Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
مگه ما چقدر race داریم تو بازی
کلا من یادم نمیاد تو هر نسخه از سری نهایتا یک mission بیشتر race داشته باشیم

بعدشم یک بازی مثل forza horizon با این که نیمه شبیه سازه چندین ساله سری nfs که گیم پلی آرکید داره رو با قدرت کنار زده

راک استار نباید فراموش کنه که مهمترین اصل تو این سری اتوموبیل و رانندگیه
توی بخش افلاین اره، منتها بخش انلاین رو میخواید چیکار کنید؟ :D من خودم طرفدار گیم پلی واقع گرایانه ام منتها یه لحظه فیزیک ماشین سواری gta iv رو برای بخش انلاین v تصور کن! زیاد جالب نمیشه بنظرم :D کلا بخوان گیم پلی رو اعم از شوتینگ و درایوینگ زیاد رئالستیکش کنن تو بخش انلاین ممکنه اون فان بودنه از بین بره و به مشکل بخورن. بنظرم یکی از دلایلی که انلاین رد دد بعد از مدتی نتونست مخاطب نگه داره همین موضوع بود.
مقایسه فرتزا و nfs هم بنظرم کمی بی ربط میاد. :D
 
به ولله ما هیچ کاره ایم :D
هیچ کاره نفرمائید😄 همین حمایت میشه نشون دادن مسیر به راکستار، به هر حال شرمنده اگر سرتون رو درد آوردیم من خودم راکستار رو تو ساخت بازی خیلی قبولش دارم ولی بدم میاد اینطوری 15 سال طول بکشه که یه gta عرضه میکنه که نهایت یه هفته ای تمومش کنیم و بعد بشینم به غروب نگاه کنم که آیا زنده میمونم یا نه که یه 10 یا 20 سال دیگه نسخه بعدیش رو بازی کنم، و این روند طولانی همش بر میگرده به پشتیبانی محتوای آنلاین که خودش رو درگیر کرده و مسیر اصلی که داستانی باشه رو به کل فراموش میکنه ، تنها این ip نبوده بلکه خیلی از بازیهای دیگه مثل همین کالاف از مسیر اصلی خودش جدا شده و درگیر محتوای انلاینی کرده که باید بصورت یک آی پی جدا معرفی میشد نه اینکه برچسب کالاف بخوره و از اون داستانهای شاهکارش فرسنگ ها فاصله بگیره ، جالبه هم از جانب اکتی پیر میشم به خاطر محتوای بی کیفیت داستانی این یک دهه اخیر و هم از جانب راکستار فسیل میشم به خاطر محتوای آنلاین که gta بعدی چه موقع منتشر میشه
 
هیچ کاره نفرمائید😄 همین حمایت میشه نشون دادن مسیر به راکستار، به هر حال شرمنده اگر سرتون رو درد آوردیم من خودم راکستار رو تو ساخت بازی خیلی قبولش دارم ولی بدم میاد اینطوری 15 سال طول بکشه که یه gta عرضه میکنه که نهایت یه هفته ای تمومش کنیم و بعد بشینم به غروب نگاه کنم که آیا زنده میمونم یا نه که یه 10 یا 20 سال دیگه نسخه بعدیش رو بازی کنم، و این روند طولانی همش بر میگرده به پشتیبانی محتوای آنلاین که خودش رو درگیر کرده و مسیر اصلی که داستانی باشه رو به کل فراموش میکنه ، تنها این ip نبوده بلکه خیلی از بازیهای دیگه مثل همین کالاف از مسیر اصلی خودش جدا شده و درگیر محتوای انلاینی کرده که باید بصورت یک آی پی جدا معرفی میشد نه اینکه برچسب کالاف بخوره و از اون داستانهای شاهکارش فرسنگ ها فاصله بگیره ، جالبه هم از جانب اکتی پیر میشم به خاطر محتوای بی کیفیت داستانی این یک دهه اخیر و هم از جانب راکستار فسیل میشم به خاطر محتوای آنلاین که gta بعدی چه موقع منتشر میشه
من شک ندارم با نشون دادن تریلرهای بعدی اصن جو دوباره عوض میشه و همه راضی میشن. بخصوص تریلر گیمپلی که بیاد و خیال همه راحت میشه.
الان دوباره شده مثل قبل اولین تریلر که همین حالت بین گیمرا بود. باز راکستار رفته تو سکوت برای همین هرکسی یکجوری شاکیه.
میدونی چی منو دلگرمی میده. حرفای سم هاوسر. وقتی میگه gta6 استوری محورترین و ایمرسیو ترین ساخته راکستار هست که باهاش محدودیت ها را شکستیم ، واقعا دل آدم گرم میشه . این بشر کارش خیلی درسته و حرفش واقعا حسابیه. باقی حرفا همش حاشیه اس.

GAi4O4eXkAAQpNp.jpeg
 
توی بخش افلاین اره، منتها بخش انلاین رو میخواید چیکار کنید؟ :D من خودم طرفدار گیم پلی واقع گرایانه ام منتها یه لحظه فیزیک ماشین سواری gta iv رو برای بخش انلاین v تصور کن! زیاد جالب نمیشه بنظرم :D کلا بخوان گیم پلی رو اعم از شوتینگ و درایوینگ زیاد رئالستیکش کنن تو بخش انلاین ممکنه اون فان بودنه از بین بره و به مشکل بخورن. بنظرم یکی از دلایلی که انلاین رد دد بعد از مدتی نتونست مخاطب نگه داره همین موضوع بود.
مقایسه فرتزا و nfs هم بنظرم کمی بی ربط میاد. :D
البته رد دد گیم پلی آنلاینش از خود بازی سریعتر بود منتهی بخاطر بی برنامگی راکستار سر آپدیت ندادن منظم و محتوای نه چندان جالب مورد استقبال قرار نگرفت.
پس می شه آفلاین رو یجور طراحی کنن و آنلاین رو جوره دیگه.
 
ترول کردن یک تهمت
شیردوشی رو شما فقط تو سرمایه میبینی
بقیه مواردت که هم که یه سری حرفهای فن بوی
اون یک دهه محتوا اصلا چی بوده چی ربطی به ای پی gta داشته که مسیرش انتشار بازی داستانی بوده
همین شما و رفقا ت باعث شدید که مسیر gta تغییر کنه وگرنه ما داشتیم هر 5 سال یه شاهکاری از راکستار انجام میدادیم
ولش کن اصلا الان میگم رفقا اصلاح کنن امورو دعوا نداره :دی
 
البته رد دد گیم پلی آنلاینش از خود بازی سریعتر بود منتهی بخاطر بی برنامگی راکستار سر آپدیت ندادن منظم و محتوای نه چندان جالب مورد استقبال قرار نگرفت.
پس می شه آفلاین رو یجور طراحی کنن و آنلاین رو جوره دیگه.
درسته ولی بنظرم یکی از دلایلش گیم پلی بازی ای هم میتونه باشه یعنی کنترل کارکتر همچنان سنگین بود. بهرحال چیزی که منظورمه اینه که برای انلاین بازی ای مثل gta جالب نمیشه اگه بخوان یه گیم پلی سنگین و رئالستیک ترتیب ببینن مگر اینکه بتونن بخش کمپین و آنلاین رو یجوری کاملا متفاوت بسازن مخصوصا توی بحث فیزیک تصادف ها و هندلینگ.
 
  • Like
Reactions: jdepp
فکر کنم تو کل فروم فقط من باشم که ذره ای منتظر این بازی نیستم و هیچ حسی ندارم
نه من همین طورم البته کلا من با بازیهای راکستار حال نمی کنم .همیشه شروعی جذابی برای من داشته ولی بعد مدتی برای من خسته کننده میشه از gta ها فقط وایس سیتی و 5 تونستم یکبار به پایان برسونم بقیه وسط بازی ول کردمشون باز وضعیت رد دد ها بهتر بود ولی اونها هم یکدور بیشتر نرفتم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: milad.ps4

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or