PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
مثل خیلی از بازی هایی که تقریبا ریبوت شدند و طرفدار ها قبل از عرضه یک مقدار مردد بودند (re7) . اما خب. مطمئنا بعد از عرضه میبینید با چه شاهکاری روبرو هستیم
مثالت یه خورده اشتباه بود
رزیدنت رو دیگه کوبوندن از نوع ساختن:D اصلا هیچ چیز بازی شبیه قبل نیست:D
معمولا بازیایی که ریبوت میشن بازم اندک تشابهی با سری قبل دارن همین گاد هم یه خورده تشابه توش هست ولی این رزیدنت رو لامصب نمیشه بهش بگی ریبوته:D البته بازیش که عالیه می خواستم کلا بگم:D
 
عجیبه تو E3 پارسال روی تبر ستا جای خالی جواهر وجود داشت که دوتای بالایی یکم با پایینی فاصله دارن حالا تو E3 امسال اون جای خالی پایینی حذف شده و دوتای بالایی هم دیگه خالی نیستن پر شدن.اون دوتا میتونن اتش و برق باشن اونم با کمبو های متفاوت.
 
یک بنده خدایی میگفت چی میشه یه فلش بک هرچند کوتاه بزنند و کریتوس با BoC رو کنترل کنیم:((

ولی خوب عمرا برای یک فلش بک، یک اسلحه طراحی کنند:-"

واقعاً بدون BoC و ون كمبوهاي محشري كه ميشد باهاش زد ميتوني گاو رو تداعي كني :|
 
بازی فوق العاده به نظر میاد،به خودی خود میشه ازین بازی خیلی لذت برد.گرافیکش مسحور کنندست.گیم پلیش تا حالا در هیچ بازی ای نبوده،ولی
ولی ما طرفدار یه بازی میشیم به خاطر یه چیزایی ه،ما عشق GOW هستیم به خاطر اون زنجیر ها،به خاطر اون لذت که وقتی زنجیر رو از بالا می کوبیدیم رو سر دشمنان،به خاطر اون خشونت و ابهت و حس انتقام جویی کریتوس و اون صدای زمختش(که در Ascention نبود و بازی اصلا دلچسب نبود)
وقتی هسته اصلی ه یه بازی رو تغییر بدی که دیگه اصلا چرا اسم اون بازی رو روش بزاری؟اگه قراره تحولی ایجاد بشه هنر استودیو اینه که همون هسته اصلی رو نگه داره و بهبودش بده
البته در این مورد کوری بارلاگ پارسال می گفت من افرادی که در ساخت اولین GOW بودن رو دوباره سر این بازی قرار دادم و طرفدارا نگران نباشن در این مورد ولی.....(هر چند خیلیها نیستن من نمی دونم چرا این حرفو زده)
پ.ن:حداقل ای کاش اون تبره به یه زنجیری چیزی وصل بود:D
 
واقعاً بدون BoC و ون كمبوهاي محشري كه ميشد باهاش زد ميتوني گاو رو تداعي كني :|
وقتی قرار 13 سال یه ip زنده نگه داشته بشه قطعا باید قید خیلی چیزها رو زد ! برای جلوگیری از تکرار مکررات نمی شه تا قیامت کریتوس بی اعصاب با boc عرضه بشه . این تغییر در هر صورت به نفع این سری بازی هست . چون ما 13 سال ازگار که در چندین نسخه مختلف از boc و تند تند دایره زدن استفاده کردیم و خسته شدیم دیگه ! الان وقت تغییر هست و خیلی ها باهاش موافق هستن .
 
بازی فوق العاده به نظر میاد،به خودی خود میشه ازین بازی خیلی لذت برد.گرافیکش مسحور کنندست.گیم پلیش تا حالا در هیچ بازی ای نبوده،ولی
ولی ما طرفدار یه بازی میشیم به خاطر یه چیزایی ه،ما عشق GOW هستیم به خاطر اون زنجیر ها،به خاطر اون لذت که وقتی زنجیر رو از بالا می کوبیدیم رو سر دشمنان،به خاطر اون خشونت و ابهت و حس انتقام جویی کریتوس و اون صدای زمختش(که در Ascention نبود و بازی اصلا دلچسب نبود)
وقتی هسته اصلی ه یه بازی رو تغییر بدی که دیگه اصلا چرا اسم اون بازی رو روش بزاری؟اگه قراره تحولی ایجاد بشه هنر استودیو اینه که همون هسته اصلی رو نگه داره و بهبودش بده
البته در این مورد کوری بارلاگ پارسال می گفت من افرادی که در ساخت اولین GOW بودن رو دوباره سر این بازی قرار دادم و طرفدارا نگران نباشن در این مورد ولی.....(هر چند خیلیها نیستن من نمی دونم چرا این حرفو زده)
پ.ن:حداقل ای کاش اون تبره به یه زنجیری چیزی وصل بود:D
داداش فکر نمیکنی دیگه بسه؟:D بیشتر از 10 سال داره از اون موقع میگذره دیگه هر چی زنجیر از بالا بود تو سر دشمنا زدیم:D هر کسی تو زندگیش یه خورده تغییر نیاز داره:D
بشخصه اگه بازی همون سبک رو دنبال میکرد خوشحال میشدم ولی هیجانی که الان برا تجربه این بازی رو دارم دیگه نداشتم خیلی دلم می خواد ببینم نتیجش چی میشه
 
در مورد BoC پارسال خودمم اشاره کردم که درسته ما عاشق این سلاح هستیم، ولی دلیل داستانی داشتن! و نشونه ی انتخاب های اشتباه هایی بوده که کریتوس توی زندگیش انجام داده!
حالا خود سانتا هم به این مورد اشاره کرده:

We were experimenting with lots of different weapons, lots of different things…I think we wanted to create an identity, because to me the blades represent a very dark time in [Kratos’] life. They are not just a weapon to him. They are his scarlet letter. They are the marking that somebody tricked him, that he made a bad deal, that he made a mistake. Powerful, but I think also powerfully charged in its emotion. So I think of part of him wanting to move forward is being able to [leave the blades behind].
God of War PS4 Weapons: Sony Santa Monica Explains Why Kratos Isn't Using Blades of Chaos

یکی از نگرانی های من در مورد تبر این بود که باعث میشه مبارزات خیلی از نزدیک باشه! به قولی Area Effectـه خیلی کمی داره! برعکس BoC که به خاطر زنجیر یک شعاع مناسبی رو پوشش میداد!
ولی خوب نمایش امسال حرکات خفنی از تبر دیدیم:D پرتاب چرخشی تبر ( R1+مربع بود؟ یا ضربدر؟ :D ) ، یا شارژ کردن و ایجاد موج! یا کوبیدنش به زمین و دور کردن دشمن ها! توی کومبوها هم به طور عادی دیدم که مثلا 3تا دشمن رو هم همزمان پوشش میداد و ضربدر میزد! در کل اونقدری که فکر میکردم هم نزدیک نیست:D

پارسال هم گفتن این تبر هم داستانی خواهد داشت! تا الان فقط میدونم از زن کریتوس بهش رسیده:-"
و فکر میکنم تبر معروفی باشه! این یارو وراجه!( Sindri اسمش تایید شده، که اسم یک دورف توی اساطیر هم هست) وقتی تبر سمتش پرت میشه دوبار نگاهش میکنه! یکبار از ترس،یکبار دیگه انگار تعجب کرده که این تبر رو دیده! احتمالا این تبره آیتم خیلی معروفی توی دنیا باشه! حالا اینکه زن کریتوس کی بوده ، این تبر مال خودش بوده یا از جایی گیر اورده اینا رو باید توی بازی ببینیم:D یا هم در Lost Pageـهای آینده!

---
صداپیشه ی آترئوس هم Sunny Suljic میباشد:-"
طرف اولین کارش توی صنعت بازیه...بچه هم هست کلا:D ... البته از 2013 هنرپیشگی مینموده و چندتا سریال و فیلم سینمایی بازی کرده:D
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم برای GOW III بود که اون مجسمه ی خوفناک از کریتوس رو ساختن و بسی هم باهاش عکس میگرفتن:دی
و حالا این شما و این GOW جدید>:)



نمیدونم رنگ میشه یا نه...قاعدتا باید بشه دیگه؟:-"... ولی کلا خیلی خوفه:x
بیشتر از قبل دلم میخواد که برم تو استودیو بچرخم:(
 
فکر کنم برای GOW III بود که اون مجسمه ی خوفناک از کریتوس رو ساختن و بسی هم باهاش عکس میگرفتن:D
و حالا این شما و این GOW جدید>:)



نمیدونم رنگ میشه یا نه...قاعدتا باید بشه دیگه؟:-"... ولی کلا خیلی خوفه:x
بیشتر از قبل دلم میخواد که برم تو استودیو بچرخم:(

چقدر طرز نگاهش شبیه لوگان شده اینجا :D
میدونم الان میگید به خاطر جو فیلمش همش بازی های رو مثل TLOU و.. رو با لوگان مقایسه میکنن ولی خدایی این GOW شباهت عجیبی داره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or