اخه سهند برا رکورد زدن اینا یه چیزی بیشتر از امتحان کردن میخواد:d
رکن اوله رکورد زدن عشق ـه :d بعدش حوصله و تمرین و مهارت ( البته یه بیکاری خاصی هم لازم داره :d )
کلا رکورد زدن خیلی وقت و حوصله می خواد , باید تک تک پیچ های پیست رو روش کار کنی تا ببینی تو چه حالتی زمان کمتری صرف پیچ میشه و هزارتا دنگ و فنگ دیگه , یکی از مواردی که خیلی هم مهمه بحثه شتاب و سقف سرعت که باید با توجه به تعداد پیچ ها و طولانی ترین مسیر مستقیمی که تو پیست وجود داره و البته ماشین , شتاب و سقف سرعت رو تنظیم کنید
حق با میثم جانه!
هم این که خوب یه سری آدم ها قبلا باباشون اومده جلو چشمشون تا امتحان کنن و ما الان میتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم. چرا نکنیم؟ :biggrin1:
به این می گن مفت خوری :d کلا هر کسی یه جوری رانندگی می کنه و بر اساس اون راهش رو انتخاب میکنه
هنوز هیچکس نتونسته ثابت کنه بالانس ترمز در کدوم حالت بهتره , این کاملا به سبک رانندگی ربط داره , یه مثال می زنم :
میگن با سرعت کم وارد پیچ شو و با سرعت زیاد خارج شو , خب پس بالانس رو میاریم رو محور عقب زود تر از حالت معمولی ترمز می کنیم و پیچ رو با گاز زد می کنیم ...
ولی خب من بالانس رو میارم رو محور جلو و پیچ رو با ترمز رد می کنم و با یه معکوس مسیر رو ادامه می دم ,
خب کندی سرعت در هنگام پیچ , در حالت دوم , برابر میشه با اون مدت زمانی که زود تر ترمز کردید تو حالت اول
خب شما کدوم رو انتخاب می کنین ؟ :d تازه فاکتور های دیگه مثل ماشین و ... هم در نظر نگرفتیم .
من دقیقا مشکلم اینه که نمیدونم هر قسمت چی کار میکنه ، و چه تغییری چه اثری رو رفتار ماشین داره .
یه search مختصر و مفید تو اینترنت راحت پیدا میکنی , منتها زیاد وارد قسمت های فنی نشید , چون هر کاریش کنی بازیه :d
من خودم از کمک ها , همچنان چند تا چیز رو درک نمی کنم :d
یه چند تا Guide رفتم خوندم , یکسری لغات سنگین داشت :d تو عمرم ندیده بودم , چون مربوط میشه به قسمت های فنی زیاد کاربردی نیست در نتیجه دور بر ما ( کلاس - فیلم و .. ) زیاد به کار نمیره , چشم نا آشناست , گرخیدم به طور کامل :d