PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹️🔹️🔹️
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,597
این که دوباره داره بحثش میشه که بازی ایرادی نداره بین نسلی هست و شروع ساخت بازی دقیقا بعد از بازی اصلی بوده با اینکه نکته درستی هست ولی کار اشتباهی که در مورد این بازی کردن این بود که تیزرش رو تو کنفرانس PS5 منتشر کردن و تا یک سال بعدش هم نگفتن بین نسلی هست. اصلا نمیشه با مورد GOW II مقایسه کرد. اگه اونم میومدن تو کنفرانس PS3 تیزر میدادن و بعد معلوم می شد بازی برا PS2 بود همین انتقاد ها بهش وارد می شد. کلا تو معرفی این بازی مشکل داشتن و اصلا تمام این بازی های کراس جن رو در اصل باید قبل از معرفی PS5 انجام میدادن. این کنفرانس E3 2013 رو که توش PS4 رو رونمایی کردن ببینید. اونوقت می فهمید فرق نمایش های الان با اون موقع چیه و انتقاد ها از چیه. دقایق ابتدایی تمامی بازی های PS3 رو نشون میدن و بعد دیگه کلا سوییج می کنن رو PS4.
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
گرافیک و مسائل فنی برای من زیاد مهم نیست، چیزی که برام یکم عجیب بود اینه که گفتن کلا پرونده افسانه های نورس با این نسخه تموم میشه.
نمیدونم چرا کلا انتظار 3گانه داشتم و به نظرم داستان ها و افسانه های نورس به اندازه کافی پر و پیمون هستن و از نظر منبع داستانی و Lore کمبود ندارن واقعا. خود رگناروک که خوب واقعه خیلی بزرگیه و قبل و بعدش کلی اتفاقات ریز و درشت دیگه میوفته و نمیدونم که توی یه بازی اصلا میشه به مقدار کافی بهشون پرداخت یا نه.
حدس خود من اینه که توی این نسخه کریتوس تلاش میکنه جلوی وقوع رگناروک رو بگیره خود واقعه رگناروک رو شاید نبینیم و بره برای نسخه سوم آخر نسل
نسخه اول پیش درآمد نورس بود اگه بخوان کلشو تو نسخه ۲ جا بدن ی ۱۰۰ ساعتی گیمپلی میخواد که بعیده بازی رو اینقدر طولانی کنن
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
بنظرم tyr قشنگ پتانسیل جایگزنی جای کریتوس رو داره
حالا یا یه عنوان اسپین اف ازش بسازن یا شماره بعدی اگه قرار باشه کریتوسی در کار نباشه شخصیت اصلی سری بشه
هرگز! :D تیر درسته که خدای جنگ هست ولی به هیچوجه روحیه انقلابی! و عقبه کریتوس رو نداره هدف تیر در طول داستان های نورس همیشه جلوگیری از وقوع جنگ ها بود و صلح طلبه
 

hp3in_pro

کاربر سایت
Mar 16, 2010
310
نام
حسین
حدس خود من اینه که توی این نسخه کریتوس تلاش میکنه جلوی وقوع رگناروک رو بگیره خود واقعه رگناروک رو شاید نبینیم و بره برای نسخه سوم آخر نسل
نسخه اول پیش درآمد نورس بود اگه بخوان کلشو تو نسخه ۲ جا بدن ی ۱۰۰ ساعتی گیمپلی میخواد که بعیده بازی رو اینقدر طولانی کنن
اگه اون شایعه 40 ساعتی بودن بازی درست باشه احتمالش هست تو همین نسخه تمومش کنن
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
اگه اون شایعه 40 ساعتی بودن بازی درست باشه احتمالش هست تو همین نسخه تمومش کنن
بخوان تو ۴۰ ساعت جاش بدن واقعا نمیشه وقایع قبل از رگناروک طولانی و زیادن خود رگناروک هم که نگم دیگه واقعا ۴۰ ساعت نمیشه جاشون داد
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,230
نام
Мojtaba
از تریلر زیاد خوشم نیامد . بحث گرافیک که بماند تا زمان عرضه قطعا بهتر میشه. اما بر اساس همین تریلر گیم پلی اصلا چیز خاصی از مبارزات و کمبو ها نشون داده نشد که بگیم قبلا ندیده بودیم و جدید هست.
طراحی مدل تور هم افتضاح هست. گرچه می خوان براساس نوشته های خود اساطیر نورث تور رو بسازن، هدف سازنده در طراحی کاراکتر تور باید به نحوی باشه که اون حس ابهت و بی رحم بودن رو بده نه اینکه آدم رو یاد تور خیکلی End game بیافته. پسرش مگنی تو نسخه قبل از باباش پر ابهت تر و ترسناک تره این بیشتر به یک شوخی شبیه هست. کلا بیشتر از تریلر طراحی این تور رو که دیدم به شدت تو ذوقم خورد.
نمی خوام جو بدم ولی زیاد امیدوار نیستم به این بازی اونجوری هم که اینجا دارم می خونم که قراره آخرین نسخه GOW تو نورث باشه احتمال بسیار زیادی هست که نتونن به خوبی جمعش کنن.
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
حدس خود من اینه که توی این نسخه کریتوس تلاش میکنه جلوی وقوع رگناروک رو بگیره خود واقعه رگناروک رو شاید نبینیم و بره برای نسخه سوم آخر نسل
نسخه اول پیش درآمد نورس بود اگه بخوان کلشو تو نسخه ۲ جا بدن ی ۱۰۰ ساعتی گیمپلی میخواد که بعیده بازی رو اینقدر طولانی کنن
منم همین فکر رو میکردم، که این شماره به وقایع قبل رگناروگ بپردازن و صحنه رو اماده کنن برای خود رگناروک توی شماره سوم و پایان افسانه های شمالی:-"

ولی خوب گفتن توی همین بازی داستان و ... مربوط به افسانه های نورس تموم میشه و برام عجیبه واقعا :|
البته همچنان میتونن بازی با داستان خوبی در بیارن ولی خوب باید از خیلی از مسائل بزنن و یجورایی از پتانسیل افسانه های نورس استفاده نمیشه اینطوری.
 

hp3in_pro

کاربر سایت
Mar 16, 2010
310
نام
حسین
بخوان تو ۴۰ ساعت جاش بدن واقعا نمیشه وقایع قبل از رگناروک طولانی و زیادن خود رگناروک هم که نگم دیگه واقعا ۴۰ ساعت نمیشه جاشون داد
نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی گاد قبلی داستان اصلی 20 ساعت بود این اگه 40 باشه یا بالاتر بنظرم بشه
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
منم همین فکر رو میکردم، که این شماره به وقایع قبل رگناروگ بپردازن و صحنه رو اماده کنن برای خود رگناروک توی شماره سوم و پایان افسانه های شمالی:-"

ولی خوب گفتن توی همین بازی داستان و ... مربوط به افسانه های نورس تموم میشه و برام عجیبه واقعا :|
البته همچنان میتونن بازی با داستان خوبی در بیارن ولی خوب باید از خیلی از مسائل بزنن و یجورایی از پتانسیل افسانه های نورس استفاده نمیشه اینطوری.
کجا گفتن اینو ندیدم، یادمه توی ی مصاحبه قدیمی اوایل ریلیز GoW18 کوری گفت که داستان در 3 اپیزود روایت شده حالا اگه بخوان اپیزود دو و سه رو ترکیب کنن که رسما خراب کاری میشه بخوان داستان رو زود سر هم بیارن و 4 تا باس بکشیم و تموم؟ :D خیانت به روند داستانی اپیزود یک میشه که اونقدر عالی داستان پیش رفت نه تند نه کند
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
حالا هورایزن رو بگیم که ساختش از ۲۰۱۷ شروع شد یه چیزی ، ولی گاد رو از اواخر ۲۰۱۸ شروع کردن بی معنیه ، اصولا چند ماه بعدش دو کیت ps5 باید دست همه استودیو ها رسیده باشه
اینکه فکر کنیم خودجوش همه استودیو های سونی تصمیم گرفتن بازیشون بین نسلی باشه ۔۔۔۔۔۔ :D
اوکی اصلا همینطوره که میگید

همین جا مدیریت عاقل وارد نمیشه از تیم سازنده بخواد میخوایم مشهور ترین فراچایزمون ، شوکیس گرافیکی کنسول جدیدمون باشه ؟۔۔۔

نه دیگه ، بحث اینه که اون طرفی اونجا نشسته میگه ۱۱۰ ده میلیون اینستال بیس اونجا هست ، همون نسخه ۲۰۱۸ رو توسعه بدید هم هزینه ساخت بازی شدیدا میاد پایین ، هم کلی بیشتر پول به جیب میزنیم..

از ثانیه اولی که پاش رو گزاشته تو دفترش ، به تنها چیزی که فکر کرده اینه که چطوری میشه بیشتر پول در اومد و به تنها چیزی که فکر نکرده اینه که گیمینگ چیه ، چه چیزی هیجان انگیزش میکنه و اینکه اصلا فن ها چی میخوان و چه انتظاری دارن
چرا GT6 انحصاری PS3 شد ؟استاد Yamauchi دوست داشت با موتور قدیمی بازی بسازه
اون زمان GT خیلی بزرگتر از GOW با اختلاف 50 میلیون پرفروش انحصاری تاریخ سونی بود

همین جا مدیریت عاقل وارد نمیشه از تیم سازنده بخواد میخوایم مشهور ترین فراچایزمون ، شوکیس گرافیکی کنسول جدیدمون باشه ؟
می خواد اما وقتی تیم سازنده نمی خواد :-?? مدیریت چی کار کنه ؟
اگه تیم سازنده تصمیم می گرفتن بازی نسل بعدی باشه و 2023 منتشر بشه , هیچ کس نمی تونست تغییرش بده
چرا این اتفاق نمی افته ؟
باید در زمان ساخت بازی همزمان موتور بازی ارتقا پیدا می کرد که نتیجه اش همیشه فاجعه بوده ( اخریش cyberpunk)
باید هزاران انیمیشن جدید موشن کپچر می کردن و سیستم انیمیشن های بازی تغییر می دادن
صد ها هزار ساعت کار برنامه نویسی انجام می دادن
کرانچ ترسناک
البته همین الان هم مجبورا کرانچ سختی تجربه کنن
الان تیم فنی اینسامنیاک از سال 2017 مشغول ارتقای موتور داخلی هستن و الان اماده شده
دکمه جادویی وجود نداره که سانتا و guerrilla هم یکدفعه موتور نسل بعدی پیدا کنن و همین روند باید طی بشه
هزینه ساخت بازی شدیدا میاد پایین ، هم کلی بیشتر پول به جیب میزنیم :)) برعکس هزینه ساخت چند برابر شده
اگه تصمیم با مدیریت بود
اول موتور ارتقا می دادن , این وسط سال 2020 با موتور قدیمی یه DLC برای GOW 2018 می شد بعد نسخه دوم 2023 و سوم 2025 عرضه می کردن / با همین موتور IP کوری هم ساخته می شد
الان
تیم سازنده تصمیم گرفته نورس در همین قسمت تمام بشه , این یعنی تمام هزینه زیادی برای ساخت GoW:R شده بلافاصه دور ریخته می شه
علاوه بر موتور جدید , دوباره گیم پلی و دنیای بازی تغییر می کنه ( احتمالا مصر )
الان جیم رایان دو تا بازی 70 دلاری+ DLC 30 دلاری از دست داده در عوض یه بازی 60 + ارتقا 10 دلاری عرضه می کنه :)) باید چند صد میلیون دلار برای ساخت موتور جدید و خلق دو بازی جدید IP کوری / دنیای جدید GOW هزینه کنه :))

--------


جیم رایان مقصر روند نزولی صنعت گیم نیست
جیم رایان فقط دنبال فروش محتوای که استودیو ها تولید می کنن
اولین حرکت جیم رایان در سمت مدیریت خرید اینسامنیاک بود
تمام بازی های که ساخته و در حال ساخت داره در زمان مدیریت جیم رایان بوده و موفق ترین استودیو داخلی سونی
دقیقا هم طبق مدیریت جیم رایان پیش رفته
اول موتور ارتقا SM دادن , این وسط 2020 با موتور قدیمی یه DLC داشتن بعد نسخه دوم 2023 و سوم 2025 عرضه می کنن
یک بازی AAA عرضه کردن و چندتا AAA دیگه هم در دست ساخت دارن
مدل جیم رایان خیلی هم موفق بوده :D

این که دوباره داره بحثش میشه که بازی ایرادی نداره بین نسلی هست و شروع ساخت بازی دقیقا بعد از بازی اصلی بوده با اینکه نکته درستی هست ولی کار اشتباهی که در مورد این بازی کردن این بود که تیزرش رو تو کنفرانس PS5 منتشر کردن و تا یک سال بعدش هم نگفتن بین نسلی هست. اصلا نمیشه با مورد GOW II مقایسه کرد. اگه اونم میومدن تو کنفرانس PS3 تیزر میدادن و بعد معلوم می شد بازی برا PS2 بود همین انتقاد ها بهش وارد می شد. کلا تو معرفی این بازی مشکل داشتن و اصلا تمام این بازی های کراس جن رو در اصل باید قبل از معرفی PS5 انجام میدادن. این کنفرانس E3 2013 رو که توش PS4 رو رونمایی کردن ببینید. اونوقت می فهمید فرق نمایش های الان با اون موقع چیه و انتقاد ها از چیه. دقایق ابتدایی تمامی بازی های PS3 رو نشون میدن و بعد دیگه کلا سوییج می کنن رو PS4.
معماری PS3 و PS4 کاملا متفاوت بود
PS4 بکوراد نداشت و اجرای بازی های PS3 روی PS4 ممکن نبود
بازی یا انحصاری PS4 یا PS3
به همین دلیل دو سال اول PS4 عملا انحصاری بزرگی عرضه نشد
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
کجا گفتن اینو ندیدم، یادمه توی ی مصاحبه قدیمی اوایل ریلیز GoW18 کوری گفت که داستان در 3 اپیزود روایت شده حالا اگه بخوان اپیزود دو و سه رو ترکیب کنن که رسما خراب کاری میشه بخوان داستان رو زود سر هم بیارن و 4 تا باس بکشیم و تموم؟ :D خیانت به روند داستانی اپیزود یک میشه که اونقدر عالی داستان پیش رفت نه تند نه کند
توی مصاحبه بعد از نمایش اینو گفتن:

God of War Ragnarok is the finale in the Norse saga
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
مشخصه که خیلیا انتظار یه گرافیک در حد CG هایی که برای بازی منتشر شده رو داشتن
ولی بنظرم این سطح از انتظارات خیلی بالاست اونم با توجه به این که حدود ۱ سال از عرضه کنسول های نسل ۹ گذشته
تو نسل قبل هم از ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به بعد بود که بازی ها کم کم گرافیک نسل بعدی پیدا کردن و دو سال اول تفاوت زیادی نداشتن
از طرفی قدرت کنسول ها محدوده و بیشتر قدرت شون صرف پردازش رزولیشن بازی میشه که اونم تو خیلی از بازی ها نمیتونن 4K واقعی اجرا کنن
حتما میدونید که سازنده ها هم یا باید رزولیشن و فریم بالاتر رو انتخاب کنن و یا گرافیک بهتر

البته گرافیک بازیها قطعا بازم پیشرفت میکنه ولی با توجه به این محدودیت ها فکر نکنم حتی تو دوره PS6 هم بتونیم گرافیک در حد CG تو بازیها ببینیم
 
آخرین ویرایش:

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
874
مشخصه که خیلیا انتظار یه گرافیک در حد CG هایی که برای بازی منتشر شده رو داشتن
ولی بنظرم این سطح از انتظارات خیلی بالاست اونم با توجه به این که حدود ۱ سال از عرضه کنسول های نسل ۹ گذشته
تو نسل قبل هم از ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به بعد بود که بازی ها کم کم گرافیک نسل بعدی پیدا کردن و دو سال اول تفاوت زیادی نداشتن
از طرفی قدرت کنسول ها محدوده و بیشتر قدرت شون صرف پردازش رزولیشن بازی میشه که اونم تو خیلی از بازی ها نمیتونن 4K واقعی اجرا کنن

البته گرافیک بازیها قطعا بازم پیشرفت میکنه ولی با توجه به این محدودیت ها فکر نکنم حتی تو دوره PS6 هم بتونیم گرافیک در حد CG تو بازیها ببینیم
نسل قبل The Order: 1886 ، Infamous Second Son ، Ryse: Son of Rome ، Killzone Shadow Fall و چند تا دیگه همون اول کار نسل 7 رو شستن رفت و اختلافشون با تریلر 140p هم زمین تا آسمون بود با بالاترین گرافیکا نسل 7
به نظرم صرفا تو این مورد ایراد از سونی نیست کلا قرار نیست این نسل جهش خیلی عجیب غریبی ببینیم همون طور که نسل بعد ترش حتی فاصله کمترم میشه و صرفا جزئیات و زوم بالا میشه تفاوت هارو تشخیص داد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر