PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
البته این تغییراتم مدیون سانتا مونیکا ندونید خود تیم هم اصلا با یکسری موارد مثل تغییر دوربین شدید مشکل داشتن و زیر بار نمیرفتن ولی بارلوگ یکجورایی دیوونگی به خرج داده و گفته باید اینا تغییر کنه وگرنه اگه به تیم بود اونا خم همون سنتی فکر میکردن:D
 
ببین الان دیگه شرایط خیلی عوض شده و تغییر کرده مثلا تا ۷ ۸ سال پیش بازی های انلاین اونجوری همه گیر نبود رو 360 و ps3 ولی الان همه گیر شده سبک H& S هم دچار تغییرات زیادی شده که بچه ها مثل علی دانته و امیر و بحث میکردن ببین الان مثلا نسل قبل چجوری بود گاد اف وار میرفتی تو یک محیط بسته چند تا دشمن رگباری میکشتی بعد یک معما بعدم یک غول و برو محیط بعدی این چرخه تورار میشد الان هم بازی های H& S کمتر شده هم بازی های دارای ازادی عمل و جهان باز محبوب تر شده طببعتا بازی که مولتی ملیر نداره بخواد خطی صرف هم باشه جالب نمیشه برای همین تغییرات این سبک به سمت نیمه خطی و اکشن و ادونچر شدن یکجورایی باعث حیات دوباره شده طبیعتا موارد دیگه هم تغییر میکنه مثل این که مبارزات کند تر شده گشت و گذار و ...
من مخالفم.به نظرم میتونستن یک سری تغییرات مثل سلاح های جدید و باس فایت های به مراتب حتی بهتر شماره 3 طراحی کنن یک سری تغییرت تو شمشیرهای اشوب بوجود بیارن. نسخه اسنشن روکلا فاکتور بگیریم چون اون نسخه رو نخواستن زیاد روش سرمایه گذاری کنن وعملا باس فایتهای شماره سوم رو کپی کرده بودن تو این نسخه!!! میتونستن صحنه های سینمایی نفس گیر طراحی کنن کاری که ناتی داگ با انچارتد 4 انجام داد وفوق العاده عمل کرد. ولی کلا همچین چیزی تو فکرشون نبوده.سیاست استودیو این بوده که بازی از زیر بنا تغییر کنه.
 
RE7 پر از ارجاع به REهای کلاسیک و راکون سیتی و حوادث آمبرلا بود ، حالا در یک نقطه ی دیگه داشت تعریف میشد دلیل منطقی داشت و روایتو طبقه بندی نشون داد که شروعش از کجا بوده ، یه داستان پخته که هیجانو هر لحظه بالاتر میبرد ، DLCهاشم تمیزکار شده بود مخصوصا بخش زویی که سراسر استرس بود ، بعضی نقاط بازی هم مثل جنگیر شده بود که پیشرفت ویروس رو نشون میداد که چطور میتونه هدفشو بدون اینکه متوجه بشه نابود کنه .
خیلی چیزهای بزرگتری جز کلاسیک کردن داشت که برای خودم جای تعجب بود همچین اثر پخته ای رو با ترکیب درست به این شکل تحویل دادن ، اینکه RE کلاسیک بشه حقیقتا مهم نیست ، توی تاپیک E3 گفتم ، عناصری که RE رو تبدیل به یک عنوان خیلی خوب میکنه رو الان داره ، انتظارات منو کامل برآورده کرده .
 
آخرین ویرایش:
رفقا DNA بازی GOW رو شما چه تو ذهنتون تو ذهن من ابهت کریتوس خشونت ذاتیش مبارزات نفس گیر باس فایت گنده مراحل حماسی زاوریه دوربین ثابت

تو این نسخه فقط زاویه دوربین عوض شده خشونت کریتوس که خوبه ابهتش زیادتر شده مبارزات که عالی بود شاید سریع نباشه ولی خشنه و عالی از باس فایت هم خبز نداریم ولی از تریلر ها مراحل و مبارزات نفس گیر کاملا میشه مطمن شد

فقط زاویه دوربین عوض شده

احتمالش هم هست وقتی اون باند ها از دست کریتوس در بیاد زنجیر معروف بیاد بیرون ومبارزات سریع بشه
 
من از روزی که کریتوس جدید و شکل جدید بازی‌رو دیدم حتی‌عکسای نسخه‌های قبلی رو هم نمیتونم تحمل کنم :D در اینکه بازی نیاز به تغییرات اساسی داشت شکی نیست،در اینکه کوری و تیمش خیلی از ما فن‌تر و نگران‌تر هستن راجع به ip محبوبشون هم شکی نیست، اما همیشه سلیقه‌های مختلف وجود داشته و ممکنه یه عده هم خوششون نیاد، اما نظرات ملا در مورد این ۱۰دقیقه رو میخوندم توی فروم‌های مختلف درصد خیلی بیشتری فقط خوششون نیمده، دیوانه‌ی بازی شدن ! به قول دوستمون گاو ۳ ریسمتر شده واسه پلی۴، چیز تکراری بخواید اون هستش :D
این زود قضاوت کردناتون قطعا به تجربه‌ی اصلیتون ضربه میزنه چون آخرش خوشتون هم بیاد ته دلتون هی میگین نه نباید خوشم بیاد، نباید بگم خوشم اومده نه این گاو نیست و ازین حرفا :D به شخصه نورث رو از یونان بیشتر دوس داشتم همیشه مخصوصا فضا و اتمسفرش رو. تصور اینکه چه صحنه‌های اپیکی توی این ۲۵ الی ۳۰ ساعت گیم‌پلی منتظرمه دیوانم میکنه. قطعا تنوع سلاح و آرمور چه کاربردی چه ظاهری خواهیم داشت از همین ویدئو هم مشخص هستش. به نظرم اینکه میگین از nتا بازی تقلید کرده درست نیس، فقط ازون حالت سادگی و تکراری ۲نسل گذشته خارج شده و المان‌های مرسوم رو اضافه کرده به بازیش.گشت و گذار و کشف لوکیشن‌های جدید توی نورث واقعا فوق‌العادس
به طور خلاصه خوش با حال همه اونایی که خوششون اومده از بازی :D سانتا مونیکا بهترین و محبوب‌ترین بازی خودشو خراب نمیکنه

موفق باشیم
 
ببین الان دیگه شرایط خیلی عوض شده و تغییر کرده مثلا تا ۷ ۸ سال پیش بازی های انلاین اونجوری همه گیر نبود رو 360 و ps3 ولی الان همه گیر شده سبک H& S هم دچار تغییرات زیادی شده که بچه ها مثل علی دانته و امیر و بحث میکردن ببین الان مثلا نسل قبل چجوری بود گاد اف وار میرفتی تو یک محیط بسته چند تا دشمن رگباری میکشتی بعد یک معما بعدم یک غول و برو محیط بعدی این چرخه تورار میشد الان هم بازی های H& S کمتر شده هم بازی های دارای ازادی عمل و جهان باز محبوب تر شده طببعتا بازی که مولتی ملیر نداره بخواد خطی صرف هم باشه جالب نمیشه برای همین تغییرات این سبک به سمت نیمه خطی و اکشن و ادونچر شدن یکجورایی باعث حیات دوباره شده طبیعتا موارد دیگه هم تغییر میکنه مثل این که مبارزات کند تر شده گشت و گذار و ...

دمت گرم که خودت اصل مطلب رو گفتی

شرایط تغییر کرده، ژانر h&s زیر سایه رفته، بازیهای اکشن ادونچر جهان باز یا حداقل نیمه جهان باز محبوبیت بیشتری پیدا کردند و ... حالا اعضای تیم سازنده این بازی تصمیم گرفتند به جای اینکه بر شرایط غلبه و توسط اسم پرفروش خدای جنگ و شخصیتی محبوبی مثل کریتوس ژانر h&s رو به روز کنند، ترجیح دادند کلا صورت مسله رو عوض و چیزی جدیدی از صفر بنا کنند
 
  • Like
Reactions: Mehdi-TH
فعلا تنها چیزی که من تو تاپیک دیدیم این بوده که وای چه شمشیر هایی داشت کریتوس چه شخصیتی داشت کریتوس ! چه دوربینی داشت بازی قربونش برم ! این جدیده در مقابل اونا اشغالی بیش نیست !
جالب اینه بر عکسشم میشد همین حرفا بود ! بعدم همونا میرن تو سایر تاپیک ها وای استودیو ها گند زدن ! کلون ساز شدن ! دیگه خلاقیت مرد !
گاو ۳ روی پلی ۴ موجوده میشه برید همون رو پلی کنید ! این نسخه و فن های تازه به دوران رسیدش رو به حال خودشون بزارید !
 
آخرین ویرایش:
نکته منفی بازی health bar دشمنان هست، از حس سینمایی بازی کم میکنه
اگه آپشن حذف داشته باشه عالی میشه.
دشمنای معمولی هم یه کم زیادی کند به نظر میرسن.
اکشن نیمه دوم ویدیو خارق العاده بود مخصوصا بعد از آپگرید تبر
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or