Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
حیف شد ریمستر RDR II رو نمیسازن. چند سال وایسادم که روی کنسولهای نسل جدید با کیفیت بهتر دوباره تجربش کنم ولی انگار همچین چیزی رو باید مانند نسخه اولش فراموش کنیم. باورش سخته راکستار حاضر بود GTA Trilogy به اون افتضاحی رو بده بیرون ولی بیخیال ریمستر این غول نسل هشتمی بشه! حتی یه آپدیت 4K 60 پولی هم ندادن!!!
اون حتی ریمستر هم حساب نمیشه، کافیه همون گرافیکی که نسخه pc داره رو منتقل کنن به کنسول.
عجیبه انقد طولش دادن
 
حیف شد ریمستر RDR II رو نمیسازن. چند سال وایسادم که روی کنسولهای نسل جدید با کیفیت بهتر دوباره تجربش کنم ولی انگار همچین چیزی رو باید مانند نسخه اولش فراموش کنیم. باورش سخته راکستار حاضر بود GTA Trilogy به اون افتضاحی رو بده بیرون ولی بیخیال ریمستر این غول نسل هشتمی بشه! حتی یه آپدیت 4K 60 پولی هم ندادن!!!
واقعا حیف شد کسانی که کنسول دارن کیفیت اصلی این بازی رو ندیدن و منم خیلی دوس داشتم ریمستر RDR2 تجربه کنم .
 
والا شخصا اصلی زن مشکل نیست، در حقیقت اینکه به خاطر یه شخصیت زن نسخه بازی رو بپیچی و به استودی سازنده هیت بدی مشکله....

اضافه کردن شخصیت های زن هیچ ربطی به چرندیات فمینیسم نداره
اگه یک درصد احتمال داشت که نبود شخصیت زن به فروش بازی کمک کنه و دو سه میلیون بیشتر بفروشه هیچ کدوم از این شرکت ها غیر ممکن بود دست به این کار بزنن...
الان دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ نیست که گیمر های مونث زیر ده درصد بود الان درصد جنسیتی گیمر ها برابری میکنه... ناشر ها برای جذب دخترای گیمر به بازی هاشون دست به هر کاری میزنن
همه چیز به این سادگی که فکر میکنید نیست .
وگرنه راک استار سر این بازی چندین و چند تهیه کننده استخدام نمیکرد تا فیلتر فرهنگی براشون بزنن .
مطمئن باشید این gta چیزای ازش حذف بشه که از عناصر این عنوانه.
 
هینت خفن راکستار به دو پروتاگونیست مرد و زن لاتین و Vice City در dlc کازینو GTA Online

اسم اون بازی دستگاه قمار هم Angel and The Knight هستش :-"

IMG_20220801_160240_008.jpg

View attachment VID_20220801_161813_680.mp4

تاریخ انتشار این dlc در دسامبر ۲۰۱۹ بوده
 
آخرین ویرایش:

IMG_20220803_004515_399.jpg

حدود یک هفته قبل از انتشار مقاله جیسون شرایر درباره GTA 6 و ارایه اطلاعاتی در این مورد در سایت بلومبرگ، در 4chan لیک بزرگی منتشر شد که بعد از مقاله بلومبرگ با مراجعه مجدد به این لیک و فهمیدن شباهت عجیب آن به اطلاعات جیسون شرایر ،توجه کامیونیتی گرسنه راکستار بشدت برانگیخته‌ شد.
این لیک که در فروم معروف gtaforums هم در مورد آن بحث زیادی شد از طرف ادمین های این سایت هرگز تایید یا تکذیب نشد تا هرچه بیشتر بر منطقی بودن آن افزوده شود.
بر آن شدم که لیک رو که بصورت خلاصه اما تفکیک شده ای از ویژگی های مختلف دسته بندی شده است را ترجمه کنم.


حوزه جغرافیایی :

- الهام گرفته از فلوریدا و شهر وایس سیتی به عنوان شهر اصلی

- یک نقشه ثانویه کوچکتر هم بر اساس کشور کوبا وجود دارد

- یک سری ماموریت های انتخابی در مناطقی خارج از منطقه نقشه اصلی بصورت مراحل خطی وجود دارد (لیبرتی سیتی)

بازه زمانی :

- دهه 1970 تا 1980 و زمان حال و مدرن (قسمت آنلاین در زمان لانچ فقط در دوران مدرن جریان دارد)

-داستان بازی بصورت سیستم فصلی روایت میشود همانند RDR2

پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

- مرجع الهام گرفته شده از ظاهر شخصیت زن بازی، بازیگر کوبایی، "بیانکا سانتوس" است.


هوش مصنوعی:

-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)

- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

در بازی NPC ها در مورد ظاهر، لباس، بهداشت فردی، وزن و ماشین شما نظر خواهند داد.

- واکنش NPC ها به هر پروتاگونیست متفاوت است (رفتار NPC ها در هر مناطق مختلف بازی متفاوت است)

آب و هوا:

- آب و هوا بر محیط زیست بازی تأثیر می گذارد

- جاده ها ممکن است دچار آب گرفتگی شدید شوند، درختی ممکن است در طوفان ریشه کن شود، خطوط سیم تلفن ممکن است فرو بریزند و...
در یک روز گرم ممکن است فعالیت NPC ها در سواحل افزایش یابد.
لباس NPC ها به طور مناسب با آب و هوا و شرایط تنظیم می شوند (مثلا بیکینی و تنه شنا در ساحل).



ماموریت های داستان اصلی:

- 97 ماموریت اصلی برنامه ریزی شده

- تخمین زده شده 60 ساعت برای تکمیل بازی زمان لازم است (با تماشای تمام کات سین ها)

ماموریت های جانبی:

- 41 ماموریت جانبی برنامه ریزی شده (تخمین ساعت مشخص نیست)

مینی گیم ها:

-بولینگ

- تنیس روی میز (پینگ پنگ)

- تنیس

- دارت

- استخر

- اسکیت سواری

- مسابقات اتومبیل رانی

- مسابقه قایق های سرعتی

- نوعی بازی با توپ در سواحل

- نوعی از ماموریت های پارتیزانی (فقط برای شخصیت زن)

- سینما

- تئاتر

- رستوران

- دوستیابی

- رقص (کلوب های شبانه)

- موج سواری

- مدرسه پرواز

و....

وسایل نقلیه :

- حدود 311 وسیله نقلیه قابل کنترل

-هندلینگ ماشین ها مانند ترکیبی از فیزیک GTA4 و GTA5 (دارای وزن اما روان) رفتار می کنند.

- وسایل نقلیه دارای شرایط آسیب پذیری (بدنه، شیشه، لاستیک) هستند.

- اثرات آسیب شدید قابلیت رانندگی وجود دارد.


محیط :

- محیط بازی طور فزاینده‌ای قابلیت تخریب دارند اما نه به طور کامل (مثلا نمی‌توان یک ساختمان را تخریب کرد)

- آسیب هایی که محیط وارد میشود پس از غیبت از آن منطقه بعد از مدت زمان خاصی برطرف می شوند.

- شاخ و برگ ها واکنش نشان میدهند (دیگر بصورت حالت خشک یا غیرقابل حرکت نیست) به عنوان مثال: با رانندگی در یک پوشش گیاهی ساختار آن پوشش گیاهی تغییر میکند.

- درختان را می توان با نیروی زیاد واژگون / ریشه کن کرد، به عنوان مثال: برخورد وسیله نقلیه با سرعت زیاد یا انفجار نزدیک آن.

- علف های خشک، درختان و سایر شاخ و برگ ها دچار آتش سوزی می‌شوند.

- هر ساختمانی دارای پنجره های تخریب پذیر است و شیشه ها به طور دقیق می ریزند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود هستند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود دارای تکسچر منحصر به فرد و همینطور کرکترهای منحصر به خودش است.( در اینجا بدین معنی که npc ها هر قسمت قابل ورود بر اساس آن محل تنظیم شده است به عنوان مثال یک رستوران یا باشگاه ورزشی)

شخصی سازی:

- موی سر و موهای صورت پروتاگونیست ها در طول زمان رشد می کنند.

- امکان اصلاح فردی از طریق تراشیدن یا آرایش صورت، دوش گرفتن، کوتاه کردن مو و ورزش باعث تعاملات مثبت با NPC ها می شود.

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

- کرکتر بازی می تواند توانایی Melee Combat بهبود یافته را از طریق آموزش رزمی به دست آورد. جودو، بوکس.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.

- سفارشی سازی پوشش پیشرفته:
به عنوان مثال یک مدل موی انتخاب شده را می توان سفارشی کرد (بخشی از موها را می توان از چپ، به مرکز، به راست حرکت داد)

- لباس‌ها را می‌توان در چند اشکال پوشید، به عنوان مثال: می توانید آستین های خود را بالا بزنید، دکمه های پیراهن را به پایین پایین باز کنید، زیپ کت را باز کنید، کلاه خود را رو به بالا یا پایین قرار دهید.

- سایر بهبود های شخصیتی را می توان از طریق گیم پلی عمومی بهبود بخشید، به عنوان مثال: دویدن و سایر فعالیت ها می تواند استقامت را بهبود بخشد.

- شما ممکن است چندین ویژگی داشته باشید اما هر کاراکتر دارای یک ویژگی اصلی است.

- خانه های قابل خریداری در سطوح مختلف قابل شخصی سازی هستند.


ملک اصلی دارای سطوح بیشتری از قابلیت سفارشی سازی (تغییر دکوراسیون دیوار، کفپوش، روشنایی، بازسازی اتاق زیر شیروانی) است.
البته املاک دیگر را هنوز می توان شخصی سازی کرد اما به میزان کمتر (مثلا کلبه ای در بیرون شهر می تواند از حالت متروکه به قابل زندگی تبدیل شود).


سلاح :

- 62 سلاح قابل استفاده برنامه ریزی شده

- اسلحه ها با گذشت زمان فرسوده می شوند، آنها را می توان در هر اسلحه فروشی یا خانه خود تعمیر کرد.

- ویژگی های خاص اسلحه به عنوان مثال ممکن است اسلحه هنگام شلیک گیر کند.

- گان پلی ترکیبی از موشن سریع GTA5 و اکشن سنگین RDR2 است.

- قابلیت پاشش خون و تکه تکه شدن ناشی از نیروی شدید به عنوان مثال: ضربه مستقیم قمه، انفجار تفنگ ساچمه ای به اندام ها، یا قرار گرفتن در مجاورت یک انفجار.

رادیو و موسیقی:

- 12 ایستگاه رادیویی به طور مداوم در حال اجرا ،برنامه ریزی شده است.

- دو ایستگاه تاک شو

- بازگشت FLASH F.M. (همین نام و سبک موسیقی اما بدون الگو مستقیم از Vice City)

- صدها آهنگ مجاز برای رادیو برنامه ریزی شده

- افکت اعمال شخصیت قابل بازی در رادیو گفته میشود به عنوان مثال رویدادهای داستانی اصلی و به خصوص ماموریت‌های بزرگ ممکن است در رادیو‌ خبرساز شوند.

جزئیات متفرقه:

- نقشه جهان بازی تقریباً 103.14 کیلومتر مربع است.

- 47 گونه حیوانی

- برادر پروتاگونیست مرد یک طوطی حیوان خانگی دارد.

- یک خط ماموریت مخفی وجود دارد که پس از تعامل با یک مرد خوش تیپ اما عجیب و غریب در تلویزیون فعال می شود. این فیلم از قاتل سریالی "The Night Stalker" الهام گرفته شده است.

- هنگام سفر با یک همراه در ماشین، اگر سلیقه شما در موسیقی را دوست ندارد، ممکن است ایستگاه رادیویی را تغییر دهد.

- شما از یک تلفن آجری بزرگ استفاده می کنید.

-دارای بهینه سازی های خاص کنسول (هپتیک فیدبک، SSD، صدای سه بعدی و..)

قرار است در 2023-2024 منتشر شود.

تمام
 
آخرین ویرایش:

حدود یک هفته قبل از انتشار مقاله جیسون شرایر درباره GTA 6 و ارایه اطلاعاتی در این مورد در سایت بلومبرگ، در 4chan لیک بزرگی منتشر شد که بعد از مقاله بلومبرگ با مراجعه مجدد به این لیک و فهمیدن شباهت عجیب آن به اطلاعات جیسون شرایر ،توجه کامیونیتی گرسنه راکستار بشدت برانگیخته‌ شد.
این لیک که در فروم معروف gtaforums هم در مورد آن بحث زیادی شد از طرف ادمین های این سایت هرگز تایید یا تکذیب نشد تا هرچه بیشتر بر منطقی بودن آن افزوده شود.
بر آن شدم که لیک رو که بصورت خلاصه اما تفکیک شده ای از ویژگی های مختلف دسته بندی شده است را ترجمه کنم.


حوزه جغرافیایی :

- الهام گرفته از فلوریدا و شهر وایس سیتی به عنوان شهر اصلی

- یک نقشه ثانویه کوچکتر هم بر اساس کشور کوبا وجود دارد

- یک سری ماموریت های انتخابی در مناطقی خارج از منطقه نقشه اصلی بصورت مراحل خطی وجود دارد (لیبرتی سیتی)

بازه زمانی :

- دهه 1970 تا 1980 و زمان حال و مدرن (قسمت آنلاین در زمان لانچ فقط در دوران مدرن جریان دارد)

-داستان بازی بصورت سیستم فصلی روایت میشود همانند RDR2

پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

- مرجع الهام گرفته شده از ظاهر شخصیت زن بازی، بازیگر کوبایی، "بیانکا سانتوس" است.


هوش مصنوعی:

-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)

- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

در بازی NPC ها در مورد ظاهر، لباس، بهداشت فردی، وزن و ماشین شما نظر خواهند داد.

- واکنش NPC ها به هر پروتاگونیست متفاوت است (رفتار NPC ها در هر مناطق مختلف بازی متفاوت است)

آب و هوا:

- آب و هوا بر محیط زیست بازی تأثیر می گذارد

- جاده ها ممکن است دچار آب گرفتگی شدید شوند، درختی ممکن است در طوفان ریشه کن شود، خطوط سیم تلفن ممکن است فرو بریزند و...
در یک روز گرم ممکن است فعالیت NPC ها در سواحل افزایش یابد.
لباس NPC ها به طور مناسب با آب و هوا و شرایط تنظیم می شوند (مثلا بیکینی و تنه شنا در ساحل).



ماموریت های داستان اصلی:

- 97 ماموریت اصلی برنامه ریزی شده

- تخمین زده شده 60 ساعت برای تکمیل بازی زمان لازم است (با تماشای تمام کات سین ها)

ماموریت های جانبی:

- 41 ماموریت جانبی برنامه ریزی شده (تخمین ساعت مشخص نیست)

مینی گیم ها:

-بولینگ

- تنیس روی میز (پینگ پنگ)

- تنیس

- دارت

- استخر

- اسکیت سواری

- مسابقات اتومبیل رانی

- مسابقه قایق های سرعتی

- نوعی بازی با توپ در سواحل

- نوعی از ماموریت های پارتیزانی (فقط برای شخصیت زن)

- سینما

- تئاتر

- رستوران

- دوستیابی

- رقص (کلوب های شبانه)

- موج سواری

- مدرسه پرواز

و....

وسایل نقلیه :

- حدود 311 وسیله نقلیه قابل کنترل

-هندلینگ ماشین ها مانند ترکیبی از فیزیک GTA4 و GTA5 (دارای وزن اما روان) رفتار می کنند.

- وسایل نقلیه دارای شرایط آسیب پذیری (بدنه، شیشه، لاستیک) هستند.

- اثرات آسیب شدید قابلیت رانندگی وجود دارد.


محیط :

- محیط بازی طور فزاینده‌ای قابلیت تخریب دارند اما نه به طور کامل (مثلا نمی‌توان یک ساختمان را تخریب کرد)

- آسیب هایی که محیط وارد میشود پس از غیبت از آن منطقه بعد از مدت زمان خاصی برطرف می شوند.

- شاخ و برگ ها واکنش نشان میدهند (دیگر بصورت حالت خشک یا غیرقابل حرکت نیست) به عنوان مثال: با رانندگی در یک پوشش گیاهی ساختار آن پوشش گیاهی تغییر میکند.

- درختان را می توان با نیروی زیاد واژگون / ریشه کن کرد، به عنوان مثال: برخورد وسیله نقلیه با سرعت زیاد یا انفجار نزدیک آن.

- علف های خشک، درختان و سایر شاخ و برگ ها دچار آتش سوزی می‌شوند.

- هر ساختمانی دارای پنجره های تخریب پذیر است و شیشه ها به طور دقیق می ریزند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود هستند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود دارای تکسچر منحصر به فرد و همینطور کرکترهای منحصر به خودش است.( در اینجا بدین معنی که npc ها هر قسمت قابل ورود بر اساس آن محل تنظیم شده است به عنوان مثال یک رستوران یا باشگاه ورزشی)

شخصی سازی:

- موی سر و موهای صورت پروتاگونیست ها در طول زمان رشد می کنند.

- امکان اصلاح فردی از طریق تراشیدن یا آرایش صورت، دوش گرفتن، کوتاه کردن مو و ورزش باعث تعاملات مثبت با NPC ها می شود.

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

- کرکتر بازی می تواند توانایی Melee Combat بهبود یافته را از طریق آموزش رزمی به دست آورد. جودو، بوکس.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.

- سفارشی سازی پوشش پیشرفته:
به عنوان مثال یک مدل موی انتخاب شده را می توان سفارشی کرد (بخشی از موها را می توان از چپ، به مرکز، به راست حرکت داد)

- لباس‌ها را می‌توان در چند اشکال پوشید، به عنوان مثال: می توانید آستین های خود را بالا بزنید، دکمه های پیراهن را به پایین پایین باز کنید، زیپ کت را باز کنید، کلاه خود را رو به بالا یا پایین قرار دهید.

- سایر بهبود های شخصیتی را می توان از طریق گیم پلی عمومی بهبود بخشید، به عنوان مثال: دویدن و سایر فعالیت ها می تواند استقامت را بهبود بخشد.

- شما ممکن است چندین ویژگی داشته باشید اما هر کاراکتر دارای یک ویژگی اصلی است.

- خانه های قابل خریداری در سطوح مختلف قابل شخصی سازی هستند.


ملک اصلی دارای سطوح بیشتری از قابلیت سفارشی سازی (تغییر دکوراسیون دیوار، کفپوش، روشنایی، بازسازی اتاق زیر شیروانی) است.
البته املاک دیگر را هنوز می توان شخصی سازی کرد اما به میزان کمتر (مثلا کلبه ای در بیرون شهر می تواند از حالت متروکه به قابل زندگی تبدیل شود).


سلاح :

- 62 سلاح قابل استفاده برنامه ریزی شده

- اسلحه ها با گذشت زمان فرسوده می شوند، آنها را می توان در هر اسلحه فروشی یا خانه خود تعمیر کرد.

- ویژگی های خاص اسلحه به عنوان مثال ممکن است اسلحه هنگام شلیک گیر کند.

- گان پلی ترکیبی از موشن سریع GTA5 و اکشن سنگین RDR2 است.

- قابلیت پاشش خون و تکه تکه شدن ناشی از نیروی شدید به عنوان مثال: ضربه مستقیم قمه، انفجار تفنگ ساچمه ای به اندام ها، یا قرار گرفتن در مجاورت یک انفجار.

رادیو و موسیقی:

- 12 ایستگاه رادیویی به طور مداوم در حال اجرا ،برنامه ریزی شده است.

- دو ایستگاه تاک شو

- بازگشت FLASH F.M. (همین نام و سبک موسیقی اما بدون الگو مستقیم از Vice City)

- صدها آهنگ مجاز برای رادیو برنامه ریزی شده

- افکت اعمال شخصیت قابل بازی در رادیو گفته میشود به عنوان مثال رویدادهای داستانی اصلی و به خصوص ماموریت‌های بزرگ ممکن است در رادیو‌ خبرساز شوند.

جزئیات متفرقه:

- نقشه جهان بازی تقریباً 103.14 کیلومتر مربع است.

- 47 گونه حیوانی

- برادر پروتاگونیست مرد یک طوطی حیوان خانگی دارد.

- یک خط ماموریت مخفی وجود دارد که پس از تعامل با یک مرد خوش تیپ اما عجیب و غریب در تلویزیون فعال می شود. این فیلم از قاتل سریالی "The Night Stalker" الهام گرفته شده است.

- هنگام سفر با یک همراه در ماشین، اگر سلیقه شما در موسیقی را دوست ندارد، ممکن است ایستگاه رادیویی را تغییر دهد.

- شما از یک تلفن آجری بزرگ استفاده می کنید.

-دارای بهینه سازی های خاص کنسول (هپتیک فیدبک، SSD، صدای سه بعدی و..)

قرار است در 2023-2024 منتشر شود.

تمام
uRkCFIH.gif
 

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.
بعد از San Andreas جای خالی این مورد شدیدا حس میشد :x
 

حدود یک هفته قبل از انتشار مقاله جیسون شرایر درباره GTA 6 و ارایه اطلاعاتی در این مورد در سایت بلومبرگ، در 4chan لیک بزرگی منتشر شد که بعد از مقاله بلومبرگ با مراجعه مجدد به این لیک و فهمیدن شباهت عجیب آن به اطلاعات جیسون شرایر ،توجه کامیونیتی گرسنه راکستار بشدت برانگیخته‌ شد.
این لیک که در فروم معروف gtaforums هم در مورد آن بحث زیادی شد از طرف ادمین های این سایت هرگز تایید یا تکذیب نشد تا هرچه بیشتر بر منطقی بودن آن افزوده شود.
بر آن شدم که لیک رو که بصورت خلاصه اما تفکیک شده ای از ویژگی های مختلف دسته بندی شده است را ترجمه کنم.


حوزه جغرافیایی :

- الهام گرفته از فلوریدا و شهر وایس سیتی به عنوان شهر اصلی

- یک نقشه ثانویه کوچکتر هم بر اساس کشور کوبا وجود دارد

- یک سری ماموریت های انتخابی در مناطقی خارج از منطقه نقشه اصلی بصورت مراحل خطی وجود دارد (لیبرتی سیتی)

بازه زمانی :

- دهه 1970 تا 1980 و زمان حال و مدرن (قسمت آنلاین در زمان لانچ فقط در دوران مدرن جریان دارد)

-داستان بازی بصورت سیستم فصلی روایت میشود همانند RDR2

پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

- مرجع الهام گرفته شده از ظاهر شخصیت زن بازی، بازیگر کوبایی، "بیانکا سانتوس" است.


هوش مصنوعی:

-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)

- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

در بازی NPC ها در مورد ظاهر، لباس، بهداشت فردی، وزن و ماشین شما نظر خواهند داد.

- واکنش NPC ها به هر پروتاگونیست متفاوت است (رفتار NPC ها در هر مناطق مختلف بازی متفاوت است)

آب و هوا:

- آب و هوا بر محیط زیست بازی تأثیر می گذارد

- جاده ها ممکن است دچار آب گرفتگی شدید شوند، درختی ممکن است در طوفان ریشه کن شود، خطوط سیم تلفن ممکن است فرو بریزند و...
در یک روز گرم ممکن است فعالیت NPC ها در سواحل افزایش یابد.
لباس NPC ها به طور مناسب با آب و هوا و شرایط تنظیم می شوند (مثلا بیکینی و تنه شنا در ساحل).



ماموریت های داستان اصلی:

- 97 ماموریت اصلی برنامه ریزی شده

- تخمین زده شده 60 ساعت برای تکمیل بازی زمان لازم است (با تماشای تمام کات سین ها)

ماموریت های جانبی:

- 41 ماموریت جانبی برنامه ریزی شده (تخمین ساعت مشخص نیست)

مینی گیم ها:

-بولینگ

- تنیس روی میز (پینگ پنگ)

- تنیس

- دارت

- استخر

- اسکیت سواری

- مسابقات اتومبیل رانی

- مسابقه قایق های سرعتی

- نوعی بازی با توپ در سواحل

- نوعی از ماموریت های پارتیزانی (فقط برای شخصیت زن)

- سینما

- تئاتر

- رستوران

- دوستیابی

- رقص (کلوب های شبانه)

- موج سواری

- مدرسه پرواز

و....

وسایل نقلیه :

- حدود 311 وسیله نقلیه قابل کنترل

-هندلینگ ماشین ها مانند ترکیبی از فیزیک GTA4 و GTA5 (دارای وزن اما روان) رفتار می کنند.

- وسایل نقلیه دارای شرایط آسیب پذیری (بدنه، شیشه، لاستیک) هستند.

- اثرات آسیب شدید قابلیت رانندگی وجود دارد.


محیط :

- محیط بازی طور فزاینده‌ای قابلیت تخریب دارند اما نه به طور کامل (مثلا نمی‌توان یک ساختمان را تخریب کرد)

- آسیب هایی که محیط وارد میشود پس از غیبت از آن منطقه بعد از مدت زمان خاصی برطرف می شوند.

- شاخ و برگ ها واکنش نشان میدهند (دیگر بصورت حالت خشک یا غیرقابل حرکت نیست) به عنوان مثال: با رانندگی در یک پوشش گیاهی ساختار آن پوشش گیاهی تغییر میکند.

- درختان را می توان با نیروی زیاد واژگون / ریشه کن کرد، به عنوان مثال: برخورد وسیله نقلیه با سرعت زیاد یا انفجار نزدیک آن.

- علف های خشک، درختان و سایر شاخ و برگ ها دچار آتش سوزی می‌شوند.

- هر ساختمانی دارای پنجره های تخریب پذیر است و شیشه ها به طور دقیق می ریزند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود هستند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود دارای تکسچر منحصر به فرد و همینطور کرکترهای منحصر به خودش است.( در اینجا بدین معنی که npc ها هر قسمت قابل ورود بر اساس آن محل تنظیم شده است به عنوان مثال یک رستوران یا باشگاه ورزشی)

شخصی سازی:

- موی سر و موهای صورت پروتاگونیست ها در طول زمان رشد می کنند.

- امکان اصلاح فردی از طریق تراشیدن یا آرایش صورت، دوش گرفتن، کوتاه کردن مو و ورزش باعث تعاملات مثبت با NPC ها می شود.

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

- کرکتر بازی می تواند توانایی Melee Combat بهبود یافته را از طریق آموزش رزمی به دست آورد. جودو، بوکس.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.

- سفارشی سازی پوشش پیشرفته:
به عنوان مثال یک مدل موی انتخاب شده را می توان سفارشی کرد (بخشی از موها را می توان از چپ، به مرکز، به راست حرکت داد)

- لباس‌ها را می‌توان در چند اشکال پوشید، به عنوان مثال: می توانید آستین های خود را بالا بزنید، دکمه های پیراهن را به پایین پایین باز کنید، زیپ کت را باز کنید، کلاه خود را رو به بالا یا پایین قرار دهید.

- سایر بهبود های شخصیتی را می توان از طریق گیم پلی عمومی بهبود بخشید، به عنوان مثال: دویدن و سایر فعالیت ها می تواند استقامت را بهبود بخشد.

- شما ممکن است چندین ویژگی داشته باشید اما هر کاراکتر دارای یک ویژگی اصلی است.

- خانه های قابل خریداری در سطوح مختلف قابل شخصی سازی هستند.


ملک اصلی دارای سطوح بیشتری از قابلیت سفارشی سازی (تغییر دکوراسیون دیوار، کفپوش، روشنایی، بازسازی اتاق زیر شیروانی) است.
البته املاک دیگر را هنوز می توان شخصی سازی کرد اما به میزان کمتر (مثلا کلبه ای در بیرون شهر می تواند از حالت متروکه به قابل زندگی تبدیل شود).


سلاح :

- 62 سلاح قابل استفاده برنامه ریزی شده

- اسلحه ها با گذشت زمان فرسوده می شوند، آنها را می توان در هر اسلحه فروشی یا خانه خود تعمیر کرد.

- ویژگی های خاص اسلحه به عنوان مثال ممکن است اسلحه هنگام شلیک گیر کند.

- گان پلی ترکیبی از موشن سریع GTA5 و اکشن سنگین RDR2 است.

- قابلیت پاشش خون و تکه تکه شدن ناشی از نیروی شدید به عنوان مثال: ضربه مستقیم قمه، انفجار تفنگ ساچمه ای به اندام ها، یا قرار گرفتن در مجاورت یک انفجار.

رادیو و موسیقی:

- 12 ایستگاه رادیویی به طور مداوم در حال اجرا ،برنامه ریزی شده است.

- دو ایستگاه تاک شو

- بازگشت FLASH F.M. (همین نام و سبک موسیقی اما بدون الگو مستقیم از Vice City)

- صدها آهنگ مجاز برای رادیو برنامه ریزی شده

- افکت اعمال شخصیت قابل بازی در رادیو گفته میشود به عنوان مثال رویدادهای داستانی اصلی و به خصوص ماموریت‌های بزرگ ممکن است در رادیو‌ خبرساز شوند.

جزئیات متفرقه:

- نقشه جهان بازی تقریباً 103.14 کیلومتر مربع است.

- 47 گونه حیوانی

- برادر پروتاگونیست مرد یک طوطی حیوان خانگی دارد.

- یک خط ماموریت مخفی وجود دارد که پس از تعامل با یک مرد خوش تیپ اما عجیب و غریب در تلویزیون فعال می شود. این فیلم از قاتل سریالی "The Night Stalker" الهام گرفته شده است.

- هنگام سفر با یک همراه در ماشین، اگر سلیقه شما در موسیقی را دوست ندارد، ممکن است ایستگاه رادیویی را تغییر دهد.

- شما از یک تلفن آجری بزرگ استفاده می کنید.

-دارای بهینه سازی های خاص کنسول (هپتیک فیدبک، SSD، صدای سه بعدی و..)

قرار است در 2023-2024 منتشر شود.

تمام
با این تقاصیر نقشه بازی چه قدر از gta v بزرگتره ؟
 
  • Like
Reactions: Vice City FM
با این تقاصیر نقشه بازی چه قدر از gta v بزرگتره ؟
تقریبا ۲۵ درصد بزرگتر.

ولی همه اینها را صرفا شایعه در نظر بگیرید. اما این لیک چون بنظرم خیلی منطقی میومد و هم قبل از لیک شرایر بود و هم مقاله شرایر شبیه این بود دیدم ارزش ترجمه داره. امیدوارم هرچه زودتر بازی معرفی بشه چون طاقت دیگه خیلی سخته
 
تقریبا ۲۵ درصد بزرگتر.

ولی همه اینها را صرفا شایعه در نظر بگیرید. اما این لیک چون بنظرم خیلی منطقی میومد و هم قبل از لیک شرایر بود و هم مقاله شرایر شبیه این بود دیدم ارزش ترجمه داره. امیدوارم هرچه زودتر بازی معرفی بشه چون طاقت دیگه خیلی سخته
1659477181071.png 1659477267393.png

من با این دوتا ماشین خیلی خاطره دارم از نسخه vice city تا الان مطمعنم تو vi هم میاد
 
پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

-

Once upon a time in hollywood

once-upon-hollywood-pitt-qualley.jpg
 
  • Like
Reactions: Vice City FM

حدود یک هفته قبل از انتشار مقاله جیسون شرایر درباره GTA 6 و ارایه اطلاعاتی در این مورد در سایت بلومبرگ، در 4chan لیک بزرگی منتشر شد که بعد از مقاله بلومبرگ با مراجعه مجدد به این لیک و فهمیدن شباهت عجیب آن به اطلاعات جیسون شرایر ،توجه کامیونیتی گرسنه راکستار بشدت برانگیخته‌ شد.
این لیک که در فروم معروف gtaforums هم در مورد آن بحث زیادی شد از طرف ادمین های این سایت هرگز تایید یا تکذیب نشد تا هرچه بیشتر بر منطقی بودن آن افزوده شود.
بر آن شدم که لیک رو که بصورت خلاصه اما تفکیک شده ای از ویژگی های مختلف دسته بندی شده است را ترجمه کنم.


حوزه جغرافیایی :

- الهام گرفته از فلوریدا و شهر وایس سیتی به عنوان شهر اصلی

- یک نقشه ثانویه کوچکتر هم بر اساس کشور کوبا وجود دارد

- یک سری ماموریت های انتخابی در مناطقی خارج از منطقه نقشه اصلی بصورت مراحل خطی وجود دارد (لیبرتی سیتی)

بازه زمانی :

- دهه 1970 تا 1980 و زمان حال و مدرن (قسمت آنلاین در زمان لانچ فقط در دوران مدرن جریان دارد)

-داستان بازی بصورت سیستم فصلی روایت میشود همانند RDR2

پروتاگونیست (ها) :

-دو شخصیت اصلی

1. مرد ایتالیایی -آمریکایی

- رنگ پوست به جای رنگ طبیعی زیتونی، سفید به نظر می رسد با امکان برنزه شدن در آفتاب

- قد حدوداً ۱۸۵ سانتی متر - موهای مشکی و براق

2. زن کوبایی

- در سنین پایین (نوجوانب) به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

قد حدوداً ۱۷۰ سانتیمتر- موهای مشکی

- مرجع الهام گرفته شده از ظاهر شخصیت زن بازی، بازیگر کوبایی، "بیانکا سانتوس" است.


هوش مصنوعی:

-بازی دارای A.I فوق العاده پیچیده است (برگرفته‌شده از پتنت های جدید که قبلا شایعه هایی در موردش بود)

- در بازی NPCها زندگی، برنامه ریزی و رفتارهای خاص خود را دارند به عنوان مثال در نمای قابل مشاهده توسط پلیر، یک NPC ممکن است از کنار شما عبور کند، به یک پارکینگ برود، پارک کند، از ماشین خود خارج شود و وارد مرکز خرید یا فضای فروشگاه شود،از اینجا آنها ممکن است محصولات فروشگاه را بررسی کنند، خرید کنند و با سایر NPCها گفتگو کنند،پس از آن، آنها با کیسه های خرید در دستشان از فروشگاه خارج می شوند، آنها را در ماشین قرار می دهند، وارد ماشین می شوند و دور می شوند.

-پلیر می تواند با NPC ها تعامل داشته باشد بدین معنی که شما شروع کننده تعامل با NPC باشید.
یا آنها می توانند خودشان با شما تعامل داشته باشند.
می توانید انتخاب کنید که واکنش نشان دهید یا آنها را نادیده بگیرید.

در بازی NPC ها در مورد ظاهر، لباس، بهداشت فردی، وزن و ماشین شما نظر خواهند داد.

- واکنش NPC ها به هر پروتاگونیست متفاوت است (رفتار NPC ها در هر مناطق مختلف بازی متفاوت است)

آب و هوا:

- آب و هوا بر محیط زیست بازی تأثیر می گذارد

- جاده ها ممکن است دچار آب گرفتگی شدید شوند، درختی ممکن است در طوفان ریشه کن شود، خطوط سیم تلفن ممکن است فرو بریزند و...
در یک روز گرم ممکن است فعالیت NPC ها در سواحل افزایش یابد.
لباس NPC ها به طور مناسب با آب و هوا و شرایط تنظیم می شوند (مثلا بیکینی و تنه شنا در ساحل).



ماموریت های داستان اصلی:

- 97 ماموریت اصلی برنامه ریزی شده

- تخمین زده شده 60 ساعت برای تکمیل بازی زمان لازم است (با تماشای تمام کات سین ها)

ماموریت های جانبی:

- 41 ماموریت جانبی برنامه ریزی شده (تخمین ساعت مشخص نیست)

مینی گیم ها:

-بولینگ

- تنیس روی میز (پینگ پنگ)

- تنیس

- دارت

- استخر

- اسکیت سواری

- مسابقات اتومبیل رانی

- مسابقه قایق های سرعتی

- نوعی بازی با توپ در سواحل

- نوعی از ماموریت های پارتیزانی (فقط برای شخصیت زن)

- سینما

- تئاتر

- رستوران

- دوستیابی

- رقص (کلوب های شبانه)

- موج سواری

- مدرسه پرواز

و....

وسایل نقلیه :

- حدود 311 وسیله نقلیه قابل کنترل

-هندلینگ ماشین ها مانند ترکیبی از فیزیک GTA4 و GTA5 (دارای وزن اما روان) رفتار می کنند.

- وسایل نقلیه دارای شرایط آسیب پذیری (بدنه، شیشه، لاستیک) هستند.

- اثرات آسیب شدید قابلیت رانندگی وجود دارد.


محیط :

- محیط بازی طور فزاینده‌ای قابلیت تخریب دارند اما نه به طور کامل (مثلا نمی‌توان یک ساختمان را تخریب کرد)

- آسیب هایی که محیط وارد میشود پس از غیبت از آن منطقه بعد از مدت زمان خاصی برطرف می شوند.

- شاخ و برگ ها واکنش نشان میدهند (دیگر بصورت حالت خشک یا غیرقابل حرکت نیست) به عنوان مثال: با رانندگی در یک پوشش گیاهی ساختار آن پوشش گیاهی تغییر میکند.

- درختان را می توان با نیروی زیاد واژگون / ریشه کن کرد، به عنوان مثال: برخورد وسیله نقلیه با سرعت زیاد یا انفجار نزدیک آن.

- علف های خشک، درختان و سایر شاخ و برگ ها دچار آتش سوزی می‌شوند.

- هر ساختمانی دارای پنجره های تخریب پذیر است و شیشه ها به طور دقیق می ریزند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود هستند.

- اکثر فضاهای داخلی قابل ورود دارای تکسچر منحصر به فرد و همینطور کرکترهای منحصر به خودش است.( در اینجا بدین معنی که npc ها هر قسمت قابل ورود بر اساس آن محل تنظیم شده است به عنوان مثال یک رستوران یا باشگاه ورزشی)

شخصی سازی:

- موی سر و موهای صورت پروتاگونیست ها در طول زمان رشد می کنند.

- امکان اصلاح فردی از طریق تراشیدن یا آرایش صورت، دوش گرفتن، کوتاه کردن مو و ورزش باعث تعاملات مثبت با NPC ها می شود.

- پروتاگونیست های داستان می توانند فیزیک خود را از طریق تمرین در باشگاه بهبود بخشند.

- کرکتر بازی می تواند توانایی Melee Combat بهبود یافته را از طریق آموزش رزمی به دست آورد. جودو، بوکس.

– مصرف زیاد فست فود باعث افزایش وزن می شود.

- سفارشی سازی پوشش پیشرفته:
به عنوان مثال یک مدل موی انتخاب شده را می توان سفارشی کرد (بخشی از موها را می توان از چپ، به مرکز، به راست حرکت داد)

- لباس‌ها را می‌توان در چند اشکال پوشید، به عنوان مثال: می توانید آستین های خود را بالا بزنید، دکمه های پیراهن را به پایین پایین باز کنید، زیپ کت را باز کنید، کلاه خود را رو به بالا یا پایین قرار دهید.

- سایر بهبود های شخصیتی را می توان از طریق گیم پلی عمومی بهبود بخشید، به عنوان مثال: دویدن و سایر فعالیت ها می تواند استقامت را بهبود بخشد.

- شما ممکن است چندین ویژگی داشته باشید اما هر کاراکتر دارای یک ویژگی اصلی است.

- خانه های قابل خریداری در سطوح مختلف قابل شخصی سازی هستند.


ملک اصلی دارای سطوح بیشتری از قابلیت سفارشی سازی (تغییر دکوراسیون دیوار، کفپوش، روشنایی، بازسازی اتاق زیر شیروانی) است.
البته املاک دیگر را هنوز می توان شخصی سازی کرد اما به میزان کمتر (مثلا کلبه ای در بیرون شهر می تواند از حالت متروکه به قابل زندگی تبدیل شود).


سلاح :

- 62 سلاح قابل استفاده برنامه ریزی شده

- اسلحه ها با گذشت زمان فرسوده می شوند، آنها را می توان در هر اسلحه فروشی یا خانه خود تعمیر کرد.

- ویژگی های خاص اسلحه به عنوان مثال ممکن است اسلحه هنگام شلیک گیر کند.

- گان پلی ترکیبی از موشن سریع GTA5 و اکشن سنگین RDR2 است.

- قابلیت پاشش خون و تکه تکه شدن ناشی از نیروی شدید به عنوان مثال: ضربه مستقیم قمه، انفجار تفنگ ساچمه ای به اندام ها، یا قرار گرفتن در مجاورت یک انفجار.

رادیو و موسیقی:

- 12 ایستگاه رادیویی به طور مداوم در حال اجرا ،برنامه ریزی شده است.

- دو ایستگاه تاک شو

- بازگشت FLASH F.M. (همین نام و سبک موسیقی اما بدون الگو مستقیم از Vice City)

- صدها آهنگ مجاز برای رادیو برنامه ریزی شده

- افکت اعمال شخصیت قابل بازی در رادیو گفته میشود به عنوان مثال رویدادهای داستانی اصلی و به خصوص ماموریت‌های بزرگ ممکن است در رادیو‌ خبرساز شوند.

جزئیات متفرقه:

- نقشه جهان بازی تقریباً 103.14 کیلومتر مربع است.

- 47 گونه حیوانی

- برادر پروتاگونیست مرد یک طوطی حیوان خانگی دارد.

- یک خط ماموریت مخفی وجود دارد که پس از تعامل با یک مرد خوش تیپ اما عجیب و غریب در تلویزیون فعال می شود. این فیلم از قاتل سریالی "The Night Stalker" الهام گرفته شده است.

- هنگام سفر با یک همراه در ماشین، اگر سلیقه شما در موسیقی را دوست ندارد، ممکن است ایستگاه رادیویی را تغییر دهد.

- شما از یک تلفن آجری بزرگ استفاده می کنید.

-دارای بهینه سازی های خاص کنسول (هپتیک فیدبک، SSD، صدای سه بعدی و..)

قرار است در 2023-2024 منتشر شود.

تمام
اینا نمیتونه ذهن خلاق یه نفر باشه بیشتر واقعیه
تمامه موارد عالیه فقط 2 چیز زد تو ذوقم
1- آخه 97 تا ماموریت اصلی؟
کم کم باید 150 تا ماموریت میبود
2- مپ 103 کیلومتر ؟ v 74 کیلومتر بود
تازه 1 شهر اصلی و چندتا روستا بود
الان یعنی میخوان فلوریدا رو چقدر نشون بدن 103 کیلومتر ؟
بعد حالت روستای نیست شهرای دیگه
فرضا به جز میامی باقی شهرها مثله اورلاندو جکسنوویل رو نمیتونند در حد روستاهای sa یا سندی شور درست کنند
درسته دسترسی به خیلی ساختمونا داریم ولی به نظرم 120 تای بود بهتر بود
در کل اینطوری که من خوندم شاید از حالت آرکید خارج بشه بازی که وحشتناک میپسندم
ویرایش
ولی داشتم به یه چیزی هم فکر میکردم
اگه بازی 2-3 زمان داشته باشه این مپ 103 کیلومتری شاید کاوش توش اندازه یه مپ 200 کیلومتریه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dead2021 and Bellic
اینا نمیتونه ذهن خلاق یه نفر باشه بیشتر واقعیه
تمامه موارد عالیه فقط 2 چیز زد تو ذوقم
1- آخه 97 تا ماموریت اصلی؟
کم کم باید 150 تا ماموریت میبود
2- مپ 103 کیلومتر ؟ v 74 کیلومتر بود
تازه 1 شهر اصلی و چندتا روستا بود
الان یعنی میخوان فلوریدا رو چقدر نشون بدن 103 کیلومتر ؟
بعد حالت روستای نیست شهرای دیگه
فرضا به جز میامی باقی شهرها مثله اورلاندو جکسنوویل رو نمیتونند در حد روستاهای sa یا سندی شور درست کنند
درسته دسترسی به خیلی ساختمونا داریم ولی به نظرم 120 تای بود بهتر بود
در کل اینطوری که من خوندم شاید از حالت آرکید خارج بشه بازی که وحشتناک میپسندم
سلام
آره از اون لیک هایی هست که مطمینم خیلیش را تو بازی قطعا خواهیم دید حتی اگر این لیک درست هم نباشه
در مورد تعداد ماموریت من چیزی که متوجه شدم تایم پلی هر ماموریت بالاتر رفته نسبت به gta 5 و هم اینکه آزادی عمل به میزان چشم گیری بیشتره یعنی مشکلی که قبلا تو این زمینه بود دیگه نیست.
بزرگی نقشه هم همینطور اتفاقا این قسمتش کاملا با مقاله جیسون شرایر بازم جور در میاد نقشه قرار بوده به بزرگی یک قاره عظیم باشه ولی به دلایلی تصمیم گرفتند محدود بشه به فلوریدا ولی قطعا با عمق و جزییات خیلی خیلی بیشتر و قرار شد به مرور شهرهای دیگه اضافه کنند احتمالا تا سالها برای بخش انلاین و شاید سینگل برنامه دارند و شاید تمام شهرهای سری gta رو بیارن تو این بازی به مرور. اینها می‌خوان ۱۵ سال بازیو میلک کنن پس باید حسابی ساپورت بشه.
در مورد نقشه gta 5 هم یه چیزی بگم وسط نقشه با کوهستان ها و بالاش اون بیابان پر شده بود و عملا خالی بود یعنی حتی دسترسی جاده ای هم نداشت ولی اگر مثل مپ رددد۲ جاهای غیر قابل استفاده کمتر باشه ولی جزییات بیشتر باشه بهتره که خب ۱۰۳ کیلومتر همین‌طوریش سه برابر بزرگتر از نقشه رددد۲ هست.
آره قراره بازی از فاز آرکید فاصله بگیره البته ممکنه آنلاین بازها نپسندن ولی به مرور عادت میکنن. ترسم اینه بازی اونقدر واقع گرایانه باشه که قسمت انلاینش استقبال نشه ولی اونا خودشون بلدن چیکار کنن.
 
اینو یادتونه؟
ندیدم هیچ وقت رد بشه
چقدر هم همخونی داره با اطلاعاتی که راجب بازی داریم
با مپ gta v هم یه مقایسه ای شده

ZcQIAP5.png


دور شهرها خط کشیدم

1.فلوریدا:
یه شهر بزرگ (وایس سیتی) شمال فلوریدا
یه شهر کوچیک جنوب فلوریدا
یه شهر کوچکتر سمت غرب فلوریدا

2.یه جزیره کوچیک اون وسط

3.یه شهر هم تو مپ کوبا

IMG_20220803_111446_426.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or