PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
یعنی چی دوباره برم متوجه نشدم؟:D
یه سری درسته همشو رفتم باسش که والکری بود و 100 درصد هم شد
الان یعنی باید از چلنج یک مجدد برم بازی کنم همه رو؟#-o
بعد اون سیندری که سه تا تروشر مه رو بهش دادم هیچ غلطی نکرد ک!:D
اون جریانش چیه اینبار!:D
بلی والکری رو که زدی، دوباره باید سه تا از چلنج ها رو حداقل بری و بعد بری همون بخش آخر که والکری رو زدی و یه چلنج بری!:-" البته من هر 5تا قبلش رو رفتم، که رفت تو پاچه م و دو کلید حروم شد:|

در مورد نیفلهایم هم همون دری که جلو ورودی باز میسه 5-6تا صندوقه، اونا رو باید باز کنی:-" البته تروفی این رو فعلا وقت نسده بگیرم، ولی کلا اونجا رو باید خالی کنی:-"
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: voldmort
یعنی با گرفتن اون هنوز مکس نشده ؟
عجیبه ! تمام فروزن فلیم‌ها رو در طول رَوَند داستانی میگیری و هیچکدوم Missable نیستن، چجوری یکیش مونده
نه بايد كرفت كنيش سيندري انجام ميده تا بتوني تروفيشم بگيري فكر كنم از تو چست هاي نيفلهايم يه چيزي شبيه برف بود بايد ميگرفتي تا مكس بشه ،حالا چستش فكر كنم تو ورك شاپ طبقه بالا باشه
 
مثل اینکه کوری گفته 5 تا ادامه برای این بازی درنظر داره @-)^:)^=D> جوووونم واقعا داستان کشش داره و امیدوارم خودش و فقط خودش اینکارو ادامه بده و موفق هم بشه :x
تو یه پادکست گفته ولی بعدش گفته همینطوری گفتم. اینکه چندتا ادامه میاد واسه این سری معلوم نیست و نیاز به بررسی بیشتر داره و این حرفا.
 
بلی والکری رو که زدی، دوباره باید سه تا از چلنج ها رو حداقل بری و بعد بری همون بخش آخر که والکری رو زدی و یه چلنج بری!:-" البته من هر 5تا قبلش رو رفتم، که رفت تو پاچه م و دو کلید حروم شد:|

در مورد نیفلهایم هم همون دری که جلو ورودی باز میسه 5-6تا صندوقه، اونا رو باید باز کنی:-" البته تروفی این رو فعلا وقت نسده بگیرم، ولی کلا اونجا رو باید خالی کنی:-"
ممنون دوتاشو گرفتم:دی\:D/
 
اتفاقا منم به یه باگی خوردم البته بعد تموم کردن بازی بود
وقتی توی نیفلهایم میرفتم ۵۰۰میست اکو رو جمع میکردم و برمیگشتم سیندری کلید رو توی قسما بای نداشت که ازش بگیرم ! هرکاریم کردم اوکی نشد، توی نت هم سرچ زدم دیدم یه عده مشکل داشتن
شانسی که آوردم، قبل تموم کردن بازی یه سیو داشتم، دقیقا قبل سکانس آخر. اشتباهی overwrite نکرده بود و یه اسلات جدا سیو شده بود. دیگه همونو لود کردم و درست شد
کار خدا بود :D
حالا اگه به قول دوستمون توی لاست آیتمز هم نبود یه بار بشین از اول برو سرعتی بد نمیگذره بهت، اون تروفی هم بگیر
گفتم شاید با یه اپدیت حل بشه
نه تو آون قسمت lost هم نیست
 
اگر یادتون باشه توی نسخه های ویژه و ...کد چپتر اول یک Digital Comic هم بود، به سبک Uncharted Eye of Indra

به هر حال اگر کسی میخواد ببینتش :

گرچه به نظرم اصلا و ابدا خوب نبود، و هیچ چیز خاصی نداشت:-" باز Eye of Indra یا اون سری کمیک قبلی GOW یه داستان جدید و جذابی داشتن:دی
ممکنه به خاطر همزمان اوندن با بازی نمیخواستن چیزی اسپویل کنند...شاید بعدیا بهار بشه که چشمم آب نمیخوره:p
 
  • Like
Reactions: voldmort
jb4f_img_8368_-_copy.jpg


این تابلو نزدیک به 40 سال هست که خونه مادر بزرگمه امروز وقتی نگاهم به این قاب افتاد احساس کردم یه شات از بازیه و دیدم چقدر شباهت ـه نزدیکی هست بین این عکس و محیط GOW!دیگه به جزئیات نمی پردازم خودتون بنگرید :D
 
jb4f_img_8368_-_copy.jpg


این تابلو نزدیک به 40 سال هست که خونه مادر بزرگمه امروز وقتی نگاهم به این قاب افتاد احساس کردم یه شات از بازیه و دیدم چقدر شباهت ـه نزدیکی هست بین این عکس و محیط GOW!دیگه به جزئیات نمی پردازم خودتون بنگرید :D
Your grandma's a goddess :))
 
خب بالاخره پلات شد. حالا که هایپم خوابید تصمیم گرفتم یه مقدار از نکات منفی و مثبت بازی بگم. :D

بازی شدیدا حال داد و کلی لذت بردم. بازی ارضا کننده ترین سیستم کامبت تو چند سال اخیر رو داره. کیفیت محتوای فرعی بازی خیلی بالا هست. مخصوصا بخش نیفلهایم که خیلی عالی و اعتیاد آور در اومده. نمیدونم متوجه شدید یا اما کلا این بخش یه ادای دِینی به سری سولز و مخصوصا BBـه. از واحد پولیش که آدمو یاد Blood Echo میندازه تا از دست دادنشون درصورت مرگ و حتی ساختار تله ها و رندوم بودنشون که شبیه Chalice های BBـه.
مورد بعدی داستان و نحوه ی روایتشه که خیلی خوب در اومده و قشنگ ادمو برای شماره ی بعدی تشنه نگه میداره. :D
خوبی های بازی رو گفتم حالا یک از ایراداتش هم بگم :D :
ایرادات بازی خیلی زیاد نیست اما دقیقا زمانی که دنبال کار های متفرقه و 100 درصد کرد بازی هستی خودشو نشون میده. ایراد اول سیستم Fast-Travel بازیه که خوب پیاده نشده. با Mystic Gateaway ها که نمیشه بین دنیاها سفر کرد و حتما باید برگردی و از طریق پرتال این کار رو انجام بدی، توی هر دنیا هم باید خودتو برسونی به نزدیک ترین MG و بعد صبر کنی تا یه لوکیشن موقت لود بشه و بعد صبر کنی تا لوکیشن اصلی لود شه. همه ی اینا فقط به این خاطر که بازی از اول تا آخر Cut نخوره. سیستم One-Shot بازی تو مبارزه با باس ها و صحنه های اکشن عالیه اما تو جاهای دیگه ی بازی، فقط محدودیت الکی و وقت هدر دادنه. امیدوارم تو شماره ی بعدی کلا بیخیالش بشن.
مورد بعدی هم میزان گرفتن Hacksilver و XP بازی هست که به شدت بالاست. به طوری که 2-3 ساعت بعد از بازی هیچ آیتمی تو بازی نیست که پول یا XP ـت بهش نرسه و فقط شاید چند تا آیتم خاص برای کرفت کردن لازم داشته باشی که باز اونا هم خیلی سریع بدست میان و این مورد خیلی جالب نیست. من خودم اواخر بازی حدود 100K اکس پی داشتم و این در صورتیه که تمام Skill ها و آپگرید های Runic Attack ها رو گرفته بودم.
مورد بعدی شاید سلیقه ای باشه ولی من با سیستم Climbing بازی هم خیلی حال نکردم. خیلی خشک بود و هیچ جذابیتی نداشت.
 
این چلنج ۱۰۰ دشمن عجب چیزی بود ! حرکت انگشتام از حد معمول چند برابر افزایش یافته بود ! چشام چهار تا شده بود تمام زوایا رو میپایید! گوشام فقط تیز بود برای هشدار های میمیر و مغزم چند برابر همشه داشت محاسبه و تجزیه تحلیل میکرد ! بمب ادرنالین بود ! به نفس نفس افتادم

اگه با همین شرایطtekken بازی میکردم knee ,saint, nobi رو به خاک و خون میکشیدم
 
خب بالاخره پلات شد. حالا که هایپم خوابید تصمیم گرفتم یه مقدار از نکات منفی و مثبت بازی بگم. :D

بازی شدیدا حال داد و کلی لذت بردم. بازی ارضا کننده ترین سیستم کامبت تو چند سال اخیر رو داره. کیفیت محتوای فرعی بازی خیلی بالا هست. مخصوصا بخش نیفلهایم که خیلی عالی و اعتیاد آور در اومده. نمیدونم متوجه شدید یا اما کلا این بخش یه ادای دِینی به سری سولز و مخصوصا BBـه. از واحد پولیش که آدمو یاد Blood Echo میندازه تا از دست دادنشون درصورت مرگ و حتی ساختار تله ها و رندوم بودنشون که شبیه Chalice های BBـه.
مورد بعدی داستان و نحوه ی روایتشه که خیلی خوب در اومده و قشنگ ادمو برای شماره ی بعدی تشنه نگه میداره. :D
خوبی های بازی رو گفتم حالا یک از ایراداتش هم بگم :D :
ایرادات بازی خیلی زیاد نیست اما دقیقا زمانی که دنبال کار های متفرقه و 100 درصد کرد بازی هستی خودشو نشون میده. ایراد اول سیستم Fast-Travel بازیه که خوب پیاده نشده. با Mystic Gateaway ها که نمیشه بین دنیاها سفر کرد و حتما باید برگردی و از طریق پرتال این کار رو انجام بدی، توی هر دنیا هم باید خودتو برسونی به نزدیک ترین MG و بعد صبر کنی تا یه لوکیشن موقت لود بشه و بعد صبر کنی تا لوکیشن اصلی لود شه. همه ی اینا فقط به این خاطر که بازی از اول تا آخر Cut نخوره. سیستم One-Shot بازی تو مبارزه با باس ها و صحنه های اکشن عالیه اما تو جاهای دیگه ی بازی، فقط محدودیت الکی و وقت هدر دادنه. امیدوارم تو شماره ی بعدی کلا بیخیالش بشن.
مورد بعدی هم میزان گرفتن Hacksilver و XP بازی هست که به شدت بالاست. به طوری که 2-3 ساعت بعد از بازی هیچ آیتمی تو بازی نیست که پول یا XP ـت بهش نرسه و فقط شاید چند تا آیتم خاص برای کرفت کردن لازم داشته باشی که باز اونا هم خیلی سریع بدست میان و این مورد خیلی جالب نیست. من خودم اواخر بازی حدود 100K اکس پی داشتم و این در صورتیه که تمام Skill ها و آپگرید های Runic Attack ها رو گرفته بودم.
مورد بعدی شاید سلیقه ای باشه ولی من با سیستم Climbing بازی هم خیلی حال نکردم. خیلی خشک بود و هیچ جذابیتی نداشت.
تبریک دوباره(اونورم بهت تبریک گفتم:D)
من هیچ دقت نکرده بودم که شبیه دانجن ها شده و محیطش خیلی توپ طراحی شده بود:D
راجب ایکس پی ها هم به نظرم رو درجه ی گیو می گاد اف وار باید بازی کنیم احتمالا خیلی دست تنگ تر میشه بازی:D
درکل منم فقط با Climbing مشکل داشتم ولی این ایراد هست یا نه نمیدونم
ممکنه دلیلش این باشه که ما توی سری های قبلی عادت داشتیم همینجور boc رو فرو کنیم تو دیوار با 120 تا سرعت پایین بیایم و یا بلعکس با جامپ خیلی سریع بالا بریم:-?
غیر اون کویین والکری ها کلا 3تا تروفی کالیکتبل مونده واسم
4-5تا ارتیفکت
5تا تروشر
یه تعدادی هم کلاغ
هرچی میگردم اون چندتاشو پیدا نمیکنم#-o
فکر کنم باید برم سراغ گاید و این چیزا دیگه:-"
چجوری اون همه کلاغو شما پیدا میکنید دمتون گرمه!:D
 
  • Like
Reactions: NaRiiMaN
خب بالاخره پلات شد. حالا که هایپم خوابید تصمیم گرفتم یه مقدار از نکات منفی و مثبت بازی بگم. :D

بازی شدیدا حال داد و کلی لذت بردم. بازی ارضا کننده ترین سیستم کامبت تو چند سال اخیر رو داره. کیفیت محتوای فرعی بازی خیلی بالا هست. مخصوصا بخش نیفلهایم که خیلی عالی و اعتیاد آور در اومده. نمیدونم متوجه شدید یا اما کلا این بخش یه ادای دِینی به سری سولز و مخصوصا BBـه. از واحد پولیش که آدمو یاد Blood Echo میندازه تا از دست دادنشون درصورت مرگ و حتی ساختار تله ها و رندوم بودنشون که شبیه Chalice های BBـه.
مورد بعدی داستان و نحوه ی روایتشه که خیلی خوب در اومده و قشنگ ادمو برای شماره ی بعدی تشنه نگه میداره. :D
خوبی های بازی رو گفتم حالا یک از ایراداتش هم بگم :D :
ایرادات بازی خیلی زیاد نیست اما دقیقا زمانی که دنبال کار های متفرقه و 100 درصد کرد بازی هستی خودشو نشون میده. ایراد اول سیستم Fast-Travel بازیه که خوب پیاده نشده. با Mystic Gateaway ها که نمیشه بین دنیاها سفر کرد و حتما باید برگردی و از طریق پرتال این کار رو انجام بدی، توی هر دنیا هم باید خودتو برسونی به نزدیک ترین MG و بعد صبر کنی تا یه لوکیشن موقت لود بشه و بعد صبر کنی تا لوکیشن اصلی لود شه. همه ی اینا فقط به این خاطر که بازی از اول تا آخر Cut نخوره. سیستم One-Shot بازی تو مبارزه با باس ها و صحنه های اکشن عالیه اما تو جاهای دیگه ی بازی، فقط محدودیت الکی و وقت هدر دادنه. امیدوارم تو شماره ی بعدی کلا بیخیالش بشن.
مورد بعدی هم میزان گرفتن Hacksilver و XP بازی هست که به شدت بالاست. به طوری که 2-3 ساعت بعد از بازی هیچ آیتمی تو بازی نیست که پول یا XP ـت بهش نرسه و فقط شاید چند تا آیتم خاص برای کرفت کردن لازم داشته باشی که باز اونا هم خیلی سریع بدست میان و این مورد خیلی جالب نیست. من خودم اواخر بازی حدود 100K اکس پی داشتم و این در صورتیه که تمام Skill ها و آپگرید های Runic Attack ها رو گرفته بودم.
مورد بعدی شاید سلیقه ای باشه ولی من با سیستم Climbing بازی هم خیلی حال نکردم. خیلی خشک بود و هیچ جذابیتی نداشت.
در مورد ایرادهایی که گفتی، همون فست تراول! چندان موافق نیستم:دی
بریم اسپویلر بهتره:-"
در مورد سفر بین دنیاهای مختلف خوب قضیه داستانی پشتشه که چرا نمیشه مستقیم رفت:دی

ولی در مورد هر دو فست تراول، حالا کات هم میخورد فرقی نداشت!:دی به هر حال لودینگ میخورد بازی! اینکه این وسط Mimir از Lore بازی بگه، خوب خیلی بهتره تا اینکه یک صفحه ثابت بیاد! البته دیگه از یه جایی به بعد Loreها تموم میشن، ولی به هر حال به نظرم این مورد مشکل خاصی نیست:دی اگر آرت و نوسته ای هم میخواستن بزارن که میشد همون Codexهه بازی! چه کاریه:دی

الان بازی هایی که کات دارن ولی لودینگ ندارن(نمونه آنچارتدها) توی کاتسین لودینگ انجام میشه، که خوب شرایط الان رو GOW نداره! در کل بازی جهان باز و داشتن فست تراول این مورد رو داره، حالا میتونه Realm between Realm و یا شاخ و پیچک در اومدن باشه، یا هم یک صفحه ثابت مثل خیلی بازی های OW !
سوال اینه...کدوم رو ترجیح میدیم؟:دی

من کات نخوردن رو برای سر باس ها و صحنه های سینمایی مخالفش بودم، که خوب نشون دادن مشکلی نداره این مورد:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or