PlayStation Gran Turismo 7

سازنده
Polyphony Digital
تاریخ انتشار
Polyphony Digital
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
پیام مدیریت: هر گونه ترول، بحث مقایسه ای و پست GT vs Forza = بن مستقیم از بازی سنتر


146563

Gran Turismo 7
استودیو سازنده: Polyphony Digital
ناشر: Playstation Studios
پلتفرم: PlayStation 5
سبک: Real Driving Simulator
تاریخ عرضه: March 4, 2022

در جریان Event ماه Jun سونی شماره هفتم بازی مورد انتظار از سری Gran Turismo را معرفی کرد.
تریلر رونمایی بازی وعده بازگشت سری GT را بار دیگر به Campaign سنتی این مجموعه می دهد. از مهم ترین ویژگی های شاخص این سری میتوان به حضور دوباره بخش های GT Auto, Used Cars, Special Events, School, Tuning parts اشاره کرد.


Gran Turismo 7: The Final Preview - IGN

توضیحات یامائوچی در رابطه با آب و هوا و چرخه شبانه روز :
" بر اساس داده های هوا شناسی، دما رطوبت و فشار هوا در هر منطقه متفاوت هستند به این معنی هست که در بازی آسمان را به شکلی که در واقعیت در ژاپن یا کالیفرنیا تغییر میکنه مشاهده میکنیم. سری گرن توریزمو همیشه توجه ویژه ای به نور ستارگان در آسمان شب داشته در GT7 نسبت به قبل ما حتی کیفیت بیشتری رو هدف قرار دادیم. به وسیله شبیه ساز آسمان های پر ستاره در مناطق، زمان و ساعات مختلف ستاره ها و سیارات شبیه سازی و به تصویر کشیده میشن و شاهد غروب و طلوع ماه همانند خورشید در آسمان بازی هستیم. مشابه واقعیت رنگ ستارگان بسته به صاف یا مه آلود بودن اتمسفر تغییر پیدا میکنه.
تغییر زمان و شبیه سازی آب و هوا در تعامل با نور انجام میشود این فاکتور ها میتونه روی اتمسفر و دمای سطح زمین تاثیر بگذاره و به این ترتیب چسبندگی لاستیک, قدرت موتور, مقدار جریان و میزان لغزندگی با شبیه سازی فیزیک خودرو یکپارچه سازی میشه.
وقتی هوای بارانی رو داخل بازی تجربه میکنیم هنگام خیس شدن پیست ها بسته به ناهمواری و شیب آنها مقدار آب متفاوتی رو شاهد خواهیم بود همینطور این پروسه برای خشک شدن جاده شبیه سازی میشه و مثلا جاهایی شبیه به گودال و چاله های کوچک دیر تر خشک میشن و اینطور تغییرات به شکل طبیعی داخل بازی اتفاق و شبیه سازی میشن. بعنوان مثال rain cloud radar (نقشه تغییرات بارشی به صورت زنده) که خیلی از پلیر ها با آن آشنا هستند. پلیر ها میتونن از وضعیت آب و هوایی مختلف در نقاط مختلف پیست ها مطلع باشن. در یک پیست خیلی بزرگ مثل Nurburgring میشه در یک قسمتی از آن باران بیاد در حالی که بخش دیگری از رینگ هوای نیمه ابری یا آفتابی داشته باشه. "

GT7 از فیزیک و ایروداینامیک واقعی و تعامل این عناصر با ادپتیو تریگرهای dualsense هنگام ترمز گرفتن و مقدار چسبندگی لاستیک ها استفاده میکنه همینطور پشتیبانی از 3D audio که قابلیت تشخیص موقعیت منبع صدا رو میده.

محتوای World Map شماره هفتم :

  • Vehicle Tuning and Modification​
  • GT Auto​
  • Brand Central​
  • Legend Cars​
  • Used Cars​
  • Scapes​
  • Gran Turismo Cafe​
  • World Circuit​
  • Licence Centre​
  • Missions​
  • Sport​
  • Multiplayer​
  • Music Rally​
  • Showcase​

ماشین ها به صورت جداگانه با مارکر های I(N)ew, (U)sed, (L)egends, (I)nvite مشخص شدن که از کدام دسته هستند.

Abarth (3)​

  • Abarth 595 1970 (U)
  • Abarth 500 2009 (N)
  • Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T. 1 1952 (L)

Alfa Romeo (9)​

  • Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI 1993 (L)
  • Alfa Romeo 4C 2014 (N)
  • Alfa Romeo 4C Gr.3 (N)
  • Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car (N)
  • Alfa Romeo 4C Gr.4 (N)
  • Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Berlinetta 1937 (L)
  • Alfa Romeo 8C Competizione 2008 (N)
  • Alfa Romeo Giulia TZ2 Carrozzata da Zagato CN.AR750106 1965 (L)
  • Alfa Romeo MiTo 2009 (N/U)

Alpine (6)​

  • Alpine A110 1972 (U)
  • Alpine A110 Premier Edition 2017 (N)
  • Alpine A220 1968 (L)
  • Alpine Vision Gran Turismo (N)
  • Alpine Vision Gran Turismo 2017 (N)
  • Alpine Vision Gran Turismo Race Mode (N)

AMG (12)​

  • A45 AMG 2013 (N)
  • AMG C63S Coupe 2015 (N)
  • AMG GT3 2016 (N)
  • AMG GT S 2015 (N)
  • AMG GT S Safety Car (N)
  • AMG GT R 2017 (N)
  • AMG GT Black Series 2020 (N)
  • AMG Vision GT (N)
  • AMG Vision GT Racing Series (N)
  • SLS AMG 2011 (N)
  • SLS AMG Gr.4 2011 (N)
  • SLS AMG GT3 2011 (N)

Amuse (2)​

  • Amuse NISMO 380RS SuperLeggera 2008 (N)
  • Amuse S2000 GT1 Turbo 2005 (N)

Aston Martin (10)​

  • Aston Martin DB3S CN.1 1953 (L)
  • Aston Martin DB5 1964 (L)
  • Aston Martin DBR9 GT1 Race Car 2010 (N)
  • Aston Martin DB11 Coupe 2016 (N)
  • Aston Martin DP-100 Vision GT (N)
  • Aston Martin One-77 2011 (I)
  • Aston Martin V8 Vantage S 2015 (N)
  • Aston Martin V8 Vantage Gr.4 (N)
  • Aston Martin V12 Vantage Gr.3 (N)
  • Aston Martin Vulcan 2015 (I)

Audi (11)​

  • Audi e-tron Vision Gran Turismo (N)
  • Audi R8 4.2 FSI V8 Quattro 2007 (N)
  • Audi R8 LMS Audi Sport Team WRT 2015 (N)
  • Audi R8 GT3 LMS Evo 2019 (N)
  • Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) 2011 (N)
  • Audi R18 e-tron 2016 (N)
  • Audi Sport quattro S1 1987 (L)
  • Audi TT Coupe 3.2 V6 2003 (N)
  • Audi TTS Coupe 2014 (N)
  • Audi TT Cup 2016 (N)
  • Audi Vision Gran Turismo (N)

Autobianchi (1)​

  • Autobianchi A112 Abarth 1985 (U)

BAC (1)​

  • BAC Mono 2011 (N)

BMW (17)​

  • BMW 3.0 CSL 1972 (U)
  • BMW 3.0 CSL 1973 (U)
  • BMW i3 2015 (N)
  • BMW M3 1989 (U)
  • BMW M3 Sport Evolution 1989 (U)
  • BMW M3 GT BMW Motorsport 2011 (N)
  • BMW M3 2003 (N/U)
  • BMW M3 2007 (N/U)
  • BMW M4 Coupe 2014 (N)
  • BMW M4 Gr.4 (N)
  • BMW M4 Safety Car (N)
  • BMW M6 GT3 Endurance Model 2016 (N)
  • BMW M6 GT3 Sprint Model 2016 (N)
  • BMW McLaren F1 GTR Race Car 1997 (L)
  • BMW Vision Gran Turismo (N)
  • BMW Z4 GT3 2011 (N)
  • BMW Z8 2001 (N/U)

Bugatti (4)​

  • Bugatti Veyron 16.4 2013 (I)
  • Bugatti Veyron Gr.4 (N)
  • Bugatti Vision Gran Turismo (N)
  • Bugatti Vision Gran Turismo Gr.1 (N)

Chaparral (2)​

  • Chaparral 2J 1970 (L)
  • Chaparral 2X Vision Gran Turismo 2014 (N)

Chevrolet (14)​

  • Chevrolet Camaro Z28 1969 (U)
  • Chevrolet Camaro SS 2016 (N)
  • Chevrolet Camaro ZL1 1LE 2018 (N)
  • Chevrolet Corvette Stingray Concept 1959 (L)
  • Chevrolet Corvette (C2) Sting Ray Sport Coupe 1963 (L)
  • Chevrolet Corvette (C3) Stingray Convertible 1969 (U)
  • Chevrolet Corvette (C3) Stingray L46 350 1969 (U)
  • Chevrolet Corvette (C4) ZR-1 1989 (U)
  • Chevrolet Corvette (C6) ZR1 2009 (N/U)
  • Chevrolet Corvette (C7) Stingray 2014 (N)
  • Chevrolet Corvette (C7) ZR1 2019 (N)
  • Chevrolet Corvette Gr.3 Race Car (N)
  • Chevrolet Corvette Gr.3 Road Car (N)
  • Chevrolet Corvette Gr.4 Race Car (N)

Chris Holstrom Concepts (1)​

  • Chris Holstrom Concepts 1967 Chevy Nova 2013 (N)

Citroen (3)​

  • Citroen GT by Citroen 2010 (I)
  • Citroen GT by Citroen Race Car Gr.3 (N)
  • Citroen GT by Citroen Race Car Gr.4 (N)

Daihatsu (2)​

  • Daihatsu Copen 2002 (N)
  • Daihatsu Copen RJ Vision Gran Turismo 2017 (N)

DeTomaso (3)​

  • DeTomaso Mangusta 1967 (L)
  • DeTomaso Mangusta Christian Dior 1967 (L)
  • DeTomaso Pantera 1971 (U)

DMC (1)​

  • DMC Delorean DMC-12 2004 (N)

Dodge (13)​

  • Dodge Challenger R/T 1970 (U)
  • Dodge Charger SRT Hellcat (N)
  • Dodge Charger SRT Hellcat Safety Car (N)
  • Dodge SRT Tomahawk GTS-R Vision Gran Turismo (N)
  • Dodge SRT Tomahawk S Vision Gran Turismo (N)
  • Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo Gr.1 (N)
  • Dodge SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo (N)
  • Dodge Super Bee 1970 (U)
  • Dodge Viper Gr.4 (N)
  • Dodge Viper GTS 2002 (N/U)
  • Dodge Viper SRT-10 2006 (N)
  • Dodge Viper GTS 2013 (N)
  • Dodge Viper SRT GT3-R 2015 (N)

DS Automobile (1)​

  • DS DS3 Racing 2015 (N)

Eckert’s Rod & Custom (1)​

  • Eckert Mach Forty 2012 (N)

Ferrari (21)​

  • Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto CN.2521 1961 (L)
  • Ferrari 250 GTO CN.3729GT 1962 (L)
  • Ferrari 308 GTB 1976 (U)
  • Ferrari 330 P4 1967 (L)
  • Ferrari 365 GTB/4 1971 (U)
  • Ferrari 458 Italia 2009 (N/U)
  • Ferrari 458 Gr.4 (N)
  • Ferrari 458 Gr.3 (N)
  • Ferrari 500 Mondial Pinin Farina Coupe 1954 (L)
  • Ferrari 512BB 1976 (U)
  • Ferrari Dino 246GT 1971 (U)
  • Ferrari Enzo Ferrari 2002 (I)
  • Ferrari F40 1992 (L)
  • Ferrari F430 2006 (N/U)
  • Ferrari F50 1996 (L)
  • Ferrari F8 Tributo 2020 (N)
  • Ferrari F12berlinetta 2013 (N)
  • Ferrari FXX K 2014 (I)
  • Ferrari GTO 1984 (L)
  • Ferrari LaFerrari 2013 (I)
  • Ferrari Testarossa 1991 (U)

FIAT (2)​

  • FIAT 500F 1968 (U)
  • FIAT 500 1.2 Lounge 2008 (N/U)

Ford (20)​

  • Ford 1932 Roadster 1963* (L)
  • Ford F-150 SVT Raptor 2011 (N)
  • Ford Focus Gr.B Race Car (N)
  • Ford Focus ST 2015 (N)
  • Ford Focus RS 2018 (N)
  • Ford GT40 Mk1 1966 (L)
  • Ford Mark IV Race Car 1967 (L)
  • Ford GT 2006 (N)
  • Ford GT LM Race Car Spec II (N)
  • Ford GT LM Spec II Test Car Gr.3 (N)
  • Ford GT 2017 (N)
  • Ford GT LM GTE 2018 (N)
  • Ford Mustang Boss 429 1969 (U)
  • Ford Mustang Mach 1 1971 (U)
  • Ford Mustang GT 2015 (N)
  • Ford Mustang Gr.3 Race Car (N)
  • Ford Mustang Gr.3 Road Car (N)
  • Ford Mustang Gr.4 Race Car (N)
  • Ford Mustang Gr.B Race Car (N)
  • Ford Mustang Shelby GT350R 2016 (N)

Genesis (3)​

  • Genesis G70 3.3T AWD Performance Package 2022 (N)
  • Genesis G70 GR4 (N)
  • Genesis X GR3 (N)

Gran Turismo (5)​

  • Gran Turismo F1500T-A (N)
  • Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter (N)
  • Gran Turismo Red Bull X2014 Junior 2014 (N)
  • Gran Turismo Red Bull X2014 Standard 2014 (N)
  • Gran Turismo Red Bull X2019 Competition 2019 (N)

Greddy (1)​

  • Greddy Fugu Z 2015 (N)

Honda (22)​

  • Honda Beat 1991 (U)
  • Honda Civic (EK9) Type R 1997 (U)
  • Honda Civic (EK9) Type R Touring Car 1997 (U)
  • Honda Civic (EK9) Type R 1998 (U)
  • Honda Civic (FK2) Type R 2016 (N)
  • Honda Civic (FK8) Type R 2020 (N)
  • Honda Fit Hybrid 2014 (N/U)
  • Honda Integra DC2 Type R 1995 (U)
  • Honda Integra DC2 Type R 1998 (U)
  • Honda NSX Type R 1992 (U)
  • Honda NSX Type R 2002 (N/U)
  • Honda NSX Epson Super GT 2008 (N)
  • Honda NSX Concept-GT Raybrig Super GT 2016 (N)
  • Honda NSX 2017 (N)
  • Honda NSX Gr.3 Race Car (N)
  • Honda NSX Gr.4 Race Car (N)
  • Honda NSX Gr.B Race Car (N)
  • Honda Project 2&4 powered by RC213V 2015 (N)
  • Honda S660 2015 (N)
  • Honda S800 1966 (U)
  • Honda S2000 1999 (U)
  • Honda Sports Vision Gran Turismo (N)

Hyundai (6)​

  • Hyundai Genesis Coupe 3.8 2013 (N)
  • Hyundai Genesis Gr.3 (N)
  • Hyundai Genesis Gr.4 (N)
  • Hyundai Genesis Gr.B (N)
  • Hyundai N2025 Vision GT (N)
  • Hyundai N2025 Vision GT Gr.1 (N)

Infiniti (1)​

  • Infiniti Concept Vision Gran Turismo 2014 (N)

Jaguar (10)​

  • Jaguar D-Type 1954 (L)
  • Jaguar E-Type Coupe 1961 (L)
  • Jaguar F-Type Coupe 2014 (N)
  • Jaguar F-Type Gr.3 (N)
  • Jaguar F-Type Gr.4 (N)
  • Jaguar Vision Gran Turismo 2019 (N)
  • Jaguar Vision Gran Turismo Roadster 2022 (N)
  • Jaguar Vision Gran Turismo SV 2022 (N)
  • Jaguar XJ13 1966 (L)
  • Jaguar XJR-9 1988 (L)

Jeep (1)​

  • Jeep Willy’s MB 1945 (L)

KTM (1)​

  • KTM X-Bow R 2012 (N)

Lamborghini (12)​

  • Lamborghini Aventador LP700-4 2011 (N)
  • Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce 2015 (N)
  • Lamborghini Countach LP400 1974 (U)
  • Lamborghini Countach 25th Anniversary 1988 (U)
  • Lamborghini Diablo GT 1999 (U)
  • Lamborghini Huracan GT3 2015 (N)
  • Lamborghini Huracan Gr.4 (N)
  • Lamborghini Huracan LP610-4 2015 (N)
  • Lamborghini “Lambo V12” Vision GT 2019 (N)
  • Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype CN.0706 1967 (L)
  • Lamborghini Murcielago LP640 2009 (N)
  • Lamborghini Veneno 2013 (I)

Lancia (2)​

  • Lancia Stratos 1973 (U)
  • Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1991 (U)

Lexus (8)​

  • Lexus LC500 2017 (N)
  • Lexus LF-LC GT Vision Gran Turismo (N)
  • Lexus RC F 2014 (N)
  • Lexus RC F au TOM’S Super GT 2016 (N)
  • Lexus RC F Gr.4 (N)
  • Lexus RC F GT3 2017 (N)
  • Lexus RC F GT3 Prototype 2016 (N)
  • Lexus SC430 Petronas Tom’s Super GT 2008 (N)

Maserati (2)​

  • Maserati A6GCS/53 Spyder 1954 (L)
  • Maserati Gran Turismo S 2008 (N)

Mazda (17)​

  • Mazda 787B 1991 (L)
  • Mazda Atenza Sedan XD 2015 (N)
  • Mazda Atenza Gr.4 (N)
  • Mazda Atenza Gr.3 (N)
  • Mazda Atenza Gr.3 Road Car (N)
  • Mazda Demio XD Touring 2015 (N/U)
  • Mazda Eunos Roadster NA 1989 (U)
  • Mazda LM55 Vision GT (N)
  • Mazda LM55 Vision GT Gr.1 (N)
  • Mazda Roadster (ND) S 2015 (N)
  • Mazda Roadster Touring Car (N)
  • Mazda RX500 1970 (L)
  • Mazda RX-7 (FC) GT-X 1990 (U)
  • Mazda RX-7 (FD) Spirit R 2002 (N)
  • Mazda RX-8 Spirit R 2012 (N)
  • Mazda RX-Vision Concept 2016 (N)
  • Mazda RX-Vision GT3 Concept 2020 (N)

McLaren (10)​

  • McLaren 650S 2014 (N)
  • McLaren 650S Gr.4 (N)
  • McLaren 650S GT3 2015 (N)
  • McLaren F1 1994 (L)
  • McLaren F1 GTR Kokusai Kaihatsu Racing 1995 (L)
  • McLaren MP4/4 1988 (L)
  • McLaren MP4-12C 2011 (N)
  • McLaren P1 GTR 2016 (N)
  • McLaren Ultimate Vision GT (N)
  • McLaren Ultimate Vision GT Gr.1 (N)

Mercedes (7)​

  • Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG 1971 (L)
  • Mercedes-Benz 300SL W194 1952 (L)
  • Mercedes-Benz 300 SL Coupe 1954 (L)
  • Mercedes-Benz CLK LM 1998 (L)
  • Mercedes-Benz Sauber C9 1989 (L)
  • Mercedes-Benz S Barker Tourer 1929 (L)
  • Mercedes-Benz SLR McLaren 2009 (N)

MINI (3)​

  • MINI Clubman VGT (N)
  • Mini Cooper S 1965 (U)
  • MINI Cooper S 2005 (N)

Mitsubishi (10)​

  • Mitsubishi GTO Twin Turbo 1991 (U)
  • Mitsubishi Lancer Evolution IV 1996 (U)
  • Mitsubishi Lancer Evolution V 1998 (U)
  • Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition 1999 (U)
  • Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition 2015 (N)
  • Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.3 (N)
  • Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.4 (N)
  • Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.B (N)
  • Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.B Road Car (N)
  • Mitsubishi XR-PHEV Evolution Vision Gran Turismo (N)

Nissan (29)​

  • Nissan 180SX Type X 1996 (U)
  • Nissan 370Z 2008 (N)
  • Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo 2014 (N)
  • Nissan Fairlady Z (S30) 240ZG 1971 (U)
  • Nissan Fairlady Z (S30) Z432 1970 (U)
  • Nissan Fairlady Z (Z32) 300ZX TwinTurbo 2seater 1989 (U)
  • Nissan Fairlady Z (Z33) Version S 2007 (N/U)
  • Nissan GT-R (R35) 2017 (N)
  • Nissan GT-R (R35) Gr.4 (N)
  • Nissan GT-R (R35) Gr.B (N)
  • Nissan GT-R (R35) GT500 2008 (N)
  • Nissan GT-R (R35) Safety Car (N)
  • Nissan GT-R (R35) NISMO 2017 (N)
  • Nissan GT-R (R35) NISMO Super GT GT500 2016 (N)
  • Nissan GT-R Nismo GT3 2013 (N)
  • Nissan GT-R LM NISMO 2015 (N)
  • Nissan R92CP 1992 (L)
  • Nissan SilEighty 1998 (U)
  • Nissan Silvia (S13) Qs 1988 (U)
  • Nissan Silvia (S13) Ks Dia Selection 1991 (U)
  • Nissan Silvia (S15) Spec R Aero 2002 (N)
  • Nissan Silvia (S15) Touring Car Gr.4 2002 (N)
  • Nissan Skyline (KPGC10) GT-R 1971 (L)
  • Nissan Skyline (R30) Super Silhouette Group 5 1984 (L)
  • Nissan Skyline (R32) GT-R V-Spec II 1994 (U)
  • Nissan Skyline (R33) GT-R V-Spec 1997 (U)
  • Nissan Skyline (R34) GT-R V-Spec Nur 2002 (N/U)
  • Nissan Skyline (R34) GT-R GT500 1999 (L)
  • Nissan Z Performance 2023 (N)

Pagani (2)​

  • Pagani Huayra 2013 (I)
  • Pagani Zonda R 2009 (N)

Peugeot (12)​

  • Peugeot 205 T16 Evolution II Rally Car 1986 (L)
  • Peugeot 208 GTI by Peugeot Sport 2014 (N)
  • Peugeot 908 HDI FAP 2010 (N)
  • Peugeot L500R HYbrid Vision Gran Turismo (N)
  • Peugeot L750R HYbrid Vision Gran Turismo (N)
  • Peugeot RCZ 2015 (N)
  • Peugeot RCZ Gr.3 (N)
  • Peugeot RCZ Gr.3 Road Car (N)
  • Peugeot RCZ Gr.4 (N)
  • Peugeot RCZ Gr.B (N)
  • Peugeot Vision Gran Turismo (N)
  • Peugeot Vision Gran Turismo Gr.3 (N)

Plymouth (2)​

  • Plymouth XNR Ghia Roadster 1960 (L)
  • Plymouth Superbird 1970 (U)

Pontiac (2)​

  • Pontiac Firebird Trans Am 1978 (U)
  • Pontiac GTO “The Judge” 1969 (L)

Porsche (22)​

  • Porsche 356 A/1500 GS Carrera 1956 (L)
  • Porsche 356 A/1500 GS GT Carrera Speedster 1956 (L)
  • Porsche 911 930 Turbo 1981 (U)
  • Porsche 911 964 Carrera RS 1992 (U)
  • Porsche 911 993 Carrera RS 1995 (U)
  • Porsche 911 993 Carrera RS CS 1995 (U)
  • Porsche 911 996 GT3 2001 (N/U)
  • Porsche 911 996 GT1 Strassenversion 1997 (L)
  • Porsche 911 997 GT3 2009 (N)
  • Porsche 911 991 GT3 RS 2016 (N)
  • Porsche 911 991 RSR 2017 (N)
  • Porsche 917K 1970 (L)
  • Porsche 917 Living Legend Concept 2013 (N)
  • Porsche 918 Spyder 2013 (N)
  • Porsche 919 Hybrid 2016 (N)
  • Porsche 962 C 1988 (L)
  • Porsche Carrera GT 2004 (I)
  • Porsche Cayman GT4 2016 (N)
  • Porsche Cayman GT4 Clubsport 2016 (N)
  • Porsche Spyder Type 550/1500RS 1955 (L)
  • Porsche Taycan Turbo S 2019 (N)
  • Porsche Vision Gran Turismo (N)

Radical (1)​

  • Radical SR3 SL 2011 (N)

RE Amemiya (1)​

  • RE Amemiya FD3S RX-7 2001 (N)

Renault (11)​

  • Renault R8 Gordini 1966 (L)
  • Renault 5 Turbo 1981 (U)
  • Renault Sport Clio V6 24v 2000 (U)
  • Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy 2015 (N)
  • Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy 2016 (N)
  • Renault Sport Megane Gr.4 (N)
  • Renault Sport Megane RS Trophy 2011 (N)
  • Renault Sport Megane RS Trophy Safety Car (N)
  • Renault Sport Megane Trophy V6 2011 (N)
  • Renault Sport R.S.01 2016 (N)
  • Renault Sport R.S.01 GT3 2016 (N)

Roadster Shop (1)​

  • Roadster Shop Rampage (N)

Ruf (1)​

  • Ruf CTR3 2007 (N)

Shelby (3)​

  • Shelby Cobra 427 1966 (L)
  • Shelby Cobra Daytona 1965 (L)
  • Shelby GT350 1965 (L)

Subaru (14)​

  • Subaru BRZ Drift Car 2017 (N)
  • Subaru BRZ S 2015 (N)
  • Subaru BRZ STI Sport 2018 (N)
  • Subaru BRZ S 2021* (N)
  • Subaru BRZ GT300 2021* (N)
  • Subaru Impreza Coupe WRX Type R 1999 (U)
  • Subaru Impreza 22B 1998 (U)
  • Subaru WRX STI Type S 2014 (N)
  • Subaru WRX Gr.B Race Car (N)
  • Subaru WRX Gr.B Road Car (N)
  • Subaru WRX STI Gr.3 Race Car (N)
  • Subaru WRX STI Gr.4 Race Car (N)
  • Subaru WRX STI Isle of Man 2016 (N)
  • Subaru VIZIV GT Vision Gran Turismo 2014 (N)

Super Formula (2)​

  • Super Formula SF19 Dallara/Honda 2019 (N)
  • Super Formula SF19 Dallara/Toyota 2019 (N)

Suzuki (7)​

  • Suzuki Cappuccino 1991* (U)
  • Suzuki Swift Sport 2007 (N/U)
  • Suzuki Swift Sport 2017 (N)
  • Suzuki Swift Sport Gr.4 2017 (N)
  • Suzuki V6 Escudo Pikes Peak Special ’98* (L)
  • Suzuki Vision Gran Turismo* (N)
  • Suzuki Vision Gran Turismo Gr.3* (N)

Tesla (1)​

  • Tesla Model S Performance 2012 (N)

Toyota (34)​

  • Toyota 2000GT 1967 (L)
  • Toyota 86 GT 2015 (N)
  • Toyota 86 GRMN 2016 (N)
  • Toyota 86 GT “Limited” 2016 (N)
  • Toyota 86 Gr.4 (N)
  • Toyota 86 Gr.B (N)
  • Toyota Aqua S 2011 (N/U)
  • Toyota Celica GT-Four (ST205) 1995 (U)
  • Toyota Corolla Levin AE86 1983 (U)
  • Toyota Crown Athlete G 2013 (N)
  • Toyota Crown Athlete G Safety Car 2013 (N)
  • Toyota FT-1 2014 (N)
  • Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (N)
  • Toyota FT-1 Vision Gran Turismo Gr.3 (N)
  • Toyota GR010 Hybrid 2021 (N)
  • Toyota GR 86 RZ 2021 (N)
  • Toyota GR Supra (A90) 2019 (N)
  • Toyota GR Supra (A90) 2020 (N)
  • Toyota GR Supra (A90) Gr.4 (N)
  • Toyota GR Supra Racing Concept 2018 (N)
  • Toyota GR Yaris 2020 (N)
  • Toyota MR2 (W20) GT-S 1997 (U)
  • Toyota Prius 2009 (N/U)
  • Toyota SF-R 2015 (N)
  • Toyota SF-R Racing Concept 2015 (N)
  • Toyota Sports 800 1965 (U)
  • Toyota Sprinter Trueno AE86 1983 (U)
  • Toyota Sprinter Trueno AE86 Shuichi Shigeno 2000 (U)
  • Toyota Supra GT500 1997 (L)
  • Toyota Supra (A70) 1992 (U)
  • Toyota Supra RZ (A80) 1997 (U)
  • Toyota TS030 Hybrid 2012 (N)
  • Toyota TS050 Hybrid 2016 (N)
  • Toyota Tundra TRD Pro 2019 (N)

TVR (1)​

  • TVR Tuscan Speed Six 2000 (U)

Volkswagen (11)​

  • Volkswagen 1200 1966 (U)
  • Volkswagen Beetle Gr.3 (N)
  • Volkswagen Golf I GTI 1983 (U)
  • Volkswagen Golf VII GTI 2014 (N)
  • Volkswagen GTI Roadster Vision GT (N)
  • Volkswagen GTI Supersport Vision GT (N)
  • Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.3 (N)
  • Volkswagen Polo GTI 2014 (N)
  • Volkswagen Samba Bus Type 2 (T1) 1962 (U)
  • Volkswagen Scirocco Gr.4 (N)
  • Volkswagen Scirocco R 2010 (N)

Wicked Fabrication (1)​

  • Wicked Fabrication GT 51 2016 (N)

Zagato (1)​

  • Zagato IsoRivolta Vision Gran Turismo (N)

GT7 فعلا و تا آخرین آپدیت(1.19) در مجموع 35 لوکیشن و تعداد 103 course رو شامل میشه.

لیست کامل مسیر های واقعی :

Real World Circuits​

  • Autodromo Jose Carlos Pace (Interlagos)
    • Interlagos
  • Autodromo Nazionale di Monza
    • Autodromo Nazionale di Monza
    • Autodromo Nazionale di Monza (No Chicane)
  • Autopolis
    • Autopolis International Racing Course
    • Autopolis Shortcut Course
  • Brands Hatch
    • Brands Hatch GP
    • Brands Hatch Indy Circuit
  • Circuit de Barcelona-Catalunya
    • Circuit de Barcelona-Catalunya GP
    • Circuit de Barcelona-Catalunya GP (No Chicane)*
    • Circuit de Barcelona-Catalunya GP National*
    • Circuit de Barcelona-Catalunya GP Rallycross*
  • Circuit de la Sarthe
    • 24 Heures du Mans Racing Circuit
    • 24 Heures du Mans Racing Circuit (No Chicane)
  • Circuit de Spa-Francorchamps
    • Circuit de Spa-Francorchamps
    • Circuit de Spa-Francorchamps 24h*
  • Daytona International Speedway*
    • Daytona International Speedway Tri-Oval*
    • Daytona International Speedway Road Course*
  • Fuji International Speedway
    • Fuji International Speedway
    • Fuji International Speedway Short Course
  • Goodwood Motor Circuit
    • Goodwood Motor Circuit
  • Mount Panorama
    • Mount Panorama
  • Nurburgring
    • Nurburgring 24h
    • Nurburgring GP
    • Nurburgring Nordschleife
    • Nurburgring Tourist
  • Red Bull Ring
    • Red Bull Ring
    • Red Bull Ring Short Track
  • Suzuka Circuit
    • Suzuka Circuit
    • Suzuka East Course
  • Tsukuba Circuit
    • Tsukuba Circuit
  • Watkins Glen*
    • Watkins Glen Long Course*
    • Watkins Glen Short Course*
  • WeatherTech Raceway Laguna Seca
    • Laguna Seca
  • Willow Springs
    • Big Willow
    • Horse Thief Mile & Reverse
    • Streets of Willow Springs & Reverse

و لیست مسیر های ساختگی بازی :

Fictional Circuits​

  • Alsace
    • Alsace Village & Reverse
    • Alsace Test Course & Reverse*
  • Autodrome Lago Maggiore
    • Autodrome Lago Maggiore GP & Reverse
    • Autodrome Lago Maggiore Center & Reverse
    • Autodrome Lago Maggiore East & Reverse
    • Autodrome Lago Maggiore East End & Reverse*
    • Autodrome Lago Maggiore West & Reverse
    • Autodrome Lago Maggiore West End & Reverse*
  • Blue Moon Bay Speedway
    • Blue Moon Bay Speedway & Reverse
    • Blue Moon Bay Infield A & Reverse
    • Blue Moon Bay Infield B & Reverse
  • Broad Bean Raceway
    • BB Raceway & Reverse
  • Circuit de Sainte-Croix
    • Circuit de Sainte-Croix A & Reverse
    • Circuit de Sainte-Croix B & Reverse
    • Circuit de Sainte-Croix C & Reverse
  • Colorado Springs
    • Colorado Springs Lake & Reverse
  • Deep Forest Raceway*
    • Deep Forest Raceway & Reverse*
  • Dragon Trail
    • Dragon Trail Gardens & Reverse
    • Dragon Trail Seaside & Reverse
  • Fishermans Ranch
    • Fishermans Ranch & Reverse
  • High Speed Ring*
    • High Speed Ring & Reverse*
  • Kyoto Driving Park
    • Miyabi
    • Yamagiwa & Reverse
    • Yamagiwa+Miyabi & Reverse
  • Northern Isle Speedway
    • Northern Isle Speedway
  • Sardegna Road
    • Sardegna Road A & Reverse
    • Sardegna Road B & Reverse
    • Sardegna Road C & Reverse
  • Sardegna Windmills
    • Sardegna Windmills & Reverse
  • Special Stage Route X
    • Special Stage Route X
  • Tokyo Expressway
    • Central & Reverse
    • East & Reverse
    • South & Reverse
  • Trial Mountain*
    • Trial Mountain & Reverse*

تریلر معرفی بازی:



تصاویر بازی:

Screenshot (51).png Screenshot (40).png Screenshot (30).png
Screenshot (58).png Screenshot (36).png Screenshot (54).png
Screenshot (37).png Screenshot (38).png Screenshot (60).png


4K Screenshots

gran-turismo-7-4-scaled.jpg gran-turismo-7-2-1-scaled.jpg gran-turismo-7-3-scaled.jpg gran-turismo-7-1-scaled.jpg
gran-turismo-7-5-scaled.jpg gran-turismo-7-6-scaled.jpg gran-turismo-7-7-scaled.jpg gran-turismo-7-8-scaled.jpg
 

Attachments

  • 1662293729457.jpeg
    1662293729457.jpeg
    7.7 KB · مشاهده: 19
Last edited by a moderator:
اگه بخوام حق بگم بله گرافیک محیط در حد 2022 نیست.
اما اینم در نظر بگیرید کسایی که شبیه ساز بازی میکنند گرافیک محیط مهم ترین چیز براشون نیست.
مهم فیزیک ماشین ها و... است.
گرافیک و کیفیت اسفالت و جاده و رمپ اینا مهمه که توشون حرفی نیست. مدل ماشین ها هم که جی تی به خاطرش معروفه. در کنار همینایی که گفتید.
اما ترولر که دنبال منطق نیست. فقط میخواد ترول کنه. حتی اگه درست بگه و به قول شما حرف حق بزنه. همین جا فن های سونی و ریسینگ بازها کم به یامائوچی ایراد نگرفتند. من خودم رسما قبل مراسم گفتم منتظر یک جی تی بی نقص نیستم. نه اینکه نخوام. واقعیت رو میبینم. و در این واقعیت دلم رو به اصل کاری یعنی فیزیک و لذت رانندگی و جزئیات اجاستمنت بازی و تاثیری که به معنای واقعی رو رانندگیت دارند، خوش میکنم.
حتی دوستانی که خودشون میگند ریسینگ باز نیستند هم اینجا انتقاد کردند. شیلنگ رو گرفتتند رو یامائوچی.. یا اون طرف سلبریتی فن های سونی گاو جدید رو قطعه قطعه کردن.. خب ادم عقل داره و تفاوت نظر واقعی و انتقاد با ترول رو میفهمه.
این ترولر هام اصن معلوم نیست دارند چه شات هایی رو با این شات از جی تی که باید سرتو از ماشین ببری بیرون یا مثل جی تی ای پیاده شی و از دره بری پایین تا در عمل ببینیش، جبران میکنند.
 
آخرین ویرایش:
خوب متاسفانه برای بازی کردن بخش کمپین بازی باید اتصال مداوم به اینترنت داشته باشیم. کلا نمیدونم چرا باید برای اجرای بخش سینگل یا داستانی یا سولو بازی ها یا هر چی اسمش هست باید یکسره به نت وصل باشیم. اگه اشتباه نکنم یکی از ایراداتی که به نسخه اسپورت هم گرفتند اتصال مداوم به اینترنت بود . مثل اینکه یامائوچی درس نگرفته از این کارش

Gran Turismo 7's PS5, PS4 Campaign Requires an Online Connection
 
خوب متاسفانه برای بازی کردن بخش کمپین بازی باید اتصال مداوم به اینترنت داشته باشیم. کلا نمیدونم چرا باید برای اجرای بخش سینگل یا داستانی یا سولو بازی ها یا هر چی اسمش هست باید یکسره به نت وصل باشیم. اگه اشتباه نکنم یکی از ایراداتی که به نسخه اسپورت هم گرفتند اتصال مداوم به اینترنت بود . مثل اینکه یامائوچی درس نگرفته از این کارش

Gran Turismo 7's PS5, PS4 Campaign Requires an Online Connection
Save بازی انلاینه.. مثل GT Sport
از دیروز که کاور اومد میشد حدس زد.. فکر کنم فقط ارکید رو بشه افلاین بازی کرد.
 
خب همونطور که در جریان هستید یامائوچی در روزهای اخیر چندین مصاحبه داشته (از جمله GT Planet) و اطلاعاتی در مورد بازی به اشتراک گذاشته. یه نگاه به بخش هایی که به نظرم برای پلیر های GT اهمیت داره بندازیم:
*ترجمه مستقیم نیست و برداشت خودم رو نوشتم.

PS4 vs PS5
-یامائوچی معتقد هست که در بازی های ریسینگ دست برای تنظیم و تعدیل جزئیات بازی بسیار زیاده. و به اسانی میشه در عین حال که فریم ریت و رزولوشن پایدار باقی بمونه، جزئیات بازی رو به طور نسبی تنظیم کرد. دلیل اصلی که تصمیم گرفتند بازی همزمان برای PS4 هم ساخته بشه گویا همینه.
بزرگترین برتری PS5 در عمل هم SSD کنسول در نظر گرفته میشه. به طوری که یامائوچی این دستاورد رو Game Changer میدونه و معتقده که باعث میشه تجربه PS5 به کلی متفاوت از PS4 باشه.
تنها جایی که SSD و تفاوت لودینگ به عنوان یک مسئله به چشم میاد، کراس پلی بین PS4 و PS5.
به طوری که اگر برای مثال در یک گروه پلیری از PS4 هم حضور داشته باشه، پلیر های PS5 که به سرعت وارد مچ میشوند (با تشکر از SSD) باید منتظر بمانند تا پلیر های PS4 هم بازیشون لود بشه و در این فاصله پلیر های PS5 میتونند Free Run داشته باشند.
(*فکر میکنم مشابه نسخه های قبلی مثل اسپورت که باید منتظر شروع سیشن میموندیم و در اون زمان میشد ترک رو کویلیفای و فری ران کرد)

“In a racing game, you can adjust the level of detail. Technology wise, it is a very scalable game in terms of maintaining the frame rate and everything else,” Yamauchi said. “We found that we were able to make a PS4 version and a PS5 version without dropping any quality, so that’s why we decided to do both at the same time.”

“The only thing is the PS5 will load up very quickly and the PS4 will take a little bit of time to load. So, if you have a group where there is a mix of PS5 and PS4 users, the PS5 users will enter the match immediately, and will be able to start making their free runs while the PS4 users take a little bit more time to load into the match,” Yamauchi explained.

“The part that I really love the most is the reduction of loading time,” he said. “Playing GT7 on PS5, you pretty much won’t feel the loading time at all. It is a complete game-changer. It changes the experience completely.”

Dualsense
-به گفته یامائوچی، فراتر از ابتکاری که با Adaptive Triggers میشه در خلق حس کارکرد ABS به کار گرفت، موضوع بسیار هیجان انگیزتر دقت و وضوح بسیار بالا در Stick های کنترلر دوال سنس هست. به گفته یامائوچی استیک های دوال سنس به پلیر ها اجازه میده تا در سطح و لول فرمان های پیشرفته (steering wheel controller) بازی رو به کنترل خود دربیارند و این رو یک تفاوت بسیار عظیم نسبت به گذشته میدونه.
“Beyond just the gimmick of using the adaptive triggers to recreate the vibration of the ABS when its working, what’s more important to me is actually the heightened sense of precision of the sticks on the controller,” he said. “The sticks that are on the DualSense can allow the user to control the car on the same level as using a steering wheel controller. That’s a huge difference from the past.”

Online Functionality
-به گفته یامائوچی تمام کارهایی که در GT Sport انجام میشده رو میشه در GT7 هم انجام داد. همچنین کیفیت نتورک برای استفاده نسبت به نسل قبل هم بهبود پیدا میکنه.(*پس باید انتظار داشت که همچنان با باشکوه و قوی ترین ریسینگ انلاین کنسولی مواجه بشیم)
16 پلیر همزمان تایید شده است. همچنین دلیل اصلی انلاین بودن بخش های عمده بازی رو Save و Livery Data بیان کرده. در نتیجه امکان Cheat و تغییر دادن سیو (*ساعت کنسول و غیره) از بین میره. همچنین از ان جایی که Livery هر لحظه در حال دانلود از سرور هست (حتی برای بازی افلاین) پس تصمیم نهایی این شده که بخش عمده بازی انلاین باشه. پلیر ها میتونند از Arcade بدون نیاز به اینترنت استفاده کنند. چون ارکید هیچ استفاده ای از سیو و قابلیت های انلاین نداره.

“One reason is to avoid people from modifying and cheating with the save data for the game,” Yamauchi explained. “Another aspect is for the liveries. Livery data is downloaded from the servers even when you’re playing offline. So, an online connection is something that is needed pretty much throughout the game. One part of the game that doesn’t require any online connection is the Arcade Mode, because there’s no interaction with the save data and there are no liveries involved, so it doesn’t require a network connection to do that.”

Physics
-اولین چیزی که با شنیدن اسم GT در ذهن همه نقش میبنده فیزیک بازیه. به گفته یامائوچی فیزیک و رانندگی طبیعی چیزی هست که برای 25 سال به تدریج در GT توسعه یافته، یامائوچی معتقده گیمر ها این قابلیت هارو با دقت و وضوح بیشتری در GT7 تجربه خواهند کرد. بسیار پیشرفته تر و طبیعی تر از حتی انچه در GT Sport شاهد بودیم.
یامائوچی همچنین اضافه کرده که تعدادی از بهترین و حرفه ای ترین پلیر های GT در سرتاسر جهان برای بهبود موتور فیزیک و در کل بازی با پولی فونی همکاری کردند/میکنند. لجند هایی مثل Igor Fraga و Mikail Hizal

“In terms of physics, of course, it is something in the game that we have been evolving for the last 25 years. In GT7, I think you’ll find the precision has increased. I also think you’ll feel it to be more natural, even more-so than in GT Sport,” he explained.

Yamauchi also revealed that some of the best Gran Turismo players in the world have helped Polyphony Digital to help refine the physics engine in GT7. “Now we have new people like Igor Fraga and Mikail Hizal joining the family. We have feedback from them that has been very useful in tuning that.”

Dynamic Time & Weather
-زمان و اب و هوای پویا که در GT5 به سری اضافه شد در GT Sport غائب بود. با این حال گویا در GT7 شانس اینو داریم که دوباره این قابلیت هارو ببینیم. به گفته یامائوچی خیلی سطحی و شرم اوره اگه فقط اسمشو بذاریم تغییر اب و هوا، چون که قرار با یک شبیه سازی همه جانبه اب و هوا روبرو باشیم. همه چیز از اب و هوا گرفته تا رطوبت، تا دمای سطح ترک و پیست، تا ماشین هایی که از رو گودال و پستی بلندی رد میشوند و به اطراف ترک اب میپاشند، تمام این موارد محاسبه شده و در فیزیک بازی اجرا میشوند. البته این قابلیت های محیطی پویا، در تمام ترک ها موجود و در دسترس نیستند. با این حال بر اساس تریلر ها میشه در نظر گرفت که ترک هایی مانند the Nurburgring Nordschleife, Circuit de la Sarthe, and Tsukuba Circuit از محیط پویا بهره میبرند.
“The time and weather changes are continuous, in real time,” Yamauchi confirmed. “You can also set the time progression for a certain race to a multiple that you want. The weather simulation is being done on a very large scale; it’s a shame to just call it a ‘weather change feature’ because it really is a full-on weather simulation.

“Everything from the temperature, to the humidity, to the surface temperature of the track, to the cars passing over puddles to spray the water off the track. All those new things are implemented and calculated within the physics.”

Performance Point
-خب خبر بسیار خوب برای پلیر هایی که با دقت زیادی مسابقه خودشون رو تنظیم میکنند. گویا برخلاف نسخه های قبلی GT7 از یک برنامه بسیار دقیق تر برای تفکیک مسابقه ها و تنظیم پرفورمنس ماشین ها بهره میبره. به گفته یامائوچی بعد از انتخاب تنظیمات توسط شخص، بازی عملا ان تنظیمات رو در مسیر مشخص به صورت فرضی به جریان میندازه تا یک PP بسیار دقیق و واضح از تنظیمات فرد شکل بگیره. (*مسابقات بسیار شخصی سازی شده تری در راهه.)
“The Performance Point calculation that we have in GT7 is totally different from what we had in the past. Before it was calculated by a sort of magic formula, but in Gran Turismo 7, the system is simulation-based. If the user tweaks a certain setting in a certain way, internally the system will actually run your car with those settings on an imaginary track to produce the real Performance Point value. It will be much more exact than what we had in the past,” he explained.

Car Customization
-باز هم خبر بسیار خوب برای پلیر های قدیمی. Racing Modification قرار با جزئیات جدید و به روز تری برگرده. به گفته یامائوچی قرار روز ها و ساعت های زیادی رو در بخش تنظیمات ماشین ها بگذرونیم. تا اندازه ای که ممکنه به خودمون بیایم و ببینیم یک روز در صفحه تنظیمات بودیم :D
Car tuning is one aspect that Yamauchi is eager to share with long-time fans of the franchise. “It’s really fun to play around with. You could spend a whole day just in the setting screen for a car,” he said.

GT Cafe
-خب باز هم یک قابلیت جدید که فن های قدیمی رو بسیار به هیجان میاره. به گفته یامائوچی GT7 فقط در مورد مسابقه، برد، کردیت، و تکرار این فرایند نیست. (:D) یامائوچی معتقده که جمع اوری و داشتن یک کالکشن از ماشین ها هم یکی از کار های مهم در GT7 محسوب میشه. کافه جی تی میتونه جایی برای پلیر هایی که علاقه به بک گراند و جزئیات شکل گیری ماشین ها و برند ها دارند باشه. یعنی جایی برای هم پلیر های قدیمی و حرفه ای در کنار پلیر های جدید و حتی کودکانی که به تازگی وارد سری میشند. هرچند بیشتر این امکانات به صورت پراکنده در جی تی های قبلی وجود داشت. اما گویا قرار به صورت کاملا مدرن و جمع اوری شده در یک فضا به ان ها در GT Cafe دسترسی داشته باشیم. (*بلاخره قرار برگردیم به دورانی که GT فقط به مسابقه دادن خلاصه نمیشه.. خودم به شدت برای GT cafe هایپم)
یامائوچی کافه رو به نوعی ادای دین و مسئولیت خودش در قبال کامیونیتی ماشین دوست ها میدونه، ومعتقده که Cafe کمک میکنه تا اون نسل خوره های ماشین و عاشقان رانندگی که در حال کوچک شدن هست، دوباره احیا بشه.
“This rendition of Gran Turismo isn’t just about winning a race, getting the credits, winning another race, and so on. In GT7 the collection of cars is actually one of the big objectives. Of course, it’s still important to win races, but collecting some of these cars is one of the important elements in the game’s design,” said Yamauchi.

“There are two aspects of Gran Turismo 7. One is to really match and exceed the expectations of traditional Gran Turismo users. The other aspect of that is a game design that caters to the first-time players of Gran Turismo and, moreover, kids that are coming into contact with cars for the first time.”

GT Café is designed to provide players with a place to “really learn about their cars, and learn about the cultural background behind the significant cars they collect,” Yamauchi explained. “When you collect these cars and you bring them into the café, you’re given a description in detail of its history. Of course, we have had things like Brand Central and and the Museum that did that [in other games] before, but this is on a more personal level.”

“It really speaks to the user in describing some of the significance of these cars. The reason why we’re doing this is because we sort of need to do this to maintain the dwindling number of car enthusiasts out in the world right now. I think we have a responsibility car community and the car industry to really want to try and keep up those numbers and keep people interested in cars,” Yamauchi said.

در نهایت یامائوچی علاقه داره تا پلیر های جدید، به خوبی گشوده شدن دنیای ماشین ها رو در مقابل خودشون حس کنند. به گفته یامائوچی در شماره های قبلی این امکان وجود داشت تا با مثلا 10 ماشین یک پلیر بازی رو به اتمام برسونه، بدون اینکه توجه خاصی به +400 ماشین و محتوای دیگر داشته باشه. و GT Cafe قرار این رو تغییر بده و یامائوچی بسیار مشتاقه تا ببینه GT Cafe و در مجموع GT7 باعث بشه نسل جدیدی از پلیر ها، عاشق ماشین و مسابقه و این سبک از بازی بشند.
نکته اخر که یامائوچی فکر میکنه برخی از پلیر های به شدت حرفه ای و هادکورفن های GT ممکنه در نگاه اول از "این همه جزئیات در بازی" شگفت زده بشند و انتقاد کنند که چرا جی تی از بازی که همه چیزش سر جا قرار داشت تبدیل به این بازی شلوغ شده؟ اما یامائوچی دوست داره پلیر های حرفه ای به یاد بیارند که خودشان وقتی برای اولین بار این دنیای غنی رو کشف میکردند چه حس و کنجکاوی داشتند، و تصور کنند که این چطور میتونه با GT7 برای نسل جدید هم اتفاق بیفته(*و هاردکور پلیر های جدید تربیت کنه)

“But, through the GT Café now, players will collect and discover all these unique and fantastic cars from around the world. I am really looking forward to having a new generation of players really experience that and fall in love with the genre.”

“Some of the core users of Gran Turismo might feel a lot of this stuff that’s appearing in the game to be kind of redundant and explaining too much. There will be characters appearing in car dealerships, in the tuning shops, and at the races, explaining all these different things to them, and I’m sure some of them will be like ‘Oh, just skip all this, we don’t need this’.

“But I want them to kind of remember the feeling they had when they first started playing these games, when they first discovered all of these things for themselves, and imagine how this will get across to the new generation.”


New Gran Turismo 7 Details: PS4 vs PS5, Driving Physics, GT Cafe, and More Revealed in Kazunori Yamauchi Interview

More Gran Turismo 7 Details: Classic Original Circuits, AI Improvements, and GT Sport Content Confirmed

GTPlanet Publishes "Ultimate Guide" for Gran Turismo 7
gran-turismo-7-art.jpg
 
جزئیات پیش خرید

نسخه لانچ شامل:
100 هزار پول داخل بازی
تویوتا سوپرا با طرح کاسترول
پورش ٩١٧ Living Legend
مزدا RX-Vision GT3
کانسپت این نسخه برای پلی استیشن فور و فایو هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی در دسترسه

و اما جرئیات مربوط به نسخه محدود که به مناسبت 25 سالگی سری معرفی شده:
دیسک نسخه PS5 و استیل بوک و کد نسخه PS4 برای نسخه فیزیکی و کد هردو نسخه برای نسخه دیجیتالی
1.1 میلیون پول داخل بازی برای نسخه فیزیکی و 1.6 میلیون برای نسخه دیجیتالی
تویوتا یاریس
تویوتا سوپرا با طرح کاسترول
پورش ٩١٧ Living Legend
مزدا RX-Vision GT3 کانسپت
30 تا آواتار
موسیقی های بازی

* قیمت هردو مدل نسخه 25سالگی 90 دلاره
همینطور با پرداخت ١٠ دلار می توانید نسخه ps4 رو به 5 ارتقا بدین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or