Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
حالا من دیروز گفتم این cg لایک شدن بخاطر افکته همه مسخرم کردن
در مورد npc ها هم همینه، ریل تایم رندر شده، اما در جریان گیم پلی نیست، کات سینه یا میشه گفت تک دمو
بازی میگی گیمپلی :D آقا جان این چیزی که دیدیم کاملا in game هست و گرافیک گیمپلی هم همینه، توی اون صحنه های سوشال مدیا افکت استفاده شده بود فقط
تریلر in game و ریل تایم بوده
صحنه ها لوسیا تو زندان مثلا افکت داشت؟ کات سین بود دیگه
کات سین های بازی های راکستار همه ریل تایم هستن کی دیدی که کیفیت کات سین با گیمپلی تفاوت داشته باشه؟
 
آخرین ویرایش:
بازم شکر که قبول کردی مقدار ناچیزیش ریل تایم بوده :D
ولش کن اصلا منم که الان با تمرکز نگاهش می کنم کلا cg بود کلاهبرداریه مثل باقی بازیای راکستار ی تریلر خوب میدن باور کنیم بازی اینجوری بعد داغون ریلیز میشه
بهر حال ممنون بابت روشنگری، پیشخرید کنسل شد/
نگفتم مقدار ناچیزش، این تریلیر کاملا ریل تایم نیست. مخصوصا کلیپ های فضای مجازیش. خودشون هم میگم که تریلیر 4K نیست و از 1440 به 4K تبدیل شده. در کل ادامه ی این بحث جایی نداره. بازی میاد و کاملا لذت میبری، بقیه چیزا همه اش حرفه. حالش رو ببر عزیز.
 
بازی میگی گیمپلی :D آقا جان این چیزی که دیدیم کاملا in game هست و گرافیک گیمپلی هم همینه، توی اون صحنه های سوشال مدیا افکت استفاده شده بود فقط
تریلر in game و ریل تایم بوده
صحنه ها لوسیا تو زندان مثلا افکت داشت؟ کات سین بود دیگه
کات سین های بازی های راکستار همه ریل تایم هستن کی دیدی که کیفیت کات سین با گیمپلی تفاوت داشته باشه؟
ولش کن اینو. امیدوارم یه برخوردی با این کاربر بشه چون اصلا هدفش بحث منطقی نیست.
تا دیروز‌ میگفت پری رندره.
حالا میگه آره ریل تایمه ولی گیمپلی نیست. مگه این تریلر قرار بوده گیمپلی باشه؟
بحث از اول این بود این چیزی که دیدید رو تو بازی نهایی حین گیمپلی هم خواهید دید و CGI نیست که بعدا بازی را دانگرید شده تحویل بگیرید.
موقع تریلر گیمپلی هم میرسه اونم به موقعش ولی اون قطعا کیفیتش از این تریلر هم بیشتر خواهد بود و npc های بیشتری تو محیط خواهید دید. طبق سابقه راکستار همیشه اینطوری بوده تو نسخه نهایی فرسنگ ها از تریلرها بهترن نمونه آخرش هم RDR2 😉
ضمنا تمام صحنه های فضای مجازی هم ریل تایم بود خود DF هم تایید کرد منتها فیلتر روش گذاشتن که تو سایبرپانک هم استفاده کرده بودند، کجا استفاده از موشن بلور و کروماتیک یعنی CGI ؟ 😂😂 اینها ریل تایم بودن رو نقض نمیکنه
 
ببخشید ولی این حرفا واقعا مسخرست.سال ۲۰۱۳ روی xbox 360 بازی gta v با اون کیفیت اومد که هنوز که هنوزه اندازه انگشتای دست بازی اوپن ورد دد اون حد نداریم.رد دد هم که تکلیفش معلومه اصن بحثی سرش نیست بعد شما انتظار داری راکستار سال ۲۰۲۵ فقط اونم روی کنسول های نسل جدید چیزی کمتر از این تریلر تحویلت بده؟ راکستاره یوبیسافت و بتسدا و ea نیست.عین اینه مثلا به کیفیت ماشینی که بوگاتی قراره بسازه شک داشته باشی.بیخیال
 
بازی میگی گیمپلی :D آقا جان این چیزی که دیدیم کاملا in game هست و گرافیک گیمپلی هم همینه، اون توی اون صحنه های سوشال مدیا افکت استفاده شده بود فقط
تریلر in game و ریل تایم بوده
صحنه ها لوسیا تو زندان مثلا افکت داشت؟ کات سین بود دیگه
کات سین های بازی های راکستار همه ریل تایم هستن کی دیدی که کیفیت کات سین با گیمپلی تفاوت داشته باشه؟
ببین شما دو تا چیزو باهم داری اشتباه میگیری
گیم پلی و این-گیم
منم گفتم این تریلر این-گیم و ریل تایم رندر بود،
ولی آیا همینا تو جریان گیم پلی هست؟
Gta های قبلی رو دقت کن، تو کات سین با اینکه ریل تایمه اما npc ها انیمیشن ها و مدلهایی دارن که تو جریان بازی نیست، برای اون کاتسینه،
اینجام همینه، این چیزایی که نشون دادن اسمش تک دمو که راکستار سابقه اینکارو نداشته
از منظر پردازش گرافیک ریل تایمه
اما cpu برا اینکه رو سخت افزار محدود کار کنه مثلا برا npc ها یک سری مسیر از قبل تایین میشه همه رو اون ریل میرن و میان، اما برای کات سین این محدودیت نیست چون قراره فقط "یک" اتفاق بیافته
با پیشرفت سخت افزار این مرز باریک تر شده اما نه دیگه انقدر
 
هیشکیو از رو قیافش نمیشه فهمید 🕵️‍♂️

درسته ولی منظور من با توجه به لحن بیان و نوع نگاهش در تریلر بود، صرفن یه حدسه.. والا می‌تونه دلایل دیگه ای هم داشته باشه

بخاطر اینکه دقیقاً هدف سازنده همینه. کلیشه مرد سفید خنگ دست و پاچلفتی و یه Girlboss خفن همه فن حریف که هیچ مشکلی توی دنیا وجود نداره که اون از پسش بر نیاد.
نمیگم اینطوری میشه ولی فاز دنیا همین حالته از فیلم و سریال بگیر تا گیم.

میفهمم چی میگی ولی خب فکر نکنم راک استار هیچ وقت سراغ این جور چیزا بره، اتفاقن شرکتیه که حسابی از خجالت این تفکرات در میاد با تیکه هاش..

View attachment 321045

View attachment 321049


جالبه اتفاقا من بر عکس فکر میکنم ... تو دنیای اونلی فن و پ... و غیره .. gta ۶ عقب افتاده از روزگار ... اتفاقا یه کلیپ ساختن که اکثر سکانس هایی که تو تریلر نشون دادن ویدئو های واقعیشان هست ... مثل اون زنه که روی ماشین باسنشو تکون میده ... ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ رو میشد گفت بازی های gta5 تو برهنگی و مسائل جنسی برای اون زمان خیلی زننده و به قول عرازشه مستهجن به حساب میومدن ولی این نسخه از تو تریلر که چیز خاصی نبود .... تو روزگار فعلی نیاز نیست بری استریپ کلاب .. کافی اینستات رو باز کنی ... جالب تر اینه که از وقتی only fan اومده ... تمام اونایی که تو تیک تاک و اینستا مدل بودن ... کاسپلیر بودن .. با لباس زیر و بیکینی و و عکس میزاشتن با چند صد هزار یا چند میلیون فالوور ... خیلی راحت مثل زمانی که ملت از بشقاب های غذاشون عکس میگرفتن.، دارن اونلی فن و سکس تیپ هاشون رو منتشر میکنن ... جوری که سکس و برهنگی دیگه خیلی چیز عادی و روزمره به حساب میاد 😂😍😋 فکر کنم این مثال توضیح بده که چقدر شرایط با ده سال پیش فرق کرده ... مثلا اگه الان اون ویدئو کارداشیان بیرون میومد .. اصلا هیچ کس اهمیت نمیداد ... چه برسه به اینکه اینقدر مشهورش کنه

درسته، با توجه به واقعیتی که در میامی هست و اینکه تمام اون صحنه ها از روی واقعیت ساخته شده کاملن قابل قبول هست، فقط امیدوارم راک استار این مسائل رو نقد کنه و زیر سوال ببره به سبک خودش.. بنظرم وضعیت داغون امروزی می‌تونه جولانگاه خوبی برای راک استار باشه..
 
  • Like
Reactions: vaan 2
ببین شما دو تا چیزو باهم داری اشتباه میگیری
گیم پلی و این-گیم
منم گفتم این تریلر این-گیم و ریل تایم رندر بود،
ولی آیا همینا تو جریان گیم پلی هست؟
Gta های قبلی رو دقت کن، تو کات سین با اینکه ریل تایمه اما npc ها انیمیشن ها و مدلهایی دارن که تو جریان بازی نیست، برای اون کاتسینه،
اینجام همینه، این چیزایی که نشون دادن اسمش تک دمو که راکستار سابقه اینکارو نداشته
از منظر پردازش گرافیک ریل تایمه
اما cpu برا اینکه رو سخت افزار محدود کار کنه مثلا برا npc ها یک سری مسیر از قبل تایین میشه همه رو اون ریل میرن و میان، اما برای کات سین این محدودیت نیست چون قراره فقط "یک" اتفاق بیافته
با پیشرفت سخت افزار این مرز باریک تر شده اما نه دیگه انقدر
شما داری گیمپلی رو از in game جدا می کنی
گیمپلی مگه جایی غیر این گیم اتفاق می افته؟ چرا فکر می کنید کیفیت بصری گرافیک فرقی میکنه؟
شما الان تریلر gta v رو ببین کات سین ها کیفیت بصری تفاوتی با بازی نهایی داشت؟
کدوم یکی از بازی های راکستار کیفیت کات سین هاش با کیفیت گیمپلی فرق داشته تا الان؟
کات سین های بازی های راکستار هم تماما ریل تایم رندر میشن
نمونه معروفش اون مخزن سوخت که توی RDR2 می بری تحویل بدی اگه قبل از شروع کات سین آتیشش بزنی وقتی میبری تحویلش بدی کاتسین که شروع میشه بعد از مدتی منفجر میشه
به این میگن ریل تایم رندرینگ اگه از پیش رندر شده بود انفجاری در کار نبود

نمونه ریل تایم رندر در RDR2
 
ببین شما دو تا چیزو باهم داری اشتباه میگیری
گیم پلی و این-گیم
منم گفتم این تریلر این-گیم و ریل تایم رندر بود،
ولی آیا همینا تو جریان گیم پلی هست؟
Gta های قبلی رو دقت کن، تو کات سین با اینکه ریل تایمه اما npc ها انیمیشن ها و مدلهایی دارن که تو جریان بازی نیست، برای اون کاتسینه،
اینجام همینه، این چیزایی که نشون دادن اسمش تک دمو که راکستار سابقه اینکارو نداشته
از منظر پردازش گرافیک ریل تایمه
اما cpu برا اینکه رو سخت افزار محدود کار کنه مثلا برا npc ها یک سری مسیر از قبل تایین میشه همه رو اون ریل میرن و میان، اما برای کات سین این محدودیت نیست چون قراره فقط "یک" اتفاق بیافته
با پیشرفت سخت افزار این مرز باریک تر شده اما نه دیگه انقدر
اون مبحث شما می‌فرماید کاملا مشخصو معلومه که NPC ها داری یک محدودیت و یک ظرفیتی هستن که سازنده ها مشخص میکنن حالا نسبت به انجین و اینکه اصلا اون سخت افزار ظرفیت و کشش داره یا نه ولی اینکه بخواد NPC ها بصورت تماما داینامیک عملا کنن چه در رفتار چه گفتارشون به کمتر از کارت گرافیک های پرچمدار و CPU های رده بالا شدنی نیست
 
  • Like
Reactions: pouria.sh and ar-15
اون مبحث شما می‌فرماید کاملا مشخصو معلومه که NPC ها داری یک محدودیت و یک ظرفیتی هستن که سازنده ها مشخص میکنن حالا نسبت به انجین و اینکه اصلا اون سخت افزار ظرفیت و کشش داره یا نه ولی اینکه بخواد NPC ها بصورت تماما داینامیک عملا کنن چه در رفتار چه گفتارشون به کمتر از کارت گرافیک های پرچمدار و CPU های رده بالا شدنی نیست
این دوستانش بحثشون اصلا این نیست، اصرار دارن گرافیک گیمپلی با گرافیکی که در تریلر دیدیم تفاوت داره :دی
من قبول دارم چیزی که نشون داد پشم ریزون و باور نکردنیه ولی کااااام اااان بابا راکستاره! :دی راکستار کی تفاوتی بین تریلرها و گیمپلی نهایی بازی وجود داشته؟
راکستار نه تنها سابقه دانگرید گرافیک نسبت به تریلرهاشو نداره بلکه روند تریلرها و ریلیز فینال رو ببینی هربار گرافیک هم بهتر شده
چه RDR2 چه GTA V مقایسه گرافیک نهایی و تریلرها توی یوتیوب هست
 
شما داری گیمپلی رو از in game جدا می کنی
گیمپلی مگه جایی غیر این گیم اتفاق می افته؟ چرا فکر می کنید کیفیت بصری گرافیک فرقی میکنه؟
شما الان تریلر gta v رو ببین کات سین ها کیفیت بصری تفاوتی با بازی نهایی داشت؟
کدوم یکی از بازی های راکستار کیفیت کات سین هاش با کیفیت گیمپلی فرق داشته تا الان؟
کات سین های بازی های راکستار هم تماما ریل تایم رندر میشن
نمونه معروفش اون مخزن سوخت که توی RDR2 می بری تحویل بدی اگه قبل از شروع کات سین آتیشش بزنی وقتی میبری تحویلش بدی کاتسین که شروع میشه بعد از مدتی منفجر میشه
به این میگن ریل تایم رندرینگ اگه از پیش رندر شده بود انفجاری در کار نبود

نمونه ریل تایم رندر در RDR2
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین مانور نداد که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
امیدوارم بعد چنبار توضیح به طریق مختلف منظورم رو رسونده باشم
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
اون مبحث شما می‌فرماید کاملا مشخصو معلومه که NPC ها داری یک محدودیت و یک ظرفیتی هستن که سازنده ها مشخص میکنن حالا نسبت به انجین و اینکه اصلا اون سخت افزار ظرفیت و کشش داره یا نه ولی اینکه بخواد NPC ها بصورت تماما داینامیک عملا کنن چه در رفتار چه گفتارشون به کمتر از کارت گرافیک های پرچمدار و CPU های رده بالا شدنی نیست
دقیقا حرفم همینه، اون ساحل و خیابون کنارش با اون همه جزییات دیوانه وار برا سخت افزار الان نیست، و این یک تک دمو که دقت کنید، رفتار و مدل npc ها از پیش تایین شدست نه گرافیک، گرافیک ریل تایمه
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین تاکید نداشت که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
آهاااان می خواستم به همین نکته برسی! ویدیو پست قبلی رو ببین کاملا متوجه میشی
نکته اینه راکستار CG استفاده نمیکنه هرچیزی چه کات سین چه npc عادی چه هرچیز دیگه ایی به صورت ریل تایم و این گیم رندر می کنه
شما بگرد 1 نمونه پیدا کن که راکستار از cg استفاده کرده باشه
هرچیزی که دیدی توی بازی هم خواهی دید بلکه بهتر!
 
چون جداست،
کات سین میتونه این-گیم باشه یا cg ولی گیم پلی نیست
شاید بشه گفت بازیهای مثل heavy rain با کلید زنی این دو تا رو نزدیک کرده که اصلا ربطی به کارهای راکستار نداره
شما هنوز به اشتباه میگی رندر، من اصلا بحثم گرافیک نیست، بلکه cpu, در مورد گرافیک دیروز گفتم اینکه بعضی صحنه های سوشال مدیا لایف لایک بنظر میان بخاطر فیلتره که df امروز تایید کرد و میزاریمش کنار.
بحث سر تعداد مدل و انیمیشن npc هاست که وظیفه cpu, گرافیک کات سین و گیم پلی درست میگی اصلا فرق نداره، چون جفتش این-گیم، ولی انیمیشن و تنوع npc هاست که فرق داره،
اینهمه مثال زدم، ترور تو کات سین میخوره زمین، آیا در جریان بازی npc میخوره زمین؟ یا اینجا تو ساحل دو نفر دارن سلفی میگیرن، یکی داره یک خانومیو دید میزنه، کلی دیگه دارن آفتاب میگیرن و ورزش میکنن و حرف میزنن، یک گدا نشسته رو دوشش مارمولکه و .... آیا قراره همه اینها تو جریان گیم پلی ببینیم؟ و از اون مهمتر همزمان؟؟؟؟ مثل این تریلر؟
من خودم قبول دارم راکستار چند پله از باقی استدیو ها جلوتره، ولی چقدر؟ 10 پله؟ 100 پله؟ 1000 پله؟ این چیزی که دیدی چقدر از باقی ویدیو گیم بالاتر بود؟ یه دودوتا چهارتا کن. البته هایپ بازی مثل gta اونقدر بالاست که روال همیشه همینه، و همه منطق رو میزارن کنار و تو تخیل غرق میشن، gta 5 تریلر اومد شایعخ شد دانشگاه میری، سفر بین ایالتی، شصت مدل پت و .....
راکستار تو تریلر1 بازی های قبلی اینهمه رو کات سین مانور نداد که تو این بازی اینکارو کرد که فک همه رو بندازه
امیدوارم بعد چنبار توضیح به طریق مختلف منظورم رو رسونده باشم
یه سوال دارم امیدوارم جواب بدی
الان گیمپلی GTA 6 رو دیدی که میگی اینها تو اون گیمپلی نیست؟ از آینده اومدی ؟؟؟

کندن پوست حیوانات و خیلی ویژگی های دیگه تو تریلر های دیگه رددد۲ نبود چون وقت نمیشه همشو نشون بدن ولی آیا اون چیزهایی که تو تریلر ها نشون دادند تو گیمپلی نبود؟
امیدوارم جواب بدی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or