PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
تریلر رو دیدم دو تا چیز تو ذوقم خورد.
۱ امیدوارم سیستم کامبت و صلاح ها متنوع تر بشه و حرکتات جدید بهش اضافه بشه اینجوری خیلی یکنواخته.
۲. بابا این گاد وار ناسلامتی چرا انقد لایت بازی نه خونی نه چیزی دشمنا مثل پفک میترکن. گاد همیشه به خشونتش معروف بود اینی که من دیدم بلابورن در مقابلش سروری میکرد. باید فضا مخوف تر باشه.
این دو تا حل بشه دیگه مشکلی نیست.
 
نکته منفی بازی health bar دشمنان هست، از حس سینمایی بازی کم میکنه
اگه آپشن حذف داشته باشه عالی میشه.
دشمنای معمولی هم یه کم زیادی کند به نظر میرسن.
اکشن نیمه دوم ویدیو خارق العاده بود مخصوصا بعد از آپگرید تبر

یکی از نکاتی که اکثرا ناراضی بودن همین هلث‌بار دشمنا بود
قطعا توی آپشن باید گزینه برای غیرفعال کردنش باشه، همین الانشم بازی‌های این تیپی دارن این گزینه رو و تیم سازنده هم واقف هست به این موضوع انشالله
 
تریلر رو دیدم دو تا چیز تو ذوقم خورد.
۱ امیدوارم سیستم کامبت و صلاح ها متنوع تر بشه و حرکتات جدید بهش اضافه بشه اینجوری خیلی یکنواخته.
۲. بابا این گاد وار ناسلامتی چرا انقد لایت بازی نه خونی نه چیزی دشمنا مثل پفک میترکن. گاد همیشه به خشونتش معروف بود اینی که من دیدم بلابورن در مقابلش سروری میکرد. باید فضا مخوف تر باشه.
این دو تا حل بشه دیگه مشکلی نیست.
متاسفانه فکر نکنم درست بشه مشکل اول
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
گیم پلی 9 دقیقه ای بازی خیلی خوب نشون میده که فرق تغییر خوب و بد در چی هست. باید به کارگردان بابت ساخت این اثر تبریک گفت. یک شمشیر از کریتوس کم کرده ولی بی نهایت انیمیشن جدید به حرکاتش اضافه شده. سراسر 9 دقیقه ای که نشون دادن هیجان انگیز بود. بنظر من کارگردان میتونست طبق فرمول قبلی n تا خدای جنگ بسازه با دوتا شمشیر زنجیر شده به دستش و L1+O و سلاخی کردن n تعداد دشمن و مطمئمناً همچنان هیجان ارضاکننده ای که گیمرها از خدای جنگ در یاد دارن رو بهشون بده ولی بعد از گذشت این همه سال شما خودتون رو بزارید جای سازنده و بگید چه چیزی به مردم دادم در طول این سال ها. خب اگر شمشیر 2 تایی و چهارتا انیمیشن برای سلاخی و نشون دادن خشونت بود که همون نسخه اول برای بازی کافی بود. ولی هنرکارگردان زمانی مشخص میشه که بتونه ریسک کنه و چیزهایی بسازه که در نگاه اول 90 درصد مردم بهش به چشم تابوشکنی نگاه میکنن. خدای جنگ نمونه عالی Hack/Slash هائیه که در طول تاریخ بهش بها دادن و پرورش پیدا کرده. ساخت چیزی شبیه نسخه های قبل فکر می کنید کاری داره تو این دوره زمونه؟ اتفاقاً دردسرش هم کمتره، هزینه ش کمتره، به صرفه تره، آینده مطمئن تری داره چون گیمرها غافلگیر نمیشن و میدونن چی در انتظارشونه. ولی خب سازنده همه ی این نکات رو نگه داشته و تغییر ساختار داده شده این. انتظار داشتن از بازی چیز خوبیه. حق همه ی ماست از بازی موردعلاقمون انتظار داشته باشیم. مثلاً دارک سولز سخت بودن تو ذاتشه و خدای جنگ خشونت! سوالی که اینجاست طرز به تصویر کشیدن این سختی و خشونته. با همون فرم قدیمی یک مسیر رو از صفر تا صد برید پس چه چیز جدیدی برای تجربه دارید؟ تنوع در زندگی مسئله خیلی مهمی هست اگر اصولی و منطقی باشه. بی صبرانه منتظر این بازی هستم و مطمئنم موفق میشه.
 
تریلر رو دیدم دو تا چیز تو ذوقم خورد.
۱ امیدوارم سیستم کامبت و صلاح ها متنوع تر بشه و حرکتات جدید بهش اضافه بشه اینجوری خیلی یکنواخته.
۲. بابا این گاد وار ناسلامتی چرا انقد لایت بازی نه خونی نه چیزی دشمنا مثل پفک میترکن. گاد همیشه به خشونتش معروف بود اینی که من دیدم بلابورن در مقابلش سروری میکرد. باید فضا مخوف تر باشه.
این دو تا حل بشه دیگه مشکلی نیست.

به هیچ عنوان نگران نباش :Excited:
This is an action-adventure game in which players assume the role of half-human, half-god-like Kratos as he battles supernatural forces with his son. From an over-the-shoulder perspective, players travel through the Norse wilderness and use axes,:clap: double-chained blades:clap:, and swords to battle various enemies (e.g., rival gods/demigods, monsters, dragons, skeleton warriors). Combat is frequent and often bloody, with characters punching and kicking each other repeatedly, using bladed weapons to slash/stab/impale enemies. Larger enemies and bosses are dispatched in more intense sequences of violence: Kratos slashing and stabbing a dragon’s tongue; a character using an axe to hook and tear off an ogre’s jaw. During one sequence,
players decapitate (off-screen) an imprisoned character and carry the severed head around; headless corpses also appear in other scenes. The words “f**k” and “a*shole” appear in the dialogue

God of War Gets ESRB Rating; Expect Intense Violence, Decapitations and Relentless Gore | COGconnected

بعدا تغییر دادن

This is an action-adventure game in which players assume the role of half-human, half-god-like Kratos as he battles supernatural forces with his son. From an over-the-shoulder perspective, players travel through the Norse wilderness and use axes, bows, and swords to battle various enemies (e.g., rival gods/demigods, monsters, dragons, skeleton warriors). Combat is frequent and often bloody, with characters punching and kicking each other repeatedly, using bladed weapons to slash/stab/impale enemies. Larger enemies and bosses are dispatched in more intense sequences of violence: Kratos slashing and stabbing a dragon's tongue; a character using an axe to hook and tear off an ogre's jaw. During one sequence, players decapitate (off-screen) an imprisoned character and carry the severed head around; headless corpses also appear in other scenes. The
words “f**k” and “a*shole” appear in the dialogue
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه فکر نکنم درست بشه مشکل اول
سر چه جریانی این حرفو میزنی نکنه بازی کردی ما خبر نداریم
گاد همیشه به کامبت متنوعش معروف بوده این ویدئو هم از 10 دقیقه اول بازی هست اونم از یک بازیه 25 ساعته شاید سرعت پیشرفت کامبت به نسخه های قبلی نرسه اونم بخاطر مدت زمان کمتر نسخه های قبلی بود 8 ساعت کجا 25 ساعت کجا بلاخره همون اول تمام کامبت بازی رو نمیریزن بیرون
 
  • Like
Reactions: guppy
بعد این گیم پلی ۱۰ دقیقه ای جو تایپک خیلی مثبت و خوب شد یکسری واقعا ندیده قضاوت میکردن من خودم یک مبارزه با باس هم دیدم به نظرم همه چی دقیقه ولی به نظرم پسره زیاد تو مبارزات اصلا مشارکت نداره حالا چرا نمیدونم بعضی اوقات فقط میاد وسط اونم انگار از قبل تعیین شده باید بکسری فینیشر دو تایی پدر و پسری بزارن
 
  • Like
Reactions: only sony
این که خشونت بازی کم شده مشخصه، 4 تا داد زدن که خشونت نیست، من با هیچ قسمتی ازش مشکل نداشتم بجز اینکه از دشمنا آب پرتغال میومد نه خون:D
نا سلامتی خدای جنگه، این موضوع حذف نسبی خون(میدونم از بعضی موجودا خون میاد)هیچ ربطی به تغییرات دیگه ی بازی نداره و به نظرم بی خودی این تغییر رو ایجاد کردن:-??
 
ویدءو چیز خاصی نبود. کلا تا حال چیز "خاصی" ندیدم از بازی. ویژوآلم پایینتر از استانداردهای سانتا مونیکاست. ما الان دیگه آنچ و هورایزنو دیدیم و از اونا پایینتر بودن برای یه مین اینستالمنت گاد آو آر این نسلی سرشکستگی‌ه. مگه اینکه که دنیاش خیلی بزرگ و جذاب باشه و مکانیکاشم پیپیده و بدیع و متنوع باشه که تا حالا هیچی از هیچکدوم نشون نداده باشن. البته که با همین چندتا نمایش از لحاظ گرافیک و کامبت جزو خفنترین اکشن ادونچرای سینماتیکی هست که تا حالا بوده ولی بحث سر انتظار از یکی از (مطلقا؟) محبوترین آی پی های سونی ه. خوب و عالی بودن کافی نیست. به نظرم سر متا(و بازخورد طرفدارا) اگه به لبه های یه شاهکار نرسه اذیتش می کنن چون بحث سر همون انتظاره‌ست. گرافیک چیز خاصی نیست، کامبت چیز خاصی نیست، جهان‌باز سولزبورنی‌طور چیز خاصی نیست، المانهای نقش آفرینیش چیز خاصی نیست و داستان چیز خاصی نیست... . چیز خیلی خاصی نبودن برای گاد آو وار جدید یعنی متای ۸۴ ۸۵ و اینم برای مین اینستالمنت گاد آو وار یعنی پایینتر از انتظار. اینارو با چیزایی که تا حالا دیدیم همه دارم می گم. مگه اینکه تا حالا هیچی نشون نداده باشن. بازم تو روزای آینده منتظر چندتا نمایش دیگه م می مونم. تا اینجا که عالی چرا ولی بوی شاهکار نمی ده بازی.

پ.ن: استایل رنگ و ورنگ بازی هم اصلا برام جذاب نیست. که این سلیقه ای‌ه.
 
ویدءو چیز خاصی نبود. کلا تا حال چیز "خاصی" ندیدم از بازی. ویژوآلم پایینتر از استانداردهای سانتا مونیکاست. ما الان دیگه آنچ و هورایزنو دیدیم و از اونا پایینتر بودن برای یه مین اینستالمنت گاد آو آر این نسلی سرشکستگی‌ه. مگه اینکه که دنیاش خیلی بزرگ و جذاب باشه و مکانیکاشم پیپیده و بدیع و متنوع باشه که تا حالا هیچی از هیچکدوم نشون نداده باشن. البته که با همین چندتا نمایش از لحاظ گرافیک و کامبت جزو خفنترین اکشن ادونچرای سینماتیکی هست که تا حالا بوده ولی بحث سر انتظار از یکی از (مطلقا؟) محبوترین آی پی های سونی ه. خوب و عالی بودن کافی نیست. به نظرم سر متا(و بازخورد طرفدارا) اگه به لبه های یه شاهکار نرسه اذیتش می کنن چون بحث سر همون انتظاره‌ست. گرافیک چیز خاصی نیست، کامبت چیز خاصی نیست، جهان‌باز سولزبورنی‌طور چیز خاصی نیست، المانهای نقش آفرینیش چیز خاصی نیست و داستان چیز خاصی نیست... . چیز خیلی خاصی نبودن برای گاد آو وار جدید یعنی متای ۸۴ ۸۵ و اینم برای مین اینستالمنت گاد آو وار یعنی پایینتر از انتظار. اینارو با چیزایی که تا حالا دیدیم همه دارم می گم. مگه اینکه تا حالا هیچی نشون نداده باشن. بازم تو روزای آینده منتظر چندتا نمایش دیگه م می مونم. تا اینجا که عالی چرا ولی بوی شاهکار نمی ده بازی.

پ.ن: استایل رنگ و ورنگ بازی هم اصلا برام جذاب نیست. که این سلیقه ای‌ه.
موافقم با حرفات، روی مخ ترین چیز هم این بچه ست واسم و البته اینکه تا الان همش این رنگ بندی محیطو دارم میبینم واسه گیم پلی واقعا خسته کننده شده. بنظر من اقای کوری بارلاگ انگار یه مدت زیادی از بازی و ... دور بوده و یهویی چشمش به لست اف اس افتاده و حسابی ازش خوشش اومده و خیلی جوگیر شده و واسه این شماره از گاد اف وار کاملا نظر شخصیشو دخالت داده تو همه ی المان های بازی. که تا جای ممکن خواسته حس و حال لست اف اسی بگیرن پلیرها (از صحنه های احساسی بگیر تا حس پدر پسری و اموزش و جنگ و ...) و از اون ور هم مطمئنم که نمایش لست اف اس 2 اینقدری فک برانداز خواهد بود که بازی هایی مثل این خیلی زود از چشم خواهند افتاد. البته برای بارها گفتم که اینا رو با توجه نمایش های بازی تا الان دارم نظر میدم. و همچنان منتظر سورپرایزهای خفن از بازی هستم...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or