Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
تا اول آپریل و شروع سال مالی 2026 تیک-تو 80 روز دیگه مونده .
تیک تو در اسناد خودش برای مارکتینگ سال مالی جدید 75 میلیون دلار هزینه در نظر گرفته که احتمالا در گزارش جدید در فوریه به میزان زیادی بیشتر هم میشه.

IMG_20250108_152041_436.jpg
 
در مورد لیک جدید ۲ تا حالت بیشتر نداره:

-یا واقعا داره راست میگه

-یا برداشته فریم به فریم تریلر رو قشنگگگ جویده و بر اساس اون فرضیه سازی کرده

در هر ۲ حالت دمش گرم، آدم با خوندن جزییات اش واقعا هایپ میشه. و حالا کلا هم چیزه غیرقابل باور یا عجیبی نگفته ها که r/gta6 یا بقیه جاها خیلی راحت دارن ازش میگذرن.

فقط با یه حرفش حال نکردم و‌ اونم این بود که این‌‌ بارم باز دسترسی به Gym نداریم.
 
در مورد لیک جدید ۲ تا حالت بیشتر نداره:

-یا واقعا داره راست میگه

-یا برداشته فریم به فریم تریلر رو قشنگگگ جویده و بر اساس اون فرضیه سازی کرده

در هر ۲ حالت دمش گرم، آدم با خوندن جزییات اش واقعا هایپ میشه. و حالا کلا هم چیزه غیرقابل باور یا عجیبی نگفته ها که r/gta6 یا بقیه جاها خیلی راحت دارن ازش میگذرن.

فقط با یه حرفش حال نکردم و‌ اونم این بود که این‌‌ بارم باز دسترسی به Gym نداریم.
موافقم باهات که خیلی رویایی به نظر میرسه، ولی از اونطرف تفاوت بین بازی های راکستار رو دیدیم :دی می دونیم اینا کاملا شدنیه و راکستار حتی فراتر از اینا هم میره :دی
راکستار پادشاه جزئیاته دیگه RDR2 جلو رومونه 6 سال ملت شخمش زدن هنوز جزیات پشم ریزون ازش میاد که شخصا بعضی هارو ندیدم با اینکه در مجموع بالای 300 ساعت بازیش کردم
 
آخرین ویرایش:
موافقم باهات که خیلی رویایی به نظر میرسه، ولی از اونطرف تفاوت بین بازی های راکستار رو دیدیم :دی می دونیم اینا کاملا شدنیه و راکستار حتی فراتر از اینا هم میره :دی
راکستار پادشاه جزئیاته دیگه RDR2 جلو رومونه 5 سال ملت شخمش زدن هنوز جزیات پشم ریزون ازش میاد که شخصا بعضی هارو ندیدم با اینکه در مجموع بالای 300 ساعت بازیش کردم
فارغ از اینکه این لیک واقعی یا غیرواقعیه اما به نظر من هم با استانداردی راکستار داره براحتی این چیزها را میتونن پیاده کنند. بنظرم این فقط یک گوشه کوچیک از جزییات بازی خواهد بود.
سخت افزار زیر دستشون که خوبه ، بهترین نیروها را دارند و انجین هم که آپدیت شده و کلی هم وقت و سرمایه داشتند. همه چیز عالیه برای خلق یه اپن ورلد استثنایی
 
بنظرم آسونترین و دم دستی ترین راه برای رویاپردازی اینه که المانهایی که توی RDR2 معرفی شدند رو توی ذهن پر و بال بدیم ..
فرضا اگر در RDR2 برای اولین بار با تغییرات محیطی و ساخت و ساز داینامیک در ابعاد محدود و کوچیک روبرو شدیم (قطع شدن درختها در Big Valley , ساخت و گسترش خطوط راه آهن و تکامل اون کلبه توی Valentine), کاملا منطقیه که باور داشته باشیم VI این ویژگی رو به شکلی کاملتر و جامع تر دربر خواهد گرفت.
 
یکی از چیزایی که دوست دارم ببینم اینه که بطور داینامیک و متنوع، اتفاقاتی مثل سرقت بانک و آتش سوزی و سیل و... توی جهان بازی رخ بده ولی بعدش وضعیت اون ناحیه ای که اون اتفاق افتاده برای مدتی متفاوت باشه. مثلا توی یک محله رفت و آمد پلیس بیشتر بشه و مامورها بیشتر به آدم گیر بدن و... :D
 
یکی از چیزایی که دوست دارم ببینم اینه که بطور داینامیک و متنوع، اتفاقاتی مثل سرقت بانک و آتش سوزی و سیل و... توی جهان بازی رخ بده ولی بعدش وضعیت اون ناحیه ای که اون اتفاق افتاده برای مدتی متفاوت باشه. مثلا توی یک محله رفت و آمد پلیس بیشتر بشه و مامورها بیشتر به آدم گیر بدن و... :D
شک ندارم رندوم ایونت های این چنینی زیاد خواهیم دید
ی سری ماموریت به سبک gtao هم حتما میبینیم اینجوری که مثلا بهت خبر بدن قرار فلان جواهرفروشی رو بزنن و تو ۲ تا آپشن داشته باشی بری پیش صاحب جواهر فروشی و گود گای بازی و اینا یا اینکه بد گای باشی و دزدارو زیر نظر بگیری بعد دزدی خفتشون کنی :دی
 
خب طرف یه آپدیتی کرده و ازش سوالاتی کردند که باعث شده یه سری اطلاعات دیگه رو هم بگه.
من خودم به هیچ وجه نمی‌تونم باور کنم که داره راست میگه (اون یکی فرشته رو شونه ام میگه شایدم درست باشه) اما حقیقتا چیزهایی که میگه با استاندارد راکستار همخوانی داره و یه حالت منطقی داره پس به چشم ایده میشه ازش لذت برد‌.


ترجمه:

با توجه به پست قبلی من در مورد گیم پلی تست GTA VI سعی کردم تا جایی که می‌توانم به افراد زیادی پاسخ دهم‌ . ده‌ها پیام وجود داشت و هنوز هم وجود دارد . سعی میکنم به همه در هر زمان که بتوانم پاسخ دهم، با این حال، بسیاری از مردم به طرز عجیبی در مورد سیستم "نگهداری و تمیز کردن" که ذکر کردم گیر داده ند چرا بیشتر در این مورد حرف زده ای.
خب من ، شخصاً واقعاً آن را دوست داشتم و بیشتر در مورد واقع گرایی بازی و احساس زنده بودن به جای چیزهای دیگر هیجان زده بودم.
به همین دلیل صبر کردم تا مردم بتوانند سؤالات خود را بپرسند اما بسیاری از کاربران واقعاً گفتند که "چطور این تنها چیزی است که من دیدم؟ Lmao، زباله ؟ تعمیر و نگهداری خدمه، wtf؟».

بنابراین من سعی می کنم موارد دیگری را که در گیم پلی مشاهده کردم، خلاصه کنم. من با مواردی که در پست اولم به آنها اشاره نکردم شروع می کنم، سپس آن را با "سیستم تمیز کردن" به پایان می برم.

*فیزیک وسیله نقلیه بسیار واقعی تر است، فیزیک تصادف نیز همینطور است. هر خودرو بسته به نوع و ارتقاءهایی که روی آن انجام شده است حس و وزن ویژه خود را دارد. بطور مثال اگر وزن اضافی داشته باشد (مثل زره، سرنشینان، جسدی در صندوق عقب، بنابراین قسمت عقب بیشتر سنگین می شود و پایین تر می آید.

فیزیک تصادف من را به یاد آن بازی شبیه ساز تصادف انداخت . ممکن است با تصادف چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، صندوق عقب کاسه‌ چراغ ها و آینه‌ها بر روی زمین بیفتد یا اگر جسدی در صندوق عقب داشته باشید، قابل رویت شود و npc ها شروع به ضبط فیلم و تماس با پلیس میکنند. اگر واقعاً تصادف شدید و با سرعت بسیار بالا باشد ، ماشین‌ها می‌توانند خم شوند یا حتی دو نیم شوند، مانند برخورد با یک تیر ضخیم بزرگ که قابل تخریب نیست، بنابراین زباله‌های زیادی از نظر فیزیکی در اثر برخورد بزرگ یا خشن بر روی زمین تشکیل خواهد شد‌.

*موجودی اسلحه چندتایی است، شما یک (چرخه سلاح) خواهید داشت. برای زمانی که پیاده هستید، می توانید تفنگ ها، (یکی در پشت کمر و یک کوچکتر در جلو)، چاقو و چیزهایی مانند نارنجک، مواد منفجره در کوله پشتی حمل کنید.
سپس موجودی صندوق عقب یا وانت است که دارای لباس ها و چندین سلاح بزرگ تر و افزودنی ها است، از صدا خفه کن، نارنجک انداز برای اسلحه، نشانگر لیزری و دوربین اسنایپ و غیره.

*ساختمان‌ها که فکر می‌کنم 40% قابل ورود خواهند بود، می‌توانید درها و پنجره های جایی که قابل ورود است، منفجر کنید مثل هتل‌های بزرگ، آسمان‌خراش‌ها، بانک‌ها، مراکز خرید.
جاهای کوچکترها، مانند مغازه ها، پمپ بنزین ها و غیره (که قابل ورود هستند، یا همه آنها در سراسر نقشه پخش شده اند)، تخریب پذیرتر هستند، نه فقط پنجره ها و درها، بلکه در واقع می توانید آنها را تخریب کنید اما اسکلت ساختمان همچنان پابرجا خواهد ماند، بنابراین تخریب کامل نیست، بلکه فقط قسمت هایی از آن است.

*گرافیک حتی بهتر از RDR2 است، یک جهش واقعی وجود دارد، اگرچه RDR2 هنوز هم بسیار زیبا به نظر می رسد، اما GTA VI واقعاً نکست جن به نظر میرسد.
اما رویکرد منحصر به فرد تر به آن، که واقعاً نفس گیر است، انواع آب و هوا هست بخصوص هوای طوفانی که واقعاً احساس می شود و به نظر می‌رسد که واقعاً در حال وقوع است، باد شدید درختها و علائم جاده‌ای را به حرکت در می‌آورد، npc تعادل خود را از دست می‌دهد و به دنبال جایی برای پناه گرفتن می‌روند، و خیلی چیزهای دیگر.

*هر دو شخصیت (جیسون و لوسیا) احساس و وزن، حرکات و شخصیت خاص خود را دارند. آنها متفاوت شلیک می کنند، تفنگ ها را متفاوت نگه می دارند، هدف گیری متفاوتی دارند (مخصوصاً اگر لوسیا سعی کند تفنگ سنگین تر و بزرگتری را در دست بگیرد). حرکت شخصیت ها توسعه یافته تر است، و همانطور که لیک های قدیمی نشان می دهد، اکنون می توانند کارهای بیشتری انجام دهند، حتی از دیوارها/حصارهای کوچکتر بالا بروند، روی زمین دراز بکشند و بین سقف ها بپرند. حرکت کاراکترها اکنون واقعاً مدرن به نظر می رسد و چیزهای زیادی را از چیزی که در یک بازی Hitman یا Ghost Recon می بینید ترکیب می کند.

*لباس ها فیزیک خاص خود را دارند، در واقع روی بدن فیت می نشیند و حرکات فرد بر نحوه رفتار پارچه تأثیر می گذارد.
می توانید اسلحه کمری را در زیر پیراهن خود پنهان کنید، چه در جلو یا پشت و زمانی که تفنگ خود را بکشید، لباس در واقع با دست در تعامل است، بالا می آید که می توانید زیر لباس را ببینید .
لباس ها پاره می شوند، کثیف می شوند، عرق می کنند، خیس می شوند، خونی می شوند و به بریدگی چاقو و گلوله واکنش نشان می دهند.

*سطح Gore با RDR2 برابر است، احساس تیراندازی به npc بسیار واقعی تر است و npc ها به روشی واقعی تر واکنش نشان می دهند، شما در واقع می توانید حتی از نظر ظاهری که به آنها شلیک می شود آن گلوله ها را احساس کنید که به یک توده بدن انسان برخورد میکند. به عنوان مثال، شخصی که بازی می‌کرد در حال آزمایش چیزهایی بود مثلا یک بار با تفنگ دستی به یک npc از نزدیک به شکم آن شلیک کرد، که باعث شد NPC کمی به عقب حرکت کند، به جلو خم شود، دستش را روی شکمش بگذارد که شاهد خونی که شروع به بیرون آمدن میکند خواهیم بود ، آن npc چندبار به کف دست خون آلودش نگاه کرد که چند پا تلو تلو خورد و سپس روی زانوهایش افتاد، پس از نفس نفس زدن و با صدای ضعیفی پرسید، "چرا...چرا به من شلیک کردی؟" چهره او در واقع درد و شوک را نشان می داد. سپس او به شانه‌اش شلیک کرد و npc به سمت عقب و به پهلوی خود افتاد و صداهایی را مانند کسی که درد می‌کشد و خونریزی می‌کرد، ایجاد کرد. npc زمانی که گلوله به بدن اصابت کرد، حرکتی واقع بینانه انجام داد، شانه به سمت عقب حرکت کرد، واقعا شبیه یک تیراندازی واقعی بود و من واقعا فکر می کنم شلیک به npc های تصادفی در بازی "سخت تر" خواهد بود زیرا بسیار "واقعی" خواهد بود.

* زباله ها دارای خواص فیزیکی است و به جهان و کاربر واکنش نشان می دهد، می توانید بطری ها را بردارید و به سر کسی را بکوبید یا به عنوان یک حواس پرتی دشمن پرتاب کنید.
*شما می توانید اجساد را روی شانه خود حمل کنید و آنها را به روش های مختلف دور بیندازید.

و اکنون در مورد بخش سیستم تمیزکاری خدمه :

*گفتم کارگران ساختمانی ، ماشین های سنگین کنار جاده و غیره خواهد بود که به واقع گرایی و حس یک شهر زنده می افزایند. و جامعه، به خصوص زمانی که به طور تصادفی در اطراف رانندگی می کنید اسکریپت‌ شده‌اند و با گذشت زمان «وظیفه» خاصی برای کار کردن دارند (مانند RDR2 اما پیشرفته‌تر)، این حس را به شما میدهد که اینکه شما بخشی از این مکان و این زندگی هستید.

*سیستم تمیز کردن خدمه به این صورت کار می کند:
هنگامی که پلیر با ایجاد تصادفات بزرگ اتومبیل (به ویژه در طول ماموریت ها، که بعداً در فضای مجازی منعکس خواهد شد) خواهند آمد.

بسته به زمینه و موقعیت، پرسه زدن آزاد پلیر یا انجام ماموریت ها آمدن این نیروها کمی زمان می برد. اول پلیس ها، آمبولانس ها، آتش نشان ها می آیند، اگر ماشین های در حال سوختن وجود داشته باشند ابتدا آتش نشانی میرسد.
شما در این حالت یا در نهایت فرار می کنید (سطح تحت تعقیب)، یا کشته می شوید (پلیس، SWAT، یا ارتش در حالت شدید می‌توانند شما را احاطه کنند.

شما نمی توانید برای مدت طولانی در یک نقطه بمانید و مجبور به فرار هستید اما هنگامی که آن مکان ایمن شد، خدمه نظافت وارد می شوند و شروع به کشیدن ماشین ها به کنار و تمیزکاری زباله های بزرگتر می کنند مانند تیر برق ها و چیزهای دیگر که اگر شما بدون سطح تحت تعقیب به محل مورد نظر بر گردید یا نمرده باشید می توانید شاهد انجام کارهایشان باشید.

من هرگز نگفتم که شما قادر خواهید بود جاده ها را منفجر کنید و تخریبی در حد Battlefield انجام دهید و دهانه های بزرگ ایجاد کنید. صرفا حفره کوچکی که خدمه خواهند آمد و تعمیر می کنند، اما زمین کمی تخریب‌پذیر است، بنابراین موشک نوع حفره‌ ی از نوع کم عمق ایجاد می‌کنند، اما هیچ چیز خیلی بزرگی نیست و آثار آنها معمولا از بین می‌روند اما آن خرابی هایی که در مأموریت‌ها ایجاد میشوند توسط خدمه تعمیر می‌شوند، جای تعمیر آنها باقی می ماند‌ . اگر دوباره از آن مکان عبور کنید، ممکن است خدمه‌ای را ببینید که با ماشین‌های سنگین کار می‌کنند یا چند ورقه فلزی را روی جاده به عنوان پوشش بر روی چندین حفره می‌گذارند، چند تیر تلفن و برق جدید نصب می‌کنند، اما اینها چیزهای محدودی هستند و فقط در تحت تاثیر ماموریتهای اصلی ایجاد میشوند و برای ایجاد حس زنده بودن طراحی شده اند.
 
همیشه یه سری هستن که اسمشون "دیدید گفتم" هست‌ . من ترجیحا اینطوری صداشون میکنم‌. اینا اگر ۱۰ درصد حرفاشون درست بیاد میان و همینو فرو میکنن تو چشم آدم اگر ۹۰ درصد باقیش هم درست نباشه اصلا آفتابی نمیشن که کسی بخواد سراغشون رو بگیره.
کلا هیچ حرف دیگه ای ندارن جز همین حرفها.
طرف تاحالا صدبار گفته این طور بازیا تایپش نیست ولی خب میاد تیکه شو میندازه میره .
اشکالی هم نداره که بگه ، فرومه ولی دیگه این حرف های درباره تاخیر تکراری شده. حالا یا ۲۰۲۵ میاد یا پوش میشه به ۲۰۲۶ از این دو حالت که خارج نیست. ولی هی گفتنش قرار نیست چیزیو تغییر بده.
اگر فکر میکنید غیر از تاخیر حرف دیگه ای راجب بازی دارید بگید وگرنه در مورد تاخیر خوردن یا نخوردن به طرز مسخره ای زیاد حرف زده شده.

سهام دار راكستار هستيد يا كمپانى مال اقوامتون هست يا تاپيك ارث خانوادگيتون؟
بارها ديدم حتى واسه همين تاريخ ريليز هم با بقيه درگير ميشى.
اين روند فعلى شواهدش به عرضه ٢٠٢٥ نميخوره و راكستار هم سابقه تاخير زدن داره حالا هر كى بياد هر روز هى بگه نه ٢٠٢٥ مياد.
نه اين حرف توهينه نه فحشه نه يعنى بازى بده.
آروم باش اينا تهش همش اسمش روشه بازيه!
 
سهام دار راكستار هستيد يا كمپانى مال اقوامتون هست يا تاپيك ارث خانوادگيتون؟
بارها ديدم حتى واسه همين تاريخ ريليز هم با بقيه درگير ميشى.
اين روند فعلى شواهدش به عرضه ٢٠٢٥ نميخوره و راكستار هم سابقه تاخير زدن داره حالا هر كى بياد هر روز هى بگه نه ٢٠٢٥ مياد.
نه اين حرف توهينه نه فحشه نه يعنى بازى بده.
آروم باش اينا تهش همش اسمش روشه بازيه!
اولا فکت نده . اینو خوب بخون تا بفهمی شواهد چیه
Rockstar's Teams Are Still Promoting GTA 6 2025 Release Window
بقیه گمانه زنی ها را هم باید گذاشت در کوزه.
سایت بازی زده ۲۰۲۵ ، ناشرش هم ۶۰ بار تاحالا گفته ۲۰۲۵ پس بقیه صحبت‌هادر مورد تاخیر هم فقط چرت و پرته تا زمانی که خلافش ثابت بشه که اونم باید خودشون بگن .
آیا از داخل کمپانی خبری داری که میگی شواهد؟ اگر خبری داری بگو :D تا زمانی که کمپانی میگه ۲۰۲۵ پس یعنی ۲۰۲۵ میاد مگر خودشون بعدا چیز دیگه ای اعلام کنند.
بعدش من با چه کسی درگیر شدم؟ عجب :D
من تو این تاپیک فقط راجب بازی حرف زدم و تو این ۶ سال با خیلیا هم بحثای خیلی قشنگی داشتیم.
شما خودت تاحالا یک پست غیر از موضوع تاخیر تاحالا در مورد این بازی تو این تاپیک دادی؟ اگر حرفی راجب بازی داری بزن وگرنه راجب تاخیر دیگه به‌اندازه کافی حرف زده شده. خیلی هم زیاد گفته شده و حقیقتا بحث نخ نمایی شده.
ضمنا منم نه سهامدارم نه صاحب چیزی، اگر شما میتونی راجب این بازی حرفها و بحث به درد بخوری بکنی و اطلاعات مارو بیشتر کنی، بفرما این تاپیک کاملا در اختیار شماست ،خیلی هم استقبال میکنیم که بفرمایید تا استفاده کنیم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or