PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
این رو همون آخرای بازی تو یوتنهایم توضیح دادن فکر کنم:-"
ولی یکی از خفن ترین حرکات رو در پیوند بخش داستانی به lvl design یا حالا هربخشی که مربدط میشه رو انجام دادن!
#کف-خون! :))
ای بابا پس من حواسم نبوده! :دی اون اواخر بازی انقدر توی جَو فضاسازی اسیر شدم و ذهنم درگیر ظواهر امر (!) شد که بحث ها رو خوب دنبال نکردم و باید یه دور دیگه برم سراغش! :دی
 
  • Like
Reactions: Akiba
یه مورد فراموش کردم تو پست قبل بگم
خیلی جاها به نظرم نبود QTE شدید به چشم میومد ، یکسری مواقع واقعا دوست داشتم که کنترل بیشتری رو اتفاقات داشته باشم حتی در حد چند تا دکمه
به شخصه این هجمه علیه QTE که راه افتاد که تقریبا باعث شد این ویژگی منقرض بشه رو هیچ‌وقت درک نکردم
البته قبول دارم یکسری بازی ها (مثلا RE 6) گند QTE در اوردن ولی به نظرم اگه درست و در جای خودش استفاده بشه میتونه خیلی لذت بخش باشه
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM
یه مورد فراموش کردم تو پست قبل بگم
خیلی جاها به نظرم نبود QTE شدید به چشم میومد ، یکسری مواقع واقعا دوست داشتم که کنترل بیشتری رو اتفاقات داشته باشم حتی در حد چند تا دکمه
به شخصه این هجمه علیه QTE که راه افتاد که تقریبا باعث شد این ویژگی منقرض بشه رو هیچ‌وقت درک نکردم
البته قبول دارم یکسری بازی ها (مثلا RE 6) گند QTE در اوردن ولی به نظرم اگه درست و در جای خودش استفاده بشه میتونه خیلی لذت بخش باشه
هعی هعی هعی...منم واقعا دلم براشون تنگ شده و با هر مخالف QTE که بحث کردم اصلا نتونستم درکش کنم! :| خدایی چجور دلشون میاد حداقل موقع فینیشرها QTE نباشه!:(
امیدوارم یه روزی...تا قبل از اومدن نسخه بعدی، دوبارخ جو برگرده:(
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
هعی هعی هعی...منم واقعا دلم براشون تنگ شده و با هر مخالف QTE که بحث کردم اصلا نتونستم درکش کنم! :| خدایی چجور دلشون میاد حداقل موقع فینیشرها QTE نباشه!:(
امیدوارم یه روزی...تا قبل از اومدن نسخه بعدی، دوبارخ جو برگرده:(
دقیقا ، اقا مگه تهش این نیست قرار یه چیز از پیش رندر شده رو ببینیم خوب چه ایرادی داره تعاملی باشه ، مخصوصا سر فینشرها
والا من اون قسمت فوق العاده بازی که میشه گفت یه چن لحظه ای QTE داشت ( با حضور اترئوس:D که نمدونم حالا اسمشو میشه گذاشت QTE یا نه ) عجیب جو گیر شدم و لذت بردم
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
دقیقا ، اقا مگه تهش این نیست قرار یه چیز از پیش رندر شده رو ببینیم خوب چه ایرادی داره تعاملی باشه ، مخصوصا سر فینشرها
والا من اون قسمت فوق العاده بازی که میشه گفت یه چن لحظه ای QTE داشت ( با حضور اترئوس:D که نمدونم حالا اسمشو میشه گذاشت QTE یا نه ) عجیب جو گیر شدم و لذت بردم
دقیقا منم اون بخش آترئوس واقعا کیف کردم! :دی گرچه به نظرم اگر دکمه ها رندوم و متفاوت میشدن با دکمه ی اصلی کنترل آترئوس،به نظرم میتونست یکم هیجان هم بالاتر بره:-" ولی همینم از هیچی بهتر بود!
یکی دوجای دیگه هم یه چیزای کوچیکی داشتیم! ولی باز همچنان بیشتر و بیشتر میبود! حالا سربازهای نخودی نه و میگیم سرعت بازی کم میشد،حداقل بزرگ تر ها رو حرکتی میزدن براشون:دی
چجوری میشه من صدام رو برسونم به کوری:((
 
دقیقا ، اقا مگه تهش این نیست قرار یه چیز از پیش رندر شده رو ببینیم خوب چه ایرادی داره تعاملی باشه ، مخصوصا سر فینشرها
والا من اون قسمت فوق العاده بازی که میشه گفت یه چن لحظه ای QTE داشت ( با حضور اترئوس:D که نمدونم حالا اسمشو میشه گذاشت QTE یا نه ) عجیب جو گیر شدم و لذت بردم
قبلا گفتن این سیستم qte رو تغییر دادن و یک سیستم جدید پیاده سازی کردن!!؟؟یعنی برای فینیشر زدن کلا بازیکن توش تاثیر نداره!!؟؟
 
داره ! میری بالا سر طرف R3 رو میزنی و تمام:D

پس میخواستی اینجا که همه چیو عوض کردن یه ربع دکمه بزنی مثل نسخه‌های قدیمی ؟
گفته بودن اینجا ازون نوع QTE نداریم که با نظرم خیلیم خوب بود و مشکلی نداشت :D
به اندازه‌ای که لازم بود داشتش
 
پس میخواستی اینجا که همه چیو عوض کردن یه ربع دکمه بزنی مثل نسخه‌های قدیمی ؟
گفته بودن اینجا ازون نوع QTE نداریم که با نظرم خیلیم خوب بود و مشکلی نداشت :D
به اندازه‌ای که لازم بود داشتش
اینکه بری بالا سر طرف یک دکمه بزنی و بقیه ی انیمیشن خودش اجرا بشه بهش نمیگن QTE :-" چیزی جا نشین نشده! صرفا حذف شده!:D و اصلا هم نکته مثبتی نسبت به قبل نیست! بیاید دقیقا بگید چجوری نکته مثبت حساب میشه:D
 
اینکه بری بالا سر طرف یک دکمه بزنی و بقیه ی انیمیشن خودش اجرا بشه بهش نمیگن QTE :-" چیزی جا نشین نشده! صرفا حذف شده!:D و اصلا هم نکته مثبتی نسبت به قبل نیست! بیاید دقیقا بگید چجوری نکته مثبت حساب میشه:D

چیز مهمیم نبوده که کسی اشاره‌ای نکرده
به هرحال نظر و سلیقت محترمه :D
 
دقیقا منم اون بخش آترئوس واقعا کیف کردم! :D گرچه به نظرم اگر دکمه ها رندوم و متفاوت میشدن با دکمه ی اصلی کنترل آترئوس،به نظرم میتونست یکم هیجان هم بالاتر بره:-" ولی همینم از هیچی بهتر بود!
یکی دوجای دیگه هم یه چیزای کوچیکی داشتیم! ولی باز همچنان بیشتر و بیشتر میبود! حالا سربازهای نخودی نه و میگیم سرعت بازی کم میشد،حداقل بزرگ تر ها رو حرکتی میزدن براشون:D
چجوری میشه من صدام رو برسونم به کوری:((
اون قسمت کریتوس و اترئوس هماهنگ ضربه میزدن به بالدور دقیقا شبیه نبرد اخر فیلم کاپیتان امریکا : جنگ داخلی بود ، که کاپیتان و باکی ، ایرون من دونفره سرویس کردن (اگه ندیدی یا علاقه به این فیلم نداری حتما این سکانس رو ببین قشنگ‌شبیه این قسمت بازیه )
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mohsen2012
اینکه بری بالا سر طرف یک دکمه بزنی و بقیه ی انیمیشن خودش اجرا بشه بهش نمیگن QTE :-" چیزی جا نشین نشده! صرفا حذف شده!:D و اصلا هم نکته مثبتی نسبت به قبل نیست! بیاید دقیقا بگید چجوری نکته مثبت حساب میشه:D
البته بعضی از دشمنا میشد ضربه سبک و سنگین زد باز از هیچی بهتر بود ولی من مشکلم سر باسای بازی بود قشنگ یه جاهایی میطلبید

ویرایش : اقا جالبه من الان نقد ویدیویی زومجی رو دیدم دقیقا به QTE اشاره کرد ، حال نمیگم مثلا حرفش سنده ولی خوشحالم میبینم فقط من نبودم این کمبود هر چند شاید کوچیک حس کردم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mohsen2012
چیز مهمیم نبوده که کسی اشاره‌ای نکرده
به هرحال نظر و سلیقت محترمه :D
زود نقل قول میکنی نمیزاری پست ویرایش بنماییم:-"

ولی به اندازه کافی که هیچ، خیلی کمتر از به اندازه کافی بود!:D
آخه جالبیش میدونی چیه! ملت میگن آقا کات سین چیه! همه چی رو بزارید تو گیم پلی، تعاملی باشه!
بعد چیزی وجود داره به نام QTE که میتونه کاتسین رو تعاملی کنه! چند ثانیه انیمیشن کشتن رو حس کنی خودت داری میکشی و تا آخرین ثانیه ای که دشمن در تلاشه خودش رو نجات بده، تو در تلاشی طرف رو بترکونی!(و اگر گند بزنی ورق برگرده حتی!:D )

نظرم محترم هست یا نه رو ولش کن:-" ، مجابم کنید حذف QTE چه نکته مثبتی داشته:D
فعلا حداقل 3نفر اشاره کردن اینجا:p شاید بلزم باشن بچه هایی که موافق حضور QTE باشن:-"

---
@AxeL90
اون فیلم رو دیدم:دی
در مورد ضربات سنگین هم باز اون کار رو نمیکنه، به هر حال باز تهش انیمیشن کشتن بدون دخالت داری:دی و قبلا مثلا داشتیم حداقل برای سربازای نخودی که دقیق یادم نیاد میتونستی بعد از گرفتنشون ضربات مختلف بزنی:دی
یا توی GOW:A که هر دو مورد رو داشت! هم QTE و هم درگیری با دشمن و ضربات مختلف زدن(فیل معروف و مدوساها که دشمن های جدید بازی بودن)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or