Gran Turismo 7


146563

Gran Turismo 7
استودیو سازنده: Polyphony Digital
ناشر: Playstation Studios
پلتفرم: PlayStation 5
سبک: Real Driving Simulator
تاریخ عرضه: March 4, 2022

در جریان Event ماه Jun سونی شماره هفتم بازی مورد انتظار از سری Gran Turismo را معرفی کرد.
تریلر رونمایی بازی نوید بازگشت سری GT را بار دیگر به Campaign سنتی این مجموعه می دهد. از مهم ترین ویژگی های شاخص این سری میتوان به حضور دوباره بخش های GT Auto, Used Cars, Special Events, School, Tuning parts اشاره کرد.
با انتشار اطلاعات بیشتر تاپیک بروز رسانی خواهد شد...

تریلر معرفی بازی:



تصاویر بازی:

Screenshot (51).png Screenshot (40).png Screenshot (30).png
Screenshot (58).png Screenshot (36).png Screenshot (54).png
Screenshot (37).png Screenshot (38).png Screenshot (60).png


4K Screenshots

gran-turismo-7-4-scaled.jpg gran-turismo-7-2-1-scaled.jpg gran-turismo-7-3-scaled.jpg gran-turismo-7-1-scaled.jpg
gran-turismo-7-5-scaled.jpg gran-turismo-7-6-scaled.jpg gran-turismo-7-7-scaled.jpg gran-turismo-7-8-scaled.jpg
 
آخرین ویرایش:

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,172
نام
امید
به به :D چی می‌خوایم از این دنیا واقعا امید @Robin Hood :D دنیا به کام من و تو هست فعلا :D خیلی خوشحالم بازی مستقیم معرفی شد برای نسل بعد :D
شدیدا شارژ شدم الان از هیجان :D همین که برگشتن دوباره به روال سنتی شماره های قبلی خیلی خوشحال کنندست یه سری عکس هم اضافه کردم فعلا به پست اول کیفیتشون پایینه بعدا جایگزین میکنم با عکس های بهتر :D

نقشه Career Mode خیلی خوب شده بنظرم used car برگشته بخش فوق العاده مهم Mechanical Tuning هم همینطور گرافیک بازی هم عالی بنظر میاد فکر کنم بعضی از دوستان به خاطر استریم کیفیت پایین یه مقدار به اشتباه افتادن.


vp9_screenshot_(36).png

9zqq_screenshot_(37).png

pfzp_screenshot_(38).png
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
15,992
نام
آریا
از اینکه GT7 معرفی شد خیلی خوشحالم، ولی انتظارم از گرافیکش بیشتر از اینا بود. کلاً گرافیکش یه جورایی حالت تر و تمیزتر GTS رو داشت تا یه چیز کاملاً جدید.
شاید بیشترین تغییر توی انعکاس‌ها و این جور چیزا باشه، از کلاه راننده:



تا این بخش که ملت میگن ری‌تریسینگ و فلان و چنان هست. :D

http://uupload.ir/files/1ov3_uipzief.gif

این وسط چیزی که باعث میشه امید داشته باشم اینه که GTS هم اولین نمایش‌هاش زیاد خفن نبود. یعنی بازی توی فاز اولیه خیلی جای کار داشت، ولی نسخه‌ی نهایی برای خودش غولی بود و ایشالا این بار هم همین‌طور میشه.
گذشته از گرافیک، بازی به شدت عطر و طعم GTهای قدیمی و مخصوصاً GT4 رو داره. این منوی نقشه‌مانند کاملاً شبیه اون نسخه هست و منم که بهترین نسخه برام GT4 بوده و اگه GT7 بتونه اون مدلی باشه کلی صفا می‌کنم! :D



Trial Mountain هم که دوباره به بازی برگشته و ایشالا Grand Canyon رو هم برگردونن که بدجوری دوستش داشتم.
 

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
524
نام
امیرعلی
بدترين و شايد تنها نكته منفى GTS مخصوصا توى ريليز كمبود پيست هاش بود با اينكه با ساپورت هاش خيلى پيست اضافه كردن ولى هنوزم جاى خالى امثال سيلوراستون و ... توى بازى حس ميشه.
تو تريلر هم ديتونا رو نشون دادن ولى دوست دارم بدونم لايسنس چندتا پيست جديد رو گرفتن و مدل كردن :D البته همون سيلوراستون هم واسه GTS حرفش بود ولى به احتمال زياد واسه همين GT7 مدل شده ديگه.
يك آب و هواى دايناميك و چرخه شب و روز هم نشون بدن انتظار خاصى ندارم ديگه :-"
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
ناظم انجمن
Sep 7, 2011
7,333
نام
Bahram
به عنوان فن سبک ریسینگ باید بگم خیلی ناامید شدم از نحوه معرفی بازی.
اول از همه این که تقریبا هیچ نکته ای تو معرفی بازی وجود نداره که بخواد به عنوان یک جهش یا نکته خاص بهش نگاه کنیم که مختص نسل بعد باشه و عملا به جز اشاره به کمپین کامل بازی، هیچ اطلاعات دیگه‌ای راجع به موارد جدید داده نشد. نه حرفی از هوش مصنوعی زدن و نه توضیحی راجع به آب و هوای پویا و گردش پویا شب و روز. حتی تو تریلر هم ما عملا یک پیست نمی‌بینیم که مسابقات در طول شب یا بارونو به نمایش بذاره.
بخش بصری بازی هم تو تریلر اولیه واقعا عالیه، اما وقتی گیم‌پلی به نمایش در میاد دوباره جهش خاصی وجود نداره یا حداقل من تو این نمایش تفاوت خاصی با GT: Sport ندیدم.
منم قبول دارم کمپین کامل خیلی نکته مهمی به شمار میاد، اما از این سری در کنار فورتزا همیشه انتظار دارم که پیشرو صنعت در ریسینگ باشند. امیدوارم به زودی اطلاعات بیشتری منتشر بشه و کمی شاهد پیشرفت سبک ریسینگ و یک جهش درست و حسابی برای این سبک باشیم.
عملا در بین ریسینگ‌های معرفی شده تا الان تنها درت ۵ کمی ویژگی‌هایی داره که مختص به نسل بعد هستند ولی خب اونم یک عنوان آرکید به شمار میاد و هیچ وقت نمی‌تونه مثل یک عنوان شبیه سازی ارضا کننده باشه.
البته تمام این صحبت‌ هارو با توجه به اطلاعات موجود گفتم.
یک سری نکات هم بهش اشاره کردن مثل استفاده از صدای سه بعدی و قابلیت‌های هپتیک فیدبک که در کل جالب به نظر می‌رسند.
From classic vehicles and tracks to the reintroduction of the legendary GT Simulation Mode – GT 7 brings together the best features from past installments of the series alongside the future. An even more realistic driving experience awaits thanks to haptic feedback, which brings to life what it’s like when the tires hit the road. PS5’s immersive 3D audio allows players to sense the position of other cars and drivers around them.

البته یک نکته‌ای بود که فراموش کردم بهش اشاره کنم و اونم طراحی پیست‌ها بود که واقعا پیشرفت کرده و حداقل مثل بقیه عناوین شبیه سازی نیست و حس پویا بودن محیط به لطف آبجکت‌ها 3D استفاده شده برای درختان و تماشاگران بیشتر حس میشه.
 
آخرین ویرایش:

.DcoY.

کاربر سایت
Jun 16, 2010
813
نام
مــــیلاد
GT7 ترکیبی از GT2، GT4 و GT Sport؛ یعنی بهشت! نمایش کاملا برای فن‌های قدیمی تدارک دیده شده بود.
تیونینگ شاپ و بازار دست دوم یعنی همون روزهایی که یه ماشین 100hp میشه 800hp و دل‌ و رودش میریزه بیرون =P~ اینطوری که از اسکرین‌شات‌ها مشخصه، تیونینگ شامل چند بخش از Entry تا Extreme میشه؛ Entry برای قطعاتی مثل تایر و ECU و اگزوز و ... و Extreme برای تغییرات آماده‌سازی ریسینگ (مثل GT2).
باتوجه به اینکه به تاریخ عرضه هیچ اشاره‌ای نشد، مشخص هست که بازی تغییرات زیادی می‌کنه؛ اما بزرگ‌ترین پیشرفتی که پس از ۲۳ سال سری GT توی تریلر دیدم، صدا بود. نامردا موتور روتری جدید مزدا رو هم برای صدا انتخاب کرده بودن :D
ملت موزیک منو رو هم پیدا کردن:

پ.ن: پیست Trial Mountain تغییر کرده یکم.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,172
نام
امید
GT7 ترکیبی از GT2، GT4 و GT Sport؛ یعنی بهشت! نمایش کاملا برای فن‌های قدیمی تدارک دیده شده بود.
تیونینگ شاپ و بازار دست دوم یعنی همون روزهایی که یه ماشین 100hp میشه 800hp و دل‌ و رودش میریزه بیرون =P~ اینطوری که از اسکرین‌شات‌ها مشخصه، تیونینگ شامل چند بخش از Entry تا Extreme میشه؛ Entry برای قطعاتی مثل تایر و ECU و اگزوز و ... و Extreme برای تغییرات آماده‌سازی ریسینگ (مثل GT2).
باتوجه به اینکه به تاریخ عرضه هیچ اشاره‌ای نشد، مشخص هست که بازی تغییرات زیادی می‌کنه؛ اما بزرگ‌ترین پیشرفتی که پس از ۲۳ سال سری GT توی تریلر دیدم، صدا بود. نامردا موتور روتری جدید مزدا رو هم برای صدا انتخاب کرده بودن :D
ملت موزیک منو رو هم پیدا کردن:

پ.ن: پیست Trial Mountain تغییر کرده یکم.

راضی ام ازت به همه نکات ریز تریلر اشاره کردی :D اتفاقا GTPlanet هم یه مقاله کار کرده و به چیز هایی که از این تریلر 3 دقیقه ای میشد برداشت کرد، اشاره کرده. طبیعیه همیشه نظرات ضد و نقیضی هم وجود داره ولی شخصا از افرادی که شاید هیچوقت GT بازی نکردن یا نمیکنن توقع ندارم در جریان تغییرات بزرگی که انجام گرفته باشن. چه بسا اگر بدونن که این تغییرات باعث دگرگونی کمپین بازی و برگشتن جادوی گرن توریسمو میشه.

در مورد صدا گفتی حتی فکر اینکه PD با موتور Tempestِ و 3D Audio کنسول PS5 میتونه یه تکون اساسی به این بخش بده هم برام لذت بخشه. البته در GTS خیلی بهبود داشتیم در این زمینه. منم متوجه تغییرات محسوس صدای موتور از داخل کاکپیت شدم. یه نکته دیگه کاکپیت نور پردازی خیلی بهتری داره نسبت به GTS جزئیات پیست ها هم خوب بود الان میشه گفت پرفکت شده بیشتر از این هم میتونه پیشرفت کنه. بنظرم دیگه گرن توریسمو به درجه ای از عرفان! :D (سطح گرافیکی) رسیده که نمیشه ازش انتظار تحول گرافیکی متحیر کننده رو داشت.
فقط بخش آب و هوا نامشخص موند احتمالا داینامیکه یا میتونه مثل GTS برای هر track ساعت های مختلف شبانه روز و آب و هوا (ابری،بارونی,نیمه ابری،شب،غروب،طلوع و...) قابل انتخاب بشه. به هر حال امیدوارم GT7 یه پکیج کامل باشه حیفه که با وجود بازگشت و ترکیب همه المان های خوب این سری کم و کاستی وجود داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:

.DcoY.

کاربر سایت
Jun 16, 2010
813
نام
مــــیلاد
راضی ام ازت به همه نکات ریز تریلر اشاره کردی :D اتفاقا GTPlanet هم یه مقاله کار کرده و به چیز هایی که از این تریلر 3 دقیقه ای میشد برداشت کرد، اشاره کرده. طبیعیه همیشه نظرات ضد و نقیضی هم وجود داره ولی شخصا از افرادی که شاید هیچوقت GT بازی نکردن یا نمیکنن توقع ندارم در جریان تغییرات بزرگی که انجام گرفته باشن. چه بسا اگر بدونن که این تغییرات باعث دگرگونی کمپین بازی و برگشتن جادوی گرن توریسمو میشه.

در مورد صدا گفتی حتی فکر اینکه PD با موتور Tempestِ و 3D Audio کنسول PS5 میتونه یه تکون اساسی به این بخش بده هم برام لذت بخشه. البته در GTS خیلی بهبود داشتیم در این زمینه. منم متوجه تغییرات محسوس صدای موتور از داخل کاکپیت شدم. یه نکته دیگه کاکپیت نور پردازی خیلی بهتری داره نسبت به GTS جزئیات پیست ها هم خوب بود الان میشه گفت پرفکت شده بیشتر از این هم میتونه پیشرفت کنه. بنظرم دیگه گرن توریسمو به درجه ای از عرفان! :D (سطح گرافیکی) رسیده که نمیشه ازش انتظار تحول گرافیکی متحیر کننده رو داشت.
فقط بخش آب و هوا نامشخص موند احتمالا داینامیکه یا میتونه مثل GTS برای هر track ساعت های مختلف شبانه روز و آب و هوا (ابری،بارونی,نیمه ابری،شب،غروب،طلوع و...) قابل انتخاب بشه. به هر حال امیدوارم GT7 یه پکیج کامل باشه حیفه که با وجود بازگشت و ترکیب همه المان های خوب این سری کم و کاستی وجود داشته باشه.
خیلی از دوستان رو دیدم که از «نمایش GT7» ناامید شدن؛ به‌همون اندازه هم من متعجب شدم! چیزی که دیدیم، نمایش بازی نبود، پیام مستقیم یامائوچی به طرفداران بود نگران نسخه بعدی و داستان‌های e-sport نباشن. هممون می‌دونیم یامائوچی چطور هست؛ تریلری که دیدیم چیز خاصی نبود، همه‌چیز به‌خصوص گیم‌پلی، تغییرات زیادی می‌کنه. GT7 خیلی کار داره احتمالا پس از عرضه‌ی PS5 باید منتظرش باشیم.
نورپردازی و مدل‌سازی بی‌نظیر بود واقعا:
1.jpg

بعضی‌ها هم GT Sport رو Prologue می‌دونن، واقعا بی‌انصافیه باتوجه به محتوایی که ارائه داده؛ به‌نظر من GT Sport توی بخش آنلاین، همین الان هم نسل بعدیه. ارتباطی که یامائوچی با FIA و شرکت‌های خودروسازی ایجاد کرده، فوق‌العاده ارزشمنده و نمونه نداره.
با اینکه نشد مترجم رو ببینیم، ولی معرفی GT7 بدون سوتی نبود :D:

2.jpg گشتاور تویوتا 86 رو زدن ۲۷ نیوتن‌متر؛ پراید ۱۰۸ نیوتن‌متره :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر