القا شود.

تیک‌ تو قبلاً پتنت های جدیدی در زمینه هوش مصنوعی ثبت کرده است. در در RDR2 ما قبلاً چنین چیزهای چشمگیری داشتیم. یک اکوسیستم واقعی با گیاهان و NPC ها و جانوران زنده ،از حیواناتی که همدیگر را شکار میکنند تا زندگی طبیعی npc ها بر اساس روال شغلی که دارند. این در 6 GTA حتی فراتر از RDR2 مورد توجه قرار خواهد گرفت.

میدانم که دو سه سال است که ترس‌هایی در مورد خروج دن هاوسر و درگیری ها و اختلافات داخلی وجود دارد. قطعا نگرانیهایی در مورد فیلمنامه و روایت وجود دارد ،در هر صورت یک چیز مسلم است، از نظر فنی ،گرافیکی و سطح هوش مصنوعی و جزئیات بازی 6 GTA هرگز ما را ناامید نخواهد کرد.
 
این دقیقا تصور من از نسل نهم بود و هست. اما متاسفانه اکثر شرکت ها در نهایت به 4k و ۶۰ فریم و یکم اصلاح رنگ و نور رضایت دادن.
خیلی امیدوار بودم که اسپایدرمن ۲ بتونه این طلسم رو بشکنه ولی بدتر منو ترسوند که اگه اینا چنین چیزی تحویل نمیدن پس کی‌ میتونه؟
 
این دقیقا تصور من از نسل نهم بود و هست. اما متاسفانه اکثر شرکت ها در نهایت به 4k و ۶۰ فریم و یکم اصلاح رنگ و نور رضایت دادن.
خیلی امیدوار بودم که اسپایدرمن ۲ بتونه این طلسم رو بشکنه ولی بدتر منو ترسوند که اگه اینا چنین چیزی تحویل نمیدن پس کی‌ میتونه؟
داداش عکس دوم دست کمی از یه فیلم نداره.
اینو نهایت می شه تو یه فریم بازی پیاده کرد نه یه بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه.
 
این دقیقا تصور من از نسل نهم بود و هست. اما متاسفانه اکثر شرکت ها در نهایت به 4k و ۶۰ فریم و یکم اصلاح رنگ و نور رضایت دادن.
خیلی امیدوار بودم که اسپایدرمن ۲ بتونه این طلسم رو بشکنه ولی بدتر منو ترسوند که اگه اینا چنین چیزی تحویل نمیدن پس کی‌ میتونه؟
اگه جهش نسل ها مث نسل 6 به 7 بود الان همچین چیزی داشتیم ولی شک نکن با این سرعت تو نسل 12 هم همچین چیزی نداریم
همه چی شده بازی با فریم و رزولوشن و این سانتال مانتال بازیا آخرشم سازنده میاد میگه محدودیت سخت افزاری داشتیم
 
این دقیقا تصور من از نسل نهم بود و هست. اما متاسفانه اکثر شرکت ها در نهایت به 4k و ۶۰ فریم و یکم اصلاح رنگ و نور رضایت دادن.
خیلی امیدوار بودم که اسپایدرمن ۲ بتونه این طلسم رو بشکنه ولی بدتر منو ترسوند که اگه اینا چنین چیزی تحویل نمیدن پس کی‌ میتونه؟
خب تصورتون اشتباهه . این یه مدل سه بعدی داخل یه نرم افزار و رندر شده با یه PC بسیار قوی که ثابته و هیچ انمیشنی نداره. فرقه این با چیزی که تو بازی با دهها المانی که ریل تایم پردازش میشن. اینجا این بحث جاش نیست ولی توقعتون از توانایی های یه کنسول ۵۰۰ دلاری و انجین هایی که داریم باید منطقی باشه. البته من شرط میبندم همون اسپایدرمن بخصوص کات سیناش چنان راضیتون کنه که از حرفتون برگردید. به حرفای تاکسیک که تو این فروم زده میشه که این نسل فقط شده نور و رنگ و اینا نباید توجه کنید وگرنه تهش هیچ لذتی از گیمینگ نخواهید برد. مگر ما نسل قبل تلو پارت ۲ نداشتیم آیا هنوز بازی هست تو طراحی مدل کات سینها بهش برسه؟
من از همین اسپایدرمن قبلی چندین شات از فوتومد گیمپلی میتونم بدم که با خودتون میگید مگه همچین چیزی ممکنه
سایت
https://www.berdu.org/galleries
رو ببینید ایشون از بازیها اسکرین شات میگیرن .
 
آخرین ویرایش:
اگه جهش نسل ها مث نسل 6 به 7 بود الان همچین چیزی داشتیم ولی شک نکن با این سرعت تو نسل 12 هم همچین چیزی نداریم
همه چی شده بازی با فریم و رزولوشن و این سانتال مانتال بازیا آخرشم سازنده میاد میگه محدودیت سخت افزاری داشتیم
واقعا جهش نسل ۶ به ۷ خیلی عجیب بود از طرفی ۷ به ۸ هم خوب بود ولی ۸ب۹ بیشتر به ۸/۵ میخوره تو این ۳ سال که اینجوری بوده امیدوارم که امسال استارت بخوره
 
یه مسئله ای که هست خیلی از بازیای که این نسل اومده 2-3 ساله زمان برده ساخته شن
ولی gta الان 10 ساله
و موتور rage چیز قدرتمندی نشون داده خودشو
پس احتمالا با عنوان بمبی طرفیم
تنها مسئله من همین سخت افزار این کنسولاست که این نسل دارن 30 فریم جواب میدن
عملا برای فریم بیشتر باید از خیلی چیزا بزنی
امیدوارم نسل بعد از کارتای amd بکشن بیرون برن سمته انویدیا
 
  • Like
Reactions: graywolf

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or