Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
اینو یادتونه؟
ندیدم هیچ وقت رد بشه
چقدر هم همخونی داره با اطلاعاتی که راجب بازی داریم
با مپ gta v هم یه مقایسه ای شده

دور شهرها خط کشیدم

1.فلوریدا:
یه شهر بزرگ (وایس سیتی) شمال فلوریدا
یه شهر کوچیک جنوب فلوریدا
یه شهر کوچکتر سمت غرب فلوریدا

2.یه جزیره کوچیک اون وسط

3.یه شهر هم تو مپ کوبا
یادش بخیر چقد تو the godfather 2 با این ترکیب مپ فلوریدا کوبا حال میکردم. حالا همون رو در یه مقیاس وحشتناک بزرگ با جزئیات برگ ریزان و یه گیم پلی خوف تصور میکنم داخل تنم مور مور میشه :D
 
-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)
این پتنت رو من پیداش کردم
در سال ۲۰۲۰ ثبت شده و گفته میشه که تحول جدیدی در بازی های بعدی راکستار، ایجاد خواهد کرد.

IMG_20220803_224343_051.jpg

مخترعان این پتنت دیوید هایند (دستیار مدیر فنی در راک استار) و سیمون پار (برنامه نویس اصلی هوش مصنوعی در راک استار) هستند.

براساس این بهبود هوش مصنوعی و قابلیت های ناوبری پیشرفته تر و فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود.

این پتنت "سیستم و روش ناوبری مجازی در یک محیط بازی" نام دارد .

سند اصلی این پتنت توسط شرکتهای Rockstar و Take-Two ، در اکتبر سال 2020 ثبت شده است.

به بیان ساده موضوع این حق ثبت اختراع این است که شخصیت های غیرقابل بازی (یعنی NPC ها) هوش مصنوعی هوشمندانه تر و ارگانیک تر خواهند داشت ، به گونه ای که رفتار NPC ها از راه حل های فعلی هوش مصنوعی که کمی احساس میشود منسوخ شده هستن پیشرفته تر خواهد بود.

این حق ثبت اختراع اشاره می کند که "سخت افزارهای متداول فقط منابع محدودی را برای توسعه دهندگانی فراهم می کنند که می خواهند جهان خود را با عناصر فعال و پویا پر کنند .شما در بازیهای اپن ورلد عابران پیاده ای که می بینید در خیابان قدم می زنند ، اتومبیل هایی که در جاده ها هستند و حتی وسایل نقلیه ای که بالای سر پرواز می کنند اما آنها بر اساس اسکریپت هایی اجرا می شوند که فقط هر بار به تعداد محدود و خاصی از NPC ها محدود است. NPC ها معمولاً همه با یک سرعت رانندگی می کنند ، مسیرهای یکسانی را دنبال می کنند و کارهای مشابه را انجام می دهند.

اما Rockstar فکر می کند این سیستم فعلی دچار نقصان است و آنها دارند روی سیستمی کار میکنند یا کرده اند که میتواند قابلیت هایی را ایجاد کند که "یک دنیای واقعی مجازی را ببینیم و دیگر محدودیت های سخت افزاری یا نرم افزاری وجود نخواهد داشت.

این تکنولوژی جدید به دنبال این است که دهها و صدها راه حل جلوی پای هر NPC برای تشخیص مسیرش قرار دهد.
بطور مثال شاید یک NPC با نوع خاصی از اتومبیل ها عمداً دوست داشته باشد از شانه خاکی جاده های بیرون شهر استفاده کند تا از ترافیک خود را رها کند یا ممکن است NPC دیگری ، با غروب آفتاب و شب خیلی کندتر حرکت کند.
یا شما NPC هایی را خواهید دید که در شهر بطرز خطرناک رانندگی میکنند قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض میکنند و در بین ترافیک لایی میکشند و یا اتومبیل هایی که در حال فرار از دست پلیس هستند و یا حتی ماشینهای اسپرتی که در اتوبان ها با یکدیگر مسابقه میدهند.
بر طبق این سیستم شما NPC هایی را خواهید که در طول زندگی خود در بازی مسیر مشخص و هدف مشخصی دارند و حتی این سیستم کمک خواهد کرد که مسیرها و اهداف NPC ها تحت تاثیر یکدیگر قرار بگیرد و ماجراهای جالبی رخ بدهد بطور مثال شما شاهد این خواهید بود که کسی در حال سرقت از یک مغازه اغذیه فروشی است و NPC های دیگر به سرعت به این قضیه واکنش نشان خواهند داد با پلیس تماس میگیرند و یا حتی به مقابله با هم خواهند پرداخت.
تاثیرات آب و هوایی بر روی NPC ها مورد دیگری است که گفته میشود از طریق این سیستم کار خواهد کرد با گرد و غباری شدن هوا یا شروع طوفان NPC ها به سرعت مسیرهای خود را تغییر میدهند و یا حتی سعی خواهند کرد رانندگی خود را متوقف کنند میزان تصادفات بیشتر خواهد شد. با بارانی شدن هوا NPC ها سواحل آفتابی را به سرعت ترک خواهند کرد و به سرعت خودشان را به زیر سرپناهی خواهند رساند.
باید ببینیم این سیستم چطور در GTA جدید کار خواهد کرد.
لینک پتنت ثبت شده:
https://uspto.report/patent/app/20200338450
 
آخرین ویرایش:

حدود یک هفته قبل از انتشار مقاله جیسون شرایر درباره GTA 6 و ارایه اطلاعاتی در این مورد در سایت بلومبرگ، در 4chan لیک بزرگی منتشر شد که بعد از مقاله بلومبرگ با مراجعه مجدد به این لیک و فهمیدن شباهت عجیب آن به اطلاعات جیسون شرایر ،توجه کامیونیتی گرسنه راکستار بشدت برانگیخته‌ شد.
این لیک که در فروم معروف gtaforums هم در مورد آن بحث زیادی شد از طرف ادمین های این سایت هرگز تایید یا تکذیب نشد تا هرچه بیشتر بر منطقی بودن آن افزوده شود.
بر آن شدم که لیک رو که بصورت خلاصه اما تفکیک شده ای از ویژگی های مختلف دسته بندی شده است را ترجمه کنم.


حوزه جغرافیایی :

- الهام گرفته از فلوریدا و شهر وایس سیتی به عنوان شهر اصلی

- یک نقشه ثانویه کوچکتر هم بر اساس کشور کوبا وجود دارد

- یک سری ماموریت های انتخابی در مناطقی خارج از منطقه نقشه اصلی بصورت مراحل خطی وجود دارد (لیبرتی سیتی)

بازه زمانی :

- دهه 1970 تا 1980 و زمان حال و مدرن (قسمت آنلاین در زمان لانچ فقط در دوران مدرن جریان دارد)

-داستان بازی بصورت سیستم فصلی روایت میشود همانند RDR2

پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

- مرجع الهام گرفته شده از ظاهر شخصیت زن بازی، بازیگر کوبایی، "بیانکا سانتوس" است.


هوش مصنوعی:

-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)

- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

در بازی NPC ها در مورد ظاهر، لباس، بهداشت فردی، وزن و ماشین شما نظر خواهند داد.

- واکنش NPC ها به هر پروتاگونیست متفاوت است (رفتار NPC ها در هر مناطق مختلف بازی متفاوت است)

آب و هوا:

- آب و هوا بر محیط زیست بازی تأثیر می گذارد

- جاده ها ممکن است دچار آب گرفتگی شدید شوند، درختی ممکن است در طوفان ریشه کن شود، خطوط سیم تلفن ممکن است فرو بریزند و...
در یک روز گرم ممکن است فعالیت NPC ها در سواحل افزایش یابد.
لباس NPC ها به طور مناسب با آب و هوا و شرایط تنظیم می شوند (مثلا بیکینی و تنه شنا در ساحل).



ماموریت های داستان اصلی:

- 97 ماموریت اصلی برنامه ریزی شده

- تخمین زده شده 60 ساعت برای تکمیل بازی زمان لازم است (با تماشای تمام کات سین ها)

ماموریت های جانبی:

- 41 ماموریت جانبی برنامه ریزی شده (تخمین ساعت مشخص نیست)

مینی گیم ها:

-بولینگ

- تنیس روی میز (پینگ پنگ)

- تنیس

- دارت

- استخر

- اسکیت سواری

- مسابقات اتومبیل رانی

- مسابقه قایق های سرعتی

- نوعی بازی با توپ در سواحل

- نوعی از ماموریت های پارتیزانی (فقط برای شخصیت زن)

- سینما

- تئاتر

- رستوران

- دوستیابی

- رقص (کلوب های شبانه)

- موج سواری

- مدرسه پرواز

و....

وسایل نقلیه :

- حدود 311 وسیله نقلیه قابل کنترل

-هندلینگ ماشین ها مانند ترکیبی از فیزیک GTA4 و GTA5 (دارای وزن اما روان) رفتار می کنند.

- وسایل نقلیه دارای شرایط آسیب پذیری (بدنه، شیشه، لاستیک) هستند.

- اثرات آسیب شدید قابلیت رانندگی وجود دارد.


محیط :

- محیط بازی طور فزاینده‌ای قابلیت تخریب دارند اما نه به طور کامل (مثلا نمی‌توان یک ساختمان را تخریب کرد)

- آسیب هایی که محیط وارد میشود پس از غیبت از آن منطقه بعد از مدت زمان خاصی برطرف می شوند.

- شاخ و برگ ها واکنش نشان میدهند (دیگر بصورت حالت خشک یا غیرقابل حرکت نیست) به عنوان مثال: با رانندگی در یک پوشش گیاهی ساختار آن پوشش گیاهی تغییر میکند.

- درختان را می توان با نیروی زیاد واژگون / ریشه کن کرد، به عنوان مثال: برخورد وسیله نقلیه با سرعت زیاد یا انفجار نزدیک آن.

- علف های خشک، درختان و سایر شاخ و برگ ها دچار آتش سوزی می‌شوند.

- هر ساختمانی دارای پنجره های تخریب پذیر است و شیشه ها به طور دقیق می ریزند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود هستند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود دارای تکسچر منحصر به فرد و همینطور کرکترهای منحصر به خودش است.( در اینجا بدین معنی که npc ها هر قسمت قابل ورود بر اساس آن محل تنظیم شده است به عنوان مثال یک رستوران یا باشگاه ورزشی)

شخصی سازی:

- موی سر و موهای صورت پروتاگونیست ها در طول زمان رشد می کنند.

- امکان اصلاح فردی از طریق تراشیدن یا آرایش صورت، دوش گرفتن، کوتاه کردن مو و ورزش باعث تعاملات مثبت با NPC ها می شود.

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

- کرکتر بازی می تواند توانایی Melee Combat بهبود یافته را از طریق آموزش رزمی به دست آورد. جودو، بوکس.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.

- سفارشی سازی پوشش پیشرفته:
به عنوان مثال یک مدل موی انتخاب شده را می توان سفارشی کرد (بخشی از موها را می توان از چپ، به مرکز، به راست حرکت داد)

- لباس‌ها را می‌توان در چند اشکال پوشید، به عنوان مثال: می توانید آستین های خود را بالا بزنید، دکمه های پیراهن را به پایین پایین باز کنید، زیپ کت را باز کنید، کلاه خود را رو به بالا یا پایین قرار دهید.

- سایر بهبود های شخصیتی را می توان از طریق گیم پلی عمومی بهبود بخشید، به عنوان مثال: دویدن و سایر فعالیت ها می تواند استقامت را بهبود بخشد.

- شما ممکن است چندین ویژگی داشته باشید اما هر کاراکتر دارای یک ویژگی اصلی است.

- خانه های قابل خریداری در سطوح مختلف قابل شخصی سازی هستند.


ملک اصلی دارای سطوح بیشتری از قابلیت سفارشی سازی (تغییر دکوراسیون دیوار، کفپوش، روشنایی، بازسازی اتاق زیر شیروانی) است.
البته املاک دیگر را هنوز می توان شخصی سازی کرد اما به میزان کمتر (مثلا کلبه ای در بیرون شهر می تواند از حالت متروکه به قابل زندگی تبدیل شود).


سلاح :

- 62 سلاح قابل استفاده برنامه ریزی شده

- اسلحه ها با گذشت زمان فرسوده می شوند، آنها را می توان در هر اسلحه فروشی یا خانه خود تعمیر کرد.

- ویژگی های خاص اسلحه به عنوان مثال ممکن است اسلحه هنگام شلیک گیر کند.

- گان پلی ترکیبی از موشن سریع GTA5 و اکشن سنگین RDR2 است.

- قابلیت پاشش خون و تکه تکه شدن ناشی از نیروی شدید به عنوان مثال: ضربه مستقیم قمه، انفجار تفنگ ساچمه ای به اندام ها، یا قرار گرفتن در مجاورت یک انفجار.

رادیو و موسیقی:

- 12 ایستگاه رادیویی به طور مداوم در حال اجرا ،برنامه ریزی شده است.

- دو ایستگاه تاک شو

- بازگشت FLASH F.M. (همین نام و سبک موسیقی اما بدون الگو مستقیم از Vice City)

- صدها آهنگ مجاز برای رادیو برنامه ریزی شده

- افکت اعمال شخصیت قابل بازی در رادیو گفته میشود به عنوان مثال رویدادهای داستانی اصلی و به خصوص ماموریت‌های بزرگ ممکن است در رادیو‌ خبرساز شوند.

جزئیات متفرقه:

- نقشه جهان بازی تقریباً 103.14 کیلومتر مربع است.

- 47 گونه حیوانی

- برادر پروتاگونیست مرد یک طوطی حیوان خانگی دارد.

- یک خط ماموریت مخفی وجود دارد که پس از تعامل با یک مرد خوش تیپ اما عجیب و غریب در تلویزیون فعال می شود. این فیلم از قاتل سریالی "The Night Stalker" الهام گرفته شده است.

- هنگام سفر با یک همراه در ماشین، اگر سلیقه شما در موسیقی را دوست ندارد، ممکن است ایستگاه رادیویی را تغییر دهد.

- شما از یک تلفن آجری بزرگ استفاده می کنید.

-دارای بهینه سازی های خاص کنسول (هپتیک فیدبک، SSD، صدای سه بعدی و..)

قرار است در 2023-2024 منتشر شود.

تمام
چیز خاصی نداشت اینا، اکثرا رو نسخه های قبلیم بوده یا مثلا npc ها یا بلندشدن ریش و پشم تو رد دد همینطوری کار شده، 7،8 سال کار روی بازی نباید فقط همین چیزای سطحی باشه، امیدوارم حداقل رو گرافیک و فیزیک محیط نقشه خیلی بیشتر کار کنن
 
چیز خاصی نداشت اینا، اکثرا رو نسخه های قبلیم بوده یا مثلا npc ها یا بلندشدن ریش و پشم تو رد دد همینطوری کار شده، 7،8 سال کار روی بازی نباید فقط همین چیزای سطحی باشه، امیدوارم حداقل رو گرافیک و فیزیک محیط نقشه خیلی بیشتر کار کنن
اینها که فقط ذره ای از جزییات بازیه.
اتقاقا همین جزییات وقت زیادی میگیره. بخصوص اگه قرار باشه بازی تو ستینگ های زمانی مختلف روایت بشه حجم کار چندین برابره و درآوردن پوشش npc ها و حتی فرهنگشون در هر دوره زمانی سالها زمان می‌بره.
البته همین چیزای مختصری که در لیک گفته شد را بقیه بازیهای اپن ورلد ندارن.
در مورد npc ها تو پست قبلی توضیح دادم که قراره به چه صورت باشه که تو هیچ بازی دیگه ای هم نبوده تاحالا.
با اولین اسکرین شات بازی که بزودی منتشر میشه گرافیک بازی هم خواهیم دید ;)
 
- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.
نمونه این NPC بازی های بتسدا
اسکایریم و فالوت

--
در کل با این چیزی که خوندم متوجه شدم بهترینای هر بازی که ساخته رو تو یه بازی جمع کرده
از تلفون اجری san andreas تا استهلاک اسلحه رد دد که بعید میدونم واقعیت داشته باشه چون gta ارکید تر از این حرفاس
 
آخرین ویرایش:
سم هاوسر تو سال ۲۰۱۴ تو یه مصاحبه ای از مستندی درباره تجارت مواد مخدر در میامی به نام «Cocaine Cowboys» به عنوان منبع بالقوه برای یک بازی راکستار درباره جنایتکاران زن نام برد. از اونجایی که این حرفش میتونست ایده هایی در مورد GTA 6 بده نشستم هر سه فصل این مستند رو دیدم.
یکی در سال ۲۰۰۶ منتشر شده به همین اسم Cocaine Cowboys

یکی در سال ۲۰۱۴ به اسم Cocaine Cowboys: Reloaded

و یکی هم در ۲۰۲۱ بنام Cocaine Cowboys : The Kings of Maimi

و به جرات میگم پتانسیل داستانی و اتمسفریک ستینگ کوکایین و قاچاق ،بشدت بشدت بالاست و البته پر از خشونت و وحشی گری بخصوص که کوکایین شما رو مرتبا وصل می‌کنه به آمریکای جنوبی و مرکزی و اونجا هم که میدونید در عین زیبایی هاش دنیای ترسناکی بوده یه زمانی .
یعنی اینکه میگن gta 5 یکجور Violence Joke بود درسته و این یکی یعنی VI قراره خیلی خشن باشه چون داستان کوکایین کلا دارک و خشنه

IMG_20220805_132144_616.jpg
 
IMG_20220809_013204_244.jpg

رئیس تیک تو آقای استراوس زلنیک در جریان گزارش مالی امشب Take-Two در مورد نسخه جدید GTA :


"Development is well underway, they're (Rockstar) determined to set creative benchmarks for the series, industry and entertainment.


"توسعه بازی به خوبی در حال انجام است، آنها (راکستار) مصمم هستند تا معیار جدیدی برای صنعت گیمینگ و دنیای سرگرمی خلق کنند"

Rockstar vows GTA 6 will "set creative benchmarks for the series, our industry, and all entertainment"
 
آخرین ویرایش:
مجموع فروش فرانچایز GTA از 380 میلیون نسخه گذشت :-t که بیشتر از 160 میلیون نسخه مربوط به gtaV هست =D>

واقعا چی باید بسازه راک استار که بتونه چنین موفقیتی رو تکرار کنه...

رئیس تیک تو آقای استراوس زلنیک در جریان گزارش مالی امشب Take-Two در مورد نسخه جدید GTA :

"توسعه بازی به خوبی در حال انجام است، آنها (راکستار) مصمم هستند تا معیار جدیدی برای صنعت گیمینگ و دنیای سرگرمی خلق کنند"
Groundbreaking blockbuster :pepsi::punk:

1659995132967.png
 
  • Like
Reactions: Vice City FM
خدای بعد از 2 نسل به نظرم وسایل نقلیه به کل باید تغییر کنه
نه چیزی که تو gta iv دیدین عینه همونو تو v دیدیم
اولین ماشینی که باید ظاهرش عوض شه banshee دیگه رسما باید شبیه وایپرش کنند
 
این آگهی شغلی راکستار در سه سال پیش هستش

r/GamingLeaksAndRumours - Confirmation of Rockstar working on a Next-Gen title. Possible Gta 6 development.

IMG_20220809_023039_395.jpg

آگهی شغلی راکستار بر روی یک عنوان نکست جن در سه سال پیش

نکته مهم: در سه سال پیش هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه بعدی راکستار بعد از RDR2 نبود و این آگهی و نوع کاری که میخواد به احتمال قریب به یقین در مورد GTA 6 بوده است که حالا دیگه میدونیم تنها بازی که راکستار فعلا داره تو این نسل بر روی آن کار میکنه GTA 6 هستش.

خب برمی‌گردیم به آگهی شغلی راکستار:

استودیوهای Rockstar North، Toronto و San Diego همگی فهرست‌های شغلی متعددی دارند که اعلام نیاز کرده اند.

استودیو Rockstar Toronto به دنبال یک برنامه نویس گرافیکی ارشد است تا به بازی نسل بعدی ما کمک کند تا زندگی، واقع گرایی و سرگرمی ایجاد کند.

"کار با دیگران برای توسعه عنوان گرافیکی نسل بعدی ما از جمله تکنیک های نورپردازی و رندرینگ پیشرفته و جلوه های ویژه با ما همکاری کنید."

در آگهی شغلی اطلاعات اضافی دیگری هم یافت شد که اینها هستند:

"نگاه وسواسی به جزئیات پارچه و آگاهی در مورد انواع لباس ها، و آگاهی دقیق از چگونگی فرسوده شدن و تخریب پارچه ها و متریال در طول زمان."

"به دنبال شخصی با درک عمیق از تاریخ و اهمیت فرهنگی که لباس در جامعه ی یک بازی می‌تواند ایفا کند؛ از دوران گذشته تا سبک ها و فرهنگ خیابانی مدرن امروزی."
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or