PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
داره ! میری بالا سر طرف R3 رو میزنی و تمام:D
زود نقل قول میکنی نمیزاری پست ویرایش بنماییم:-"

ولی به اندازه کافی که هیچ، خیلی کمتر از به اندازه کافی بود!:D
آخه جالبیش میدونی چیه! ملت میگن آقا کات سین چیه! همه چی رو بزارید تو گیم پلی، تعاملی باشه!
بعد چیزی وجود داره به نام QTE که میتونه کاتسین رو تعاملی کنه! چند ثانیه انیمیشن کشتن رو حس کنی خودت داری میکشی و تا آخرین ثانیه ای که دشمن در تلاشه خودش رو نجات بده، تو در تلاشی طرف رو بترکونی!(و اگر گند بزنی ورق برگرده حتی!:D )

نظرم محترم هست یا نه رو ولش کن:-" ، مجابم کنید حذف QTE چه نکته مثبتی داشته:D
فعلا حداقل 3نفر اشاره کردن اینجا:p شاید بلزم باشن بچه هایی که موافق حضور QTE باشن:-"

---
@AxeL90
اون فیلم رو دیدم:D
در مورد ضربات سنگین هم باز اون کار رو نمیکنه، به هر حال باز تهش انیمیشن کشتن بدون دخالت داری:D و قبلا مثلا داشتیم حداقل برای سربازای نخودی که دقیق یادم نیاد میتونستی بعد از گرفتنشون ضربات مختلف بزنی:D
یا توی GOW:A که هر دو مورد رو داشت! هم QTE و هم درگیری با دشمن و ضربات مختلف زدن(فیل معروف و مدوساها که دشمن های جدید بازی بودن)
اینطوری که شما میگی بدتر از قبل شده که:D
قبلا کوری گفته بود با حذف qte یک چیز چالشی تر جایگزین کردن؟!!8-|
 
  • Like
Reactions: Jack cooper
اینطوری که شما میگی بدتر از قبل شده که:D
قبلا کوری گفته بود با حذف qte یک چیز چالشی تر جایگزین کردن؟!!8-|
نه اینکه QTE اعمال شاقه و چالش باشه! ولی مسلما این اصلا چنین چیزی نیست دیگه:دی

من اگر بخوام لیست بدم از نسخه ی بعد چه چیزهایی میخوام، بازگشت QTE رو میزارم شماره ی اول حتما:دی (بعدا باید بحثش رو باز کنیم که آقا بیاید Wishlistـتون رو برای بازی بعدی بگید:دی )

یک کار خیلی خوبی که میتونند انجام بدن،اینه که توی Setting یه گزینه بزارن به نام Easy QTE : Yes/No ! دیگه انتخابش با ملت:دی
یه چیزی مثل Easy Fatalities که توی MK X گذاشتن و اونی که حوصله انجام اعمال شاقه و زدن 5تا دکمه نداشت،میتونست از این استفاده کنه:-"
 
زود نقل قول میکنی نمیزاری پست ویرایش بنماییم:-"

ولی به اندازه کافی که هیچ، خیلی کمتر از به اندازه کافی بود!:D
آخه جالبیش میدونی چیه! ملت میگن آقا کات سین چیه! همه چی رو بزارید تو گیم پلی، تعاملی باشه!
بعد چیزی وجود داره به نام QTE که میتونه کاتسین رو تعاملی کنه! چند ثانیه انیمیشن کشتن رو حس کنی خودت داری میکشی و تا آخرین ثانیه ای که دشمن در تلاشه خودش رو نجات بده، تو در تلاشی طرف رو بترکونی!(و اگر گند بزنی ورق برگرده حتی!:D )

نظرم محترم هست یا نه رو ولش کن:-" ، مجابم کنید حذف QTE چه نکته مثبتی داشته:D
فعلا حداقل 3نفر اشاره کردن اینجا:p شاید بلزم باشن بچه هایی که موافق حضور QTE باشن:-"

---
@AxeL90
اون فیلم رو دیدم:D
در مورد ضربات سنگین هم باز اون کار رو نمیکنه، به هر حال باز تهش انیمیشن کشتن بدون دخالت داری:D و قبلا مثلا داشتیم حداقل برای سربازای نخودی که دقیق یادم نیاد میتونستی بعد از گرفتنشون ضربات مختلف بزنی:D
یا توی GOW:A که هر دو مورد رو داشت! هم QTE و هم درگیری با دشمن و ضربات مختلف زدن(فیل معروف و مدوساها که دشمن های جدید بازی بودن)
البته بازی شبیه gow : a داره ها! فینیشر های ولور ها و روننت ها(و ترول ها؟ ) اینطورین ولی خب خودشون دیگه مثل اونجا حمله نمیکنن.
به نظ منم همون قابلیت فعال و غیر فعال کردن بهترین حالته
در مورد انتظارات هم یه دستی بکشن به این سیستم گشت و گذار بازی و به طور کلی بخش های جانبی.نیمه دوم لیک آف ناین و ماموریت های جانبی واقعا خسته کننده میشد و برای من به روند داستان اصلی بازی ضربه میزد!البته من کلا یکم زود خسته میشم دی: ولی خب دی:
 
قا من نفهمیدم این جاینتا چین کلا و چرا همشون مرده بودن کی کشته بودنشون؟ و اینکه مشکل اودین با جاینتا چیه؟
جیانت ها به معنی غول یه نوع نژاد تو بازی هستند اونایی که اخر بازی دیدی مردن خودشون به مرگ طبیعی مزده بودن جیانت های دیگه تو مناطق دیگه که یک نمونه شو تو midgard دیدیم توسط تور (thor) کشته شدن جیانت ها میتونستن اینده رو پیشبینی کنن و خبر از رگناروگ داده بودن و اودین ازشون خواسته بوده که توانی دیدن اینده رو بهش بدن که جیانت ها قبول نکردند و بقیه ماجرا (تور میفته دنبالشون تو همه realm ها شکارشون میکنه)
 
یه نکته ای توی بازی هست که من تا حالا بهش توجه نکرده بودم و الآن که دارم دنبال چرت و پرت های جانبی میرم، تازه بهش دقت کردم! :|
اوایل بازی میشه جای دست Faye (همسر کریتوس) رو بعضی جاها دید که حالت زرد رنگی داره. در طول بازی هم تقریباً هر جایی که مسیر حرکت پدر و پسر هست، یه سری نشونه های زرد حک شده. یعنی ایشون کل مسیر رو برای این دو تا آماده یا به نوعی پیشگویی و علامت گذاری کرده بوده!!
این قضیه یکی از معدود مواردی بود که به عنوان نکته منفی بهش نگاه میکردم. اینکه هر جا باید بپری یا از دیوار بالا بری، نقاشی کردن تا آدم گم نشه و به خاطر همین یه حس مبتدیانه ای بهم دست میداد، تا اینکه ذهنم رفت سراغ این قضیه و... :D
احتمالاً قبلاً در مورد این موضوع توی تاپیک صحبت شده، ولی انقدر برام جالب بود که گفتم در موردش بنویسم و بچه هایی که تازه بازی رو تموم کردن هم شاید در جریان نباشن. :D
اینو منم توجه کردم بش
جالبیش اینه اول آخر سفر جای دستش بود اول بازی رو درخته آخر بازی رو کوهه بقیش زرد بود فقط.
 
جیانت ها به معنی غول یه نوع نژاد تو بازی هستند اونایی که اخر بازی دیدی مردن خودشون به مرگ طبیعی مزده بودن جیانت های دیگه تو مناطق دیگه که یک نمونه شو تو midgard دیدیم توسط تور (thor) کشته شدن جیانت ها میتونستن اینده رو پیشبینی کنن و خبر از رگناروگ داده بودن و اودین ازشون خواسته بوده که توانی دیدن اینده رو بهش بدن که جیانت ها قبول نکردند و بقیه ماجرا (تور میفته دنبالشون تو همه realm ها شکارشون میکنه)
داداش گلم جاینت به معنی غول! جیانت اشتباهه خوبه این همه ملت نوشتن جاینت.
 
کوری گفته از اول هم خواهان New Game Plus بودم ولی وقتش نداشتیم تو این ۵ سال فقط در حال کار رو بازی بودیم الانم وقتش نیست D پس همه تو خماری Game Plus باید بمونیم
 
نه اینکه QTE اعمال شاقه و چالش باشه! ولی مسلما این اصلا چنین چیزی نیست دیگه:D

من اگر بخوام لیست بدم از نسخه ی بعد چه چیزهایی میخوام، بازگشت QTE رو میزارم شماره ی اول حتما:D (بعدا باید بحثش رو باز کنیم که آقا بیاید Wishlistـتون رو برای بازی بعدی بگید:D )

یک کار خیلی خوبی که میتونند انجام بدن،اینه که توی Setting یه گزینه بزارن به نام Easy QTE : Yes/No ! دیگه انتخابش با ملت:D
یه چیزی مثل Easy Fatalities که توی MK X گذاشتن و اونی که حوصله انجام اعمال شاقه و زدن 5تا دکمه نداشت،میتونست از این استفاده کنه:-"
اشتباه میکنی صدرصد توی QTE اتفاقا اصلا تعاملی وجود نداره تو فقط باید تند تند یک دکمه رو بزنی نزنی هم احتمالا صحنه تکرار میشه دوباره منم مخالفم به صراحت QTE بدرد بازی های دیوید کیج میخوره
 
یه نکته بعد اینکه سلاح دوم رو تو بازی پیدا میکنیم.
موقعی که براک Blades of Chaos رو میبینه از کریتوس میپرسه که آیا این شمشیر ارثی دست به دست تو خانواده اومده رسیده بهش و فلان ؛ کریتوس جواب میده که نه بوده و نه خواهد شد. فکر کنم این اخرین باری باشه که این سلاح رو تو این سری میبینیم :(

مورد دیگه بین صحبت های آترئوس و کریتوس و Mimir که من رو در مورد آینده سری کمی هایپ کرد.
موقعی که بحث خدا بودن کریتوس و همینطور آترئوس بینشون میوفته میمیر میگه که هر خدا قابلیت های جداگانه و منحصر بفردی داره و باید رشد کنی تا بفهمی تو چه زمینه هایی قوی میشی آترئوس هم میگه نمیتونم صبر کنم تا ببینم قدرت های من چی قراره باشن. فکر کنم تقریبا مسجله ادامه سری رو قراره با آترئوس بریم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: trainer

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or