Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
اون مبحث شما می‌فرماید کاملا مشخصو معلومه که NPC ها داری یک محدودیت و یک ظرفیتی هستن که سازنده ها مشخص میکنن حالا نسبت به انجین و اینکه اصلا اون سخت افزار ظرفیت و کشش داره یا نه ولی اینکه بخواد NPC ها بصورت تماما داینامیک عملا کنن چه در رفتار چه گفتارشون به کمتر از کارت گرافیک های پرچمدار و CPU های رده بالا شدنی نیست
این دوستانش بحثشون اصلا این نیست، اصرار دارن گرافیک گیمپلی با گرافیکی که در تریلر دیدیم تفاوت داره :دی
من قبول دارم چیزی که نشون داد پشم ریزون و باور نکردنیه ولی کااااام اااان بابا راکستاره! :دی راکستار کی تفاوتی بین تریلرها و گیمپلی نهایی بازی وجود داشته؟
راکستار نه تنها سابقه دانگرید گرافیک نسبت به تریلرهاشو نداره بلکه روند تریلرها و ریلیز فینال رو ببینی هربار گرافیک هم بهتر شده
چه RDR2 چه GTA V مقایسه گرافیک نهایی و تریلرها توی یوتیوب هست
 
شما داری گیمپلی رو از in game جدا می کنی
گیمپلی مگه جایی غیر این گیم اتفاق می افته؟ چرا فکر می کنید کیفیت بصری گرافیک فرقی میکنه؟
شما الان تریلر gta v رو ببین کات سین ها کیفیت بصری تفاوتی با بازی نهایی داشت؟
کدوم یکی از بازی های راکستار کیفیت کات سین هاش با کیفیت گیمپلی فرق داشته تا الان؟
کات سین های بازی های راکستار هم تماما ریل تایم رندر میشن
نمونه معروفش اون مخزن سوخت که توی RDR2 می بری تحویل بدی اگه قبل از شروع کات سین آتیشش بزنی وقتی میبری تحویلش بدی کاتسین که شروع میشه بعد از مدتی منفجر میشه
به این میگن ریل تایم رندرینگ اگه از پیش رندر شده بود انفجاری در کار نبود

نمونه ریل تایم رندر در RDR2
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین مانور نداد که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
امیدوارم بعد چنبار توضیح به طریق مختلف منظورم رو رسونده باشم
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
اون مبحث شما می‌فرماید کاملا مشخصو معلومه که NPC ها داری یک محدودیت و یک ظرفیتی هستن که سازنده ها مشخص میکنن حالا نسبت به انجین و اینکه اصلا اون سخت افزار ظرفیت و کشش داره یا نه ولی اینکه بخواد NPC ها بصورت تماما داینامیک عملا کنن چه در رفتار چه گفتارشون به کمتر از کارت گرافیک های پرچمدار و CPU های رده بالا شدنی نیست
دقیقا حرفم همینه، اون ساحل و خیابون کنارش با اون همه جزییات دیوانه وار برا سخت افزار الان نیست، و این یک تک دمو که دقت کنید، رفتار و مدل npc ها از پیش تایین شدست نه گرافیک، گرافیک ریل تایمه
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین تاکید نداشت که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
آهاااان می خواستم به همین نکته برسی! ویدیو پست قبلی رو ببین کاملا متوجه میشی
نکته اینه راکستار CG استفاده نمیکنه هرچیزی چه کات سین چه npc عادی چه هرچیز دیگه ایی به صورت ریل تایم و این گیم رندر می کنه
شما بگرد 1 نمونه پیدا کن که راکستار از cg استفاده کرده باشه
هرچیزی که دیدی توی بازی هم خواهی دید بلکه بهتر!
 
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین مانور نداد که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
امیدوارم بعد چنبار توضیح به طریق مختلف منظورم رو رسونده باشم
یه سوال دارم امیدوارم جواب بدی
الان گیمپلی GTA 6 رو دیدی که میگی اینها تو اون گیمپلی نیست؟ از آینده اومدی ؟؟؟

کندن پوست حیوانات و خیلی ویژگی های دیگه تو تریلر های دیگه رددد۲ نبود چون وقت نمیشه همشو نشون بدن ولی آیا اون چیزهایی که تو تریلر ها نشون دادند تو گیمپلی نبود؟
امیدوارم جواب بدی
 
آهاااان می خواستم به همین نکته برسی! ویدیو پست قبلی رو ببین کاملا متوجه میشی
نکته اینه راکستار CG استفاده نمیکنه هرچیزی چه کات سین چه npc عادی چه هرچیز دیگه ایی به صورت ریل تایم و این گیم رندر می کنه
شما بگرد 1 نمونه پیدا کن که راکستار از cg استفاده کرده باشه
هرچیزی که دیدی توی بازی خواهی هم خواهی دید بلکه بهتر!
دیگه دستمون ننداز، من از دیروز چنباره میگم گرافیک ریل تایمه، کامنتام هست، بعد میخاستی دیگه به چی برسم؟
اینهمه بالا پایین پریدم که بگم شلوغیش گیم پلی نیست و کات سینه، اصلا حرفی از cg نزدم؟
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
دقیقا حرفم همینه، اون ساحل و خیابون کنارش با اون همه جزییات دیوانه وار برا سخت افزار الان نیست، و این یک تک دمو که دقت کنید، رفتار و مدل npc ها از پیش تایین شدست نه گرافیک، گرافیک ریل تایمه
چون راکستاره! یوبی سافت یا ea نیست
پیشرفت هر بازی راکستار نسبت به بازی قبلیشو ببین مگه تا الان دیوانه وار نبوده؟
تنها چیزی که به راکستار نمی چسبه بزرگنمایی و صحنه سازی الکیه
چیزی که دیدیم کاملا میشه از راکستار انتظارشو داشت
 
دیگه دستمون ننداز، من از دیروز چنباره میگم گرافیک ریل تایمه، کامنتام هست، بعد میخاستی دیگه به چی برسم؟
اینهمه بالا پایین پریدم که بگم شلوغیش گیم پلی نیست و کات سینه، اصلا حرفی از cg نزدم؟
همینه که میگم متوجه داستان نشدی!
توی بازی های راکستار تفاوتی بین کات سین و گیمپلی نیست هر دو ریل تایم رندر میشن وقتی در لحظه رندر میشه چرا در روند عادی گیم نتونیم ببینیم؟
اون ویدیو rdr رو نگاه نکردی واسه همین متوجه نشدی
 
  • Like
Reactions: Bellic
چون راکستاره! یوبی سافت یا ea نیست
پیشرفت هر بازی راکستار نسبت به بازی قبلیشو ببین مگه تا الان دیوانه وار نبوده؟
تنها چیزی که به راکستار نمی چسبه بزرگنمایی و صحنه سازی الکیه
چیزی که دیدیم کاملا میشه از راکستار انتظارشو داشت
این دلیل نیست انصافا، گفتم که راکستار از همه جلوتره اما چقدر؟
این چیزی که نشون دادن حتی یک پنجم تو جریان بازی باشه بازم جادوگریه و خودمو خیس میکنم جلو مانیتور
اما این چیزایی که نشون دادن ورای دیوانگیه، حتی تصور هم نمیشه کرد نو اون ساحل با اون حجم شلوغی حتی راه رفت، من شاید زندگیم رو همونجا پایان دادم اگه همچین صحنه ای با چشم ببینم
همینه که میگم متوجه داستان نشدی!
توی بازی های راکستار تفاوتی بین کات سین و گیمپلی نیست هر دو ریل تایم رندر میشن وقتی در لحظه رندر میشه چرا در روند عادی گیم نتونیم ببینیم؟
اون ویدیو rdr رو نگاه نکردی واسه همین متوجه نشدی
شما خودت pc بازی، این چه حرفیه
رندر مال گرافیکه، بحث ما cpu,
گرافیک کات سین و گیمپلی معلومه فرق ندارن چون هر دو ریل تایمن
اما دقت کن، اون بخش محاسبات ریاضی و منطقی که رو دوش cpu که فلان npc الان چکار کنه تو کات سین ریل تایم نیست، از پیش بهش برنامه دادن
اما گیم پلی باید تموم حالت ها باید محاسبه بشه، چون پلیر تاثیر میزاره رو محیط، مثلا همون صحنه ساحل فکر کن تیر بزنی، اون جمعیت بخوان یالله کنن پاشن در برن cpu اتیش میگیره
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
سلطان پیدا کردن سکرت ها بالاخره ویدیو داد. ۱۰۰ تا جزییات پیدا کرده :D


@NaRiiMaN
این ویدئو عالیه و یه ویدئو دیگه هم هست که اونم عالی جزئیات رو نشون دادن. با وجود اینکه چندین بار تریلر رو دیدم ولی اصلا متوجه بعضی از این موارد نشده بودم

View attachment 321131

۱۲ سال VS یک روز
از صدقه سر vi ، تریلر V چه بازدیدی داره میشه! :))
 
یه سوال دارم امیدوارم جواب بدی
الان گیمپلی GTA 6 رو دیدی که میگی اینها تو اون گیمپلی نیست؟ از آینده اومدی ؟؟؟

کندن پوست حیوانات و خیلی ویژگی های دیگه تو تریلر های دیگه رددد۲ نبود چون وقت نمیشه همشو نشون بدن ولی آیا اون چیزهایی که تو تریلر ها نشون دادند تو گیمپلی نبود؟
امیدوارم جواب بدی
دوست عزیر هر کی منو ریپلای زد گفتی محلش ندید و بلاک کنید و فلان
بعد خودت نفر اول محل میدی. حالام امیواری داری جواب بدم؟ باشه چون خواستی.
من از آینده نیومدم و گیم پلی رو ندیدم، ولی آیا شما دیدی که با اطمینان میگید اینا تو گیم پلی هست؟
من دودوتا چهارتا میکنم، اینو درنظر میگیرم که راکستار قله گیمینگ، سیر پیشرفت هر اثر به قبلی رو میبینم و میسنجم
و با همین سیستم میگم که این جهش منطقی و شدنی در حال حاضر نیست، و احتمال دادم منطقا میتونه برا کات سین ریل تایم باشه
برا rdr بود، اینجا این حجم از npc نخواهد بود.
توضیحات و دلایل هم که تو این چنتا کامنت فکر کنم 100 خط شد، دیگه تکرار نکنم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pouria.sh
این دلیل نیست انصافا، گفتم که راکستار از همه جلوتره اما چقدر؟
این چیزی که نشون دادن حتی یک پنجم تو جریان بازی باشه بازم جادوگریه و خودمو خیس میکنم جلو مانیتور
اما این چیزایی که نشون دادن ورای دیوانگیه، حتی تصور هم نمیشه کرد نو اون ساحل با اون حجم شلوغی حتی راه رفت، من شاید زندگیم رو همونجا پایان دادم اگه همچین صحنه ای با چشم ببینم

شما خودت pc بازی، این چه حرفیه
رندر مال گرافیکه، بحث ما cpu,
گرافیک کات سین و گیمپلی معلومه فرق ندارن چون هر دو ریل تایمن
اما دقت کن، اون بخش محاسبات ریاضی و منطقی که رو دوش cpu که فلان npc الان چکار کنه تو کات سین ریل تایم نیست، از پیش بهش برنامه دادن
اما گیم پلی باید تموم حالت ها باید محاسبه بشه، چون پلیر تاثیر میزاره رو محیط، مثلا همون صحنه ساحل فکر کن تیر بزنی، اون جمعیت بخوان یالله کنن پاشن در برن cpu اتیش میگیره
وقتی میگم ویدیو قبلی رو ندیدی واسه همینه
رندر که ارتباطی به سناریویی که باید اجرا بشه نداره
اگه کات سین ها از پیش رندر شده بودن ما نمی تونستیم روندشو مختل و برخلاف سناریو عمل و منفجرش کنیم
ویدیو رو ببین دیگه

یا ی صحنه معروف دیگه ام از gta v هست اونجایی که ترور میاد سراغ فرانکین و از نرده می افته می خوره به npc و npc وسط کات سین شروع می کنه به زدن ترور!
این اگه از پیش رندر شده بود npc چنین کاری نمی تونست انجام بده
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii
وقتی میگن ویدیو قبلی رو ندیدی واسه همینه
رندر که ارتباطی به سناریویی که باید اجرا بشه نداره
اگه کات سین ها از پیش رندر شده بودن ما نمی تونستیم روندشو مختل و برخلاف سناریو عمل و منفجرش کنیم
ویدیو رو ببین دیگه

یا ی صحنه معروف دیگه ام از gta v هست اونایی که ترور میاد سراغ فرانکین و از نرده می افته می خوره به npc و npc وسط کات سین شروع می کنه به زدن ترور!
این اگه از پیش رندر شده بود npc چنین کاری نمی تونست انجام بده
دقیقا همون فیلم رددد که گذاشتی، npc اصن تو باغ نیست که واگن داره منفجر میشه، چون کات سین داره پلی میشه
تو کاتسین npc میخوره زمین از قبل طراحی نشده؟ یهو پای طرف گرفت خورد زمین؟ فرانکلین هم دید خنده داره خندید؟ انقدر ویدیوگیم پیشرفت کرده خبر نداشتیم؟
اینکه تو کاتسین میری بار و بارتندر لیوان از دستش میافته رندومه؟ از پیش طراحی شده نیست؟
شما فکر کردی تو اون ساحل راست راست راه میری 50 تا npc به 20 تا کار مختلف مشغول میشن؟
من هنوز فکر میکنم دستم انداختی و اصل مطلبو گرفتی که چی میگم
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
دقیقا همون فیلم رددد که گذاشتی، npc اصن تو باغ نیست که واگن داره منفجر میشه، چون کات سین داره پلی میشه
تو کاتسین npc میخوره زمین از قبل طراحی نشده؟ یهو پای طرف گرفت خورد زمین؟ فرانکلین هم دید خنده داره خندید؟ انقدر ویدیوگیم پیشرفت کرده خبر نداشتیم؟
اینکه تو کاتسین میری بار و بارتندر لیوان از دستش میافته رندومه؟ از پیش طراحی شده نیست؟
شما فکر کردی تو اون ساحل راست راست راه میری 50 تا npc به 20 تا کار مختلف مشغول میشن؟
من هنوز فکر میکنم دستم انداختی و اصل مطلبو گرفتی که چی میگم
آقا کلا اساس رندرینگ رو زیر سوال بردی!
بله انیمشن ها و سناریو طراحی شدن ولی از پیش رندر نشدن! رندر ریل تایم بسته به اتفاقی که می افته انجام میشه چیکار می کنی با خودت؟ :دی
توی اون کات سین قرار نبوده کسی زمین بخوره! اگه از پیش رندر شده بود کسی نمی تونست زمین بخوره
واقعا عجیبه متوجه نمیشی حتی با دیدن اون ویدیو!
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or