PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
اشتباه میکنی صدرصد توی QTE اتفاقا اصلا تعاملی وجود نداره تو فقط باید تند تند یک دکمه رو بزنی نزنی هم احتمالا صحنه تکرار میشه دوباره منم مخالفم به صراحت QTE بدرد بازی های دیوید کیج میخوره
بزار یک مثال بزنم، مثلا سایکولوپس های GOW II (شاید GOW III یا جفتشون=)) ) موقع کشتن باید تند تند دایره میزدیم ، قشنگ اونجا مثل کریتوس این حس منتقل میشد که داری زور میزنی برای کشیدن و در اوردن چشم:دی یکی دو صحنه از این زور زدن ها هم اینجا بود البته سر باس ها، ولی حیف و صد حیف!:دی

بعد QTE تعاملی نباشه، کات سین یا انیمیشنی که خود به خود اجرا میشه هست؟:-" QTE حداقل بیشتر تعاملیه:-"

من تا آخر بازی هر در میدیدم برای بلند کردن درها و ... اشتباهی دکمه ها رو پشت سر هم میزدم=)) (ولی برای موانع نه، بیشتر برای دشمن ها من مشکل دارم با نبودش:-" )
 
بزار یک مثال بزنم، مثلا سایکولوپس های GOW II (شاید GOW III یا جفتشون=)) ) موقع کشتن باید تند تند دایره میزدیم ، قشنگ اونجا مثل کریتوس این حس منتقل میشد که داری زور میزنی برای کشیدن و در اوردن چشم:D یکی دو صحنه از این زور زدن ها هم اینجا بود البته سر باس ها، ولی حیف و صد حیف!:D

بعد QTE تعاملی نباشه، کات سین یا انیمیشنی که خود به خود اجرا میشه هست؟:-" QTE حداقل بیشتر تعاملیه:-"

من تا آخر بازی هر در میدیدم برای بلند کردن درها و ... اشتباهی دکمه ها رو پشت سر هم میزدم=)) (ولی برای موانع نه، بیشتر برای دشمن ها من مشکل دارم با نبودش:-" )
میدونم چی میخوای بگی ولی QTE دیگه منسوخ شده قبول کن الان تو spiderman میتونی هی QTE بزنی اونا هم گفتنQTE محدود کردیم
 
میدونم چی میخوای بگی ولی QTE دیگه منسوخ شده قبول کن الان تو spiderman میتونی هی QTE بزنی اونا هم گفتنQTE محدود کردیم
منم میدونم اعتراض هست نسبت بهش، ولی اعتراضات رو درک نمیکنم! منسوخ شدنش صرفا یه جو الکیه!:دی(یعنی شده ولی سر یه جو الکی که رله افتاده:دی )

اسپایدرمن QTEش که نشون دادن با سطح کاریه GOW خیلی فرق داشت! اون نمایش E3ش رو با باس های GOWهای قبلی مقایسه کنی، قشنگ احساسی که میدن متفاوته:دی
---
اصلا اون اولین QTE توی GOW III و بلند کردن درخت، قشنگ صافی درجه سنی بودا:)) بچه ها هرکاری میکردن نمیتونستن از پسش بر بیان=))
 
درود

راهنمایی در مورد یکی از Realm ها

این Anchor of Fog ها چطوری میشه پیداشون کرد . دهنم سرویس شد تا یکیشون رو پیدا کردم . یه جا خوندم نوشته بود از سمت چپ یا راست اینقد برید تا یکیشون رو بهتون بده " یکی بهم داد " ولی برای دو تای دیگه هر چی میگردم هیچی به هیچی

ممنون
 
من بازی رو تموم کردم ولی چندتا سوال در مورد داستان داشتم
اول اینکه جاینت ها چی هستن و چرا همشون مرده بودن؟
اگه جاینت ها غولن چرا آترئوس نیست پس؟
مشکل اودین با مادر آترئوس و جاینتها چیه؟
موقعی که کریتوس و آترئوس تو یه تونل خیلی تنگ دارن حرکت میکنن کریتوس به آترئوس میگه ممکن نیست اینا رو جاینت ها ساخته باشن با توجه به اندازه بزرگشون بعیده تو اینا بتونن حرکت کنن بعد آترئوس میخنده و کریتوس میپرسه به چی میخندی ؟ آترئوس جواب میده که همه جاینت ها گنده نیستن جاینت کوچیک هم داریم.
 
  • Like
Reactions: .: FRANKLIN :.
شما به جای غلط املایی پیدا کردن بری در حد توانت سوال که واسه دوستان پیش اومده جواب بدی بهتره ...
دوست من چرا ناراحت میشی تو‌مخ میره وقتی یه غلط رو‌توی یه جمله چندبار تکرار میکنی و خوبه یه چیزیم بیاموزی.ادم وقتی یه چیزی رو بلد نیست نمیاد باقی رو‌در سطح خودش پایین بکشه،سطح خودش و سوادش رو میبره بالا:دی
این فینیشینگ مود هم عالیه منو یاد دوم‌میندازه
 
آخرین ویرایش:
درود

راهنمایی در مورد یکی از Realm ها

این Anchor of Fog ها چطوری میشه پیداشون کرد . دهنم سرویس شد تا یکیشون رو پیدا کردم . یه جا خوندم نوشته بود از سمت چپ یا راست اینقد برید تا یکیشون رو بهتون بده " یکی بهم داد " ولی برای دو تای دیگه هر چی میگردم هیچی به هیچی

ممنون

به شدت کمیابن اونا
۲ یا ۳جا هستش توی نیفلهایم که از حالت دایره یا همون مسیر اصلی حاج میشن، معمولا اوگر میادش اونجا
چستای اون منطقه رو باز کنید ممکنه بهتون بده
کلا تنها راه پیدا کردنش همون ۲ ۳تا جا هستش
 
  • Like
Reactions: trainer
درود

راهنمایی در مورد یکی از Realm ها

این Anchor of Fog ها چطوری میشه پیداشون کرد . دهنم سرویس شد تا یکیشون رو پیدا کردم . یه جا خوندم نوشته بود از سمت چپ یا راست اینقد برید تا یکیشون رو بهتون بده " یکی بهم داد " ولی برای دو تای دیگه هر چی میگردم هیچی به هیچی

ممنون
راه دقیقش اینه :
دو تا اتاق هست یکی تو سمت چپ و اون یکی تو سمت راست (یکیشون همون اتاق ولکریه ولی تا قبل از شکست ولکری این اتاق اون آیتم خاص رو نداره)، ویژگی بارز این اتاقها اینه که فقط یه ورودی دارن، برخلاف بقیۀ اتاقها که دو تا ورودی دارن و اینکه یه Ogre حتماً تو این دو تا اتاق هست. برای اینکه صد در صد Anchor of Fog رو تو این اتاقها پیدا کنی باید تمام صندوقهایی که تو مسیر رسیدن به این دو تا اتاق خاص می‌بینی رو باز کنی.
توی یکی از صندوقهایی که توی Central Chamber هست (فکر کنم صندوق 2500تایی) یه آیتم هست به عنوان Enhancement که در صورت استفاده ازش کار گردش تو محیط رو راحتتر می‌کنه. کلاً تو اون تایمی که می‌خوای توی نیفلهایم فارم کنی، تمام Enhancementهایی که اثر مه نیفلهایم رو کمتر می‌کنه یا در اثر انجام کاری مقدارش رو افزایش میده رو حتماً استفاده کن. من فکر کنم با 7-8 دور رفتن تو هزار تو هر چی که لازم داشتم فارم کردم.
 
  • Like
Reactions: trainer
سلام ب همه

بالاخره تموم شد بازی البته اون هفته تمومش کردم ولی فک میکردم اون موسلهایم طبقه اخرش تموم بشو هستش منم بند کرده بودم بهش کلی این چلنجا رو رفتم :دی

خب در کل بازی فوقالعاده بود توی این نسل فقط بلادبورن تونسته بود ک منو اینجوری معتاد خودش کنه و تا ک میرسم خونه بشینم پای بازی تا نصف شبم بازی کنم
گیمپلی بازی ک فوقالعاد عالی و تر و تمیز بود ک همینجور قبلا گفتم زمان نمایش اولیه بازی ی درصدم فک نمیکردم تا این حد عالی باشه،ولی خب تنها نکته ای ک منم مث بعضی از دوستان دلم میخواست
بیشتر تو بازی باشه همون QTE های مرگبار معروف بودن،من ک عاشق QTE های نسخه های قبل بودم و در طول این همه سال بازی کردن هر وقت حرف از QTE میشه فقط کریتوس میاد تو ذهنم،البته این نسخه هم تا حدودی داشت ولی خب خیلی خیلی کم بودن نسبت ب نسخه های قبل اما در کل هیچی از ارزش بازی کم نکرد.
نکته بعدی تعداد باس ها بود ک خیلی بحث بود روشون بین دوستان،از نظر من باس های بازی کم بودن ولی کافی بودن چون روایت داستان جوری بود ک من ب شخصه احساس کمبود باس نکردم خصوصا با وجود والکری ها.اما خب برای کسایی ک فقط مراحل اصلی رو میرن طبیعتا تعداد باس ها کم بودن نسبت ب نسخه های قبلی من خودم تمام مراحل فرعی رو در طول روند بازی رفتم و کلی توی مپ بزرگ بازی چرخیدم یعنی در حدی محیط بازی عالی بود ک شاید 10 بار اینو با قایق و پای پیاده رفتم تا ک مطمئن بشم چیزی از چشمم نیوفتاده خصوصا هر دفعه ک این ماره تکون میخورد و سطح اب میومد پایین من میرفتم نقشه رو وجب میکرد دوباره :دی

بازی از نظر من فوقالعاده بود ولی ولی ولی از نظر من نسخه های قبلی ب خصوص نسخه سوم ی سرو گردن از نظر هیجان و ارضا کنندگی توی کشتن و خشونت بالاتر از این نسخه بودن :دی
البته شاید چون چندین سال ب اون کریتوس خشن و بی رحم عادت کردم نظرم اینه اخه توی همین نسخه هم کریتوس خشونت و غرورش رو داشت ولی صلح طلب شده بود و هی نصیحت میکرد پسرش رو :دی
اما من اینو میذارم پای داستان بازی و اینکه این قسمت ی پیش زمینه برای یک سه گانه ی دیگه هستش و منتظرم تا توی قسمتای بعدی نورث رو هم مث المپیوس ب خاک و خون بکشم :دی

اما سخن پایانی و نهایی اینه ک بازی ب طرز وحشتناکی از هر نظر عالی بود و خداییش چسبید بهم.


آقا ی سوال داشتم من ک کلا یکی از انگیزه هام برای بازی هم بود ولی اخرش بهش اصلا اشاره نشد،کریتوس چجوری بعد از کشتن خودش کارش رسید ب این سرزمین؟


پ.ن:بعد از تموم کردن بازی اومدم بشینم ادامه assassins origin رو برم تا ک وارد بازی شدم ی حس غریبی بهم دست داد :دی
یعنی دقیقا مث این بود آدم بعد از یک ماه خوردن غذا های رنگین و متنوع بشینه سر میز ببینه کاه و یونجه گذاشتن جلوش :))
 
سلام ب همه

بالاخره تموم شد بازی البته اون هفته تمومش کردم ولی فک میکردم اون موسلهایم طبقه اخرش تموم بشو هستش منم بند کرده بودم بهش کلی این چلنجا رو رفتم :D

خب در کل بازی فوقالعاده بود توی این نسل فقط بلادبورن تونسته بود ک منو اینجوری معتاد خودش کنه و تا ک میرسم خونه بشینم پای بازی تا نصف شبم بازی کنم
گیمپلی بازی ک فوقالعاد عالی و تر و تمیز بود ک همینجور قبلا گفتم زمان نمایش اولیه بازی ی درصدم فک نمیکردم تا این حد عالی باشه،ولی خب تنها نکته ای ک منم مث بعضی از دوستان دلم میخواست
بیشتر تو بازی باشه همون QTE های مرگبار معروف بودن،من ک عاشق QTE های نسخه های قبل بودم و در طول این همه سال بازی کردن هر وقت حرف از QTE میشه فقط کریتوس میاد تو ذهنم،البته این نسخه هم تا حدودی داشت ولی خب خیلی خیلی کم بودن نسبت ب نسخه های قبل اما در کل هیچی از ارزش بازی کم نکرد.
نکته بعدی تعداد باس ها بود ک خیلی بحث بود روشون بین دوستان،از نظر من باس های بازی کم بودن ولی کافی بودن چون روایت داستان جوری بود ک من ب شخصه احساس کمبود باس نکردم خصوصا با وجود والکری ها.اما خب برای کسایی ک فقط مراحل اصلی رو میرن طبیعتا تعداد باس ها کم بودن نسبت ب نسخه های قبلی من خودم تمام مراحل فرعی رو در طول روند بازی رفتم و کلی توی مپ بزرگ بازی چرخیدم یعنی در حدی محیط بازی عالی بود ک شاید 10 بار اینو با قایق و پای پیاده رفتم تا ک مطمئن بشم چیزی از چشمم نیوفتاده خصوصا هر دفعه ک این ماره تکون میخورد و سطح اب میومد پایین من میرفتم نقشه رو وجب میکرد دوباره :D

بازی از نظر من فوقالعاده بود ولی ولی ولی از نظر من نسخه های قبلی ب خصوص نسخه سوم ی سرو گردن از نظر هیجان و ارضا کنندگی توی کشتن و خشونت بالاتر از این نسخه بودن :D
البته شاید چون چندین سال ب اون کریتوس خشن و بی رحم عادت کردم نظرم اینه اخه توی همین نسخه هم کریتوس خشونت و غرورش رو داشت ولی صلح طلب شده بود و هی نصیحت میکرد پسرش رو :D
اما من اینو میذارم پای داستان بازی و اینکه این قسمت ی پیش زمینه برای یک سه گانه ی دیگه هستش و منتظرم تا توی قسمتای بعدی نورث رو هم مث المپیوس ب خاک و خون بکشم :D

اما سخن پایانی و نهایی اینه ک بازی ب طرز وحشتناکی از هر نظر عالی بود و خداییش چسبید بهم.


آقا ی سوال داشتم من ک کلا یکی از انگیزه هام برای بازی هم بود ولی اخرش بهش اصلا اشاره نشد،کریتوس چجوری بعد از کشتن خودش کارش رسید ب این سرزمین؟


پ.ن:بعد از تموم کردن بازی اومدم بشینم ادامه assassins origin رو برم تا ک وارد بازی شدم ی حس غریبی بهم دست داد :D
یعنی دقیقا مث این بود آدم بعد از یک ماه خوردن غذا های رنگین و متنوع بشینه سر میز ببینه کاه و یونجه گذاشتن جلوش :))
دقیقا به نظرم مشکل اصلی بازی همین بیش از حد خوب بودنشه:D خود من الان بعد تموم کردن بازی رفتم سراغ UNCHARTED 4 که یکی از بهترین بازی ها عمرم بود و همون لحظه فهمیدم خیانتی که کوری به ما گیمرا کردو کسی نکرد :))
الان حداقل واسه من هر ذهنیت خوبی از بازی های مورد علاقم داشتم خراب شده:D حالا واسه Uncharted 4 فقط از نظر گرافیکی ولی بقیه بازی ها واسه من انگار خیلی سطحی ساخته شدن :D
 
دقیقا به نظرم مشکل اصلی بازی همین بیش از حد خوب بودنشه:D خود من الان بعد تموم کردن بازی رفتم سراغ UNCHARTED 4 که یکی از بهترین بازی ها عمرم بود و همون لحظه فهمیدم خیانتی که کوری به ما گیمرا کردو کسی نکرد :))
الان حداقل واسه من هر ذهنیت خوبی از بازی های مورد علاقم داشتم خراب شده:D حالا واسه Uncharted 4 فقط از نظر گرافیکی ولی بقیه بازی ها واسه من انگار خیلی سطحی ساخته شدن :D

تازه آنچارتد خودش انحصاری شاخ حساب میشه و ناتی داگ سازندش هستش،شما ببین من چی میکشم ک دارم شاهکار یوبی باگ رو تجربه میکنم :دی
پریروز داشتم بازی میکردم سوار ی درشکه شدم دوتا اسبی ک بهش وصل بودن گیر کردن تو دیواره ی پل و کوئست رو باختم حالا نکته جالبه اینه ک برای دفعه دوم هم شروع کردم و دقیقا همون اتفاق تکرار شد یعنی تو اون لحظه قیافم شده بود عین سیامک انصاری تو فیلما مهران مدیری فقط داشتم دنبال دوربین میگشتم ک توش نگاه کنم :))

خلاصه کوری دستمونو بند کرد با این بازیش من ک دیگه دست و دلم ب بازیا دیگه نمیره :دی
 
دوست من چرا ناراحت میشی تو‌مخ میره وقتی یه غلط رو‌توی یه جمله چندبار تکرار میکنی و خوبه یه چیزیم بیاموزی.ادم وقتی یه چیزی رو بلد نیست نمیاد باقی رو‌در سطح خودش پایین بکشه،سطح خودش و سوادش رو میبره بالا:D
این فینیشینگ مود هم عالیه منو یاد دوم‌میندازه

ارزش ناراحت شدن نداره ... اگه میخواستی سواد من و بقیه رو بالا ببری :Dمیومدی تو پ.خ میگفتی من ویرایش میکردم ..در کل چیزه مهمی نبود یه حرف ی جابه جا شد . بیخیال اف تایپیک میشه
 
  • Like
Reactions: R.I.P

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or