Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
خدای بعد از 2 نسل به نظرم وسایل نقلیه به کل باید تغییر کنه
نه چیزی که تو gta iv دیدین عینه همونو تو v دیدیم
اولین ماشینی که باید ظاهرش عوض شه banshee دیگه رسما باید شبیه وایپرش کنند
فقط sentinel رو برگردونن به همون قیافه ای که داشت همین
 
IMG_20220815_211800_471.jpg

کاربر و دیتاماینر محبوب و معتبر Tez2 در یک پرسش و پاسخ در فروم GTA تایید کرد که GTA 6 دارای گرافیک فوتورئالستیک (واقع گرایانه) خواهد بود.

این کاربر از Tez2 می‌پرسه:

هی Tez واقعاً امیدوارم که راکستار بتواند RTGI (نوعی از متد ری تریسینگ که نورپردازی را هدف قرار میدهد) را بصورت ریل تایم به منظور ایجاد گرافیک شهری فوتورئالیستی (واقع گرایانه) درست مانند نسخه ی دمو Unreal Engine 5 Matrix Awakens ایجاد کنند.

کاربر Tez2 در پاسخ میگه:

آره ،یکی از توسعه دهندگان سابق راکستار به یکی از دوستانم گفته است که GTA 6 بسیار به فوتورئالیسم نزدیک خواهد بود.
البته اون فقط همین اشاره مختصر را کرد که البته حرفش بسیار واضح و منطقی است.

نسخه نسل نهمی GTA V در PS5 و XSX اخیرا از پایپلاین و معماری گرافیکی جدید راکستار استفاده کرده است که RDR2 نیز از آن استفاده می کند.

ورژن SGA بازی RDR2 از نوع SGA 1 و برای GTA V نسخه PS5 از نوع SGA2 است.


توضیح: SGA نوعی فایل آرشیوی است که در بر گیرنده اسکریپتهای گرافیکی و سایر ویژگی ها میباشد‌‌.

ادامه صحبت های Tez :

قابلیت ری تریسینگ فقط در نسخه SGA 2 گنجانده شده است، که عمدتا ری تریسنگ از نوع سایه ها و نورپردازی را هدف قرار می دهد.

متد Ray-traced Ambient Occlusion در GTA V نسخه PS5 غیرفعال است که به احتمال زیاد به دلیل کاهش پرفورمنس شدید آن بوده است‌ .
(احتمالا برای GTA 6 فعال خواهد بود)
 
آخرین ویرایش:
IMG_20220815_210740_890.jpg

کاربر معتبر Tez2 که همواره اطلاعات خوب و معتبری در مورد عناوین راکستار میده در پستی دیگر در فروم GTA در مورد گسترش شهرها و ماموریت که در گزارش جیسون شرایر بهش اشاره شد توضیحات جالبی داده:

کاربر Tez2 در پستی در فروم GTA میگه:

"خب،یک چیزی که من به آن فکر کرده‌ام، اگر موضوع «گسترش نقشه در طول زمان» درست باشد، و ما در طول زمان شهرها و مأموریت‌های بیشتری را دریافت کنیم، باید به این معنی باشد که اعضای بیشتری بعد از انتشار بازی روی توسعه بازی کار خواهند کرد.

خیلی بیشتر از قسمت آنلاین دوست دارم بدونم آیا آنها می توانند کار روی یک بازی RDR جدید یا یک IP جدید را شروع کنند و همچنان VI را گسترش دهند؟ همچنین , با افزایش شهرها در طول زمان , باید دید پلیر ها چه انتظاری دارند ؟ شهرهای بزرگ جدید یا شهرهای کوچکتر ؟آیا به این معنی که مجددا لوس سانتوس و لیبرتی سیتی استفاده مجدد بشن ؟

به عقیده من "گسترش در طول زمان" به این معنی است که راکستار به نحوی به رونق محتوای سینگل پلیر برای عناوین خود قبل از اینکه GTA Online رونق پیدا کند ،باز خواهد گشت.

زمانی که GTA V منتشر شد، توسعه روی یک DLC سینگل پلیر بعد از ریلیز بازی شروع شده بود. این را از فایل های صوتی مربوط به افتتاح کازینو متوجه شدیم. علاوه بر این، قرار بود لیبرتی سیتی به نقشه GTA V منتقل شود، اما در مراحل اولیه توسعه در سال 2015 هر دو پروژه منتفی شدند.

ولی در مورد GTA 6 اولین موج از "شهرها و ماموریت های جدید" که به عنوان DLC دریافت خواهیم کرد، قطعا قبل از انتشار GTA 6 آماده خواهد شد و راکستار این منابع را به هر DLC جدیدی که پس از انتشار GTA 6 منتشر خواهد شد بدون دغدغه و فوت وقت منتقل خواهد کرد.

در مورد شهرهای جدید، من فکر می کنم که در بیشتر موارد، شهرهای جدید یا جزایر جدید مثل Cayo Prico که در GTAO دیدیم را دریافت خواهیم کرد.

به این ترتیب راکستار میتواند با هر DLC جدید یک دنیای جدید برای حالت بعدی GTA Online معرفی کند و اگر ما خوش شانس باشیم، می توانیم هر از گاهی یک شهر کاملا جدید دریافت کنیم"
 
پست یک نفر تو 4chan
MeRRsT7.jpg
من بصورت دور کاری در بخش QA/Quality Assurance در شعبه راک استار لیدز مشغول به کار هستم، یکی از همکاران من در دیسکورد اخیرا اطلاعاتی با من به اشتراک گذاشته از جمله چند اسکرین شات از تریلر

عکس هارو بخاطره امکان رهگیری تریلر بدلیل اینکه فقط تعداد کمی این تریلر دیدن نمیتونم به اشتراک بگذارم اما اسکرین شاتی از یک کرکتر غیر قابل بازی(NPC) به اسم Steve Robicheaux که در یک مرحله فلشبک ماموریت به ما اعمال می‌کنه میتونم به اشتراک بگذارم
Z8J7kCe.jpg

جزئیاتی از تریلر :
تریلر به مشابه تریلر معرفی GTA V پیش خواهد رفت.
موسیقی تریلر نسخه کات شده قطعه That's all از Genesis خواهد بود.
تم تریلر برمحور تضاد پروتوگانیست ها خواهد بود(فقط صدای آنها خواهد بود، هیچ تصویری مستقیم از آنها نخواهد بود).
بیشتر تصاویر از شهر اصلی (Miami (VC، آپارتمان ها، سواحل و زندگی ساحلی خواهد بود.
نیمه دوم تریلر چرخشی مستند طور به اخباری از گروه خلافکار خرده پا خواهد بود(به مدت 20s)
و در آخر هم تصویر هوایی از شهر و پرواز یک جت به سمت آفتاب در حال غروب و سپس لوگوی GTA VIو تاریخ انتشار
 
پست یک نفر تو 4chan
View attachment 269029
من بصورت دور کاری در بخش QA/Quality Assurance در شعبه راک استار لیدز مشغول به کار هستم، یکی از همکاران من در دیسکورد اخیرا اطلاعاتی با من به اشتراک گذاشته از جمله چند اسکرین شات از تریلر

عکس هارو بخاطره امکان رهگیری تریلر بدلیل اینکه فقط تعداد کمی این تریلر دیدن نمیتونم به اشتراک بگذارم اما اسکرین شاتی از یک کرکتر غیر قابل بازی(NPC) به اسم Steve Robicheaux که در یک مرحله فلشبک ماموریت به ما اعمال می‌کنه میتونم به اشتراک بگذارم
View attachment 269031

جزئیاتی از تریلر :
تریلر به مشابه تریلر معرفی GTA V پیش خواهد رفت.
موسیقی تریلر نسخه کات شده قطعه That's all از Genesis خواهد بود.
تم تریلر برمحور تضاد پروتوگانیست ها خواهد بود(فقط صدای آنها خواهد بود، هیچ تصویری مستقیم از آنها نخواهد بود).
بیشتر تصاویر از شهر اصلی (Miami (VC، آپارتمان ها، سواحل و زندگی ساحلی خواهد بود.
نیمه دوم تریلر چرخشی مستند طور به اخباری از گروه خلافکار خرده پا خواهد بود(به مدت 20s)
و در آخر هم تصویر هوایی از شهر و پرواز یک جت به سمت آفتاب در حال غروب و سپس لوگوی GTA VIو تاریخ انتشا
فیک، تصویر متعلق به Mafia DE:-w
2:08
 
یه گیمپلی از بیلد ابتدایی از GTA 6 لیک شده




فقط میتونم بگم خداراشکر
حقته راکستار انقدر چیزی نگفتی تا این بیرون اومد :))
دم لیکر گرم
پستها رو به روز میکنم
این ویدیو با یه لیک مروبوط به چند هفته پیش که مربوط به سال ۲۰۱۹ هست همخونی داره
من قبلاً ترجمه ش کردم براتون میذارم خیلییییی جالبه
 
یه گیمپلی از بیلد ابتدایی از GTA 6 لیک شده




فقط میتونم بگم خداراشکر
حقته راکستار انقدر چیزی نگفتی تا این بیرون اومد :))
دم لیکر گرم
پستها رو به روز میکنم
این ویدیو با یه لیک مروبوط به چند هفته پیش که مربوط به سال ۲۰۱۹ هست همخونی داره
من قبلاً ترجمه ش کردم براتون میذارم خیلییییی جالبه
r/GamingLeaksAndRumours - Deleted post about GTA VI



با توجه به چیزی که در این پست گفته بنظر میاد تست بازی را در سال 2019 یا 2020 انجام داده یا پست مربوط به آن موقع است چون از نظر نویسنده در زمان نوشتن این پست هنوز نسل جدید (نهم ) فرا نرسیده است.



من تستر QA هستم که تاکنون برای RDR2 و GTA 6 انجام وظیفه کرده ام. من برای این تست از Devkit PS5 استفاده می کردم. این بازی حدودا اواخر سال 2016 و در زمانی که راکستار شروع به بازاریابی Red Dead Redemption 2 کرد، وارد توسعه در مقیاس بزرگ شد. نیمی از استودیوها به طور کامل روی RDR2 و نیمی دیگر در GTA6 کار میکردند.

ابتدا کمی پیشینه:
بازی RDR2 یک پروژه عظیم برای راکستار بود و ظاهراً روحیه زیادی از کارمندان از بین رفت. سازندگان بازی حتی مطمئن نبودند که بازیی که می‌سازند که انجام آن سرگرم‌کننده باشد، زیرا مدیران استودیو مدام همه را تحت فشار قرار می‌دادند تا تمام این ویژگی‌های همه جانبه و توجه به جزئیات را به‌ ویژه در بخش حیات وحش و تصاویر بصری ترکیب کنند.
به طور کلی RDR2 یک پروژه دلهره آور بود که روح و روان همه را تقریباً از بین برد.
با این حال، بچه های راک استار در مورد بازگشت به داستان قدیمی و بازگویی مجدد از میراث " داچ ون در لیند" که دوست داشتند آن را اینطوری بنامند، کاملا مصمم بودند.
آنها به داستانی که برای آرتور مورگان ساخته بودند بسیار علاقه داشتند. این در اصل روح بازی آنها بود. اما RDR2 همچنین به‌عنوان یک «موش آزمایشی» برای GTA 6 تلقی می‌شد. حتی با وجود این که حجم زیادی از اشتیاق در آن به کار رفته بود، و تولیدکنندگان پشت آن بیش از حد مطمئن بودند که آن را فقط بدون برند و تبلیغات تبلیغاتی، موفقیتی حیاتی می‌دانند.
آنها در نهایت می دانستند که باید قبل از GTA 6 یک بازی «تکنیکی» ساخته شود تا ببینند ردپای راکستار در نسل بعدی کجاست. راک استار می‌دانست که اگر بخواهد نسلی تعریف‌کننده نکست جن برای عنوان GTA را ارائه کند، بازی GTA 6 روی PS4 و Xbox One قابل اجرا نخواهد بود.
آنها همچنین RDR2 را در دستان خود داشتند. ضمن اینکه GTA 5 همچنین به‌عنوان GTA «خط مشی اصلی» آن‌ها دیده می‌شد، زیرا در ابتدا GTA 5 در دوران پایانی و مرگ PS3 و XB360 منتشر شد، اما حتی امروز که به نسل نهم نزدیک می‌شویم، قدرت زیادی دارد. برخی از دوستان در استودیو در مورد اینکه GTA 5 یک "کازینو تک نفره" برای راکستار است شوخی می کنند. بازی‌ای که "به ارائه های خود ادامه می‌دهد."
به هر حال، موتور RDR2 به نوعی پیشرویی برای GTA 6 است. شاید متوجه شده باشید که ابرهای حجمی چقدر به طرز شگفت‌انگیزی ساخته شده‌اند و واقعی‌تر هستند، علیرغم اینکه فقط می‌توانستند آسمانی قابل تماشا درست کنند.
این به این دلیل است که GTA 6 در حال استفاده مجدد / ساخت دوباره از skybox در RDR2 است زیرا بازی تاکید زیادی بر سفر هوایی دارد. من در بازی با یک جت نظامی (به نام Sunsiege) پرواز کرده‌ام و جهان از بالا واقعاً شگفت‌انگیز است: چیزی که Rockstar موفق به دستیابی به آن شده خارق‌العاده است و ژانر جهان باز را به محدودیت‌های نامعلومی سوق خواهد داد. قبل از اینکه محیط برای تجربه کردن آن آماده شود، تقریباً مانند یک شانس رویایی بود که بتوانیم بازی را انجام دهیم، حتی در حالت ناتمام.
بازی در سطح زمین هنوز در مراحل اولیه است و آنقدرها هم زیبا نبود، من فقط می توانم محصول نهایی را تصور کنم. همه جاده ها و خیابان های اصلی چیده شده بودند اما همه چیز هنوز کامل نشده بود، جغرافیای بی نظیری در همه جا وجود دارد - دولوپر های هنرمند هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. اما نقشه بسیار بزرگ است، فوق العاده بزرگ، از این رو تاکید بازی بر سفر هوایی است که GTA 5 را شبیه زمین بازی حیاط مدرسه می کند. مجموعه ای از اثرات جوی وجود دارد که زندگی در دنیای بازی را در همه حالتی نشان می دهد. آلودگی نوری , بادهای طوفانی , مه صبحگاهی و غیره . من تا به حال یک بازی جهان باز به این واقع گرایانه ندیده بودم .



نقشه: قلمرو بازی قابل بازی دو شهر بزرگ را در بر می گیرد.
یکی Carcer City، که این منطقه کثیف سواحل شرقی مبتنی بر شهر بوستون (ماساچوست) شهر دوم Vice City است، بر اساس فلوریدا طراحی شده است.
شهرهای کوچکتری هم هستند که نیز نامگذاری شده اند که نام‌ها را در حال حاضر به خاطر نمی‌آورم، فکر می‌کنم Scout County یکی بود!

بازی همچنین به سه ایالت تقسیم می شود.
من زمان بیشتری را در Carcer City گذراندم زیرا پی بردم که این گزینه می‌تونه جالبتر باشد.
اما گم شدن در کارسر سیتی بسیار آسان است زیرا بسیاری از جاده ها بسیار مارپیچی هستند و همیشه از یک شبکه و پترن بازیهای اپن ورلد کلاسیک پیروی نمی کنند.
حتی طنزی که پیرامون برخی از بناهای تاریخی ایالات متحده بکار برده شده باعث خنده من شد.
به من گفته شد که یک تور سیاحتی تاریخی که یک جاذبه جانبی و فرعی در بازی است وجود دارد. من همچنین به سرعت از طریق مترو که من را به منطقه فرودگاه رساند، سفر کردم. همچنین تعداد زیادی شهرک‌ها، آب‌نماها، حومه‌های شهر، مخفیگاه‌ها و مکان‌های وحشی بین و یک پایگاه نظامی در منطقه فلوریدا وجود دارد که من از آنجا یک جت را دزدیدم.
من چند پرواز انجام دادم اما نتوانستم نقشه را به طور کامل هضم کنم. به گوگل ارث فکر کنید اگر به اندازه کافی بلند پرواز کنید، شبیه آن را خواهید دید. گذر از مناطق روستایی از زمین‌های کشاورزی ماساچوست و ماهیگیری در کنار دریا یک به مانند مینی گیم در بازی است.
نمی‌توان از زیبایی های جنگل‌های بلوط قرمز و آزادراه‌هایی که در میان مناطق و شهرک‌ها قدم می‌زنند، به چمن‌زارهای باتلاقی و در نهایت یک حومه باتلاقی هریدا که بی شباهت به خلیج‌ها نیست، نگفت.
از RDR2، بسیار بزرگتر و البته کمتر مه آلود.
این یک نقشه با مسافت بسیار طولانی و تدریجی بین این دو شهر است، اما سفر از بوستون به میامی بدون هیچ شهر بزرگ دیگری در ایالات متحده به جز شهرهای کوچک، کمی سخت است..

زیبایی شناسی منطقه وایس سیتی بسیار شبیه به بایو و گوارما درRDR2 است
جلوه های آب همتراز با Sea of Thieves هستند، و خیره کننده است. کاوش در زیر آب نیز همینطور

اما زمان زیادی را در زیر آب سپری نکرده ام.
در کل طراحی نقشه در واقع اسکیل منطقی و دقیقی از حالت واقعی موجود آن مناطق در یک در یک بازی راکستار است که تاکنون ساخته شده است و شبیه GTA 5 یا RDR2 نیست که طراحی محیط در یکدیگر فشرده شده اند.
واقعاً همه چیز عالی طراحی شده و این نشان می دهد همین باعث شد من از کاوش در دنیای بازی با چنین عظمتی و با جزئیات بسیار خسته نشوم، اونقدر با تنوع که حتی نمی توانم همه جزییات را به یاد بیاورم.
جاده ها و فضای بزرگ بسیار بزرگ، ساعت های طولانی طول می کشد تا این نقشه را حفظ کنم.



من نتوانستم هیچ مینی گیم یا ماموریت داستانی بازی کنم، در واقع، حتی فکر نمی‌کنم شخصیتی که کنترل می‌کردم، پروتاگونیست واقعی باشد. او شبیه یک مدل عمومی NPC بدون هیچ حرف زدن یا دیالوگی به نظر می رسید.
فقط یک مدل ساده برای کشف جهان و آزمایش بازی با آن.
این بدان معنا نیست که داستان در دست ساخت نیست، به خوبی در مرحله تولید است. فقط نتونستم هیچ کدومش رو بازی کنم . من می دانم که پروتاگونیست هایی در بازی هست ، دو نفر از آنها ممکن است خواهر و برادر باشند. یکی از آنها یک کلاهبردار مخفی یا چیزی شبیه آن است (فکر کنید مثال فیلم Departed).

ظاهراً طراحی مأموریت کاملاً بازسازی شده است. شما می توانید برای همیشه برخی از ماموریت ها را رها کنید یا مسیرهای مختلفی را انتخاب کنید که عواقب متفاوتی را به دنبال دارد. هر پروتاگونیست می تواند بهترین داستان خود را بسازد، اما در نهایت خط داستانی کلی دست نخورده باقی می ماند، بنابراین تا حدودی خطی است.
مأموریت ها عمدتاً بر اساس آنچه که من انجام داده ام ثابت هستند. باز هم، من در واقع موفق به بازی در هیچ ماموریت داستانی نشدم، اما یکی از تسترهای دیگر به من اطلاعات اولیه ای از آن را داد.

طراحی ماشینها به مانند آنچه توقع داریم عالی است اما جزییات بسیار بالایی دارند.
من یک لامبورگینی جدیدتر را در کنار اقیانوس دیدم که می‌توانستم بگویم مدلی که داشت متفاوت از مدلی که در GTA 4 و 5 ارائه شده بود. هیچ وسیله نقلیه که از توسعه‌های GTA Online داخل بازی باشد ندیدم.
همانطور که گفتم به نظر می رسد تمام طراحی های هسته اصلی به استثنای چند ماشین قدیمی مانند Saber تغییر یافته است.
گان پلی تا حدودی ناتمام به نظر می رسد، تقریباً شبیه به GTA 5 با سیستم کاور درهم و برهم. به من گفته اند که در نهایت دوباره طراحی می شود. انیمیشن های دویدن و کوهنوردی نیز صد در صد کامل نیستند، متأسفانه این انیمیشن ها از GTA 5 یا RDR2 قرض گرفته شده بودند.
هندلینگ نیز مانند GTA 5 است.البته همه چیز گیم پلی عاقلانه بود. گفته شد که تست محیط در حال حاضر در اولویت است و مکانیک های گیم پلی در حال بازسازی هستند و بعدا اضافه خواهند شد تا تجربه ای فراگیرتر ارائه دهند. اگرچه به من گفته شد حالت اول شخص شامل نیز خواهد شد، اما در نسخه قابل بازی من آماده یا موجود نبود.
هیچ ایستگاه رادیویی در هنگام تست من یا آهنگ محیطی وجود ندارد. بزرگ ترین کار من تست دنیای باز بود و این دیوانه کننده است، نمی توانم آن را به اندازه کافی دست کم بگیرم. بازی کاملا سوپر است. من فقط می توانم آن را در حالت تمام شده اش تصور کنم. من مطمئن نیستم که کار نهایی راکستار در مورد این بازی چیست. از نظر مکانیکی هنوز هم بسیار GTA است، اما به مانند یک جانور درنده تکنولوژیک است. شکوه طراحی بازی مدرن و بودجه هالیوودی. من حتی نمی دانم چقدر پول پای ساخت بازی ریخته اند.
 
یه گیمپلی از بیلد ابتدایی از GTA 6 لیک شده




فقط میتونم بگم خداراشکر
حقته راکستار انقدر چیزی نگفتی تا این بیرون اومد :))
دم لیکر گرم
پستها رو به روز میکنم
این ویدیو با یه لیک مروبوط به چند هفته پیش که مربوط به سال ۲۰۱۹ هست همخونی داره
من قبلاً ترجمه ش کردم براتون میذارم خیلییییی جالبه
واقعا فکر میکنی این gta 6عه ؟
 
واقعا فکر میکنی این gta 6عه ؟
نمی‌دونم ولی بنظرت کی میاد همچین ویدیوی فیکی‌ رو بسازه؟ شایدم فیکه ها..
ولی نمیدونم واقعی بودنش احتمالش بیشتره
متن بالا رو بخون ..این ویدیو هم قشنگ مشخصه بیلد خیلی ابتدایی هستش.
دهها بیلد از بازی ممکنه در اختیار تسترها میذارن ممکنه این یکیش باشه ولی با توجه به کارهای راکستار محصول نهایی قطعا خیلی متفاوت از اینه
 
نمی‌دونم ولی بنظرت کی میاد همچین ویدیوی فیکی‌ رو بسازه؟ شایدم فیکه ها..
ولی نمیدونم واقعی بودنش احتمالش بیشتره
متن بالا رو بخون ..این ویدیو هم قشنگ مشخصه بیلد خیلی ابتدایی هستش.
دهها بیلد از بازی ممکنه در اختیار تسترها میذارن ممکنه این یکیش باشه ولی با توجه به کارهای راکستار محصول نهایی قطعا خیلی متفاوت از اینه
اگه ویدئو اخطار DMCA بگیره مشخص می شه واقعیه، اگه جعلی هم باشه کارش خیلی خوبه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or