PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
والله تنها تغییری که من توی این دو شات میبینم مربط به تغییر نور و نبود مه هست
image_god_of_war-35800-3634_0003.jpg

image_god_of_war-37545-3634_0004.jpg

I’m laughing seeing the comments;))
نه تو عکس قدیمی چند تا پرنده کنار مار هست ولی تو عکس جدید یه پرنده بیشتر نیست:D قشنگ معلومه دانگرید شده:D
 
آخرین ویرایش:
توضیح Rafael Grassetti در توییترش:
تنها مواردی که از موقع معرفی بازی دچار تغیر شده اند نحوه تابیدن نور و مه است.عناوین نامبرده همچنان در بازی وجود دارند ولی به شکل دیگر.وقتی که بازی را تجربه کنید خودتان خواهید فهمید.برخلاف مواردی که ذکر شده کریتوس،اترئوس و یورمونگاند دقیقا همانند تریلرهای بازی خواهند بود.
دقیقا کجای بازی دانگرید شده؟من هنوز میخواستم اسکرین بگیرم بگم بازی اپگرید شده بعضی جاهاش.اونجایی که داخل تریلر E3 هستش و کریتوس تبرش رو تو دستش میگیره و ابی میشه و اون نقش و نگارها میان روش با این تریلر جدید تفاوت داره و جزئیات خیلی زیادی اضافه شده تمام یوتیوبرها میگن بازی عجب نورپردازی فک براندازی داره حالا اساتید چجوری به این نتیجه رسیدن که دانگرید شده؟بدون هیچ اغراقی گرافیک بازی مثل CG میمونه.
Rafael Grassetti که سمت Principal Artist creating characters رو در سانتا داره و یکی از محبوب ترین افراد تیم هستش گفته خیلی سخت بوده بازی ای که 25 ساعت گیم پلی داره در همه حال کیفیت مراحل رو بالا و یکسان نگه داریم از همه ی افرادی که مارا یاری کردند تشکر میکنم به خصوص کوری بارلاگ که یک نابغه دیوانه است
 
t1o3g6jeqtsj.png خوب کاری ندارم ولی یک پارچه کردن ۳۰ ساعت بازی با محیط هایه متفاوت خیلی زمان بر هست تمام محیط ها تو یه سطح باشن بهتره یا اینکه یه جا بهتر باشه یه جا بدتر
 
بنا داشتم بعد از واکنشی که آقای Raf Grassetti ( سرپرست طراحان بازی ) نسبت به قضیه افت کیفیت بازی مطرح کرده بود تمام ویدئوهایی ک از مقایسه تریلرهای پیشین بازی با تریلر داستانی اخیر انجام شده بود رو پوشش بدم که واقعیت دیدم خیلی جا برای پوشش نداره ...
تنها یه کانال ی ویدئو مقایسه ای انجام داده ( که احتمالا اولین مقایسه رو هم اینها انجام دادن ) که با بازدید 122 هزاری رو به رو شده بود
باقی ویدئوها بازدید خیلی کمتری داشتن و بیشتر مانور روی تصاویر مقایسه ویدئویی همین کانال بود

درنهایت برای صرفه جویی در حجم اینترنتی عزیزان تصمیم گرفتم به جای ویدئوها، تصاویر تقریبا با کیفیتی رو از این مقایسه ها تهیه کنم ( تقریبا میشه گفت دیگه کیفیت بهتر از این نداریم )
برای دیدن سایز اصلی تصاویر روشون کلیک کنید ....


 
آخرین ویرایش:
بنا داشتم بعد از واکنشی که آقای Raf Grassetti ( سرپرست طراحان بازی ) نسبت به قضیه افت کیفیت بازی مطرح کرده بود تمام ویدئوهایی ک از مقایسه تریلرهای پیشین بازی با تریلر داستانی اخیر انجام شده بود رو پوشش بدم که واقعیت دیدم خیلی جا برای پوشش نداره ...
تنها یه کانال ی ویدئو مقایسه ای خوب انجام داده ( که احتمالا اولین مقایسه رو هم اینها انجام دادن ) که با بازدید خوب 122 هزاری رو به رو شده بود
باقی ویدئوها بازدید خیلی کمتری داشتن و بیشتر مانور روی تصاویر مقایسه ویدئویی همین کانال بود

درنهایت برای صرفه جویی در حجم اینترنتی عزیزان تصمیم گرفتم به جای ویدئوها، تصاویر تقریبا با کیفیتی رو از این مقایسه ها تهیه کنم ( تقریبا میشه گفت دیگه کیفیت بهتر از این نداریم ) تا بهتر بشه درباره این قضیه نظر داد
برای دیدن سایز اصلی تصاویر روشون کلیک کنید ....


این مقایسه به‌جز یومورگاندر مزخرف محض هست، سوای از کیفیت کامپرس شده خنده‌دار تصاویر. چون هیچ کدوم از شات‌ها در شرایط یکسان با نورپردازی یکسان گرفته نشدن و طرف این مقایسه رو صرفا برای click bait بودنش انجام داده (همین کانال یک ویدئو در مورد دانگرید Horizon Zerow Dawn هم به همین شکل خنده‌دار داده بود بیرون که آخرش دیدیم چی شد). عکس آخری هم بارلاگ در موردش گفته ما روند مرحله رو با asset هاش نسبت به E3 تغییر دادیم که متفاوت باشه نه اینکه دانگرید کرده باشن.
 
به نظر منم کاهش خفیفی مشاهده میشه امیدوارم بیشتر تفاوت نورپردازی باشه بازم بازی داره پولیش میشه احتمال زیاد بهتر از این تریلر میشه با توجه به سابقه سانتا انتظار کیفیتی گرافیکی دو برابر هوریزان رو دارم
از نظر داستان و فضای بازی انگار با یک فیلم25 ساعته طرف هستیم
ترس بیشتر من از گیم پلی هست :-SS:-SS:-SS
چرا هیچی درست حسابی نشون نمیدن
 
من نمیدونم دقیقا این اساتید به کجا بازی میگن دانگرید اگه واقعا چیزی بود من خودمم میگفتم.شات هایی که کاملا در موقعیت های متفاوتی گرفته شدن تا دسته افت کیفیت دارن نه نورپردازیشون مثل همه نه شرایطشون دقیقا کجاش دانگریده اخه؟اینکه بیان مثلا سوراخای دماغ مار رو یه جور دیگه طراحی کنن میشه دانگرید؟:))یه حرفی بزنید که بشه بهش گفت دانگرید.همون زمان که تریلر E3 بازی اومد کوری گفت که این مرحله در بازی نهایی متفاوت خواهد بود حالا که اون شاخ و برگا جاشونو به یه سری افکت دیگه دادن و یه سری جزئیات اضافه تر شده میشه دانگرید؟این کانال کارش همینه که فقط واسه دیده شدن بیاد بازی های بزرگ رو اینجوری انگ دانگرید بزنه نمونه واضحش هورایزنه که ادم خندش میگیره.سوای همه ی این ها داخل بعضی شات ها کاملا جزئیات بالاست و خود ترولی کرده.یکی بیاد فرق اون کریتوس 2016 و 2018 رو به من بگه افت گرافیکی شدید!!! بیخیال انگار در مورد استودیو درپیت دارن حرف میزنن.سانتا همیشه تو گرافیک بنچمارک تعیین کرده خود ترولی نکنید.
 
من نمیدونم دقیقا این اساتید به کجا بازی میگن دانگرید اگه واقعا چیزی بود من خودمم میگفتم.شات هایی که کاملا در موقعیت های متفاوتی گرفته شدن تا دسته افت کیفیت دارن نه نورپردازیشون مثل همه نه شرایطشون دقیقا کجاش دانگریده اخه؟اینکه بیان مثلا سوراخای دماغ مار رو یه جور دیگه طراحی کنن میشه دانگرید؟:))یه حرفی بزنید که بشه بهش گفت دانگرید.همون زمان که تریلر E3 بازی اومد کوری گفت که این مرحله در بازی نهایی متفاوت خواهد بود حالا که اون شاخ و برگا جاشونو به یه سری افکت دیگه دادن و یه سری جزئیات اضافه تر شده میشه دانگرید؟این کانال کارش همینه که فقط واسه دیده شدن بیاد بازی های بزرگ رو اینجوری انگ دانگرید بزنه نمونه واضحش هورایزنه که ادم خندش میگیره.سوای همه ی این ها داخل بعضی شات ها کاملا جزئیات بالاست و خود ترولی کرده.یکی بیاد فرق اون کریتوس 2016 و 2018 رو به من بگه افت گرافیکی شدید!!! بیخیال انگار در مورد استودیو درپیت دارن حرف میزنن.سانتا همیشه تو گرافیک بنچمارک تعیین کرده خود ترولی نکنید.
تنها تصویری که یه لوکیشنه اونجاست که کریتوس تبر دستشه که واضحه نور پردازی و زاویه تابش نور تغییر کرده ! ولی جزییات و بافت ها و افکت ها تو ۲۰۱۸ به مراتب بهتر شده! لبه سخره ها به مراتب بهتره
 
  • Like
Reactions: Adidas95
والله تنها تغییری که من توی این دو شات میبینم مربط به تغییر نور و نبود مه هست
image_god_of_war-35800-3634_0003.jpg

image_god_of_war-37545-3634_0004.jpg

I’m laughing seeing the comments;))
بابا این شات اولین تریلر شاید ماله زمانی باشه که اولین ملاقاتشون با این ماره باشه توو هوای مه آلود
شات بعدی دومین ملاقات توی هوای صاف
چون توو شات دومین تریلر کریتوس براش سر پیشکش اورده
چه عجله ای دارین شما واسه دانگریدو و آپگرید
 
کسی که تو صنعت بازی سازی و نرم افزار فعالیت داره ولی تفاوت افکت مه و هوای صاف رو نمیدونه و فکر میکنه بخاطر قابلیت hdr هست موندم چطوری قبولت کردن البته انتظاری از بازی سازهای ایرانی نمیره( اگه واقعا فعالیتی داری)
البته اگه کس دیگه ای بود مشکلی نداشت ولی ما از مهندس های نرم افزار کشورمون انتظار داریم;)

شما ظاهرا حالت اصلا خوش نیست برادر! خوابی یا وضعیت بیناییت شدیدا مختل شده؟! من فرق مه و افکت رو کور نیستم این رو بچه ۳ ساله هم میتونه تشخیص بده و منم میبینم و تشخیص هم دادم اما شاید منظورم رو درست نرسوندم چون کلا هر دو تصویر باهم فرق میکنن! این شمایی ظاهرا از بیکاری نشستی اینجا دنبال مشغولیت و خودنمایی هستی حالا به ظاهرا نوشته‌های من رو نمیبینی چون گفتم عمق رنگ و سایه زنی یک تفاوت خاصی داره! اصلا کاری با اون مه ای که شما میگید ندارم چون ربطی به حرف من نداشت به جای این حرفا یکم بیشتر دقت کن ببین چی می‌نویسیم و منظورمون از جملات چی هست این طور قضاوت کنید وای به حال روزی که شما قاضی بشی و به وضعیت مجرم‌ها رسیدگی کنی/:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or