Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

طبق توصیفی که راکستارگیمز در وبسایت اصلی خودش و صفحه PSN و Xlive در مورد GTA VI بیان کرده آنها در یک جمله گفته اند:

"Experience the biggest, most immersive evolution of the Grand Theft Auto series."

راکستارگیمز:
با عنوان GTA VI «بزرگ‌ترین و غوطه‌ورکننده‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto را تجربه کنید.»

این متن دقیقاً تگ‌لاین رسمی راکستار است که ابتدا در تریلر ۱ (دسامبر ۲۰۲۳) استفاده شد و حالا در صفحه PSN برای wishlist بازی GTA VI قرار گرفته.
این دیسکریپشن، تگ‌لاین اصلی و کلیدی راکستار برای GTA VI هست که نشون‌دهنده بزرگ‌ترین جهش کیفی و مقیاسی در تاریخ سری GTA هست.
بدین ترتیب GTA 6 نه تنها بزرگ‌ترین (از نظر اندازه جهان، محتوا و طول عمر) بلکه غوطه‌ورکننده‌ترین، واقعی‌ترین، زنده‌ترین و درگیرکننده‌ترین نسخه از سری GTA خواهد بود.

راکستار با این توصیف، وعده می‌ده که GTA 6 تکامل نهایی موتور RAGE (موتور گرافیکی خودشون) رو نشون می‌ده، با تمرکز روی جهان باز عظیم و زنده که مثل RDR2 عمل می‌کنه، اما مدرن‌تر و بزرگ‌تر.

این ویژگی‌ها بر اساس تریلرها (۱ و ۲)، اسکرین‌شات‌های رسمی (۷۰ تا در سایت راکستار)، و تأییدهای رسمی توجیه می‌شوند.


خلاصه ویژگی‌های کلیدی که این توصیف :


"Biggest" (بزرگ‌ترین):

- نقشه:
ایالت Leonida (الهام‌گرفته از فلوریدا)

شامل :
Vice City (میامی نئونی و ساحلی)
Leonida Keys (جزایر مثل Key West)
Grassrivers (باتلاق‌ها و رودخونه‌ها)
Port Gellhorn (بندر متروکه)
Ambrosia (شهر و منطقه صنعتی)
Mount Kalaga (کوهستانی و جنگلی)

تخمین‌ها: ۲ تا ۳ برابر بزرگ‌تر از GTA V (حدود ۱۰۰-۱۵۰ کیلومتر مربع، در مقابل ۷۵ کیلومتر GTA V).

نقشه از اول باز و شامل ۷۹۹ مکان قابل ورود مثل خونه‌ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها و غیره خواهد بود.


- محتوا:
مأموریت‌های متنوع (سرقت بانک، قاچاق مواد، صنعت موسیقی و...)
جهان پر از اونت های تصادفی (مثل وایرال ویدیو ها در شبکه‌های اجتماعی داخل بازی شبیه TikTok و GTA Online عظیم‌تر از همیشه (با آپدیت‌های سالانه طولانی) خواهد بود.
طول کمپین داستانی طبق شایعات:
۵۰+ ساعت اصلی + صدها ساعت ساید میشن.


"Most Immersive" (غوطه‌ورکننده‌ترین):
جهان زنده و واقعی:


- گرافیک و تکنولوژی:
ضبط‌شده کاملاً در بازی روی PS5 معمولی (نه Pro)، با Ray Traced Global Illumination و Ray Traced Reflections و سایه‌های دقیق، فیزیک مو/پوست/لباس فوق‌العاده، فیزیک آب/شناورسازی واقعی و جمعیت صدها نفری NPC و صدها ویژگی گرافیکی دیگر میباشد.
جزئیات ریز:
کثیفی روی پوست، نورپردازی نئون شبانه، و آب‌وهوای دینامیک و خیلی چیزای دیگه.


- AI و جهان زنده:

NPCها زندگی روتین روزانه دارن (کار، تفریح، بحث، وایرال شدن)، تعاملات باهمدیگه و تعاملات با پلیر مثل واکنش به لباس و عملکرد بازیکن ، پلیس هوشمند ، و شبکه‌های اجتماعی داخل بازی مثل فیلم‌برداری و آپلود ویدیوها و صدها ویژگی دیگر.
رانندگی/شلیک/شنا ، المان های RPG (ارتقا شخصیت)، و فعالیت‌های آزاد مثل ماهیگیری، شکار، ساخت موسیقی و صدها فعالیت دیگر..



- داستان و شخصیت‌ها

دو پروتاگونیست:
Lucia Caminos (اولین lead زن، الهام‌گرفته از Bonnie، مبارز و تازه‌کار که در زندان است)
Jason Duval (مثل Clyde، سرباز سابق و قاچاقچی).

داستان:
سرقت ساده‌ای که به توطئه جنایی علیه این دو نفر تبدیل می‌شه.

شخصیت‌های فرعی:
Bryan Heder : سلطان قاچاق و کارفرمای جیسون
Cal Hampton : دوست و یار همیشگی جیسون
Raul Batista : سارق حرفه ای بانک
Boobie Ike : امپراتور املاک/استریپ‌کلاب
Dre'Quan : تهیه‌کننده موسیقی
Real Dimez : رپرهای وایرال
و غیره.

- گیم‌پلی:

آن چیزی که در تریلر دوم دیدیم به تایید رسمی خود راکستار مخلوطی از کات سین و گیمپلی واقعی در تریلر ۲ بصورت ۵۰-۵۰ بود.

تاریخ انتشار: ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ برای PS5 و Xbox Series X|S و PC بعدا.
تأخیرها طبق اعلام رسمی راکستار برای پولیش نهایی (کیفیت بالا) بوده.
تریلر ۲ (می ۲۰۲۵) با ۴۷۵ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت، رکورد زد و نشون داد چرا این ادعا جدیه.

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
واقعا جاش تو نسل هشت خالیه
بنظرم gta v از تمام توان این نسل استفاده نکرد
کلا این نسل خیلی توبازی افتضاح بود یا ریمیک بود یا ریمستر حالا تاخیرم بهش اضافه کن بازی های شاخم یا یه شماره دادن یا اصلا ندادن مثل همین gta
 
  • Like
Reactions: Natural Killer

  1. واقعا جاش تو نسل هشت خالیه
    بنظرم gta v از تمام توان این نسل استفاده نکرد
    کلا این نسل خیلی توبازی افتضاح بود یا ریمیک بود یا ریمستر حالا تاخیرم بهش اضافه کن بازی های شاخم یا یه شماره دادن یا اصلا ندادن مثل همین gta
    اینقدر فروخت و هنوز داره می‌فروشه که نیازی ندید نسخه‌ی جدیدی بده. این فروشم بواسطه فروش روی دو نسل کنسول و بعد از اون روی PC بود که هیچ‌وقت تکرار نخواهد شد. محتوا هم خیلی قوی بود و هنوزم تو خیلی از کشورا TOP 10 هر ماه هست. نسل بعد هم باید حداقل ۳۰-۴۰ میلیون کنسول تو خونه‌ها باشه تا نسخه جدید بده...
 
امروز یعد چند وقت نشستم پای gta v
هندلینگ و فیزیک وسایل نقلیه واقعا افتضاحه
قشنگ نسبت به gta iv عقبگرد کامل کردن

اگر میخواید منظور من رو متوجه بشید برید تو gta v سوار موتور چهارچرخ بشید تا هندلینگ مسخره بازی رو کامل حس کنید
فقط تصور کنید هندلینگ بازی ها بره به سمت بازی هایی مثل forza horizon 48->8->
 
امروز یعد چند وقت نشستم پای gta v
هندلینگ و فیزیک وسایل نقلیه واقعا افتضاحه
قشنگ نسبت به gta iv عقبگرد کامل کردن

اگر میخواید منظور من رو متوجه بشید برید تو gta v سوار موتور چهارچرخ بشید تا هندلینگ مسخره بازی رو کامل حس کنید
فقط تصور کنید هندلینگ بازی ها بره به سمت بازی هایی مثل forza horizon 48->8->
فیزیک Iv فوق العاده بود هنوزم هست مثلاً تو بازی من اون اول که گرفته بودم یادمه همش تصادف میکردم با سرعت های مختلف ببینم چجوریه اگه آروم به کسی می‌زدی. ممکن بود فقط بخوره به گلگیر گلگیر غر میشد اگه با سرعت تمام می‌زدی طرف پرت میشد رو شیشه ماشین یعنی با هر سرعتی برای فیزیک تعریف کرده بودن فوق العاده طبیعی بود و جالب
 
دن هوزر گفت ما همیشه بازیهای داستانی میخوایم بسازیم و حتی درباره نسخه بعدی RDR ازش پرسیدند گفت اگر از نسخه دوم استقبال بشه قطعا "داستان" های بیشتری برای تعریف کردن داریم.

سم و دن در مدیریت کمپانی راک استار اختیار تام دارند و T2 صرفا در این قضیه یک کمپانی هولدینگ هست. صرفا برید آمار کتاب هایی که دن هوزر برای نوشتن داستان RDR2 کرده رو در بیارید!

اتفاقا اینکه گفته شده محتویات نسخه بعدی قرار نیست خیلی عجیب غریب بیشتر باشه (مثل چنتا شهر و ...) به نظر من خبر خوبی هست. الان مناطق جنوبی نقشه RDR2 به چقدرد میخوردن؟ و اینکه به نظر من RDR2 کلا طولانی بود. خیلی طولانی و جالبه جوزف فارس یک نطق جالبی دراین باره داشت و میگفت من که زن و بچه ندارم فرصت نکردم بازی رو تموم کنم! چه برسه به افرادی که خانواده دار هستند.
شب به خیر
Dan Houser پنج ماه پیش رسما از راکستار جدا شد
Dan Houser راکستار را به زودی ترک خواهد کرد

خبر خوبی نیست
Rockstar Games under pressure from Take-Two to make more games claim rumours


Take-Two CEO Strauss Zelnick implied as much back in June last year, when he said of future plans: ‘It’s possible that games may be a bit shorter than they were in certain instances.’


‘It’s possible that the ability to deliver content on an ongoing basis for a long time after an initial release of a hit would mean that perhaps that initial release wouldn’t be as long in terms of number of hours of gameplay as previously had been demanded in a world where that was all you were getting.’​

راکستار بهترین استودیو بازی سازی دنیاست از معدود استودیو های با هر بازی صنعت گیم چند گام جلو می بره اگه قرار باشه به خاطر پول پرستی Take-Two راکستار هم بازی های ناقص عرضه کنه فاتحه این صنعت باید خوند
 
توسعه اولیه به این معنی نیست که تولید بازی رو به تازگی آغاز کرده .
فراموش نکنیم رزومه شخصیت مکزیکی این بازی که لیک کرد سال ۲۰۱۸ توی موشن کپچر بازی حضور داشته.
در اصول کاری یک برنامه نویس ، یه پروژه دارای دو حالت هست (توسعه اولیه و نهایی). این بازی یعنی GTA6 از قبل ساخته شده و تقریباً تمام اسکریپت های داستان ، مدل ها ، فیزیک و غیره را داره. در حال حاضر به احتمال زیاد بازی در مرحله ساخت بخش مولتی پلیر ، صداها ، ساخت موسیقی برای رادیو و رفع باگها و سایر موارد کوچک به سر میبره(به معنای پالیش نیست).
به عنوان مثال ، هنگامی که اولین تریلر GTA 5 در نوامبر سال ۲۰۱۱ منتشر شد ، بازی در حال انتقال از فاز توسعه اولیه به توسعه نهایی بود و یک سال و ۱۰ ماه بعدش هم بازی ریلیز شد. بنابراین احتمالا شاهد آنونس احتمالی بازی در امسال و انتشار بازی در سالهای 2021-22 خواهیم بود بخصوص که بازی قراره به مرور بزرگ بشه و با dlc بزرگ بشه و هم اینکه ساخت بازی برای کنسولهای نسل بعد راحت تر هست.
IMG_20200416_223819_984.jpg

یکی از اینسایدرهای معتبر که قبلا هم اطلاعات جالبی در مورد RDR2 داده بود در مورد GTA 6 گفته:
"بازی بعدی GTA در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد؟ باور این حرف برای منی که شنیدم حدود نیمی از مراحل توسعه‌ی آن یا حتی بیشتر، به اتمام رسیده، سخت است."

البته Tez2 گفت که شاید منظور شرایر این است که GTA 6 هنوز وارد فاز پایانی توسعه‌ی خود نشده است و منظورش این نباشد که ساخت بازی به تازگی آغاز شده است. او در این رابطه نوشت:

"توجه داشته باشید ساخت Red Dead Redemption 2 حدود 7 یا 8 سال طول کشید. توسعه‌ی این بازی دقیقا پس از انتشار Red Dead Redemption 1 آغاز گشت، اما جلسات ضبط مواردی مثل موشن کپچر و صداگذاری آن از سال 2013 شروع شد. انتظار می‌رود که ساخت GTA 6 نیز همین طور باشد. من فکر می‌کنم منظور از مراحل اولیه‌ی توسعه این باشد که فعلا به این زودی‌ها قرار نیست شاهد انتشار این بازی باشیم"

هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای از بازی GTA 6 نداریم، اما می‌توان انتظار داشت که این عنوان در سال 2021 یا 2022 برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه شود.
 
واقعا این عرضه اپیزودیک بشدت روی مخه:|
مثل بچه آدم بازی رو هر موقع آماده بود ریلیز کنید.
راستش منم اولش خیلی حس بدی پیدا کردم به این قضیه
اما اگر قرار باشه ماهارو به ریلیز بازی نزدیک کنه من استقبال میکنم
تصور کن بازی و یه قسمتی از داستان توی وایس سیتی باشه
یکسال بعدش مقداری به مپ بازی اضافه بشه یا حتی یه شهر بزرگ دیگه و داستانهای دیگه اینطوری بازی از نظر داستانی هم همیشه برای آدم تازه هستش ..
اینطوری مشکل کرانچ هم حل میکنن..
مثلا رددد ۲ رو من مراحل داستانیش رو توی ۵۰ ساعت تموم کردم و مراحل فرعی و گشت گذار هم ۱۰۰ ساعت دیگه وقت گذاشتم اما الان دیگه جز اسکرین شات گرفتن و لذت بردن از مناظر طبیعت دیگه چیزی واسم نداره
و شدیدا دوست داشتم بازی یه DLC داستانی میداشت
حالا بازم باید منتظر تایید راکستار بمونیم شاید اصلا اینطوری هم میگن نباشه
 
  • Like
Reactions: g4mer
منم با عرضه اپیزودیک بازی موافقم البته قطعا با استانداردهای راک استار اگر شرکت دیگه ایی پشت بازی بود منم مخالفت بودم
اینجوری فرصت بیشتری برای کار روی جزیات هم خواهند داشت و یا حتی تغییرات بر اساس بازخوردهای پلیرها
من این تعطیلات عید دوباره خط داستانی GTA V رو تموم کردم و حسرت می خورم چرا ی DLC داستانی بزرگ نداشتیم
البته من تنها نگرانیم تصمیمات اخیر T2 هست امیدوارم باعث نشن راک استار دلسرد بشه
 
  • Like
Reactions: g4mer and abi69
اپیزودی خوبه به شرطی که بازی کامل باشه و داستان های بازی اضافه شه مثلا هر 1 سال یه داستان جدید به همون بازی کامل قبلی با کلی آیتمای جدید
نه این که بازی ناقص باشه
اینجوری خوبه که بازی کامل باشه و بعد dlc بیاد واسش، مثل iv که dlcهای Lost and Damned و Ballad of GayTony واسش اومد
یا حتی خوبه که مثل Gta3 باشه که نسخه های اضافی تا gta iv انقدر بزرگ بودن که هرکدومش یه بازی کامل بود
ولی بصورت اپیزودی و هر مرحله یا هر بخش از بازی یک ماه بعد که جمعشون بشه یک فصل، یا تکرار همین کار در سالهای بعد و ساختن فصول جدید! واقعا ظلمه
کل سال باید پول جمع کنیم gta بخریم! به جای یک بازی، سرجمع باید پول چندتا بازی رو بدیم برای همین یک بازی! واسه pc بازها هم خیلی بد میشه چون احتمالا باید صبر کنن نسخه complete edition بیاد

البته همه اینا خیلی بدبینانه است چون باعث یه انقلاب بزرگ در فرانچایز gta میشه، نمیدونم واقعا gta به تغییر سبک و چنین انقلابی نیاز داره؟ به قول یکی از دوستان if it ain't broke, don't fix it
از جمله بازی های اپیزودیک هیتمن بود که در نسخه بعدی این حالت اپیزودیک رو گذاشتن کنار

مشکل gta v این بود که چون بخش آنلاین خیلی مخاطب داشت و سود سرشاری هم نصیب راک استار کرد دیگه دلیلی نداشت وقت بزارن برای dlc

====================

اینکه گفته شده Take-Two به راک استار فشار آورده که بازی های بیشتری بسازه الزاما به این معنی نیست که بازی ها ناقص باشن، خدایی بین خودمون کی قبول داره که تعداد بازی های راک استار با توجه به حجم این شرکت قابل قبوله؟ کل نسل هشت فقط یه rdr2 ساخته!
لیست بازی های راک استار برای نسل هفتم :
Grand Theft Auto iv (2008) meta=98
Midnight Club: Los Angeles (2008) meta=82
Beaterator (2009)
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City (2009)
Red Dead Redemption (2010) meta=95
L.A. Noire (2011) meta=89
Max Payne 3 (2012) meta=87
Grand Theft Auto V (2013) meta=97
نسل هفتم هرسال یک بازی داشته با نمرات عالی، چطور از 2008 تا 2013 میشده چنین بازی هایی ساخت ولی الان دیگه نمیشه؟! الان نمیشه چون سود تو gta online هست (و ریمستر کردن بازی های قدیمی)، نه ساختن بازی جدید
 
آخرین ویرایش:
بهتره دیگه واسه این شماره چرخه 4 فصل بخصوص زمستان رو وارد بازی کنن. تا لااقل حرف جدیدی برای گفتن داشته باشن. فیزیک این سری هم که همیشه داغون بوده...! حتی نسخه IV هم مایلها از بازیهای ریسینگ دیگه عقب تر بود. بهتره یه فکری هم به حال این بکنن.

+ اضافه کردن یه شهر اروپایی مثل لندن یا پاریس هم ایده خفنی میتونه باشه.
 
بهتره دیگه واسه این شماره چرخه 4 فصل بخصوص زمستان رو وارد بازی کنن. تا لااقل حرف جدیدی برای گفتن داشته باشن. فیزیک این سری هم که همیشه داغون بوده...! حتی نسخه IV هم مایلها از بازیهای ریسینگ دیگه عقب تر بود. بهتره یه فکری هم به حال این بکنن.

+ اضافه کردن یه شهر اروپایی مثل لندن یا پاریس هم ایده خفنی میتونه باشه.
خوب ببین GTA هیچ زمانی قرار هم نبوده شبیه بازی های ریسینگ باشه
شخصا فیزیک IV رو واقعا دوست داشتم بخصوص ماشینا که سنگینیشونو حس می کردی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or