Gran Turismo 6 [پست اول حتماً خوانده شود]

باو من خودم میدونم کی گاز بدم کی ترمز بگیرم اما این یکی خیلی هندلینگش داغونه :d
نمی گم تایمینگت مشکل داره که!
میگم وقتی ترمز میگیری، گاز رو ول نکن که قشنگ سر ماشینت بچرخه!:دی
من خودم تمام لایسنسها رو با دنده اتوماتیک میرم راحت تره برام!:دی
 
طبیعتا جدی نبود:| به علامت (:d) توجه کنید! :d
بازی رو اگر آپدیت کنم پول هایی که تا الان داده هم افزایش میده؟؟ یا این افزایش جوایز برای مسابقات باقی مونده خواهد بود؟
نه تغییری تو پولهات نمیده ولی همه مسابقات بخش Career پول بیشتری میدن نسبت به قبل ، قیمتها رو متعادل میکنه و Seasonal Event ها رو اضافه میکنه و مثل GT5 درصد بندی رو هم دوباره به بازی اضافه میکنه به این صورته که اگر هر روز یه بار حداقل چند تا Race بری و داخل بازی Login بشی پولهایی که از هر مسابقه بدست میاری از 120 درصد به بالا (نهایت تا 200 درصد) افزایش پیدا میکنه .
چرااااا ؟ :|:d من بدون آهنگ های درخواستی بازی بهم نمیچسبه :-":d حتی بعضی وقتها بخاطر باگ OST خود بازی رو پخش میکرد و 6-7 بار مسابقه رو رستارت میکردم تا آهنگ درخواستی پخش بشه :-s:d

البته PD رو این قابلیت رو برای امثال من و مرتضی گذاشته دیگه :d قابلیت خفنیه :d
نمیگم چیز بدیه ! :دی من خودم تو GT5 چند تا آلبوم از نیروانا برای امتحان کردن این قابلیت روی کنسولم ریختم و اتفاقا خیلی هم حال داد ! :دی منتهی این یه قابلیت هست و به بحث شبیه سازی ارتباطی نداره ! :دی

ضمنا سوپر اسپورت های فوق العاده ژاپنی رو ول نکنید آونتادور و بوگاتی بخرید !
gigglesmile.gif
اینا بدرد Race نمیخورن به اونصورت (واسه نید فور اسپید خوبن که با 300 کیلومتر بپیچید برید فضا ! :دی) هندلینگشون شاید نزدیک 60 70 درصد ناکارآمد تر از مثلا Nissan GTR یا Honda NSX هان .
 
ضمنا سوپر اسپورت های فوق العاده ژاپنی رو ول نکنید آونتادور و بوگاتی بخرید !
gigglesmile.gif
اینا بدرد Race نمیخورن به اونصورت (واسه نید فور اسپید خوبن که با 300 کیلومتر بپیچید برید فضا ! :biggrin1:) هندلینگشون شاید نزدیک 60 70 درصد ناکارآمد تر از مثلا Nissan GTR یا Honda NSX هان .
کاملا این بخش تایید میشه نصفشون در مقایسه با نیسان و ... انگار داری تیر آهن میچرخونی سر پیچ:d
 
واسه ترک فقط نیسان فقط GT-R Black Edition بگیرید ، تمام قطعاتش رو بخرید،1067 اسب میده.یه خورده دستکاری ضرایب دنده و یه خورده هم تنظیم تعلیق کاملا جواب میده.عین باقلوا میپیچه سر پیچ :دی کثیف کاری هم نمیکنه :دی (رنگش هم سیاه مات،تمام قطعات کربن :دی)
اونتادور هم فقط تعلیقش باید تنظیم شه که از اون حالت دربیاد،یه خورده هم حساسیت هر دو محور نسبت به گاز دادن رو کم کنی.روی پیچ قطها بهتر میشه.
 
Nissan GT-R واقعا از اون اسپرت هایی هست که شاید دیگه مثلش ساخته نشه، خود ژاپنی ها هم توی کف اون چه که ساختن،موندن/:) توی GT که راحت جز بهترین اسپرت هایی هست که می شه خرید از همه نظر ، بدون تیونینگ با 3.8 لیتر موتور این همه گرد و خاک انصافا کار بزرگی هست، جلوتر از فراری و پاگانی و پورشه و ....) ولی واقعا هم اینکه از اونتادور و یا همون فراری و ... برتر باشه ، نیست و یا اینکه بخوای ترجیحش بدی ( توی GT ) واقعا هم اون حسی رو اونتادور به عنوان یه اسپرت و سوپر اسپرت القا می کنه، توی GT-R نمی شه به اون شدت دید.( بوگاتی که کلا درجایی دیگه از صنعت خوردسازی قرار گرفته و مقایسش فقط با خودش ممکن)
 
آخرین ویرایش:
سلام
تو مسابقات نایت مستر میزنه ماشین باید زیر 455pp باشه.یه ماشین خریدم 445 ولی خیلی اذیت میکنه اصلا نمیشه ماشین اول رو بگیری.تا میایی به نفر دوم برسی اون خیلی جلو افتاده.راهی داره؟
ممنون

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
سلام بچه ها
من قدرتمند ترین ماشین ردبول رو خریدم ولی متاسفانه نمی شه تو هیچ مسابقه ای شرکت کرد,مگه اینکه performance points اونو پایینتر بیاری.
من نتونستم تا 916 pp پایینتر بیارم,راهی داره که بتونم به 750 pp برسونم؟؟کسی می تونه راهنمایی کنه؟
ممنون

- - -ویرایش - - -

سلام
تو مسابقات نایت مستر میزنه ماشین باید زیر 455pp باشه.یه ماشین خریدم 445 ولی خیلی اذیت میکنه اصلا نمیشه ماشین اول رو بگیری.تا میایی به نفر دوم برسی اون خیلی جلو افتاده.راهی داره؟
ممنون

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
می تونی با تیونینگ کردن قدرتشو تا 450 ببری بالا و وزنشم کم کنی
هر چند,مسابقه رو تا آخر برو ببین می رسه یا نه,چون گاهی ماشینای رقیب آخرا کم میارن
 
تا الان بد ترین هندلینگ رو. Pagani Huayra داشته برام بهترین هم Toyota GT86 کاملا تیون شده. GTR هم بر خلاف انتظارم خیلی ول بود. عینه SLS ولش کنی لیز بخوره. Grip که در حد روستا ولی کلا میارزه نسبت به کردی که میخواد.
 
تا الان بد ترین هندلینگ رو. Pagani Huayra داشته برام بهترین هم Toyota GT86 کاملا تیون شده. GTR هم بر خلاف انتظارم خیلی ول بود. عینه SLS ولش کنی لیز بخوره. Grip که در حد روستا ولی کلا میارزه نسبت به کردی که میخواد.
داداش چه کار کردی ماشین رو که این طور میشه؟!اتفاقا GT-R کاملا عکس SLSـه.GRIP داره در حد بنز :دی تنظیم نیس لابد!من که با ترکشن خاموش و بقیه سیستم ها هم خاموش میرونمش خیلی نرم و زیبا میپیچه و از بقیه ماشین ها هم سبقت میگیرم! GT-R اگر قرار باشه جایی کم بیاره،توی پیچ کم نمیاره!
 
از لحاظ هندلینگ اونتادور در مقابل 458 بیدی بیش نیست !! اصلا خیلی وحشیه این 458 و بعد از اون هم بشدت GT-R رو ترجیح میدم ! :d
آره این فراری ها رو فراموش کردم بگم خصوصا Enzo و 599 GTO :دی
تا الان بد ترین هندلینگ رو. Pagani Huayra داشته برام بهترین هم Toyota GT86 کاملا تیون شده. GTR هم بر خلاف انتظارم خیلی ول بود. عینه SLS ولش کنی لیز بخوره. Grip که در حد روستا ولی کلا میارزه نسبت به کردی که میخواد.
Pagani Zonda هم به اندازه کافی غیر قابل کنترل بود هم به خاطر وزنش و هم هندلینگش !
 
من برنز هم نمیتونم بگیرم ، چگار باید کرد ؟
هم این و هم بعدیش که با بوگاتیه ...

بوگاتی که سخت نیست زود میشه گرفت

اما Aventador تمرین زیاد میخواد , هم مانع ها رو بدجایی گذاشتن اگه بخوای از کناره ها استفاده کنی باید خیلی مواظب باشی + استفاده از E-Brake ملایم خیلی کارآمده , Aventador هم برای ترمز ها زیاد سریع عمل نمیکنه سعی کن سرِ پیچ ها ترمز ها رو زودتر بگیری وگرنه Off Track میشی مخصوصاً پیچ آخری و یکی مونده به آخر مواظب سرعتت باش که نمیشه جمع و جورش کرد :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or