Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483
دوستان سلام. چند تا سوال دارم:

GT5 بعد آپدیت های جدیدش توی فرمونهای ساپورت شده اش، G27 رو هم آورده یا نه؟ تو ورژن XL که اضافه شده.(به خاطر دوستم میپرسم)

بالا رفتن لول توی کنترل ماشین هم تاثیر داره یا نه؟ یعنی مثلا من که لولم 5 هستش کنترلم توی گیم نسبت به لول 15 ضعیفتر باشه.

ممنونم( سال نو هم مبارک)
اون یکی رو نمیدونم :دی ولی این قرمزه عمراً :دی اصلاً فکر نمیکنم همچین چیزی باشه لااقل برای من که اینطور نبوده :دی مگه اینکه خودت به مرور حرفه ای تر بشی و فکر کنی داری نسبت به قبل خیلی بهتر میری که اون وابسته به تجربه ی خودته و گرنه ماشین و کنترلش همونه :دی
 
برو بچ اهل GT ! بیاین فکرامون و بریزیم رو هم ببینیم میشه تو این Time Trial ها یه رکورد درست و حسابی بزنیم :d ، یه رکورد لا اقل 2 رقمی ، اگه شد زیر 50 ! بریم برای زیر 10 !!
البته باید تو Club حرفشو زد ولی کسی نیس اونجا .
خدایی این همه GT , GT میکنیم ، یه رکورد درست و حسابی نزنیم نمیشه که ...
 
بالا رفتن لول توی کنترل ماشین هم تاثیر داره یا نه؟ یعنی مثلا من که لولم 5 هستش کنترلم توی گیم نسبت به لول 15 ضعیفتر باشه.

اون به خاطر اینکه اوایل لاستیک های ضعیف استفاده میشه و کنترل ماشین خیلی سخته , یکم که میری بالا لاستیک های soft بر میداری که کنترل ماشین خیلی آسون تره ,
 
داشتم این مسابقات 4H رو میرفتم که استارت زدم بعدش اشتباهی دستم خورد اومدم بیرون
1 ساعتش مونده بود تموم بشه ..می خواستم PS3 رو تو کلم خورد کنم:d
 
:d
یه بار یه 9 ساعته رو بعد از 6 ساعت بازی Restart کردم !!
شرح داستان :
سر یه پیچ سمت راست بود ، Start زدم برم یه کاری کنم و برگردم ، وقتی برگشتم ، گفتم باید بپیچم راست ، خوب پس جهت راست و بگیر ، بعد X بزن ، جهت راست و گرفتم ، رفت رو Restart بعد X رو زدم ، بعد Restart شد =)) ، جالبیش اینه که Restart شد ، من هم خیلی relax ادامه دادم ، گفتم مشکلی نیس ، 24 ساعته در راه ، 6ساعت که چیزی نیس
یه بار هم یه 24 ساعته رو دوستم عزیزم به خاطر اینکه میخاست بسکتبال بازی کنه سر 12 ساعت بازی رو دراورد :-o ، البته B-Spec بود ، بعد گفت بشین اونور میخایم 2 نفری 2K10 بزنیم .
 
بچه ها من دیشب یه کم دنبال Tuning Guide گشتم ، تو GTPlanet گذاشته بودن
من یه کم خوندم ، خیلی سخت بود متنش ، کلمه سخت زیاد داشت ! ولی خوب هرچی که تونستم خوندم ، بعد رفتم تو time Trial No.32 استفاده کنم ، خوب یاد نگرفته بودم ولی خوب یه تغییرات اساسی داد همه چیو ، رکوردم 2:28:330 بود ، رتبم 430ام ، و اصلا نمیتونستم کمش کنم ، این guide رو خوندم ، تونستم 0.8 ثانیه زیر این برم شد 230 رتبم ! کلا خیلی چیزای خوبی توش نوشته ! هر کی دوست داشت بخونه ، هر چی فهمید اینجا بگه حد اقل من استفاده میکنم شدید !
کلا هر ماشین واسه هر جاده و هر راننده یه Tune خاص داره البته ، حالا هر کی هر چی راجع به هر ماشینی تو هر جاده ای یاد گرفت بگه ما هم یاد بگیریم !
یه سری چیز کلی هم داره اونا رو هم کسی دوس داشت بگه ، خودمم میگم
اینم Guide ها :
GT4 Suspension & Brake Tuning guide - right click and 'save as
GT4 Downforce, LSD and Gear Ratio Tuning Guide - right click and save as
 
آخرین ویرایش:
نظر شخصی من اینکه اصلا نیازی به Guide نداره ,
اگه بدونی هر قسمتی دقیقا چه کاری انجام میده , با امتحان کردن بهترین نتیجه ممکن رو می تونی بگیری ,
اخه سهند برا رکورد زدن اینا یه چیزی بیشتر از امتحان کردن میخواد:d
 
نظر شخصی من اینکه اصلا نیازی به Guide نداره ,
اگه بدونی هر قسمتی دقیقا چه کاری انجام میده , با امتحان کردن بهترین نتیجه ممکن رو می تونی بگیری ,

اخه سهند برا رکورد زدن اینا یه چیزی بیشتر از امتحان کردن میخواد:d
حق با میثم جانه!
هم این که خوب یه سری آدم ها قبلا باباشون اومده جلو چشمشون تا امتحان کنن و ما الان میتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم. چرا نکنیم؟ :دی
 
راستی بچه ها کسایی که مثل من با دسته بازی میکنن(البته قبلا که PS3 داشتم !!) بهتره بجای استفاده از X از شوک سمت راست استفاده کنن خیلی راحتره (به سمت جلو گاز و به سمت عقب ترمزه )
 
نظر شخصی من اینکه اصلا نیازی به Guide نداره ,
اگه بدونی هر قسمتی دقیقا چه کاری انجام میده , با امتحان کردن بهترین نتیجه ممکن رو می تونی بگیری ,
من دقیقا مشکلم اینه که نمیدونم هر قسمت چی کار میکنه ، و چه تغییری چه اثری رو رفتار ماشین داره .
 
راستی بچه ها کسایی که مثل من با دسته بازی میکنن(البته قبلا که PS3 داشتم !!) بهتره بجای استفاده از X از شوک سمت راست استفاده کنن خیلی راحتره (به سمت جلو گاز و به سمت عقب ترمزه )
کلا مسابقه طولانی رو فکر نکنم کسی با فرمون بره ، من خودم فقط یه 4 ساعته با فرمون رقتم ، من با R2 گاز میدم همیشه ، %5 بازی با X و %10 با شوک !
فرمون کاربرد خودشو داره ، تو حالت طبیعی همه با فرمون حتما بدتر از دسته میرن فقط یه نکته داره که Max پیشرفتی که با دسته وجود داره ، شدیدا کمتر از Max پیشرفتیه که آدم میتونه با فرمون داشته باشه
مثلا فرمون واسه Special Eventهای خوف مثل Eiger با C8 خیلی بهتر از DS3 هست ! یا RedBull
مثلا رکورد زدن تو Time Trialها ، با دسته برام غیر ممکنه ، اصلا تا حالا امتحان نکردم ولی با فرمون ، 4،5 ساعت تمرین میشه یه رکورد خوب زد
----
من رکوردمو 0.6S کمتر کردم شدم 120 ! اگه 0.3s دیگه کم کنم میشم 80ام !
 
کلا مسابقه طولانی رو فکر نکنم کسی با فرمون بره ، من خودم فقط یه 4 ساعته با فرمون رقتم ، من با R2 گاز میدم همیشه ، %5 بازی با X و %10 با شوک !
فرمون کاربرد خودشو داره ، تو حالت طبیعی همه با فرمون حتما بدتر از دسته میرن فقط یه نکته داره که Max پیشرفتی که با دسته وجود داره ، شدیدا کمتر از Max پیشرفتیه که آدم میتونه با فرمون داشته باشه
مثلا فرمون واسه Special Eventهای خوف مثل Eiger با C8 خیلی بهتر از DS3 هست ! یا RedBull
مثلا رکورد زدن تو Time Trialها ، با دسته برام غیر ممکنه ، اصلا تا حالا امتحان نکردم ولی با فرمون ، 4،5 ساعت تمرین میشه یه رکورد خوب زد
----
من رکوردمو 0.6S کمتر کردم شدم 120 ! اگه 0.3s دیگه کم کنم میشم 80ام !
من تا حالا با فرمون نرفتم !! چون مشکلی با دسته نداشتم !! پسر دلم GT میخواد بشینم باز از اول برم !! چه شبایی که سر دانلود آپدیتاش نخوابیدم !! یه شب آپدیت 1.09ش (فک کنم ) که 1.2 گیگ بود رو 11 ساعته دانلود کردم بدون اینکه بخوابم !! چه ذوقی داشتم وقتی بازیو پلمپ خریده بودم !! PS3 رو بخاطر GT خریده بودم !! واقعا عاشق سری GT هستم
 
اخه سهند برا رکورد زدن اینا یه چیزی بیشتر از امتحان کردن میخواد:d

رکن اوله رکورد زدن عشق ـه :d بعدش حوصله و تمرین و مهارت ( البته یه بیکاری خاصی هم لازم داره :d )
کلا رکورد زدن خیلی وقت و حوصله می خواد , باید تک تک پیچ های پیست رو روش کار کنی تا ببینی تو چه حالتی زمان کمتری صرف پیچ میشه و هزارتا دنگ و فنگ دیگه , یکی از مواردی که خیلی هم مهمه بحثه شتاب و سقف سرعت که باید با توجه به تعداد پیچ ها و طولانی ترین مسیر مستقیمی که تو پیست وجود داره و البته ماشین , شتاب و سقف سرعت رو تنظیم کنید

حق با میثم جانه!
هم این که خوب یه سری آدم ها قبلا باباشون اومده جلو چشمشون تا امتحان کنن و ما الان میتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم. چرا نکنیم؟ :biggrin1:

به این می گن مفت خوری :d کلا هر کسی یه جوری رانندگی می کنه و بر اساس اون راهش رو انتخاب میکنه
هنوز هیچکس نتونسته ثابت کنه بالانس ترمز در کدوم حالت بهتره , این کاملا به سبک رانندگی ربط داره , یه مثال می زنم :
میگن با سرعت کم وارد پیچ شو و با سرعت زیاد خارج شو , خب پس بالانس رو میاریم رو محور عقب زود تر از حالت معمولی ترمز می کنیم و پیچ رو با گاز زد می کنیم ...
ولی خب من بالانس رو میارم رو محور جلو و پیچ رو با ترمز رد می کنم و با یه معکوس مسیر رو ادامه می دم ,

خب کندی سرعت در هنگام پیچ , در حالت دوم , برابر میشه با اون مدت زمانی که زود تر ترمز کردید تو حالت اول

خب شما کدوم رو انتخاب می کنین ؟ :d تازه فاکتور های دیگه مثل ماشین و ... هم در نظر نگرفتیم .

من دقیقا مشکلم اینه که نمیدونم هر قسمت چی کار میکنه ، و چه تغییری چه اثری رو رفتار ماشین داره .

یه search مختصر و مفید تو اینترنت راحت پیدا میکنی , منتها زیاد وارد قسمت های فنی نشید , چون هر کاریش کنی بازیه :d
من خودم از کمک ها , همچنان چند تا چیز رو درک نمی کنم :d

یه چند تا Guide رفتم خوندم , یکسری لغات سنگین داشت :d تو عمرم ندیده بودم , چون مربوط میشه به قسمت های فنی زیاد کاربردی نیست در نتیجه دور بر ما ( کلاس - فیلم و .. ) زیاد به کار نمیره , چشم نا آشناست , گرخیدم به طور کامل :d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or