PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
بازی به نظرتون بعد وقایع نسخه سومه؟؟ جای زخم روی شکم مشخص بود مدت زیادی ازش گذشته و همینطور قسمت دست کریتوس نیز پوشیده شده بود.
بله، تایید شده ادامه مستقیم GOW 3 هست.

پست اول تاپیک رو کامل بخونید.
 
با اینکه نوع دوربین و کلی تغییر دیگه بود ولی موقع جنگ با اون ترول احساس میکردم گیم پلی بازی دقیقا مثل همون شماره های قبلیش بود و همون حس شماره های قبل رو به ادم میده و از این بابت شخصا خیلی خوشحال شدم. کلا شکی تو موفقیتش ندارم و دیگه نیازی به دیدن تریلرهای بعدی هم نیست حتی و یکسره باید تا ریلیز بازی بصبریم
 
دوستان درست میگن ، پس کو اون موجی که کرور کرور دشمن میریخت سر کریتوس و با ضربات L1+مربع میشد نابودشون کرد؟ پس که اون شمشیر های معرکه کریتوس که دور دستاش بود؟ (البته من نسخه سوم بازی نکردم هیچوقت) یه حسی تو بازی GOW برام همیشه بود ، اینکه کریتوس شکست ناپذیر بود. یعنی میشد جوری بازی کرد که هیچوقت تو بازی مرگ رو تجربه نکنی. اما الان حس میکنم به کل تغییر کرده این بازی! یه تبر و دشمن های رندم یهویی اونم به تعداد کم بعد یه باس فایت ... حس اینکه 10 نفر بریزن سرت بعد دایره رو بزنی با مربع طرفو بکوبی تو کله اون یکی و همینجوری ادامه بدی اصلا نبود تو بازی ... گرافیک و جزئیات چشم نواز بود اما حس GOW دیگه نبود تو بازی ... امیدوارم اشتباه کرده باشم.
 
احسان برو :p
در مورد تبر هم فکر نمیکنم فقط همین باشه! خودشونم میدونند چه کردن سر GOW ! و اینکه تو تمام نسخه های قبل هم BoCها همیشه یه رگه ی قرمز رنگ داشتن! اون که آبی میشد به نظرم برای طراحیه هنریه سلاح هستش! وگرنه یه تبر خشک و خالی هیچ جوره نمیتونه تو دل طرفدارا( و حتی غیر طرفدارها!) بعد از سلاح فوق العاده ای مثل BoC جا باز کنه! :دی
 
در مورد سلاح اگه بخواد مثل ویچر و کلا بازیای نقش آفرینی باشه که واقعا نا امید کننده میشه بعیدم هست دیگه اینم تغییر بدن ! احتمالا سلاحای زیادی میبینیم مثل قبل .
نمیدونم چرا نمیشه یه بازی نقش آفرینی و جهان باز باشه و گیم پلیشم H&S باشه ؟ :-? قانون نانوشته ای وجود داره که بازی h&s حتما باید خطی باشه ؟ :-?
تغییرات بازی به خودی خود بد نیستن تنها قسمت آزار دهنده واسه من همون تغییر هسته گیم پلی بود حداقل اینجور بنظر میاد
 
هیچ کس با این تبره مشکلی نداشت ینی؟:D همه چی خوب بود من فقط با این یه مورد اصلا حال نکردم. یه سلاح کاملا نزدیک زنه، بر خلاف BoC که قشنگ میتونستی با هر ضربه تا شعاع سه متری ـتو بزنی کتلت کنی، این باید بچسپی به خرخره ی یارو تا بتونی بهش ضربه بزنی:| از صمیم قلب امیدوارم سلاح اصلیمون این نباشه فقط
 
  • Like
Reactions: a.messi10
منم شخصا زیاد با تغییرات حال نکردم
اصلا یک خوبی که شماره های قبلی داشت این بود که دوربین بازی روند باز رو تعیین میکرد و خودش ما رو به جلو پیش میبرد
این یک چیزی تو مایه های tlou بود که البته خیلی عالیه ولی رو گاد بعید میدونم جواب بده

ولی خب هر چی باشه گاد جدید بازی کردنش از واجباته
اون تیکه که پسره گوزن رو فراری داد فوق العاده بود...گفتم الانه که کریتوس از وسط نصفش کنه=))=))ولی مثل این که کریتوس جدید رو خویشتن داری و کنترل اعصاب کار کرده:D
 
د بابا تو همین تریلر اول نسخه بازی رو پیچیدین اگه یه گیم پلی هیجانی (هر چند که همین تریلر قلب منو داشت از تو سینه میکند)نشون میدادن وقتی که بازی عرضه میشد دقیقا کاری که با آنچارتد کردید رو انجام میدادید نباید میدیدم چرا از جای هیجانی تریلر نشون میدن و و و و الان کی گفته دقیقا که دیگه از مبارزات شلوغ خبری نیست تایید شده جایی
واقعا بعضی وقت ها دیگه رو اعصاب میشه تغییر میدن میگن چرا تغییر میدی نمیدن میگن شبیحه dlc تا نسخه جدید
خلاصه بگم یه چند نفر اینجا کلهم با سلطان کریتوس مشکل دارن:D
 
در مورد سلاح اگه بخواد مثل ویچر و کلا بازیای نقش آفرینی باشه که واقعا نا امید کننده میشه بعیدم هست دیگه اینم تغییر بدن ! احتمالا سلاحای زیادی میبینیم مثل قبل .
نمیدونم چرا نمیشه یه بازی نقش آفرینی و جهان باز باشه و گیم پلیشم H&S باشه ؟ :-? قانون نانوشته ای وجود داره که بازی h&s حتما باید خطی باشه ؟ :-?
تغییرات بازی به خودی خود بد نیستن تنها قسمت آزار دهنده واسه من همون تغییر هسته گیم پلی بود حداقل اینجور بنظر میاد

بازی HnS کلاً باید فاقد بخش ادونچر و این تیپ خاله زنک بازیا باشه (این بازیا یه جورایی ورژن تحول یافته و سلاحیلیزه شده ی Beat em Up ها هستن و صرفاً روی مبارزه با تعداد زیاد دسمنا تاکید دارن) یا به شدت این بخشش کم باشه :دی واسه همینه که گشت و گذار و اکسپلور نداریم و وقتی گشت و گذار نباشه Open World بودن هم بی معنیه :دی واسه همین هم گاو فعلی HnS نیست و یه عنوان Action/Adventure ـه :دی
پ.ن : هر بازی ای که سلاح سرد توش باشه رو نمیگن HnS :دی
 
شدت تغییرات زیاد بود......می خواستیم تغییرات بدن تو بازی ولی نه در حدی که ژانر عوض شه کلا و h&s اش بپره:D
نمیدونم کلیت بازی چطور...ولی این گیم پلی ای که دیدیم برخواسته از میراث ryse شکست خورده بوده:Dباحال بود باکیفیت بود....پرگرافیک بود ولی اینکه در این حد تغییرات دادن و به نظر برخی المانهای rpg هم بهش اضافه کردن یجورایی کلا ......:D

به نظر من باید صبر کرد و تریلرهای بیشتری از بازی دید تا نظر قاطع داد


.
 
شدت تغییرات زیاد بود......می خواستیم تغییرات بدن تو بازی ولی نه در حدی که ژانر عوض شه کلا و h&s اش بپره:D
نمیدونم کلیت بازی چطور...ولی این گیم پلی ای که دیدیم برخواسته از میراث ryse شکست خورده بوده:Dباحال بود باکیفیت بود....پرگرافیک بود ولی اینکه در این حد تغییرات دادن و به نظر برخی المانهای rpg هم بهش اضافه کردن یجورایی کلا ......:D

به نظر من باید صبر کرد و تریلرهای بیشتری از بازی دید تا نظر قاطع داد


.
داداش سانتا مونیکا تو هر چیزی گند بزنه تو گیم پلی گند نمیزنه اصلا ما سانتا رو بر پایه گیم پلی شناختیم بعد گرافیک:D
 
خوشحالم که می‌بینم برخلاف تعدادی از دوستان که اینجا تا ما اسم تغییر میاوردیم سریع به صلیب میکشیدنمون ( :D ) خود بروبچ سانتا به خوبی این نیاز به تغییر رو حس کردن و کلا بازی رو از پایه دوباره ساختن :D

اینکه بازی دیگه HnS نیست به عنوان یه هوادار سبک یکم برام ناراحت کنندست ولی خب نمایش بازی واقعا دیوونه کننده بود برای همین خیلی هیجان دارم ببینم سانتا چی تحویلمون میده :D بازی هنوز جای کار داره و خب بعیده به این زودی‌ها ببینیمش (به نظرم پاییز ۲۰۱۷ میاد) ولی در هر حال چیزی که برای نمایش اولیه نشون دادن جدا فک برانداز بود :D

ادیت: راستی تایید شده که بازی OW نیست و شخصیت اصلی هم کلا کریتوسه (این دومی رو به نظرم دارن دروغ میگن و میخوان پسر کریتوس رو سورپرایز نگه دارند مثل کاری که ND با TLOU و الی کرد :دی )
 
نسخه ی بازی رو نپیچید! :دی
به نظرم این شروعه بازی بوده، درسته مثل شماره های قبل نابود نمیکرد آدم رو! ولی شک نکنید بازی اینجوری نمیشه که دوتا دشمن برا خالی نبودن عریضه بیان و برن!:دی
دیگه آدم کور هم میفهمه GOW باید حماسی باشه! سانتا ندونه؟ :دی
ممکنه بخش آموزشیی جایی باشه:دی و هنوز بخش های اصلیه بازی شروع نشده باشه و صرفا برای آشنا کردن با کاراکترها و دنیا باشه:دی
اونم وقتی CB روش کار کنه، کسی که GOW II رو کارگردانی کرده و خیلیا بهترین GOW میدوننش!(برا من برابرن سه تا اصلی و GOS :-" )
مبارزات هم مطمن باشید مثل هل بلید نیست، همینجا اصلا مبارزه با اون باس، شباهتی به HB داشت؟ :دی
در مورد XP گرفتن هم ، خوب خبری از اورب نبود، اینجوری شده شاید! یا حتی شاید مثلا در صورت کشتن با تیرکمون، فقط اون بخش بره بالا و تبر بخش مخصوص خودش:دی و ...
دیگه... بازی تو مراحل اولیه ست، نسخه ش رو نپیچید! :دی من مطمئنم یه عنوان درخور بازی میدن! :دی

----
آها راستی یادتون باشه میگفتم امیدوارم کریتوس اگر میزه جای دیگه، یک نشونی از یونانی بودن خودش با خودش ببره!:دی اون امگایی که قلابه تبر بود تو حلقم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or