PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
تغییرات همینطور بیشتر و بیشتر و مشهودتر میشه با اطلاعات جدید:-"
یه مدت دیگه صبر کنیم و کامل اطلاعات بیاد، بعدا یه نظرسنجی میزنیم ببینیم اصلا چه حسی نسبت به تغییرات داریم!
با دوستان صحبت مینماییم، هرکی یه فازی با اطلاعات بازی گرفته:-"
 
تغییرات همینطور بیشتر و بیشتر و مشهودتر میشه با اطلاعات جدید:-"
یه مدت دیگه صبر کنیم و کامل اطلاعات بیاد، بعدا یه نظرسنجی میزنیم ببینیم اصلا چه حسی نسبت به تغییرات داریم!
با دوستان صحبت مینماییم، هرکی یه فازی با اطلاعات بازی گرفته:-"
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
به نظرم کنسل شدن اون یکی بازیشون تاثیر 100%ی روی این بازی داشته!
اینکه کریتوس رو میبینیم و اسم GOW ، به خاطر اینه که بازی 100% میفروشه!
اون پروژه ی کنسل شده کم ضرر نزد به استودیو و سونی، بالاخره یه جوری باید جبران بشه...در سریع ترین زمان ممکن:-"

همین الان این تاپیک با دو خط اطلاعات جدید رو مقایسه کن با Ghost of Tsushima ... تفاوت خیلیه:دی
 
من به شخصه ، نه تنها هيچ إيرادي نميبينم از اينكه اسم بازي GOW هست و شخصيتش هم كريتوس ، بلكه اگه داستان و شخصيت چيزي غير از كريتوس ميبود هيچ موقع آنقدر تشنه بازي نميشدم .
خيلي ساده اس . كريتوس يه شخصيت بسيار دوست داشتني و پرطرفدار در بين گيمر هاي دنيا در طول تاريخ هست . قطعا نه طرفدار نه سازنده نميتونه با كنار گذاشتن اين شخصيت كنار بياد .
و با توجه با اينكه GOW با سيستم قديمي ديگه نميتونست ساخته بشه ، اين رويه اي كه در نظر گرفتن " بهترين حالت ممكن " براي سانتا مونيكا و GOw بود .
اگه يه شخصيت ديگه جاي كريتوس بود ، و داستان طور ديگه ، براي من و مطمئنا خيلي هاي ديگه ، اين جذابيت الان كمه كم نصف ميشد .
 
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
اتفاقا من دوست دارم سانتامونیکا هم راه ناتی داگ رو در این نسل بره. یعنی تغییراتی که ناتی داگ رو U4 به استادانه ترین شکل ممکن پیاده کرده بود، در GOW هم پیاده بشه.اکشن U4 بطور بسیار لذت بخشی کمتر شده بود و تاکید بازی بر یک داستان زیبا، نریتیو سینماتیک، و گیمپلی مخفی کاری متمرکز شده بود. همین عناصر به همراه تمرکز بیشتر بر ادونچر بجای اکشن، U4 رو به بهترین بازی نسل برای من تبدیل کرده.
امیدوارم همه استودیوهای سونی از این فرمول پیروی کنن، البته bend با DG داره همین کارو میکنه:
گیمپلی مبتنی بر مخفی کاری بجای اکشن،
داستان زیبا،
تاکید بر ادونچر بجای اکشن.

پ.ن. اینا نظر منه البته :D
 
دکمه مربع تو گادآووار یعنی زندگی چرا باید این دکمه رو بزارن واسه پسره
یادش بخیر کریتوس میپرید اونم چه جورم دو بار میپرید :D دو پرشه میزدیم یه زمانی .

خدا کنه تا عید بیاد پارسال هورایزن عیدی دادن امثال گاد بدن دیگه:D
سال بعدم لست۲ عیدی بدن میشه اوایل ۲۰۱۹:D
 
اتفاقا من دوست دارم سانتامونیکا هم راه ناتی داگ رو در این نسل بره. یعنی تغییراتی که ناتی داگ رو U4 به استادانه ترین شکل ممکن پیاده کرده بود، در GOW هم پیاده بشه.اکشن U4 بطور بسیار لذت بخشی کمتر شده بود و تاکید بازی بر یک داستان زیبا، نریتیو سینماتیک، و گیمپلی مخفی کاری متمرکز شده بود. همین عناصر به همراه تمرکز بیشتر بر ادونچر بجای اکشن، U4 رو به بهترین بازی نسل برای من تبدیل کرده.
امیدوارم همه استودیوهای سونی از این فرمول پیروی کنن، البته bend با DG داره همین کارو میکنه:
گیمپلی مبتنی بر مخفی کاری بجای اکشن،
داستان زیبا،
تاکید بر ادونچر بجای اکشن.

پ.ن. اینا نظر منه البته :D


ناتی داگ اکشن رو کمتر کرد ولی از سمت مقابل مثلا امد پازلها رو ساده تر کرد که دیگه جدا از ریتم کند بعضی مراحل مخاطب یکساعت سر هر پازل هم الاف نشه، نقش داستان و نوع رابطه ها پراهمیت تر شد ولی بازم شوخ طبعی بازی از بین نرفت، و کلا تغییراتی که ناتی داگ داد مثل بزرگ کردن نقشه ها و یا اضافه شدن ماشین و... در راستای ماهیت ژانر اصلی بازی بود یعنی ماجراجویی.

ولی خب من ایرادی که خیلی ها دیدم به این تغییرات Gow میگیرند اینکه ماهیت اصلی و ژانر بازی خیلی بیش از حد تغییر کرده و به قول یکی از کامنت خارجیها میگفت یعنی چی تو خدای جنگ بریم پای هر درخت و بوته هی کلیک کنیم با لوت هی کرفت کنیم و ... تو نسخه های قبلی هم اپگرید سلاح ها بود ولی یک شمشیر ول میدادی تو محیط کل ایتم ها میشکست و یا نهایتا از یک نردبان میرفتی بالا و با بازکردن جعبه امتیاز لازم برای اپگرید رو بدست می اوردی ولی نه اینکه سرعت بازی تا این حد کند بشه.

یا درباره تنوع سلاح ها و کمبوها خیلی بحث هست. اینکه تایم پلی بازی 30 ساعت هست ولی تا الان بعد از دوسال نمایش فقط روی یک تبر مانور دادند (البته این مورد باید صبرکنیم ببینیم تو این یک ماه چه اطلاعات دیگه ایی میاد)

در کل بازی به نظرم باکیفیت هست شکی نیست ولی خب به قول دوستمون میتونست یک ای پی جدید هم باشه (البته منطق دنباله داستانی خیلی حائز اهمیت هست این وسط به هر جهت شخصیت اصلی کریتوسه) مثل کاری که ناتی داگ کرد، fun بودن انچارتد رو حفظ کرد درکنارش یک ای پی خیلی خشن به اسم دلست خلق کرد.
 
یه نکته رو باید بهش توجه و در نظر گرفت اینه که مثال ND با SANTA MONICA و بازی هاشون خیلی فرق میکنه .

اینجا الان یه سوال مطرح شده . ناتی داگ با رونق و پیشرفت یک سری المان ها در UNCHARTED همچنان در خدمت اکشن ادونچر بود و به کل 360 درجه تغییر سبک نداده و در همین راستا یه TLOU هم خلق کرده ، چرا سانتا GOW رو انقدر تغییر داده ؟ در واقع به کل تغییر داده ؟

جواب من به این سوال اینه که ، اولا ، ژانر خود بازی ، بازی شوتر باشه ، اکشن باشه ، ادونچر باشه ، محیط سند باکس و ازادی عمل ، به جرات میشه گفت امروزه محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های حال حاضر این صنعت ، بازی هایی هستن که از این سبک ها تشکیل شدند . نمونه های مشابه از همین خود UNCHARTED 4 بگیر برو تا GTA و بازی های دیگه .

اما سبکی GOW داشت قبلا . یه سبک H & S کلاسیک . الان واقعا H&S داره به یک سبک مرده تبدیل میشه . واقعا چندتا بازی توی این سبک داریم ؟ بازی هایی که توی این سبک هستند چقدر فروش میکنند ؟ خیلی خیلی کم نسبت به سایر ژانرها .

در نتیجه طبیعی هستش که رویکرد ناتی و سانتا فرق کنه . اونم فرق اساسی . دیدیم که سانتا برای تست ادامه حیاط این سبک GOW A هم رو بیرون داد که واقعا دیگه جوابگو نبود .

در نتیجه سانتا مجبوربود بیاد این سبک هایی که بالا گفتم . مثل ادونچر . باز کردن محیط ها . کرفت . میشن های فرعی . بزرگ شدن دیزاین بازی و اضافه کردن المان های RPG بسیار بیشتر از قبل و ...

الان انقدر ملت منتظر بازی هستن . انقدر تو یوتوب و شبکه های مجازی رکورد میزنه مطمین باش به خاطر تغییر سبکه . اگه یه چیزی مثل GOW A تحویل میدادن انقدری که الان طرفدار داشت رو هیچ وقت پیدا نمیکرد .

خلاصه اینکه از 2 حالت خارج نیست . 1- GOW ساخته نمیشد . 2- GOW ساخته میشد .

اگر حالت 1 رو میرفتیم جلو . خب شاید یه IP دیگه میساختن . ولی هر چی میساختن هیچ وقت شکوه و عظمتی که الان GOW در این روز ها داره ازش بهتره میبره رو نمیداشت . حالا هر چقدر هم میخواست شاخ باشه .

اگر حالت 2 رو میرفتیم . هیچ GOW ی بهتر از این نمیشد . اگه مثل قبلیا میخواستن بسازن ، میشد همون GOW AS خودمون :D

خیلی اعتراض نکنین برین حال کنین با شاهکار کوری .از این گیم ها انگشت شمارن تو دنیا :x
 
  • Like
Reactions: kratos 21
به نظرم کنسل شدن اون یکی بازیشون تاثیر 100%ی روی این بازی داشته!
اینکه کریتوس رو میبینیم و اسم GOW ، به خاطر اینه که بازی 100% میفروشه!
اون پروژه ی کنسل شده کم ضرر نزد به استودیو و سونی، بالاخره یه جوری باید جبران بشه...در سریع ترین زمان ممکن:-"

همین الان این تاپیک با دو خط اطلاعات جدید رو مقایسه کن با Ghost of Tsushima ... تفاوت خیلیه:D
اینا همش زیر سر اون زنست مدیر سانتا اونو بندازن بیرون همه چی حل میشه:D به نظرم بیشترین کلید رو GOW همون کرده + میتونن دیوید جف رو با همین کوری سر دوتا پروژه مشترک بذارن اونوقت ببینن چی میتونن تحویل بدن کاری که با GOW II کردن.از 90 درصد جهات هم سانتا و ناتی تنها استودیوهایی هستن که به هم شبیهن کی فکرمیکرد ناتی از اون تم شاد بزنه TLOU بسازه یا هورایزن رو کی فکر متیاس بتونه به بهترین شکل بسازه مگه یه تیم شوتر ساز چه تجربه ای تو این سبک داشتن که بازی متای 90 میسازن.اصلا حرفم این نیس GOW کنار گذاشته بشه دوس دارم سانتا هم در کنار GOW یه ای پی دیگه داشته باشه یه استودیو فوق العاده و تاپن با یه تیم کاربلد.حالا که HnS کم شده چرا سانتا نباید بشه سمبل این سبک و بازی های دیگه ای نسازه که گاد لایک بشه؟بازیشون رو هم تغیر دادن واسه فروش فکرنمیکنم واسه فروش مشکلی داشته باشن حتی بخش ادونچر هم نداشت گاو ای پی بفروشیه
خب اره اینم هست اصلا همین که کریتوس خودش یه ابهت و محبوبیت بسیار زیادی داره اما وقتی کوری میاد میگه میخوام محبوبیت بازی رو به اندازه سری انچارتد و اساسین برسونم هم مسخرست و هم خوبه.مسخره اینه که این ای پی به خودی خودش محبوب هست بخاطر سبک و سیاق خودش و اگه اساسین و انچارتد هم محبوبن بخاطر سبک خاص خودشونه انچارتد شوخی ها ادونچرش وقتی میان بازی رو بیشتر داستانی میکنن اتفاقا خوبه ها این مورد مخصوصا اینکه کوری تو بخش داستان نویسی حرف نداره و پایان هرچیزی رو به بهترین شکل باز میکنه ولی از بخش HnS بازی کم اگه بشه خب طرفدارای قدیمی یه کم ناراحت میشن ولی در عوض فن بیس جدیدی ایجاد میشه چون اروپایی ها عاشق بازیای ادونچر و داستان محورن ظاهرا هم بازی داستان محوره در کنار گیم پلی و مکانیک جدیدش.گیم پلی بازی با کمبوهای ترکیبی خدایی عالیه خرده ای بهش نیس اما این سیستم کرفتینگ دیگه چیه اخه خداییش مسخرست با کریتوس بریم لوت کنیم.منظورشون هم از ساید کوئست نمیفهمم اینکه بازی نقشه داره یعنی مثلا میریم پیش دورف ها واسه کشتن کسی شخصی؟خداییش این المان های RPG بازی اذیت کنندن.
من خودم موافق بازیم فقط بخاطر کریتوس و همون کوری ولی بعضی از المان های بازی به طرز بدی اذیت میکنن.بدبختی هم اینه تریلر درست حسابی نمیدن که نظرمون برگرده حتی همون اسکرین های جدید هم باز دشمنای قدیمی و اسکلتی رو نشون میده.
 
اینکه بگیم GOW اگر با فرمول قبلی میشد GOW:A کلا اشتباهه!
اون بازی مشکلاتش کاملا به کم کاری ربط داشت! یعنی انر میگفتن تو 6ماه ساختن هم حتی کاملا قابل درکه!(البته 9ماه یبل اولین نمایشش رو دیدیم...به هر حال:-")

کم کاری تو اون بازی بیداد میکنه! تک سلاحی کردنه بازی، عنصرهای مختلف تنها فرقشون قدرتیاشون(جادو) بود، که این هم مستقیما از GOW III کپی شده بود!
انیمیشن کشتن دشمن ها دقیقا از GOW III گرفته شده بود، دشمن های اون شماره رو رنگ زده بودن و دوباره اورده بودن(اون کایمرای سمی فاجعه بود:D )

این شرایط رو حتی توی اون نسخه های PSP هم نداشتیم! مطمئنم منابع محدودتری اونا داشتن و تیم خفنی مثل سانتا نداشتن! بعد رو کنسول اصلیه اون زمان بیان چنین چیزی بیرون بدن!
اون بازی کلا مسیر رو اشتباه رفته بودن و چیزی نبود که بگیم پیشرفت GOW III میشد اون! پسرفت بود در خیلی از موارد:-"

---
اینکه IP جدید بدن هم محبوب نمیشد و اینا رو قبول ندارم! درسته الان نمیتونست مثل GOW باشه، به هر حال بازیه جدیده!
ولی الان میبینیم هورایزن اومد و چیکار کرد و کیلزون رفته تو حاشیه!
آنچارتد اومد و خیلی ها دیگه جک نمیخوان.
TLOU اومد و خیلی ها دیگه آنچارتد هم نمیخوان و شب و روز میپرستنش:-"

حالت 1 که اشاره کردین ( @SPILL ) ، اصلا نمیشه نظر قطعی در موردش داد! میشه نمونه های خیلی زیادی اورد که بگه این مورد صدق نمیکنه:D ، تقریبا نسل پیش خیلی IPهای جدیدی خلق شد از طرف تیم ها و متفاوت با IPهای قبلشون، الان IPهای نسل پیشی ادامه دارن و زمان قبل از PS3 خیلی هاشون به فراموشی سپرده شدن:-"


حالت 2 ، بازم نمیشه صد در صد گفت:D ، سه شماره اصلی رو دیدیم که خیلی خوب پیشرفت کردن نسبت به هم، سبک یکسان بود ولی پیشرفت مشهود! حالا من سازنده نیستم بگم میتونستن برای GOW IV فلان کنند که بهتر بشه! ولی به نظرم میشه یه چیزی رو با فرمول خودش پیشرفت داد:D

اما اینی که دارن میسازن میتونه اوج GOW بشه؟ از الان اصلا نمیتونم چنین چیزی بگم! بازی انقدر تغییراتش زیاده که از GOWی که میشناسم خیلی فاصله گرفته، خیلی از چیزایی که من GOW رو به خاطرشون دوست دارم،تغییر دادن!

چند ماه پیش AC:O رو داشتیم، تغییراتش خیلی زیاد بود، خیلی ها حال کردن و گفتن بهترین اساسین یا نزدیک به بهترین ها شده! ولی به نظر من راهی که دارن پیش میرن اصلا درست نیست و خیلی از نکات باحال و خاصی که من به خاطرش عاشق ACبودم رو حذف کردن! بدبختی باید Xنسخه با همین دست فرمون احتمالا بریم جلو:(
نمیخوام الان GOW هم چنین حسی برام داشته باشه!

حذف جادوهای کریتوس، کم شدن سرعت بازی، مپ و ساید کوئست، تغییر زاویه دوربین، اینکه بازی اصلا کات نمیخوره(باعث میشه خیلی صحنه های خوفی که میدیدیم رو الان نبینیم، موندم چه اصراریه همه بازی ها میخوان چنین کنند!) ، حذف پرش و شنا کردن ، لوت و کرفتینگ ، Marker تو بازی که نشون بده کجا بریم(یه بازی خطی با کمی پیچ و خم بیشتر که نیست! بعد زلدا با اون OW بزرگ و عجیبش، یه جا نمیبینی علامت بزنه که باید بری فلان جا!:-" )

بازی خیلی تغییر داره! فقط امیدوارم باب میل در بیاد:D

اینکه یه راهی رو آنچارتد رفت و جواب داد، پس GOW هم بره جواب میده، درست نیست! ماهیت بازی ها با هم فرق دارن:-" (از نطر فروش و نقد نمیگما! اینکه طرفدارای قدیمی چقدر راضی باشن)

-----
یه چیزی:دی کلی میگما با شخص خاصی منظورم نیست:دی
کوری رو به درجه ای از معنویت نرسونید که مثل نیل نتونیم بگیم بالا چشم خودش یا بازیش ابروهه:-"
قشنگ الان تو این مسیر قرار گرفته! :-"
 
آخرین ویرایش:
جدا منظورشون از ماموریت فرعی چیه کاملا امیدمو به بازی دارم از دست میدم8-|
حتی بعیده یه باس درستو حسابی و غول پیکر داشته باشه با این نوع دوربین ...=((
باید دید بازی میتونه مثل نسخه های قبلی ارزش تکرار داشته باشه یا نه من حتی نسخه های PSP نزدیک 10 بار تموم کردم هرکدومو ولی با وضع نسخه فعلی هیچ چیز مشخص نیست
فعلا بازی در هاله ای از ابهام و سواله ...
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
@Akiba

بله خب 100% که نمیشه گفت . ما اینجا کلا داریم فرضیه پردازی میکنیم و تو فرضیه 100% کامل نداریم .

اما میشه گفت احتمالش بیشتر هست . به هر حال همه بازی هایی شاخی که الان داریم در موردش حرف میزنیم یه زمانی IP جدید بودن . اما بحث اینه در حال حاضر هیچ IP جدیدی نمیتونست جای این GOW رو در سانتا پر کنه به لحاظ ایجاد سر و صدا و بمب اتم و این حرفا :D

همین مورد تو بازی های دیگه هم صدق میکنه . مثلا اگه ناتی به جای TLOU PART II یه IP جدید معرفی میکرد سر و صداش مثل TLOUنمیشد . حتی خود HORIZON هم که مثال زدی . فرض کن یه کیلزون 4 معرفی بشه الان با کارگردانی متیاس و یه چندتا تریلر خفن و اون اتمسفر کیلزون توش باشه و المان های فوق العادش ، بیشتر از HORIZON میترکوند . حالا باز اینا فرضیه هستن و صرفا از احتمالات بیشتر حرف میزنیم . کلا IP جدید ریسک پذیری بیشتری میخواد نسبت به فرانچایزهای معروف این فکت میشه اگه اون فرانچایز مورد نظر یه فرانچایز خیلی موفق و محبوب باشه .

اون قسمت حرفت که از حذف جادو ها شروع میشه که گفتم به خاطر سبک بازی اینجوری شده . با این سبک نمیشه یا سازنده نمیخواد ( صلاح نمیدونه ) باقی موارد که ذکر کردی رو داخل بازی ببینیم . دلیل تغییر سبک رو هم تو پست بالا نوشتم که چرا ضروری بود .

در کل فک میکنم اختلاف منو شما در این بحث این باشه که در حالت کلی شما حاضر بودید GOW رو با همون مدل قدیمی ببینید ( حالا فرض میکنیم در بهترین حالت پیشرفتش ) و من این GOW رو دوس دارم حالا اکه IV هر چقدر میخواست کامل باشه .

کلا دیگه به نظرم اون مدل گیم پلی برای این نسل و بعد از این به اندازه گذشته حال نمیده :D . حتی DMC جدید هم اگه معرفی بشه من دوس دارم کلی تغییرکنه :D الان مثلا HELLBLADE ببین چقدر خوبه ادامه معنوی HS بودن ایشون . از تغییراتش بسی لذت بردم :D

شاید همه تاثیر ها تو من ، بابت همون قضیه اهمیت ندادن به H&S های قدیمی باشه . به یاد ندارم اخیرا یه بازی H&C خالص بازی کرده باشم .

این مورد کات نخوردن دوربین که گفتی من عاشقشم :x:D یعنی زمانی که تریلر E3 2016 رو دیدم همون لحظه تو تاپیکش هم به این نکته پی بردم و هی دربارش نوشتم :D کلا یاد صحنه های کوجیمایی میفتم تو گیم :D و اتفاقا اگه هنر کارگردانی در این نوع فیلم برداری عالی کار بشه ، به نظرم صحنه های اکشن و سینمایی درش بیشتر به چشم میاد . الان اخرین تریلر TLOU PART 2هم اینطوری بود و بسیار شاخ :D

بازی GOW AS هم از سال 2011 در ساخت بطور جدی بود . درسته از شروعش به فکر مولتی ساختن بودن ولی اینطور نبود که استوری رو فراموش کنن . نظره من اینجوری خلاصه میشه : GOW AS واقعیت های یک GOW بود . ولی این GOW جدید ظرفیت های یک خدای جنگ بود .

یعنی GOW ظرفیت بهتر شدن رو داشت به شرطی که سبکش فرق بکنه . ولی اگر سبکش فرق نمیکرد ریسک شکستش بالا میبود .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or