PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
دوست عزیز اگر انتقادی داری نسبت به نظر ایشون با احترام جوابشون رو بده نه با مسخره کردن
منم وقتی چهره کریتوس رو دیدم از تغییرات ظاهریش،خوشم نیومد.کالا شباهتی به کریتوس نداشت
من که از چهرش خوشم اومد اگه به چیزی که درباره داستانش گفتن توجه کنیم خیلیم بهش میاد شخصیتش دیگه از اون حالت خشم ناک همیشگی رو نداره خودشونم گفتن کریتوس داره به پسرش یاد میده که خدا بشه در عوض اون به کریتوس یاد میده که دوباره به انسانیت برگرده
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
میدونم بعد از نوشتن این متن احتمال نابود شدنم وجود داره اما....
قرار نیست حتی نیم نگاهی به گرافیک و گیم پلی بندازم چون قراره در مورد چیزای بزرگ تری بنویسم!!!! تعجب نکنید حرفم جز واقعیت چیزی رو یدک نمیکشه
الان که چند ماهی که از معرفی GOW جدید میگذره همچنان توی نگاهم به چهره ی کریتوس (کریتوس!!!) عنصری به اسم حسرت خیلی خودنمایی میکنه...بگذریم
برسیم به تریلر:
همه چی خوبه ، گرافیک شاهکار ، مبارزات کم نظیر اما طبق وعده ام قراره از چیز های مهمتری مثل رسالت سخن بگم
برای من همه چیز تا قبل از رونمایی از کریتوس جدید خوب بود و همونجا به خودم وعده دادم احتمالا یک بازی شمشیری خوب دیگه قراره ساخته بشه تا زمانی که یک مرد با ریش بلند از توی تاریکی بیرون اومد... هرچند سخت بود قبول کنم این همون کریتوس خودمونه ولی ناچارا انتخاب دیگه ای نداشتم!! بعد از گذشت چند لحظه درک کردم که این بابابزرگ باز نشسته که حتی صداشم صدای کریتوس نیست خود جنسه!!!! داشت دنیا روی سرم خراب میشد...
بی شک اگر حق انتخاب داشته باشم برای دو کاراکتری که توی دنیای گیم برام فراتر از بازی بودن یکیش جوئل (TLOU) دیگری کریتوس... یعنی کریتوس و عشقش تمام نوجوانی من رو ساخت...قویم کرد، باعث شد یاد بگیرم بجنگم،بهم یاد داد سرپا موندن بعد از تجربه سخت ترین ممکن های دنیا یعنی خود رستگاری.... کریتوس حالا خشن نیست...صداش عوض شده و روح ملایمی داره...کریتوس حالا نصیحت میکنه..
جمله ای که بعد از گذشت 2-3 دقیقه از تریلر کریتوس به زبون آورد فاجعه ای بیش نبود!! کریتوس به پسر بچه که با شوق فراوان دنبال شکار بود گفت slow down!!!!! خدای جنگ حالا حتی نگران هم میشه!
زمان مبارزه است! دقیقا همین موقع بود احساس خطر کردم و با خودم گفتم حتما کشتن این موجودات سخته و باید براش برنامه ریزی کنی!!! جمله ای که برای معنی کردنش توی لغت نامه تمام سری GOW نیاز بود ساعت ها جستجو کرد حالا وجود داره بعله کشتن نیاز به پروسه داره...موقع جنگ دوربین تکون میخوره و دنیای GOW متفاوت.... اما برای پیدان کردن کریتوس اصلی نیاز به جستجوی زیادی ندارید...همه جای ذهنم نقش بسته از کریتوسی که دست مینداخت توی دهن همین موجوداتی که الان مشکل ایجاد میکنند و جرشون میداد...از شاخشون میگرفت و سرشون رو یک دور میچرخوند....
تو همه ی این مدت به قدری درگیر بودم که وقت نکردم متوجه بشم که چه قدر دوربین فاجعه است... سری GOW از بیرون و حتی داخل خیلی خشنه و پر است از بریدن،کندن ، کشتن... نه به این اندازه اما همانقدر که GOW احساساتمان را قلقک میداد قرار بود تا با مینی گیم های بسیار خلاقانه اش کمی از مغرمان برای چالش های فکری کار بکشد! GOW و دوربین دینامیک و پویایش همیشه نماهایی برایمان میساخت که دوست داشتیم درش غرق شویم... خلاقیت و نبوغی که فقط با همون دوربین ممکن بود الان جای خودش رو به دوربینی داده که من رو یاد مزخرف مایکرو (Ryse) میندازه...
الان که رسالت از بین رفته برام مهم نیست گرافیک قراره چه قله هایی رو فتح کنه... الان من کریتوسی میخوام که برای رسیدن به هدفش از همه چی میگذشت و همه کار میکرد....
چه خوش موقع است گوش فرا دهیم به شاهکار گلین کمپل کبیر..ترکی به اسم yesterday when i was young (دیروز،زمانی که من جوان بودم)....

این بازی شاید بتونه امتیازات خوبی هم بیاره ولی هیچ وقت حس سخه های قبلی رو نمیده و منم از نسخه جدید ناامید شدم!
 
  • Like
Reactions: m!ds and rowan
من اتفاقا برعکس!
این اولین نسخه GOW هستش که بهش امیدوارم! تو همه‌ی نسخه ها از شخصیت پردازی کریتوس و روابطش با شخصیت های دیگه و... ناراضی بودم . قبل از معرفی بازی میخواستم که شخصیت بازی رو کلا عوض کنن ولی همین تغییر رفتار کریتوس و دقت و تمرکز بیشتر روی شخصیت پردازیش توی همین یه تریلر هم راضیم کرد.
البته میدونم که این نظر محبوبی نیست و قبلا هم سرش زیاد بحث شده و همش برمیگرده به سلیقه و انتظاری که از بازی داری. نیازی هم نیست که بیایید از نسخه های قبلی دفاع کنید چون خودم میدونم طرفدار زیاد داره. ولی اگه این نسخه رو با نسخه های قبلی مقایسه کنید قشنگ متوجه مشکلی که من با این سری داشتم میشید...
 
  • Like
Reactions: jhoobin
میدونم بعد از نوشتن این متن احتمال نابود شدنم وجود داره اما....
قرار نیست حتی نیم نگاهی به گرافیک و گیم پلی بندازم چون قراره در مورد چیزای بزرگ تری بنویسم!!!! تعجب نکنید حرفم جز واقعیت چیزی رو یدک نمیکشه
الان که چند ماهی که از معرفی GOW جدید میگذره همچنان توی نگاهم به چهره ی کریتوس (کریتوس!!!) عنصری به اسم حسرت خیلی خودنمایی میکنه...بگذریم
برسیم به تریلر:
همه چی خوبه ، گرافیک شاهکار ، مبارزات کم نظیر اما طبق وعده ام قراره از چیز های مهمتری مثل رسالت سخن بگم
برای من همه چیز تا قبل از رونمایی از کریتوس جدید خوب بود و همونجا به خودم وعده دادم احتمالا یک بازی شمشیری خوب دیگه قراره ساخته بشه تا زمانی که یک مرد با ریش بلند از توی تاریکی بیرون اومد... هرچند سخت بود قبول کنم این همون کریتوس خودمونه ولی ناچارا انتخاب دیگه ای نداشتم!! بعد از گذشت چند لحظه درک کردم که این بابابزرگ باز نشسته که حتی صداشم صدای کریتوس نیست خود جنسه!!!! داشت دنیا روی سرم خراب میشد...
بی شک اگر حق انتخاب داشته باشم برای دو کاراکتری که توی دنیای گیم برام فراتر از بازی بودن یکیش جوئل (TLOU) دیگری کریتوس... یعنی کریتوس و عشقش تمام نوجوانی من رو ساخت...قویم کرد، باعث شد یاد بگیرم بجنگم،بهم یاد داد سرپا موندن بعد از تجربه سخت ترین ممکن های دنیا یعنی خود رستگاری.... کریتوس حالا خشن نیست...صداش عوض شده و روح ملایمی داره...کریتوس حالا نصیحت میکنه..
جمله ای که بعد از گذشت 2-3 دقیقه از تریلر کریتوس به زبون آورد فاجعه ای بیش نبود!! کریتوس به پسر بچه که با شوق فراوان دنبال شکار بود گفت slow down!!!!! خدای جنگ حالا حتی نگران هم میشه!
زمان مبارزه است! دقیقا همین موقع بود احساس خطر کردم و با خودم گفتم حتما کشتن این موجودات سخته و باید براش برنامه ریزی کنی!!! جمله ای که برای معنی کردنش توی لغت نامه تمام سری GOW نیاز بود ساعت ها جستجو کرد حالا وجود داره بعله کشتن نیاز به پروسه داره...موقع جنگ دوربین تکون میخوره و دنیای GOW متفاوت.... اما برای پیدان کردن کریتوس اصلی نیاز به جستجوی زیادی ندارید...همه جای ذهنم نقش بسته از کریتوسی که دست مینداخت توی دهن همین موجوداتی که الان مشکل ایجاد میکنند و جرشون میداد...از شاخشون میگرفت و سرشون رو یک دور میچرخوند....
تو همه ی این مدت به قدری درگیر بودم که وقت نکردم متوجه بشم که چه قدر دوربین فاجعه است... سری GOW از بیرون و حتی داخل خیلی خشنه و پر است از بریدن،کندن ، کشتن... نه به این اندازه اما همانقدر که GOW احساساتمان را قلقک میداد قرار بود تا با مینی گیم های بسیار خلاقانه اش کمی از مغرمان برای چالش های فکری کار بکشد! GOW و دوربین دینامیک و پویایش همیشه نماهایی برایمان میساخت که دوست داشتیم درش غرق شویم... خلاقیت و نبوغی که فقط با همون دوربین ممکن بود الان جای خودش رو به دوربینی داده که من رو یاد مزخرف مایکرو (Ryse) میندازه...
الان که رسالت از بین رفته برام مهم نیست گرافیک قراره چه قله هایی رو فتح کنه... الان من کریتوسی میخوام که برای رسیدن به هدفش از همه چی میگذشت و همه کار میکرد....
چه خوش موقع است گوش فرا دهیم به شاهکار گلین کمپل کبیر..ترکی به اسم yesterday when i was young (دیروز،زمانی که من جوان بودم)....
بازی ها خیلی وقته به صورت مثلا شمشیری تفکیک نمیشند:D
بهتر بود به عنوان نظر شخصی عنوان میکردی چون متن مورد نظر کلا نظر شخصیه:D به سلیقه و دیدگاه شما نسبت به زندگی بچه دار شدن خدا کشتن قتل عام و همچنین استاندارد های یک گیم برمیگرده:D و فقط در صورتی ترول نمیشی و نابود کننده نیست که اعلام کنی نظر شخصیه:D
کریتوس هنوز قویه. هنوزم جر میده. ولی تغییر کرده. پیشنهاد میکنم تمام نسخه های قبلی از جمله coo رو پشت هم بازی کنی بعد این تریلر را ببینی نظر شما هم میشه مثل 99% یی که نه تنها از تغییرات راضیند بلکه پشماشونم ریخته:D ایراد های کاملا شخصی و بعضا غلط هم زیاد گرفتی. مثل صداش:D کریتوس پخته تر شده. شما وقتی المپوس و صاحبانش را نابود کنی همچنان فاز قبلیت حفظ میشه؟:D در مورد دوربین هم اضافه میکنم که نظر شما اینه. در اینده میبینی همین دوربین میشه استاندارد این سبک.
 
آخرین ویرایش:
میدونم بعد از نوشتن این متن احتمال نابود شدنم وجود داره اما....
قرار نیست حتی نیم نگاهی به گرافیک و گیم پلی بندازم چون قراره در مورد چیزای بزرگ تری بنویسم!!!! تعجب نکنید حرفم جز واقعیت چیزی رو یدک نمیکشه
الان که چند ماهی که از معرفی GOW جدید میگذره همچنان توی نگاهم به چهره ی کریتوس (کریتوس!!!) عنصری به اسم حسرت خیلی خودنمایی میکنه...بگذریم
برسیم به تریلر:
همه چی خوبه ، گرافیک شاهکار ، مبارزات کم نظیر اما طبق وعده ام قراره از چیز های مهمتری مثل رسالت سخن بگم
برای من همه چیز تا قبل از رونمایی از کریتوس جدید خوب بود و همونجا به خودم وعده دادم احتمالا یک بازی شمشیری خوب دیگه قراره ساخته بشه تا زمانی که یک مرد با ریش بلند از توی تاریکی بیرون اومد... هرچند سخت بود قبول کنم این همون کریتوس خودمونه ولی ناچارا انتخاب دیگه ای نداشتم!! بعد از گذشت چند لحظه درک کردم که این بابابزرگ باز نشسته که حتی صداشم صدای کریتوس نیست خود جنسه!!!! داشت دنیا روی سرم خراب میشد...
بی شک اگر حق انتخاب داشته باشم برای دو کاراکتری که توی دنیای گیم برام فراتر از بازی بودن یکیش جوئل (TLOU) دیگری کریتوس... یعنی کریتوس و عشقش تمام نوجوانی من رو ساخت...قویم کرد، باعث شد یاد بگیرم بجنگم،بهم یاد داد سرپا موندن بعد از تجربه سخت ترین ممکن های دنیا یعنی خود رستگاری.... کریتوس حالا خشن نیست...صداش عوض شده و روح ملایمی داره...کریتوس حالا نصیحت میکنه..
جمله ای که بعد از گذشت 2-3 دقیقه از تریلر کریتوس به زبون آورد فاجعه ای بیش نبود!! کریتوس به پسر بچه که با شوق فراوان دنبال شکار بود گفت slow down!!!!! خدای جنگ حالا حتی نگران هم میشه!
زمان مبارزه است! دقیقا همین موقع بود احساس خطر کردم و با خودم گفتم حتما کشتن این موجودات سخته و باید براش برنامه ریزی کنی!!! جمله ای که برای معنی کردنش توی لغت نامه تمام سری GOW نیاز بود ساعت ها جستجو کرد حالا وجود داره بعله کشتن نیاز به پروسه داره...موقع جنگ دوربین تکون میخوره و دنیای GOW متفاوت.... اما برای پیدان کردن کریتوس اصلی نیاز به جستجوی زیادی ندارید...همه جای ذهنم نقش بسته از کریتوسی که دست مینداخت توی دهن همین موجوداتی که الان مشکل ایجاد میکنند و جرشون میداد...از شاخشون میگرفت و سرشون رو یک دور میچرخوند....
تو همه ی این مدت به قدری درگیر بودم که وقت نکردم متوجه بشم که چه قدر دوربین فاجعه است... سری GOW از بیرون و حتی داخل خیلی خشنه و پر است از بریدن،کندن ، کشتن... نه به این اندازه اما همانقدر که GOW احساساتمان را قلقک میداد قرار بود تا با مینی گیم های بسیار خلاقانه اش کمی از مغرمان برای چالش های فکری کار بکشد! GOW و دوربین دینامیک و پویایش همیشه نماهایی برایمان میساخت که دوست داشتیم درش غرق شویم... خلاقیت و نبوغی که فقط با همون دوربین ممکن بود الان جای خودش رو به دوربینی داده که من رو یاد مزخرف مایکرو (Ryse) میندازه...
الان که رسالت از بین رفته برام مهم نیست گرافیک قراره چه قله هایی رو فتح کنه... الان من کریتوسی میخوام که برای رسیدن به هدفش از همه چی میگذشت و همه کار میکرد....
چه خوش موقع است گوش فرا دهیم به شاهکار گلین کمپل کبیر..ترکی به اسم yesterday when i was young (دیروز،زمانی که من جوان بودم)....
خب نظر شما هم با اولین نمایش این بوده ولی من مطمئنم دوربین تو جنگ با غولها نمیتونه همیشه اینقدر به کارکتر نزدیک بمونه.کلا باید منتظر نمایشهای بیشتر بازی بمونیم و با یه دونه نمایش نمیشه نتیجه گیری کلی کرد.احتمال زیاد نمایش بعدیش رفت تا E3 2017.فکر کنم انتشار GOW 4 رو برای آخرای 2017 برنامه ریزی کرده باشن.نسخه Pro هم که به هیچ خشتکی رحم نخواهد کرد:D

در ضمن دوست گرامی نه تنها شما بلکه هر کس دیگه ای توی بازیسنتر آزاده در مورد هر بازیی نظرشو راحت بیان کنه و اینجا واسه هیچکس محدودیتی وجود نداره.من اگه روزی قسمت شد انحصاریهای ایکس باکس رو بازی کنم اگه از یه عنوانش خوشم نیومد خیلی ریلکس میرم تو تاپیکش و ایراداتشو میگم.اتفاقا کاربرا از اینجور کامنتای بدون ترول استقبال هم میکنن
 
آخرین ویرایش:
میدونم بعد از نوشتن این متن احتمال نابود شدنم وجود داره اما....
قرار نیست حتی نیم نگاهی به گرافیک و گیم پلی بندازم چون قراره در مورد چیزای بزرگ تری بنویسم!!!! تعجب نکنید حرفم جز واقعیت چیزی رو یدک نمیکشه
الان که چند ماهی که از معرفی GOW جدید میگذره همچنان توی نگاهم به چهره ی کریتوس (کریتوس!!!) عنصری به اسم حسرت خیلی خودنمایی میکنه...بگذریم
برسیم به تریلر:
همه چی خوبه ، گرافیک شاهکار ، مبارزات کم نظیر اما طبق وعده ام قراره از چیز های مهمتری مثل رسالت سخن بگم
برای من همه چیز تا قبل از رونمایی از کریتوس جدید خوب بود و همونجا به خودم وعده دادم احتمالا یک بازی شمشیری خوب دیگه قراره ساخته بشه تا زمانی که یک مرد با ریش بلند از توی تاریکی بیرون اومد... هرچند سخت بود قبول کنم این همون کریتوس خودمونه ولی ناچارا انتخاب دیگه ای نداشتم!! بعد از گذشت چند لحظه درک کردم که این بابابزرگ باز نشسته که حتی صداشم صدای کریتوس نیست خود جنسه!!!! داشت دنیا روی سرم خراب میشد...
بی شک اگر حق انتخاب داشته باشم برای دو کاراکتری که توی دنیای گیم برام فراتر از بازی بودن یکیش جوئل (TLOU) دیگری کریتوس... یعنی کریتوس و عشقش تمام نوجوانی من رو ساخت...قویم کرد، باعث شد یاد بگیرم بجنگم،بهم یاد داد سرپا موندن بعد از تجربه سخت ترین ممکن های دنیا یعنی خود رستگاری.... کریتوس حالا خشن نیست...صداش عوض شده و روح ملایمی داره...کریتوس حالا نصیحت میکنه..
جمله ای که بعد از گذشت 2-3 دقیقه از تریلر کریتوس به زبون آورد فاجعه ای بیش نبود!! کریتوس به پسر بچه که با شوق فراوان دنبال شکار بود گفت slow down!!!!! خدای جنگ حالا حتی نگران هم میشه!
زمان مبارزه است! دقیقا همین موقع بود احساس خطر کردم و با خودم گفتم حتما کشتن این موجودات سخته و باید براش برنامه ریزی کنی!!! جمله ای که برای معنی کردنش توی لغت نامه تمام سری GOW نیاز بود ساعت ها جستجو کرد حالا وجود داره بعله کشتن نیاز به پروسه داره...موقع جنگ دوربین تکون میخوره و دنیای GOW متفاوت.... اما برای پیدان کردن کریتوس اصلی نیاز به جستجوی زیادی ندارید...همه جای ذهنم نقش بسته از کریتوسی که دست مینداخت توی دهن همین موجوداتی که الان مشکل ایجاد میکنند و جرشون میداد...از شاخشون میگرفت و سرشون رو یک دور میچرخوند....
تو همه ی این مدت به قدری درگیر بودم که وقت نکردم متوجه بشم که چه قدر دوربین فاجعه است... سری GOW از بیرون و حتی داخل خیلی خشنه و پر است از بریدن،کندن ، کشتن... نه به این اندازه اما همانقدر که GOW احساساتمان را قلقک میداد قرار بود تا با مینی گیم های بسیار خلاقانه اش کمی از مغرمان برای چالش های فکری کار بکشد! GOW و دوربین دینامیک و پویایش همیشه نماهایی برایمان میساخت که دوست داشتیم درش غرق شویم... خلاقیت و نبوغی که فقط با همون دوربین ممکن بود الان جای خودش رو به دوربینی داده که من رو یاد مزخرف مایکرو (Ryse) میندازه...
الان که رسالت از بین رفته برام مهم نیست گرافیک قراره چه قله هایی رو فتح کنه... الان من کریتوسی میخوام که برای رسیدن به هدفش از همه چی میگذشت و همه کار میکرد....
چه خوش موقع است گوش فرا دهیم به شاهکار گلین کمپل کبیر..ترکی به اسم yesterday when i was young (دیروز،زمانی که من جوان بودم)....
اتفاقا کریتوس همون کریتوس فقط تو یه موقعیت دیگه،همه این خصوصیات خشم و این چیزا که شما میگین دلیلش از دست دادن زن و بچش بود،حالا که پسرش داره طبیعیه که باهاش مثل خدایان المپ برخورد نکنه دیگه:Dوالا منم دقیقا همینقدر برای گیمپلی نگران بودم ولی وقتی شور و اشتیاق کوری رو توی توییتر دیدم که کاملا مشخصه چقدر علاقه داره به سری و بعدش دیوید جفی اومد گفت چقدر فوق العاده بوده تجربه بازی خیالم راحت شد دیگه.اینم در نظر داشته باشید داستان gos رو کوری نوشته و هفت هشت ماه از ساخت gow iii رو هم کوری با تیم بوده و به گفته استیگ آزموسن بخش زیادی از همون شماره سه که ته خون و خونریزی بود کار کوری بوده.خلاصه اینکه قراره بترکونه:D
 
اینقدر این بازی جو سنگین داره حماسی هست عظیم هست که هر جوری هم باشه بازم بینظیر هستش
حالا میخاد کریتوس پیر باشه جوون باشه با عصا باشه مو کاشته باشه همینکه کریتوس هست یعنی عشق لذت
قرارم نیست تا همیشه به همون شکل شماره های قبلی ساخته بشه که چون دیگه تکراری میشد باید تغیرات اساسی میدادن که الانم تغییرش دادن
دوربینشم خیلی عالیه چون میبره ادمو وسط مبارزه درگیر میکنه غرق بازی میشی
صدایه کریتوس هم بسیار عالی هست وقتی سنش بیشتر شده نمیتونه صداش مثله قبل باشه که باید پخته تر بشه که شده
کریتوس 100 سالشم بشه بازم کارش جر دادنه پاره کردنه
و در اخر کسی که عاشقه این بازی باشه عاشقه کریتوس باشه اصلا هیچ ایرادی به چشماش نمیاد چون همیشه این بازی براش بینظیر هستش
 
حالا که فکر میکنم الان هر چی بازی خوب داره برا ps میاد همه از تاثیرات بازیای nd حتی days gone هم یه شباهت هایی به tlou داره gow که جو بازیش مثل اونه:x
 
کوری تو توییترش به طرفدارا گفت تا زمان عرضه بازی همیشه باهاشون در ارتباط میمونه و اعتقاد داره که این مورد صبر کردن رو واسشون اسون میکنه.
یه سری اطلاعات جدید هم داده تو پرسش و پاسخ هاش:

15510202242238503649.jpg


سوال من در مورد دیدن دوباره ی اون ارکستر فوق العاده E3 که تمام وجودیتش همین گاو بود.مثل اینکه بازم میبینیمشون و از اونجایی هم که سرپرست این گروه Composer گاو هم هستش بعید اصلا نیس

69283426811234327477.jpg


یعنی من واقعا هرچی فکر کردم در مورد این قسمت و والهالا نتونستم درکش کنم بابت پتانسیل فوق العاده ای که داره

97578435861906670398.jpg


92472824547701999657.jpg


اینم جواب واسه اون کسایی که میگفتن بازی سبکش عوض شده بازی هنوزم همون حالت قبلیش رو داره.

هرروز داخل استدیو پلی تست دارن و سرشون به شدت شلوغه.اینم اخرین وضعیت کوری از خودش و بازی:

sadly no parties for me, just a wall of meetings and two playtests. Game is looking so good though.

و اخرین مورد.این نسخه از بازی زیر نظر بهترین مورد اعتماد ترین فرد ممکنه واسه ساختش کسی که تو همه ی نسخه های گاو دخالت داشته سوابق کوری از زبون خودش
I animated Kratos on God of War I, wrote and directed God of War II, wrote first draft of story and designed initial layout of GOW III, wrote God of War: Ghost of Sparta
 
نمیدونم کسی قبلا اشاره کرده بود یا نه، اما داشتم مصاحبه های عقب افتاده زمان E3 بازی {کوری با هر استف سایت یا مجله ای که دیده مصاحبه کرده، انقدر زیاده} رو یه نگاه مینداختم که چند تا چیز خیلی بیشتر از اطلاعت تکراری و چیزهایی که تا به الان گفته بود خوب و جالب بود.
طی دموی اکستندد بازی پشت درای بسته کوری میگه که "اکس کریتوس خیلی انعطاف پذیره به طوری که کریتوس میتونه اونو دقیقه اول بازی پرتاپ کنه و در چند دقیقه Ending بازی تو یه شرایط حیاتی سامانش کنه، {حالا چه دو دقیقه بعد یا چه واخر بازی بعد}، (!)".
یا اینکه تمام بازی رو میشه بصورت Seamless به پایان رسوند {که چند باری تکرار کردن} ، یعنی تو یه Playthrough بدون اینکه بلک اسکرینی رویت بشه بتونی بازی رو تموم کنی!
کوری بعد از دمو و این اطلاعات هم گفته " آره، اگه فکرمیکنین که پروگرمرهای استودیو از تمام وجودشون ازم متنفرن درست فکر کردین:دی!" {یادمه یکی از اعضای سانتا سر GOW2 تو یه مستند ساخت بازی میگفت کوری آدم نیست چون خودش زیاد فنی و تکنیکال فکر و عمل نمیکنه نمیتونی سخته کارو درک کنه و همیشه کارهای غیرممکن میخواد}.

ولی واقعا این تغییرات و زیررو شدن ستینگ سری از نون شب هم برای سونی و استودیو و صد البته خود ما ها واجب تر بود. تازه کلی سوپرایز دیگه مونده و نمایش ها و فیچر های جدید! چند وقته اطلاعاتمون از از متالوژی نورس رو ارتقا دادیم و وقتی با چیزهایی که از قبل و همین الان از سانتا دیدیم میزاریم کنار هم اصن باورمون نمیشه میتونی همچین پازلی در آخر به عمل بیاد.!
خلاصه هایپ تا خرخره:D!
 
نمیدونم کسی قبلا اشاره کرده بود یا نه، اما داشتم مصاحبه های عقب افتاده زمان E3 بازی {کوری با هر استف سایت یا مجله ای که دیده مصاحبه کرده، انقدر زیاده} رو یه نگاه مینداختم که چند تا چیز خیلی بیشتر از اطلاعت تکراری و چیزهایی که تا به الان گفته بود خوب و جالب بود.
طی دموی اکستندد بازی پشت درای بسته کوری میگه که "اکس کریتوس خیلی انعطاف پذیره به طوری که کریتوس میتونه اونو دقیقه اول بازی پرتاپ کنه و در چند دقیقه Ending بازی تو یه شرایط حیاتی سامانش کنه، {حالا چه دو دقیقه بعد یا چه واخر بازی بعد}، (!)".
یا اینکه تمام بازی رو میشه بصورت Seamless به پایان رسوند {که چند باری تکرار کردن} ، یعنی تو یه Playthrough بدون اینکه بلک اسکرینی رویت بشه بتونی بازی رو تموم کنی!
کوری بعد از دمو و این اطلاعات هم گفته " آره، اگه فکرمیکنین که پروگرمرهای استودیو از تمام وجودشون ازم متنفرن درست فکر کردین:D!" {یادمه یکی از اعضای سانتا سر GOW2 تو یه مستند ساخت بازی میگفت کوری آدم نیست چون خودش زیاد فنی و تکنیکال فکر و عمل نمیکنه نمیتونی سخته کارو درک کنه و همیشه کارهای غیرممکن میخواد}.

ولی واقعا این تغییرات و زیررو شدن ستینگ سری از نون شب هم برای سونی و استودیو و صد البته خود ما ها واجب تر بود. تازه کلی سوپرایز دیگه مونده و نمایش ها و فیچر های جدید! چند وقته اطلاعاتمون از از متالوژی نورس رو ارتقا دادیم و وقتی با چیزهایی که از قبل و همین الان از سانتا دیدیم میزاریم کنار هم اصن باورمون نمیشه میتونی همچین پازلی در آخر به عمل بیاد.!
خلاصه هایپ تا خرخره:D!
اینکه تکنیکال نیست و توقعش زیاده چیز خوبی حسابی میشه؟یعنی منظورم اینه نه که یه چیزی در نظر داشته باشه بعد اینا نتونن درست انجامش بدن بازی نابود شه؟دی:
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or