PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
QTE توی بازی نیست و صحنه‌های سینمایی اینبار با کنترل کامل بازیکن نسبت به نوع حمله یا فشردن دکمه تعیین میشه به گفته‌ی بارلاگ
Barlog gave an example of how the game has changed, pointing to last year’s demo (above) in which Kratos leaps onto the back of a towering enemy and went through a set of pre-set attacks. Once attached to the enemy’s shoulders, the player isn’t obeying quick time prompts; instead, they’re tapping the the same attack buttons used throughout the game to deliver attacks as they feel fit.

A variation of the quick time event will still appear in the game. For big, elaborate boss battles, Barlog said, players can expect the “Track and Field” design, referring to the classic NES game in which players quickly spammed buttons to create a feeling of physical exertion. In dramatic sequences, God of War might ask the player to spam “X” or twirl the control sticks to mimic the action happening on screen. But at no point will the game require the player to tap a button at a precise moment.
God of War director: there will be no quick time events

در مورد ساید کوئست هم وقتی منتقد گیم‌انفورمر ازش سوال میکنه که آیا ماموریت‌های فرعی (Side Quest) توی این نسخه هست میگه آره ولی ما بهشون نمیگیم ساید کوئست. باید صبر کرد و دید منظورش از این حرف چی بوده و کلا ماموریت‌های جانبی توی روند بازی چجوری پیاده‌سازی میشن.
 
باکس شات خدمت شما :D

View attachment 83183
خدایی خیلی خوب میشد اگر این میشد:دی
---
آها راستی کوری تو اون مصاحبه فرمودن Main Menu بازی هم مثل قبلیا نیست:( :( :(
و هیچ آهنگی از بازی های قبل پخش نمیشه:( (دوست داشتم تو اون اتاقه که کوزه داره، چنین اتفاقی بیفته:( )
 
خدایی خیلی خوب میشد اگر این میشد :D
---
آها راستی کوری تو اون مصاحبه فرمودن Main Menu بازی هم مثل قبلیا نیست:( :( :(
و هیچ آهنگی از بازی های قبل پخش نمیشه:( (دوست داشتم تو اون اتاقه که کوزه داره، چنین اتفاقی بیفته:( )

خدایی حقوق می‌گیری بابت غر زدن سر تک تک تغییرات بازی و تصمیمات تیم سازنده؟ :D

من درک نمی‌کنم با اون نحوه بیان جملات کوری، جوری که داد می‌زنه می‌دونه خودش و تیمش تو چه مسیری قرار دارن و دارن چی‌کار می‌کنن، با نمایش‌های موفق بازی (به غیر از آخری که خیلی شلخته درست شده بود) و با علم به اینکه می‌دونیم بهترین تیم ممکن بالا سر بازیه و قطعا از من و شما بیشتر نگران بازی هستن، سر سطحی‌ترین چیزا مثل تغییر main menu که هنوز نمی‌دونیم از قبل بهتر شده یا نه ناراضی باشید! یا براساس دوربین بازی نتیجه گیری کنید که دیگه شاهد bossهای بزرگ نیستیم! اونم وقتی تو همین مصاحبه از کوری پرسیدن که چیزی بزرگتر از کرنوس ساختید و جواب داد باید خودتون ببینید! یا احتمال بدید بازی خشونت قبل رو نداره از رو احتمال خودتون نتیجه بگیرید که "ای بابا! اینکه اصلا GoW نیست!" اون هم وقتی که خود سانتا گفته این نسخه خشن‌ترین نسخه این سری هست و خود کریتوس تو تریلر به پسرش می‌گه "باید قلبت رو مقابل عذاب کشیدن دشمنات ببندی."

پی‌نوشت: کلا موج منفی و عجیبی تو این تاپیک هست که به شخصه ندیدم جای دیگه راجب بازی. صبر کنید تا عرضه، احتمال نظر خیلی‌ها عوض می‌شه. همین جناب امیر سر The Witcher 3 و پیش داوری‌هاش کلی تجربه باید کسب می‌کرد که متاسفانه نکرد. :D main menu آخه لامصب؟ :D
 
آخرین ویرایش:
خدایی حقوق می‌گیری بابت غر زدن سر تک تک تغییرات بازی و تصمیمات تیم سازنده؟ :D

من درک نمی‌کنم با اون نحوه بیان جملات کوری، جوری که داد می‌زنه می‌دونه خودش و تیمش تو چه مسیری قرار دارن و دارن چی‌کار می‌کنن، با نمایش‌های موفق بازی (به غیر از آخری که خیلی شلخته درست شده بود) و با علم به اینکه می‌دونیم بهترین تیم ممکن بالا سر بازیه و قطعا از من و شما بیشتر نگران بازی هستن، سر سطحی‌ترین چیزا مثل تغییر main menu که هنوز نمی‌دونیم از قبل بهتر شده یا نه ناراضی باشید! یا براساس دوربین بازی نتیجه گیری کنید که دیگه شاهد bossهای بزرگ نیستیم! اونم وقتی تو همین مصاحبه از کوری پرسیدن که چیزی بزرگتر از کرنوس ساختید و جواب داد باید خودتون ببینید! یا احتمال بدید بازی خشونت قبل رو نداره از رو احتمال خودتون نتیجه بگیرید که "ای بابا! اینکه اصلا GoW نیست!" اون هم وقتی که خود سانتا گفته این نسخه خشن‌ترین نسخه این سری هست و خود کریتوس تو تریلر به پسرش می‌گه "باید قبلت رو مقابل عذاب کشیدن دشمنات ببندی."

پی‌نوشت: کلا موج منفی و عجیبی تو این تاپیک هست که به شخصه ندیدم جای دیگه راجب بازی. صبر کنید تا عرضه، احتمال نظر خیلی‌ها عوض می‌شه. همین جناب امیر سر The Witcher 3 و پیش داوری‌هاش کلی تجربه باید کسب می‌کرد که متاسفانه نکرد. :D main menu آخه لامصب؟ :D
نه ولی شما حقوق میگیری بعد قرنی تو سایت پست بدی به من گیر بدی:p
وگرنه که ما اینجا هم هستیم هم کف میکنیم، هم گیر میدیم!

والله کوری هیچ جواب درستی نداد! بزرگتر از فلانی داریم؟ باید خودتون ببینید! ، فلان چیز، خودتون ببینید، بیسار نمیدونم:دی
هرچی هم جواب داد تغییراتی بود که در موردش داریم بحث میکنیم! شما دوست دارید هرچی گفتن بگید عالیه! ما در موردش میگیم که چرا با این تغییر مخالف یا موافقیم!
یه زمانی با یک سری بحث GOW vs DMC داشتیم ، حالا بحث GOWقدیم vs جدید داریم!

برای ویچر هم من هنوز میگم، خوشم نمیاد هیچ بازیی رو از وسطش شروع کنم! اونم بازی RPGباشه که تو این سبک داستانشون مهمه!
حالا هرچقدرم با ویچر3 حال کرده باشم دلیل نمیشه دل چرکین نباشم! یا بقیه بازی ها هم از وسط سری جفت پا بپرم بازی کنمشون!


در مورد Main Menu هم چرا که نه! یک چیز ثابتی توی 5نسخه از سری بوده، و یک حس نوستالژی داره برای من(و شاید خیلی ها!)، حالا تو برات اصلا مهم نیست ربطی به من نداره:p
حتی تو سایت بازی هم(اون سایت اولی) به همین حالت نیمرخ کریتوس و آترئوس طراحی شده بود!
 
  • Like
Reactions: Max Blood
دقیقا هر وقت اینجا رو وا میکنی آه و نالس :D
ديگه گیر دادن به منوی بازی نشون میده که از اون ور بوم چپ کردن دوستان:D
مشکل همه بچه ها هم تغییراته.تغییراتی که باید میبود تا این بازی زنده شه و اینجا تاپیکی زده شه و شما اینجا بشینی با هیجان از بازی بگی و قسمت هاییش رو هم نقد کنی.اگر قرار بود همون المان ها رو وردارن بیارن تو اسکاندیناوی و دوباره از اول شروع کنیم به جر واجر کردن دشمنا من یکی که خوابم میگرفت!
ولی الان کاملا هیجان زدم براش تا یه بازی نو رو با شخصیت مورد علاقم تجربه کنم نه یه بازیی که 5-6 نسخه ازش رو به یه فرم تجربه کردم و حالا میخواستم همون فرم رو تو مپ جدید بازی کنم! تصورش هم چرنده
 
آخرین ویرایش:
توی مصاحبه کوری بارلاگ با گیم‌اینفورمر میگه که بازی دابل جامپ نداره نه اینکه کلا جامپ نداره.
کجا این رو گفته ؟ من هر جا گشتم، جایی ندیدم راجع به دابل جامپ حرفی زده باشه.

Sony Santa Monica is going for a camera position that is very close to the main character, with camera moves that will shift the perspective for cutscenes. As a result, it would be hard to have players jumping at will and not having the camera lose focus on the character

تنها چیزی که دیدم اینه، که با اونی که شما میگی فرق داره:
Now the lack of a jump button does not necessarily mean that Kratos can’t jump at all or that there won’t be the trademark platforming sections in the game – only that players will not be able to make the character jump directly

توی این بازی هیچ دکمه ی برای پریدن وجود نداره.
 
کجا این رو گفته ؟ من هر جا گشتم، جایی ندیدم راجع به دابل جامپ حرفی زده باشه.



تنها چیزی که دیدم اینه، که با اونی که شما میگی فرق داره:


توی این بازی هیچ دکمه ی برای پریدن وجود نداره.
من همون ویدئو رسمی گیم‌اینفورمر رو دیدم که تمام این اخبار ازش نشات گرفته. منتقد گیم‌اینفورمر میپرسه Can kratos double jump ? کوری هم میگه Double Dump ؟!! :)) منتقد گیم‌اینفورمر هم میگه نه بابا Double Jump، کوری هم میگه No, he left that in greece (دقیقه‌ی 6:05). حالا از کجای این میشه برداشت کرد که بازی کلا جامپ نداره ؟!
 
  • Like
Reactions: kratos 21
بازی کلا چه جامپ و چه دابل جامپ نداره.به طور کلی کاملا کنار گذاشته شده. کوری:
تصمیم تیم توسعه بازی بود من به تیم گفتم که هیچ چیزی در بازی به صورت اجباری نیس و اولین موردی که طراح بازی Eric Williams به من گفت "نظرت در مورد پرش چیه؟"
این موارد در اخر کار باعث نزدیک شدن دوربین شد با توجه به زاویه دوربین در همه حالتی نمیتوانستیم دابل جامب داشته باشیم و باید تصمیمی میگرفتیم که در نهایت منجر به حذف کامل جامب در بازی شد.
در مورد گشت و گذار در بازی هم توضیحاتی داده:
گشت و گذار از همان اول جزئی از بازی بوده ولی نه به صورت گسترده. تصمیم گرفته شد که در این نسخه به صورت جدی و وسیع تر به ان پرداخته شود.در مراحل اولیه ساخت بازی عناوین جهان باز زیادی را تجربه کردم و احساس خستگی به من دست داد اگر بخواهم حسم را راجب عناوین جهان باز بگویم این است که ان ها مثل انجام تکالیف مدرسه هستند این بازی ها بد نیستند اما اینکه از محل کار به خانه برگردید و لیست طولانی از کارهایی که باید به سراغشان بروید را.... این در حیطه ما نیست ما دوست داریم برروی کرکتر کار کنیم پس جهان باز کردن بازی چیزی نبود که در سر داشتیم نمیخواستیم تا بازیبازها با انجام ان به 5000 هزار ایکن روی نقشه برخورد کنند.
توضیحات راجب کم رنگ شدن اکشن بازی و پرداختن بیشتر به شخصیت پردازی:
کامیک ها و فیلم های سینمایی دارای این ویژگی هستند من اینطور فکرمیکنم که بازی ها در اوایل این مسیر هستند و میتوانند به کارهای بیشتر و مسائل جدی تری بپردازند.ما در حال حاضر در جایی قرار داریم که یوزرها مشتاق چنین مواردی هستند بعضی ها دوست دارند به انجام عناوینی بپردازند که از لحاظ عاطفی ان هارا تحت تاثیر قرار دهد ان ها تمایل دارند شخصیت هایی را ببینید که به ان ها وابسته شده اند و به ان ها ایمان دارند به جای اینکه فقط بگویند اوه میتونه چه کارهایی رو بکنه.اون ها از "چرا" بیشتر از "چه" و "کجا" لذت میبرند.مخاطبین جدید به دنبال چنین مواردی میگردند هرچند ان ها جدید نیستند
 
به جای اینکه فقط بگویند اوه میتونه چه کارهایی رو بکنه.اون ها از "چرا" بیشتر از "چه" و "کجا" لذت میبرند.مخاطبین جدید به دنبال چنین مواردی میگردند هرچند ان ها جدید نیستند
به به عجب جمله ای. این یعنی صنعت گیم داره راوی و داستان گو میشه و صرف سرگرم شدن نیست و رو به تکامل هست. واقعا حرکت بزرگی و تصمیم بسیار عالی انجام دادن. همین حرف کا دارن بهش عمل میکنن سال ها بعد نتایجش رو میده و کسایی که بعدا بزرگ میشن میتونن الهام بگیرن از این بازی و کلا حرکت.
به شدت منتظر عرضه بازی هستم\m/
 
View attachment 83248

بارلـوگ در جواب این توئیت گفته که بیصبرانـه منتظره به زودی از God of War اطلاعات جدید بده ! :D

! I can not wait to tell everyone more info on the game soon
تیدوکس همـ گفته تاریخ عرضـه تا دو هفته دیگه مشخص میشه .
کوری برلوگ جان اطلاعات جدید دیگه بسه.!بیزحمت تاریخ عرضه رو مشخص کن!!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or