خب
طرف یه آپدیتی کرده و ازش سوالاتی کردند که باعث شده یه سری اطلاعات دیگه رو هم بگه.
من خودم به هیچ وجه نمیتونم باور کنم که داره راست میگه (اون یکی فرشته رو شونه ام میگه شایدم درست باشه) اما حقیقتا چیزهایی که میگه با استاندارد راکستار همخوانی داره و یه حالت منطقی داره پس به چشم ایده میشه ازش لذت برد.
ترجمه:
با توجه به پست قبلی من در مورد گیم پلی تست GTA VI سعی کردم تا جایی که میتوانم به افراد زیادی پاسخ دهم . دهها پیام وجود داشت و هنوز هم وجود دارد . سعی میکنم به همه در هر زمان که بتوانم پاسخ دهم، با این حال، بسیاری از مردم به طرز عجیبی در مورد سیستم "نگهداری و تمیز کردن" که ذکر کردم گیر داده ند چرا بیشتر در این مورد حرف زده ای.
خب من ، شخصاً واقعاً آن را دوست داشتم و بیشتر در مورد واقع گرایی بازی و احساس زنده بودن به جای چیزهای دیگر هیجان زده بودم.
به همین دلیل صبر کردم تا مردم بتوانند سؤالات خود را بپرسند اما بسیاری از کاربران واقعاً گفتند که "چطور این تنها چیزی است که من دیدم؟ Lmao، زباله ؟ تعمیر و نگهداری خدمه، wtf؟».
بنابراین من سعی می کنم موارد دیگری را که در گیم پلی مشاهده کردم، خلاصه کنم. من با مواردی که در پست اولم به آنها اشاره نکردم شروع می کنم، سپس آن را با "سیستم تمیز کردن" به پایان می برم.
*فیزیک وسیله نقلیه بسیار واقعی تر است، فیزیک تصادف نیز همینطور است. هر خودرو بسته به نوع و ارتقاءهایی که روی آن انجام شده است حس و وزن ویژه خود را دارد. بطور مثال اگر وزن اضافی داشته باشد (مثل زره، سرنشینان، جسدی در صندوق عقب، بنابراین قسمت عقب بیشتر سنگین می شود و پایین تر می آید.
فیزیک تصادف من را به یاد آن بازی شبیه ساز تصادف انداخت . ممکن است با تصادف چراغهای جلو، چراغهای عقب، صندوق عقب کاسه چراغ ها و آینهها بر روی زمین بیفتد یا اگر جسدی در صندوق عقب داشته باشید، قابل رویت شود و npc ها شروع به ضبط فیلم و تماس با پلیس میکنند. اگر واقعاً تصادف شدید و با سرعت بسیار بالا باشد ، ماشینها میتوانند خم شوند یا حتی دو نیم شوند، مانند برخورد با یک تیر ضخیم بزرگ که قابل تخریب نیست، بنابراین زبالههای زیادی از نظر فیزیکی در اثر برخورد بزرگ یا خشن بر روی زمین تشکیل خواهد شد.
*موجودی اسلحه چندتایی است، شما یک (چرخه سلاح) خواهید داشت. برای زمانی که پیاده هستید، می توانید تفنگ ها، (یکی در پشت کمر و یک کوچکتر در جلو)، چاقو و چیزهایی مانند نارنجک، مواد منفجره در کوله پشتی حمل کنید.
سپس موجودی صندوق عقب یا وانت است که دارای لباس ها و چندین سلاح بزرگ تر و افزودنی ها است، از صدا خفه کن، نارنجک انداز برای اسلحه، نشانگر لیزری و دوربین اسنایپ و غیره.
*ساختمانها که فکر میکنم 40% قابل ورود خواهند بود، میتوانید درها و پنجره های جایی که قابل ورود است، منفجر کنید مثل هتلهای بزرگ، آسمانخراشها، بانکها، مراکز خرید.
جاهای کوچکترها، مانند مغازه ها، پمپ بنزین ها و غیره (که قابل ورود هستند، یا همه آنها در سراسر نقشه پخش شده اند)، تخریب پذیرتر هستند، نه فقط پنجره ها و درها، بلکه در واقع می توانید آنها را تخریب کنید اما اسکلت ساختمان همچنان پابرجا خواهد ماند، بنابراین تخریب کامل نیست، بلکه فقط قسمت هایی از آن است.
*گرافیک حتی بهتر از RDR2 است، یک جهش واقعی وجود دارد، اگرچه RDR2 هنوز هم بسیار زیبا به نظر می رسد، اما GTA VI واقعاً نکست جن به نظر میرسد.
اما رویکرد منحصر به فرد تر به آن، که واقعاً نفس گیر است، انواع آب و هوا هست بخصوص هوای طوفانی که واقعاً احساس می شود و به نظر میرسد که واقعاً در حال وقوع است، باد شدید درختها و علائم جادهای را به حرکت در میآورد، npc تعادل خود را از دست میدهد و به دنبال جایی برای پناه گرفتن میروند، و خیلی چیزهای دیگر.
*هر دو شخصیت (جیسون و لوسیا) احساس و وزن، حرکات و شخصیت خاص خود را دارند. آنها متفاوت شلیک می کنند، تفنگ ها را متفاوت نگه می دارند، هدف گیری متفاوتی دارند (مخصوصاً اگر لوسیا سعی کند تفنگ سنگین تر و بزرگتری را در دست بگیرد). حرکت شخصیت ها توسعه یافته تر است، و همانطور که لیک های قدیمی نشان می دهد، اکنون می توانند کارهای بیشتری انجام دهند، حتی از دیوارها/حصارهای کوچکتر بالا بروند، روی زمین دراز بکشند و بین سقف ها بپرند. حرکت کاراکترها اکنون واقعاً مدرن به نظر می رسد و چیزهای زیادی را از چیزی که در یک بازی Hitman یا Ghost Recon می بینید ترکیب می کند.
*لباس ها فیزیک خاص خود را دارند، در واقع روی بدن فیت می نشیند و حرکات فرد بر نحوه رفتار پارچه تأثیر می گذارد.
می توانید اسلحه کمری را در زیر پیراهن خود پنهان کنید، چه در جلو یا پشت و زمانی که تفنگ خود را بکشید، لباس در واقع با دست در تعامل است، بالا می آید که می توانید زیر لباس را ببینید .
لباس ها پاره می شوند، کثیف می شوند، عرق می کنند، خیس می شوند، خونی می شوند و به بریدگی چاقو و گلوله واکنش نشان می دهند.
*سطح Gore با RDR2 برابر است، احساس تیراندازی به npc بسیار واقعی تر است و npc ها به روشی واقعی تر واکنش نشان می دهند، شما در واقع می توانید حتی از نظر ظاهری که به آنها شلیک می شود آن گلوله ها را احساس کنید که به یک توده بدن انسان برخورد میکند. به عنوان مثال، شخصی که بازی میکرد در حال آزمایش چیزهایی بود مثلا یک بار با تفنگ دستی به یک npc از نزدیک به شکم آن شلیک کرد، که باعث شد NPC کمی به عقب حرکت کند، به جلو خم شود، دستش را روی شکمش بگذارد که شاهد خونی که شروع به بیرون آمدن میکند خواهیم بود ، آن npc چندبار به کف دست خون آلودش نگاه کرد که چند پا تلو تلو خورد و سپس روی زانوهایش افتاد، پس از نفس نفس زدن و با صدای ضعیفی پرسید، "چرا...چرا به من شلیک کردی؟" چهره او در واقع درد و شوک را نشان می داد. سپس او به شانهاش شلیک کرد و npc به سمت عقب و به پهلوی خود افتاد و صداهایی را مانند کسی که درد میکشد و خونریزی میکرد، ایجاد کرد. npc زمانی که گلوله به بدن اصابت کرد، حرکتی واقع بینانه انجام داد، شانه به سمت عقب حرکت کرد، واقعا شبیه یک تیراندازی واقعی بود و من واقعا فکر می کنم شلیک به npc های تصادفی در بازی "سخت تر" خواهد بود زیرا بسیار "واقعی" خواهد بود.
* زباله ها دارای خواص فیزیکی است و به جهان و کاربر واکنش نشان می دهد، می توانید بطری ها را بردارید و به سر کسی را بکوبید یا به عنوان یک حواس پرتی دشمن پرتاب کنید.
*شما می توانید اجساد را روی شانه خود حمل کنید و آنها را به روش های مختلف دور بیندازید.
و اکنون در مورد بخش سیستم تمیزکاری خدمه :
*گفتم کارگران ساختمانی ، ماشین های سنگین کنار جاده و غیره خواهد بود که به واقع گرایی و حس یک شهر زنده می افزایند. و جامعه، به خصوص زمانی که به طور تصادفی در اطراف رانندگی می کنید اسکریپت شدهاند و با گذشت زمان «وظیفه» خاصی برای کار کردن دارند (مانند RDR2 اما پیشرفتهتر)، این حس را به شما میدهد که اینکه شما بخشی از این مکان و این زندگی هستید.
*سیستم تمیز کردن خدمه به این صورت کار می کند:
هنگامی که پلیر با ایجاد تصادفات بزرگ اتومبیل (به ویژه در طول ماموریت ها، که بعداً در فضای مجازی منعکس خواهد شد) خواهند آمد.
بسته به زمینه و موقعیت، پرسه زدن آزاد پلیر یا انجام ماموریت ها آمدن این نیروها کمی زمان می برد. اول پلیس ها، آمبولانس ها، آتش نشان ها می آیند، اگر ماشین های در حال سوختن وجود داشته باشند ابتدا آتش نشانی میرسد.
شما در این حالت یا در نهایت فرار می کنید (سطح تحت تعقیب)، یا کشته می شوید (پلیس، SWAT، یا ارتش در حالت شدید میتوانند شما را احاطه کنند.
شما نمی توانید برای مدت طولانی در یک نقطه بمانید و مجبور به فرار هستید اما هنگامی که آن مکان ایمن شد، خدمه نظافت وارد می شوند و شروع به کشیدن ماشین ها به کنار و تمیزکاری زباله های بزرگتر می کنند مانند تیر برق ها و چیزهای دیگر که اگر شما بدون سطح تحت تعقیب به محل مورد نظر بر گردید یا نمرده باشید می توانید شاهد انجام کارهایشان باشید.
من هرگز نگفتم که شما قادر خواهید بود جاده ها را منفجر کنید و تخریبی در حد Battlefield انجام دهید و دهانه های بزرگ ایجاد کنید. صرفا حفره کوچکی که خدمه خواهند آمد و تعمیر می کنند، اما زمین کمی تخریبپذیر است، بنابراین موشک نوع حفره ی از نوع کم عمق ایجاد میکنند، اما هیچ چیز خیلی بزرگی نیست و آثار آنها معمولا از بین میروند اما آن خرابی هایی که در مأموریتها ایجاد میشوند توسط خدمه تعمیر میشوند، جای تعمیر آنها باقی می ماند . اگر دوباره از آن مکان عبور کنید، ممکن است خدمهای را ببینید که با ماشینهای سنگین کار میکنند یا چند ورقه فلزی را روی جاده به عنوان پوشش بر روی چندین حفره میگذارند، چند تیر تلفن و برق جدید نصب میکنند، اما اینها چیزهای محدودی هستند و فقط در تحت تاثیر ماموریتهای اصلی ایجاد میشوند و برای ایجاد حس زنده بودن طراحی شده اند.