Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
احتمال داره GTA 3 رو بخوان بطور کامل ریمیک کنن (حدس خودم و طبق شایعات قبلی و اون عکسهایی که قبلا لیک شده بود تو صفحات قبلی هست ) و GTA VC و GTA SA هم ریمستر ساده
مثل کاری که با نسخه یک سری مافیا کردن و نسخه اولشو ریمیک کردن
اتفاقا هنوز بحث ریمیک شد میگفتم خدا کنه اگه ریمیکی درکاره مثل مافیا نباشه :دی
با اینکه بنظرم عالی بود ریمیکش مشکلی که داشت این بود که کپی پیست نسخه اصلی بود، یعنی اپن ورد بشدت خالی و بی خاصیت، خب مشخصه اون زمان سازنده ها دستشون باز نبوده که اپن وردایی مثل RDR و V بسازن که کارای مختلفی واسه انجام دادن تو شهر باشه.
حالا اگه اینا هم بخوان فقط شهرو + مراحل اصلی و فرعی رو با امکانات الان ریمیک کنن و چیز جدیدی بهش اضافه نکنن خیلی عنوان خاصی نمیشه بنظرم.
 
  • Like
Reactions: VICE
خدایی محتوایی که برای قسمت انلاین دادن عالی بوده علت اصلی این فروش عجیب هم فقط دلیلش همینه
همین دی ال سی کاریو پریکو من یه مقداری بازیش کردم
یه مپ جدید و یه عالمه ماموریتهای جذاب و جالب اینکه مکانیزم ماموریتها تغییر پیدا کرده بشدت از حالت خطی بودن در اومده .
شما برای انجام یه ماموریت از چندین روش مختلف میتونی اونو انجام بدی و خروجی های مختلف بگیری
مثلا برای نفوذ به یه پایگاه میتونی از طریق هواپیما اینکارو بکنی یا زیر دریایی میتونی مخفی کاری انجامش بدی یا با اکشن بالا و بابت انتخاب هایی که میکنی هم مزایای متناسب میگیری
یکجورایی قشنگ معلومه GTA 6 هم از نظر ماموریتها متنوع و با نهایت آزادی عمل خواهد بود
اره ولی متاسفانه برای تجربه درست اینا نیاز به رفیق های پایه هست که برنامه بریزید با هم و ... . نمیشه با افراد رندوم انجامشون داد. به خاطر همین امیدوارم راک استار به بخش افلاین اضافشون کنه. لااقل ماشین ها و کاستومایزشن های انلاین رو اضافه کنه! اون همه محتوا داره حیف میشه به نظرم.
 
از نظر من نسخه 3 برای ریمیک شدن و امروزی شدن زیادی کوچیک و سادست
جی تی ای بعدی هم نمیدونم چجوری قراره باشه ولی همین که این تاخیر باعث شده انتظارا بره بالا ازش باعث میشه من بترسم از اینکه برای انتظار زیادمون از GTA ازش دلسرد بشیم
به هر حال همه ی شاهکار های قدیمی که الان دیگه ارزشی برامون ندارن همیشه مثل وضعیت امروزشون نبودن و از یک نسخه ی به خصوصی شروع به افول کردن
برای AC افول از بعد از بلک فلگ بود
برای COD بعد از BO بود
و احتمالش هست که GTA هم روزی شروع به سقوط کنه و با وضعیت فعلی بعید نیست از همین GTA 6 باشه
بنظرم نیازی نیست دلسرد کنیم خودمون رو
اگر راکستار هم بخواد به سرنوشت یوبی و ea و بقیه دچار بشه که باید صنعت گیمینگ تخته کنه درشو چون اینجوری دیگه چه انتظاری از بقیه هست؟
من میگم جای نگرانی وجود نداره
من شمارو مرجوع میکنم به مصاحبه لزلی بنزیس یکی از مخ های صنعت گیم و از اعضای ارشد راکستار در سال ۲۰۱۲ که گفت ما تا ۴۰ سال دیگه برای سری gta ایده داریم
موردی که در مورد راکستار هست اینه که کار اینها یه کپی از نسخه قبل نیست یعنی بر فرض شما اساسین رو هر طوری نگاهش کنی با اینکه بزرگتر شدن نسخه های جدید یا حتی مکانیزم مبارزات بیشتر شده ولی بازم حس میکنی همش یه کپی از نسخه قبله
ولی راکستار کلا میزنه بازیو میکوبه یه چیز جدیدی رو میکنه تو نسخه جدید
من میگم تا سم هوزر هست جای نگرانی نیست حتی رفتن دن هوزر هم بازم بنظرم اشکالی بوجود نمیاره چون اون در اصل نویسنده این مجموعه هست که خب قطعا کار نویسندگی GTA 6 رو خیلی قبل تر از رفتنش تموم کرده
خلاصه بگم این صنعت تو کوتاه مدت خیلی ها رو پیر و داغون کرده واقعا ساخت یه بازی با استانداردهای بالا همینطور که جلو میریم سخت و سخت تر داره میشه


IMG_20210518_201447_499.jpg

"اختلاف سال این تصاویر فقط شش سال هست"



من قبلا هم گفتم سطح انتظارات از GTA 6 وحشتناک بالاست
بازی GTA 5 در اصل از نظر AI و فیزیک و مکانیزمهای گیم پلی،گان پلی و استانداردهای درایوینگ کاملا یه بازی نسل هفتمی هست
بازی GTA 6 دو نسل از GTA 5 باید جلوتر باشه در اصل نه یک نسل چون دیگه قطعا برای نسل هشتم منتشر نمیشه
سطح انتظارات رو بالا ببرید چون حق دارید که بالا ببرید
 
آخرین ویرایش:
من قبلا هم گفتم سطح انتظارات از GTA 6 وحشتناک بالاست
بازی GTA 5 در اصل از نظر AI و فیزیک و مکانیزمهای گیم پلی،گان پلی و استانداردهای درایوینگ کاملا یه بازی نسل هفتمی هست
بازی GTA 6 دو نسل از GTA 5 باید جلوتر باشه در اصل نه یک نسل چون دیگه قطعا برای نسل هشتم منتشر نمیشه
اتفاقا بعد SA و عرضه IV من مطمئن شدم هر چیزی امکان پذیره
بازی به عظمت SA شد بازی بدون عمق و شخصی سازی IV که فقط در بخش فیزیک و رانندگی و یک سری آیتم دیگه پیشرفت داشت
IV به عنوان بازی که 3-4 سال روش کار شده بود به نظرم تو خیلی بخشا عقب گرد داشت
در مورد اختلاف دو نسل بازی به نظرم با عرضه V روی این نسل بازم یکم اختلاف کم شه
چون بعیده فقط یه سری تغییر گرافیک و فریم باشه
در کل ای کاش جای عرضه V تو این نسل همون 3 گانه III IV SA عرضه میکردن (البته به صورت ریمیک)
همین طور SA انلاین اضافه میکردن مطمئنن اگه این کارو میکردن خصوصا تو بخش آنلاینش غوغا به پا میکردن وحشتناک سرورای SA شلوغ میشد
نمیدونم راکستار پیش خودش چی فکر میکنه ولی به نظرم خیلی جاها رو اشتباه میره
1-2 سال پیش هم گفتن بازی GTA VI تیکه تیکه میاد بیرون
که اگه این طور باشه یا پروژه بازی خیلی بزرگ و برگ ریزونه
یا خیلی کارا آهسته پیش میره
به شخصه علاقه ی ندارم VI عنوان بدون عمقی مثله IV بشه
تنها چیزی که میخوام یه عنوان به بزرگی SA تو VICE CITY
یه بازی با بیش از 100 ماموریت اصلی مثله SA برخلاف IV که فکر کنم زیر 30 تا ماموریت اصلی بود
هنوز یاد SA میفتم مو به تن آدم سیخ میشه
اون شهر و چیدمان
اون محلات
رفتن به روستاهای اطراف (بافت ماشین موتور کامیون و تراکتور دوچرخه تو محیط روستای)
شهره لاس وگاس و سان فرانسیسکو
شخصی سازی بی نهایت از لباس تا مدل مو تتو باشگاه رفتن فیت شدن یا چاق شدن کاستوم کردن ماشین خرید خونه اسپری کردن دیوارها
گرفتن محلات
لول آپ کردن شخصیت
حتی اون گرافیک CELL SHADE بازی شاهکار بود
قبل IV چه بهارا برای خودم کاشتم که ببین 10 لول از SA بهتر میشه
حقیقتا اولین بار که IV بازی کردم نقشه (فیزیکی) بازیو دیدم خورد تو ذوقم گفتم حتما مقیاسش تو خود بازی بزرگ تره هرچی رفتن جلو تر بیشتر خورد تو ذوقم (مپ کوچیک بدون کاستوم و شخصی سازی)
طراحی 90% ماشینا بی روح و چرت
محیط شهری مسخره (کل میدان تایمز اندازه 2 خیابون بود)
قیافه رومنو میدیدم حالم به هم میخورد
تنها نکته مثبتش یه سری ویژگی های جدید مثله تلفن و فیزیک و تونلای مترو زیر شهر بود
IV کاری کرد با من که از شهر NY زده شدم
اینقدر چرت و کوچیک و محدود درستش کردن
از اونور V تو 2 نسل اینقدر بازی کردیمو همه چی داشتم و اون داستان آبکی V و 3 شخصیت شدن بازی و کاراکترای نچسب (تاحدودی ترور بد نبود) دوباره خورد تو ذوقم
الان فقط یه بازی به عظمت SA (ماشین های لایسنس شده) با کاراکتری جذاب مثله CJ یا TOMMY یا یه کاراکتر مثله شخصیت تونی مونتانا با داستان گیرا و طولانی تو میامی
فقط نمیدونم دلیل این اعلام جدای های اخیر راکستار تاثیر منفی میذاره یا مثبت
با تاریخ انتشار V هم بعیده زودتر از 22 بازی معرفی شه احتمالا بازی همون اواخر 23 یا اواسط 24 بیاد
 
اتفاقا بعد SA و عرضه IV من مطمئن شدم هر چیزی امکان پذیره
بازی به عظمت SA شد بازی بدون عمق و شخصی سازی IV که فقط در بخش فیزیک و رانندگی و یک سری آیتم دیگه پیشرفت داشت
IV به عنوان بازی که 3-4 سال روش کار شده بود به نظرم تو خیلی بخشا عقب گرد داشت
در مورد اختلاف دو نسل بازی به نظرم با عرضه V روی این نسل بازم یکم اختلاف کم شه
چون بعیده فقط یه سری تغییر گرافیک و فریم باشه
در کل ای کاش جای عرضه V تو این نسل همون 3 گانه III IV SA عرضه میکردن (البته به صورت ریمیک)
همین طور SA انلاین اضافه میکردن مطمئنن اگه این کارو میکردن خصوصا تو بخش آنلاینش غوغا به پا میکردن وحشتناک سرورای SA شلوغ میشد
نمیدونم راکستار پیش خودش چی فکر میکنه ولی به نظرم خیلی جاها رو اشتباه میره
1-2 سال پیش هم گفتن بازی GTA VI تیکه تیکه میاد بیرون
که اگه این طور باشه یا پروژه بازی خیلی بزرگ و برگ ریزونه
یا خیلی کارا آهسته پیش میره
به شخصه علاقه ی ندارم VI عنوان بدون عمقی مثله IV بشه
تنها چیزی که میخوام یه عنوان به بزرگی SA تو VICE CITY
یه بازی با بیش از 100 ماموریت اصلی مثله SA برخلاف IV که فکر کنم زیر 30 تا ماموریت اصلی بود
هنوز یاد SA میفتم مو به تن آدم سیخ میشه
اون شهر و چیدمان
اون محلات
رفتن به روستاهای اطراف (بافت ماشین موتور کامیون و تراکتور دوچرخه تو محیط روستای)
شهره لاس وگاس و سان فرانسیسکو
شخصی سازی بی نهایت از لباس تا مدل مو تتو باشگاه رفتن فیت شدن یا چاق شدن کاستوم کردن ماشین خرید خونه اسپری کردن دیوارها
گرفتن محلات
لول آپ کردن شخصیت
حتی اون گرافیک CELL SHADE بازی شاهکار بود
قبل IV چه بهارا برای خودم کاشتم که ببین 10 لول از SA بهتر میشه
حقیقتا اولین بار که IV بازی کردم نقشه (فیزیکی) بازیو دیدم خورد تو ذوقم گفتم حتما مقیاسش تو خود بازی بزرگ تره هرچی رفتن جلو تر بیشتر خورد تو ذوقم (مپ کوچیک بدون کاستوم و شخصی سازی)
طراحی 90% ماشینا بی روح و چرت
محیط شهری مسخره (کل میدان تایمز اندازه 2 خیابون بود)
قیافه رومنو میدیدم حالم به هم میخورد
تنها نکته مثبتش یه سری ویژگی های جدید مثله تلفن و فیزیک و تونلای مترو زیر شهر بود
IV کاری کرد با من که از شهر NY زده شدم
اینقدر چرت و کوچیک و محدود درستش کردن
از اونور V تو 2 نسل اینقدر بازی کردیمو همه چی داشتم و اون داستان آبکی V و 3 شخصیت شدن بازی و کاراکترای نچسب (تاحدودی ترور بد نبود) دوباره خورد تو ذوقم
الان فقط یه بازی به عظمت SA (ماشین های لایسنس شده) با کاراکتری جذاب مثله CJ یا TOMMY یا یه کاراکتر مثله شخصیت تونی مونتانا با داستان گیرا و طولانی تو میامی
فقط نمیدونم دلیل این اعلام جدای های اخیر راکستار تاثیر منفی میذاره یا مثبت
با تاریخ انتشار V هم بعیده زودتر از 22 بازی معرفی شه احتمالا بازی همون اواخر 23 یا اواسط 24 بیاد
فقط یه چیزی میگم :
IV روی سخت افزار خیلی محدودی مثل PS3 -X360 اومد
فیزیک و هندلینگش و AI ش حتی از خیلی بازیهای الانم سرتره
توقع داشتی روی اون سخت افزار در حد SA بزرگ باشه؟
عوضش توی V از نظر بزرگی و سرگرمی وغیره جبران کرد دیگه
ضمنا ۴ سال برای ساخت یه GTA با اون عظمت زمان کافی نیست

من میگم اینطور نگاه کن:
تو اون نسل دوتا GTA و یه DLC تحویل داد
تو نسل هشتم که هیچی ..

پس اگر یه بازی با مپ عظیم میخواییم که از نظر محتوی تا خرخره پر بار باشه باید صبرکنی.
اون شایعه تیکه تیکه بودن بازی هم ز بیخ رد شد اصلا اونطوری نیست خیالت راحت
 
اتفاقا بعد SA و عرضه IV من مطمئن شدم هر چیزی امکان پذیره
بازی به عظمت SA شد بازی بدون عمق و شخصی سازی IV که فقط در بخش فیزیک و رانندگی و یک سری آیتم دیگه پیشرفت داشت
IV به عنوان بازی که 3-4 سال روش کار شده بود به نظرم تو خیلی بخشا عقب گرد داشت
در مورد اختلاف دو نسل بازی به نظرم با عرضه V روی این نسل بازم یکم اختلاف کم شه
چون بعیده فقط یه سری تغییر گرافیک و فریم باشه
در کل ای کاش جای عرضه V تو این نسل همون 3 گانه III IV SA عرضه میکردن (البته به صورت ریمیک)
همین طور SA انلاین اضافه میکردن مطمئنن اگه این کارو میکردن خصوصا تو بخش آنلاینش غوغا به پا میکردن وحشتناک سرورای SA شلوغ میشد
نمیدونم راکستار پیش خودش چی فکر میکنه ولی به نظرم خیلی جاها رو اشتباه میره
1-2 سال پیش هم گفتن بازی GTA VI تیکه تیکه میاد بیرون
که اگه این طور باشه یا پروژه بازی خیلی بزرگ و برگ ریزونه
یا خیلی کارا آهسته پیش میره
به شخصه علاقه ی ندارم VI عنوان بدون عمقی مثله IV بشه
تنها چیزی که میخوام یه عنوان به بزرگی SA تو VICE CITY
یه بازی با بیش از 100 ماموریت اصلی مثله SA برخلاف IV که فکر کنم زیر 30 تا ماموریت اصلی بود
هنوز یاد SA میفتم مو به تن آدم سیخ میشه
اون شهر و چیدمان
اون محلات
رفتن به روستاهای اطراف (بافت ماشین موتور کامیون و تراکتور دوچرخه تو محیط روستای)
شهره لاس وگاس و سان فرانسیسکو
شخصی سازی بی نهایت از لباس تا مدل مو تتو باشگاه رفتن فیت شدن یا چاق شدن کاستوم کردن ماشین خرید خونه اسپری کردن دیوارها
گرفتن محلات
لول آپ کردن شخصیت
حتی اون گرافیک CELL SHADE بازی شاهکار بود
قبل IV چه بهارا برای خودم کاشتم که ببین 10 لول از SA بهتر میشه
حقیقتا اولین بار که IV بازی کردم نقشه (فیزیکی) بازیو دیدم خورد تو ذوقم گفتم حتما مقیاسش تو خود بازی بزرگ تره هرچی رفتن جلو تر بیشتر خورد تو ذوقم (مپ کوچیک بدون کاستوم و شخصی سازی)
طراحی 90% ماشینا بی روح و چرت
محیط شهری مسخره (کل میدان تایمز اندازه 2 خیابون بود)
قیافه رومنو میدیدم حالم به هم میخورد
تنها نکته مثبتش یه سری ویژگی های جدید مثله تلفن و فیزیک و تونلای مترو زیر شهر بود
IV کاری کرد با من که از شهر NY زده شدم
اینقدر چرت و کوچیک و محدود درستش کردن
از اونور V تو 2 نسل اینقدر بازی کردیمو همه چی داشتم و اون داستان آبکی V و 3 شخصیت شدن بازی و کاراکترای نچسب (تاحدودی ترور بد نبود) دوباره خورد تو ذوقم
الان فقط یه بازی به عظمت SA (ماشین های لایسنس شده) با کاراکتری جذاب مثله CJ یا TOMMY یا یه کاراکتر مثله شخصیت تونی مونتانا با داستان گیرا و طولانی تو میامی
فقط نمیدونم دلیل این اعلام جدای های اخیر راکستار تاثیر منفی میذاره یا مثبت
با تاریخ انتشار V هم بعیده زودتر از 22 بازی معرفی شه احتمالا بازی همون اواخر 23 یا اواسط 24 بیاد
باهات مخالفم :دی
نمی خوام بگم IV بهترین نسخه سری بوده نه قطعا برای من Vice City بهترین بوده
ولی IV در زمان خودش واقعا انقلابی بود که هنوز که هنوز فیزیک جذابش باعث میشه گاهش بهش سر بزنم به نظر من حتی از خود V هم فیزیک بهتری داشت
فضای IV و داستانش کلا دارک بود دیگه
من فقط امیدوارم VI برگرده به اون میامی زیبا تصورشم مو به تن آدم سیخ می کنه ی gta توی میامی با این همه پیشرفت صنعت گیم :دی
 
داستان 4 و5 رو توضیح میدی؟ مشخصه متوجه نشدی وگرنه داستان قشنگی داشتن
تم بازیم به داستان میخورد هر دو

بازی بهتری میشناسی رو اون سخت افزار کار بهتری کرده بگو

در ضمن تا عرضه رد دد 2 کل استودیو ها 9 تا بودن ک متحد رو ساخت رد دد کار میکردن از اون تایم به بعد هم مشغول ساخت 6 هستن به صورت متحد! 2 2 تا 4 کن ببین چند سال طول میکشه ساخت بازی عظیمی مثل6! بعد تیکه تیکه عرضه کردن هم اشتباه برداشت کردی! گفتن بازی با استاندارد های راک استار در ابعاد بزرگ خواهد بود ولی باز مرورزمان تکمیل میشه! یعنی پروژه بسیار بسیار بزرگ خواهد بود ک امکان عرضه کل چیزی ک میخوان در عرضه بازی نیست!

یک استودیو جدید هم اضافه شده به راک استار ک اعضای قدیمی سازنده تریلوجی بودن جدا شده بودن مجددا به راک استار برگشتن! و اونا هم دارن رو تریلوجی ریمستر کار میکنن! احتمالا 3 ریمیک باشه و سن اندریس و وایس سیتی ریمستر! بسیار هم عالی! بازی با جزییات سن اندریس نمیشه ریمیک کرد مگر این کل استودیو ها جمع شن ک عاقلانه نیست! وایس سیتی هم دلیلی نداره ریمیک بشه وقتی جی تی ای 6 مطمئن هستیم وایس سیتی حداقل یکی از مناطق هست! بعد از عرضه این هم میرن سراغ ریمستر کردن رد دد1!
#بوک_مارک
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
باهات مخالفم :D
نمی خوام بگم IV بهترین نسخه سری بوده نه قطعا برای من Vice City بهترین بوده
ولی IV در زمان خودش واقعا انقلابی بود که هنوز که هنوز فیزیک جذابش باعث میشه گاهش بهش سر بزنم به نظر من حتی از خود V هم فیزیک بهتری داشت
فضای IV و داستانش کلا دارک بود دیگه
من فقط امیدوارم VI برگرده به اون میامی زیبا تصورشم مو به تن آدم سیخ می کنه ی gta توی میامی با این همه پیشرفت صنعت گیم :D
این عکسو یادت هست؟

IMG_20210518_222549_528.jpg


همینجوری میخوام بگم سیو داشته باشینش ?
 
فقط یه چیزی میگم :
IV روی سخت افزار خیلی محدودی مثل PS3 -X360 اومد
فیزیک و هندلینگش و AI ش حتی از خیلی بازیهای الانم سرتره
توقع داشتی روی اون سخت افزار در حد SA بزرگ باشه؟
عوضش توی V از نظر بزرگی و سرگرمی وغیره جبران کرد دیگه
ضمنا ۴ سال برای ساخت یه GTA با اون عظمت زمان کافی نیست

من میگم اینطور نگاه کن:
تو اون نسل دوتا GTA و یه DLC تحویل داد
تو نسل هشتم که هیچی ..

پس اگر یه بازی با مپ عظیم میخواییم که از نظر محتوی تا خرخره پر بار باشه باید صبرکنی.
اون شایعه تیکه تیکه بودن بازی هم ز بیخ رد شد اصلا اونطوری نیست خیالت راحت
باهات مخالفم :D
نمی خوام بگم IV بهترین نسخه سری بوده نه قطعا برای من Vice City بهترین بوده
ولی IV در زمان خودش واقعا انقلابی بود که هنوز که هنوز فیزیک جذابش باعث میشه گاهش بهش سر بزنم به نظر من حتی از خود V هم فیزیک بهتری داشت
فضای IV و داستانش کلا دارک بود دیگه
من فقط امیدوارم VI برگرده به اون میامی زیبا تصورشم مو به تن آدم سیخ می کنه ی gta توی میامی با این همه پیشرفت صنعت گیم :D
داستان 4 و5 رو توضیح میدی؟ مشخصه متوجه نشدی وگرنه داستان قشنگی داشتن
تم بازیم به داستان میخورد هر دو

بازی بهتری میشناسی رو اون سخت افزار کار بهتری کرده بگو

در ضمن تا عرضه رد دد 2 کل استودیو ها 9 تا بودن ک متحد رو ساخت رد دد کار میکردن از اون تایم به بعد هم مشغول ساخت 6 هستن به صورت متحد! 2 2 تا 4 کن ببین چند سال طول میکشه ساخت بازی عظیمی مثل6! بعد تیکه تیکه عرضه کردن هم اشتباه برداشت کردی! گفتن بازی با استاندارد های راک استار در ابعاد بزرگ خواهد بود ولی باز مرورزمان تکمیل میشه! یعنی پروژه بسیار بسیار بزرگ خواهد بود ک امکان عرضه کل چیزی ک میخوان در عرضه بازی نیست!

یک استودیو جدید هم اضافه شده به راک استار ک اعضای قدیمی سازنده تریلوجی بودن جدا شده بودن مجددا به راک استار برگشتن! و اونا هم دارن رو تریلوجی ریمستر کار میکنن! احتمالا 3 ریمیک باشه و سن اندریس و وایس سیتی ریمستر! بسیار هم عالی! بازی با جزییات سن اندریس نمیشه ریمیک کرد مگر این کل استودیو ها جمع شن ک عاقلانه نیست! وایس سیتی هم دلیلی نداره ریمیک بشه وقتی جی تی ای 6 مطمئن هستیم وایس سیتی حداقل یکی از مناطق هست! بعد از عرضه این هم میرن سراغ ریمستر کردن رد دد1!
#بوک_مارک

من بالا گفتم از نظر فیزیکی و به قول شما فنی واقعا خوب بود یا حتی هندلینگ و فیزیک ماشین
همین طور به قول شما دارک بود
ولی عمق نداشت بازی
مپش هم خیلی جای پیشرفت داشت شما یه نگاه به مپ های True Crime LA/NY بنداز همون NY رو PS2و اوایل 360 مپش یه بخش داشت منهتن که از کله مپه IV بزرگ تر بود
شاید مثله GTA پرواز نمیکرد و ولی واقعا بزرگ بود
از نظر ایده هم همین IV استفاده از تلفن همراه رو از رو همین TC برداشت و تازه قابلیت استفاده از صندوق عقب قراره تو VI بذارن که TC رو PS2 با محدودیت اجرار کرد
در مورد شاهکار بودن عناوین راکستار شکی نیست
ولی واقعا NY بازی IV کاری کرد که من از نیویورک زده شم
شاید بگین محدودید سخت افزاری یا محدودیت انجین بازی
کلا میگم از نظر فیزیک HAVOK تکنولوژی این جور چیزا بازی خوبی بود
من خودم همیشه کارم این بود ماشین میدزدیدم تا طرف درو باز میکرد میکشوندمش رو زمین یا از بالا برج چیت میزدم با ماشین میپریدم پایین که تخریب پذیری خوبی داشت تو اون عظمت
ولی محیط بازی واقعا افسرده کننده بدون عمق بود
من هیچ جوره با داستان IV و V ارتباط برقرار نکردم
با کاراکترای IV که اصلا ارتباط برقرار نکردم تنها شخصیتای دوست داشتنی IV یکی جکوب بود یکی هم دختره کتی نامی بود
نمیدونم راک استار هدفش از طراحی کاراکتر تو این سری چی بود اکثرا قیافهاشون شبیه جذاب نبود انگار میخواست تو ظاهر سازی و این جور چیزا خیلی پر زرق و برق نباشن کاراکترا
حقیقتا با کاراکتر اصلی (نیکو) هم حال نکردم
برخلافش TC :LA واقعا بازی ماله 2003 بود شخصیت پردازیش حرف نداشت
امیدوارم دوباره TC در کنار GTA ساخته شه
برخلافش با شخصیت پردازی RDR2 خیلی حال کردم خصوصا آرتور
در مورد تیکه تیکه بودن نمیدونم منظورشون چیه
یا مثله همین V بازی کتمل میشه
یا از نظر داستانی و کپچری باشه و زمانی و جابه جای تو نقشه
الان بیشتر دلم یه GTA میخواد
اگه اشتباه نکنم بخش طراحی ماشین ها رو دادن ROCKSTAR INDIA موندم چی قراره از کار در بیاد بازی
حس میکنم این بزرگترین پروژه راکستاره خصوصا بعد سود وحشتناک V
بالا هم در مورد IV گفتم شاید بد برداشت کردین من نمیگم بد بود ولی میتونست هم عمق شدیدی داشته باشه هم طولانی تر و.....
من هر GTA میاد فورا با SA قیاسش میکنم
SA برای من حکم سنگ محک داره
برای همین وقتی تو IV یا V ضعفی میبینم نسبت به SA میخوره تو ذوقم
بذار مثالی بزنم متوجه شی فکر کنم همه قبول داریم فیزیک رانندگی IV از همه سری بالاتر بود
وقتی رفتیم تو V تا حدودی خورد تو ذوقمون
 
جدا راک استار ایراد گرفتن نداره
تو دوره ای که یوبیسافتی که پر از آیپی آفلاین با تم و رنگ و بوی مختلفه میگه دیگه برام نمیصرفه بسازم میرم F2P های بتل رویالی می‌سازم یعنی چی؟ یعنی الان هر شرکتی بازی آفلاین میسازه باید دستش بوسید

ماهایی که با بازیهای با داستان غنی و آفلاین بزرگ شدیم کم کم از بازار هدف بودن استودیو ها خارج میشیم و بچه مچه هایی که با فورتنایت و بازیهای آنلاین بزرگ شدن جامون میگیرن و استودیو برحسب سلیقه اونها بازی میسازن


ولی خدایی باگ ترین چیزی که تو بازیهای راک استار دیدم تو Vice City بود طرف تو میامی بغل ساحل و اقیانوس زندگی میکرد بعد شنا بلد نبود
 
IMG_20210519_020951_467.jpg

تیک تو امشب اعلام کرد برنامه داره تا سه سال آینده ۶۲ عنوان متتشر کنه.
از اول آپریل امسال تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ تصمیم داره ۲۱ عنوان منتشر کنه که ۴ تای اون عنوان چشمگیر هست.
از ۳۱ مارس ۲۰۲۲ تا دو سال بعدش هم ۱۹ عنوان چشمگیر و ۴ عنوان متوسط منتشر میکنه.
اینجا Core Impressive یا چشمگیر معنی AAA تایتل رو میده
بنابراین GTA 6 تو بازه اوایل ۲۰۲۲ تا اوایل ۲۰۲۴ منتشر میشه.
 
برخی آمار فروش بازی های Take 2

فردش GTAV به ۱۴۵ میلیون نسخه رسید.
فروش کل فرنچایز GTA به ۳۴۵ میلیون نسخه رسید.

بازی GTAV پرفروش ترین بازی دهه اخیر در آمریکای شمالی لقب گرفت.

فروش بازی RDR2 به ۳۷ میلیون نسخه رسید.
فروش کل فرنچایز RED DEAD به ۶۰ میلیون نسخه رسید.

فروش Borderlands 3 به ۱۳ میلیون نسخه رسید.
فروش کل فرنچایز Borderlands به ۷۰ میلیون نسخه رسید.

فروش کل فرانچایز بایوشاک هم ۳۷ میلیون نسخه می باشد.
 
View attachment 206831

تیک تو امشب اعلام کرد برنامه داره تا سه سال آینده ۶۲ عنوان متتشر کنه.
از اول آپریل امسال تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ تصمیم داره ۲۱ عنوان منتشر کنه که ۴ تای اون عنوان چشمگیر هست.
از ۳۱ مارس ۲۰۲۲ تا دو سال بعدش هم ۱۹ عنوان چشمگیر و ۴ عنوان متوسط منتشر میکنه.
اینجا Core Impressive یا چشمگیر معنی AAA تایتل رو میده
بنابراین GTA 6 تو بازه اوایل ۲۰۲۲ تا اوایل ۲۰۲۴ منتشر میشه.
احتمالا عناوینی مثله borderlands و شاید darkness 3 و mafia 4 و شاید duke nukem و bioshock 4 با gta باشه
هر سال هم nba و wwe میدن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or