PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
یه سوال! :D
یه جایی از بازی بود که پادشاه الف های تاریکی رو منهدم میکردیم و طرف قبل از مرگش یه دفعه ژست خفن به خودش گرفت و یه چیزی تو این مایه ها گفت که نمیدونی داری چه غلطی میکنی و به زودی بدبخت میشیم و از این حرفا! :D
علت اون قضیه مشخص شد؟ به همون رگناروک و... ربط داره و توی بازی توضیح داده میشه و من حواسم نبوده، یا دیگه چیزی در موردش نگفتن؟
آخه حالت الف های روشنایی هم عجیب و غریب بود و کلاً اون بخش های الفهایم یه اتمسفری داشت که انتظار داشتم بعداً توضیحاتی در موردش داده بشه و مثلاً سورپرایز خفنی در کار باشه و بفهمیم الف های روشنایی خیلی هم بچه های مهربونی نیستن! :D
فک نکنم چیز خیلی خاصی باشه، بارلاگ تو یه اسپویلر کست اینطوری میگه که میخواستیم این سوالو تو ذهن مخاطب بذاریم که آیا واقعا کار درست رو انجام دادیم که کشتیمش و این حرفا. :D

کلا برین این اسپویلر کست هارو ببینید (مخصوصا مال kinda funny games که تقریبا کامل تر از همه بود.) چیزای جالبی توش میگن.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
یه سوال! :D
یه جایی از بازی بود که پادشاه الف های تاریکی رو منهدم میکردیم و طرف قبل از مرگش یه دفعه ژست خفن به خودش گرفت و یه چیزی تو این مایه ها گفت که نمیدونی داری چه غلطی میکنی و به زودی بدبخت میشیم و از این حرفا! :D
علت اون قضیه مشخص شد؟ به همون رگناروک و... ربط داره و توی بازی توضیح داده میشه و من حواسم نبوده، یا دیگه چیزی در موردش نگفتن؟
آخه حالت الف های روشنایی هم عجیب و غریب بود و کلاً اون بخش های الفهایم یه اتمسفری داشت که انتظار داشتم بعداً توضیحاتی در موردش داده بشه و مثلاً سورپرایز خفنی در کار باشه و بفهمیم الف های روشنایی خیلی هم بچه های مهربونی نیستن! :D
ببین توی داستان که پیش میری می‌فهمی که دو طرف جنگ الف‌ها سیاه سفید نیستن و هر دو طرف مقصرن. این بیشتر برا این بود که نشون بده که کریتوس که زد همه الف‌های تاریکی رو قلع و قمع کرد تو این داستان احتمالاً بالانس این جنگ رو به هم زده و باعث و بانی اتفاقای آینده شده. یحتمل Freya این وسط یه نقشی داره.
 
بازی تا حالا از جنبه های گوناگون توسط افراد مختلفی بررسی و نقد شده و نیازی به توضیح بیشتر نیست . فقط دو تا نکته رو دلم نیومد بگم :
تکسچر های این بازی به نظرم بهترین در این نسل هست . ولی جالب تر اینکه در عین حال که تکسچر ها فوق العاده با جزعیات و شفاف اند ، اصلا مشکل دیر لود شدن وجود نداره .
و مورد دیگه هم اولین باس فایت بازی بود که یکی از بهترین تجربه های شخصیم بود ! عملا دوست داشتم دسته رو بذارم زمین دو دستی بزنم تو سرم ! :D
 
16352368900226171786.jpg


آشغال - مزخرف - تکراری - غول کشی با پایان چرت و سرکاری و اصلاً متوجّه نمیشم چرا منتقدها همچین بازی عامه پسند گول زنکی رو تحسین می کنند و اون وقت متای Nier Automata حتی بالای 90 هم نمیشه :-&:-&:-&:-&
خاک تو سر این جامعه منتقدینx-(x-(

نه خب راستش خیلی خوب بود...:D چه عرض کنم...شاهکار بود...نه اینم کمه خدایی براش برام سوّمین بازی خفن این نسل بود:x:x(بعد زلدا و Civilization VI) و به نظرم خیلی ها حق دارن ازش به عنوان بهترین بازی نسل و عمرشون یاد کنند (البته تیکه ای که به متای زیر 90 نیر گیر دادم کاملاً جدی بودم[-()

روند آغاز و پایان بازی بشدّت منو یاد bioshock Infinite انداخت...و منظور من دقیقاً از لحاظ تعداد موهایی بود که روی تنم موقع سر و ته این دو تا عنوان سیخ شده است و نه چیز دیگه^:)^
به نظرم داستان حرفی برا گفتن باقی نمیذاره نه تنها از لحاظ پلات کلّی، بلکه از نظر کارگردانی، دیالوگ ها، شخصیّت پردازی ها و پیچ و خم های داستانی...اگه مکس پین و بایوشاک رو بریزیم دور فکر نکنم عنوانی داشته باشیم که از تمامی مناظر داستانی رو دست این یکی بلند شه(اگه Visual Novel ها و بازی های داستان محور رو بریزیم دور، خب اون ها تمرکز اصلیشون داستانه) و به نظرم ارزش اش رو داشت که به خاطر تجربه داستان بازی هم که شده یه PS4 و یه God of War برا خودم جور کنم

گیم پلی بازی حقیقتاً عالیه...بهترین تجربه ام تو این نسل نیست و فاصله زیادی داره تا به اون حد برسه ولی برای استارت یه مسیر جدید تو سبک هک اند اسلش باید بگم فرای انتظارات عمل می کنه... بیشتر وزن این نوآوری هم رو دوش دوربین بازیه که تجربه بازی رو کلّاً نه با God of War های قبلی بلکه با عناوین خفن دیگه ای مثل بایونتا و دویل می کرای که از گنده های خفن این سبک اند هم متفاوت می کنه

جدا از گیم پلی که خیلی خداگونه است، میرسیم به دنیای بازی و این حرفا...برای خیلی از شما تازگی داره ولی برا من زلدا فن، نقشه بدرد نخور، دنیای نیمه اوپن ورلد، سیستم فست تراول رو مخ، درهایی که فقط با یه آیتم خاص باز میشن، مسیر های مخفی و کلّی جا برای گشتن تو هر مپ و صندوقچه و صندوقچه و صندوقچه(البته این تو گاو های قبلی هم بود ولی من دارم ساز و کار این یکی رو میگمم)، همه امضاهای نام آشنای زلدا است و اتّفاقاً خوبه...:D چون روش جواب داده ایه تو این زلدا جدیده روش رو عوض کردن منم دلم برا اون رویه قدیمی تنگ شده بود، به نظرم GOW این حس رو به من یکی که برگردوند

از گرافیک هم با ملایمت رد میشم(فقط خیلی ناراحتم که گرافیک خفن تر بازی رو تو Pro تجربه نکردم)

میرسیم به والکایری ها...همشون رو نکشتم ولی نبرد با همون چند تایی که کشتم خیلی خوب بود...اون فنینیشر آخرش که بال شون رو می کندی در یه کلام Satisfying بود\m/

بازی هم برا من همچین هم بی نقطه ضعف نبود...باس فایت های اصلی واقعاً کم بودند(ولی خب کیفیت خوبی داشتند، چه از لحاظ سینمایی چه از لحاظ گیم پلی ای) از اون طرف هم اصلاً با سیستم RPG بازی کنار نیومدم و انگار به زور تو بازی چپونده بودنش، انتظارم هم به شدّت از معماها بالا بود که برآورده نشد(به غیر از معماهای صندوقچه های سه علامته...اونا استثناءً خوب بودند) اگه mimir هم بین سکانس فست تراول قصّه نمی گفت اونم نقطه ضعف به حساب میاوردم ولی خب اینا واقعاً نکات ریزی محسوب میشن و سر جمع کلّاً ارزش بازی رو نمیاره پایین و

آه و یادم رفت از آترئوس بگم...جدا از بخش داستانی، هر وقت تو بازی میمردم متوجّه میشدم اشکال از جاخالی دادن و Parry هام و المان هایی که فعال کردم نیست و این آترئوس ـه که باید ازش استفاده کنم تا برم جلو...تاثیر این بشر تو گیم پلی و مبارزات و معماها واقعاً بالاست و همچین چیزی به نظرم تو تاریخ صنعت گیم تا این حد سابقه نداشته.

سکانس گرفتن chaos blade هم با اختلاف جزو یشم ریزان ترین سکانس های تاریخ گیم ـه:-SS:-SS با اختلاف ها...یعنی در حدی که از اول بازی هم بدونی که chaos blade رو میگیری بازم فایده ای نمی کنه:-t

9.5/10
 
16352368900226171786.jpg


آشغال - مزخرف - تکراری - غول کشی با پایان چرت و سرکاری و اصلاً متوجّه نمیشم چرا منتقدها همچین بازی عامه پسند گول زنکی رو تحسین می کنند و اون وقت متای Nier Automata حتی بالای 90 هم نمیشه :-&:-&:-&:-&
خاک تو سر این جامعه منتقدینx-(x-(

نه خب راستش خیلی خوب بود...:D چه عرض کنم...شاهکار بود...نه اینم کمه خدایی براش برام سوّمین بازی خفن این نسل بود:x:x(بعد زلدا و Civilization VI) و به نظرم خیلی ها حق دارن ازش به عنوان بهترین بازی نسل و عمرشون یاد کنند (البته تیکه ای که به متای زیر 90 نیر گیر دادم کاملاً جدی بودم[-()

روند آغاز و پایان بازی بشدّت منو یاد bioshock Infinite انداخت...و منظور من دقیقاً از لحاظ تعداد موهایی بود که روی تنم موقع سر و ته این دو تا عنوان سیخ شده است و نه چیز دیگه^:)^
به نظرم داستان حرفی برا گفتن باقی نمیذاره نه تنها از لحاظ پلات کلّی، بلکه از نظر کارگردانی، دیالوگ ها، شخصیّت پردازی ها و پیچ و خم های داستانی...اگه مکس پین و بایوشاک رو بریزیم دور فکر نکنم عنوانی داشته باشیم که از تمامی مناظر داستانی رو دست این یکی بلند شه(اگه Visual Novel ها و بازی های داستان محور رو بریزیم دور، خب اون ها تمرکز اصلیشون داستانه) و به نظرم ارزش اش رو داشت که به خاطر تجربه داستان بازی هم که شده یه PS4 و یه God of War برا خودم جور کنم

گیم پلی بازی حقیقتاً عالیه...بهترین تجربه ام تو این نسل نیست و فاصله زیادی داره تا به اون حد برسه ولی برای استارت یه مسیر جدید تو سبک هک اند اسلش باید بگم فرای انتظارات عمل می کنه... بیشتر وزن این نوآوری هم رو دوش دوربین بازیه که تجربه بازی رو کلّاً نه با God of War های قبلی بلکه با عناوین خفن دیگه ای مثل بایونتا و دویل می کرای که از گنده های خفن این سبک اند هم متفاوت می کنه

جدا از گیم پلی که خیلی خداگونه است، میرسیم به دنیای بازی و این حرفا...برای خیلی از شما تازگی داره ولی برا من زلدا فن، نقشه بدرد نخور، دنیای نیمه اوپن ورلد، سیستم فست تراول رو مخ، درهایی که فقط با یه آیتم خاص باز میشن، مسیر های مخفی و کلّی جا برای گشتن تو هر مپ و صندوقچه و صندوقچه و صندوقچه(البته این تو گاو های قبلی هم بود ولی من دارم ساز و کار این یکی رو میگمم)، همه امضاهای نام آشنای زلدا است و اتّفاقاً خوبه...:D چون روش جواب داده ایه تو این زلدا جدیده روش رو عوض کردن منم دلم برا اون رویه قدیمی تنگ شده بود، به نظرم GOW این حس رو به من یکی که برگردوند

از گرافیک هم با ملایمت رد میشم(فقط خیلی ناراحتم که گرافیک خفن تر بازی رو تو Pro تجربه نکردم)

میرسیم به والکایری ها...همشون رو نکشتم ولی نبرد با همون چند تایی که کشتم خیلی خوب بود...اون فنینیشر آخرش که بال شون رو می کندی در یه کلام Satisfying بود\m/

بازی هم برا من همچین هم بی نقطه ضعف نبود...باس فایت های اصلی واقعاً کم بودند(ولی خب کیفیت خوبی داشتند، چه از لحاظ سینمایی چه از لحاظ گیم پلی ای) از اون طرف هم اصلاً با سیستم RPG بازی کنار نیومدم و انگار به زور تو بازی چپونده بودنش، انتظارم هم به شدّت از معماها بالا بود که برآورده نشد(به غیر از معماهای صندوقچه های سه علامته...اونا استثناءً خوب بودند) اگه mimir هم بین سکانس فست تراول قصّه نمی گفت اونم نقطه ضعف به حساب میاوردم ولی خب اینا واقعاً نکات ریزی محسوب میشن و سر جمع کلّاً ارزش بازی رو نمیاره پایین و

آه و یادم رفت از آترئوس بگم...جدا از بخش داستانی، هر وقت تو بازی میمردم متوجّه میشدم اشکال از جاخالی دادن و Parry هام و المان هایی که فعال کردم نیست و این آترئوس ـه که باید ازش استفاده کنم تا برم جلو...تاثیر این بشر تو گیم پلی و مبارزات و معماها واقعاً بالاست و همچین چیزی به نظرم تو تاریخ صنعت گیم تا این حد سابقه نداشته.

سکانس گرفتن chaos blade هم با اختلاف جزو یشم ریزان ترین سکانس های تاریخ گیم ـه:-SS:-SS با اختلاف ها...یعنی در حدی که از اول بازی هم بدونی که chaos blade رو میگیری بازم فایده ای نمی کنه:-t

9.5/10

من بازی رو نرفتم ولی واقعا نظرت اینه؟!!
یه جوری بدون اسپویل بگو مشکلت فقط داستانه؟
 
16352368900226171786.jpg


آشغال - مزخرف - تکراری - غول کشی با پایان چرت و سرکاری و اصلاً متوجّه نمیشم چرا منتقدها همچین بازی عامه پسند گول زنکی رو تحسین می کنند و اون وقت متای Nier Automata حتی بالای 90 هم نمیشه :-&:-&:-&:-&
خاک تو سر این جامعه منتقدینx-(x-(

نه خب راستش خیلی خوب بود...:D چه عرض کنم...شاهکار بود...نه اینم کمه خدایی براش برام سوّمین بازی خفن این نسل بود:x:x(بعد زلدا و Civilization VI) و به نظرم خیلی ها حق دارن ازش به عنوان بهترین بازی نسل و عمرشون یاد کنند (البته تیکه ای که به متای زیر 90 نیر گیر دادم کاملاً جدی بودم[-()

روند آغاز و پایان بازی بشدّت منو یاد bioshock Infinite انداخت...و منظور من دقیقاً از لحاظ تعداد موهایی بود که روی تنم موقع سر و ته این دو تا عنوان سیخ شده است و نه چیز دیگه^:)^
به نظرم داستان حرفی برا گفتن باقی نمیذاره نه تنها از لحاظ پلات کلّی، بلکه از نظر کارگردانی، دیالوگ ها، شخصیّت پردازی ها و پیچ و خم های داستانی...اگه مکس پین و بایوشاک رو بریزیم دور فکر نکنم عنوانی داشته باشیم که از تمامی مناظر داستانی رو دست این یکی بلند شه(اگه Visual Novel ها و بازی های داستان محور رو بریزیم دور، خب اون ها تمرکز اصلیشون داستانه) و به نظرم ارزش اش رو داشت که به خاطر تجربه داستان بازی هم که شده یه PS4 و یه God of War برا خودم جور کنم

گیم پلی بازی حقیقتاً عالیه...بهترین تجربه ام تو این نسل نیست و فاصله زیادی داره تا به اون حد برسه ولی برای استارت یه مسیر جدید تو سبک هک اند اسلش باید بگم فرای انتظارات عمل می کنه... بیشتر وزن این نوآوری هم رو دوش دوربین بازیه که تجربه بازی رو کلّاً نه با God of War های قبلی بلکه با عناوین خفن دیگه ای مثل بایونتا و دویل می کرای که از گنده های خفن این سبک اند هم متفاوت می کنه

جدا از گیم پلی که خیلی خداگونه است، میرسیم به دنیای بازی و این حرفا...برای خیلی از شما تازگی داره ولی برا من زلدا فن، نقشه بدرد نخور، دنیای نیمه اوپن ورلد، سیستم فست تراول رو مخ، درهایی که فقط با یه آیتم خاص باز میشن، مسیر های مخفی و کلّی جا برای گشتن تو هر مپ و صندوقچه و صندوقچه و صندوقچه(البته این تو گاو های قبلی هم بود ولی من دارم ساز و کار این یکی رو میگمم)، همه امضاهای نام آشنای زلدا است و اتّفاقاً خوبه...:D چون روش جواب داده ایه تو این زلدا جدیده روش رو عوض کردن منم دلم برا اون رویه قدیمی تنگ شده بود، به نظرم GOW این حس رو به من یکی که برگردوند

از گرافیک هم با ملایمت رد میشم(فقط خیلی ناراحتم که گرافیک خفن تر بازی رو تو Pro تجربه نکردم)

میرسیم به والکایری ها...همشون رو نکشتم ولی نبرد با همون چند تایی که کشتم خیلی خوب بود...اون فنینیشر آخرش که بال شون رو می کندی در یه کلام Satisfying بود\m/

بازی هم برا من همچین هم بی نقطه ضعف نبود...باس فایت های اصلی واقعاً کم بودند(ولی خب کیفیت خوبی داشتند، چه از لحاظ سینمایی چه از لحاظ گیم پلی ای) از اون طرف هم اصلاً با سیستم RPG بازی کنار نیومدم و انگار به زور تو بازی چپونده بودنش، انتظارم هم به شدّت از معماها بالا بود که برآورده نشد(به غیر از معماهای صندوقچه های سه علامته...اونا استثناءً خوب بودند) اگه mimir هم بین سکانس فست تراول قصّه نمی گفت اونم نقطه ضعف به حساب میاوردم ولی خب اینا واقعاً نکات ریزی محسوب میشن و سر جمع کلّاً ارزش بازی رو نمیاره پایین و

آه و یادم رفت از آترئوس بگم...جدا از بخش داستانی، هر وقت تو بازی میمردم متوجّه میشدم اشکال از جاخالی دادن و Parry هام و المان هایی که فعال کردم نیست و این آترئوس ـه که باید ازش استفاده کنم تا برم جلو...تاثیر این بشر تو گیم پلی و مبارزات و معماها واقعاً بالاست و همچین چیزی به نظرم تو تاریخ صنعت گیم تا این حد سابقه نداشته.

سکانس گرفتن chaos blade هم با اختلاف جزو یشم ریزان ترین سکانس های تاریخ گیم ـه:-SS:-SS با اختلاف ها...یعنی در حدی که از اول بازی هم بدونی که chaos blade رو میگیری بازم فایده ای نمی کنه:-t

9.5/10
در راستای کمیک، شیطونه میگه یوزرم رو عوض کنم و بزارم " Boy! " :)) اصلا این قضیه خیلی خوبه=))

من بازی رو نرفتم ولی واقعا نظرت اینه؟!!
یه جوری بدون اسپویل بگو مشکلت فقط داستانه؟
شوخی فرمودن، اصل نظرش تو اسپویلره، خلاصش اینه سومین بازیه نسله براش فعلا و نظرش 9.5هه، از داستانم بیشتر از تمام بخشای بازی تعریف کرده:-"
 
خب بعد از 4 هفته بازی رو تموم کردم هر جمعه بازی می کردم :D
راجب داستان و ... که هیچی نمیشه گفت حتی بگی هم تازه تا خود نفر تجربه نکنه چرته کلا از نظرم باید خودت تجربه کنی واقعا چندین سال وقت گذاشتن چی شده
اول کار همه چی خوب بود ولی یهو که دیدم سند باکس هست زد تو ذوقم دقیقا همون حسی که به متال گیر 5 داشتم اصلا قابل حضم نبود مسئله ولی بعد در هر دو بازی :D بسیار خوشم اومد از این ایده ها یی که اینجور با ریسک تموم اجرا شدن و عالی از آب درومدن
مطمئنا قسمت های دیگه ای هم تو راه قثط نمی دونم دیگه میره برای ps5 یا همین نسل :D
ولی در کل خود بارلوگ باید بسازه هر چی باشه هم
تموم پایان های بازی رو ببینید دوستان البته 2 هست دیگه :D
واقعا متای 95 حقش هست ^:)^
 
من سر این بازی یک استراتژی جدید زدم :D هیچی از بازی ندیدم، حتی تریلر معرفی؛ فقط میدونستم تو نورسه. از وقتی تموم کردم دارم تریلراشم میبینم.
از این به بعد همینکارو می‌کنم :))
خدا وقت داداش:D الان شدیدا حسودیم میشه بهت با اینکه چیز خاصیو نشون ندادن ولی باز همین که آدم همچین اراده ای داشته باشه خیلیه. :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or